פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
הודו ותכנית החלוקה
יובל ברנדשטטר (יום שני, 01/12/2008 שעה 14:00)


הודו ותכנית החלוקה

ד''ר יובל ברנדשטטר



לפני כשלוש מאות שנה היה תהליך הכיבוש האיסלמי של תת-היבשת ההודית בעיצומו. זה היה אחד מתהליכי הכיבוש הארוכים, הקשים והאכזריים ביותר שהיו בעולם. ג'נג'יס חאן, מאו טסה טונג, החמייר רוג', ואפילו סטאלין קטנים לעומת ההרג שנעשה בהודו במהלך הכיבוש האיסלמי, שכן מדובר במאות מיליונים. הכיבוש הבריטי הגיע אל מצב נתון של הודו מפוצלת לנסיכויות מוסלמיות, איחד את תת היבשת ליבשת אחת ושפה אחת, אבל הקרב העיקרי, בין האיסלאם הכובש להינדים והסיקים לא הסתיים.

לפני ששים שנה הבריטים, שכוחם תש לאחר מלחמת העולם והתעוררות האיסלאם הרצחני גם בהודו וגם במזרח התיכון נסוגו לאחר שבצעו תכנית חלוקה. פקיסטאן, שמבחינה אתנית היא הודית, הייתה לרפובליקה מוסלמית, והודו ההינדית נשארה עם מיעוט מוסלמי ושלטון הינדי. לא פעם אחת, פעמיים, גם בנגלה-דש המוסלמית ברובה נפרדה מאמא הודו והייתה למדינה מוסלמית. תכנית החלוקה? זכור למישהו ששים ואחת שנה לאחר ה-‏29 בנובמבר?

בהודו כמו בישראל נחלה תכנית החלוקה כשלון חרוץ. הרעיון שמיעוט איסלמי דתי יחיה בשלום עם הרוב שמסביבו התנפץ אל סלע המציאות פעם אחר פעם. האשלייה של שטחים תמורת שלום, מסירת אדמה לאיסלאם תמורת הסכם שלום תמיד מתפוצצת בפנים. וכי מה אמרו המוג'הדין לקרבנותיהם לפני שרצחו אותם? בהודו המוסלמים מקופחים, לכן נרצח בכם ככל יכולתנו, ברשות ובסמכות של הג'יהאד. התקפת הג'יהאד על מומבאי, עיר שמכילה שלוש מדינות ישראל קטלה חלק זעיר ובלתי נחשב מן העיר הזו, אבל הנזק הכלכלי-חברתי-תודעתי עצום ונורא. פקיסטאן, כמו כל מדינה מוסלמית, מתנערת מכל אחריות, ואף מאיימת על שכנתה בשואה אטומית.

ואצלנו? אותו כנ''ל אבל יותר גרוע. מצד אחד עזה, חמושה בכל האמצעים שמצריים דוחפת. מצד שני לבנון או חיזבאללהסטאן, מצוידת בששים אלף טילים. באופק איראן המוסלמית מאיימת בגרעין, ובאמצע מנהיגות יהודית רופסת וחלושה שמפקירה את השבוי, משחררת ג'יהאדים רצחניים לסביבה, ומקדמת את תכנית החלוקה למען תת לג'יהאד בסיס טרור בלב הארץ. אם השתוללות הטרור בערינו לא הבהירה את העניין הרי רצח יהודים בבית חב''ד במומבאי צריך להבהיר שהמלחמה איננה על שטח, כי אם על הזכות לחיות.

בבחירות הקרובות יש בחירה ברורה, בין דוגלי תכנית החלוקה, ובין נאמני העם והארץ. מן הליכוד ושמאלה, הכול חלוקת הארץ ומתן פרס לטרור, ראה מסירת חברון לג'יהאד גם היום, גם אתמול. ראה ביצוע מדיניות הג'יהאד דרך צווי הבג''ץ. מי ששולל את הרעיון של מומבאי כפול מאה, יודע שעליו לבחור בנאמני העם והארץ.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  מה שמוזר, שאנשי השמאל לא תופסים  (סתם אחד) (22 תגובות בפתיל)
  ובפינוי ההתנחלויות (וברנדשטטר) ננוחם  (סתם אחד)
  [•] בונה אתה לא יודע היסטוריה מינימלית!!!!!!!!!!  (סתם אחד)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי