פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
גוואלד, א'ברוך
זלמן שרר (יום רביעי, 07/12/2011 שעה 18:00)


גוואלד, א'ברוך

עו''ד זלמן שרר



העולם, המכונה מערבי, כמרקחה!
בעולם הערבי, המכונה משוחרר, קמות עלינו בבחירות דמוקרטיות תנועות אסלאמיות, אני חוזר שנית: אסלאמיות!
מה קורה כאן? הרי אותו המערב המבורך רצה להקים דמוקרטיה באותו חלק של העולם, המפגר בעליל, הזקוק נואשות לכך כאוויר לנשימה. לא ככה?

כן ככה, עזרו לערבים המפגרים להפיל את הרודנים האכזריים, העושקים את עמיהם ולאפשר להם חיים דמוקרטיים למהדרין, דוגמת יתר העולם המכונה נאור, לא ככה?
לא, לא ככה, רבותיי המופתעים!
צר לי, אך עומק חשיבתכם וכושר הבנתכם לוקה בחסר, מזעזע!

תארו לעצמכם: אותו המערב המעצמתי - צבאית, כלכלית, השכלתית, ויש אומרים אינטלקטואלית, לא הצליח, וכנראה לא רצה להבין שאותו איסלאם שבא אליהם בהפתעה גמורה ולפתע הוא במקורו וביסודו תנועה לשחרור מעול האימפריאליזם הקולוניאלי העולמי!
היא פועלת תחת חסותה של הדת ובעזרת אלוהים, דוגמת תנועות שחרור רבות אחרות, אשר בהעדר תודעה לאומית-מעמדית ''ארצית'', רתמו את הדת ואת האלוהים לעזרתם!
זהו האיסלאם, דת בעזרת אללה וכרצונו!

מאמיני האיסלאם, לא רק המכונה קיצוני, לא חלמו ולא שאפו לבחירות דמוקרטיות, לחופש הדעת והבחירה, באין להם צורך בו. זה אמנם נחמד, מחיה נפשות, אך לא פותר במאומה את בעייתם העיקרית, שהיא סוציו-אקונומית, ''להיות חופשיים שבעים''.

דוגמה מובהקת לכישלון הקונצפציה המערבית משמשות עירק ואפגניסטן, בהן נאבקות ארצות הברית ובנות בריתה למען דמוקרטיה צרופה לעמים אלה. הצחקתם אותי, יא מטומטמים!
באשר לחיל ולרעדה שאחזה בנו, ובעיקר בממשלתנו! לוּ אני הממשלה (חו''ש) הייתי לפחות מנסה להידבר עם האיסלאם, לרבות זה החמאסי, למרות שהוא אויב, ובעיקר בשל היותו כזה!

ברור שלא נדביר אותם בעתיד הנראה לעין (הרי ניסינו, הרבה פעמים ניסינו, לא ככה?) אז בואו ננסה לדבר איתם, נשכח לרגע שהם ארגון טרור. כל העולם - בויאטנם, באלג'יריה, בארצות אפריקה השחורה, באירלנד לחמו נגד ארגוני הטרור ולא יכלו להם. לא ככה?

אז נעזור להם בפיתוח, בכלכלה, בתרבות, שיהיה יותר טוב להם וגם לנו!

באירועים המתרחשים לאחרונה בדרום אמר אחד מראשי המועצות בדרום בזו הלשון בערך: ''יש לתפוס את כל העזתים ולהשליך אותם לים!'' היות ואינני יכול אף להניח כי אותו ראש נכבד חסר תבונה הוא, הרי אין לי אלא לקבוע כי האיש הוא דמגוג זול במיוחד, אך בכל זאת מסוכן. דמגוגיה מאוד מסוכנת. לא לך, לזולתך. קרי, לעם ישראל אותו אתה כל כך אוהב וגם אני!

לחבריי הגולשים שיקומו עליי ועל דעותיי בטענה כי החמאס לא יסכימו לעולם לדבר איתנו אגלה את דעתי מראש: אין בעולם דבר כזה, לעולם!

נ.ב.: סליחה על הכותרת ביידיש, זו שפת אבות אבותיי ואין כמוה לשקף תגובות רגשיות.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  המקרה הבולט ביותר לחוסר הבנת המערב את ערב .... ובעצם את האסלאם   (בצלאל פאר) (8 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי