שלום לך, אי-אלימות | |||||
אורי אבנרי (שבת, 04/09/2004 שעה 17:40) | |||||
|
|||||
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52063 | |
אבנרי, אתה ממשיך לטמון ראשכה בחול | |
חזי אציל (שבת, 04/09/2004 שעה 18:57) | |
הערבים אינם רוצים כאן מדינה יהודית. נקודה. מבלי שהם יועמדו בפני עובדות, הם לא יוותרו על שאיפתם זו. בתור פנסיונר, מותר לכה לעסקות בתיאוריות מרחפות באויר. אני חוזר ומציע לכה, לפעול למען שיכנוע הערבים כי המדינה היהודית אינה זמנית, ושכדאי שישלימו עם קיומה הקבוע כאן. ללא זה הכל ''כאלאם פאדי'' (דיבורים ריקים) כמו שאומרים בערבית. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52065 | |
חציל, פתאום הפכת למשורר החצר | |
עמיש (שבת, 04/09/2004 שעה 18:59) בתשובה לחזי אציל | |
של כהנא ועוד בדיבורים ריקים שכאלה. יופי | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52064 | |
אתה צודק ידידי אורי, רק פשרה | |
עמיש (שבת, 04/09/2004 שעה 18:58) | |
תביא שלום. די להתנחלויות שעוללו לנו רק רע וגרמו עוול משווע לפלסטינים. למה כל כך קשה לימנונינו לוותר על הכיבוש ולזכות בשלום. מה כל כך מפחיד אותם בשלום הזה? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52066 | |
לזכות בשלום ? | |
áví (שבת, 04/09/2004 שעה 20:17) בתשובה לעמיש | |
אז אתה מתיחס לעניין כמו לקזיו ''לזכות בשלום'' | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52069 | |
אין חדש תחת השמש. | |
יהודה-אודי דוכן (שבת, 04/09/2004 שעה 21:27) | |
חודשים רבים לא בקרתי באתר מתוך מחשבה ששום דבר לא ישתנה - לא הדוברים ולא מאמריהם ונראה לי שלא טעיתי. ימין ושמאל,זה נבלה וזה טריפה. זה חושב שבכוח הזרוע נגבר וזה מאמין שבזחילה מתרפסת נוושע. זה אויל וזה כסיל. עד מתי? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52071 | |
אכן אין חדש, אתה ממשיך באותו המורד ...... | |
דוד סיון (שבת, 04/09/2004 שעה 21:36) בתשובה ליהודה-אודי דוכן | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52073 | |
אכן אין חדש, אתה ממשיך באותו המורד ...... | |
יהודה-אודי דוכן (שבת, 04/09/2004 שעה 21:48) בתשובה לדוד סיון | |
שלום מר סיון, כחלק בלתי נפרד מעם ישראל המתדרדר במורד מסוכן כמעט ללא מעצורים אין לי הרבה ברירות אלא להמשיך יחד איתו. אני רק מקווה שכשהוא יגיע לתחתית ויתרסק אהיה בין ניצולים. מה איתך? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52100 | |
לא תהיה בין הניצולים.אלוהים שונא נביאי שקר הנושאים את שמו לשוא. | |
סתם אחד (יום ראשון, 05/09/2004 שעה 15:48) בתשובה ליהודה-אודי דוכן | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52078 | |
מאמר מקושקש וגם לא מדויק | |
מ. צביאלי (יום ראשון, 05/09/2004 שעה 7:11) | |
האנגלים גרמו לאלפי אבדות כשהיו בהודו. את הסרט ה''דומנטרי'' ''גנדי'' האדון לא ראה. אבל לעזור לחראיס במוקטעה הוא אכן יודע. עדיף היה אם היה מעלה אי אלו רעיונות מעשיים פרט לזה שאנחנו -צ.ה.ל. - צבא ברברי שמבין רק כח. לדוגמא, החייל בעזה שפתח את הדלת לזקנה כדי להביא מים נהרג בגלל שהוא היה טוב,אנושי ומתחשב ... | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52086 | |
בכל מקרה, סבא גנדי היה מתבייש | |
אפריימק'ה (יום ראשון, 05/09/2004 שעה 11:34) בתשובה למ. צביאלי | |
בנכד גנדי, הנושא את שמו לשווא למען הטרור. אפילו גנדי הסגפן לא היה מגדולי אוהבי ישראל, אבל בודאי שלא היה משתתף בהגנת תמיכה בטרור. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52098 | |
בכל מקרה, סבא גנדי היה מתבייש | |
מ. צביאלי (יום ראשון, 05/09/2004 שעה 14:40) בתשובה לאפריימק'ה | |
ועוד איך מתבייש. הוא מסתובב בקבר. איך הגיע העולם לכזה עוות? החינוך,אפריימק'ה! החינוך! מה שמחפש ארון גנדי לא נמצא אצל הראיס ומה שהוא גורם בעולם הוא אפילו לא מבין אבל פוליטיקלי קורקט חייבים להיות,מה? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52144 | |
אורי אבנרי, אני מקוה שלפחות אתה קורא | |
חזי (יום שני, 06/09/2004 שעה 18:27) | |
השלמתי עם העובדה שאתה לא מגיב, אבל אני מקווה שאתה קורא את התגובות. אני מתאר לעצמי תמונה דמיונית, אורי אבנרי מסתובב בערבות אפריקה ונתקל באריה. אורי אבנרי, חסיד אי-האלימות, מנסה להניא את האריה מלטרוף אותו, במיטב המסורת שלו... רק חבל שהאריה לא רוצה להקשיב... | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52151 | |
אורי אבנרי, אני מקוה שלפחות אתה קורא | |
מ. צביאלי (יום שני, 06/09/2004 שעה 21:36) בתשובה לחזי | |
אצל אורי אבנרי אין דיאלוגים. הוא חי באשליה שהוא הנביא התורן ודבריו חצובים מהר סיני. אצלו יש רק מונולוגים. את הדיאלוגים הוא מנהל עם עראפאת,ברעותי,אחמד יאסין... מאז ה''אכזבה הגדולה'' שלו ב''שועלי שמשון'' הוא קול קורא במדבר... הרי הוא דוגל בפאסיביות,לא אמרנו? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52178 | |
אורי אבנרי, אני מקוה שלפחות אתה קורא | |
מ. צביאלי (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 9:27) בתשובה לחזי | |
חזי אורי אבנרי היה עסוק עם פרס סוקולוב על מפעל החיים שלו. חיכה 80 שנה.. והוא עוד מעיד על עצמו שהוא עוכר ישראל. נו. הודאת בעל דין כמאה עדים דמי. הוא בטח חושב שזאת מחמאה או הישג להיות עוכר ישראל. אחרת,אמרו חז''ל:''אין אדם משים עצמו רשע!'' | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52189 | |
המלחמה בכלל לא נגמרה | |
סתם אחד (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 20:02) | |
רק היום צה''ל חיסל 14 לוחמי חופש ככה סתם בלא שהתכוונו או עשו כל מעשה שהוא נגד ישראל. הכזה השלום שאתם רוצים? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52195 | |
המלחמה בכלל לא נגמרה | |
יהודה-אודי דוכן (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 21:16) בתשובה לסתם אחד | |
נו,סוף סוף אתה צודק. המלחמה אכן לא נגמרה. אגלה לך סוד - היא עדיין לא החלה. ימים יבואו ובהם 'נתגעגע' לזמן שבו התפוצץ לנו אוטובוס אחת לכמה שבועות או לירי לא מדוייק ולא אפקטיבי של טילי קאסם. המלחמה הבאה נגד האיסלם תהיה קשה ואכזרית ולשמחתך הערבים הם שינצחו. ''לוחמי החופש'' שלך ישלטו בישראל תשעה חודשים ויגרמו לטבח שהיה ברוסיה להראות כמשחק ילדים תמים. ולא,אנני נביא אבל היו לעם ישראל נביאים. צריך רק לפתוח במקום הנכון ולקרוא או אולי אתה מעדיף את מאמריהם של ספירו ואבנרי. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52202 | |
המלחמה בכלל לא נגמרה | |
מ. צביאלי (יום רביעי, 08/09/2004 שעה 7:55) בתשובה ליהודה-אודי דוכן | |
יהודה אודי דוכן מזעזע! לא מן הנמנע .לא עלינו. נתפלל שזה לא יקרה. מה שכן,אם לא לומדים -לא יודעים. אז מי שצריך ללמוד שילמד. מי שחושב שיודע. שיבדוק. מי שיודע ...כבר אי אפשר לשתוק. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52253 | |
המלחמה בכלל לא נגמרה | |
יהודה-אודי דוכן (שבת, 11/09/2004 שעה 22:09) בתשובה למ. צביאלי | |
מזעזע? את מי? צא וראה את עם ישראל באיולתו. ראשו תקוע עמוק בחקוי תרבות הגויים המסואבת והפרוצה. בנות ישראל מהלכות במערומיהן,כאמא כן הבת.בחורי ישראל נמשכים אחר ההבל והריק כאשר אליליהם עובדי עץ ואבן. נבחרי הצבור ומנהיגיו נלחמים ביניהם מי ירחיק יותר את עם ישראל מתורתו וכל המרבה הרי זה משובח. שאל כל בחור ישראלי ממוצע מי היו הרמב'ן או האר'י הקדוש ולא תזכה לתשובה אולם אם תשאל אותו מי זה פלה או זידאן תקבל תשובה על שני עמודי פוליו שלמים. לצערנו עם ישראל צועד לקראת שואה גדולה מהראשונה והוא עושה זאת בשירה ובריקודים. השמאלנים הכופרים מוליכים אותו בדברי כחש ורמיה תוך שטיפת מוח אינטנסיבית בכל כלי התקשורת והעם האומלל נוהר אחריהם כצאן המובל לטבח. השם ירחם על עמו ישראל משום שהם לא מרחמים על עצמם. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52270 | |
מי זה באמת הרמב''ן? | |
סימיאן (יום ראשון, 12/09/2004 שעה 11:16) בתשובה ליהודה-אודי דוכן | |
אולי תכתוב על זה איזה פסקה, במקום את הדברים הרגילים שלך. מה השם האמיתי? איפה הוא גר? מתי? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52350 | |
דמגוגיה בסמול | |
נמרוד פינסקי (יום שישי, 17/09/2004 שעה 9:33) | |
חסן: ''יוסוף, יא חביבי, שרון המרשע החליט לתת לנו את כל רצועת עזה במתנה, בלי שום הבטחה מצדנו, בלי שום משא ומתן. פשוט בריחה. הפעולות שלנו נשאו פרי.'' יוסוף: ''שכנעת אותי, חבר. היציאה של הציונים מעזה באמת נותנת לי מוטיבציה ומחזקת אותי בהחלטותיי לבצע פעולות טרור בישראל. בראיון שניתן בעיתונות לאחד מפעילי החמאס הבולטים הודיע הטרוריסט: השמאלנים בישראל נותנים לנו מוטיבציה להמשיך בפיגועים. גם תכנית ההתנתקות של שרון מחזקת אותנו ונותנת לנו לגיטימציה להמשיך. אבנרי, בשיחות פלסטיניות פיקטיביות בין חברים אפשר לעשות הכל, לכתוב הכל. משום מה הגרסה שלי, לא רק שהיא מאושרת ע''י הנהגת החמאס, אלא היא מתבטאת בכל תהליך יחסי יהודים-ערבים בארץ. הגירסה שלך... לא ממש אמינה. יהודה אודי-דוכן.. מזמן לא נפגשנו. אני מבין שלהיטותך לא ירדה במילימטר. בחיי, בנאדם שכל מחשבה ויוזמה שיוצאת מראשו פועלת ע''פ אגדה שנכתבה לפני מי יודע כמה זמן ע''י מי יודע מי. נבואת שקר זה לא סתם מושג, תיזהר ממנו. אתה יודע מה תכל'ס משגע אותי? יש לכם את הסטיקר הה על האוטו: ''אבא, תרחם''. תגידו לי, אתם התחרפנתם? מה, אתם שפוטים של איזה יצור מהאגדות? זה האלוהים שאתה אוהב? מישהו שאתה רועד מפחד מפניו ואת חייך אתה מקדיש להתחנן שלא יפגע בך? אתם פגועים מנטלית, חייבים למגר את התופעה הזאת, היא מאוד לא בריאה. יהודה, תפוס לך אל.אס.די, תשב לנוח, תדמיין פילים וורודים מעופפים. זה בטוח יותר מציאותי מהאלוהים הפאשיסט שלך. איזה מן מסר הדת היהודית מעבירה? ''תסגוד לאלוהים, תתחנן שלא יפגע בך, אסור לך להיות חופשי, ואז אלוהים יחוס עליך בעולם הבא''.. עם דת כזאת, עדיף אולי ללכת בדרכו של הצימרמן הגדול ולהפוך לדילן (מי שמכיר-מכיר). אל תהנו בחיים האלו, תסבלו. הכל למען החיים שמעבר. בחיי... | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |