פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_267

עוד גורם לסוף העולם
אלי (יום ראשון, 12/05/2002 שעה 10:08)


מדען ישראלי פרופ' ארנון דר הודיע בראיון לביבי סי כי צפויה במוקדם או במאוחר קטסטרופה קוסמית שתמחוק את כל החי על כדור הארץ ( בהנחה כמובן שזה לא יושמד עד אז מסיבות אחרות ). מסתבר שסמוך לנו מאוד מבחינה קוסמית נמצא כוכב בשם אטה קרינה שנמצא בשלבים האחרונים לחייו . כשהוא יתפוצץ תתפרץ ממנו קרינה רבת עוצמה שתתפשט במהירות ותגיע גם אלינו .הקרינה תכסה את כדור הארץ לחלוטין למשך כמה ימים ועלולה לחסל לחלוטין את כל החיים עליו.
דר מזכיר שהסטטיסטיקה מראה שאחת ל- 100 מליון שנים פוקד אסון ענק את כדור הארץ . למשל זה שהשמיד את הדינוזאורים, וזה של כמה מאות מליוני שנים לפניו שהשמיד 90 אחוז מהחיים על האדמה ובים.
אם טענה זאת נכונה ( ואינני רואה כל סיבה מדוע שלא תהיה נכונה) האפשרות היחידה להתמודד עם אסון כזה תהיה להקים מראש מגורים תת קרקעיים ותת מימיים . וגם לשלוח בעוד מועד ספינות עם נציגים של המין האנושי למערכות כוכבים אחרות,מכיוון שסביר להניח שכלל מערכת השמש תיפגע בה במידה מהקרינה .




http://www.faz.co.il/thread?rep=1573
דבר האדם הלא-טכנולוגי
אסתי (יום ראשון, 12/05/2002 שעה 10:37)

במקום לשלוח נציגים של המין האנושי על גבי ספינות חלל, לא יותר הגיוני לנסות להציל את כולם ע''י (הנה זה בא!) הקמת מגן-קרינה ענק סביב כדה''א? מעין שדה אנרגיה שיסיט את הקרינה של אטה קארינה הצידה...
יש זמן להתחיל לעבוד על זה מעכשיו. ורק אם זה לא יילך, נעשה הגרלה מי נוסע ומי נשאר...

http://www.faz.co.il/thread?rep=1574
אלי - תודה רבה
רינת פלד (יום ראשון, 12/05/2002 שעה 10:39)

בחיי, מה זה הרגעת אותי! אני היתי כל כך מודאגת בקשר לקטע בינינו לבין הפלסטינאים, בקשר לזה שלעולם לא יהיה פתרון לסבך הנורא הזה, עד כדי כך שחשבתי, הנה, כניראה שאולי זה סוף החלום של מדינה נורמלית, של עם ככל העמים. אבל עכשיו, לאור הבשורה, איזה כיף, אפשר להפסיק לדאוג! כי מה זה כבר משנה מה יהיה, הכל ילך לעזאזל בכל מקרה! אז למה שלא ניתן ידינו להקמת מדינת פלסטין, זה מה שהם רוצים ואם הם יהיו עסוקים במדינה משלהם, אולי יעזבו אותנו קצת בשקט. כי כשלא נותר לך הרבה זמן, אתה מתחיל לקצץ בבולשיט. אז קדימה, בוא נעשה שיהיה פה שמח, כי המחר כנראה לא יבוא. אם כבר ללכת,אז לפחות ללכת בחיוך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=1579
על נשים ו.....
יהודה דוכן (יום ראשון, 12/05/2002 שעה 13:03)
בתשובה לרינת פלד

...סתם כי בא לי לכתוב משהו.בוקר אחד בדרכי לעבודה אני פוגש את שכנתי שבפנים מודאגות שואלת אותי אם אני יכול לעזור לה ''כן'' עניתי ''מה הבעיה?'' ''אני לא מצליחה להניע את המכונית ואני כבר מאחרת לעבודה'' אמרה בהתרגשות,''בטח'' אמרתי לה בארשת פנים רצינית ''אינך רואה שחסר לך אויר בגלגל הקידמי?'' האשה הביטה בדאגה בגלגל ואמרה ''אז מה אני צריכה לעשות עכשיו?'' ''אולי להחליף את ראשך לראש של גבר?'' עלתה המחשבה במוחי אולם מיד החלטתי שהיות וממילא אין רעיון זה ישים (ואני עלול גם להסתבך שלא לצורך)אמרתי רק ''יש לך הצפה במנוע,חכי מס' דקות ונסי להניע שנית'' ''תודה רבה '' היא אמרה ''הצלת אותי'' וכשפניתי להמשיך בדרכי שמעתי אותה קוראת אחרי ''אבל מה אני עושה עם הגלגל?'' ושתבינו,הבחורה עובדת כמנהלת חשבונות ראשית במפעל גדול ובטח מרוויחה מן הסתם משכורת לא רעה. יום טוב לכל הנשים.

http://www.faz.co.il/thread?rep=1580
אמור לי מה מצחיק אותך, ואומר לך מי אתה.
אסתי (יום ראשון, 12/05/2002 שעה 13:20)
בתשובה ליהודה דוכן



מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.