מי רצח את ערפאת? | |||||
אורי אבנרי (שבת, 10/09/2005 שעה 23:33) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=65805 | |
''מי רצח את ערפאת?'' | |
Israeli101 (שבת, 10/09/2005 שעה 23:36) | |
''מי רצח את ערפאת?'' אתה הלמוט!!? הלעטת אותו עד כדי חנק!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65889 | |
''מי רצח את ערפאת?'' | |
Divrey Hayamim (יום שני, 12/09/2005 שעה 7:54) בתשובה לIsraeli101 | |
לפעמים, אני לא מאמינה למקרא עיני!! זוהי אכן ארץ הצבי שבה אנשים כמו אבנרי זוכים לחיות עד גיל 82. עד איזה גיל היה חי אילו גר באחת ממדינות ערב אותם הוא כ''כ אוהב ולזכותם תמיד מצדד? האם היה ''חי'' בהם בכלל כיהודי? (אני מתנצלת בפני היהודים על השמוש ב ''אבנרי'' ו ''יהודי'' באותו משפט) אבנרי, עם כל אריכות ימיו, עדין לא תופס שהערבים הם האויבים של המדינה, לא הדוסים. שבוע טוב, דוד, צוות מהבית חולים טס למפרץ מקסיקו להגיש עזרה רפואית. הייתי נורא עסוקה שלא יצא לכתוב. החלפנו צוות רפואי בבאטן רוג ועבדנו 6 ימים עם 17 שעות שינה. חזרנו אתמול (צריך גם להתפרנס), אבל אני טסה לשם שוב בתחילת אוקטובר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66036 | |
''מי רצח את ערפאת?'' | |
Israeli101 (יום שלישי, 13/09/2005 שעה 20:32) בתשובה לDivrey Hayamim | |
שלום א. כל הכבוד, ישר כח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65828 | |
אבנרי, תרשה לי להציע לך השערה שלי למותו | |
חזי (יום ראשון, 11/09/2005 שעה 7:41) | |
מסתבר שמנהיגים פוליטיים הם כמו כל בן-אדם. כאשר בן אדם נוכח יום אחרי יום שהוא עושה טעויות איומות, הוא נכנס לדכאון. מסתבר כי הדכאון הינו אמצעי של ''הטבע'' לסלק מהחיים את מי שעושה טעויות חמורות. שבעתיים נכון הדבר כאשר מדובר במנהיג אשר הכניס את עמו לאסון. בריאותו של ערפאת הדרדרה בהתמדה כתוצאה מדכאון זה, דבר אשר גרם לחולשה גופנית פיזית, ואי יכולת הגוף להחזיק מעמד. אותה תופעה היתה עם גמאל-עבד-אלנצר, אשר בריאותו התדרדרה אחרי תבוסתו בשנת 1967, אמת זמן קצר אחרי זה, בהיותו עדיין צעיר. אותו הדבר קרה עם חאפז-אסד, אשר בריאותו התדרדרה בעקבות הטעויות שעשה בשאלה הישראלית (כזכור לך, הוצעה לו הצעה נדיבה ע''י ישראל להחזיר לו את כל הגולן. אבל הוא התעקש שיקבל גם את גדות הכנרת). כאשר אהוד ברק הוציא את הכוחות הישראליים במפתיע מדרום לבנון, הוא קיבל ''מכה'' נוספת ומת ממש ממש באותו שבוע... אז מדוע לא גם עראפת ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65919 | |
אבנרי, תרשה לי להציע לך השערה שלי למותו | |
Divrey Hayamim (יום שני, 12/09/2005 שעה 21:29) בתשובה לחזי | |
כל כך אין לי שום כבוד לאבנרי שלא טרחתי להעיר לו על התאוריה החללית שלו לגבי הרעלת ערפאת. ישנן בדיקות דם מאוד רחבות בסיס שיכולות להורות על עליה או ירידה בסם, אלקטרולייט או כל תרבית מכל סוג. כמובן אי אפשר לאתר סם דמיוני מהתסריט הבדיוני שלך. היום בדיקת HIV חוזרת מהמעבדה תוך כמה שעות. גם אתה, וכמה שאהבת את השטן הזה, אף פעם לא תדע מה הצרפתים בדקו, מה מצאו ומה היתה הפרוגנוזה. אתה לא עד כדי כך חשוב - לא לערבים ולא לצרפתים. וזה שערפאת היה בקטגורית סיכוי גבוהה ל HIV בשל פעילותו ההומוסקסואלית זה בכלל לא סוד. תפסיק עם האשליות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65830 | |
אגב, גם אם טענתכה נכונה, הרי סביר בהחלט כי | |
חזי (יום ראשון, 11/09/2005 שעה 9:01) | |
אגב, גם אם טענתכה נכונה, הרי סביר בהחלט כי יימצא מישהו מתוך הסובבים אותו אשר היה מעוניין במותו. העובדה כי הרחוב הפלסטיני מתנער ממנו תוך זמן כל כך קצר אחרי מותו, אומרת דרשני. אבנרי, אתה ודאי יודע כי הטענה שלכה הושמעה גם בימיו האחרונים, ועקב כך נבדקה ע''י הרופאים שטפלו בו... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65834 | |
עוד אגב, יש לי רעיון טוב בשבלכה. | |
חזי (יום ראשון, 11/09/2005 שעה 9:49) | |
כל הרופאים שהיו מעורבים בטיפול בבריאותו, בדקו את החשש להרעלה, וכידוע לא מצאו כל סימנים לכך. לפי טענתכה, מסתבר כי ישראל פיתחה סוג הרעלה סודי, אשר אינו ידוע עד כה למערכות הרפואה בעולם. אם כך, מדוע לא תגיד זאת בפרוש ותצא באזהרה חמורה לכל אויבי ישראל, שהם צפויים להיות מורעלים ברעל הסודי של ישראל ? גלוי נאות זה, יהיה גם לטובתה של ישראל, שאויביה יחששו ממנה, וגם לטובת אויביה שידעו להזהר מהסכנה הצפויה להם. מה דעתכה, אורי אבנרי ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65836 | |
הלמוט, לא יפה ככה!!!!! | |
סתם אחד (יום ראשון, 11/09/2005 שעה 10:27) | |
''בדמיוני ראיתי חייל מציע לנערה כוס מים קרים ושואל: ''עם או בלי גז?'' '' !!!! הגיע הזמן שבגילך תתנער מהנאציזם של הילדוּת !!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65840 | |
הלמוט, לא יפה ככה!!!!! | |
יאיר ש (יום ראשון, 11/09/2005 שעה 12:31) בתשובה לסתם אחד | |
הרגלים ישנים לא משנים. מעניין אצל מי הוא השתלם בטכניקה שאומרת ש''ששקר שחוזרים עליו שוב ושוב מתקבל לבסוף כאמת''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65849 | |
ערפאת היה הומוסקסואל מוצהר וגברים רבים שכבו אתו | |
אנונימוס (יום ראשון, 11/09/2005 שעה 16:43) | |
הסיקוריטטה הרומני צילם (כמו אישים רבים אחרים) את מה שערפאת עשה עם שומרי ראוש ומאהביו...הסרטים מצויים בראשות כל ארגוני הביןו בעולם והתיאורים העסיסים אפילו הובאו על ידי ארייאל שרון בעיתן ידיעות אחרונות מדור דעות לפני כ- 14 שנים.. אבל העובדות לא לא יבלבלו את מר אבנרי שהוא חסידשוטה של ערפאת גם אחרי מותו... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65895 | |
ערפאת היה הומוסקסואל מוצהר וגברים רבים שכבו אתו | |
יעקב (יום שני, 12/09/2005 שעה 16:11) בתשובה לאנונימוס | |
לא חשוב ממה הוא מת העיקר שמת. כן יאבדו כל אויבי ישראל. לא ידעתי שמר אבנרי חי עדיין עד 120 אבל תעשה זאת רחוק מאיתנו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65912 | |
עיכוב תמוה | |
יובל רבינוביץ (יום שני, 12/09/2005 שעה 21:01) בתשובה ליעקב | |
אני לא מתלהב מכך שאויבי ישראל יאבדו בגיל 75. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65913 | |
ודאי שהוא לא היה הומוסקסואל *מוצהר* | |
יובל רבינוביץ (יום שני, 12/09/2005 שעה 21:02) בתשובה לאנונימוס | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65930 | |
מה זו החרטא הזו? | |
רמי נוי (יום שני, 12/09/2005 שעה 23:48) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
זה מה שרע בערפאת? שהוא היה או לא היה הומסקסואל? ואיפה הוא בדיוק הצהיר את זה? ומאין לקוחה האגדה על צילומי הסקוריטטה? אם זה מהספר של איש הסקרוטיטטה הרומני יון פצ'פה אז זהו מקור בלתי אמין להפליא | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65932 | |
אבל בכל זאת עובדה היא | |
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 13/09/2005 שעה 0:55) בתשובה לרמי נוי | |
שבעיתונות הסעודית, ללא יוצא מן הכלל, נכתב שהוא מת מ''המחלה המבישה'' (Shameful disease). הם סתם כך המציאו את זה? אינני קורא ערבית כך שאינני יכול לצטט את המקור. אני ראיתי את זה בוול סטריט ג'ורנל, וכן בעיתונים אחרים כאן שציטטו את MEMRI שהוא בדרך כלל מקור מהימן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65939 | |
אבל בכל זאת עובדה היא | |
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 13/09/2005 שעה 3:39) בתשובה לישראל בר-ניר | |
העיתונות הסעודית היא מקור אמין בעיניך? אם זה נכתב שם, פירוש הדבר הוא שיש לסעודים אינטרס שזה יהיה כתוב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65943 | |
אתה צודק בכך | |
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 13/09/2005 שעה 4:27) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
שהסעודים אינם מקור אובייקטיבי מאחר וערפאת אף פעם לא היה ברשימת חביביהם, בייחוד לא מאז שהדיח את אחמד שוקיירי שהיה ''בן טיפוחים'' שלהם. בכל זאת, בשל מעמדו של ערפאת בעולם המוסלמי, קשה לי להאמין שהם היו ממציאים סיפור כזה אם לא היה לו כל בסיס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65944 | |
אתה צודק בכך | |
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 13/09/2005 שעה 4:34) בתשובה לישראל בר-ניר | |
קשה לי להאמין שיש קשר בין מה שיכתבו עליו לבין המציאות. הכל אינטרסים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65938 | |
מה זו החרטא הזו? | |
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 13/09/2005 שעה 3:37) בתשובה לרמי נוי | |
אתה צודק, היו בערפאת הרבה צדדים רעים. הומוסקסואליות, כמובן, אינה פשע, אלא אם אתה תושב הרשות הפלשתינאית. שם מדובר בפשע שעליו יש גזר דין מוות. אם ערפאת היה הומוסקסואל, ניתן להוסיף לרשימת פשעיו גם את זה שהוא איפשר את גזרי הדין האלה, כלומר – הצהיר שמדובר בפשע, בעוד שהוא עצמו היה מעל החוק. אבל באמת אינני יודע אם היה הומוסקסואל. נשמע לי כמו עוד אגדה אורבאנית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=65970 | |
יחי הנגיף הקדוש | |
רמי נוי (יום שלישי, 13/09/2005 שעה 10:43) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
נזקו של ערפאת לא היה בהיותו הומוסקסואל, כביכול, וגם לא בהיותו ''טרוריסט''. נזקו היה, ובעיקר לעמו, ברטוריקה שלו, בהופעתו המגוחכת במדים צבאיים, ביכולתו המופלאה לדבוק בבעלי ברית כמו סאדאם חוסיין וברית המועצות המתפוררת, בשחיתותו שאינה יודעת שובעה, ברדיפת השלמונים, בדבקותו באנשי בליעל, בהיותו דיקטטור לט דמוקרטי ובסרבו לכל שיונוי או רפורמה. חסד עשה ערפאת לעצמו ולעולם ובעיקר לעם הפלשתיני בהסתלקותו מן העולם ואם נגיפי האיידס הם שעשו את המלאכה המבורכת, אומר רק ''יחי הנגיף הקדוש''. במבט לאחור, מה שהיה רע כנראה בהסכם אוסלו הוא שישראל לא ראתה עד כמה רקוב, מושחת ונפסד היה ערפאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66016 | |
כמה שאתה צודק הפעם | |
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 13/09/2005 שעה 17:56) בתשובה לרמי נוי | |
''נזקו של ערפאת לא היה בהיותו הומוסקסואל, כביכול, וגם לא בהיותו טרוריסט''. נזקו היה בשל עדת החסידים השוטים שסגדו לו במדינת ישראל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66046 | |
כמה שאתה צודק הפעם | |
אלכסנדר מאן (יום שלישי, 13/09/2005 שעה 21:44) בתשובה לישראל בר-ניר | |
חותם על כל מילה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66053 | |
כמה שאתה צודק הפעם | |
Israeli101 (יום שלישי, 13/09/2005 שעה 23:59) בתשובה לישראל בר-ניר | |
אותם ''החסידים השוטים שסגדו'' עדיין סוגדים לרב המרצחים ויורשיו! קרא לזה 'גָיִס חמישי'. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66078 | |
מהפך? | |
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 2:16) בתשובה לרמי נוי | |
> „במבט לאחור, מה שהיה רע כנראה בהסכם אוסלו הוא שישראל לא ראתה עד כמה רקוב, מושחת ונפסד היה ערפאת.” כלומר – הסכם אוסלו היה שגיאה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66093 | |
לא כל דבר שיש בו בעיות הוא שגיאה | |
רמי נוי (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 8:12) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אי ההקפדה על מילוי ההסכם משני הצדדים היה בהחלט שגיאה. כולל מהצד הישראלי. אי הקפאת התנחלויות במסגרת ההסכם היתה שגיאה אי התחלת המומ להסדר הקבע היתה שגיאה אי פעולת הפלשתינים נגד הטרור היתה שגיאה כל השגיאות הללו הביאו לעיכוב בהליך ההסדר שעלול להביא לדעתי בטווח קצר ממה שאתם חושבים לכפיית מדינה דו לאומית על ידי העולם ולהחמצת הסכוי לשתימדינות לשני עמים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66159 | |
רמי, אתה מסלף ביודעין | |
ישראל בר-ניר (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 18:01) בתשובה לרמי נוי | |
''אי הקפאת התנחלויות במסגרת ההסכם היתה שגיאה'' הסכם אוסלו לא כלל איסור על הקמת התנחלויות או דרישה להקפאתן. למעשה לא היתה בו כל התייחסות להתנחלויות למעט הקביעה שגורל ההתנחלויות יעלה במיסגרת הדיון על הגבולות הסופיים (אינני זוכר את המילים המדוייקות). ככה רבין המנוח הציג את זה לכנסת הוא אפילו הדגיש את חוסר ההיתייחסות להתנחלויות כאחד מ''ההישגים'' של ההסכם. אני לא חושב שרבין שיקר (מה שלא ניתן לאמר עליך . . .) יכול להיות שאי הקפאת ההתנחלויות היתה שגיאה (אני לא חושב כך, אבל זכותך לחשוב אחרת). לטעון שההקפאה היתה ''חלק מההסכם'' זה פשוט סילוף. המצאה שאין לה כל אחיזה במציאות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66161 | |
הסילוף והשקר הם חלק טיבעי של השמאלני | |
צדק (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 18:24) בתשובה לישראל בר-ניר | |
השמאלני מגן על הפושע הערבי בכל מחיר, וכדי להגן על הערבי הוא גם ימציא ''עבירות'' ישראליות, ומדבר קטן של ישראל הוא יעשה פיל באמצעותו יצדיק רצח יהודים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66165 | |
זה בדיוק מה שאמרתי | |
רמי נוי (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 18:40) בתשובה לישראל בר-ניר | |
''אי הקפאת התנחלויות במסגרת ההסכם היתה שגיאה'' אם ההסכם היה כולל הקפאת ההתנחלויות היה המצב, לדעתי, טוב יותר | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66173 | |
אבל ההסכם לא כלל הקפאת התנחלויות | |
ישראל בר-ניר (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 19:55) בתשובה לרמי נוי | |
מהמישפט שלך משתמע ההפך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66177 | |
ניתן לך בינתיים ליהנות מהספק | |
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 21:01) בתשובה לרמי נוי | |
גם אני חושב שאם הסכם אוסלו היה הסכם אחר ממה שהוא היה, יתכן שהוא לא היה שגיאה. אבל זה לא מה ששאלתי. הסכם אוסלו הוא עובדה. יש הסכם כזה. האם החתימה עליו היתה שגיאה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66179 | |
אני חושב שהחתימה עליו לא היתה שגיאה | |
רמי נוי (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 21:10) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
ושהוא יהיה הבסיס לכל הסדר אם יהיה כזה, בין ישראלים ופלשתינים. אני חושב שההתנהלות אחר כך היתה שגיאה. אני חושב שאי מעורבות של כוח בינלאומי היתה שגיאה. ןאני חושב שזה נחמד מצדך לחשוב שזה חשוב מה אני חושב. ואני חושב משמע אני קיים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66191 | |
יופי לך. | |
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 23:24) בתשובה לרמי נוי | |
> „במבט לאחור, מה שהיה רע כנראה בהסכם אוסלו הוא שישראל לא ראתה עד כמה רקוב, מושחת ונפסד היה ערפאת.” אז חתמנו הסכם עם פרטנר רקוב, מושחת ונפסד. לאחר מכן הוא פתח במלחמה שבה היו לנו 1000 הרוגים. האם יש איזו שהיא תוצאה שתשכנע אותך שמדובר בטעות (10,000 הרוגים, למשל) או שההסכם הזה הוא טוב באופן אקסיומטי? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66194 | |
''האם יש איזו שהיא תוצאה שתשכנע אותך שמדובר בטעות'' | |
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 15/09/2005 שעה 1:34) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
יובל עם אמונה אתה לא יכול להתווכח. במובן זה, רמי שלנו איננו שונה מכל פנאטי דתי אחר. שום דבר לא ישכנע אותו. תנסה לדבר עם קתולי אדוק על פשעי הכנסיה נגד העם היהודי או נגד האנושות בכלל. תנסה לדבר עם ש''סניק נגד דברים שאמר הרב עובדיה. תנסה לדבר עם קומוניסט על זוועות המישטר הסובייטי. תנסה לדבר עם מוסלמי אדוק על עוולות האיסלאם. שום היגיון ושום עובדות לא יעזרו. המאמין ימשיך בשלו. אין דבר יותר חזק מאשר אמונה עיוורת. כך זה גם אצל מי שנשבה בכבלי האמונה העיוורת באייטולות השלום שהביאו לנו את אוסלו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66197 | |
''האם יש איזו שהיא תוצאה שתשכנע אותך שמדובר בטעות'' | |
יובל רבינוביץ (יום חמישי, 15/09/2005 שעה 2:29) בתשובה לישראל בר-ניר | |
מסכים איתך לחלוטין. אבל בדיון ציבורי אינני מנסה רק לשכנע את בר הפלוגתא שלי, אלא את כל אלה הקוראים את הדיון. חלקם, אולי רובם, שבויים בקונספציה זו או אחרת. יתכן שמדי פעם יש מישהו שהטיעונים משנים אצלו משהו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66198 | |
כאחד ''הצופים'' | |
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 15/09/2005 שעה 4:16) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אני מקבל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66098 | |
יחי הנגיף הקדוש | |
Divrey Hayamim (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 9:08) בתשובה לרמי נוי | |
Very well said. קצר, מקיף ולענין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=66149 | |
לאבנרי הרבה מזל טוב ליום ההולדת | |
רפי אשכנזי (יום רביעי, 14/09/2005 שעה 16:50) | |
אני מאלה שעוד זוכרים את ימיו הטובים של אבנרי ועיתונו ''העולם הזה'' בשנות ה 60 הרחוקות... אני שומר לאבנרי את 'חסד נעוריו' ולכן אינני מתייחס להבלחות האחרונות שלו על ערפאת... הרבה בריאות לאבנרי ליום הולדתו ה 82! | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |