נשק גרעיני – הסכר הולך ונפרץ | |||||
גדעון ספירו (יום שישי, 13/10/2006 שעה 18:05) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=84807 | |
הצחקתהוני... | |
Israeli101 (שבת, 14/10/2006 שעה 0:27) | |
''הסכנה שארה''ב או ישראל הגרעיניות יעשו שימוש בנשקן הגרעיני, לאור ההרפתקנות הצבאית שלהן עד כה, הרבה יותר גדולה מאשר צפון קוראיה או איראן'' הצחקתהוני... הגיע העת לשלוף את הראש מנבכי הרקטום - לראות אור! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=84812 | |
איראן תקבל את המגיע לה | |
א. פרקש (שבת, 14/10/2006 שעה 2:16) | |
בזמן ובמקום שארה''ב (כלומר בוש) תחליט. והיתר ייכתב בסיפרי ההיסטוריה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=84874 | |
בירבורציונה כבירונה | |
לוי (שבת, 14/10/2006 שעה 18:42) | |
בלבול ביצים בערבון בלתי מוגבל . מענין בקשקוש לא מוזכרות כלל רוסיה וסין . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=84878 | |
קרא לפני שאתה מלין | |
דוד סיון (שבת, 14/10/2006 שעה 19:22) בתשובה ללוי | |
''מי שבאמת רוצה למנוע שואה גרעינית, ראוי ורצוי שיצטרף אל הארגונים והמדינות הדורשים כי פירוק נשק גרעיני יכלול את כל המדינות בעלות חימוש גרעיני, ישראל הודו ופקיסטן, ועתה גם צפון קוריאה, כמו גם את ארה''ב, סין, רוסיה צרפת ואנגליה, המעצמות שהאמנה למניעת הפצת נשק גרעיני פטרה מצעדי פירוק ממשיים''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=84884 | |
קרא לפני שאתה מלין | |
לוי (שבת, 14/10/2006 שעה 21:19) בתשובה לדוד סיון | |
למה רק נשק גרעיני ? למה לא לאסור נשק בכלל ? ההטפלות לאיסור נשק גרעיני קודם ע''י ברית המועצות בתקופתו של סטלין . ברית המועצות השקיעה סכומי עתק בתעמולה והקמת תאים בכל מדינות המערב כדי לסכל את התגוננות המערב מפני האמפריליזם הדורסני הבלתי אנושי של המזרח . ברית המועצות החזיקה במרחק נסיעה של שעה שעתיים מאות אלפי טנקים, זחלמים, קני תותחים, ומיליוני חיילים ממרכזי אוכלוסיה אזרחית במערב . התשובה המערבית היתה פיתוח כלי נשק אטומיים המסוגלים לחסל איום זה מבלי להעמיד מול המזרח מיליוני חיילים ומאות אלפי רכבי מלחמה . תגובת נגד זו לא מצאה חן בעני סטלין לכן פנה לחזית התעמולתית . יש לציין שהייתה לו הצלחה מסוימת אם כי הכוח הגרעיני המשיך לבלום את ההתפשטות הסוביטית . אי אלו תמהונים , מנוולים ותמימים התגיסו למכונת התמולה המשומנת והממומנת ושרידיה עדיין קיימים . המאמר ההזוי קובע מראש שארה''ב היא הטרוריסט העולמי אני איני סבור כך . אני סבור שארה''ב הרבה יותר שקולה מקוריאה , אירן , עירק , רוסיה וכו' . הטרוריזם מתפתח במדינות אחרות . האשמת ארה''ב וישראל היא עלילה עלובה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=84913 | |
סך הכל הרבה שטויות, רק עם דבר אחד שאני מסכים לו | |
א. פרקש (יום ראשון, 15/10/2006 שעה 2:16) | |
עדיף עולם ללא נשק להשמדה המונית בכלל ולאף מדינה. ומאחר שזה בלתי אפשרי בשלב זה, מן הראוי שלא יתווספו מדינות נוספות ל'אצולת הגרעין'. כן, מדובר פה על אינטרס אגואיסטי והמדינות שיש להן גרעין צריכות להיות רעות במובן הטוב של המילה ולא לתת לאחרות להתחמש. בטח לא למדינות טוטליטריות שרואות בנשק הזה משחק ומתכוונות לשחק באש ולהשמיד מדינות אחרות. * 'התגובות בישראל על הניסוי הגרעיני בצפון קוריאה היו אחידות עד ייאוש' ---- קישקוש מצחיק. מי מיואש? * 'אני רואה בכל הרחבה של מועדון המדינות בעלות חימוש גרעיני, מכה ונסיגה והגדלת הסכנה של עימות גרעיני. אין צורך להכביר מלים על המשטר הצפון קוריאני, שהוא עריץ ואכזר כלפי אזרחיו...' ---- אני מסכים. * 'ואני מניח שעוד יבוא יום בו ישתחררו אזרחי צפון קוריאה ממועקת הדיקטטורה הכפויה עליהם ויבואו חשבון עם שליטיהם. (שלא שונה ביסודה מהדיקטטורה שישראל כופה על העם הפלסטיני).' ==== שטויות. איך בכלל אפשר להשוות בין השתיים? זה מעשה בלתי אינטלקטואלי. * ' ... למשל ישראל ''הדמוקרטית'' (נגיד) שהייתה מעורבת ביותר מלחמות תוקפניות מאשר למשל איראן.' - ====== שטויות. מדינות לא נמדדות במספר המלחמות שנלחמו. האם לישראל היתה ברירה להניח למדינות ערב לתקוף אותה שוב ושוב והיא לא היתה צריכה להתגונן ולהחזיר מלחמה? מספר המלחמות ומה שבינהן הוא נייר הלקמוס של המקובלות האזורית של ישראל. בינתיים רבים הכוחות שרוצים למחוק את ישראל מהמפה, ולכן כל המלחמות האלה. כשמישהו ירצה למחוק את איראן מהמפה, אני מעריך שגם היא תהיה מעורבת בהרבה מלחמות. או שמישהו יבוא ויתקע לה בגרעין. * ''הסכנה שארה''ב או ישראל הגרעיניות יעשו שימוש בנשקן הגרעיני, לאור ההרפתקנות הצבאית שלהן עד כה, הרבה יותר גדולה מאשר צפון קוראיה או איראן.'' ==== נבואה ניתנה לשוטים. בינתיים ארה''ב וישראל (אם יש לה גרעין) רק הוכיחו נאמנה שאין כוונתן להחריב עולם ואפילו לא להחריב טוטלית אוייב. זה נקבע במבחן המעשה לאורך 60 ו-40 שנה. צ. קוריאה ואיראן עדיין לא מגורענות, לכן הספירו אינו יכול עדיין לקבוע כיצד הן ינהגו אם יהיה להן נשק. בינתיים, ההערכה, לאור התנהגותן בעבר ולאור הצהרותיהן שהן רוצות לתקוף ולמחוק מדינות מעל המפה, השתיים האלה לא משאירות ברירה לשכניהן אלא לנסות ולסכל את התחמשותן בכל דרך. * 'השאלה שאיש מגדודי הפרשנים ו''המומחים'' (לפחות בעיני עצמם) בישראל לא שאלו, היא, מדוע על צפון קוריאה להשלים עם צבא אמריקאי המצויד בנשק גרעיני המוצב בגבולם, ומדוע על איראן להשלים עם ישראל הטובעת במאות פצצות גרעיניות' ==== שלא ישלימו ושיחטפו על זה חזק. * 'ישראל הכניסה את המזרח התיכון למרוץ חימוש גרעיני, הקימה את הכור הגרעיני בדימונה בתהליכי רמייה והטעייה, מבלי שנשקפה לה סכנה קיומית.' ======= ישראל לא הכניסה אף אחד למרוץ גרעיני. אף מדינה ערבית באזור לא החלה בגרעון. איראן החלה בגרעין עוד בזמן השאח' שקיים קשרים עם ישראל ועוד לפני שידעו שישראל החלה משהו בדימונה. כלומר קישקושי ספירו מיועדים לתת רושם אחר ממה שהיה במציאות. ישראל לא רימתה אף אחד, ישראל פשוט שמרה בסוד. אינני מכיר אף מדינה שחושפת לעולם את סודותיה. אני משער שגם לספירו האיש יש כמה סודות קטנים שהוא שומר לעצמו ולא מספר למקורביו. אז האם ספירו רמאי ומָטען? * 'הכור בדימונה ופצצות האטום הישראליות הם אחד משיאי המניפולציה שישראל ביצעה בנושא השואה.' ==== ספירו שחקן שואה נאלך. אם תשימו לב הוא מכניס את השואה כשחקן ראשי בכל עניין. באם אין זו זילות השואה לשמה? האם לספירו מותר לעשות מסחר ולמחזר את בעיותיו האישיות עם החוק ולהתנכל לאלה שמתעמרים ונושים בו? הוא פשוט מנצל את הריב הגדול שיש לו עם השלטונות כדי לקדם את האג'נדה הפוליטית שעיקרה מדיניות פיוס הטרור האסלאמי. * ''בעוד שלישראל לא הייתה עילה של ממש להקים את הכור, לא כך צפון קוריאה.'' ==== שטויות ! בעוד על ישראל איימו ומאיימים בהשמדה וגם ניסו יותר מפעם, הרי אף אחד לא מאיים להשמיד את צ. קוריאה. מאז תחילת שנות ה-50 אף אחד לא פלש ולא איים לפלוש לצ. קוריאה. (וכמובן שספירו לא יכול להביא דוגמה כזו) אז למה הם צריכים לגרור את ה'פחד' הזה 60 שנה? האם זו הסיבה שספירו נכנס למגננה ואומר ''יכול להיות שיש לשליטי צפון קוריאה שיגעון רדיפה'' וממשיך בקלישאה 'אבל כמו שגם היפוכונדר הוא לפעמים חולה אמיתי'.... טוב שהוא לא שומט את ה'לפעמים'. כי הפעם השליטים של צ. קוריאה (האב המת והבן הנמוך) באמת היפוכונדרים (כפי שראינו רק בשבוע שעבר בכתבות NBC ו-FOX. * 'המודל הישראלי שיכנע את שליטי צפון קוריאה, כי גם אם האמריקאים ינסו למנוע מהם את הפרויקט, הרי אם יגלו נחישות וצמידות למטרה, יוכלו לגבור עליה ולהעמיד בפני ארה''ב עובדות מוגמרות שיכפו עליה השלמה. כפי שהדברים נראים עתה, זה מה שמתרחש.' ===== שטויות. אין דימיון בין המודלים. צ. קוריאה מאויימת לאורך כל הפרוייקט על ידי ארה''ב כי ארה''ב חוששת באמת מהמשטר הפסיכופטי הזה. ארה''ב בזמנו של קנדי וג'ונסון בעיקר שיתפה פעולה עם ישראל בהסתרת הפרוייקט. שורש ההבדל הוא שצ. קויאה היא מדינה טוטליטרית משוגעת וללא אוייבים של ממש ואילו ישראל היא מדינה דמוקרטית, שפויה עם אוייבים של ממש. * 'הפתרון אינו במלחמה נגד איראן או בהפצצת מתקניה הגרעיניים (שהרי ייתכן שיש בידיה כבר פצצה ואנו לא יודעים – ואז אוי לתוצאות)' ===== הפתרון הוא בתקיפת איראן והשמדת מתקני הגרעין שלה בטרם היא תייצר פצצה ראשונה של ממש. אסור להניח לאיראן להגיע לגרעין מבצעי, גם אם נניח שיש בכוונת כל המדיניות הגרעיניות להגיע לתוכנית משותפת של פירוק הגרעין. כי איראן, כמו צץ קוריאה, היא מדינה פסיכופטית ומשוגעת המתנהלת ע''י פרחחי החצר של חומייני שרוח מהפיכת האסלאם מובילה את כל מעשיהם. איראן צריכה לשלם מחיר גבוה יחסית על התעקשותה להמשיך בפרוייקט הגרעין כדי להרתיעה מדינות נוספות מסוגה. * ''הרעיון לפיו תחדל ישראל להתקיים כישות ציונית מקובל על אזרחים ישראלים רבים, יהודים כערבים ואני אחד מהם, אולם בניגוד לנשיא איראן שקרוב לוודאי רוצה להמיר את הישות הציונית בעוד מדינת הלכה מוסלמית... '' ====== אני מצטער לאכזב את ספירו אבל לא נראה לי שספירו יכול להיחשב כ''ישראלים רבים''. ישראל היא מדינת היהודים, או כפי שאחמדינג'אד וספירו נוהגים לכנות אותה ''היישות הציונית'' והיא תמשיך להתקיים לא חשוב תחת איזה שם. העיקר שתהיה מדינת העם היהודי, כמו שיש לערבים ''מדינות העם הערבי'' 22 במספר. מה הבעיה של ספירו? אם ספירו רוצה לגור במדינה מוסלמית שיסע לגור בסוריה או באיראן. אבל מה שמפליא יותר הוא, שבעות ספירו מנגד לקיום 'ישות ציונית' הוא נאבק ותומך בטרור שנאבק על קיום 'ישות פלסטינית ערבית' (כי בפועל אין סיכוי למדינה 'חילונית' עם רוב ערבי מוסלמי דתי). למה הוא כל כך רוצה מדינה לאומית ערבית מספר 23 ומפריעה לו מדינה יהודית אחת ויחידה? מאחר שהוא איים עלינו לפני קצת יותר משנה שהוא יעזוב את הארץ מכל מיני סיבות מטורפות, אינני מבין מדוע הוא טרם מצא לנכון לממש את איומו?! האם אנחנו בכל זאת עדיין 'קצת' שפויים בעיניו?! * ''אין ספק, ישראל וארה''ב במדיניותן ההרפתקנית, גרמו לקריסת משטר הפיקוח על תפוצת הנשק הגרעיני.'' ===== למה להכניס את ישראל בכל משפט? לישראל אין תפקיד במניעת או באי מניעת נשק גרעיני. ואם יש לישראל נשק או אין לה זה לא מניע לאף מדינה אחרת להצטייד בנשק. הרי זה מה שהיה ב-40 השנים האחרונות, כפי שכבר הסברתי. ובאיראן הרעיון הזה צמח בזמן שלא היה לה משבר עם ישראל ומסיבות איראניות שיעיות של עצמה. לומר על ארה''ב שהיא הרפתקנית זה ממש טמטום. היא ההיפך מהרפתקנית והיא השוטר ששומר על העולם מפני מדינות מטורפות. לפחות אני מקווה שזה יהיה כך והיא תעמוד בתפקידה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85057 | |
סך הכל הרבה שטויות, רק עם דבר אחד שאני מסכים לו | |
המתבונן מהצד (יום שני, 16/10/2006 שעה 23:10) בתשובה לא. פרקש | |
כבוד מר פרקש- מסכים עמך בכל מאת האחוזים. ספירו אכן, כשנוח לו, וכשהוא צריך לעגל פינות בטקסט שלו, שישמע אמיתי- הוא גם משקר וגם מסלף. וגם מרבה לדקלם שטויות על גבי שטויות על גבי שטויות... אל דאגה, דרכון גרמני מזמן יש לו, אהבת ישראל מזמן אין לו, ההיפך הגמור הוא נכון, כך שבהזדמנות הראשונה הוא ייעלם לנו... מה נעשה בלעדיו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85061 | |
סך הכל הרבה שטויות, רק עם דבר אחד שאני מסכים לו | |
Israeli101 (יום שלישי, 17/10/2006 שעה 2:28) בתשובה להמתבונן מהצד | |
''מה נעשה בלעדיו''(ספירו)? ח-פ-ל-ה !! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85066 | |
סך הכל הרבה שטויות, רק עם דבר אחד שאני מסכים לו | |
א. פרקש (יום שלישי, 17/10/2006 שעה 7:10) בתשובה לIsraeli101 | |
האם ספירו ימשיך לפרסם את הגיגיו גם מהדמוקרטיה הגרמנית הגדולה? | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |