האם הכיבוש יגיע ליובל? | |||||
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום שלישי, 05/06/2007 שעה 14:42) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=99352 | |
מטיראן לאיראן | |
צצ''ת יבלל''ק (יום שלישי, 05/06/2007 שעה 18:56) | |
זאת השעה לקום ולקרוא: פעולה נגד איראן - עכשיו. ארבעים שנה אחרי מלחמת ששת הימים, שלפניה קדמו איומים של נאצר להשמיד אותנו לחלוטין, והאומה השיעית הפנאטית הזאת קוראת להשמדתנו. אלא שהיא מתכוננת ומכלכלת את צעדיה לכיוון של נשק אטומי. צריך להפסיק להתעלם מהזחיחות שנמצאת כאן בכל פינה ופינה. זה הזמן לפעול בטהראן. צריך להתכונן מצד אחד לפעולת תגמול ולהצתת המזרח התיכון - אבל אין מנוס. היום שבו תגיע הפצצה לידי האיראנים ישנה את מאזן האימה בעולם כולו. נשק אטומי בידי מדינה עם כל כך הרבה שלוחות קיצוניות של טרור, אידיאולוגיה משיחית וכת מטורפת שמנהיגה אותה - זהו סיכון. גם אם לא יהיו יותר אירנים בעשור הבא כתוצאה מהטירוף של אחמדי-נג'אד, צריך וודא שישראל תשאר חזקה ושלמה גם בתרחיש שכזה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99353 | |
גאולה גדולה תבוא מפרס | |
עכן בן זבדי (יום שלישי, 05/06/2007 שעה 19:01) בתשובה לצצ''ת יבלל''ק | |
ראשית גאלתינו תבוא מן המזרח החילוני יושמד המוסלמי יאבד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99355 | |
המאבק בכיבוש | |
סוריא (יום שלישי, 05/06/2007 שעה 19:49) | |
מתוך הכרח בא עלינו הכיבוש, ובמציאות שמסביב נאבקים בא ,בכיבוש שנעשנו לו עבדים . אך לא אדיוטים פוליטיים משמאל ומימין וסופרי סתם יגידו לנו איך או כיצד נמגר אותו, . היות והכובש והכבוש מחוללים יחד ביובל החיים ,כי בגלל יובל זה, מתקימים שני צדדים .הדבר מתקיים כשמחת הכבוש כמזוכסיט המיתענג למול יסורי הכובש סאדיט . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99359 | |
הבעייה היא אחרת: בכרטיסי זוטא של מפעל הפייס לא זוכים בכלום | |
סתם אחד (יום שלישי, 05/06/2007 שעה 20:44) בתשובה לסוריא | |
מקסימום זוכים בכרטיס נוסף. יאבאבה, נוכלים עליכום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99367 | |
הבעייה היא אחרת: בכרטיסי זוטא של מפעל הפייס לא זוכים בכלום | |
סוריא (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 4:51) בתשובה לסתם אחד | |
בקיצור מעגל סגור | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99368 | |
בקיצור - נזקים. לוקחים ומתחמקים מלהחזיר משהו | |
סתם אחד (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 4:58) בתשובה לסוריא | |
עובדים עם הפה ועובדים לפי העין. מבינים רק כוח. בקיצור - גנבים ומזיקים. צריך משטרה חזקה, במקום להכנס איתם לדיבורים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99369 | |
רק כסף מדבר אליהם. הצרה שלא אוהבים לתת תמורה. למדו לדבר יפה | |
סתם אחד (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 5:04) בתשובה לסוריא | |
ולשחק אותה מכובדים כאלה. גנבים בני גנבים. אסור לתת להם כבוד, למה זה מחזק אצלם את התחושה שקל לעבוד על כל העולם (חוץ מהקרובים אליהם, הם צריכים מישהו להתפאר על ''גאוניותם'' בלגנוב) , ושהשקרנות והנוכלות לוקחת בגדול. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99371 | |
אוכלי חינם ומביאי נזקים | |
סתם אחד (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 5:12) בתשובה לסוריא | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99372 | |
מעגל סגור. אבל מה, אנשים כועסים. אמרו לי (גם ערבים) | |
סתם אחד (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 5:21) בתשובה לסוריא | |
''קרוב יום הדין'', ישלמו בענק על הכל, עד הסוף. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99370 | |
גם עושים עבודה חרא, כמה שפחות טובים, יותר גונבים | |
סתם אחד (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 5:08) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99384 | |
האם מדינת ישראל תעבור את שנת ה-70 | |
לוי (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 9:15) | |
לאור המימון המאסיבי שהאנטישמים הישראלים מקבלים מהאנטישמים בעולם ספק אם מדינת ישראל תתקיים בכלל . האנטישמיות הישראלית מבוססת על מאה שנות ציונות אנטישמית וחמישים שנות חינוך אנטישמי ההצלחה של שני גורמים אלו די מרשימה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99385 | |
תהפוך גם אתה אנטישמי, ואולי תוכלו אתה ומשפחתך להשאר | |
סתם אחד (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 9:20) בתשובה ללוי | |
בפלשתין לאחר שהארץ תוחזר לבעליה. אחרי הכל, הפלשתינאים הם אנשי תרבות, חברים טובים, ואנשים נעימים והגונים יותר מ-90% מאלה שסביבך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99422 | |
תהפוך גם אתה אנטישמי, ואולי תוכלו אתה ומשפחתך להשאר | |
לוי (יום חמישי, 07/06/2007 שעה 9:32) בתשובה לסתם אחד | |
אתה טועה לכן מסכנתך שגויה . כמו במקרים של היטלר וסטלין גם האנטישמים היהודים חוסלו . הכושים עשו את שלהם ולא היה יותר צורך בהם . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99386 | |
תעשה חשבון פשוט. חזירות או אמת. חיים או מוות או בריחה לארצות | |
סתם אחד (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 9:28) בתשובה ללוי | |
נוצריות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99387 | |
ההנהגה, האליטות ובעלי העמדה לא יתנו לך כל הגנה, הם משלים אותך | |
סתם אחד (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 9:42) בתשובה ללוי | |
והם משלים אותך מסיבה מצויינת מבחינתם: מטרתם בשלב מאוחר זה, היא לצבור במהירות ככל היותר כספים לעצמם על חשבונך, בשביל להכין לעצמם ''נחיתה רכה'' בארצות יעדי הבריחה לעצמם ולמקורביהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99393 | |
[•] האם מדינת ישראל תעבור את שנת ה-70 | |
זוהר בדשא (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 10:34) בתשובה ללוי | |
[• הוסר ביטוי לא ראוי.] | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99394 | |
האם מדינת ישראל תעבור את שנת ה-70 | |
ימפפו בן גרא (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 11:15) בתשובה לזוהר בדשא | |
לוי הוא פרו פרסי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99396 | |
לא תעבור | |
סאשי נור (יום רביעי, 06/06/2007 שעה 13:23) בתשובה ללוי | |
ומלבד זאת, יש להפסיק את רצח העם בגוש קטיף ולהחזיר את המגורשים הביתה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99416 | |
סאשי גם אתה שוחה באותו סיר של חרה ביובל החיים שבו צפים | |
סוריא (יום חמישי, 07/06/2007 שעה 2:51) בתשובה לסאשי נור | |
סאשי גם אתה שוחה באותו סיר של חרה ביובל החיים שבו צפים הישראלים והפלשתנאים באתימות ערבית מצויה על דל ועל תפל בלי לחשוב קדימה בעבור פיסת אדמה מחורבנת .ועד שהפלשתנאים ימשיכו באותה טעות מ-48 ועד 2007 כי ישראל מדינה ופרצו בקרבות מ-48 אוכלים תבן ביחד עם הישראלם בקיצור חמורים .כך שמה זה בעצם משנה לכאן או לשם לעצם הקיום של שני העמים שלמעשה בלוף אחד גדול כל עוד אין כבוד והבנה אחד לשני כי לישראל חלק גדול יותר על האדמה המחורבנת והעם השני הפלשתאי חלק אדמה קטנה יותר על האדמה המחורבנת .עצם הבלוף העכשווי כבול במחולות השנאה ואי רצון לקבל אחד את השני ויתרה להכיר עצם קיומו אלא רק מעשיר בעלי כח שררה בשני העמים.בקיצור חמורים נוערים, | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99489 | |
אין מה לעשות. אנחנו חייבים לתת את מבטחנו | |
א. פרקש (שבת, 09/06/2007 שעה 21:42) בתשובה ללוי | |
במפעל הפיס, | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99426 | |
החיים שלנו חשובים מדי מכדי להפקירם | |
ג'ומה (יום חמישי, 07/06/2007 שעה 9:57) | |
בידיים של שמאלנים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99490 | |
הכיבוש קיים כבר 40 שנה | |
א. פרקש (שבת, 09/06/2007 שעה 21:52) | |
והוא יהיה קיים גם 50 שנה. גם אם נמסור שטחי כיבוש 67' לגורם אחר כלשהו. למה? כי שטחי כיבוש 49' עדיין יהיו תחת שליטת ישראל. וזה לא יאפשר לערביי פלסטין לעשות שלום עם היהודים. מה לעשות? את זה הם אומרים, כותבים ושרים. צריך רק להקשיב להם כשהם מדברים ערבית. כמה כסף הושקע בהתנחלויות? ''למעלה מ-100 מיליארד דולר''? אולי. אחרים אומרים שרק ''70 מיליארד דולר''. בכל מקרה 100 מיליארד על יותר מרבע מיליון תושבים זו השקעה שרווח בצידה. הכיבוש שמר על ישראל. הוא נתן לישראל מרווח די גדול לנשום ולהתעצם. לא הצלחתם לשכנע את רוב אזרחי ישראל כי הכיבוש הוא שילוב של רשע, פשע ואי צדק, ואין ערובה שתצליחו בעתיד. המציאות מסבירה את עצמה טוב יותר מכם. ולכן גדעון ספירו נשמע היסטרי ויורה לכל הכיוונים. הוא מגייס בעל כורחם טיעונים מטיעונים שונים כדי לנסות לשכנע את קוראיו בצידקתו. אולי ברוב יאושו יפול אדם תמים לבורו של תירוץ אפלולי אחד. למה לא לירות לשווא בכל הכלים?: • בחוסר יושרה ואינטליגנציה רושם גדעון ספירו ללא מחשבה רשימה מנהלתית של דיקטטורות בעולם ומכניס בין לבין גם את ישראל, כאילו בדרך אגב ללא בחינת שום מדדים וקריטריונים. ניחא אם היה אמת בהנחותיו. אבל כשזה נעשה לצורך רמייה כדי לעגל את טיעוניו זה דבר בילתי מוסרי, בלתי לוגי וחסר משמעות. בכל מקרה, הוא היה צריך גם להכניס את החברות הערביות שמסביבנו ובתוכנו לתוך הסל הזה. אבל הוא לא עשה זאת, מתוך רצון לבנות מודל שיהיה לו נוח לתקוף את ישראל ממנו, וגם משום הגנתו הנמרצת והותיקה על הביריונות הערבית והטיהור האתני שעושים המוסלמים בשיטחי הדאר אל-חרב, שלפי תפיסתם. גדעון ספירו מתעלם מהדיכוי, ההשמדה והגירוש שעוברים ערבים נוצרים במזרח התיכון, כמו אלה שבשטחים (רמאללה ובית לחם – בריחת אלפים לאירופה, קנדה, ארה''ב, אוסטרליה ודרום אמריקה), רדיפות המיעוט הנוצרי הקטן בעזה, דיכוי הקופטים במצרים והשתלטות על נכסיהם ההיסטוריים, רצח גירוש ודיכוי הנוצרים בעיראק שרבים מהם ברחו המערב, רדיפות אחר נוצרים בסוריה ואיום ארגונים מוסלמים מיליטנטיים על הנוצרים בלבנון. •• וזה לא מספיק בשבילו אז הוא קובע שהכיבוש אינו צודק וששום כיבוש לא השיג את מטרתו. כמובן שזהו שקר היסטורי כי יש מצד אחד הרבה שיטחי כיבוש של מדינות מערביות וקומוניסטיות לשעבר שהן בשליטתן היום בלי שזה מרים גבה אצל מישהו (פולין וצרפת מחזיקות בשטחי גרמניה, רוסיה מחזיקה בשיטחי פולין וליטא, בריטניה מחזיקה בשטחים בכל רחבי האימפריה לשעבר ואפילו יצאה למלחמה על אחד מהם ב-1982, צרפת כובשת איים באטלנטי ורוסיה כובשת ליפן אי), ••• ''הכיבוש השחית גם את קודש הקודשים של השואה''. השואה מוזל אצל השמאלנים האנטי ציונים מדמותו של ספירו והם משווים את ''דיכוי הערבים'' ה'תמימים' לשואה שניה שנעשית לערבים. או לחילופין בנוסח הקל יותר שלה, לאפרטהייד. •••• השמאלנים האנטי ציונים טוענים ש''אין איום השמדה על ישראל''. לכן הגרעין הישראלי הוא שורש הרע כי הוא מחליש את אוייביה. הם חוששים שישראל תממש את זכותה הטיבעית להגן על עצמה ותתקוף את תשתית הגרעין האיראני. ••••• ואז מתזז ספירו ומאשים את הכיבוש בכל מה שקורה לנו בשלושים האחרונות, כאשר הוא קובע ש''מעולם לא היה מעמדה הבינלאומי איתן וקשה כמו היום: ההשקעות לתוך ישראל זורמות.... איגוד מרצים בריטי מאיים בחרם.... היצוא הישראלי נמצא בעקומת עלייה מתמדת.... האלימות בחברה הישראלית בעלייה.... השקל איתן מהדולר.... הפלסטינים חיים תחת משטר דיכוי.... תעשיית הייטק משגשגת שפועלת בשיתוף עם חברות בינלאומיות בכל העולם.... השמש זורחת כל בוקר.... ישראל היא מדינת הגירה מבוקשת.... האכזריות והאדישות כלפיי העניים.... כדור הארץ מתחמם.... הדרכון הישראלי מאד נחשק ומאפשר כניסה למרבית מדינות העולם והשחיתות האוכלת כל חלקה טובה בצמרת השלטון. ממש הכיבוש אשם. זריקת מילים ללא בדיקה ובקרה היא עיתונאות למופת בשביל גדעון ספירו.... כן, זה הכל בגלל הכיבוש. אפשר להניח שללא הכיבוש ישראל לא היתה מדינה כל כך מתקדמת מצד אחד וכל כך 'מושחתת' מצד שני. אין מה לעשות, כנראה שהעולם ממשיך להתקיים רק בזכות הכיבוש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99496 | |
הכיבוש קיים כבר 40 שנה | |
האח יעקב (יום ראשון, 10/06/2007 שעה 1:47) בתשובה לא. פרקש | |
אפשר להוסיף לדוגמאות של ספירו גם את הכיבוש הסורי בלבנון שנכשל והסורים נאלצו לסגת. פרקש נהיה פתאום מגן הנוצרים בארצות ערב. אבל גם הפלסטינים הנוצרים בשטחים הכבושים סובלים מידו הקשה של הכובש הישראלי. ההגיון של פרקש הוא של פשיסט מצוי. מאחר והנוצרים סובלים לשיטתו מדיכוי בארצות ערב, אזי זה מקנה לו היתר לדכא את הנוצרים והמוסלמים שחיים בשכנותו. הדוגמאות של כיבושים שמביא פרקש אינן רלבנטיות לכיבוש הישראלי. כל הכיבושים שמציין פרקש, לוו בסיפוח ובמתן זכויות אזרח לתושבים המסופחים, בעוד בשטחי הכיבוש הישראלי הפלסטינים חיים בסוג של בנטוסטנים ללא זכויות אזרח. אדרבה, יאבק פרקש לסיפוח כל השטחים ולמתן זכויות אזרח לכל התושבים, או אז יהיה כצרפת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99501 | |
הכיבוש קיים כבר 40 שנה | |
דוד סיון (יום ראשון, 10/06/2007 שעה 7:41) בתשובה להאח יעקב | |
זאת בדיוק הסתירה הפנימית בכל הטיעונים הללו: דמוקרטיה ללא זכויות אזרח אמיתיות לרבים (לא יהודים). אבל צריך לזכור שגם לצרפתים (ועמים אחרים) יש בעיה לא פשוטה בהקשר הזה מאחר וערבים זיהו את צרפת כיעד הגירה. מעטים בעולם המערבי ''הדמוקרטי'' יודעים להציג פתרון דמוקרטי שישמור על זכויות האזרח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99505 | |
הכיבוש קיים כבר 40 שנה | |
יובב (יום ראשון, 10/06/2007 שעה 8:50) בתשובה לדוד סיון | |
יכול להיות שקראתי בעיתונות סופה''ש שעד סוף השנה השם הפופולארי ביותר לבנים בבריטניה הולך להיות מוחמד? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99508 | |
הכיבוש קיים כבר 40 שנה | |
דוד סיון (יום ראשון, 10/06/2007 שעה 9:04) בתשובה ליובב | |
אכן במעריב (חלק א', עמ 13, 8.6.2007) היתה ידיעה כזאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99591 | |
[•] הכיבוש קיים כבר 40 שנה | |
זוהר בדשא (יום שלישי, 12/06/2007 שעה 12:54) בתשובה ליובב | |
[• הוסרו ביטויים לא ראויים.] | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99596 | |
[•] הכיבוש קיים כבר 40 שנה | |
סתם אחד (יום שלישי, 12/06/2007 שעה 14:55) בתשובה לזוהר בדשא | |
חחחחח. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99538 | |
הכיבוש קיים כבר 40 שנה | |
א. פרקש (יום ראשון, 10/06/2007 שעה 22:04) בתשובה לדוד סיון | |
היכן קראת על הסתירה הזאת? אצל ''האח יעקב''? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99537 | |
הכיבוש קיים כבר 40 שנה | |
א. פרקש (יום ראשון, 10/06/2007 שעה 22:01) בתשובה להאח יעקב | |
תודה שאתה מנסה לייצג אותי היכן שהוא, אבל לפחות תנסה להיות נאמן למקור. אני הכאתי דוגמאות של יחס המוסלמים לערבים הנוצרים כדי להראות שמלחמתם של המוסלמים היא מעבר לכל הסכמה לקבל את ישראל בגבולות כאלה או אחרים. הם פשוט לא רוצים אותנו כאן. אני מקווה שהבנת. אתה צודק, הכיבוש הישראלי שונה מכל הכיבושים כי הוא כיבוש של עם הכובש את אדמתו. בינתיים היכן שחל החוק הישראלי הערבים שם הם אזרחי ישראל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=99638 | |
בלה בלה בלה בבבבבבבבבאף | |
אחותו של ז. פרקצ (יום חמישי, 14/06/2007 שעה 6:47) בתשובה לא. פרקש | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |