החשדות לשחיתות וחברות ממבט אחר | |||||
ע. צופיה (יום שני, 08/10/2007 שעה 6:15) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=105083 | |
התלונה של זליכה | |
עמיש (יום שני, 08/10/2007 שעה 10:21) | |
לא היתה על העדפת חברים במכרז אלא על שנוי בתנאי המכרז (בטרם פרסומו) כך שיתאים ל''חברים''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105088 | |
התלונה של זליכה | |
ע.צופיה (יום שני, 08/10/2007 שעה 17:16) בתשובה לעמיש | |
לזה בדיוק התכוונתי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105098 | |
האמת שקשה לי להבין איפה כאן השחיתות | |
עמיש (יום שני, 08/10/2007 שעה 20:52) בתשובה לע.צופיה | |
עד שלא יתפרסמו פרטים מהותיים שיבהירו מה כאן לא בסדר אני לא קונה את הסיפור. נראה לי כי זכותו וחובתו של שר לבדוק מכרזים מסוג זה ולחוות דעתו לאשר או לדרוש שינויים. בשביל זה הוא שר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105105 | |
האמת שקשה לי להבין איפה כאן השחיתות | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 7:31) בתשובה לעמיש | |
ספר את זה לזליכה ואוהדיו. אגב, הוא קיבל צל''ש על זה. אולי בסוף יצטרך להחזיר אותו,כמו האצנית הכושית שמחזירה עכשיו 5 מדליות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105115 | |
היום ראיתי משהו מעניין בנושא | |
עמיש (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 9:48) בתשובה לע.צופיה | |
אחת הטענות היא כי אולמרט בכלל לא התכוון לשנות את המכרז על מנת שיתאים לחבריו לכאורה אלא על מנת שחבריו במשרד עורכי הדין הישראלי של המיליונר מאוסטרליה יקבל ממנו עבודה בהכנת המכרז. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105128 | |
אני דווקא מדורצה מזליכה | |
אוברמישוגענעפוץ (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 18:46) בתשובה לע.צופיה | |
הוא משב רוח רענן בשדות פלשת הוא מוציא את האויר מהטייר של ממשלת המלחמה והכשלון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105142 | |
אני דווקא מדורצה מזליכה | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 21:49) בתשובה לאוברמישוגענעפוץ | |
נראה לי כי כל פעם שהוא פותח את הפה הוא מפסיד עוד קבוצת תומכים. משום-מה נראית הממשלה הזו כאילו היא מתחזקת מיום ליום. היתכן שמשב הרוח הרענן משדות פלשת מנפח מחדש את הטיירים של ממשלת המלחמה והכשלון? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105159 | |
אני דווקא מדורצה מזליכה | |
גולדה (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 13:12) בתשובה לע.צופיה | |
אני לא רואה כיצד הממשלה מתחזקת מניפוח הטיירים של המלחמה והכשלון. נראה לי שאולמרט שום מוציא אויר מהטייר שלו לאחר שהוא ניפח קצת עם איזו הפצצה שהיתה או לא היתה בסוריה. מה שכן עוד מעט הולכים להתפוצץ כמה טיירים של חקירות אולמרט.הוא כבר קיבל חום מפתיחת החקירה.אבל אני לא רואה איך זה יכול להסתיים טוב מבחינתו. גם הוצאת קצת אויר מהטייר של וינוגרד משאיר עדיין פיצוץ גדול עם פרסום הדו''ח הסופי. זוהי כנראה ממשלת טיירים וחטיארים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105161 | |
אני דווקא מדורצה מזליכה | |
ע.צופיה (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 13:53) בתשובה לגולדה | |
נחיה ונראה,במהרה בימינו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105084 | |
התמשכות חקירות | |
דוד סיון (יום שני, 08/10/2007 שעה 10:32) | |
לפי הבנתי ונסיוני הדל כאשר מדובר בחקירה לא של בוזגלו אחת הטריקים בו משתמשת ההגנה הוא דחיות בלי סוף. כך היה בפרשת חברון בר און וכך היה בפרשות שקשורות באירה דרעי. במקרה הראשון מאחר והנחקר היה ראש הממשלה היה צריך ''למצוא'' מקום בלוח הזמנים העמוס שלו וכו'. במקרה של דרעי זכות השתיקה ועוד תעלולים דחו ודחו את העניין. נדמה לי שגם החקירה של אולמרט ''מתעכבת'' כך. בקיצור במקרים רבים החקירה נמשכת כי הנחקר מעוניין בכך. כמובן שישנן גם סיבות שנובעות מהתנהלות החוקרים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105089 | |
התמשכות חקירות | |
ע.צופיה (יום שני, 08/10/2007 שעה 17:28) בתשובה לדוד סיון | |
כאשר יש ''הגנה'' אז זה כבר בשלב שהענין כבר נידון בבית המשפט. פה מדובר על חקירות משטרתיות או חקירות של מבקר המדינה.הם מכתיבים את הקצב. אני מניח כי המשטרה או גורמי חקירה אחרים, לפני שמגיעים לחקירת החשוד העיקרי (במקרה זה-אולמרט)אוספים עדויות מכל מיני גורמים אחרים. ברור שראש הממשלה יכול(אם רצונו בכך) ל''מרוח'' חקירות, אך בסך הכל לזמן די מוגבל.על פי אותו ''עקרון'' גם לחוקרי המשטרה כדי ''למרוח '' חקירות כאלה ,כי זה מחזיק אותם במוקד התקשורת וזה לא מעט בשבילם. החקירה של דרעי שונה במהותה מחקירות אולמרט. דרעי נקט תכסיס(זכות השתיקה) ששמור לחשודים שאשמתם לכאורה מובהקת.(עיין ערך בלומנטל)ואין להם דרך התגוננות טובה יותר. לפי ''סיפורים'' ששמעתי מאנשים שונים, גם חקירות משטרתיות שנובעו מתלונות אזרחים, נמרחות ונמרחות ולבסוף נסגר התיק מחוסר ענין. יש ענינים שבכלל לא נחקרים,כמו פריצות,גניבת רכבים ועוד עבירות רכוש אחרות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105096 | |
כאשר יש הגנה | |
דוד סיון (יום שני, 08/10/2007 שעה 19:00) בתשובה לע.צופיה | |
לפוליטיקאים יש ''הגנה'' עוד הרבה לפני הדיונים המשפטיים. בעזרת הכלי הזה הם גם מצליחים לדחות חקירות באופן משמעותי. במקרה של ראש הממשלה זה תנאי התחלתי שהחוקרים יתאימו את לוח הזמנים שלהם לזה של ראש הממשלה. כאשר עוברים מספר שבועות בין ההודעה שראש הממשלה נדרש לחקירה עד שהוא מופיע בפועל אפשר ''ליצור'' עובדות שיסייעו לנחקר. כאשר בוזגלו נדרש לחקירה אין לו אפילו את הכמה שעות כדי להגיע עם עו''ד. זה יוצר הבדל גדול ביכולת של החוקרים לאשר את החשדות. בקיצור המשחק על הזמן הוא כלי אסטרטגי של הנחקר. במקרה ההפוך, כאשר החוקרים מורחים זמן, זו לא האסטרטגיה אלא מציאות: 1. מחסור בכוח אדם ואמצעים, 2. איכות כוח האדם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105097 | |
כאשר יש הגנה | |
ע.צופיה (יום שני, 08/10/2007 שעה 20:03) בתשובה לדוד סיון | |
עם כל הכבוד לבוזגלו,לייבוביץ או אברהמשוילי, אין להשוואתם לראש הממשלה ,שרים ואף חברי כנסת. האחרונים נבחרו על ידי הציבור לתפקיד מסוים. זה אינו נותן להם לגיטימציה לבצע פשעים או חטאים או עוונות,אך בכל זאת יש להתחשב בכך שהציבור הטיל עליהם תפקיד מסוים שיש לבצעו ואין להם תחליף מיידי.אם נעמידם בכל דבר ברמה שווה לכל אדם ואדם הרי לא יוכל לבצע את המטלות שהציבור הטיל עליהם. עלינו לזכור כי גישת ''יקוב הדין את ההר'' לא הוכיחה את עצמה בעבר. לגבי החוקרים והמשטרה- אני מאמין כי בשנים האחרונות התדמית התקשורתית של המשטרה בכלל ושל פרטים אלו ואחרים הפועלים בה חשובה מאוד והרבה פעולות נעשות בכפוף לה (זכור את לכידתו של האנס בנהריה). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105099 | |
כאשר יש הגנה | |
יובב (יום שני, 08/10/2007 שעה 21:23) בתשובה לע.צופיה | |
לא נראה לך בכלל שבכירים שמקבלים משכורות מהציבור ומחוקקים את החוק או שיש להם את הכח לקבוע לאן ילכו כספי מיסים - שהם צריכים להיות נקיים? למה שופטים ושוטרים כן והם לא? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105108 | |
כאשר יש הגנה | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 7:46) בתשובה ליובב | |
בהחלט. הם חייבים להיות נקיי כפים וברי לבב. אך אל תשכח שאנו כציבור בחרנו בהם למילוי תפקיד מסוים בזמן מוגדר. פה צריך לשקול את חומרת החשדות ודחיפותן לעומת חשיבות התפקיד שאנו ,כציבור, הטלנו עליהם. שוטרים ושופטים הם אנשים שמונו לתפקיד ,לא נבחרו,דינם כדין כל עובד שכיר במשרה. מעלת-פוטרת. גם החילופין הם מיידים. ממנים שופט אחר,או שוכרים שוטר אחר. אם ''תפטר'' מחר את ראש הממשלה, תקבל במקומו ראש ממשלה אחר שאולי בכלל לא התכוונת לבחור בו ולטעמך בכלל לא מתאים ואז ''שכרך יצא בהפסדך''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105110 | |
כאשר יש הגנה | |
יובב (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 8:01) בתשובה לע.צופיה | |
לדעתי (הבנאלית) צריך להחמיר עם נבחרים. גם מראית עין של עבירה היא חמורה אצלהם. הם צריכים לפרוש באופן זמי עד שינוקו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105117 | |
כאשר יש הגנה | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 14:24) בתשובה ליובב | |
אם ככה תצטרך לחפש מועמדים לנבחרי ציבור בנרות או לייבא אותם מחו''ל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105100 | |
לא קונה | |
דוד סיון (יום שני, 08/10/2007 שעה 21:43) בתשובה לע.צופיה | |
במטלה של חקירה כולם צריכים להיות שווים בפני החוקרים. דוקא בגלל שהציבור הטיל עליהם תפקיד ולשמור על נקיון וטוהר המידות אנשי ציבור לא צריכים לקבל התייחסות מיוחדת כנחקרים. הם הרי לא יכולים למלא את תפקידם הציבורי כאשר עננת חשדות מרחפת... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105107 | |
לא קונה | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 7:39) בתשובה לדוד סיון | |
בתיאוריה זה נכון. במציאות כזו( כפי שאתה שואף)תקבל בתפקידי ציבור רק אנשים עם נטייה עבריינית שלא אכפת להם מחשדות. כדאי לבדוק (אם יש סטטיסטיקה כזו)את כמות אנשי הציבור שהואשמו בפלילים ויצאו זכאים בדין.האם מישהו נתן את הדין על האשמות קלות דעת כאלה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105111 | |
לא קונה | |
דוד סיון (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 8:19) בתשובה לע.צופיה | |
1. מבחינתי זו תיאוריה וגם המעשה. 2. הסטטיסטיקה לרעת החושדים. צלצל לאמנון דנקנר (כפי שעשיתי פעם) והוא יעדכן אותך בנידון). מצד שני, הצורה שמתנהלות החקירות של אנשי ציבור עובדת לטובתם - התוצאה מוטה. לדוגמה פרשת בנק לאומי. אולמרט תחת חקירה כבר הרבה זמן ורק כעת הוא נפגש עם החוקרים. במשך הזמן שעבר הוא יכול היה לברר בדיוק עם הנחקרים האחרים מה יודעים או חושבים שיודעים החוקרים ולהתכונן (בעזרת עו''ד) ולהכין סיפור שלא בהכרח מתאים למציאות. בוזגלו לא יכול כי אותו עוצרים מיד... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105119 | |
לא קונה | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 14:34) בתשובה לדוד סיון | |
למרות שזה נראה הגיוני,מצד אולמרט, ל''מרוח'' את החקירות,אני איני מקבל זאת. מי ש''מרח'' את החקירות זה קודם כל זליכה שהתלונן זמן רב אחרי קרות האירוע לשיטתו, זה לינדנשטראוס ש''סחט'' מכך מקסימום תקשורת וחוקרי המשטרה והפרקליט המלווה שכך תכננו את מהלך החקירה. גם ביתר התלונות (ואתה ,למעשה, במאמרך,מודה בכך)הם הוגשו באיחור,טופלו לפי סדר יום פוליטי ותקשורתי . לגיטימי מצד ראש הממשלה,ככל נאשם אחר, לעשות המקסימום לטובתו. כפי שאמרתי קודם, גם חקירות אזרחיות פשוטות נמרחות על ידי המשטרה זמן רב ולאחר מכן בעת הגשת תביעות פליליות, זה יכול להמשך שנים. רק לאחרונה פורסם באחד מערוצי הטלויזיה משהו מזעזע. הקבלן מאור עקיבא שדרס שוטר בעת מילוי תפקידו וברח,נידון לפני כשש שנים למאסר של 10 שנים ורשיונו נשלל. עדיין לא נכנס לכלא וממשיך לנהוג ללא רשיון. אם זו לא ''מריחה'' אז איני יודע ''מריחה'' מהי. וזה בוזגלו לא אולמרט. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105126 | |
אני לא מודה | |
דוד סיון (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 18:10) בתשובה לע.צופיה | |
הפרשנות שאתה נותן לדברי פשוט לא נכונה. בנושא הקבלן לא הבהרת מי אשם ומדוע באי-ביצוע גזר הדין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105129 | |
אני לא מודה | |
אוברמישוגענעפוץ (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 18:49) בתשובה לדוד סיון | |
מסתבר שגם אולמרט לא מודה,אבל היום הוא הזיע קשות מול צוות חוקרי המשטרה עד אשר הוא טרח לא להרגיש טוב, אני מקווה שזה פיתחו של כתב אישום חריף כנגד ראש ממשלתנו הצנוע איפה יוסף חריף שיעשה את העבודה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105141 | |
אני לא מודה | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 21:46) בתשובה לדוד סיון | |
גם בכתבה לא הוסבר מדוע שש שנים לאחר מתן גזר דין על מקרה כה מזעזע ,עדיין הנאשם מתהלך חופשי, ממשיך בחייו ,כרגיל, ונוהג,ללא היסוס ,ללא רשיון. הבאתי את זה כדוגמא כוללנית לכך ש''מריחת'' חקירות, משפטים וביצוע פסקי דין אינו נחלת אנשי הציבור בלבד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105147 | |
אלא ש... | |
דוד סיון (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 5:57) בתשובה לע.צופיה | |
איש ציבור לעולם לא יגיע כמו בוזגלו בלי עו''ד (יש לו את הזמן לגייס אחד); עו''ד זה ידאג למשוך את החקירה בחלק גדול של המקרים וידריך את החשוד לצעוק על עינוי דין. במקרה שתיארת יכולות להיות הרבה סיבות ובדרך כלל לא הסיבה שתיארתי לעיל. זאת הטענה שלי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105148 | |
אלא ש... | |
ע.צופיה (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 7:07) בתשובה לדוד סיון | |
99% מגיעים לבית המשפט עם עו''ד. לצערנו, חלק חשוב בעבודת עורכי הדין זה ה''שואו''. אם הספקת לקרוא היום את הכותרת של ידיעות אחרונות. מסתבר שיש ההחמרה בחוק עם עבירות של אנשי ציבור לעומת אנשים פרטיים בענין מרמה והפרת אמונים.החוק הוא רחב וכוללני וניתן להכניס בו ''הרבה'', אך קשה להביא לאשמה ב''סוף הדרך''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105184 | |
אלא ש... | |
דוד סיון (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 20:30) בתשובה לע.צופיה | |
דיברתי על חקירה לא על בית המשפט. כאשר מביאים אותך או בוזגלו לחקירה, לא מחכים עד שתמצא עו''ד. קראתי היום משהו אחר: פלוצקר ''ניבא'', וגם הסביר'' שבפרשת לאומי אולמרט לא יואשם... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105151 | |
מן הכתבה לא ברור אם הוא לא ריצה את עונש המאסר | |
עמיש (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 8:50) בתשובה לע.צופיה | |
אבל הוא נתפס נוהג בטרקטורון בזמן שיש לו שלילה לעשר שנים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105162 | |
מן הכתבה לא ברור אם הוא לא ריצה את עונש המאסר | |
ע.צופיה (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 13:55) בתשובה לעמיש | |
לא, לא. הכתב אמר במפורש שעדיין הוא לא נכנס לכלא בגין גזר הדין וממשיך לעבוד כרגיל כקבלן בנין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105092 | |
אין חשד בלי אש | |
שחור בחור (יום שני, 08/10/2007 שעה 18:36) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105102 | |
- עד מתי ??? | |
מהנדס אזרחי (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 2:50) | |
עד מתי נשב קפואים לנוכח עתידם המשחיר של צאצאינו ? עד מתי ניתן לחבורות עולם תחתון לובשי צווארון לבן לשלוט בנו? עד מתי ניתן לפושעים, עבריינים וסוטים להכתיב לנו את חיינו ? האם זו הסיבה שבגללה חיכינו בכיליון עיניים במשך 2000 שנה להגיע לפה ? האם חיכינו להגיע לפה על מנת שבירתנו אהובתנו שהיא הסיבה לקיומנו, תינתן תמורת נזיד עדשים לחבורה של רוצחים פלסטינאים ?! האם חיכינו להגיע לפה על מנת שגויים שהם יבוא אישי של מנהיגים מופקרים, יהפכו לחבורות של ניאו נאצים ויתעללו ביהודים מסכנים שברחו מגולה איומה?! האם חיכינו להגיע לפה על מנת שערבים אזרחי המדינה ימררו את חיינו בכבישים, בפריצות לבתים באישון לילה, ברציחות של ילדים ביום הכיפורים, ובנוסף לכל זאת גם יקבלו הגנה של חומה בצורה מצד כאלה המגדירים עצמם נאורים, ובנאורותם הרבה הפכו את חיינו לשחורים? האם חיכינו להגיע לפה על מנת להסתכל בעיניהם הבוכיות של ילדינו ילדי שדרות הממשיכים להרטיב בלילה עת פצצות רותחות מושלכות עליהם ומרעידות כל וריד רך וזך בגופם היהודי הטהור ?! האם חיכינו להגיע לפה על מנת לראות איך כבודם של מאות אלפי יהודים נרמס עד עפר עת נעשקים הם על ידי העשירים המפוטמים בראשות כנסת ישראל ופקידי האוצר ההולכים לישון על בטן מליאה, עת ילדים רכים ואומללים אלו לא מוצאים אפילו בצל מקומט במקרר על מנת שמעט ישתיק את רעבונם האיום ונורא ?! האם חיכינו להגיע לפה על מנת לראות איך הפשע וההליכה נגד החוק הם אלה שנותנים את הביטחון הכי טוב לבן אדם, בעוד אנו שומרי החוק, משלמי המיסים, טוחני המילואים, מפחדים להרים את ראשנו בהולכנו ברחוב מאימתם של ערסים ופושעים המוגנים על ידי משטרת מחדלים? ו ה א ם ראוי שניתן לאיש מושחת ומופקר הנחקר על אפשרות שעבר עבירות פליליות חמורות, איש אשר שברשלנותו גרם למותם של 151 אזרחים וחיילים ולהרס כושר ההרתעה של ישראל, איש אשר נהנה מאמון של אולי אחוז אחד מעם ישראל, למכור אותנו ואת ארצנו האהובה ולהקים בתוכנו מדינות טרור ומשטרי פשע ועבריינות, כאשר משטרו הוא משטר מובהק של עבריינים עת רוב שריו הם בגדר עבריינים פליליים הנחקרים השכם והערב?! האם תמשיכו להיות מכונסים בביתכם שהוא כבר לא מבצרכם, תמשיכו לאכול את הלב, תמשיכו לדאוב ולבכות לנוכח עתידם השחור הנרקם של ילדיכם, תמשיכו להיכנס לדיכאון מכל מה שרואות עיניכם ושומעות אזניכם, ותמשיכו לפקוד את בתי החולים בעיתיים של מחלות שהן פועל יוצא של מצבכם הנפשי הנובע מכל הכתוב לעיל ?! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105109 | |
או-קיי | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 7:48) בתשובה למהנדס אזרחי | |
שללת את הכל. אז מה אתה מציע לנו? את המקובל בצרי? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105112 | |
כרגיל אין לו הצעה | |
דוד סיון (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 8:29) בתשובה לע.צופיה | |
אתה כבר צריך לזכור שאין למכונה ''מהנדס אזרחי'' תשובות. הוא מומחה בפיזור האשמות וטענות על נושאי המאמרים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105114 | |
מסתבר שמי שמצייר צלבי קרס | |
עמיש (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 9:46) בתשובה למהנדס אזרחי | |
הם גם חרדים ירושלמיים שעלו לארץ מאמריקה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105116 | |
מסתבר שמי שמצייר צלבי קרס | |
דוד סיון (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 11:07) בתשובה לעמיש | |
כל המחוקקים שדרשו לגרש את הצעירים שנתפסו מתעללים באזרחים ומקיימים טקסים נאצים יאכלו את הכובע... לא? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105118 | |
שיאכלו את הכיפה | |
עמיש (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 14:31) בתשובה לדוד סיון | |
נראה לי יותר מתאים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105120 | |
מסתבר שמי שמצייר צלבי קרס | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 14:36) בתשובה לעמיש | |
''בני הדודים'' של אלה שהתארחו בארמונו של אחמדיניגאד בכנס מכחישי השואה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105130 | |
מסתבר שמי שמצייר צלבי קרס | |
אוברמישוגענעפוץ (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 18:52) בתשובה לע.צופיה | |
אמרתי לכם שאסור לסמוך על יהודים בעיקר אם הם עם כיפה ופיאות ומגדלים זקן.כמו שעמיש אומר צריכים לרדוף אותם מאז שהם קטנים ולתקוע את להם את הכיפה באיזשהו חור | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105149 | |
מסתבר שמי שמצייר צלבי קרס | |
מהנדס אזרחי (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 8:04) בתשובה לעמיש | |
אך יש לי מן תחושה מוזרה שאף אחד מכם לא ממש קרא בעיון והבין את מניעיו של אותו ניצול שואה שמרח צלבי קרס על כרזות תעמולה מסיונריות - לא חוקיות שהודבקו בירושלים כדי להביע זעמו על התעמולה וההסתה ליהודים להמיר את דתם..כי לטעמו תעמולה להמרת דת היהדות לנצרות משולה לתעמולה נאצית | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105160 | |
מסתבר שמי שמצייר צלבי קרס | |
גולדה (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 13:17) בתשובה למהנדס אזרחי | |
חסרה לפשיסטים האלה יכולת ההבנה הצרופה לכל מה שיהודי ועדיין זז. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105163 | |
לחרדים מותר להיות ניאו נאצים? | |
עמיש (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 14:48) בתשובה למהנדס אזרחי | |
אז למה לצעירים עולי חבר העמים אסור להביע כך את המחאה שלהם? במה טובה המחאה שלו מזו שלהם? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105143 | |
- עד מתי ??? | |
יובב (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 23:02) בתשובה למהנדס אזרחי | |
1. ''בירתנו האהובה'' אינה הסיבה לקיומנו. התקיימנו 2000 שנה במרחק רב ממנה. 2. יהודים ישבו אי פעם בשייח' ג'ראח או מוסררה? מה עושה אותן חלק מירושלים היהודית? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105125 | |
העזתי וקראתי ומה מצאתי? | |
רפי אשכנזי (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 17:48) | |
מה שצאתי במאמר של הכותב הנכבד? יש לך שני אתרוגים שאתה שלא יודע את מי לשמור ועל מי לגונן, זה הרושם. ידידי, כאן אין אוביקטיביות! או שאתה בצד של זליכה והמבקר, או שאתב בצד של טומי לפיד והאולמרטים, אין באמצע! כדאי לטעמי שתעשה שיעורי בית עם עצמך ואז תשוב יותר מגובש. מבחינתי, החשב זליכה הוא כצדיק בסדום המתהלך במסדרונות הפוליטיקה הממשלתית, ללא שום הנחות. כן, אם תחפש יכול להיות שהוא עבר באור צהוב פה ושם והוא כנראה גם נתפס במהירות מופרזת מתי שהו, מה זה שייך למאמבקו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105127 | |
העזתי וקראתי ומה מצאתי? | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/10/2007 שעה 18:18) בתשובה לרפי אשכנזי | |
רפי נכבדי,אתה צודק ! כאן אין אובייקטיביות. זה ניחא, הבעיה שאין פה יושר . ועל זה אני מלין. רק היום שמענו את זליכה, לא שמעתי את הראיון בשידור חי אך שמעתי ''תמציות'' ממנו. כולם לא בסדר. מזוז, אחותו, בכר, פקידי האוצר בעבר ובהווה. רק זליכה מעל כולם, הוא הציל את המדינה מהשודד הנודע אולמרט.הוא גם מנע היפוך בקברו של הרצל. הוא פשוט שכח להזכיר לכולנו את דברי ההלל שאמר על אולמרט בטקס מכירת בנק לאומי לקרן האמריקאית. הוא שכח להזכיר לנו כי עברו חודשים מאותו יום שהוא מנע במו ידיו מאולמרט מלשדוד את המדינה ועד שהתלונן. לא התפלא אם יהיה לו מקום של כבוד ברשימה הליכוד לכנסת הבאה. אגב, מי שנתפס עובר באור צהוב או נוהג במהירות מופרזת נשלל רשיונו. האם זליכה ישלם את המחיר? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105176 | |
ידידי, לא הבנת את דברי : | |
רפי אשכנזי (יום רביעי, 10/10/2007 שעה 19:23) בתשובה לע.צופיה | |
זליכה הוא כאותו ילד השם אצבעו בסכר. על תקן של אלגוריה לגבי אלו המחפשים אותו בפינה ממחנה האולמרטים והלפידים, אמרתי כי הם תיכף ימצאו שעשה עבירות תנועה פה ושם. לא התכוונתי חס וחלילה ליחס לזליכה עבירה כלשהי, בכל תחום שהו וודאי שלא בתחום הנהיגה. אני מופתע שזה לא היה ברור מדברי! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105190 | |
ידידי, לא הבנת את דברי : | |
ע.צופיה (יום חמישי, 11/10/2007 שעה 6:07) בתשובה לרפי אשכנזי | |
עקרונית אתה צודק,זליכה התחיל להתפרסם בקפדנותו היתרה כלפי ספקים שונים של שרות המדינה. וזה בסדר גמור,במידה וזו קפדנות ולא ''ייקיות''. אך, נראה לי כי בשלב מסוים הפנה את קפדנותו היתרה כלפי חבריו,כולל ''בוסיו'' ופה נראה לי כי ''השתן עלה לו לראש''. לנושא עבירות התנועה, כנראה שבאמת לא הבנתי את כוונתך. אגב, הוא ''מחפש אותם'', למה ''שהם לא יחפשו'' אותו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=105350 | |
החזון איש אברמוביץ' פירסם כתב אתרוג על אולמרט | |
אוברמישוגענעפוץ (יום ראשון, 14/10/2007 שעה 14:48) | |
ב'די ציינוג'... אאא.... 'דה מרקר'...... ערוץ 2.... אמנון אברמוביץ', בן כספית ואיילה חסון הם עיתונאי חצר של אולמרט. כולם מסתירים מהציבור את פרשיות השחיתות החמורות של אולמרט, ותוקפים בשיטתיות את מבקר המדינה ואת החשכ''ל זליכה. כש''כלב השמירה של הדמוקרטיה'', חולה, אין פלא שהדמוקרטיה עצמה חולה אברמוביץ שתק גם אצל קצב http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-23259-00.html?tag... . | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |