היש בסיס לציפיות? | |||||
ע. צופיה (יום רביעי, 12/11/2008 שעה 16:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=124226 | |
אין ספק שיש פה ייצור חדש שקשה לצפות את התנהגותו. | |
סתם אחד (יום רביעי, 12/11/2008 שעה 16:39) | |
זה מזכיר לי את אי הנוחות בפגישת שחורים במקומות ציבוריים בארה''ב. אתה נמצא שם במצב דריכות, בגלל הפחד של פעולה לא צפויה מהם. לצד חוסר הכרה של דמותו ומהלכיו העתידיים, יש בהחלט סיכוי כי מוצאו יביא לשינוי לטובה מבחינתה של ישראל. אני מדבר על שינוי של ההתיחסות לאיסלאם הקנאי. עד עכשו, לא קם שום מנהיג בעולם שהתעמת ישירות עם האיסלאם הקנאי. לא מדובר רק על טרור איסלמי. מדובר על איסלם אשר שולל זכות קיום לדתות אחרות. נקודה. הצרה, שאיסלם זה הולך וכובש לו יותר ויותר חסידים בקרב המוסלמים, מאז מהפכת חומני באיראן. דוקא למי שיש שורשים מוסלמיים, יהיה יותר קל להכנס לעימות כזה, שנראה כבלתי נמנע. חזי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124229 | |
אין ספק שיש פה ייצור חדש שקשה לצפות את התנהגותו. | |
שמעון מנדס (יום רביעי, 12/11/2008 שעה 18:27) בתשובה לסתם אחד | |
בל נשכח שהאיש לא התעלם מן הקשיים. בנאום לאחר נצחונו הוא אמר: הדרך ארוכה והמעלה הוא תלול = the road is long and the ascent is steep. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124231 | |
יש כרים אין ציפיות | |
סתם אחד (יום רביעי, 12/11/2008 שעה 19:02) | |
יהודים בממשל זה טוב - בממשלה זה מירשם לאסונות. לדוגמא - קיסינג'ר לדוגמא - בייקר. בייקר הוא יהודי כי השמאל שלנו גייר אותו.הם הולכים לגייר גם את אובמבה אחרי שגיירו את עראפת. ולפרס - יש נובל עכשיו מגיע לו עוד אחד כי כבר שלוש עשרה שנה שהוא ממש לא מנסה אפילו לחתור מתחת לרבין | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124353 | |
יש כרים אין ציפיות | |
סתם אחד (יום ראשון, 16/11/2008 שעה 7:24) בתשובה לסתם אחד | |
תגיד לי קוץ, יוצא מזה שאתה לא יהודי! כי כל מי שפועל למען השלום הוא יהודי וכל מי שמתנגד הוא לא יהודי... (-: ג-ד-ו-ל !!!!!!!!!!!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124237 | |
בושה למדינה הזבל הזאת | |
סתם אחד (יום רביעי, 12/11/2008 שעה 20:44) | |
שלושים ושישה אחוזי הצבעה זה בושה. בייחוד אחרי קמפיין מעולה כמו של חנין. הוא היה צריך לזכות. אנשים בתל אביב אדישים וציניים. התוצאות האלה הן בושה. לא לחנין., לתושבים של תל אביב שאני נמנה ביניהם. פשוט בושה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124238 | |
בושה למדינה הזבל הזאת | |
סתם אחד (יום רביעי, 12/11/2008 שעה 21:12) בתשובה לסתם אחד | |
הבושה היא שלא היה לחולדאי מתחרה רציני, ומסתבר שהתושבים די מרוצים מהמצב הקיים. המוזר הוא, שחנין חשב שהתושבים טפשים: כרזות ענק המבטיחות חניה חינם בכחול לבן... לא היה לו שכל לחשוב שחניה חינם בכחול לבן, יוצרת מצב שבעלי תוי חניה מקומיים (שחונים חינם באיזור מגוריהם) לא יוכלו למצוא מקום חניה פנוי ? עוד כרזות ענק שהבטיחו בטול ארנונה... מה שמצער אותי במיוחד, בבחירות המוניציפליות, שלא נתקלתי במועמד אשר יצהיר כי יפטר לפחות 30 אחוזים מהעובדים אשר אינם נחוצים... חזי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124242 | |
בושה למדינה הזבל הזאת | |
סתם אחד (יום רביעי, 12/11/2008 שעה 21:59) בתשובה לסתם אחד | |
אפסים זה מה שהמדינה הזו עבדים טפשים של בעלי ההון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124246 | |
בושה למדינה הזבל הזאת | |
סתם אחד (יום רביעי, 12/11/2008 שעה 22:57) בתשובה לסתם אחד | |
אולי יראה לנו כבודו, איזו מדינה אינה זבל ? חזי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124247 | |
צופי, שאתה תשאל בפיקפוק אם בסיס לציפיות? | |
סתם אחד (יום רביעי, 12/11/2008 שעה 23:05) | |
תמיד צריכים לצפות לטוב ולהתכונן לגרוע. להזכירך שגם כשקלינטון התמודד במפלגה הדמוקרטית ונבחר, שאלו כאן מיהו מהו? עד שהוא סיפר שהיה לו כומר שהשביע אותו בעבר לתמוך בישראל. מסתבר שבאמריקה כל השמאלנים הליברלים (ליברל באמריקה זה מה שאצלנו שמאל קיצוני אבל עדיין במסגרת הקונצנזוס - משהו כמו שמאל בעבודה - מר''צ) שמגיעים לתפקיד ציבורי מתמרכזים, אם יש להם שכל ואם הם רוצים לתפקד נורמלי. אני מציע לכולנו לראות בשבועות הקרובים איזה צוות יגבש סביבו אובמה, ולפי הצוות נדע פחות או יותר לאן הוא הולך. אני כבר יכול לומר לכם שנתניהו יצר קשר עם מקורב לאובמה עוד לפני הבחירות ודיבר מספר פעמים עם אובמה. גם אחרי הבחירות, נתניהו היה הראשון לברכו. לבני ואולמרט נעלמו (ונהלמו) דום ואיחרו קצת. לכן כשאובמה טרח לחזור לראשי מדינות ולהודות להם על הרכות הוא אפילו לא טרח להתקשר לאולמרט או לפרס. עכשיו פרס ולבני בניו יורק מנסים ליצור קשר עם אנשיו. אני מקווה שהז יצליח כי יש ביהם כמה ציונים טובים. התורמים הגדולים של אובמה היו בכל זאת יהודים. ליהודים יש מסורת להיות מעורבים בפעילות הענםה של הבחירות, שבאמריקה חוזרות איך שהוא בחלקים כל שנתיים. ובודאי שגם בבחירות נשיא שזה השיא. מדיניותו של אובמה כפי שכבר מצטיירת היום הולכת להיות מדיניות די מתונה מבחינת הצבע הפוליטי. הוא הולך להתמקד בכלכלה ובהוצאת החיילים מעיראק. הוא יתן דגש לנושאים נוספים כמו פיתוח אנרגיה חלופית ואת העניין הישראלי-פלסטיני הוא יראה בקונטקס כלל מזרח תיכוני. כלומר, להערכתי, מצד אחד הוא לא יתמקד ויתעסק רק בסכסוך הלוקלי שלנו, אלא הוא יראה את זה כחלק אחד בפאזל המזרח תיכוני (יש לו דברים ללבן עם סוריה ואיראן, לדאוג למשטר העיראקי שלא יפול כשאמריקה תצא, ללחוץ על סעודיה והמפרציות בעניין מחירי הנפט, ללחוץ על מדינות ערביות שבתחומן פועלים ארגוני טרור). לכן המצב יהיה פחות טוב לישראל, כי אובמה ירצה להראות התקדמות בפתרון הסכסוך מול הפשרת היחסים עם מדינות ציר הרשע. לכן אני פסימי ואני רואה אותנו נגררים מחדש למלחמה עם הפלסטינים. אני מבטיח לך שלא יקרה שום נס. אובמה יאכל חצץ והרבה חצץ. פוטין מסתכל עליו מלמעלה בהתנשאות. אירופה שתמיד ראתה עצמה מעצמת-על תעשה מאמצים להוכיח את זה. אין סיבה שלאחר שיעברו הזעזועים הקשים של המשבר הכלכלי שאירופה תניח את השוק הכלכלי והפוליטי חופשי לארה''ב. העולם הערבי לא הולך להשתנות כל כך מהר. כולם משחררים הצהרות שמטרתם להקל על אובמה לעשות את הצעד הראשון ולבחון אותו באמצעות התנהגותו, מדיניותו, מטרותיו. העובדה שאאובמה מצהיר שהוא רואה לנכון לדבר גם עם סוריה ואיראן אין זה אומר שהוא הולך לוותר לסוריה על התנהגותה בלבנון ולאיראן בנושא הגרעין. לדעתי אובמה בהחלט חושב שבחלון הזמן הקטן שיש לאיראן עד שתהיה גרעינית חשוב מאוד שארה''ב תמצה ככל הניתן ניסיון להשפיע על איראן בדרך מדינית. אם הניסיון הזה ייכשל, לדעתי אובמה יורה על תקיפה משולבת על תשתיות הגרעין באיראן. זה מעבר לשאלה מה אובמה רואה בחזונו המזרח תיכוני, זה אילוץ שהוא יצטרך להתמודד איתו, לאור העובדות ומשמעות הדברים כפי שהגורמים המקועיים יביאו בפניו. שיגור ניסוי הטיל היום לטווח 2000 ק''מ מזכיר לאירופאים שגם הם נמצאים באיום פוטנציאלי של איראן. צרפת, איטליה, גרמניה, דנמרק ובריטניה נמצאות בחזית אחת בענין זה כרגע. מול כל נשיא יש ציפיות. בד''כ הן לא מתמלאות. אולי בחלקן הקטן. עצתי לאובמה שיתרכז בעניין הכלכלי, האצת הפעילות במשק, בתעשיה, בהיי טק, במחקר; פיתוח אנרגיות חלופיות; שדרוג החינוך; קצת מלל ושליח לענייני המזרח התיכון / הסכסוך הפלסטיני ליציאת ידי חובה בעיקר. כל זאת אם הוא רוצה להיבחר שוב עוד 4 שנים. חכם ציון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124253 | |
צופי, שאתה תשאל בפיקפוק אם בסיס לציפיות? | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/11/2008 שעה 7:29) בתשובה לסתם אחד | |
חכמיקו, אם אין לך קשר ישיר לאובמה אזיי תבקש מידידך נתניהו להעביר אליו את המלצותך. בסך הכל אני ואתה חושבים אותו דבר, חוץ מאשר על נתניהו וזו כבר התקדמות גדולה להביא שלום בית על עם ישראל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124257 | |
צופי, שאתה תשאל בפיקפוק אם בסיס לציפיות? | |
סתם אחד (יום חמישי, 13/11/2008 שעה 8:19) בתשובה לע.צופיה | |
זה בסדר ידידי . תחשוב על נתניהו מה שתרצה , העיקר שתחשוב . אולי גם תשנה דיעה אחרי שתחשוב . אתה כמובן יודע ששותפיך לדיעה על נתניהו הם נצר הולך ונעלם . השפעתכם הציבעונית על התמהיל הישראלי ,הולכת ודוהה . הייתם רוב אצל 650.000 מקימי המדינה וכעת אתם 300.000 מתוך 5.400.000 שנחשבים ישראליים . או 7.000.000 האזרחים הישראליים . מעט האדמומית שנותרה לכם זולגת לכוון ג'ומס & קומפאני . גם הם במצב מדאיג , לא אותי כמובן . איך מ-19 מנדטים ואחרי חיבורים תנועה ליברלית אחת ועוד אחת יש להם רק 5 מנדטים ? ואחרי שהחיבור יתקיים ויקבלו X שאינו ידוע כרגע ישחקו אחרי שישחקו . בדיוק כמו יגאל ידין , אמנון רובינשטיין , אמנון ליפקין-שחק , טומי לפיד . פאתטי , ממש פאתטי . ישחקו 1 = GRINDE ישחקו 2 = PLAY | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124258 | |
צופי, שאתה תשאל בפיקפוק אם בסיס לציפיות? | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/11/2008 שעה 8:46) בתשובה לסתם אחד | |
כנראה ששכחת את נתניהו ושנים עשר הגמדים מבחירות 2006. בבחירות 2002 הייתם 39 מנדטים. לאן נעלם הנצר שלהם בשנים הללו? והאדמומית הפכה לחיוורון. איך אמר יעלון לאחד החיילים: אל יתהולל חוגר כמפתח. נחש מי החוגר? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124263 | |
צופי, שאתה תשאל בפיקפוק אם בסיס לציפיות? | |
סתם אחד (יום חמישי, 13/11/2008 שעה 17:39) בתשובה לע.צופיה | |
ידידי , אל תשחק אותה ''חדש אני'' . בתוך הליכוד היה פיצול . שרון לקח מהליכוד חלק גדול של המצביעים . זו לא שחיקה זה חיתוך . ממיפלגת העבודה בורחים ובורחים . זו מציאות . ולא אקראית . הסיבות רבות . חלקן בגלל התרחקות מהביטחוניזם הבן-גוריוני . חלק בגלל שינוי הרכב האוכלוסיה . חלק בגלל שחיתויות ישנות . חלק בגלל שגיסתי לא הצביעה למרוקאי . כמה הצטרפו לשרון . ואת היתר סייע ברק . אל נישכח שבראשות פרץ הם קיבלו 19 ובראשות ברק 12 על פי הסקרים - עד כמה שהם שווים משהו . חוץ מכל זה אני מזהה באוכלוסיה שלנו קיום של קבוצה אמורפית שיש בה איזה מכנה משותף . מפאת הנימוס לא אקרא לו בשם . אלה הם התומכים בגילוגול שהיה ד''ש אחר כך מפלגת מרכז , אחר כך לפיד . רובם הולכים עם ציפי . אני מכיר אותה היא לא חלב ולא בשר . אנשים אלה בבעיה . הם לא רוצים פיתרון ראדיקלי . הם לא רוצים סחטנות של הדתיים . הם לא רוצים לממן סוציאליזם . הם לא רוצים מאבק עם קורבנות . הם נוח להם וטוב להם בשקט ובביטחון-צבאי יחסי ובביטחון כלכלי יחסי ושהשלטון לא יהיה מושחט ויעזוב אותם בשקט . אני לא יכול לשנות אותם . הם לא יכולים לשנות את מצב . אבל הם זורמים בהצבעות לכוון מי שנראה הגון , חזק ומישלנו . לפעמים הם מעלימים עין לנוחיות האשליה . סיסמתם הראויה לדעתי '' תוציא לי בבקשה את הערמונים '' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124265 | |
צופי, שאתה תשאל בפיקפוק אם בסיס לציפיות? | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/11/2008 שעה 18:44) בתשובה לסתם אחד | |
בתוך הליכוד היה פיצול? ובמפלגת העבודה לא היה פיצול? פרס,רמון איציק ואחרים שאתה בטח מזלזל בהם אך יש אנשים שהשמות האלו מדברים אליהם. אני לא מוטרד מזה שנתניהו יהיה ראש ממשלה. הוא קיבל את הסכם אוסלו,הוא חתם על הסכם חברון, חתם על הסכם וואי, שלח את נאמנו לאסד והציע לו את רוב רובו של הגולן כהצעת-פתיחה. למה שאתנגד לנתניהו? הוא לא פחות ''שפוי'' מברק וליבני. הרי מי ש''הפיל'' אותו היה הימין הקיצוני ולא השמאל. ואל תגיד לי שהוא השתנה! זו פגיעה באנטיליגנציה של הציבור. למה, בכל זאת איני מצביע בשבילו? כי כאישיות הוא בערך בקרסוליים של ברק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124266 | |
צופי, שאתה תשאל בפיקפוק אם בסיס לציפיות? | |
סתם אחד (יום חמישי, 13/11/2008 שעה 18:52) בתשובה לע.צופיה | |
אני לא בטוח ששנינו רואים את ברק ואת ביבי באותו אופן . לדעתי ברק מתחת לחיצוניות האינטלקטואלית הוא שמרן מאד . נתניהו הוא נדנדה עד ההכרעה . ציפי כמו שכבר אמרתי , מלאה אי-ידיעות ואי-הבנות . חוץ מזה שכוווווולם וזה כולל אותך רואים רק עד קצה האף ולועגים לגישה שלי . שהיא כמובן הנכונה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124267 | |
צופי, שאתה תשאל בפיקפוק אם בסיס לציפיות? | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/11/2008 שעה 19:21) בתשובה לסתם אחד | |
בשחצנות אתה ''חזק''. ביתר הדברים? נו... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124251 | |
מיכאל שרון: אובמה כקומיקאי בחסד | |
סתם אחד (יום חמישי, 13/11/2008 שעה 0:40) | |
למה לפוליטיקאים שלנו אין חוש הומור? למה הם כל כך חגיגיים וכבדים, חדורי שגב המקפיא לדום שתיקה, רציניים כמו כהן אינקא שמן וקרח המקריב קורבנות אדם, איטיים ועקשים עם קיבעונות אנאליים (למשל בנושא המגעים עם הפלשתינאים) כמו בלדר סמים הנע בצעדים מדודים בצד דלפק המכס? מול הפוחלצים הללו - בבקשה. אובמה כקומיקאי גדול -''צולה'' את רהם עמנואל... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124252 | |
מיכאל שרון: אובמה כקומיקאי בחסד | |
סתם אחד (יום חמישי, 13/11/2008 שעה 0:42) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124354 | |
מיכאל שרון: אובמה כקומיקאי בחסד | |
סתם אחד (יום ראשון, 16/11/2008 שעה 7:26) בתשובה לסתם אחד | |
אצלנו חוש ההומור נמצא אצל המצביעים. הם מצביעים שוב לקדימה ולעבודה למרות שהן חירבנו עלינו קסאמים של תעמולה ...... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124276 | |
מיכאל שרון: מתי הם נעשים מסוכנים יותר? | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 4:36) | |
לדעתי גורמים בישראל מרגישים שכל עולמם עומד בפני מפולת עם עליית אובמה. שהרי הם הוליכו שולל את העם בישראל והקהילה הבינ''ל 41 שנה, ויותר מכך, ותרמיתם עשוייה להחשף במערומיה. מצטייר שהגישה לא תהיה תפנית של 180 מעלות, אלא היפוכה, תופעל יד קשה על גורמים חוץ ממסדיים מתקדמים בישראל, וכן וביחוד, על ערביי ישראל ועל תושבי השטחים. כבר עם הבחרות אובמה, הפרה ישראל את התהדייה בעזה וחזרה לטבח אזרחים שם http://edition.cnn.com/2008/WORLD/meast/11/13/gaza.h... כשעולמם של אנשי חמס, דמים ונישול מתמוטט, הם נעשים מסוכנים בכמה מונים יותר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124278 | |
אתה צודק לחלוטין | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 6:27) בתשובה לסתם אחד | |
בעקבות נצחונו של אובמה, אכן תהיה בריחה מיו''ש, תובטח זכותם של הפליטים (כיום יש 17 מליון ) לחזור למקומות מושבם , כמובן שאף מר שרון ישמח לתת להם את ביתו ויעבור לכתוב את דברי ההבל שלו מהמחסן עם החתולים. ותתקיים כאן מדינה דו לאומית. לשמחתו של מ.שרון. ''נב'' ואולי ימצא מר שרון סוף סוף את זיווגו עם פליטה נחמדה שתבוא מעיראק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124290 | |
מיכאל שרון: מתי הם נעשים מסוכנים יותר? | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 9:22) בתשובה לסתם אחד | |
צה הקשר של אובמה לכיבוש? ונניח שאובמה יכפה על ישראל באיומים, בפתיון או בכוח נסיגה מלאה. האם זה אומר שזה הפתרון הנכון לבעיית היהודים בארץ ישראל? ואם הנסיגה הזאת, שאולמרט פתאום בקץ ימיו בפוליטיקה מכריז עליה בעליזזות,אכו מפחידה את הימין, האם זה אומר שהימין טעה וטועה? או להיפך, שהימין צדק לאורך כל הדרך, וההתדרדרות בעמדות ישראל בגלל הוירוס שהמאלני בעצם מביאים מחלה איומה על ישראל שמשבשים את גופה (השטחים) ואת רוחה (הדבקות בציונות). לדעתי, מיכאל שרון, אתה טועה, אתה מנותק מהמציאות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124279 | |
טולסטוי: מתי האדם מאושר? | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 6:32) | |
האדם היהודי מאושר רק בשעת זיון טוב. וכשיש לו נתח חזיר טעים. רק כך הוא מסוגל לשכוח את ההשפלה בת שנות אלפיים והחיים המרודים בגטאות מצחינים. מכיון שבישראל שיעור האימפוטנטים הוא הגבוה בעולם (חרף תדמית המאצ'ו של הגברבר הישראלי), ומכיוון שהרוב שומרי כשרות, הן באופן פעיל והן על דרך המחדל, רוב האוכלוסיה בישראל אינה מאושרת. מכאן שהם פורקים את תיסכולם על הפלשתינאים, שכל עניינם בחיי משפחה ונעימות עם חברים, ועבודה סבירה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124280 | |
לכן ישו אכל חזיר וניבל את פיו | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 6:52) בתשובה לסתם אחד | |
יהודי לא אוכל חזיר, יהודי מנבל את פיו או את מחשבותיו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124284 | |
צריך להיות עם כשרון לזכות בלוטו. אומרים שאכילת חזיר עוזרת | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 7:38) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124285 | |
אתה מזיין מהצד קצת? עם יד על הלב, ספר על זה | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 7:40) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124286 | |
מי זה ''ישו''? הכוונה לישוע הנוצרי? אז למה ישו? | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 7:42) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124289 | |
לכן ישו אכל חזיר וניבל את פיו | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 9:04) בתשובה לסתם אחד | |
שלום! אני סטודנט כמו רוב הצעירים ובזמני ''חופשי'' גם מילואימניק קרבי, בדרגת סגן. הבעיה שמוצגת בכתבה ידוע, אך כנראה אין תרופה ל אי ציונות האוחזת את הדור. אבל אני גאה בזה שיש את הגרעין כמונו שבזכותו מדינה חיה ונושמת!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124318 | |
לסטודנט: אתה מדבר יפה. רק מה, מה עשית בשביל מדינה? | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 18:25) בתשובה לסתם אחד | |
נילחמת? גם הגרוזינים נילחמו, גם הסרבים בקוסובו, גם חיילי המשטר הפשיסטי בארגנטינה נילחמו במאלווינס. גם איש המערות נילחם. אבל מה באמת עשית בשביל מדינה, מעבר למה שעושה חייל גרוזיני במדינתו המושחתת עד צוואר? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124324 | |
לסטודנט: אתה מדבר יפה. רק מה, מה עשית בשביל מדינה? | |
סתם אחד (שבת, 15/11/2008 שעה 7:04) בתשובה לסתם אחד | |
ברוסיה טוהר המידות הוא צורת החיים הנפוצה. אין שחיתות אין ביורוקרטיה, צדק והוגנות הם דרך החיים. השלטון אינו פוגע בזכויות הפרט. רמת החיים גבוה, פנסיונרים אינם רעבים ללחם אלכוהול וסמים לא תמצא בכל המדינה. תוחלת החיים היא הגבוה באירופה. וכל זה בזכות ניתוקה מגרוזיה, הא הא. האמריקים נלחמו בוייטנעם, ובעירק, האנגלים נלחמו באמריקה, בהודו, באפריקה, בסין, בצרפת, בגרמניה, באיטליה, בטורקיה, ברוסיה. הספרדים נילחמו באנגליה באמריקה ובאיטליה. הערבים נלחמו בחצי האי שלהם, בעירק, בסוריה, בארץ ישראל, במיצרים, במרוקו, בספרד, ואספו עבדים בכל אפריקה. אסטא לה ויסטא בייבי ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124291 | |
האם האימפוטנטיות שלך גורמת לך להיות שמאלני? | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 9:24) בתשובה לסתם אחד | |
לדעתי חזיר מזהם את השכל. תפסיק לאכול אותו ותראה שאני צודק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124317 | |
תנסה רק ביס אחד ודי. אמעחאייע. ניוטון ובאך אכלו חזיר. אז מה? | |
סתם אחד (יום שישי, 14/11/2008 שעה 18:13) בתשובה לסתם אחד | |
גם יצחק שמיר זלל חזיר, אבל הוא לא היה גאון גדול. בכל מקרה, את אלוהים לא מעניין מה ניכנס אל הפה. ישוע הנוצרי אמר: ''מה שניכנס לפה לא מטמא את האדם. מה שיוצא מן הפה הוא שמטמא את האדם''. מה, לא ככה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124355 | |
תנסה רק ביס אחד ודי. אמעחאייע. ניוטון ובאך אכלו חזיר. אז מה? | |
סתם אחד (יום ראשון, 16/11/2008 שעה 7:29) בתשובה לסתם אחד | |
הוא אומייר: הם אכלו בחשד חזיר ואתה אוכל חזיר וחוזר חלילה כל הלילה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124364 | |
אבל אני אוכל רק חזיר גלאט כושער | |
סתם אחד (יום ראשון, 16/11/2008 שעה 13:40) בתשובה לסתם אחד | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |