על אנשים ותקשורת | |||||
דוד סיון (יום שישי, 21/11/2008 שעה 10:00) | |||||
|
|||||
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124570 | |
אני ראיתי פעם את ישראל קיסר | |
סתם אחד (יום שישי, 21/11/2008 שעה 10:22) | |
או קיסר ישראל מדבר עם פועל . כשהפועל התחיל להתלונן על דא והא קיסר ישראל סובב אליו את גבו והפועל השתתק . זו הבעיה . כולנו רוצים שישמעו אותנו ורק מעטים מוכנים לשמוע את הזולת . היות והטלויזיה והרדיו מלאים באנשים בעלי השקפה שמאלנית , התוצאה היא שהימין סובל יותר מהשמאל , הפרעה מצד המראיין . זאב שטרנהל קיבל בערוץ 10 , כמעט רבע שעה לשטח את דבריו . הוא לא מקשיב ליריביו המדיניים . אורי אבנרי כותב כאן כל שבוע או חודש . הוא לא עונה למבקריו ושוללי דעתו . כשנתניהו היה רו''המ עשו כל מאמץ לנגח אותו . כששרון החליט על נסיגה מעזה הוא נעשה ''אתרוג'' . לא שזו מציאה גדולה באתרוג נועצים עשרות ציפורנים אחרי סוכות . כעת ציפי היא יקירת התיקשורת . אישית אני יודע שהיא טמבלית . זה מה שיש בתקשורת . המענין הוא שהבלוגרים כולל אני הם לרוב נגד התיקשורת הרשמית והשמאל ! | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124578 | |
זה ענין של חוסר תרבות | |
שמעון מנדס (יום שישי, 21/11/2008 שעה 12:09) בתשובה לסתם אחד | |
מה שטוען ''סתם אחד'' זה נכון בחלקו. כי מרבית הבראנז'ה העתונאית היא ''שמאלנית'', דהיינו, ''רודפת שלום''. אלה מושגים שראשיתם בימי המהפכה הצרפתית, שבדורנו ובישראל עוותו לחלוטין. בצרפת של סוף המאה ה-18 סדר הישיבה בפרלמנט היה כזה, שהעשירים ישבו בצד ימין והעניים - שבקשו חופש ישבו בצד שמאל. היום אפשר למצוא בשמאל הישראלי הרבה עשירים, שהימין יתקשה להעמיד מולם מתחרים. אבל מעבר לכל האמור לעיל. מה שדוד מתאר התפרצות לדברי האחר מקורו בחוסר תרבות אצלנו. צריך להודות על האמת - אצלנו אין תרבות. אתם מדברים רק על תכנית טלביזיה כזאת או אחרת. תפתחו את הרדיו והאזינו לתכניות של ראיונות. שם זה הרבה יותר גרוע. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124845 | |
אייענע רודפת שלום.... | |
סתם אחד (יום חמישי, 27/11/2008 שעה 18:46) בתשובה לשמעון מנדס | |
הברנג'ה השמאלנית מזמן לא מעונייננת בשלום אלא רק בפחות ערבים מסביבם...... גם אם תמצא עשירים ימנים, ויש הרבה, רובם לא מכניסים את האף לפוליטיקה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124577 | |
התקשורת כולל אבנרי שמככב פה - | |
סתם אחד (יום שישי, 21/11/2008 שעה 12:09) | |
האשימה את אריאל שרון ברצח ערבים בסברא ושתילא אבל הם לא חזרו על האשמות אלה כשעשוהו אתרוג בגלל האשמות דביליות-דגנרטיות ומופרעות שכאלה - הפסדנו את ההזדמנות לחסל את עראפאת וחבר מרעיו אחת לתמיד אבל מעולם לא שמעת שהתקשורת האשימה את פרס כי הוא מעליל על שרון במטרה להציל את חייו של עראפאת ולמען פרס נובל שלו. התקשרות תמציא כל דבר שיאפשר לה למכור עתונים בלי לעמוד לדין ולתביעה משפטית על כך בתנאי שזה תומך בשמאל ובגרועים שבאויבינו לכן מי שמתייחס אליה ברצינות מסכן את נפשו. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124579 | |
התקשורת כולל אבנרי שמככב פה - | |
ע.צופיה (יום שישי, 21/11/2008 שעה 12:18) בתשובה לסתם אחד | |
מענין, אין עיתונאים עם נטייה ימנית? ואם אין, אז למה? אולי יש לך הסבר? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124581 | |
הסבר אחד - הם לא קונים עיתונים | |
דוד סיון (יום שישי, 21/11/2008 שעה 12:43) בתשובה לע.צופיה | |
אם היו מספיק קונים לעיתונים עם אג'נדה ימנית מובהקת היו גם יותר עיתונאים בעלי אג'נדה כזאת. הדוגמה הנוכחית היא מה שקורה ב''מקור ראשון'' (http://www.ice.co.il/article.asp?pgId=126348&cat...). אפילו עיתונאי כמו אורי אליצור הם מתקשים להחזיק. אבל סיבה יותר חשובה היא שאנשי ימין קיצוני כנראה לא מעריכים מספיק את מקצוע העיתונאי כדי שיחליטו להיות עיתונאי. במקום זה הם מעדיפים לקטר על מה שאין להם ובעיני זה תירוץ ילדותי. מצד שני יש לא מעט אמצעי תקשורת בהם יש כתבות ומאמרים (כולל אקטואליה) בהם מפרסמים את הרעל והשקרים של הימין הקיצוני. זה קורה גם בעיתונות הכתובה, גם ברדיו וגם בטלוויזיה. אבל הם מעדיפים ואוהבים לקטר שמישהו מפריע להם... כבר יותר מ-30 שנה הם שותפים לשלטון אבל מתלוננים שלא נותנים להם לשלוט... זאת השיטה של הרקדן שמאשים את הריצפה בכשלונותיו. לעומת זה שומר את הכתרים לעצמו. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124586 | |
הסבר אחד - הם לא קונים עיתונים | |
סתם אחד (יום שישי, 21/11/2008 שעה 14:32) בתשובה לדוד סיון | |
הימניים קונים עתונים כמו כולם ואולי יותר מה שמענין אנשים (כולם כמעט) ועושה רייטינג טוב - זה ידיעות על סטיות לא נורמאליות מכל הסוגים הפוליטיים.העתונות השמאלנית מספקת את זה בשפע מתוך עולמה. אף אחד לא יקרא מאמר בעתון שהערבים רצחו זה את זה בסברא ושתילא.אבל אם עתונאי דפקט,מטומטם וצמא דם יאמר שאריאל שרון עשה זאת - העתונים ימכרו בטירוף. וזה מה שעושה השמאל חסר האחריות: הוא קורא לעצמו שלום עכשיו,עכשיו ורק עכשיו (כמו כל ילד בן-ארבע) אבל כשזה נשמע מפי מבוגר זה מעורר כותרות.כאילו ששאר היהודים בארץ לא רוצים שלום והם נגד... הרי מי שעשה את השלום עם סאדאת ומצרים הוא בגין,אם איני טועה.אבל פרס שמעון מקבל את מחיאות הכפים. כל שאר מנהיגי השמאל מקדימה ומטה הם אימפוטנטים קשקשנים. כל מה שניתן לומר עליהם שהם מצליחים בכשרון ותעוזה אדירה לשים מקלות בגלגלים של עגלת עם ישראל | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124588 | |
הסבר אחד - הם לא קונים עיתונים | |
סתם אחד (יום שישי, 21/11/2008 שעה 14:44) בתשובה לדוד סיון | |
מה זה משנה מה דעתו של העתונאי.אפילו הוא ימני - הוא לא יעז לכתוב על נטיתו כאשר העורך פוסל את דבריו.והעורך פוסל כי הנטיה להבליט את שמאל כי זה מוכר עתונים ומעורר סנסציות,מביא מודעות עירום ושאר פרסומות.וזה מה שהבעלים רוצה.מה מענינת אותו פוליטיקה אם היא לא מביאה כותרות שמביאות כסף.אז אתה רוצה שעיתון ימני ימליץ לשנות את הדגל כדי למכור יותר,כפי שהארץ ממליץ כדי למכור יותר? אם קבוצת נשים תלך לחלק מזון למשפחות מוכות - אף אחד לא רוצה לשמוע אבל אם קבוצת נשים מהשמאל תלך להכות חיילים במחסום - כולם יכתבו. אם קבוצת נשים תחלק ממתקים לחיילים היוצאים לקרב - זה שיעמום.אבל אם 4 אימהות חורגות יצעקו ברחובות - זה רייטינג. אף פעם לא היתה שערוריה כשחרדים יצאו למצעד ברחוב אבל כשהומואים יוצאים עירומים כדי להתנשק זה עם זה - זה רייטינג שמוכר עיתון. אז אתה רוצה שימני שמכבד את עצמו ילך להתנשק איתם? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124594 | |
קיטורים ותירוצים שדופים | |
דוד סיון (יום שישי, 21/11/2008 שעה 16:34) בתשובה לסתם אחד | |
הסיבה העיקרית שאין עיתונות ימנית רצינית היא שהימנים מעדיפים לקטר במקום לעשות. זו הסיבה מדוע ''מקור ראשון'' מתקשה להתקיים. מצד אחד בעלים ימני וגם עורכים ימניים קיצוניים מתקשים לגבות מספיק כסף כדי להישאר עסק חי. מצד שני אין להם קונה או משקיע אסטרטגי שיעזור להם. פרוש הדבר, בעברית פשוטה, שלא מספיק ימניים קונים את העיתון. מצד שני ישנם לא מעט אמצעי תקשורת שעלותם נמוכה המוכנים לפרסם את הקיטורים, את התירוצים, את הרעל ואת השקרים שמתגלגלים לימין הקיצוני בראש. יותר נוח להיות קוטר וכותב תירוצים כפי שאתה עושה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124627 | |
הסבר אחד - הם לא קונים עיתונים | |
דוד סיון (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 5:14) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
כנראה שאורי אליצור היה מעורב בצורה כלשהי בתביעה נגד העיתון שעסקה בבקשה לפירוקו. הסיבה לתביעה היא קשיים מתמשכים לשלם לעובדים (שכירים ופרילנסרים) את המגיע להם. מה שקר זה שאמרו לאליצור שהוא מפוטר אבל עוד לא הספיקו לקבוע מועד וכבר התחרטו. איך אני יודע? מקריאת הכתבה בקישור שהזכרתי וחלק מהאחרות שנזכרות במסגרתה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124635 | |
הסבר אחד - הם לא קונים עיתונים | |
ע.צופיה (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 7:23) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
זה מה שנקרא בלשון העם: חיסול חשבונות. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124644 | |
כמה זמן חיכת? | |
דוד סיון (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 9:36) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
תראה לא נעשיתי מומחה למצב הכלכלי של ''מקור ראשון'' אבל הרמזים העבים שכתובים בכתבה ההיא אומרים אי סדרים כלכליים. מכאן התחושה שלי שיש להם בעיות כלכליות שמצטרפת לנאמר בכתבה על קשיים בתזרים המזומנים. מכאן עולה השאלה: כמה זמן חיכת עד ששילמו לך? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124651 | |
כמה זמן חיכת? | |
(יום ראשון, 23/11/2008 שעה 10:53) בתשובה לדוד סיון | |
לק''י בערך ארבעה חדשים מהמאמר הראשון (על מורי יוסף קאפח). אליצור | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124653 | |
אז לי אין תשובות | |
דוד סיון (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 11:23) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
אבל אם אתה מכיר את המערכת אז ודאי שאחה יכול לברר במקורות אמינים יותר. אתה גם יכול לשאול את אורי אליצור. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124662 | |
אז לי אין תשובות | |
(יום ראשון, 23/11/2008 שעה 13:38) בתשובה לדוד סיון | |
לק''י אגב, אם אנחנו כבר מדברים על מקור ראשון הוא עיתון מוטה לטובת ביבי. הם עושים כל מאמץ לקדם את המועמדים שביבי חפץ ביקרם ומסתירים כל מי שאינו ביביסט. לכן למשל הם מקפידים שלא לדווח על פעילות של מנהיגות יהודית או של משה פייגלין או של מישהו מאנשינו. הם מצנזרים כל התיחסות חיובית לפייגלין או למנהיגות יהודית וזה כולל אפילו מאמרים שנכתבו על ידי אנשינו ואפילו ממאמרים שאני עצמי כתבתי הוצאה בקפדנות כל התיחסות למנהיגות יהודית או למשה פייגלין. אבל זה עיתון פרטי וזו ארץ חופשית שיעשו מה שבא להם. למשה פייגלין יש שם טור קבוע כמו שיש לו טור קבוע גם במעריב המקוון. יש דרכים אחרות להגיע לקהל היעד - אתר הבחירות של משה פייגלין http://www.mflikud.co.il לעומת זאת באתר של מנהיגות יהודית אסור להשתמש לצורך הבחירות (לפי הוראות מבקר המדינה). וקליפ שלנו http://www.youtube.com/watch?v=8AuUbnf-EQoאליצור | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124671 | |
אני חוזר בי מדברי | |
עמיש (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 14:35) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
אם מאמריך הם על מורי יוסף קאפח הרי שהם מעניינים ומלמדים רבות. קראתי אותם כאן בפאץ בהנאה רבה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124716 | |
כמה זמן חיכת? | |
סתם אחד (יום שני, 24/11/2008 שעה 3:59) בתשובה לדוד סיון | |
התחושה שלך מעניינת ת'תחת. אדם שקופץ בראש עם התחושות , צעקן חרישי צבוע. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124648 | |
מה הפלא שהם פושטים רגל? | |
עמיש (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 10:45) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
אין בעולם אדם שיהיה מוכן לשלם בשביל לקרא אותך | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124580 | |
שוב הכובע בוער על ראש הגנב | |
סתם אחד (יום שישי, 21/11/2008 שעה 12:26) בתשובה לסתם אחד | |
אריאל שרון באמת אחראי לטבח שאירע בסברא ושתילא. זו דוגמא להאשמות אמיתיות שנתמכות על ידי האירועים בשטח. האם זו הדוגמא לבעיות בתקשורת? הבעיה שסיון מדבר עליה אינה קשורה ללהג הימני בדבר 'התקשורת השמאלנית'. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124582 | |
התקשורת היא שמאלנית הוא תירוץ של גן ילדים! | |
דוד סיון (יום שישי, 21/11/2008 שעה 12:44) בתשובה לסתם אחד | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124598 | |
בכיינות ימנונית מגוחכת | |
עמיש (יום שישי, 21/11/2008 שעה 19:52) | |
קשה להם עם העובדה שרוב הציבור שונא אותם ולא רוצה לקרא עליהם. קשה להם עם העובדה שהציבור תומך בשמאל ומבקש לקרא עיתונאים ופובליציסטים המבטאים את דעות השמאל. קשה להם עם העובדה שצריך לבוא איזה סרסור הימורים כמו אדלסון בכדי להחזיק בחיים חינמון סמרטוטי ימנוני עלוב (''ישראל היום'') ושכתבי העת היחידים שהם מצליחים להחזיק הם כתבי עת בולשביקיים ממסדיים שמקבלים את תקציבם מהקופה הציבורית ושאיש אינו מוכן להוציא פרוטה מכסאו כדי לקרא בהם. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124599 | |
מה שהימין לא עושה זה | |
סתם אחד (יום שישי, 21/11/2008 שעה 19:58) בתשובה לעמיש | |
עיתונות פורנוגראפית כפלטפורמה להפצת דיעות של אבנרי וחבריו . | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124605 | |
בגלל זה 50 עובדים של הגזענון מקור ראשון הולכים הבייתה | |
סתם אחד (שבת, 22/11/2008 שעה 8:42) בתשובה לסתם אחד | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124608 | |
תקשורת לא בסדר. למה לא מראים תמונות מתליית המרגל הישראלי באירן? | |
סתם אחד (שבת, 22/11/2008 שעה 16:52) | |
למה לא מראים את הלשון המשתרבבת של התלוי, הרגל המפרכסת וכל זה? תקשורת טובה מראה דברים כאלה, זה חשוב מאד התלייה. לא מראים כלום. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124609 | |
ניכנסים זה לדברי זה כי מפחדים שישחטו אותם בטרם יפלטו עוד מילים | |
סתם אחד (שבת, 22/11/2008 שעה 17:01) | |
כי מה, הערבים עומדים לשחוט בקרוב את יהודי ישראל, ובעולם רק מחכים לזה, לא אוהבים ישראל. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124613 | |
דוד אתה צודק | |
סתם אחד (שבת, 22/11/2008 שעה 20:30) | |
בעת גיחותי השונות לחו''ל נוכחתי בשוני העצום של ראיון אנשים בחו''ל ובישראל. בישראל המראין מדבר רוב הזמן משלשל הגיגים ונכנס לדיברי המרויאן ומחלק ציונים. תקשורת פוליטית עלובה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124616 | |
דוד אתה צודק | |
סתם אחד (שבת, 22/11/2008 שעה 20:58) בתשובה לסתם אחד | |
היום מתחיל בהתעוררות אינטלקטואלית ממשיכה בפיהוק אינטלקטואלי וגירוד ביצים אינטלקטואלי , הרמת שמיכה אינטלקטואלית הליכה אינטלקטואלית לשירותים ושם מתבצעת הפעולה הכי אינטלקטואלית של הבוקר השתנה בעמידה עם פספוסים כיאה לאינטלקטואל !! מכאן נעבור לצחצוח אינטלקטואלי ויריקה אינטלקטואלית הגונה ..וכך עובר לו היום על האינטקטואל שלנו כשבערב הוא מתפנה לעוד פעילות אינטלקטואלית חביבה עליו ..כתיבת תגובה השוללת אותם דברים שעשה כאשר מדובר במישהו שלא מדבר כמוהו !! השאלה העולה מהמעקב השיגרתי הזה היא מה נחשב לפעילות אינטקטואלית ולמה חשוב שכל התכניות יהיו בעלי משמעות על החיים , כלומר מהבוקר עד הערב האדם יעסוק רק בפעילות מחכימה וכל מילה שלו תימדד ! אם כך עולה השאלה מתי יחיה? ובאח הגדול מביאים אנשים חיים מכל מגזרי הציבור הצריכים להעביר יחד ימים ושבועות ורצוי באופן שלא ישעמם את קהל הצופים ואת זה בינתיים מבין הכי טוב בובליל! האח הגדול הוא פסיק קטן במה שמוצע היום במדיות השונות לקהל , ואם מישהו מוצא לנכון לצפות בו שעות זה עניינו ובוודאי עדיף על לשדוד זקנות !! | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124617 | |
פראים, מתי כבר יפרעו בכם חזרה, ותילמדו שיש גבולות? | |
סתם אחד (שבת, 22/11/2008 שעה 21:02) בתשובה לסתם אחד | |
עד שלא תחטפו עמוק וקשה, עד שלא תשלמו מחיר כבד ביותר, אתם, בניכם, קרוביכם וחבריכם, תמשיכו להיות אנשים אכזרים ללא גבול לחמס ולפריעה שלכם. בקרוב -- | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124618 | |
מיכאל שרון, אנחנו מצפים בקוצר רוח, בחיל ורעדה .... | |
סתם אחד (שבת, 22/11/2008 שעה 22:39) בתשובה לסתם אחד | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124622 | |
איני מיכאל, אבל המילים הלגלגניות לא יעזרו | |
סתם אחד (שבת, 22/11/2008 שעה 23:36) בתשובה לסתם אחד | |
יקרה בדיוק מה שאמרתי. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124624 | |
הקול קול מיכאל והידים ידי שרון | |
סתם אחד (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 0:51) בתשובה לסתם אחד | |
אז אם אתה רץ כמו ארנב ו..... כמו ארנב, זאת אומרת שאתה ארנב. הג'ירפה והפיל | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124630 | |
כמה אנשים עשקתם, רימיתם? כמה כסף גנבת? כסף שבא מגניבה וטפילות | |
סתם אחד (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 5:56) בתשובה לסתם אחד | |
הוא אכן חסר ערך, וממיט אסון על הנוכל. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124714 | |
ספר לנו שוב איך גנבו את עבודתך | |
סתם אחד (יום שני, 24/11/2008 שעה 0:05) בתשובה לסתם אחד | |
אנחנו מתעגעים | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124752 | |
לא גנבו ולא ליסטו. הוא מנסה להלבין כישלון רב שנים | |
סתם אחד (יום שני, 24/11/2008 שעה 20:31) בתשובה לסתם אחד | |
אבל העובדות חזקות ומבוססות. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124619 | |
מיכאל שרון, אנחנו מצפים בקוצר רוח, בחיל ורעדה .... | |
סתם אחד (שבת, 22/11/2008 שעה 22:39) בתשובה לסתם אחד | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124623 | |
איני מיכאל, ומה שיקרה לא תלוי כלל בי. | |
סתם אחד (שבת, 22/11/2008 שעה 23:57) בתשובה לסתם אחד | |
לא אתה ולא בני משפחתך ולא רעיך ימלטו, גם לא אם תנסו לברוח, גם לא אם הכנתם הרבה כסף לזמן צרה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124625 | |
בעת צרה לכסף לא יהיה ערך. אפילו אתה צריך לדעת את זה | |
סתם אחד (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 0:53) בתשובה לסתם אחד | |
כשנצליח לכונן את המקדש, נטפל בשכמותך. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124628 | |
כמה כסף גנבתם? | |
סתם אחד (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 5:54) בתשובה לסתם אחד | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124633 | |
אנשי רשע ופועלי עוון כמוכם לא בונים שום בית מקדש. | |
סתם אחד (יום ראשון, 23/11/2008 שעה 6:26) בתשובה לסתם אחד | |
פועלי עוון ניכחדים מעל האדמה | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124751 | |
בקרוב נבנה בע''ה את מדינת יהודה | |
סתם אחד (יום שני, 24/11/2008 שעה 20:29) בתשובה לסתם אחד | |
שם נכונן חוקים משלנו, בלי בג''צ ובלי בצלם. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124844 | |
מיקי שרון, אתה גבר שבגברים | |
סתם אחד (יום חמישי, 27/11/2008 שעה 18:42) בתשובה לסתם אחד | |
יש לך אומץ רב לפברק עבודת מאסטר ואני גאה בשמאלני כמוך שנלחם במערכת השמאלנים של חצי מהאוניברסיטאות בארץ !!!! כל הכבוד. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124846 | |
אתה מטעה, מיישר עיקולים, ומעלים עובדות | |
סתם אחד (יום חמישי, 27/11/2008 שעה 18:59) | |
אתה מדגיש את הנטיה הישראלית לדבר אחד לתוך דבריו של השני בלי שאחד מקשיב בכלל לדיברי האחרים, ומנסה לחלק אותה שווה בשווה בין ימין לשמאל. אבל אתה מכליל בכוונה להסתיר את האמת. מעבר לפגם התרבותי שציינת אם תבדוק את זמן פתחון הפה שניתן לשמאלנים מול ימנים - גם זמן ברוטו וגם זמן נטו, גם 'דיבור חופף' וכו' - תיווכח ששמאלנים מקבלים יותר זמן שידור, פחות הפרעות, התפרצויות וקטיעות, יותר יחס של כבוד - מאשר מרואיין ימני. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124863 | |
אשמח אם תציג עובדות | |
דוד סיון (יום שישי, 28/11/2008 שעה 22:19) בתשובה לסתם אחד | |
קיטורים, שמאפיינים את דבריך אינם עובדות על המציאות. כדי לשכנע שיש בסיס כלשהו לטענותיך עליך להציג עובדות. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124880 | |
יש בעיה אחת בדרישה הזאת | |
דוד סיון (יום ראשון, 30/11/2008 שעה 12:18) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
בגלל שמספר ערוצי התקשרות מוגבל הרי שצריך לנהל את ההקצאה. צריך גם לפקח על תנועות בתקשורת, ממש כמו שצריך לפקח על התנועה בכבישים. מעבר לדאגה לקיום תנאים אלו לא נראה לי שיש בעיה להקים עיסקי תקשורת. כמובן שכיום כדי לקיים תנאים אלו דרוש ממון. אבל הכי חשוב זו האפשרות לקיים את העסק לאחר שהתנאים מתקיימים. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=124892 | |
יש בעיה אחת בדרישה הזאת | |
סתם אחד (יום ראשון, 30/11/2008 שעה 18:34) בתשובה לדוד סיון | |
טכנית ניתן לפתור את בעיית ריבוי הערוצים ע''י שידור דיגיטלי. הפוליטרוקים השונים בתקשורת ובמערכת המשפטית הפוליטית מונעים פתרון זה. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |