תינוקה של רוזמרי | |||||
אורי אבנרי (יום ראשון, 25/07/2010 שעה 8:00) | |||||
|
|||||
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152346 | |
תיקון קטן | |
ע.צופיה (יום ראשון, 25/07/2010 שעה 8:20) | |
אנשי שמאל אינם מפגינים כנגד גדר ההפרדה. מי שמפגין הם אנרכיסטיים ואנטי ישראלים. אנשי הימין המצוטטים הם שוליים בחברה הישראלית כאותם מפגינים כנגד הגדר. הקיצוניים מהשמאל ומהימין תמיד מוצאים מכנה משותף להתנגד לו. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152529 | |
תיקון קטן | |
המסביר לצרחן (יום שישי, 06/08/2010 שעה 0:31) בתשובה לע.צופיה | |
לא רק אנרכיסטים מפגינים בגדר אלא גם אנשי שמאל, גם מ'שלום עכשיו'/'שוברים שתיקה' ודומיה, ראיתי שם. בודאי מ'יש גבול', מהחזית הקומוניסטית, 'זוכרות' ומהסביבה האידיאולוגית הזאת. חוץ מזה האנרכיסטים הם אנשי שמאל לפי המפתח הפוליטי בישראל כי הם ''נגד הכיבוש'', בעד הפלסטינים. זה האמא של השמאל. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152541 | |
תיקון קטן | |
ע.צופיה (יום שישי, 06/08/2010 שעה 6:55) בתשובה להמסביר לצרחן | |
כל אלה שמנית , אולי, מלבד, ''שלום עכשיו'' אינם שמאל לפי אידיאולוגיה אלא לפי קביעת הימין. חלקם בקרב תושבי ישראל אינו יכול לאכלס אפילו רחוב בקרית שמונה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152542 | |
תיקון קטן | |
דוד סיון (יום שישי, 06/08/2010 שעה 7:16) בתשובה לע.צופיה | |
אני חושב שאם תבדוק לא תמצא שם אנשי ''שלום עכשיו'' בהפגנות. אני גם מסופק אם תמצא שם אנשי ''שוברים שתיקה''. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152543 | |
תיקון קטן | |
ע.צופיה (יום שישי, 06/08/2010 שעה 7:37) בתשובה לדוד סיון | |
אתה צודק, נתתי לו אשראי בחינם. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152651 | |
תיקון גדול | |
חוק שימור האלרגיה (יום שלישי, 10/08/2010 שעה 23:50) בתשובה לע.צופיה | |
מה כל כך מופלא בלמכור לוקשים במחיר חינם? ואני מתכוון למה שאתה מכרת ולא לדיברי המסביר. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152754 | |
תיקון קטן | |
(יום שני, 16/08/2010 שעה 11:29) בתשובה לע.צופיה | |
מפגינים בעיקר מופרעים | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152347 | |
בטראנספר זה יגמר ! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 25/07/2010 שעה 8:41) | |
היה לי מנהל שנהג לצטט , אינני יודע את מי ,''אחרי שניסת הכל קרא את הוראות ההפעלה'' . בפראפרזה אפשר להגיד כי ''אחרי שינסו הכל יבצעו טראנספר'' למה ? כי טראנספר הוא הפיתרון היחיד למצב הדמוגראפי בארץ ישראל . אבל לאבנרי יש תקווה לשלום ולזכויות אדם . מה שאין לאבנרי זו תקווה לשיקומו המספרי של העם היהודי . לזה הוא לא מציע אפילו פתרון אוטופי . הוא אינו תינוקה של רוזמרי הוא בנו של רינהרד היידריך . | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152352 | |
האף של אבנרי דיגדג בנערותו | |
איתן אדיר (יום שני, 26/07/2010 שעה 11:09) | |
ולכן היתה לו משיכה עזה לנאציזם. אז איך הוא טוען שהוא ''שהוא מריח תופעה פאשיסטית, אפילו כשהריח עדיין קלוש ורחוק''? אפילו מקרוב הוא לא הריח, גם לאחר שהויו הבריחו אותו מגרמניה הנאצית לאץ ישראל של היהודים. שנית, אין כל ויכוח על ''פיתרון המדינה האחת''. רק בשמאל הקיצוני האנטי-ציוני מדברים על זה. מה שמציע ארנס ודומיהם, לחדי הריח ומחשבה, זה בעצם את הפתרון היסודי של ''שתי מדינות לשני עמים'' שאותה נוכל להשיג רק אם תהיה שליטה מלאה של היהודים מהנהר לים. מעמדם של הערבים בשלב הביניים נתון לויכוחים שהנסתר בהם רב מן הגלוי. הרי ארנס מכיר היטב את יחסי הערבים-יהודים והוא יודע שלא תיתכן מדינת ישראל ציונית עם 50% אזרחים ערבים. מה שהוא לא אומר לאבנרי, ואבנרי לא מריח את זה באפו הרגיש, שארנס משאיר את עניין הסטטוס של ירדן ואת מעמדם של ערביי יהודה ושומרון די עלום. לא כי הוא לא יודע מה צריך לעשות, אלא כי הוא לא רוצה לחשוף טקטית בטרם זמן את הפתרון הנכון. עקרונות המדינה היהודי שמציע ופוסל אבנרי הם חלקיים כי הוא מניח שארץ ישראל המערבית, מדינת ישראל, בהכרח תשאיר את כל הערבים בתוכה. מכאן צריך לנבוע ש''מדינה יהודית בכל הארץ'' יכולה להיות דמוקרטית ויהודית, לצד מדינה ערבית בכל ארץ ישראל המזרחית. אבנרי ב''חושיו החדים'', שמריחים פלסטיני מקילומטר, לא מצליח להריח ימני 1 ס''מ מאפו. האין הוא קורא את המפה? האין הוא מבין שאנשי הימין מבינים שיש בועה פלסטינית מבעבת ושאם היא תתייאש ולא תמצא מקום נוח להתבסס היא תזלוג מחדש מזרחה לירדן? למה אבנרי לא מבין את חרדותיו של עבדאללה, ולפני כן את של חוסיין אביו, שפחד ופוחד מהבועה הפלסטינית שמאיימת על קיומו יותר משהיא מאיימת על קיומה של ישראל. חוסיין ועבדאללה רוצים לתת לפלסטינים להוציא קיטור ביו''ש, שאם תיסתם יכולתם של הפלסטינים להוציא קיטור ביו''ש, לא תהיה להם ברירה אלא להוציאה בירדן. עבדאללה מת מפחד שהפלסטינים יחזרו על ניסיונו של ערפאת מ-ספטמבר השחור 1970, אבל הפעם רוב הפועלים יהיו חמאסניקים שלא יוותרו ללוחמי המדבר ההאשמים סעודים. למעשה ארנס ויתר הימנים שמבינים שהדרך היחידה להמשיך את המלחמה בין היהודים לערבים היא לתת לערבים ביטוי מדיני מחוץ לארץ ישראל המערבית, בירדן, לדחוק את הטרוריסטים מזרחה מעבר לירדן ולשנות את פילוסופיית המאבק ממלחמה של שניים על אותו הבית ומתוך אותו הבית ולהופכו למלחמת שכנים. מרגע שהפלסטינים יתפסו שלטון בירדן, היא תהפוך בצורה טיבעית לאמא-תנועות-הטרור. מבחינת ישראל קל יהיה לעבור למלחמה בין שתי מדינות - מדינה פלסטינית בירדן ומדינה יהודית בירדן, כשהגבול הוא נהר הירדן - גבול קצר וקולע. מרגע זה כל ערביי יו''ש מבחינת ישראל הם אזרחי מדינתם הלאומית בירדן. לשם יגורשו הטרוריסטים ובני משפחותיהם שטרם הספיקו לברוח בעצמם. הטרור נמשך? הפינוי הטרנספי יתרחב. לא פלא שדווקא הימנים המתונים חושפים את דעותיהם בימים אלא, כאשר משמעותם המלאה נסתרות מעיני אבנרי. כי הימין הקיצוני אומר ישר בלי כחל ושרק, כשהם לא שולים על פניו טרנספר (ופורת הוא רק המתון בינהם). | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152365 | |
האף של אבנרי דיגדג בנערותו | |
חצי חציל (יום חמישי, 29/07/2010 שעה 8:16) בתשובה לאיתן אדיר | |
הגיע הזמן שהליכוד ידבר באופן ברור ולא ברמזים שאת ארץ ישראל צריכים לחלק לשניים בלבד ולא יותר. * מדינה פלסטינית בירדן ובירתה עמאן, * מדינה יהודית ישראל בארץ ישראל המערבית (או בלשון הפוליטית בגדה המערבית במשמעותה עד 1948), * טרנספר של לפחות כל הפליטים הערבים ואת כל משפחות הפתח והחאמס שביו''ש לירדן וישובם מחדש ע''י אונר''א (שסוף סוף תצדיק את קיומה המיותר והשערורייתי). * הגבול בין שתי המדינות הוא נהר הירדן. * ערבים שישארו ביראל יהיו אזרחי ירדן ויצביעו לפרלמנט בירדן. * יהודים שיתיישבו בירדן יצביעו לכנסת בירושלים. * בשלב זה להניח לעם החמאס בעזה לנסות ולקיים מדינה עצמאית משלו תוך התנתקות מלאה של ישראל מהם - ישראל לא תספק להם מים, חשמל ושקל. הם לבד עם סיוע אונר''א ומדינות שונות יבנו מדינה מפוארת עם נמל גדול וידאגו לקיום עצמם לפי השקפת עולמם. הגבול בין ישראל לעזה צריך להיות סגור הרמטית. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152475 | |
אני חותם על הסידור | |
גלעד היפתחי (יום רביעי, 04/08/2010 שעה 18:28) בתשובה לחצי חציל | |
למה אין מפלגה ימנית חילונית שרצה על המצע הזה? אני יודע שיש דווקא גורמים בחו''ל שמדברים על הפתרון הזה, לאו דווקא הפרלמנטר ההולנדי, אלא כמה אנשי אקדמיה בארה''ב. מעניין אם אפשר להניע את הרעיון הזה, שיכול להיות מענה הולם נגד קואליציית - האסלאם הקיצוני, האנטישמים בכלל והשמאל הבינ''ל והיהודי האנטי ציוני - והתיאוריה שלהם שאין עם יהודי ולכן לא מגיע לו שום טריטוריה בשום מקום. הקונטרה צריכה להיות ביטול הזכות של הערבים לארץ ישראל בכלל (פלשתינה אינה ולא היתה ערבית), התפשרות ציונית וויתור על החלק המזרחי של ארץ ישראל כאשר היהודים שולטים על חלקה המערבי ונהר הירדן הוא הגבול. אין לי ספק שככל שידברו באופצייה הזאת היא תהפוך לאופצייה ריאלית ו'פתרון מדף' נגד ההסתבכות במצב הנוכחי ומציאת פתרון בר-קיימא ריאלי והגון. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152766 | |
אני חותם על הסידור | |
חוק שימור האלרגיה (יום שני, 16/08/2010 שעה 16:14) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
נכון, אבל למען השם ובעזרת השם הפתרון הזה יכול להתבצע גם חד-צדדית. וזה היתרון שלו. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152360 | |
[•] מי ? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 27/07/2010 שעה 16:41) | |
אין אני עוסק בחיים רמון . גם לא באחמד טיבי או בחנין זועבי , אף לא בניב גורדון ועוד כמה [•]... ששמם מוכר וידוע או לא . מי האזרחים הישראלים ומי היהודים שמוצאים לנכון ומוצאים זמן ואנרגיות לייעץ לאויבים של ישראל ושל היהודים איך לשפר עמדות כנגדנו ? מי הם [•]... מטעם עצמם שממליצים להחרים ''רק'' את האוניברסיטאות הישראליות ? מי הם [•]... מטעם עצמם שמייעצים להחרים ''רק'' את תוצרת ההתנחלויות ? מי הם [•]... מטעם עצמם שמייעצים לפלסטינים כיצד להשיג ייתרונות במשא ומתן שהם מנהלים עם מדינת ישראל ? כמה טוב ונעים שאין מעמידים למשפט בעוון בגידה במדינה כמה מאלה . יתפסו אחד או אחדים , יעצרו אותם קצת ויעמידו אותם קצת בפני השופטים והשופטות בישראל . תהייה להם תעסוקה וישאר להם זמן מועט להתרוצץ בין רמאללה וכמה בירות עולם . אולי גם יהיו אחרים שימתינו לתוצאות עינוי הדין . | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152369 | |
תינוקה של רוזמרי מזכיר לי יותר מכל את יכולתה של אם ערביה | |
איתן אדיר (יום חמישי, 29/07/2010 שעה 9:34) | |
לילל משמחה כשהיא מקבלת את הבשורה המשחמת שהוא התאבד על יהידיה על קידוש אללה. השאהידיות היא טקס דתי-חברתי אסלאמי שמקדש את המוות על החיים בשם אהבת אללה. http://www.youtube.com/watch?v=ytX-DI_jwwI . http://il.youtube.com/watch?v=lsRw2r31c2E&featur... . | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152383 | |
חביתה עם קותל חזיר | |
אריק פורסטר (יום חמישי, 29/07/2010 שעה 18:14) בתשובה לאיתן אדיר | |
אני בתמימותי חשבתי שהשאהידיות מקורה בסיפורי התנ''ך ומקורות יהודים אחרים, כמו שמשון הגיבור וחנה ושבעת בניה. להתאבד בגלל שהיוונים בקשו להאכיל אותם חביתה עם בייקון - זה באמת חינוך לערכים לאומיים, ומראה את יתרוננו המוסרי על הגויים. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152410 | |
חביתה עם קותל חזיר | |
איתן אדיר (יום ראשון, 01/08/2010 שעה 14:56) בתשובה לאריק פורסטר | |
אתה כנראה מכשיר כל חזיר. ביהדות אין התאבדות במגמה לרצוח אחרים. לכל היותר יש מוות על קידוש השם, שזה בלית כל ברירה המאמין נוטל את חייו בידיו. נדמה לי שההתאבדות נהוגה במידה גבוהה מהמקובל גם אצל שמאלנים עגולי משקפיים. האם גם את הללו תדמה למתאבד שיעי? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152421 | |
חביתה עם קותל חזיר | |
אריק פורסטר (יום ראשון, 01/08/2010 שעה 21:28) בתשובה לאיתן אדיר | |
ביהדות אין התאבדות במגמה לרצוח אחרים? מה בדיוק עשה שמשון? מה עשה ברוך גולדשטין? אליהו וכהני הבעל - שאהיד או לא שאהיד? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152476 | |
חביתה עם קותל חזיר | |
גלעד היפתחי (יום רביעי, 04/08/2010 שעה 20:43) בתשובה לאריק פורסטר | |
שמשון נשבה בידי זדים פלישתים שהתעללו בו. הוא ניצל הזדמנות להפיל את שערי העיר על ראשי המתעללים בו. אפשר לפרש את התנהגותו כמלחמת החלש בחזק שבלית ברירה, בשל הפגיעה הפיזית בו וקשירתו בשלשלאות, הוא לא יכול היה לעשות אלא את המעשה הסלעדי הזה ולפגוע בשוביו. התאבדותו נעשתה מחוסר ברירה. אליהו נלחם בכהני-הבעל כמו שהיום ביבי נלחם באימאמי-החמאס. מה בדיוק לא בסדר בלהשחיל באם-אמא שלהם? האמת במקרה של ברוך גולדשטיין לא תתגלה לעולם - או שהוא רצה לפגוע בכמה שיותר ערבים גם במחיר פגיעה בו או לחילופין הוא חשב שהוא יוכל לחמוק ולהינצל, או שהמוני הערבים החלו הם ותקפו אותו כשראו יהודי בודד נכנס למקום אסור ולא היתה ברירה לגולדשטיין אלא לנסות ולהגן על חייו בירי. בכל מקרה, המקרה הז הוא בודד שאינו נוגע לכלל התנהגות יהודים בשום צורה. אפשר לומר שמקרה גולדשטיין בפרשנותו המחמירה, הוא חריג המלמד על הכלל. מה עוד שמעשהו זכה לגינוי חריף מכל הכיוונים הפוליטיים. לעומת זאת אצל הערבים, יש ארגוני טרור המיועדים להמיט אסון על הפרט והכלל. הארגונים האלה זוכים לתמיכה רחבה בחברה הערבית. מחבל שרוצח אמא וילדה זוכה לתשאות וברכות, משפחתו זוכה להילולה ולכספים ואללה אפילו נותן לו 72 בתולות. הטרור הוא תולדה של רצון הכלל בחברה הערבית אסלאמית. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152478 | |
חביתה עם קותל חזיר | |
אריק פורסטר (יום רביעי, 04/08/2010 שעה 21:22) בתשובה לגלעד היפתחי | |
בהשוואה לגדלנו המספרי, הוצאנו מקרבנו יותר שאהידים מאשר מיליארד ורבע המוסלמים. האחרון בסדרה הוא פרלמן, שייתכן והיו לו שותפים. ודרך אגב, הסיפור על 72 הבתולות הוא אגדה אורבאנית. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152481 | |
חביתה עם קותל חזיר | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 05/08/2010 שעה 8:31) בתשובה לאריק פורסטר | |
זה היה סתם קישקוש שלך . פרלמן חי ולכן אינו שאהיד (בהנחה שהוא הרג ערבים - דבר שלא הוכח עדין) הרעיון ביסוד השהידיות המוסלמית הוא הקרבת החיים של הפרט למען קידום הרעיון והאמונה המוסלמיים . דבר כזה אין אצל היהודים וכנראה גם לא אצל דתות ועמים אחרים . אפילו שמשון לא ! היחיד שמוכר לי ומתקרב לזה הוא איוב וגם אצלו האסון פגע בכל קרוביו אך לא בו עצמו וגם לא היה זה מעשהו שלו אלא מבחן של אלוהים . | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152484 | |
חביתה עם קותל חזיר | |
גלעד היפתחי (יום חמישי, 05/08/2010 שעה 9:08) בתשובה לאריק פורסטר | |
עדיין לא הצלחת להסביר ולשכנע שמדובר בשאהידים. דמגוגיה היא לא בדיוק הכלי שבו אתה יכול לשכנע ברי-דעת ואינטליגנטים. אולי בסביבתך הקרובה מסתכלים עליך ועל השטויות שאתה מפיץ בהערכה ובהערצה, אבל דחילאק, כאן אתה מנסה למכור לוקשים למי שמריח אותם מרחוק. תהיה מתון בניסיונות השיווק הקלוקלים שלך. העובדה שאתה צריך להישען על פרלמן שנדמה לי שהוא עומד כרגע על שתי רגליו (אם השב''כ לא שבר לו אותם), רק מעידה על כך שהבנתך שטיעונך נואש. 72 הבתולות הם אגדה אורבנית? האם כבר הספקת לבקר בגן עדן שלהם ולשלול את התגמול שלו זוכיר השאהידים המוסלמים? הגזמת. אני מקבל את העובדה ששום אלוהים, אפילו לא אללה, מחלק בתולות לשאהידים בעולם הבא. אבל לא על זה הויכוח, אלא על העובדה שהמוסלמים מאמינים באגדה האת. היא לא אגדה אורבנית, להיפך, היא אגדה טמבלית, אבל היא שכיחה ונפוצה בקרב רוב המוסלמים שחיים היום. עניין ההבטחה האלוהית למימוש בעילת הבתולות אינו מופיע בקוראן אלא בחדית', שהוא מעין המשנה של המוסלמים. לפי האמונה המוסלמית גן העדן צריך להתמלא ב-144,000 שלא ''זוהמו'' בחייהם במגע אישה, והללו יקדמו את חזון האסלאם, שפירושו בערבית הוא ''השלמה'' (ולא כמו שנוטים בטעות לחשוב ''שלום''). האסלאם ''ישלים'' את מהותו לאחר שכל ברואי האדם בעולם יהיהו מוסלמים. זוהי המטרה העליונה של האסלאם, והמשיח = האמאם ה-12 מתעכב בשל שהמוסלמים עושים יותר 'הודנות' עם הערלים. ישנם זרמים שונים באסלאם הסוני והשיעי שדוגלים ב''אסתשהידייה'', שליחת שאהידים לביצוע משימות נעלות בעיני אללה (למשל רצח נשים יהודיות בקניון, או רצח אלפי כופרים ב-911), כדי לזרז את ''ההשלמה'', ולמלא את צבא השאהידים בגן עדן. למרות שרוב המוסלמים חושבים כך, רק מעטים מהם נוטים להצטרף בפועל לעשייה ממש, בשל קשיי החיים ו'הנהנתנות האישית'. יש פעמים שההצטרפות אינטנסיבית יותר ולעיתים פחות, תלוי הרבה בקונטקסט הפוליטי והחברתי. אבל כשאנחנו מדברים על מעט באוכלוסייה שהיא מעל מיליארד וחצי, אנחנו מדברים על הרבה עשרות מיליוני מוסלמים שדוגלים אקטיבית ב'שוהאדה'. אין זה אומר שכולם הופכים להיות 'שאהידים' בפועל, אלא שהם חברים באגודות וארגוני טרור, תורמים כסף, מטיפים במסגדים, מגייסים טרוריסטים ומטפחים מתוכם נערים ונערות שיבצעו בעבורם את המשימה. לתשומת ליבך חמאסניקית ששלחה את 3 בניה לאבדון בתחילת האינתיפאדה שמדברת על כך שהם לא רצו להתחתן בעולם הזה ושהם רצו לשאת את הבתולות שחורות השיער שבגן עדן. אותה משוש תבל נבחרה כמובן לחברת פרלמנט עזה, לאחר שישראל יצאה מעזה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152487 | |
ענין הבתולות לא ברור למוסלמים . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 05/08/2010 שעה 10:43) בתשובה לגלעד היפתחי | |
יש בגן עדן רק 72 בתולות . כל שאהיד מקבל אותן אבל הם בלי הנקניקיה ! | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152489 | |
ענין הבתולות לא ברור למוסלמים . | |
אריק פורסטר (יום חמישי, 05/08/2010 שעה 18:03) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
בדוק את הסיפור ב-snopes.com בקשר לאגדה האורבאנית. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152530 | |
תשמע, גלעד צודק. אין מה לעשות! | |
המסביר לצרחן (יום שישי, 06/08/2010 שעה 0:43) בתשובה לאריק פורסטר | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152534 | |
תשמע, גלעד צודק. אין מה לעשות! | |
אריק פורסטר (יום שישי, 06/08/2010 שעה 1:53) בתשובה להמסביר לצרחן | |
למעשה, תמצא חיזוק לטענתך גם כאן: http://wikiality.wikia.com/Muslim | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152767 | |
חביתה עם קותל חזיר | |
חוק שימור האלרגיה (יום שני, 16/08/2010 שעה 16:17) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
אבל לא זאת הסוגיה בה הם דנו אלא בשאלה ה''תמות נפשי עם פלישתים'', שאלת השאהידיות. רוצה לומר ששמשון היה במצב שנאלץ לעשות את אשר עשה בשם עצמו, ואילו מתאבד חמאס מאלצים אותו להתאבד בשם אללה. לדעתי זה הבדל גדול שמחדד את אי-מוסריות האסלאם לעומת מוסר ואצילות התורה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152756 | |
חביתה עם קותל חזיר | |
(יום שני, 16/08/2010 שעה 11:36) בתשובה לאריק פורסטר | |
השנאה שלך ליהדות ויהודים העבירה אותך מזמן על דתך מה בקשר לנכדים שלך? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152783 | |
חביתה עם קותל חזיר | |
אריק פורסטר (יום שני, 16/08/2010 שעה 18:58) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
אתה טועה, ספינר. אני דווקא אוהב אותך. מה שאני לא אוהב הוא רוע הלב שאתה ודומיך מייצגים. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152393 | |
''שתי מדינות לשני עמים, זו שלנו זו גם כן'' | |
Balebon (יום שישי, 30/07/2010 שעה 16:42) | |
אורי אבנרי היקר, אני מחשיב אותך מאד מאד. הייתי בין הקוראים המכורים של העולם הזה במשך שנים רבות. אין אדם שאינו טועה, וככל שמרבים בכתיבה והבעת דיעות, הסיכווים לטעויות גדלים. אז כמובן שלדעתי היו לך טעויות גדולות וגם עקרוניות, אבל כמו שאומרים ''בגדול'' אתה אחד מההוגים והצודקים הבולטים של הדור, כמובן מנקודת ההשקפה השמאלית (שלי). באשר למאמרך כאן: קראתי בריכוז כל מילה ומשפט. הלואי והיה לי כשרון כשלך לנסח. מילה בסלע! מאחר שלא מצאתי מה לבקר בדבריך. הרשה לי להציע כותרת משנה ל''תינוקה של רוזמרי'' שזו גם ההצעה האולטימטיבית לריבלין וארנס: ''שתי מדינות לשֶמיים, זו שלנו, זו גם כן'' ובא לציון גואל... | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152557 | |
תינוק מוסלמי קטן | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 06/08/2010 שעה 18:25) | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=152753 | |
האף שלך | |
(יום שני, 16/08/2010 שעה 11:29) | |
גם אני חושב שאף שלך צודק יותר ממך | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |