פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
תג מחיר ברור ל''שלום ההתנחלויות''
רמי אלחנן (יום חמישי, 27/02/2003 שעה 21:45)



דבריו של רמי אלחנן, מפורום הורים שכולים, בהפגנה השבועית של ''שלום עכשיו'' שהתקיימה בכיכר פריז, בשכנות בית ראש הממשלה בירושלים, במוצאי שבת ה- 22 לפברואר 2003, תחת הסיסמאות: ''לצאת מנצרים, מכפר דרום ומחברון עכשיו!'' ''להפסיק את הכיבוש!'' להפסיק את השינאה!''


אנו נדאג שתג המחיר ל''שלום ההתנחלויות''
יהיה ברור ומובן

רמי אלחנן




הימין הישראלי לגווניו, החל בניצי מפלגת העבודה, דרך האנטישמים של שינוי וכלה באחרוני הטרנספריסטים והכהניסטים, מחכך היום ידיים, בהנאה בלתי מוסתרת, נוכח ניצחונם ההיסטורי הגורף והסוחף, ניצחון שכמותו לא היה מעולם. ואנחנו צריכים להיות אמיצים ולהגיד לעצמנו ביושר: באמת
נכון: הטרור ניצח! היתה הכרעה היסטורית!

''סוף-סוף'' הכריע עמישראל בין דרך לדרך. ציבור ישראלי מבולבל ונבוך, קרוע בין תמיכה גורפת בהורדת התנחלויות [78%(!)[ לבין תמיכה גורפת לא פחות באדריכל הקמתן... ציבור נבער מדעת, עיוור, נזעם ופגוע מ''דחיית היד המושטת לשלום'', נהה בהמוניו ימינה אל מחוזות הטירוף המדיני.

אלה הם כל אותם ישראלים מאוכזבים וכועסים, שנעלבו מיאסר עראפת עד עומק נשמתם, שסברו שלחיצת היד על הדשא בבית הלבן מספיקה ואין צורך לשלם עוד דבר, ישראלים שהיו משוכנעים כי הנסיגה שהוצעה תספיק ותגרום לפלסטינים לנשק את ידיהם בתודה וכך יוכלו הם להמשיך ולשחק ברולטה ביריחו ולקנות שמן זית בכפרים שלאורך חוצה שומרון.

אלה הם הישראלים העיוורים לחלוטין לעוול ולפשעים המתחוללים בשמם ומתחת לאפם - כל אותם שהחליטו שאין עם מי לדבר ואין על מה לדבר ולכן לא צריך לוותר על שום דבר; אלה שהפסיקו לשמוע חדשות והפסיקו לקרוא עיתונים ונוהגים מנהג בת יענה מתוך קהות חושים מוחלטת למצוקה ולייאוש מצידה השני של הגדר הוירטואלית...

עשרים וחמש שנים לא היתה הכרעה כזאת במדינת ישראל (מאז בחירות 1977). עשרים וחמש שנים בוססנו בבוץ העמוק של המדמנה המזרח-תיכונית ללא הכרעה בין שמאל וימין. חוסר היכולת להכריע הביא את שני הצדדים, גם את הימין וגם את השמאל אל מחוזות אפלים של ניצול שעות כושר מזדמנות, מחטפים פוליטיים וקביעת עובדות בשטח לדורות... כך הוקם מפעל ההתנחלות בשטחים וכך גם התקבל הסכם אוסלו על חודו של קול, והכל בשם הדמוקרטיה...

ובינתיים, הדיכוי האכזרי בשטחים נמשך, הטרור המשיך להכות ללא רחם... ומעגל הדמים האינסופי התגלגל והלך אל ים של דם ותהומות של יאוש, מתוך קנאות רצחנית ומטורפת הקוברת את ילדינו ואת ילדיהם. ללא כל מוצא.

ועכשיו סוף סוף, כאמור, הכריע עם ישראל ובחר לעצמו את המנהיגים שהוא ראוי להם והם ראויים לו. סוף סוף יש לציבור הזה כנסת כמו שתמיד רצה, ריקה כמעט מערבים ומשמאלנים, כנסת שמבטאת נאמנה את הלכי הרוח שבו: הלכי רוח אשר בצילם גדל והולך מספר הילדים בבתי הספר שכבר אינם מתביישים לתמוך בטרנספריסטים בגלוי, ו- 13 הרוגים פלסטינים ביום אחד כבר לא שווים כותרת באף עיתון, ופלסטינים שוחרי שלום כבר אינם מורשים להיכנס ולדבר בפני ילדי ישראל, והמסביר הלאומי מרשה לעצמו לקרוא להורים שכולים ''משתפי פעולה עם האויב'', והמערכת כולה הולכת ונעשית אכזרית ונקמנית ומרושעת, גם כלפיהם, אבל כבר גם כלפינו, והיא מתעללת ומשפילה עד עפר גיבורים כמו יוני בן ארצי (אשר בעיני הוא וחבריו גיבורים לא פחות מיוני נתניהו)...

והיום אנחנו צריכים להיות פקוחי עיניים! בטווח הקצר, הדבר הזה ילך ויחמיר - החיסולים, והדיכוי וההתעללות וההשפלה והאכזריות! והעולם כולו יחזה בקלוננו כאשר יוצב סימן הקריאה לצד סימן השאלה המרחף כבר ימים רבים מאד מעל הדמוקרטיה הישראלית.

ומה אנחנו יכולים לעשות בימים האפלים האלה, בתקופת שלטונם של הימין ותורתו? אנחנו נהיה חזקים ונחושים! אנחנו נמלא בנאמנות ובמסירות את תפקיד האופוזיציה הלוחמת. ברחובות ובכיכרות, בעצרות ובהפגנות, בבתי הספר ובאוניברסיטאות, וגם, אם יהיה צורך, בבתי המעצר ובבתי המשפט. לא נחריש ולא ננוח לרגע, נספור את המתים והפצועים, נדאג שתג המחיר ל''שלום ההתנחלויות'' יהיה ברור ומובן לכל אחד ואחת. נעמוד ונמחה בכל כוחנו מול כל עוולה ופשע שיעשו בשמנו. נעשה זאת בכל האמצעים החוקיים שיעמדו לרשותנו, כל זמן שנשמה באפנו, כל עוד תשרור הדמוקרטיה בארצנו... וגם, חלילה, אחרי...

ואז, בטווח הארוך, לאחר שתימלא סאת הייסורים, לאחר שתיגמע כוס התרעלה עד תום, רק אז, למרבה הצער והיגון, תיצרב סוף סוף בתודעתו של אותו ציבור מבולבל ונבוך, האמת האחת היחידה ואין בלתה: שאי-אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלימה, שאי-אפשר להסתתר מן המציאות מאחרי גדר וירטואלית, שלא ניתן להמשיך ולחיות על החרב לאורך זמן רב כל כך, שמחיר הכיבוש הוא נורא ואיום וכבד מנשוא ושלא כל סבא שתפרו לו תדמית נחמדה הוא באמת כזה...

ורק אז, רק כאשר מחיר ה''אין שלום'' יעלה על מחיר השלום יחזור אולי הציבור לשפיותו. רק אז תחזור מדינת ישראל למשפחת העמים הנורמלים, והמערכת הדמוקרטית בישראל תתחיל לתפקד מחדש, כיאה לחברה תרבותית ומתוקנת באמת. ואנחנו נהיה כאן כשזה יקרה, כדי לאסוף את השברים וכדי לבנות מחדש את מה שנחרב.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


תג המחיר של אוסלו
אליצור סגל (יום חמישי, 27/02/2003 שעה 22:09) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
מה שברור הוא שהעם קרא את תג המחיר של הסכמי אוסלו והוא ברור לגמרי וברור שהמחיר בלתי נסבל.

צריך שיהיה ברור לערבים שעל התוקפנות שלהם הם משלמים ביוקר וביוקר מבחינתם זה אובדן שטחים שהם חושבים שהם שלהם למרות שעל פי האמת הם אינם שלהם ומעולם לא היו שלהם ולעולם לא יהיו שלהם.

אני תומך כמובן בזכותכם להפגין. אבל עד שתגמרו להפגין תוך פחות מעשרים שנה יהיו ביהודה ושמורון למעלה ממליון יהודים ויחד עם יהודי מזרח ירושלים יהיה רוב יהודי ביהודה ושומרון.

אז בהצלחה לכולם אתם בהפגנותיכם ואנחנו בהתישבותנו בארצנו.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



תמצית חשיבת הימין הסהרורי. גזור ושמור.
ארז לנדוור (יום שישי, 28/02/2003 שעה 2:29)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אני מציע לך להתבונן בתמונות הפליטים ממזרח אירופה
יוסי גורביץ (יום ראשון, 02/03/2003 שעה 17:46)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומאלג'יריה.

ככה בדיוק תיראו על פי חזונך. ואתה יודע מה? יתייחסו אליכם באותו תיעוב שהתייחסו אל הסיפוחיסטים הנאציים והצרפתים.
_new_ הוספת תגובה



רמי, אם אתה כולל את עצמך
שמעון מנדס (יום חמישי, 27/02/2003 שעה 23:46) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כחלק אינטגרלי מן: ''הצבור העיוור, הנבער וכו'...''
אז אין לנו בעיה עם התאורים שלך. הפטנט על העיוורון
והכסילות הוא של אנשי המחנה שלך, באותה מידה שאתה
משייך אותו למחנה האחר. ''טול קורה מבין עיניך,
תשאל את עצמך איפה טעינו... תעשה רגע חושבים, ואז
שב לכתוב.
_new_ הוספת תגובה



מאחורי כל רמי אלחנן עומדת נורית אלחנן-פלד
מנשביק (יום שישי, 28/02/2003 שעה 17:29) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומאחורי כל נורית אלחנן עומד מתי פלד.
ומאחורי כל מתי פלד עומדת רוחו של סטאלין.
ומעל כל אלה עומדים הלינקים שלי - זוכרים?

קישורים:
נורית מצדיקה את הפיגוע שקטל את בתו של רמי: http://www.haayal.co.il/story_897
_new_ הוספת תגובה



לאלחנן: איני מבקרך היות וכאב שכול סאתך מלאה.--
רפי אשכנזי (יום שישי, 28/02/2003 שעה 21:25) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

--על עצם טיעוניך, ממש חבל להשיב. ע''פ זכרוני אתה חתנו של האלוף מתי פלד ז''ל, איש פלמ''ח בצעירותו, יהודי חכם ומבריק שיסד את תנועת החזית לשלום בסוף שנות ה 60 וישב בכנסת יחד עם מוחמד מיערי. אתה חבר קבוץ נחשון בהווה או בעבר כבר איני זוכר. לקשור היום את המצב הביטחוני בהתנחלויות זה יותר מהיתממות, היתממות שאינה ראויה לאדם שבא בהפלג החושב שבתנועה הקיבוצית, כן ככה אני רואה את חברי נחשון.
בתך בת ה 15 נרצחה בטיילה בירושלים המערבית {אם זיכרוני קושר נכון את השם אלחנן לילדה הנרצחת ז''ל}.
היא נרצחה כיהודיה בארץ ישראל ממש כמו שלושת חברי קבוץ מצר, שנרצחו על אותה הסיבה בדיוק ללא קשר להשקפתם הפוליטית. מאותה סיבה נרצחו לנו כ 1000 יהודים מאז אוסלו, שסימל הולכת שולל קולוסאלית של עם שלם ע''י מנהיגיו. כנראה שבבולמוס ההפרטה שהמדינה עוברת, גם הביטחון עובר הפרטה. הפעם זה ''מילחמת ההתנחלויות'', קודם זאת היתה המילחמה להגנת מנרה וקרית שמונה דן דפנה ומטולה. גם המילחמה סביב רצועת עזה המתחילה בימים אילו תקרא בקצב הזה מילחמת שדרות, ארז יד מרדכי.
מתי יבינו אנשי השמאל היקרים שהמילחמה היא על היותנו יהודים בארץ ישראל, ואין לה שום קשר להיכן היהודי יושב, רק לעתיד יש פיתרון.
כנראה לאותם אנשים שהתנתקו משרשיהם היהודיים קשה להבין תופעה זאת של קשר בין הנירצח לעם ''הזה''.
לא נותר לי אלא לקוות שיחזרו למכורתם בעצמם ולא ע''י ערפאת וחבריו.
_new_ הוספת תגובה



רפי, מתי תבין שאנשים נאמנים לעם ''הזה''
דוד סיון (שבת, 01/03/2003 שעה 9:08)
בתשובה לרפי אשכנזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למרות שהם חושבים בצורה אחרת ממך. הם גם ברוב המקרים מכירים את הנתונים והמציאות טוב כמוך. לכן לרמוז שהם בעצם מוציאים את עצמם מן הכלל ''הזה'' זה להחטיא את המטרה - טובת העם.

במידה מסויימת, אתה מתנשא.
_new_ הוספת תגובה



לסיוון : היכן מצאת ולו רמז להתנשאות בכל שכתבתי
רפי אשכנזי (שבת, 01/03/2003 שעה 12:57)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



בטעות הכנסתי את ההודעה רמה אחת למעלה
דוד סיון (שבת, 01/03/2003 שעה 13:56)
בתשובה לרפי אשכנזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תשובתי נמצאת בקישור המצורף למטה.

קישורים:
התשובה שלי לנושא ההתנשאות: תגובה 26407
_new_ הוספת תגובה



להלן דוגמאות תחת הכותרת ''לאלחנן איני מבקרך ...''
דוד סיון (שבת, 01/03/2003 שעה 13:36)
בתשובה לרפי אשכנזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''מתי יבינו אנשי השמאל היקרים שהמילחמה היא על היותנו יהודים בארץ ישראל..''
מי ששואל בצורה כזו חושב את עצמו כמבין יותר טוב מ''אנשי השמאל''. ההנחה הבסיסית שלך שערכך גבוה משלהם למרות שאינך מציג איזה שהיא אסמכתא.

אתה כאילו מנחש שהם התנתקו משורשיהם,
''כנראה לאותם אנשים שהתנתקו משרשיהם היהודיים קשה להבין תופעה זאת של קשר בין הנירצח לעם ''הזה''.''
בעצם הם כבר עזבו את מכורתם,
''לא נותר לי אלא לקוות שיחזרו למכורתם בעצמם ולא ע''י ערפאת וחבריו.''

אלו הנחות מאד שגויות והצגתן כאילו הן אמת (כפי שעשית) היא התנשאות.
_new_ הוספת תגובה



לסיוון כנראה שיש לך בעיות בהבנת הנקרא. הדברים- -
רפי אשכנזי (שבת, 01/03/2003 שעה 14:33)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

--כתובים הכי פשוט: יבינו שהמילחמה על היותם יהודים בארץ ולא על שטחים. איפה כל הבוקי סריקי שאתה מדביק לי ולכתוב על ידי, אני ממש נדהם מחוסר ההבנה האלמנטארית של מישפטים פשוטים. ותיכף קופץ אחריך אותו פחדן ומסכסך, שאפילו את שמו אינו מפרסם וישר זורק לאש אל ''הימניים''. איפה יש במה שכתבתי לאב השכול אלחנן שאני מכבדו בכאבו, ולו רמז למילה ימנית?
אין זאת שאתה מכופף את הנקרא לצרכיך ויוצר מאניפולציות כלפי מה שאני כותב ללא שום קשר למה שמודפס. סיוון, אני מאוכזב קשות ממה שאתה עושה לדברי, דברים שלא יסולחו לחבר מערכת הפורום.
_new_ הוספת תגובה



על הציונות,שמאלנים ומתיוונים.
אודי (יום ראשון, 02/03/2003 שעה 0:11) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נתחיל מחוזה המדינה. בנימין זאב הרצל נולד ב- 1860 בבודפשט למשפחת מתבוללים. בשנת 1893 שולח העתונאי הרצל מכתב לאפיפיור ובו הוא מציע פתרון לבעיה היהודית באוסטריה - להעביר את כל היהודים לדת הנצרות ביום ראשון בקתדרלת סטיפן הקדוש. את בנו הנס הוא לא הכניס בברית אברהם אבינו.הרצל דאג להבליט את הזדהותו עם התרבות הגרמנית ה''נאורה'' וכתב ביומנו:''הכמרים הנוצרים הם ברום המדרגה...הנוצרים הפשוטים טובים הם מכמרי היהודים... אכן האנטישמיות שהיא כוח חזק המושרש בתת ההכרה של ההמונים לא תזיק ליהודים,אני מוצא שהיא מועילה ...זהו חינוך שיכול להביא להתבוללות...'' והרצל ממשיך וכותב את פניני התרבות ו''הנאורות'' :''נורדאו אמר שטרם נייסד את המדינה היהודית עלינו לדאוג שיהודי מזרח אירופה יבערו את את הכינים מבגדיהם ואת הזוהמה מגופם...''. הסופר חיים הזז מהוגי הדעות של ההנהגה הציונית כותב ב'שואה משמיים' :''אין הציונות והיהדות דבר אחד אלא שני דברים שונים...הציונות מתחילה ממקום הריסת היהדות...''. הסופר יוסף חיים ברנר,איש רוח וידיד תנועת העבודה כותב גם הוא ב'שואה משמיים' על העם היהודי :''אופינו הלאומי פסול מימות עולם ועד הנה...מעולם לא היינו אומה יוצרת...תמיד חיינו חיי צוענים וכלבים,מה אתם רוצים מהאנטישמים? מדוע לא תאבו להבין את המובן מאליו?את חזון השינאה והבוז לישראל? היהודים הם צוענים,זוהמה,רפש וניוול,ביצה סרוחה,לא אדם,כלבים פצועים...''. אלה הם רק חלק מדבריהם של אבות מייסדי הציונות, המשך יבוא.
_new_ הוספת תגובה



איפה כתב הזז את הדבר הזה?
מי שזוכר (יום ראשון, 02/03/2003 שעה 0:20)
בתשובה לאודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מי שזוכר זה נשמע כמו עיבוד של דברים
אלי אשד (יום שני, 03/03/2003 שעה 20:55)
בתשובה למי שזוכר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בסיפור בשם ''הדרשה '' שנכתב בשנות ה- 40.
אולם מסופקני אם ידידנו החוזר בתשובה קרא אי פעם משהו מיצירותיו של הזז או אף יודע מי זה. הוא מסתמך על קונטרסים וקלטות של אמנון יצחק.
וזאת הזדמנות להיזכר גם בחיים הזז , סופר שנשכח יותר מדי היום . הזז כתב יצירה מופתית על משה רבנו וציפורה בשם ''חתן הדמים'' שמומלצת תמיד לקריאה , אחד הסיפורים התנכיים הגדולים של כל הזמנים . הוא גם כתב מחזה ענק על ימי שבתי צבי בשם ''בקץ הימים'' שהוא קריאת חובה לכל מי שרוצה להבין טירוף משיחי אפוקליפטי מהו .
והוא גם כתב את היצירות המעולות ביותר בעברית על יהודי תימן ,ואלה נכתבו בידי אשכנזי דווקא ,ללמדך שאין מוצאו של אדם משנה כאשר הוא מתאר קבוצה מסויימת משנה רק כשרונו.
_new_ הוספת תגובה



מומלץ במיוחד לקרוא את ''חתן הדמים '' של הזז
אלי אשד (יום שני, 03/03/2003 שעה 22:50)
בתשובה לאלי אשד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במהדורה המיוחדת המאויירת שהיא אחד הספרים היותר יפים שיצאו לאור בעברית . אפשר להשיג אותה בחנויות אבל תמיד דורשים עבורה סכום גבוה מעל ומעבר לכל היגיון.
בכל אופן ''חתן הדמים '' שווה גם את זה.
_new_ הוספת תגובה



הזז החל לכתוב גם על רומן היסטורי על
אלי אשד (יום שני, 03/03/2003 שעה 22:53)
בתשובה לאלי אשד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חייו של ישו הנוצרי מנקודת מבט יהודית . הרומן לא הושלם למרבית הצער אבל פרקים ממנו שקראתי נראו מבטיחים בהחלט במיוחד הפרק שבו חוזה ישו בכל האסונות שיבואו על היהודים כתוצאה מצליבתו .
לפני כמה עשרות שנים הובטח בידי אישתו שהיא תפרסם את החומר הקיים בספר אבל הבטחה זאת למרבה הצער לא קוימה מעולם.
_new_ הוספת תגובה



כל מילה של אבות הציונות נכונה ואתה הראיה
ארץ הבץ (יום ראשון, 02/03/2003 שעה 6:55)
בתשובה לאודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הברנש מעתיק מילה במילה את דבריו של המחזיר
אלי אשד (יום שני, 03/03/2003 שעה 20:44)
בתשובה לאודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בתשובה שמפיץ אותם בקלטות שלו .
מיותר לציין שאודי מאשים אחרים בהודעות שינאה אנטישמיות מהסוג של אלה שבהם הוא תוקף בכל רגע את האנשים כאן. אבל שלא משמה הוא בא לשמה הוא עשה לנו חסד בכך שהוא נתן לנו הזדמנות להיזכר באדם דגול .
ומי שרוצה לדעת יותר על הרצל , אדם גדול מוזמן לקרוא את הכתבה הזאת :

קישורים:
חוזה מדינת היהודים: http://www.haayal.co.il/story.php3?id=260
_new_ הוספת תגובה



אלי, היה מעניין לקרוא את המאמר שלך על הרצל
דוד סיון (יום שלישי, 04/03/2003 שעה 8:53)
בתשובה לאלי אשד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דרך כתיבת המאמר מאד מעניינת ומקרבת לאותם ימים רחוקים. יתכן אפילו שהמאמר שלך חידש והוסיף לידע שלי.
_new_ הוספת תגובה



תודה . יש להוסיף כאן שהתעמולה האנטישמית
אלי אשד (יום שלישי, 04/03/2003 שעה 9:44)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השקרית מבית היוצר של אמנון יצחק שאודי מפיץ כאן , יכולה להיות אפקטיבית...אצל אנשים שאין להם כל מושג שהוא לגבי האישים שעליהם מדובר .
אסביר: לאודי אין כל מושג שהוא מי הוא חיים הזז , אבל אנשיו של אמנון יצחק ( שגם להם אין מושג רב בעניין ) נתנו לו כך וכך ציטוטים המיוחסים להרצל ולהזז ולברנר ( שכולם עברו שינויים והוצאה מהקשרם וכו') ואיתם הוא יכול לנפנף כעת בידע שלו לגבי אנשים שאין גם להם שום מושג ירוק מיהו אותו חיים הזז ואיתם יש לו סיכוי מה לשכנע את אותם בורים מסכנים שהזז היה אנטישמי עוכר ישראל .
בתעמולת שינאה כזאת אפשר להיאבק באפקטיביות רק על ידי הצגה בלתי פוסקת של העובדות הנכונות ולעשות זאת בצורה מושכת ומעניינת ככל האפשר.
_new_ הוספת תגובה



אגב מה זה ''השואה משמיים'' הזה ?
אלי אשד (יום שני, 03/03/2003 שעה 20:47)
בתשובה לאודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעולם לא שמעתי על יצירה בשם זה. עוד זיוף של אמנון יצחק?
_new_ הוספת תגובה



אני חושד שאודי התבלבל כאן עם שם החוברת
אלי אשד (יום שלישי, 04/03/2003 שעה 10:15)
בתשובה לאלי אשד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

של אמנון יצחק שבה מצא את הציטוטים. אין שום יצירה בשם כזה של ברנר או הזז או הרצל .
_new_ הוספת תגובה



חידה - מי כתב דברים אלה?
אודי (יום שלישי, 04/03/2003 שעה 12:05)
בתשובה לאלי אשד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

'' היהודים העשירים שולטים בעולם...בידם גורל של ממשלות ומדינות...הם מגרים ממשלות זו בזו ועל פקודתם ממשלות עושות שלום...מתי שהיהודים העשירים מנגנים, העמים והמושלים מרקדים, בין כך ובין כך הם מתעשרים'', ''רעיון מצוין עולה בליבי למשוך אנטישמים ישרים ולעשותם מחסלי הרכוש היהודי''. ובכן מי אמר זאת? הימלר? אייכמן? היטלר? לא ולא,דברים אלה כתב חוזה מדינת היהודים,בנימין זאב הרצל ב-''דויצה צייטונג'',אותו אנטישמי מתבולל שחזה ותכנן להקים מדינה ליהודים...ללא יהודים. אתה,אלי אשד, ושכמותך יכולים להעריץ טיפוס שלילי זה ככל שתרצו אבל לא תוכלו לשנות את המציאות- הרצל היה אנטי יהדות. דברים אלה ואחרים הופצו על גבי דיסקים בשם ''הרצל והציונות'' ע'י ארגון שופר,ארגונו של הרב אמנון יצחק שליט'א ואילו לא היו אלה דברי אמת אני מבטיחך שעורכי דין מהשמאל היו קופצים על המציאה ומגישים נגדו תביעת ענק על הוצאת דיבה ולשון הרע. כל הציטוטים אינם מפי הרב אמנון יצחק אלא ציטוטים מפי אומרם,אולי זה לא כל כך נעים שמגלים לפתע שכל ראשי הציונות היו למעשה אנטישמים שונאי יהדות אולם מוטב שהאמת תצא סוף סוף לאור וההסטוריה תשפוט אותם בדיוק כפי שהם היו. המשך בקרוב.
_new_ הוספת תגובה



אודי שכח להוסיף דבר אחד
אלי אשד (יום שלישי, 04/03/2003 שעה 12:29)
בתשובה לאודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הסמכות האינטלקטואלית הזאת שמקבלת בעיניים עצומות כל דבר שיצחק הנוכל מוסר לו לא טרח לברר מתי נאמרו הדברים .
ובכן הרצל אכן שירבט אכן דברים אלה ביומנו בצעירותו כמחשבות שמעולם לא טרח לתת להם פומבי ומעולם לא חזר עליהם ברצינות .הוא שינה את דעתו יותר מאוחר בבגרותו.
והרצל אכן לא היה יהודי טוב אבל הוא בהחלט לא חיבב את הנוצרים.אבל למה לתת לנקודות קטנות כאלה לסתור את בינתם של המאמינים שיחזרו על השקר בעקשנות כמה שיותר .
ועכשיו אודי אולי תסביר אתה את החידה הזאת שאני בטוח שהמחזיר בתשובה שלך מעולם לא דן בה איתך: היו היו כל מיני רבנים בשואה הם הטיפו לצאן מרעיתם לא לברוח מאירופה אל הציונים הכופרים אנשיו של הרצל . אחד מהם היה הרבי מסטמאר בהונגריה. האיש הזהיר את אנשי קהילתו שלא יעזו לברוח מאירופה כי זאת תיהיה כפירה בשם והודעה בנצחון הציונות . לבסוף הוא ארז את כל מיטלטליו ונמלט בעצמו...בעזרת הציוני קסטנר תלמידו של הרצל .
את קהילתו הוא השאיר למות מאחוריו.
מי כאן הפושע האנטישמי ? הרצל שקישקש כמה שירבוטים ביומנו ועשה כמיטב יכולתו להציל את יהודי זמנו מהשואה שידע שמחכה להם ? או הרב שנטש בקור רוח את אנשי קהילתו למוות לאחר שהזהיר אותם שלא ינסו לברוח ?
מי כאן הפושע האנטישמי? האיש מקלל כל הזמן את כל היהודים סביבו ומייחל למות כולם ומאשים כל הזמן אחרים באנטישמיות כדי להסתיר על ידי כך את שינאתו הגזענית הנתעבת לכל מי שסביבו ?
_new_ הוספת תגובה



תוספת : אינני מאשים כלל את הרבי מסאטמר
אלי אשד (יום שלישי, 04/03/2003 שעה 12:33)
בתשובה לאלי אשד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על שנמלט על מנת להציל את חייו .
אני כן מאשים אותו על כך שהזהיר כנגד מעשיהם של אחרים שקראו לעשות כמוהו ונאבק בהם .
זאת הייתה התנהגות שפלה בזויה ומתועבת. האיש אחר כך נהפך כמובן לאוייב הגדול של הציונות ,כשהוא מנסה להסתיר על ידי כך את התנהגותו הנתעבת שלו.
_new_ הוספת תגובה



ואני מאשים את הרבנים
יוסי גורביץ (יום שלישי, 04/03/2003 שעה 19:31)
בתשובה לאלי אשד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם היו מנהיגים. תפקידם היה להשאר שם ולא להמלט. הם ידעו לקבל את הטוב, את הכבוד ואת הכספים בימים הטובים, אבל כשהגיע האסון הם נהגו כפחדנים, לא כמנהיגים. על כך הם ראויים לבוז, ולא לשום דבר אחר.

הגדיל ועשה הרבה מבלז, ששלח את אחיו לנאום ולומר שהכל בסדר ואין שום סיבה לדאגה, ושהוא עצמו רק הולך להסתגף בארץ ישראל. שבועיים לאחר מכן החלה השמדת קהילת הונגריה, שהוא היה ממנהיגיה.
_new_ הוספת תגובה



ההיסטוריה תשפוט גם אותך וגם אמנון יצחק שלך !!!
דוד סיון (יום שלישי, 04/03/2003 שעה 12:35)
בתשובה לאודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההיסטוריה תשפוט את כולנו על מעשינו.
_new_ הוספת תגובה



ההסטוריה תתעלם מרוב-רובנו
יוסי גורביץ (יום שלישי, 04/03/2003 שעה 19:32)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



לדוד סיון - סוף סוף יש דבר...
אודי (יום רביעי, 05/03/2003 שעה 11:51)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

...ששנינו מסכימים עליו. כל אדם באשר הוא יעמוד לדין על מעשיו. השאלה היא - האם אתה יודע מי הדיין?
_new_ הוספת תגובה



אני יודע מי הדין ואני יודע שאודי יקבל מקום טוב
ארץ הבץ (יום רביעי, 05/03/2003 שעה 12:26)
בתשובה לאודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בגהנום על חטאי ערלות הלב
_new_ הוספת תגובה



ולהבא אודי הקפד לדייק כשאתה מציין את המקור
אלי אשד (יום שלישי, 04/03/2003 שעה 12:36)
בתשובה לאודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא חושב שאמנון יצחק ישמח לשמוע כיצד עשית אותו לצחוק כאשר היצגת את החוברת שלו כשם יצירה של ברנר ושל הזז גם יחד. לכל הפחות הוא מצפה מנציגיו לתיחכום כלשהו. זה בהחלט יוריד את הערך שלך בעיניו.
_new_ הוספת תגובה



לאלי - בעיות בהבנת הנקרא?
אודי (יום רביעי, 05/03/2003 שעה 11:54)
בתשובה לאלי אשד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



האם מישהו יכול למסור קצת פרטים
מיץ גזר (יום רביעי, 05/03/2003 שעה 12:41)
בתשובה לאודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על הרב אמנון יצחק שליט''א נוכל מדופלם שמשלשל לכיסיו כספים לאין סוף מעדת הפתיים שהולכים העיקבותיו?
אני שמעתי שמועות שהוא נמצא תחת חקירה משטרתית בעניין כלשהוא ( ויש מי שאומר בגלל הטרדה מינית ) אבל אינני יודע אם זה נכון או לא .
מישהו יכול לפרט בעניין?
_new_ הוספת תגובה



העל אלוקות שאני מחובר אליה
ארץ הבץ (יום רביעי, 05/03/2003 שעה 13:30)
בתשובה למיץ גזר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רואה חוטא ומחטיא
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי