פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
עם בוא האפוקליפסה
אלי אשד (יום שישי, 18/04/2003 שעה 17:12)


בימים אלה כאשר דומה שהאפוקליפסה מתקרבת בכל רגע ורגע , וכל זב ומצורע מכריז שג'ורג' בוש הקאובוי השיכור מטקסס הוא הוא ולא אחר גוג או מגוג ( או שניהם ) ובן לאדן הוא כמובן בלאדן ( או משהו מסוג זה ) .
אין בכך כל חידוש אותם טענות נשמעות מזה שנה בשנה מזה 2600 שנה מאז שהעלה אותם לראשונה הנביא יחזקאל , ותמיד תמיד הם נמצאו מתאימות במדויק לאירועי כל אחת מ 2600 השנים האחרונות .
ב-ספטמבר 1999 עצר כל העולם את נשימתו בציפיה להתגשמות נבואה של האסטרולוג נוסטדראמוס שחזה בחודש זה את הופעתו של מלך הטרור מהמזרח , הופעה שלא התגשמה , אם כי היום יש טענה שנוסטדראמוס הכל יכול טעה איך שהוא בשנתיים .
בכל אופן כיום כתוצאה מלחץ האירועים יש התחזקות של הציפיות האפוקליפטיות השונות המבוססות על נבואות תנכיות שונות ועל תחזיות אסטרולוגיות מסוג זה של נוסטדראמוס ,בכל פינה צצים אנשים שיודעים בדיוק את העתיד לבוא ומספרים אותו בפרטי פרטים , ויש פריחה של כתות אפוקליפטיות שונות שמבוססות בדרך זאת או אחרת על פרשנות אזוטרית במיוחד לתנ''ך .
אני עצמי מוצא את התופעה הזאת מטרידה לא פחות מתופעות רבות אחרות , שכן כפי שכבר אמרתי בכמה הזדמנויות שונות , אנשים שמצפים ומצפים לבוא האפוקליפסה , לא יהססו לעשות הכל כדי להביא אותה , גם אם יגרמו לה במו ידיהם , במה שנקרא ''נבואה שמגשימה את עצמה ''.
בקרב הציבור הרחב יש מעט מאוד מודעות להתפשטות הרחבה של תופעה זאת .
בכל אופן ביום שבת זה ה- 19.4 בשעה 6 בערב יוקרן בערוץ 33 של רשות השידור במסגרת תוכנית האירוח המצויינת ''שיחה לילית '' בהנחיית החבר כנסת לשעבר אלי גולדשמיט , דיון על נושא ''כתות מוזרות '' שינתח את המשמעויות של תופעה זאת .

חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  יולי, לא ספטמבר 1999  (אריה פרלמן)
  מה שאולי יכול להיות בנושא המיסטיקה-  (טרה 011) (8 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי