פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
פרטים חדשים על אישיותו של היטלר
ענבל לוי (יום ראשון, 28/04/2002 שעה 1:34)


פרופיל של המודיעין האמריקני על אדולף היטלר, שנעשה בימי מלחמת העולם השנייה וראה אור בימים אלה, מנסה אף הוא לענות על השאלה עתיקת היומין בדבר נטייתו המינית האמיתית של מנהיג גרמניה הנאצית. בסופו של דבר, מגיע הפרופיל למסקנה, שהיטלר הוא ''הומוסקסואל-הטרוסקסואל''.
הפרופיל, שעיקריו פורסמו בגיליון האחרון של מוסף ''7 ימים'' של העיתון ''ידיעות אחרונות'', טוען כי מניתוח כתב היד של היטלר עולים ''מאפיינים טיפוסיים לאדם בעל אינסטינקטים נשיים''. הפרופיל קובע, שהיטלר אכן ביקר באכסניה לגברים בווינה, אוסטריה, שהיה ידוע כמקום אליו גברים מבוגרים מגיעים כדי לחפש נערים על מנת לקיים עמם יחסי מין. עם זאת גורס כותב הדו''ח, שכונה ד''ר סדג'וויק, שהיטלר לא חיפש שם יחסי מין. ''סביר יותר'', כך הדו''ח, ''שהוא ייצג את הטיפוס הנרקיסיסטי-אגוצנטרי, שחושק באישה שאי אפשר למצוא אותה וסובל מהתפרצויות היסטריות בעלות אופי סאדו- מזוכיסטי''.

''חיי המין שלו'', ממשיך הדו''ח, ''כמו ההשקפה הפוליטית שלו, כפולים. הוא הומוסקסואל והטרוסקסואל, סוציאליסט ולאומן קנאי, גבר ואישה. ישנן עובדות מסוימות המוכיחות, שהזהות המינית שלו רופפת ואפילו נואשת''. הדו''ח ממשיך וקובע, כי ''מאז שנת 1933 הוא משיג סיפוק אסתטי גם מנערים או נערות מתבגרים. עם זאת, מעל לכל, הגורם הדומיננטי הוא עדיין התסכול על כך, שהוא אינו מוצא את האישה שהוא צריך בחיי היומיום. לכן הוא ברח לבידוד מוחלט ולחיים ציבוריים מוגזמים בצורה מלאכותית''. כן מתאר הדו''ח את היטלר כאדם מעורער בנפשו עם שיגעון גדלות, ששירבט צלבי קרס והלך בביתו תמיד באלכסון. הוא צחק מאוד מקומיקאים יהודיים. רעש לא הזיז להיטלר והוא הקפיד מאוד על הופעתו החיצונית.

דיבורים בדבר זהותו המינית ההומוסקסואלית, כביכול, של אדולף היטלר נפוצו גם בעבר. פרופ' לות'ר מצ'טן, היסטוריון גרמני חשוב, טען לא מכבר כי היטלר היה ''בעל טבע הומוסקסואלי''. כאן יש לציין, שבימי שלטונו של היטלר הוגלו רבבות הומוסקסואלים למחנות ריכוז וחויבו לענוד טלאי ורוד על דש בגדם. חלק מאותם אנשים אף נטבחו באופן האכזרי ביותר. סיפורם מסופר בסרטים ''סעיף 175'' ו''עקומים''.

חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


(ללא נושא)
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 28/04/2002 שעה 7:09) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבעיה היא שכורכים מין בשאינו מינו. האם היה שייקספיר הומוסקסואל? ומה עם דוד המלך? ומה עם נרון קיסר?

האם היטלר רצח הומוסקסואלים בשל היותו הומוסקסואל חבוי? ואולי היה יהודי עלום?
ועוד ועוד.

בשורה התחתונה - אין קשר בין נטייתו המינית של מאן-דהוא לבין פשעים כאלה או אחרים. יש קשר הדוק בין סנסציוניות מינית בספר לבין מצבו הכלכלי של כותב הספר.
_new_ הוספת תגובה



(ללא נושא)
עידו הרטוגזון (יום ראשון, 28/04/2002 שעה 14:16)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אומנם אין קשר מחוייב המציאות בין אחד לשני (למרות שבהחלט ייתכן, ששואת יהודי אירופה יכולה (נניח ונקבל את הטענה שסבו של היטלר היה יהודי) להתפרש כסכסוך פנים-יהודי הנובע מהתפרצות מסוכנת של תופעת ה- Selbsthass השנאה העצמית היהודית.) אולם גם אם כל אלו אינן פרשנויות חסרות תוקף, עדיין, במקרה והעובדות עצמן בעלות תוקף, הרי יש להן, לעניות דעתי, ערך ואף ערך רב.

בברכה,
עידו הרטוגזון
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי