פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
בדרך לטלאי צהוב חדש
אריה אלדד (יום שישי, 28/11/2003 שעה 10:48)


בדרך לטלאי צהוב חדש

ח''כ פרופ' אריה אלדד




השבוע נדהמנו כולנו לשמוע כי שר התמ''ת וסגן ראש הממשלה, אהוד אולמרט, הבטיח לאירופאים כי כל מוצר ישראלי ישא את שם מקום ייצורו כדי שידידינו מהאיחוד האירופי יוכלו להטיל מכסים כבדים על תוצרת יש''ע. ועוד: במכבסת מילים מופלאה מנסים ללמד אותנו איזה הישג נפלא זה היה, כאילו יש בעיה להכין רשימת יישובים ביש''ע ולזהות מיד מאין מגיע המוצר. ואם יש איזו מדינה אירופית שתתקשה, הנה מחנה השמאל בישראל כבר מתנדב לספק להם רשימות מוצרים ותעשיות שיש להחרימם או להטיל עליהם מכס כבד.

וגם מסבירים לנו שזה טוב. כי אחרת יטילו מכס על כל תוצרת ישראל. מה תעשה מחר, אדוני סגן ראש הממשלה, אם אותן מדינות אירופה ידרשו לסמן תוצרת של מפעלים יהודיים, אחרת אולי יוחרמו כל מוצרי מדינת ישראל? מה תעשה אם מחר תידרש ישראל לסמן בכוכבית קטנה, נניח צהובה, את הדרכונים של תושבי יש''ע. שידרשו מהם להשיג ויזות, בעוד שאר תושבי ישראל יהיו פטורים מכך. האם גם אז תסכים? אחרת עלולים כל תושבי ישראל להידרש לויזה כזו?

אירופה התביישה באנטישמיות שלה אחרי ההשמדה, סבלה מרגשי אשמה כבדים על שרצחו במו ידיהם, סייעו, או סתם התעלמו מהשמדת יהודי אירופה. להיות אנטישמי כבר לא היה בסדר. והנה קמה מדינת ישראל וסיפקה להם מסכה נפלאה. עכשיו אפשר להיות אנטי ישראלי. ואם רוצים להיות עוד יותר פוליטיקלי קורקט מותר להתנגד למדיניות ישראל, לשליטתנו בארץ אבותינו. ביש''ע. ואנחנו משתפים פעולה במשחק הזה ולא מבינים כביכול שאחרי ''תוצרת יש''ע'' יבואו ''תושבי יש''ע'' ואחריהם ''תוצרת הארץ'' ואחריהם ''אזרחי ישראל היהודים'' וכל פעם ניכנע ונוותר כי יכול להיות יותר גרוע.

זו הלוגיקה שהובילה את צ'מברלין במינכן, זו הלוגיקה שהובילה את היודנראט לתת עוד ליטרת בשר לטורף כדי להשביעו כדי שלא ישתולל כי עלול להיות עוד יותר גרוע.

צריך לעצור כאן. לכתוב בגדול על כל מה שמיוצר כאן MADE IN ISRAEL ולקרוא לכל יהודי העולם, לכל הנוצרים אוהבי ישראל בעולם להחרים מי שמחרים אותנו, להטיל מכסים כבדים על כל מי שהטיל עלינו מכס סלקטיבי להשקפתו. אם לא נעצור כאן, שום דבר לא יעצור אותנו במדרון החלקלק בדרך לאובדן עצמאות ישראל.



חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  לא נותר לנו אלא לקוות כי גם בישראל  (מושה) (5 תגובות בפתיל)
  אילו היה מדובר באנטישמיות  (יוסי גורביץ) (4 תגובות בפתיל)
  (ללא כותרת)  (סתם אחד)
  אולמרט עשה חשבון כלכלי  (דוד סיון) (5 תגובות בפתיל)
  אך צביעות אך צביעות שכזו...  (מושה) (3 תגובות בפתיל)
  מה באמת עומד מאחרוי הסימון  (סתם אחד) (2 תגובות בפתיל)
  עצור את היבוא מאירופה  (גילאון שהם) (12 תגובות בפתיל)
  די עם מעשיות האנטישמיות!!  (רמי נוידרפר) (26 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי