פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
הגנגסטר
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום ראשון, 28/03/2004 שעה 16:00)


הגנגסטר


גדעון ספירו




מדינת ישראל נשלטת היום על ידי ממשלת גנגסטרים. שר האוצר נתניהו הוא גנגסטר כלכלי, שודד את העניים ומעשיר את העשירים, (בין שאר הישגיו, גידול במספר המתאבדים שחוסך את כספי הביטוח לאומי), ואילו ראש הממשלה הוא גנגסטר מיליטריסטי, שעושה שימוש בצבא לחיסול בני אדם, לאחרונה בדגש על פי צורכי משפחתו.

לשרון כשרון מיוחד לנצל את שררתו הפוליטית כדי לסבך את ישראל בסכסוכי דמים ומלחמות. ראו את מלחמת לבנון על עשרות אלפי קורבנותיה, הרוגים ופצועים, יהודים וערבים, שהיינו זקוקים ל-‏20 שנים להיחלץ ממנה. עתה הכניס את ישראל לתוך מלכודת דמים חדשה עם פעולת הרצח של השייח אחמד יאסין, עליה תפש פיקוד על.
לא די לו בסכסוך הלאומי, הוא החליט להעלות אותו לעימות דתי עם העולם המוסלמי, והוא כבר מלקק את שפתיו, כאותו ערפד העט על טרפו, לקראת מערבולת ההרג והרצח הצפויה לנו בעקבות רצח מנהיג החמאס. שרון, כמו גנגסטר מצוי, כבר הוציא פסק דין מוות על מספר בלתי ידוע של ישראלים שיפגעו מהתגובה הכואבת של החמאס, שראשי הצבא, השב''כ והמוסד חוזים כדבר מובן מאליו.

רצח השייח אמור לשרת את מטרות משפחת שרון הנתונה בצרות צרורות עקב חקירות פליליות על שחיתות. ראש הממשלה קיווה כי במעשה ההתנקשות יסיט את תשומת הלב למלחמה הנוספת המתרגשת עלינו. בשלב זה נראה כי התכנית משתבשת לאור המלצתה של פרקליטת המדינה עדנה ארבל להגיש כתב אישום נגד שרון על קבלת שוחד בפרשת האי היווני.
זה מזכיר קצת את השיטות שנקטו מנגנוני החוק והצדק האמריקנים בשעתו נגד הגנגסטר אל קפונה, שסולק מהזירה, לא בגלל מעשי הרצח שביצע, אלא באמצעות כתבי אישום על העלמות מסים.

האם יאסין אינו ''בן מוות'',נשאלתי על ידי מכר ירושלמי. לא, עניתי, הוא לא בן מוות כפי ששרון אינו בן מוות. אני נגד עונש מוות. אכן, יאסין אחראי לרציחתם של לא מעט אזרחים חפים מפשע, שגם המאבק נגד הכיבוש לא מצדיק זאת. ומה נאמר על שרון? מצבו חמור בהרבה. בימי חלדו הוא נושא באחריות לרציחתם ופציעתם של עשרות אלפי אזרחים חפים מפשע, ביניהם אלפי ילדים (רק באיניתיפאדה הנוכחית מגיע מספר הילדים שנהרגו לכמעט חמש מאות). אם יאסין לדברי ישראל הוא ''רב מרצחים'' משום שממשלת ישראל מייחסת לו אחריות לרציחתם של למעלה משלוש מאות אזרחים, אזי שוו בנפשכם את מעמדו של שרון: הוא רבם של רבי מרצחים.
מקום שניהם בבית הדין. יאסין כבר לא יזכה למשפט על פני כדור הארץ, באשר לשרון הדבר עדיין אפשרי.


ילדים כמתאבדים

מנגנוני התעמולה של ממשלת ישראל וצבאה ניצלו במלוא קיטור את תפישתם של שני ילדים פלסטינים כנושאי חגורות נפץ.
העניין לכשעצמו ראוי לכל גינוי, ודומני כי גם בחברה הפלסטינית רבו הקולות נגד שיטה פושעת זו.
אולם, זעקות המחאה של ממשלת ישראל וצבאה בנושא זה, משולים לצווחות הקוזק הנגזל. מי שנושא באחריות להריגתם ולרציחתם של כמעט חמש מאות ילדים בשלוש השנים האחרונות, כולל תינוקות בני יומם, הם האחרונים הרשאים למחות.
לא זו בלבד שממשלת ישראל אחראית למותם של אותם חמש מאות ילדים, היא גם לא מונעת את סכנת החיים לאלפי ילדים יהודים בשטחים הכבושים שהובאו על ידי המתנחלים ובתמיכת הממשלה בחוסר אחריות משווע לשטחי האש והמלחמה בשטחים הכבושים.
וגם זאת לא נשכח: ממשלת ישראל מנצלת בצורה צינית את שליטתה במערכת החינוך הישראלית, ומוציאה ילדים למחנות אימונים בבסיסי גדנע, ושם שוטפים את מוחם כדי להכינם לקראת ויתור על חייהם לאחר גיוסם הכפוי לחיל הכיבוש הישראלי.
למדינת ישראל יש עבודה רבה בנושא הפסקת השימוש בילדים לצרכים צבאיים.


מעשה נבלה

בשבוע החולף הוארך מעצרו המנהלי של איש הימין הקיצוני המתנחל נועם פדרמן, בחצי שנה נוספת. בעיתונות פורסם כי שופט בית המשפט המחוזי בירושלים דוד חשין עומד לדון בצו שהוציא שר הביטחון.
פיקססתי לשופט חשין את המכתב הבא:
ירושלים (בתחומי הקו הירוק)
21 במרץ 2004
לכבוד
דוד חשין
שופט בית המשפט המחוזי
ירושלים
בפקס: 1284 628 – 02




שלום רב,
באתר האינטרנט של ''ידיעות אחרונות'' YNET מיום 21.3.2004 קראתי כי מחר יובא בפניך פעיל הימין הקיצוני נועם פדרמן לדיון בצו המעצר המנהלי הנוסף לחצי שנה שהוציא נגדו בימים אלה שר הביטחון, לאחר שסיים עתה חצי שנה ראשונה של מעצר מינהלי בכלא אשקלון. נציגיו של שר הביטחון בטוחים כי תהיה חותמת גומי ותאשר את המעצר המנהלי, כפי שעושים בדרך כלל השופטים הדנים בצווי מעצר מנהליים.
אני פונה אליך לעשות מעשה חריג, לגלות שיקול דעת דמוקרטי, לאמץ את עקרונות ההצהרה האוניברסלית בדבר זכויות האדם (התקבלה באו''ם ב-‏1948 כלקח מהשואה) ולדחות את הבקשה.
מעצר מנהלי הוא מעשה נבלה. אין לשלול את חירותו של אדם ללא הליך שיפוטי תקין בו ניתנת לו הזדמנות הוגנת להגן על עצמו.
אתה בוודאי יודע כי אני מתעב את דעותיו הגזעניות של נועם פדרמן. בהיותו מתנחל המתגורר בשטחים הכבושים בחסות משטר הכיבוש והאפרטהייד שמדינת ישראל כפתה על העם הפלסטיני, הוא שותף לפשע מלחמה, אם כי שותף זוטר, לעומת קברניטי הממשלה, הצבא ובתי המשפט שהם הפושעים הגדולים בכל הקשור לכיבוש והפרות זכויות האדם המתבצעות מדי יום.
מדינת ישראל שלחה לשטחים הכבושים מאות אלפי מתנחלים בניגוד לחוק הבינלאומי, בין השאר גם בברכת בתי המשפט, מעשה המוגדר באמנות ז'נווה ורומא כפשע מלחמה (איסור העברת אוכלוסיית העם הכובש לשטח הנכבש). כל מאתיים אלף המתנחלים ושולחיהם, כולל השופטים שאישרו את ישיבתם שם, הם עבריינים. לשלוף מתוכם את פדרמן ולהכניסו למעצר מנהלי, בנוסף לאי הצדק הזועק של מעצר אדם ללא משפט, זו צביעות שלטונית.
בדעותיו של פדרמן יש להיאבק במישור הציבורי, ואם עבר עבירה כלשהי, יש להגיש נגדו כתב אישום ולאפשר לו כאמור להתגונן.
אני חוזר ופונה אליך ללמד את המדינה בינה ולבטל את צו המעצר המנהלי הזה, ולא לאשר יותר מעצרים מנהליים, לא של יהודים ולא של ערבים.

בברכה, גדעון ספירו




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  חוצפה שאין כדוגמתה  (סתם אחד) (7 תגובות בפתיל)
  לספירו, חג שמח!  (רפי אשכנזי) (2 תגובות בפתיל)
  ודומני כי בחברה הפלסטינית רבו הקולות  (pit) (7 תגובות בפתיל)
  מעשה נבלה - הגנגסטר הוא אתה  (בננה ספליט) (2 תגובות בפתיל)
  סתם הערה  (ציניקן) (2 תגובות בפתיל)
  מכתבים לשופטים  (לוי)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי