פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
אתה, בנך ועניינים נוספים
רמי נוידרפר (יום שלישי, 30/03/2004 שעה 13:49)


אתה, בנך ועניינים נוספים

רמי נוידרפר




1. אתה והבן שלך

לו היה בנכם מתגורר אתכם באותה דירה ומישהו היה מציע לו מיליון וחצי דולר, יכול היה להיות שלא הייתם יודעים את זה? האם לבן שלכם היו מציעים מיליון וחצי דולר עבור גלישה באינטרנט? ואם לא הייתם אשמים בשוחד, כלום הייתם מורים לבנכם לעשות כל מה שבאפשרותו כדי לשבש הליכי חקירה?
האם מישהו מכם מאמין שגלעד שרון ימסור את פרטי חשבון הבנק שלו לבית המשפט גם לאחר שזה הורה לו לעשות כן?

2. הימין הצבוע

האם היו מפלגות הימין מתקוממות על יושרתו של ראש הממשלה לו היה זה נוקט במדיניות ימנית גאה, כפי שציפו ממנו לעשות? האם השימוש במילים ''טרנספר'', ''שואה'', ''גירוש'', ''גלות'', ''גזרות'' ו''חורבן'' בהקשר לתוכנית פינוי עזה אינו מזנה את השפה העברית? האם מחאת הימין על הפגיעה בדמוקרטיה, אותה הם מנסים לטרפד מזה שנים, אינה הצביעות בהתגלמותה?

3. מפלגת העבודה האומללה

שוב נחשפה בקלונה, בעליבותה וברפיסותה מפלגת העבודה. ימים לאחר שסיכמה בחשאי על הצטרפות לממשלת שרון בתנאים מבישים (לא, כפי שהצהירו, לאחר פינוי עזה או אם זה יתחיל להתבצע, אלא מייד, ללא תנאי, ועם תיקים נחותים), למרות שיכולה היתה, נאמר, לתמוך במהלכי שרון מן החוץ, להימנע בהצבעות אמון וכיוצא בזה, לו באמת היתה מעוניינת במצע ולא בכסא, המליצה פרקליטת המדינה עדנה ארבל להגיש כתב אישום נגד שרון. האומללים במפלגת העבודה מתפתלים, מגנים את שרון בלשון רפה, מתפללים שהיועץ המשפטי לממשלה לא יגיש נגדו כתב אישום ומהווים תמונת ראי צבועה לא פחות של הימין הצבוע.

4. מלכוד טננבוים

המדינה, כך מדליפים לנו כל יום באמצעי התקשורת, תחזור בה מן ההסכם עם טננבוים ותגיש נגדו כתב אישום משום שהוא משקר בחקירתו ואינו מודה בעברות הביטחוניות שביצע. ומה המלכוד? ההסכם אומר שאם יוכח שטננבוים ביצע רק עברות פליליות, ההסכם תקף. כלומר – אם יודה טננבוים בביצוע עברות ביטחוניות, הוא יועמד לדין עליהן. אם לא יודה, ומכיוון שאין למדינה ולו בדל של הוכחה על העברות שביצע כביכול, היא לא תוכל לבטל את ההסכם, שכן אין לה הוכחה שטננבוים שיקר.
המסקנה? לטננבוים משתלם לשקר, ושלטונות החוק יכולים רק לאיים עליו באיומים ריקים.

5. הישראלי היפה – משהו חיובי לשם שינוי

יום לאחר הריגתו של יאסין, הלכתי לקניון אביב ברמת אביב, כדי לצפות בהקרנת טרום בכורה של סרט בליווי הרצאה של ניסים דיין הבלתי נלאה. חשבתי בהזדמנות זו גם לתרום דם לצורך בדיקת התאמת מח עצם. לצורך התרומה הקדמתי ברבע שעה את הגעתי למקום. ציפיתי שבעקבות החשש לפיגועים, יהיה הקניון ריק. להפתעתי השתרך במרכז הקניון תור ענק, אולי 200 – 300 איש, רובם צעירים. תהיתי מה מחלקים שם. התברר שזהו התור להיבדק בבדיקות דם לצורך השתלת מח עצם. הביקוש לבדיקות היה מעבר לכל המשוער, עד שכבר בחמש אחר הצהריים נגמרו ליזמים, עמותת ''עזר מציון'', כל המבחנות, למרות שהם סברו כי הכמות שהכינו הייתה פי שניים מהביקוש הצפוי. בעוד הרצים יצאו דחופים להביא עוד מבחנות ממרכז העמותה בפתח תקווה, המתינו מאות אנשים, בזמן המתנה ממוצע של שעתיים ומעלה, כדי לתרום דם.
לצערי הובהר לי כי עברתי את סף הגיל שבו מקבלים ממני דם (50) שכן החשש הוא שהתורם יתפגר ביום פקודה. הסתפקתי בתרומה כספית, ונכנסתי לקולנוע. האולם היה מלא. אני, להפתעתי, עדיין בחיים.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  מי נתן את ההוראה?  (סתם אחד)
  הינה מעלה קושיות כבדות כבדות  (עומד על שלו) (2 תגובות בפתיל)
  זה אכן טרנספר גזירות וגרוש  (פנחס) (2 תגובות בפתיל)
  נדמה שזה אורי מילשטיין שכתב  (פנחס) (2 תגובות בפתיל)
  תגידו לי אתם השתגעתם? כולכם השתגעתם?  (מושה)
  דברי הבל  (ישראל בר-ניר) (10 תגובות בפתיל)
  אתמקד במה שאינני מסכים עליו  (אריה פרלמן) (10 תגובות בפתיל)
  שרון היה ראש ממשלה ראשון  (pit) (21 תגובות בפתיל)
  אב הבנים שמחים  (לוי)
  לרמי נוידרפר-נוי, ''הבן החכם''  (רפי אשכנזי) (2 תגובות בפתיל)
  הימין הצבוע  (משה)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי