פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_2106

מתבדחים על הפלשתינים? ישראל היא הבדיחה
יוסי בלום הלוי (יום חמישי, 15/04/2004 שעה 23:25)


מתבדחים על הפלשתינים

אבל ישראל היא הבדיחה במפגש בוש – שרון

יוסי בלום הלוי




מספר לנו YNET:
''איך הפלסטינים נלחמים בטרור ומשליטים סדר? כמו בבדיחה היהודית הישנה. מתאגרף יהודי אחד סיפר שהיו לו אלף קרבות בזירה. כששאלו - בכמה ניצחת? השיב: באף אחד. נו טוב, אי אפשר לנצח בכולם...''

את הבדיחה הזו סיפר ראש לשכתו של ראש הממשלה שרון, דב וייסגלס, לנשיא ארצות הברית, ג'ורג' בוש, ולבכירי הממשל, בארוחת הצהריים המשותפת אמש, והיא זכתה ללא מעט רעמי צחוק. המסר הישראלי היה ברור: אי אפשר לסמוך על ההנהגה הפלסטינית הנוכחית שבראשה אבו עלא ויאסר ערפאת. חוק וסדר הם לא ייתנו לנו.

האמריקנים, כך התרשמו הישראלים, הבינו את המסר היטב.

סביב השולחן הרחב ישבו הנשיא בוש, היועצת לביטחון לאומי קונדוליזה רייס, מזכיר המדינה קולין פאוול, שגריר ארה''ב בישראל דן קרצר ושלושת השליחים - ברנס, הדלי ואליוט. בצד הישראלי ישבו ראש הממשלה שרון, ראש הלשכה וייסגלס, יועץ התקשורת אסף שריב, המזכיר הצבאי יואב גלנט, ראש המועצה לביטחון לאומי גיורא איילנד, השגריר דני אילון ומזכיר הממשלה ישראל מימון.

הרל''ש וייסגלס, מעודד מהצלחתה של הבדיחה היהודית, הוסיף וסיפר לנשיא בוש כי פלסטינים גנבו את רכבו שלוש פעמים......

הוא הוסיף את הסיפור הבא: באחד הימים הבחין כי מתקשרים אליו ממספר הטלפון ממכונית הוולבו החדשה שלו. המטלפן היה בעל מבטא ערבי, אך שאל בעברית רהוטה כיצד מנטרלים את מערכת הסטריאו באוטו, משום שהוא ''איננו מסוגל לסבול'' את המוסיקה הגרגוריאנית של וייסגלס... בוש ובכירי הממשל התקפלו מצחוק על מושביהם'' (אנשי שרון רמזו לבוש: אי אפשר לסמוך על הפלסטינים).



אז מה לומר לכם רבותי - אחרי שטיפת מוח אוסלואידית של כל התקשורת הישראלית, מאילה חסון ועד גאולה אבן, מאמנון אברמוביץ ועד גדי סוקניק וחברות הסקר/שקר, כולם התגייסו לעזרת ה-looser אריאל שרון. הוא האיש שיצא פראייר וגרר את ישראל אל תוך מלכודת דבש נוראה שהכינו לו קונדוליסה בעלת הרגליים היפות, פאוול ובוש.

תיק דבקה, מאתרי הפרשנות המובילים בעולם, כתב שאזכור גבולות 1949 הוא המלכודת שלתוכה גרר בוש את שרון בלא להתחייב דבר בנושא ההתנתקות. למעשה תמורה הבטחה מעומעמת של ''מציאות'' של ''מרכזי'' התישבות לא ''בלוקים'' גושים, של התיישבות התחייב שרון בשם כולנו, לפתוח את המו''מ על גבולות שביתת הנשק 1949 כולל אזורים מפורזים בגבול הישן עם סוריה, ירדן ומצרים.

במזכר (עמוד 7 פרק 4) ששלחתי לממשלת ישראל הזכרתי בדיוק סכנה זו: כיצד מצרים לא וויתרה מעולם על תביעתה שישראל תיסוג מכ- 1000 קמ''ר במה שהיא מכנה משולש אום-רשרש. משולש זה יוצר רציפות קרקעית בין סיני, ירדן וסעודיה, ומספח את כל העיר אילת למצרים. צלעות המשולש מגיעות כ- 40 ק''מ מאילת אל באר מנוחה ומשם מתחברות עם עוד שתי צלעות לאזור אזור ניצנה. כנ''ל, וויתרה ישראל למעשה, על מכתב הנשיא פורד לגולדה בעניין רמת הגולן, לאחר נסיגת ישראל מהמובלעת במלחמת יוה''כ. תיאלץ לוותר לפלשתינאים באזורי הקו הירוק ביו''ש והבקעה - בנוסף לבריחה המבוהלת מרצועת עזה.

עוד נזכר במסמך ששלחתי לממשלה ולכנסת, שנטישה של שטח מריבה ללא הסכם משמעו שהפלשתינאים יתבעו עתה ביתר תוקף הכרה בכל שטח ישראל כאזור מריבה והם יתבעו פיצויים על השימוש שעשתה ישראל בשטחים שפונו תחת אש פלשתינית. בוש לא טיפש, הוא לא פראייר, ויועציו נסחו באנגלית משפטית את כל המלכודות לישראל, בתוספת מכתב התחייבויות של שרון בשמנו, על כל סעיף וסעיף במפת הדרכים לעניין הטבות וזכויות לפלשתינים, כולל ''העברת כספים שלהם'', כביכול, לחשבונות הבנק של ערפאת – למימון המשך הרצח שלנו..

אבל שימו לב לעוד מלכודת נוראה - שאלת השיבה של הפליטים. לא זו בלבד שהניסוח הוא מעומעם ומאפשר חזרה ממנו במו''מ אפשרי לעתיד, אלא שהניסוח הגלוי במכתב בוש אומר בברור, שהפליטים ישובו לשטח המדינה הפלשתינית. אתם יודעים היכן תשכון המדינה הזו? בעזה, ''בגדה'' ובשטחים שישראל תמסור לערבים בתוך הו הירוק - וכל אלה הם המדינה הפלשתינית.

רבותי הבנתם? 3 מיליון ''פליטים'' יגיעו לתוך שטח יהודי צר ומצומצם, כלוא בתוך גדרות בטחון שייפרצו מהר מאוד. ונניח שלא ייפרצו, הרי הפלשתינים יכריזו מהר מאוד שלהם יש נניח 7 מיליון בני אדם בשטח של פלשתין הריבונית, והואיל והם לא וויתרו מעולם על תביעתם על כל שטח ישראל, הם ידרשו שינוי צביונה של מדינת ישראל למדינה ערבית, של כלל אזרחיה, ובעזרת עוד 1.5 מיליון ערבים ''ישראלים'' הם יהיו תוך שנה שנתיים 8.5 מיליון ערבים מול 6 מיליון יהודים!
זו משמעות ''אי זכות השיבה'' שהשרה ציפי ליבני, ''המומחית'' בעיני עצמה לעניין הפליטים, התפארה אתמול מעל כל במה...

ד''ר עמנואל ולד ז''ל (ויבל''א גם אורי מילשטיין) כתב בשנת 1987 בספרו ''קללת הכלים השבורים'' כי בגלל שחיקת כושר ההכרעה של צבא הגנה לישראל, והפיכתו לצבא ביורוקרטי שתפוקתו והצלחותיו הצבאיות פוחתות והולכות ממלחמה למלחמה - ישראל חיה על זמן שאול...
עד כמה ולד צדק, וגם מילשטיין - שמנהיגות ישראל נואשה מיכולת מערכת הביטחון לגבות אינטרסים לאומיים חיוניים ולכן, רבין, פרס, ביבי ושרון מנהלים קרב מאסף ומתקפלים צעד אחר צעד בדרך לקו הכחול.

אינני יודע אם שמתם לב לעובדה מצמררת: כמעט כל שרי הממשלה וחברי הכנסת - מימין ומשמאל גם יחד, אינם מאמינים בהמשך ההתיישבות של צאצאיהם במדינת ישראל וילדיהם - רובם ככולם - עקרו ללונדון, אירופה, ארה''ב ואוסטרליה. כולל אהוד אולמרט, וגם ריבלין וצ'יטה כהן מהימין..

רבותי אמרתי כבר שישראל במגמת התקפלות וחיסול - איך אמרו הפחדנים ערב פרוץ מלחמת 6 הימים: שהאחרון בשדה התעופה שיכבה את האור - היום המנהיגים שלנו רומזים:

חבר'ה הכינו סירות, יכטות ודרכונים של האיחוד האירופי - ברחו מהארץ והצילו נפשותיכם!

בסה''כ הבדיחה הגדולה היא משלחת ישראל עם דב וייסגלס, הקונסיליירי של הקזינו הלאומי הפלשתיני - ישראלי, האלוף גיורא איילנד, ראש המועצה לביטחון לאומי, וכמובן שרון.

איך אומרים הגששים: ''העולם מצחיק - אז צוחוקים''.
צחוק מר יצחקו אזרחי ישראל המובלים לטבח המתמשך זה 3 וחצי שנים, ועוד הרבה דמעות בדרך חלילה וחס לחורבן בית שלישי









מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.