פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
שקרים לבנים
רואה שחורות / רמי נוידרפר (יום שני, 19/04/2004 שעה 12:00)


שקרים לבנים

רמי נוידרפר




כמה הערות בשולי תוכנית ההינתקות הבאה עלינו לטובה:
  1. הימין יורה בכל התותחים
    ''שואה'' גירוש ספרד'' ''עקירה'' ''גזרות'' ''טרנספר'' ''קאפואים'' – אילו הם רק חלק מן המילים בהם משתמשים דוברי הימין בבואם לתאר החלטה לגיטימית של ממשלת ישראל, בתמיכת רוב רובו של העם, על ההינתקות (על מכבסת המילים במילה הניתקות – ראו בהמשך) על פינוי של ההתנחלויות המיותרות ברצועת עזה. ''הדיקטאטור האנטי דמוקרט'' מכנה יוסף בלום הלוי את אריאל שרון. ''נתניהו בשורה אחת עם טיבי, בשארה והשמאל'' – אומר לנו כרוז של הימין. ''הקיום כשלעצמו בארץ ישראל – במובן הלאומי והפרטי – יוטל בספק'' – אומרים לנו אנשי מנהיגות יהודית.
    בכל התותחים יורים אנשי הימין, וכאשר יוכח כי לא הצליחו להניע את עם ישראל לתמוך בהם, וכי כל האסונות, החורבן, מלחמת האחים, סירובי הפקודה ההמוניים, תביעת משולש אום רשרש ושאר האסונות לא יקרו – ידמו למי שצועק ''זאב זאב'' ואיש לא מאמין לו. (האם יגיע אי פעם הזאב? – נחיה ונראה) בינתיים הייתי ממליץ לאנשי הימין לשמור תחמושת למאבקים הבאים.
  2. הצבועים
    תוכניתו של אריק שרון לנסיגה חד צדדית מרצועת עזה ומהתנחלויות ביהודה ושומרון, דומה להפליא לתוכניתו של עמרם מצנע לפני הבחירות האחרונות, שנדחתה ברוב גדול על ידי הציבור הישראלי המפוחד. אין ספק כי רוב ראשי הליכוד היו נגד תוכנית כזו, בכל קונסטלציה אחרת. לו היה, נאמר, יוסי ביילין מעז להציע לסגת מרצועת עזה ללא כל תמורה והסכם, היה מוקע על ידי נתניהו ולבנת, שרנסקי ושלום, כבוגד מסוכן. כאן ועכשיו יצליחו שרי הליכוד לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. לטעון שהתוכנית רעה ולהצביע בעדה – כפי שעושה לימור לבנת כי זהו ''רצון העם'' או להצביע נגדה ולהישאר בממשלה כי זהו ''דין הבוחר''. שוב הוכח כי שרון הוא אמנם מלך מלכי הפוליטיקה. ברשימת הצבועים ניתן למנות גם את אנשי המפד''ל והאיחוד הלאומי. אלה ספרו לנו כי יפרשו מהממשלה ברגע בו תוצג התוכנית, אחר כך אמרו כי יפרשו ברגע בו יציגה שרון לנשיא בוש. היום, בקראם את הכתובת על הקיר, הם דבקים בכיסאותיהם: ''שר הרווחה זבולון אורלב אומר היום כי ''אסור למפד''ל להיחפז ולפרוש מן הממשלה ולהפקיר אותה לשמאל. לדבריו, הדרך ארוכה עד למימוש התוכנית ו''אסור להיחפז ולפרוש'' ועל כן ידרוש בישיבת הסיעה הקרובה את כינוס מרכז המפד''ל כדי להכריע על הישארות בממשלה...'' כמוהו יראו וכן יעשו בני איילון, אפי איתם, נתן שרנסקי, ואולי רק עוזי לנדאו, תמים שכמותו, ידבק בעקרונותיו.
  3. מכבסת המילים של שרון
    ''הניתקות'' קורא שרון לנסיגה מעזה. ''נסיגה מעזה'' – מכנה ראש הממשלה פינוי התנחלויות ברצועה, כאשר את הנסיגה מעזה, לה התנגד בחריפות וכינה אותה בגידה, ביצע המנוח יצחק רבין בשנת 1993.
    ''ההינתקות מעזה מוכיחה שאיננו נכנעים לטרור'' טוען שרון ומשכנע בכך את רוב העם, כאשר ברור כי לולי הטרור לא הייתה עולה בדעתו תוכנית מוזרה כל כך. ''יתנו – יקבלו – לא יתנו לא יקבלו'' – הייתה סיסמתו היהירה של נתניהו, שהוחלפה עכשיו ב''יתנו – לא יקבלנו כלום (ראה התייחסות הממשלה להבנות ז'נווה), לא יתנו – יקבלו.''
  4. ''מנגד תראינה ואליה לא תבוא''
    הו כמה משתוקק שמעון פרס ללבוש שוב את חליפת המיניסטר. כמה עזה תאוותו של בנימין בן אליעזר להתרווח בכורסת השר והתראיין לאמר: ''תראו, לא יעלה על הדעת כי... מה שאלת?'' והנה עיניהם כלות. חרב מזוז המתהפכת מרחפת מעל ראשו של ראש הממשלה והם, נעבעך, לא יוכלו להצטרף לממשלת הזדון (מה גם שהימין לא כל כך שש לצאת...). הו צביעות קדושה.
  5. או מזוז או שנזוז
    את כל תקוותו תולה עכשיו הימין ביועץ המשפטי מזוז שיוציא עבורם את הערמונים מהאש ויסלק עבורם את השרון הרע הזה, זה שעוד אתמול אמרו עליו ש''עדיף מושחתים משלנו''. מנגד עושים כתבני השמאל שמיניות באוויר כדי לטעון שבמצב הנוכחי צריך היועץ מזוז למצוא הוכחות ''יצוקות בבטון'' כדי להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה. אני למשל די מאמין שהכל אחיזת עיניים. אם חלילה יתפתה מזוז שלא להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה, תתמוסס לה תוכנית ההינתקות והייתה כלא הייתה, ואולי לכך מכוונים אנשי המפד''ל המחשבים להישאר בממשלת הזדון.
  6. רק הליכוד יכול
    לא רבין ולא פרס, לא ברק ולא ביילין לא ''הסמול'' המשוקץ ולא ''המערך הסוציאליסטי'' אלא אריאל שרון בכבודו ובעצמו. לא על ידי מלאך ולא על ידי שרף אלא על ידי אביר סאברה, גיבור שתילה, אבי שלום הגליל, הנואם מכיכר ציון, בונה חבל ימית, מייסד התנחלויות לאין ספור, האלוף אריאל שרון שכל כולו הוד והדר!!! – הייתם מאמינים? אני לא...
  7. תרחיש אלטרנטיבי
    לו היה אריאל שרון מציע לפלשתינים, לדוגמה, את ההסדר הבא: ''אם תנקו את הרצועה מהחמאס, תשליטו בה שלטון מסודר של הרשות, תפסיקו את הפיגועים וירי רקטות הקסאם, או אז תיסוג ישראל מרצועת עזה. הסדר כזה היה נראה בעיני הצעה הוגנת ונדיבה ופתח אפשרי לשלום בעתיד. תוכנית הפינוי החד צדדי של אריאל שרון נראית בעיני פתח לצרות. היא תתפרש בעיני הפלשתינים, ובצדק, ככניעה לטרור של החמאס, ובעיני העולם כצעד תוקפני ויהיר (גם כן בצדק) כך יצליח אריאל שרון גם לאכול את הדגים הבאושים, גם לחטוף מכות מכל עבר וגם להיות מגורש מן העיר (תרתי משמע).
  8. קלינטון ובוש
    הישג אדיר לישראל רואה אריאל שרון בהערותיו הלא מחייבות של הנשיא בוש. אלא מאי? כל הבטחותיו של בוש כבר נכללו במתווה הנשיא קלינטון, וגרוע מכך, בתכניתם של עמי איילון וסארי נוסייבה, ואפילו בהבנות ז'נווה, לרבות שמירה על גושי התנחלויות, ביטול זכות השיבה, ירושלים כבירת ישראל. וכל אלה כידוע – סמולנים משוקצים היו ומוקצים מחמת המיאוס.
  9. ''ככלב השב על קיאו כן כסיל על איוולתו''
    ערפאת לפחות ועימו רוב הפלשתינים, מגלים אמינות ראויה לציון. במין רפלקס פבלובי נתעב הם חוזרים ודוחים כל רעיון שמוצע להם – את תוכנית קלינטון והסכם טאבה, את הבנות איילון נוסייבה ואת הסכם ז'נווה, הם תוקפים בשצף קצף כבגידה. ''זכות השיבה זכות השיבה זכות השיבה'' ''מיליון שאהידים'' ממלמל ערפאת בקול רופס וקונה לו עוד אבדה ולעמו עוד שנים של סבל וייסורים.
  10. ויש מי שירוויח. כדאי לכם חברים להשקיע בבורסה התל אביבית ולמכור אחרי אישור תוכניתו של שרון במשאל המתפקדים. צפויות עליות שערים.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  מר נוידרפר, מהבוקר אתה מפציץ בכל הפורומים. מה קורה כאן ?  (סתם אחד) (4 תגובות בפתיל)
  קשה קשה  (pit)
  לפחות  (דני ספקני)
  ניבאתי ולא ידעתי מה נבאתי  (רמי נוידרפר)
  גם הוא במתבכיינים  (רמי נוידרפר)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי