פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
הפועלים
רועי (שבת, 04/05/2002 שעה 22:24)


מי מאתנו לא מידי פעם זקוק לשרותיו של הבנק?
היום בעידן המודרני ישנם אין ספור אופציות איך לא להכנס לבנק, דרך עבודה באינטרנט והשיטה הטלפונית ואפילו מעטפות של טיפול מהיר ישנן.

אולם קורה ואתה כן נאלץ להכנס לבנק, לפעמים יש פעולה שאינך יכול לעשות בכל השיטות שציינו למעלה, ואתה עושה את הטעות הנוראית ונכנס לבנק.

הייתי לפני ימים אחדים בסניף בנק הפועלים ברחובות, יש לי שם חשבון כ 10 שנים בערך, החשבון מעולם לא הראה את המינוס ותמיד היה בפלוס משתנה, ממעט כסף ועד עשרות אלפי שקלים.
ואני מודה שכמעט ואני לא זקוק לבנק כבנק, אני משתמש בכרטיס האשראי, השכר נכנס ישר פנימה ואני מקבל פעם בכמה חודשים הודעה מהבנק כמה הם גבו על כך שלא הייתי אצלם (עמלות אילו ואחרות)
אולם כמו שציינתי לפני ימים אחדים הייתי צריך את הבנק לפעולה שאורך הזמן שהיא דרשה מהפקיד במקום היה עד 5 דקות ואולי פחות, אולם הייתי בבנק למעלה משעה, ולמה?

התשובה פשוטה, ישנו תור באורך הגלות, של אנשים שזקוקים לעזרת עובדי הבנק, במקום יש אופציה ל 7 פקידים אולם יושבים רק שלושה, אנשים רבים ''שומרים'' תור לאחרים שהולכים להמשיך עיניניהם האחרים בבנק, והרי לכל נושא אתה צריך פקיד אחר ותור אחר, בבנק שמעו על אופציית המספרים אולם בחרו שלא לתת אותה לרוב האנשים הממתינים בתור.
כמות הכיסאות קטנה מאוד ורוב האנשים נאלצים לעמוד.

כמובן שהקהל מעוצבן על הנושא וכאשר הוא מחפש משהו להתלונן, מסתבר שאין, אין אחראי במקום, ישנה פקידה אחת שהיא ''אחראית'' ועובדת גם כן כפקידה לכל דבר, התשובה שלה ללקוחות הייתה כי יש עוד אופציות ומי ש''רוצה'' לעמוד בתור עומד בתור. השאר יכולים לעבוד עם הבנקטים או כל אופציה אחרת שהבנק מספר.

כאשר שואלים אותה בכל זאת מי יכול לעזור או איפה המנהל התשובה שלה היא הרמת ידיים בסגנון של ''יעזרו לך רק מלמעלה'', ולא למנהלים כוונתה.

עכשיו האם יתכן וזה חד פעמי?
התשובה שלילית , אדם שעמד לידי וממתין לכך שיסתיים איזה חיסכון שלו בבנק ואז הוא מתכוון לברוח, אמר לי כי כך היה גם יום קודם לכן כאשר הוא היה בדיוק באותה נקודה.
אדם אחר אמר שחשבונו בכלל בתל אביב ושם זה שונה לחלוטין וכי כאשר הוא סיפר להם כי זה המצב הם צחקו עליו ולא האמינו.
אני הייתי בבנק לפני כחודשיים ומקרה דומה קרה שנשאר רק פקיד אחד לטיפול בהרבה מאוד לקוחות כיוון ששאר הפקידים הלכו להם (לאן אני לא יודע, פשוט מתוך השלושה שהיו לפתע נגוזו להם שניים ונשאר רק אחד).
כאשר התחלתי לעשות שם צעקות הצליחו לגרד עוד פקיד (ממש עשו לי טובה) ובי טיפל בסופו של דבר זה שהתלוננתי אצלו, זאת אומרת כיבו את השרפה אבל לא ניסו לדאוג שלא תידלק שנית.

אז נשאלת השאלה, מי מכיר ומי יודע על בנק שלא צריך להמתין שעה בתור, בנק שכלל לקוחותיו הם כאילו שלא צריכים לדרוש שרות אלא שרות הוא דבר שהוא אחת מטרותיו.

החלק הכי משעשע זה שיש שם פוסטר ענק שבו יש ציור של לב והוא שואל עם הכל היה בסדר, אם טיפלו בך כמו שצריך, ועוד ועוד...
אז התשובה שלי היא, לא טיפלו בי גרוע, בזבזו את זמני לריק וברגע שבו אוכל ואמצע בנק טוב יותר ונוח יותר אעזוב את הבנק.
בנק הפועלים נקודה שחורה לרעתך.

חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  רועי ידידי, אתה מאד תמים  (אנונימי)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי