פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
האייל המחורפן
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 26/02/2002 שעה 1:56)


ראיתם את עיתון ''עין האייל''? נראה שזוהי הגירסה הפורימית של האייל. הוא התחפש לדג.

אם זה רק לפורים - אני מוכן לסבול את זה, ואתם?

חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


הגולש המחורפן
אלכסנדר מאן (יום שלישי, 26/02/2002 שעה 3:10) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[בתגובה ליובל]

ברור שזה רק לפורים, אל תדאג.

אגב, בדקתי את העניין לפני כמה שעות עם גורם חיפאי, לאחר שחשבתי שהמחשב שברשותי התחרפן לחלוטין. הדבר המשעשע הוא שבמיקרה הייתי לפני כן בדף הסברים כללי על אתרים ופורומים באינטרנט, לאחר חיפוש בגוגל, וביקרתי באתר של דובי קננגיסר וגם בעין הדג, ואחר כך באייל הקורא ש....הפך לדג. מה אומר ומה אגיד, נפלתי לגמרי בפח, מחקתי את העוגיות - דבר לא עזר. הדבר הכחול המזעזע המשיך להופיע, ללא כל קשר לפורים-שמורים מבחינתי.

אני בטוח שהתגובה הטלפונית הבהולה שלי עשתה למישהו מחיפה את הערב, ולצחוק הכללי גם אני מצטרף.
1:0 לחיפה.

אלכס
_new_ הוספת תגובה



טוב לקח כמה דקות
רועי (יום שלישי, 26/02/2002 שעה 11:31)
בתשובה לאלכסנדר מאן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לקח לי כמה דקות להבין מה קורה פה.
הבעיה הייתה שאני לא מוצא את מדור החדשות בצורה של הדג.

אגב למחוק את ההיסטוריה יכול להועיל למחוק דפים ישנים כנ''ל אבל אין שום סיבה למחוק את הכוכייז.(איך רושמים את זה בעיברית?) מה גם שמחיקה שלהם תשפיע על עוד אתרים רבים שבהם אתה מסתובב וששומרים לך על מידע.
_new_ הוספת תגובה



וראיתם את הדג הקורא?
Xslf (יום שלישי, 26/02/2002 שעה 9:39) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתר עין הדג בתחפושת האייל.
קשה לי להחליט מי יותר מצחיק :-)
_new_ הוספת תגובה



זהו. התחפושת הוסרה.
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 26/02/2002 שעה 18:15)
בתשובה לXslf
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זהו, נגמר. האייל הוריד את התחפושת עוד לפני שפורים חלף. גם עין הדג הוריד.
אבל בינתיים התחפושת הזו גרמה לי לחפש באתר עין הדג את הדפים שנרמז עליהם בממשק. אז יש שם אמוטיקונים (שכנראה גם פעלו באייל במשך היממה הזו) ואילו עמוד כל הדיונים חסר. הפניה ל-thread לא פעלה. תכונה מיוחדת לעין הדג היא אזהרת ספוילר שניתן לצרף להודעה. פה ושם יש גם הודעות אייל שהיו יכולות להרויח מכך.

אז אולי מכל זה יצא איזה שהוא שיפור טכני?
_new_ הוספת תגובה



איפה ליאור וגלעד?
האווז האלמוני (יום שלישי, 26/02/2002 שעה 22:02)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרי כל הפורום הזה התחיל רק בגלל שהם היו חייבים לספר לכולם שהם הולכים לאיזו מסעדה נידחת לאכול ולסבוא. ובסוף הם לא כותבים?!
_new_ הוספת תגובה



הודעת כניעה
גלעד דנבום (יום רביעי, 27/02/2002 שעה 2:04)
בתשובה להאווז האלמוני
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על פי רוב אין לי כבוד רב לאיילים אלמונים למיניהם, שמעליבים ובורחים, אך תגובה זו די קלעה למטרה.

אינני יודע מה היו מניעיו של יובל, וזה לא ממש מעניין אותי. אני מעריך אותו על היוזמה שבפתיחת הפורום הזה.
אני הצטרפתי ליוזמה הזו מתוך זעם זמני על מדיניות העריכה וחוסר השקיפות באייל, לאחר שזו פגעה גם בי (גם אם בנושא משני וטיפשי למדי).
אכן, פלטתי כמה דברים לא מרהיבים במיוחד, שאינם מוסיפים לכבודי, אך אני חושב שבמהלך העניינים הועלו גם נקודות חשובות, שלצערי לא זכו להיענות חיובית מצד אנשי המערכת באייל.
יחד עם זאת, אין לי טינה או כעס על איש, וצר לי אם פגעתי במישהו.

לסיכום, אין זו במה רצינית לפרסום חומרים איכותיים, וחבל שכותבים מוכשרים בזבזו בה את אונם.
אני, לכשעצמי, אפרסם את דבריי באייל.
וסליחה לכל מי שהבטחתי לו כי אפרסם כאן מאמרים; הבטחה זו תיוותר לא ממומשת.
_new_ הוספת תגובה



הפורום של החבר'ה
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 27/02/2002 שעה 8:55)
בתשובה לגלעד דנבום
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גלעד, המניעים שלי היו די דומים לשלך. לא די בכך שהופעלה צנזורה מטעמים שנראו לי לא ענייניים, אלא שהעורך הוסיף הערה בדיון ש''האייל הוא לא פורום של החבר'ה''. עבורי - זה היה סדין אדום.

הפורום הזה הוא האלטרנטיבה. זהו הפורום של החבר'ה. קח, לדוגמא, את החזות הפורימית שלבש האייל במשך יממה. הגולשים שאינם מודעים לפורום התקשקשו על העניין בתוך הסיפור על האל החייזרי, היות שלא היה להם שום מקום סביר לדיון הזה. המקום המתאים ביותר הוא, כמובן, כאן.

הפורום כאן הוא המקום שבו יכולים הגולשים המעוניינים בכך להיפגש בניחותא, לקבוע גם פגישה לא וירטואלית במסעדה, לשחרר לחצים ולמתוח קפיצים.

הדבר שהפתיע אותי במיוחד היה התגובה הצוננת עד עויינת של גולשים שראו בקיום הפורום ''בגידה באייל'', ושל עורכים ב''אייל הקורא'' שייחלו לסגירת הפורום הזה. האתר נמצא במעקב צפוף ורצוף של אנשים הגולשים באייל הקורא, וחוששים מכתיבה בפורום, השד יודע למה. חלק מהגולשים כותבים כאן בעילום שם (לא רק כדי לנאץ אותנו, לעתים סתם), וחלק בודים שמות כדי לכתוב בפורום.

הפורום לא תלוי באלכס מאן או ביובל רבינוביץ, אלא בגולשים האלה. אם הפורום לא ישרת שום צורך, הוא יגווע. בינתיים הדבר אינו כך. גולשים כותבים בפורום, וגם שולחים חומר נוסף באימייל לעריכה ופירסום. בחלק מהמקרים אני מפנה את הגולשים לנסות ולפרסם באייל עצמו. עם זאת, קיומו של הפורום כאלטרנטיבה לפירסום נותנת ערך מוסף גם לאייל עצמו, וחבל שאין עורכי האייל מבינים זאת בעצמם.

אדרבא, כתוב באייל הקורא. אל תתחייב לכתיבה כאן, וכשיבוא לך לכתוב או להעיר משהו, אל תהסס. כאן אתה יכול להגיב בצורה לא מעונבת, מהמותן או מהקישקעס.
_new_ הוספת תגובה



פורום ברחבות
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 27/02/2002 שעה 12:43)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברור לי שהאייל אינו מודאג מהפורום הזה, ולפחות אינו צריך להיות מודאג.

מה שלא מובן לי זה מדוע אתה מניח שיש לנו כוונה להתחרות באייל?

אם ארצה אי פעם להתחרות באייל הקורא, אקים אתר תוכן ממשי, במנותק מפורום האייל. פורום האייל יישאר כל זמן שיהיה בו צורך.

צרות גדולות? איזה מן צרות? אף אחד מאיתנו אינו מתפרנס מהפורום הזה, ולא יתפרנס גם בעתיד. אנו מוציאים את לחמנו מן הארץ בדרכים אחרות.
_new_ הוספת תגובה



לא שווה תגובה. (לא אתה, יובל)
גלעד דנבום (יום רביעי, 27/02/2002 שעה 15:21)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התגובות של האייל האלמוני הנ''ל מעידות על אדם ממורמר וקטנוני, שאוהב להמציא מאבקים וירטואליים טיפשיים.

אני אמשיך לכתוב באייל, ובכל מקום אחר שאחפוץ, כמו שעושים כל שאר המגיבים.

רק רציתי להבהיר את המצב מבחינתי, וזהו.
_new_ הוספת תגובה



The blue meany
Michael Sharon (יום חמישי, 28/02/2002 שעה 10:45)
בתשובה לגלעד דנבום
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

Yes, you are right. A Little man, rude, with a lot of grudge
devaluation of valuable things,and cynical
Yet these kind of people are often dominant in this country, which is a sad phenomenon, but worthy to try to find the reasons for
Though I find myself askink why there is so much shit in this country, where, according to Herzl, was supposed to be the country of excellent people
_new_ הוספת תגובה



All you need is love
יובל רבינוביץ (יום חמישי, 28/02/2002 שעה 13:25)
בתשובה לMichael Sharon
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כן, אך אל יאוש. המסר של הסרט היה שגם blue meanies יכולים להפוך את עורם.
למרות שלעתים זה מייאש, המלחמה שלי בנבזים הכחלחלים היתה צריכה להיות התעלמות, אך רק לעתים נדירות אני מצליח ליישם זאת.
_new_ הוספת תגובה



(ללא נושא)
עוכר שמחות )בדימוס( (שבת, 02/03/2002 שעה 3:04)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''הגולשים שאינם מודעים לפורום התקשקשו על העניין בתוך הסיפור על האל החייזרי...'' על סמך מה בדיוק אתה קובע שהמקשקשים שם לא היו מודעים לפורום? אני למשל התקשקשתי שם, ולמרות שאני מכיר את הפורום הזה, בכלל לא חשבתי בכיוון. כאילו זה לא ששקלתי את זה והחלטתי נגד, האופציה פשוט בכלל לא עלתה בדעתי. גם גלעד, שמן הסתם אין ספק בהכרותו עם הפורום, בחר להתקשקש דווקא שם. ובסופו של דבר, אפילו בדיעבד לא הייתה סיבה לבוא הנה, כי הת'רד נותר על כנו (האם אילולא הפורום הזה הוא היה נמחק? לא יודע, ובכל מקרה כפי שהתבטאתי גם שם, לא היה מאוד איכפת לי שהוא ימחק).
אל תבין לא נכון. אין לי שום דבר מיוחד נגד (או בעד)הפורום הזה (בניגוד לגישתו התינוקית משהו של ''האייל האלמוני''). בטח שאני לא רואה למה הוא צריך להפריע למישהו, ובשורה התחתונה, אני מסכים במאה אחוז עם הגישה שלך. ירצו ויווצר צורך - ישתמשו, לא ירצו ולא יווצר צורך - לא ישתמשו. יחד עם זאת הגישה של ''עורך המשנה'' לכל הענין דווקא מריחה לא כך-כך טוב. הגישה שלו לכל הענין מריחה קצת מ''אובר התלהבות''. אני לא יודע איך להגדיר את זה בדיוק, אבל לפחות מבין השורות עולה התחושה, שקיים אצלו הרצון שהפורום הזה באמת יפגע באיזשהו אופן באייל. לא שזה באמת משנה, הרי לפורום הזה אין באמת את היכולת לעשות את זה, וגם אם הייתה לו, זה לא שיש לי איזה קשר רגשי (ובטח שלא אישי) אל מקימיו ומפעיליו של האתר. זה סתם אתר שאני מחבב, וה''ריח'' עושה לי קצת לא נעים באף.
_new_ הוספת תגובה



יחסי האייל הקורא/פורום האייל
אלכסנדר מאן (שבת, 02/03/2002 שעה 13:19)
בתשובה לעוכר שמחות )בדימוס(
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עוכר שמחות יקר,

אם נוצר אצלך הרושם כי ''עורך המשנה'' מעוניין לפגוע באייל, הרי שאתה טועה בגדול.
ראשית, האייל הוא האתר החזק והמהיר ביותר לניהול דיון שמוכר לי, עם מימשק מתוחכם ואדיר, עם עשרות כותבים מוכשרים וזריזים, ועם צוות הנהלה אחראי ומגוון. פורום זה אינו יכול 'לדגדג' לאייל, גם אם היה רוצה; מעבר למימשק הבלתי יעיל, מסורבלות האתר וכ' אין בפורום זה גוון כתבים כבאייל, ואף התגובות אינן מרובות, אם בכלל.

יתרונותיו של פורום זה מצויים דווקא בחסרונותיו אלו; העובדה כי פורום זה איטי וישנוני מאפשרת להגיב באופן נינוח ושקול ו/או חסר אחריות, מתוך ידיעה ברורה כי כמות האנשים הקוראת ידיעות אלו הינה אפסית, בהתחשב באייל. יש אנשים שזהו מצע נוח יותר עבורם להתבטאות, בגלל מגבלותיו אלו. הפורום גם מאפשר פירסום כתבות בעילום שם, סיפורים ומכתמים קצרים, הבאת זוטות, רעיונות, דעות מהירות, קישקושים ושאר ירקות. הפורום מנוהל על ידי ד''ר יובל רבינוביץ ביד שקטה ובטוחה, והוא הוא הקובע היחידי באשר למסלול התנהלותו של הפורום, שיקולי עריכה ואופציית הסרת הודעות, ומובן שהוא גם היחידי הנושא באחריות היורידית לפורום זה. עורך המשנה משמש כעזר כנגדו, ועוזר במידת הצורך ולפי בקשה בלבד בנושאי עריכה, הגהה וכ'. עורך המשנה אינו מוסמך להסיר כל הודעה או לתקן כל שגיאת כותרת ו/או לבצע הגהה כללית ללא בקשתו ורשותו המפורשת של עורך ובעל הפורום - יובל רבינוביץ.

באשר להתייחסותי הכללית לאייל, הרי שאני ממשיך ומגיב שם לעיתים, ואם אינני טועה אף שלחתי לשם מאמר פרי עטי, אשר אולי יפורסם בקרוב. אתר האייל קרוב לליבי, ולדעתי עובדת קיומו הינה מן החשובות בעיתונות הישראלית. עורכיו השונים מבצעים עבודה טובה ויסודית, ושיקולי עריכתם הינם לשיטתי כמעט בכל המקרים נכונים וצודקים. העובדה היבשה שגורמים מסויימים באייל ראו מלכתחילה בקיומו של פורום זה סמרטוט אדום וכי קיומו היה להם לצנינים, הפתיעה אותי מאוד מלכתחילה - הגם שאני יכול להבין שכנראה שקיומו של פורום זה אינו לרוחם, ולו מפאת שמו המרמז על מעין קשר לאייל, קשר אותו דוחים לחלוטין עורכי האייל.
בנקודה אחרונה זו אולי קיים טעם לפגם, ואם הדבר היה תלוי בי הייתי משנה את שמו של פורום זה לאלתר (1), וזאת על מנת למנוע את הרושם שנוצר כאילו קיים קשר בין הנהלת האייל הקורא ופורום זה, ושפורום זה מתקיים מטעמה ועל דעתה. זוהי נקודה חשובה למחשבה, ואוסיף בהערת אגב כי במידה והנהלת האייל הקורא תטען, ובצדק לשיטתי, כי העובדה שפורום זה נושא את שם האייל יוצרת מבחינתה מצב בלתי נסבל שממנו משתמע שהיא אחראית ותומכת בקיומו של פורום זה, הרי שבמידה ושם זה לא ישונה אאלץ לפרוש מכל פעילות ישירה או עקיפה במקום זה.

בברכה

אלכסנדר מאן

(1) שם טוב לדעתי יכול להיות ''פורום איילון'', או ''פורום האיילון'', או רק ''האיילון'' או ''איילון'' בלבד. אני אישית מעדיף את ''פורום איילון''.
_new_ הוספת תגובה



לעניין שמו של הפורום
יובל רבינוביץ (שבת, 02/03/2002 שעה 17:49)
בתשובה לאלכסנדר מאן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בינתיים יישאר הפורום תחת השם ''פורום האייל''. יש לשים לב שלוגו האייל השוכן בפינה השמאלית העליונה של כל עמוד בפורום זה נמצא שם בהסכמתו המפורשת של טל כהן מ''האייל הקורא'', ןמההתייחסויות המועטות במתכוון באייל הקורא קיבל גם דובי קננגיסר את הלגיטימיות של הלוגו והקישור לאייל.

אינני חושב שדרישה מפורשת לשינוי שם הפורום מצד מערכת האייל הקורא תהיה לגיטימית. דרישה להסרת הלוגו תהיה לגיטימית יותר, ואינני מתכוון לפשפש בהוראת החוק. אם תהיה דרישה להסיר את הלוגו, הוא יוסר. הקישור לעמוד הפתיחה של האייל יישאר בכל מקרה.

אם אשתכנע ששם מוצע כלשהו הוא מוצלח יותר מ''פורום האייל'', אשקול זאת מחדש. לעניין זה שפע מר גולגר הצעות בשיחת ICQ, אך מחשבי נפל וההצעות לא נשמרו. אני מניח שהן כן נשמרו בצד שלו.
_new_ הוספת תגובה



ועוד בעניין השם
אלכסנדר מאן (יום ראשון, 03/03/2002 שעה 16:52)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דווקא השם ''איילון'' נראה לי מתאים במיוחד. הוא רומז על קשר לאייל הקורא, רומז על כך שאינו רב היקפי ורחב כאייל, ומצד שני - אין זה השם המפורש של האייל - דבר אשר כנראה ייקל על מערכת האייל בהתייחסותה לפורום זה ולשם זה, וייקל אף על קוראים אחרים, המעדיפים בשלב זה לכתוב בעילום שמם.

אגב, גם השם ''נתיבי איילון'' נראה לי. שתי הצעותיי הינן איפוא:

1. ''פורום איילון'' (עם השם 'פורום')
2. ''נתיבי איילון'' (ללא השם פורום)

שלך

אלכס
_new_ הוספת תגובה



הערות מישנה כלליות
אלכסנדר מאן (יום שישי, 01/03/2002 שעה 0:14)
בתשובה להאווז האלמוני
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צר לי לאכזבך, אלמוני יקר, אך פורום זה מחזיק ויחזיק מעמד גם ללא התערבותי הפעילה, ויש אף לשער כי יגיע לרמה מעניינת ומרתקת כאחד.

הצטערתי אמנם לשמוע כי גלעד דנבום אינו מעוניין לרשום במקום זה באופן קבוע, אך אני מכבד את החלטתו. אין לי כל ספק שפורום זה ימשיך ויביא מאמרים נוספים שונים מקוראים וקוראות שטרם התנסו בכתיבת מאמר, ועל כך יש לברך.

מדיניותו הרשמית של פורום זה הינה לאפשר כל תגובה אפשרית ברמות השונות, כל זמן שזו אינה עוברת בעליל ובמודע על החוק. פורום זה מאפשר הכנסתן ופירסומן של כתבות ומאמרים ברמות שונות, אשר עליהם ניתן לקיים מערכת תגובות ותשובות איטית, שקולה ומהנה - אשר אינה מצוייה תחת לחץ זמן ופירסום מהיר.

הנני מזמין בזאת את האנשים השונים שהגיבו כבר פעם או פעמיים בפורום זה להמשיך ולרשום תגובות והערות ביד רחבה ובוטחת.
במידה והינכם מעוניינים לפרסם מאמר ניתן לעשות זאת ישירות, או לחלופין לשלוח אלינו לצרכי הגהה ועריכה. רק לאחר אישורכם הסופי יפורסם מאמר שעבר תחת ידינו.

בברכה

אלכסנדר מאן, עורך מישנה
_new_ הוספת תגובה



שיפורים טכניים
טל כהן (שבת, 02/03/2002 שעה 16:28)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שלום יובל,

סליחה על התגובה המאוחרת - הופניתי לדיון זה אמש ע''י מר מאן (לתשובתו ל''עוכר שמחות''; המשכתי לקרוא את שאר הדיון מתוך סקרנות).

בכל מקרה - התשתית הטכנית של ''עין הדג'' ושל ''האייל הקורא'' זהה לחלוטין. בפרט, ניתן להוסיף באייל סימון ל''ספויילרים'', אם נרצה (או אולי ''כפתור ציניות''), וכמובן גם אמוטיקונים - אבל בהחלטה עקרונית של דובי, האייל נותר אתר טקסטואלי נטו. עמוד כל הדיונים זמין במערכת עין הדג, כמו גם הפניות לחוטים, אולם עורך האתר (רד פיש) טרם טרח לעדכן את הקונפיגורציה כדי לאפשר תכונות אלה. ישנן, אגב, תכונות נוספות שנמצאות בשימוש רק באתר אחד ולא במשנהו - למשל, תמונה לכל סיפור בעמוד הראשי, ועוד.

כאמור, התוכנה זהה, וההבדל הוא רק בקבצי הקונפיגורציה. התחפושת לפורים דרשה, ביסודו של דבר, רק החלפת קבצי קונפיגורציה בין האתרים.

אגב, התחפושות הוסרו בטרם חלף פורים כי עמדתי לצאת מהמשרד והאמנתי שלא תהיה לי גישה למחשב במשך יותר מ- 48 שעות לאחר מכן.
_new_ הוספת תגובה



שאלה טכנית
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 03/03/2002 שעה 0:21)
בתשובה לטל כהן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם כבר הגענו לדיון טכני על מאפייני האייל הקורא:
מדוע בחרת להשתמש דווקא בשפת php כדי ליצור את האייל הקורא? האם לצורך זה יש עדיפות ל-php על asp?
_new_ הוספת תגובה



שאלה טכנית נוספת
אלכסנדר מאן (יום ראשון, 03/03/2002 שעה 13:47)
בתשובה לטל כהן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[בתגובה לטל כהן]

שלום טל וברוך הבא,

שמחתי לראות כי בחרת להגיב גם בפורום זה, ואולי אף ראית שהשד אינו כה נורא. המדובר בפורום תרבותי וסביר, אשר אינו יכול להוות כל תחרות לאתר האייל הקורא, מה גם שאיש מבאי פורום זה אינו ''מחרים'', חלילה, את אתר האייל.

שאלתי הטכנית הכללית היא האם ניתן להוסיף לפורום זה, שאין לי כל צל של מושג באיזה שפת מחשבים ובאיזה אופן הוא כתוב, משהו מעין מיקלדת וירטואלית?
האם זהו תחום בו אתה יכול לומר משהו כגון 'כן, זה אפשרי', ואם כן - מהי הטכניקה הדרושה לכך, ומי יכול לבצע עבודה שכזו (עבור תשלום) ?

בהערת אגב אוסיף ואור שהייתי ממליץ גם לאייל הקורא לשים מיקלדת שכזו עבור אורחים ואנשים מחו''ל ו/או חסרי תוכנה הכותבת בעברית, אשר יוכלו להגיב בעברית שווה לכל נפש.

שלך בברכה

אלכסנדר מאן
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי