פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
תולדות העולם על פי בארי חמיש
אלי אשד (שבת, 05/11/2005 שעה 21:19)


תולדות העולם על פי בארי חמיש

אלי אשד


קישורים:
מומחה הקונספירציות הישראלי הידוע ביותר בארץ ובעולם, בארי חמיש, האיש שיצר את התיאוריה שרצח רבין היה תוצר של קונספירציה שלטונית, נותן לראשונה ראיון מקיף על דיעותיו לגבי ההיסטוריה העולמית וחושף שרצח רבין הוא רק שלב נוסף בקונספירציה עולמית שטנית, הנמשכת מזה מאות שנים.
מספר התיאורטיקנים של הקונספירציות כיום בישראל אינו קטן כלל. רבים מהם ניתן למצוא באתר ''תיק דבקה''. הם כוללים נציגים פעילים ביותר ברשת כמו מיכאל שרון, המאמין בקיומה של כת שטן מקיפת כל וכל יכולה בישראל ואיריס אידלבאום-יער, המאמינה שהתנועה הציונית לדורותיה עומדת מאחורי חוליי האנושות. כמה מהם אנשים ידועים למדי, כמו איש העסקים מ''פיקנטי'', משה בדש, שחיבר כמה ספרים כמו ''השיטה'' ו''העלוקות'', שהופיעו בהוצאת הספרים שלו ''עם אובד'', שבהם האשים ארגונים ממשלתיים ועסקיים שונים בקונספירציות כנגד האזרח.

Return of the Giantsאולם דומה שאין בארץ אף מומחה קונספירציות שמתפרש על תחומים כה רחבים וזוכה לפרסום בינלאומי בחוגים אלה כמו בארי חמיש. חמיש התפרסם בכמה תחומים קשורים. הוא אחד החוקרים היותר ידועים של נושא העב''מים בישראל ואף פירסם ספר חשוב באנגלית בשם Return of the Giants, הסוקר את תופעת העב''מים בארץ, שבו סקר את תולדות התופעה בישראל בשנות השמונים והתשעים של המאה שעברה, כאשר ישראל סבלה מאין ספור עב''מים שהופיעו בשמיה ושעם החייזרים שבתוכם נפגשו, לכאורה, ישראלים שונים. בספרו זה ובמאמריו השונים בתחום התגלה חמיש כאחד החוקרים היותר קפדניים ורציונליים באופן יחסי בנושא זה ועסק רבות בפיצוח שקרים וזיופים שונים שנקשרו להופעות של חייזרים כביכול.

מסקנתו של חמיש לגבי החייזרים היא שיש לזהותם עם הנפילים התנ''כיים המוזכרים בספר בראשית. אלו יצורים במשימה שטנית, שכל עניינם היחיד הוא בנשים של ישראל, שעימן הם מקיימים יחסי מין ומפרים אותן מסיבותיהם הבלתי ידועות, בדיוק כפי שעשו הנפילים המתוארים בספר בראשית. חמיש מעלה בספרו את האפשרות שחתימת הסכמי אוסלו בשנת 1993 והתחלת גל העב''מים באותה השנה לא היה צירוף מקרים. לדעת חמיש, לא מן הנמנע שכמו שהענקים בימי קדם תמכו בפלישתים, תומכים הנפילים החייזרים של היום בפלסטינאים ואולי השתלטו על מנהיגים שונים בפוליטיקה הישראלית עם מטרה ארוכת טווח של הרס מדינת ישראל.

אולם, לאחר כמה שנות מחקר אינטנסיביות של תחום העב''מים, זנח חמיש את התחום וכיום הוא ידוע הרבה יותר בציבור הישראלי בתחום שנוי במחלוקת הרבה יותר, כדובר הבולט ביותר של הטוענים כי רצח רבין כלל לא היה פרי ידו של יגאל עמיר, אלא תוצר של קונספירציה מאורגנת שבה השתתפו כמה בכירי ממשלה,דעה שבימים האחרונים מתברר שגם יגאל עמיר קיבל כאשר ביקש לפתוח את משפטו מחדש.

Return of the Giantsהוא פרסם את הספר ''מי רצח את יצחק רבין?'' (1999), שהפך לסוג של רב מכר הודות לניסיון הנואל של הפוליטיקאי אופיר פינס להוריד אותו מהמדפים. ומאז הרחיב את תחומי התעניינותו לקונספירציות נוספות בספריו הבאים ''ימיה האחרונים של מדינת ישראל'' (2001) ו''הצילו את ישראל'' (2003). הודות לרשת האינטרנט הפך חמיש מדמות שולית לחלוטין לאדם המוכר בכל קצווי תבל, ששמו מופיע באלפי אתרים ברשת ושדעותיו נידונות בידי חברי קבוצות שונות, מהימין הקיצוני האנטישמי המטורף ביותר ועד לשמאל הקיצוני הקומוניסטי. כיום, כאשר מלאו עשר שנים לרצח רבין, מתברר שתיאורית הקונספירציה, שחמיש היה ממבטאיה הראשונים, מוכרת בציבור הרחב יותר מאי פעם.

לדברי חמיש, ספרו ''מי רצח את יצחק רבין'', מכר יותר משלושים אלף עותקים בחמש שפות, בישראל ומחוצה לה, מה שהופך אותו לאחד הבסט סלרים הגדולים ביותר. הוא מציין שהשפעתו הייתה עצומה: מאפס אחוזים של מאמינים בטענותיו ב-‏1995 סקר שנעשה בידי קול ישראל ב-‏2002 הראה ש-‏29% מהישראלים האמינו שרבין נרצח כחלק ממזימה פוליטית ועוד 20% חשדו בכך. מן הסתם המספרים מאז רק גדלו.
(יש בכך אגב מקבילה מדויקת למקבילה לטענות הקונספירציה שלאחר רצח הנשיא קנדי שהלכו וצברו בגרסותיהן השונות תאוצה ומאמינים עד ש-‏40 שנה לאחר רצח הנשיא הפכו לנושא מרכזי בתודעה ובתקשורת האמריקנית).

להלן ראיון עם בארי חמיש.
א.א.: מר חמיש איך הגעת לתחום זה של חקר הקונספירציות?

בול בארי חמיש
''בול חמיש'' באתר New World Order Cafe. הבול מוצע כתוספת להודעות דוא''ל
חמיש: הייתי עיתונאי קונבציונלי לחלוטין עד 1990, כאשר חתמתי ערבות לשכנה, נשארתי ערב להלוואה ופתאום גיליתי שאני חייב את כל הכסף הזה. אז גיליתי שיש קנוניה כנגד ערֵבים כמוני. גיליתי אז שבתי המשפט הם אשמים והבנתי שיש לי רק סיכוי אחד לצאת מכל זה, אם אסחט את הבנק הבינלאומי, לכן עלי לחקור את כל הליכלוך בבנק הבינלאומי. החקירה שלי חשפה איזה גנבים הם ואיזה קשרים יש להם. חשפתי מערכת מסועפת ומלוכלכת של קשרים ואינטרסים בין מנהלי בנקים, אילי הון, פוליטיקאים, סוחרי נשק וגורמים עבריינים, כל זאת בשיטת יד רוחצת יד. חשפתי את העלמת העין של צמרת הבנק, שאיפשרה לפושעים לחגוג על חשבון ''האזרח הקטן''. למעשה, סחטתי אותם. גיליתי כל כך הרבה קשרים ושחיתות על הבנק, שכתבתי על זה ספר שלם על השחיתות בישראל, שזכה להמון ביקורות טובות. אחרי זה החל כל העניין של אוסלו ועם כל הידע שהיה לי מהחקירות של הבנקים חקרתי את אוסלו והגעתי למסקנה שיש כאן פשע והונאה גם כן. אז הקמתי מגזין עם יואל בירנברג בשם ''אינסייד ישראל'' שחקר ללא משוא פנים את כל תופעות השחיתות והקונספירציה האלה. מצאתי שהם רחבים יותר ממה שחשבתי מלכתחילה, גם בשטח וגם בזמן. לבסוף, לאחר שנים של חקירות, גיליתי שהכל נגזר מקונספירציה אחת ויחידה. קונספירציה של יהודים כביכול, שהם למעשה אנטי יהודיים, שמותר להם הכל כולל רצח.

א.א.: אתה יכול לתאר את אופי הקונספירציה הזאת?

חמיש: בקרוב יתפרסם בעברית ספרי ''שבתאי צבי, מפא''י והשואה'', שכבר יצא באנגלית, שבו אתאר את כל שורשי הקונספירציה הזאת בפירוט. בקצרה, אני מראה שם ששורשי התנועה הציונית הם מהמשיחים המזויפים, שבתאי צבי ויעקב פרנק, שהם אחראיים ליהדות המודרנית שהיא אנטי יהודית.
הכל התחיל בפגישה שהתקיימה ב-‏1785 של ראש הארגון החשאי ה''אילומינטי'' בבוואריה, אדם ויספאוט, עם משיח השקר יעקב פראנק ועם המיליונר אנשל רוטשילד. האילומינטים היו שליחים של הישועים הקתוליים, שרצו לערער את הנצרות. בפגישה הזאת נקבעה תוכנית של יצירת סדר עולמי חדש, שמופעלת מאז ובהצלחה גוברת והולכת.

חמיש בחולצת רביןא.א.: האם האילומינטים לא היו אירגון אתאיסטי אנטי דתי לחלוטין? כך למשל הם מתוארים בספר רב המכר החדש של דן בראון ''מלאכים ושדים'' ובספרים רבים אחרים כמי שרוצים להרוס את הנצרות. אז למה שהם יעבדו בשירות הישועים הנוצריים הפנטיים?

חמיש: האילומינטי היו נציגים של הישועים, שרצו לערער רק את הנוצרים הפרוטסטנטים, לא את הנצרות בכללה. הם נפגשו עם הפרנקיסטים שתפקידם היה לערער את היהודים מבפנים. מאז השתלבו האילומינטי הישועים בארגון הבונים החופשיים והפכו אותו לכלי שלהם.

א.א.: בספריך אתה טוען במקום מסוים שהציונות היא מזימה שנוצרה בידי הבונים החופשיים, ובמקום אחר אתה טוען שהיא מזימה שנוצרה בידי הישועים.

חמיש: ההסבר הוא פשוט מאוד, הבונים החופשייים נשלטו תמיד בידי הישועים.

א.א.: עד כמה שאני מבין ארגון הבונים החופשיים הוא ארגון ששנוא שנאת מוות על הקתולים שרואים בו מאז המאה ה-‏18 כבסיס לקונספירציה ענק כנגדם אז כיצד הוא יכול היה להישלט על ידי מסדר הישועים הקתולי? איך שהוא זה לא מסתדר לי.

חמיש: אלה דברים מסובכים ומורכבים מאוד ובאמת אולי עדיף לא להתמקד בפרטי הפרטים, אלא במזימה כפי שהיא קיימת כיום. כדור הארץ שלנו כולו נשלט כיום כולו בידי קבוצת רשע אחת ששולטת בארה''ב. זוהי ''המועצה ליחסי חוץ'', בה חברים כל נשיאי ארה''ב בעשורים האחרונים. גם בוש וגם קרי חברים בה. קיסינג'ר הוא אחד המנהיגים. כולם חברים במועצה ליחסי חוץ. המועצה ליחסי חוץ שולטת בארה''ב. היא רוצה להקים ממשלה עולמית ''הסדר העולמי החדש'' והיא רוצה בחיסולה של ישראל.

א.א.: ומי הוא האיש שעומד בראש המזימה?

חמיש: האיש שעומד בראש הכל הוא דייויד רוקפלר, שמשפחתו, משפחת רוקפלר המיליונרית, היא שהקימה את המועצה ליחסי חוץ.

א.א.: אבל אותו דייויד רוקפלר הרי לא עשיר או בעל השפעה ועוצמה כמו ביל גייטס נכון? ביל גייטס יכול לקנות אותו כמה וכמה פעמים. האם לא ביל גייטס הוא חלק מהמזימה גם כן כפי שטוענים כל כך הרבה האקרים, ואולי ראש המזימה?

חמיש: ביל גייטס הוא לא חלק מהמזימה והוא גם לא יכול להיות ראש המזימה. הוא ''עשיר חדש'', ולמרות מה שהוא אולי חושב בעצמו אין לו הכוח שיש לדייויד רוקפלר ולבני משפחת רוטשילד.

הצילו את ישראל!א.א.: הרבה מאוד האקרים לא יסכימו איתך בעניין הזה. בכל אופן המועצה הזאת ליחסי חוץ היא זאת ששולטת בעולם?

חמיש: לא בדיוק. בארה''ב שולטת המועצה ליחסי חוץ, באירופה שולטת קבוצת בילדרברג והם נאבקים זה בזה. לשתיהן יש אותה המטרה, עולם מאוחד וממשלה בינלאומית, אבל תחת שליטתן שלהן. הם מסכימים שצריכה לקום ממשלה בינלאומית, אבל כל אחד מהם רוצה לשלוט בה בעצמו. כל זה הוא תוצר של אותה פגישה ב-‏1785, בין פרנק וויספאוט ורוטשילד, הקבוצה הקטנה הזאת של אנשים שינתה את פני העולם.

א.א.: ואיך משתלבת הציונות בכל הקונספירציה הזאת? האם הרצל היה אחד הקונספירטורים הראשיים, ואולי הראשי, כפי שנטען בפרוטוקולים של זקני ציון?

חמיש: הרצל היה כנראה בסדר. אבל הוא נרצח בגיל 43 בידי הבונים החופשיים, כי רצה לעבור לאוגנדה והבונים החופשיים רצו שכל היהודים יעברו לארץ ישראל.
בן גוריון היה נציג הבונים החופשיים הבריטיים ובובה שלהם. חיים וויצמן היה בונה חופשי ובובה שלהם. אולי לא הייתה שואה בלי ציונות ומפ''אי.
המאה האחרונה הייתה המאה הכי גרועה של העם היהודי. איבדנו 80% מהעם. יש לשים קץ למנהיגות היהודית שהובילה אותנו לכך. עד 1967 נשלטה ישראל בידי קבוצת בילדרברג, ואז נוצר נתק עמוק עד שפרס החזיר אותם לתמונה. אחרי 1967 עברנו לשליטת ה-CFR, המועצה ליחסי חוץ האמריקנית. גולדה מאיר הייתה נציגה של ה-CFR. משה דיין היה הנציג של הקבוצה האמריקנית וידע טוב מאוד שהערבים עומדים לתקוף ב-‏73. כל המלחמה הזאת תוכננה בידי קיסינג'ר בידיעת מנהיגי ישראל. קיסינג'ר בכלל מעוניין בחיסול מדינת ישראל... כולם רצו ישראל בינלאומית כמו שאר העולם. גם הערבים כולם שייכים לניו וורלד אורדר. הערבים גם הם קורבנות בדיוק כמונו.
פרס הוא מרגל של קבוצת בילדלברג ורבין היה מרגל של המועצה ליחסי חוץ. על כך נסוב כל המאבק בינהם. בגין היה האיש הכי הגון והכי חופשי שהיה לנו; הוא לא היה שייך לאף אחד. יצחק שמיר בכל זה ניסה להיאבק אבל נכנע. שרון הוא מרגל של הסדר העולמי החדש בחרות.
אין אף אחד שהוא בעדנו ואת זה אנחנו צריכים להבין.
אחד הדברים המעניינים לגבי חמיש הוא טענותיו שאנשים שידועים כרוצחים שפלים, כמו גולדשטיין ועמיר, כלל לא ביצעו את הפשעים המיוחסים להם, גם כאשר כל אחד אחר מקבל את אשמתם, כולל הם עצמם (במקרה של עמיר) ותומכיהם (במקרה של גולדשטיין).
Traitors and Carpetbaggers in the Promised Landא.א.: אתה שייך לאיזו שהיא תנועה הפוליטית?

חמיש: אני איני שייך לשום זרם פוליטי בישראל. אני משהו יוצא דופן. אני שונא גם את הליכוד וגם את המערך; הם כולם נציגי הקונספירציה. גם השמאל שונא אותי וגם הימין שונא אותי, מאחר שאני טוען שברוך גולדשטיין לא היה הגיבור של חברון ולא ביצע בכלל את הטבח בחברון. זו היתה מזימה של כרמי גילון.

א.א.: ואיך כל זה מתקשר לרצח רבין?

חמיש: רצח רבין היה רצח כל כך שלומיאלי. הם השאירו כל כך הרבה עובדות ורמזים. רבין אמנם היה, כידוע, בונה חופשי בעצמו, אבל רצה בימיו האחרונים לשים קץ לסדר העולמי החדש ולתהליך השלום. הוא ניסה לבגוד בהם ולכן חוסל. יורם רובין, המאבטח הראשי של רבין, הוא זה שירה ברבין. זאת הייתה קונספירציה בחוגים המקורבים לרבין ובראשם שמעון פרס, המרגל של קבוצת בילדרברג, וכרמי גילון, ראש השב''כ, שיזמו את הרצח. אותם האנשים רצחו גם את מוטה גור שלושה חודשים לפני רבין.

א.א: איך הם גרמו לכך שעמיר טוען עד היום שהוא הרוצח? הרי אפילו להתחתן מהכלא לא נותנים לו, אז מה יש לו להפסיד אם יגלה את האמת?

חמיש: אני חושב שהם מאיימים עליו שהם יפגעו בבני משפחתו אם לא ישתוק.
הראיון נערך, כמובן, לפני שיגאל עמיר החל לטעון שהוא מקבל את טענות הקונספירציה של חמיש ולדרוש משפט חוזר. אני מנחש שעמיר שמע בכלא על תיאוריות הקונספירציה של חמיש, ולא מן הנמנע שהשתכנע גם הוא בנכונותן. א.א.
The Last Days of Israelא.א.: האם פרס קשור לדעתך גם לקונספירציות אחרות מלבד רצח רבין?

חמיש: בוודאי. האיש קשור לכל מני מעשי רצח מסתוריים שלא פוענחו. רחבעם זאבי, רפאל איתן, מוטה גור. דוגמה אחת מני רבות: אני חושב שבהחלט סביר שהוא האחראי לרצח הזמרת עופרה חזה, שאיתה היו לו, ככל הנראה, קשרים רומנטיים. לדעתי היא עמדה לחשוף מידע מרעיש על פרשת ילדי תימן ולכן חוסלה אף היא.

א.א.: מר חמיש, אחרי שחשפת מידע רב כל כך איך זה שלא ניסו להתנקש בחייך? הם רצחו כל כך הרבה אנשים אחרים עתירי כוח, השפעה פוליטית וכסף, החל ביצחק רבין וקנדי הבן וכלה בעופרה חזה, אז למה דווקא אתה, עיתונאי פשוט וחסר קשרים, חסין?

חמיש: זה לא שהם לא ניסו לחסל גם אותי. נעשו לפחות שני נסיונות להתנקש בחיי על ידי חבלה במכונית שלי באותו שבוע בשנת 1998. המכונית לא פעלה כסידרה ומיד הבנתי שהמדובר בחבלה. פעם בדרך להרצאה הפסיק הרכב שלי להגיב. אין הגה, אין בלמים, אין כלום. שמאי רכב שבדק את הרכב אמר לי שמישהו ניתק את מערכת החשמל ברכב. אבל אני לא חושש. הם כבר הבינו שאם יקרה לי משהו זה רק יוכיח את הטענות שלי.

א.א.: אגב האם לכל המזימה הזאת יש קשר כלשהו עם החייזרים בעב''מים?

חמיש: אין ספק שיש עב''מים וזה אמיתי. הגעתי למסקנה שמשהו מרושע הגיע מהשמיים, רוב העדות היו, אגב, בנות באותו גיל. לדעתי, החיזרים בעב''מים הם הנפילים והם מעברים בנות אדם למטרותיהם השטניות. יש בעולם הקונספירציות הרבה אנשים שטוענים שהחייזרים הם אלה שעומדים מאחורי הכל. אני לא טוען את זה, אם כי אני לא דוחה זאת על הסף. אני מעדיף להתמקד בדברים שאפשר להוכיח אותם, כמו רצח רבין. אין הרבה אנשים שרוצים להודות שתפיסת המציאות שלהם שגויה ושהם טעו לגמרי במשך כל חייהם בהבנת המציאות. עולם הקונספירציות הוא מעורפל מאד. בדרך כלל הם אינם משאירים עקבות כמו ברצח רבין, אבל אם נחשוף את מה שעומד מאחורי רצח רבין ונעניש את האחראיים, נחשוף את עולם הקונספירציות. אם הבנת את רצח רבין הבנת את העולם.



חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  דומני שטענתו של מר אשד כלפי מפליגה ומוגזמת מעט  (מיכאל שרון) (29 תגובות בפתיל)
  נניח לרגע שכל תאוריות הקונספירציה נכונות -  (מיכאל שרון)
  אח, איזה עולם מרתק  (יובל רבינוביץ) (5 תגובות בפתיל)
  דווקא החייזר שלי ממוצע קומה.  (אבי גולדרייך) (6 תגובות בפתיל)
  הזהרו מהמחבר!! גם הוא שותף לקשר  (רמי נוי) (5 תגובות בפתיל)
  והגדולה מכולן - קונספירציית ליליפוט  (מיכאל שרון)
  למר אשד  (עמיש) (5 תגובות בפתיל)
  לנשק את המרפק  (רוני קליין) (23 תגובות בפתיל)
  וודי אלן:  (רוני קליין)
  באיזה כבוד זכיתי!  (בועז מושקוביץ)
  קולקטיביזם והתגודדות כשלב אנדמי  (מיכאל שרון) (2 תגובות בפתיל)
  הסגידה לכוחות ערטילאיים והשחיתות החברתית  (מיכאל שרון) (2 תגובות בפתיל)
  בארי חמיש התפרסם תחילה  (מספר 666) (9 תגובות בפתיל)
  עשרת השבטים האבודים  (מספר 666)
  נתן אנוך, בן העלייה השנייה, מראשוני כת השטן בישראל  (מיכאל שרון) (3 תגובות בפתיל)
  בארי חמיש מטורף ועל כן טענת הקונספירציה אינה אפשרית  (נחום שחף) (3 תגובות בפתיל)
  למען ההגינות יש לשאול היכן ומתי התקיים הראיון?  (נחום שחף)
  קשרי חמיש למכחישי שואה ולנאצים  (אלי)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי