פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
סבירות הקונספירציה [ב]
בועז מושקוביץ ז''ל (יום ראשון, 13/11/2005 שעה 4:21)


סבירות הקונספירציה [ב]

בועז מושקוביץ



המאמר פורסם ב-NFC.

עושה רושם, שאנשים רבים יותר מאמינים באפשרות של מעשים קונספירטיביים מאלה שמוכנים להודות בכך. הניסיונות להעלות לסדר היום את הדיון אודות הסדקים בהרשעתו של יגאל עמיר ואפילו הניסיון שלו עצמו לפנות לערכאות משפטיות, זוכה בתקשורת לתואר ''מסע תעמולה מתוזמר היטב'', כביכול על ידי מועדון חשאי של אוהדיו. פה ושם צצות ידיעות על כך, שהאסיר המאובטח ביותר במדינה ''יוצר קשר עם חוגי הימין הקיצוני''; נתקלתי אפילו בהשערה, שהוא מצליח באמצעות רעייתו להעביר הוראות אופרטיביות למחתרת איך לבצע התנקשות באריאל שרון...

במאמרי הקודם ''קונספירציה, המלה האסורה'', עמדתי על החובה בחברה מתוקנת, לא לשלול על הסף תיאוריות קונספירטיביות כלשהן, כמובן תוך דרישה להציג ראיות בעלות ערך. תפישת עולם שונה, פוליטית, דתית או תרבותית, אינה יכולה להיחשב כנימוק משכנע לאשמתו של היריב הפוליטי בכל החטאים העולים בדמיון.


מי רצח את דורותי קילגלן?

הרצח של ג'ון קנדי מגרה את דמיונם של מפצחי החידות ומחפשי האמיתות כבר 42 שנים, אבל במחוזותינו הוא משמש לעתים קרובות תרוץ אולטימטיבי, שלא לומר כלי לדחיית השאלות המטרידות: גם באמריקה חיפשו כל מיני קונספירציות והוועדה לא מצאה כלום.
הוועדה ברשותו של הסנטור וורן אכן קבעה, שאוסוולד פעל לבדו, לא נמצאה מאחוריו מחתרת כלשהי. היא אכן לא נמצאה, אולי לא משום שלא עמדה בפני הוועדה אלא ערימת גופות, שקברה מתחתיה את המידע החסר.

דורותי קילגלן הייתה עיתונאית מפורסמת המתמחה בגילוי סודות. במשך שנות הקריירה העיתונאית שלה היא גילתה ידיעות רכילותיות רבות על ידועני אמריקה, הטור שלה נקרא על ידי מיליונים. עם הזמן היא עברה לשערוריות פוליטיות, היא הייתה הראשונה, שפרסמה על שיתוף הפעולה של CIA עם המאפיה בניסיון לחסל את פידל קסטרו.
תחת לחץ של גורם לא ידוע היא פרסמה על הקשרים הסודיים בין מרלין מונרו והאחים קנדי. למחרת נמצאה מונרו מתה. קילגלן הרגישה, שמישהו ניצל אותה על מנת להפנות אשמת הרצח כלפי רוברט קנדי.

רוצחו של אוסוולד, ג'ק רובי, החליף בין שתי גרסאות שונות לגבי מניעיו לרצח, בין הרצון להגן על ז'קלין קנדי בפני הצורך לעמוד מול אוסוולד במשפט לבין חישכון זמני. לאחר שאף אחת מהגרסאות לא סייעה לו במשפט, קיימות עדויות מהימנות, שבשלב מסוים הוא עמד בפני גילוי האמת. נראה שזה מה שהוא עשה בשמונה דקות השיחה בארבע עיניים, עם דורותי. זו המשיכה בחקירה והבטיחה לחבריה, שהיא עומדת לגלות בקרוב את האמת על רצח קנדי.

עד אז שני חבריה למקצוע מתו מוות פתאומי ובלתי טבעי לאחר שביקרו אצל ג'ק רובי ועמלו על פתרון התעלומה. קילגלן סברה, ששמירת טיוטת המאמר אצל חברתה תגן עליה, אך זמן קצר לאחר מכן נמצאה מתה בביתה. הסימנים הצביעו על רצח מבוים כתאונת אלכוהול-תרופות. חברתה מתה יומיים לאחר מכן, הטיוטה נעלמה. גורל דומה ארב לעשרות אנשים.
מקריות מעניינת למי שמתקשה לעמוד בפני המציאות, שהרי לו אוסוולד פעל לבדו ומיוזמתו, למה לטרוח קשה להעלים את כל מי שהתקרב מדי אל הסודות האפלים? זו סתירה, שלא יושבה מעולם.


10 שנים ללא תשובות

בכמה מקרי רצח בנשק חם השאלות על מיקום הפגיעה בגוף הקורבן ושעת הפגיעה נשארות פתוחות לאחר ההרשעה? מערכת המשפט של צפון קוריאה אולי לא ממש מוטרדת מהשאלה הזו והציבור הצפון קוריאני בוודאי לא יכול להגות בה. במדינת ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, ככה מספרים לנו, האזרח מאמין שהמצב שונה.

הצוות הרפואי שטיפל ברבין מיד עם הגעתו לבית החולים מסר שרבין נפגע משלושה כדורים, בחזה, בבטן ובעמוד השדרה. רק בשלב מאוחר יותר, הופיע הדו''ח הפתולוגי של יהודה היס, האיש שהוקע על ידי וועדת סגלסון, כמי שהעיד שקר בבית המשפט וכמי שקיצץ חלקי גופות ללא רשות המשפחות.
הדו''ח של יהודה היס סידר את הממצאים הרפואיים על פי טווח הירי ומספר היריות, שנשמעו בכיכר: שני קליעים, אחד בגב עליון ואחד בגב תחתון. בסרט ''תיק לא סגור'' טען אחד הרופאים מהצוות המטפל, שהיו שתי פגיעות בגב התחתון.

השעה 9:31באותו סרט מונה אחד הרופאים את שלבי הטיפול הראשוני, ביניהם הוא מבטא את המלה ''הפשטה''. ''לא מפשיטים נפגע במצב כזה'' – מעיר ברגע הזה של הסרט נתן גפן, שהקדיש חקירה רבה בצדדים הרפואיים של הפרשה, ''גוזרים את הבגדים במספריים, כדי לא לטלטל אותו. איך המקטורן של רבין נשאר שלם?''
על פי דו''חות המשטרה, יגאל עמיר ירה ברבין ונעצר בשעה 21:30. על פי הדו''חות הרפואיים, רבין נורה קרוב ל-‏21:50, וועדת שמגר קבעה את השעה הזו כשעת הפגיעה. תעלומת הדקות האבודות עד היום משוועת לפתרונה.

בדיון שלאחר שידור הסרט '' תיק לא סגור'' טען הבמאי נפתלי גליקסברג , שהשעון על ידו של השוטר בתצלום המעצר מראה 21:53 – זה פשוט לא נכון. גליקסברג סיפר, שלקח לו 6 שבועות לאתר את התצלום, היכן הוא חיפש אותו?
נחום שחף שלף את התצלום מהמחשב תוך 6 שניות. אי-אפשר לטעות במראה עיניים: השעון על ידו של אחד השוטרים, האוחזים ביגאל עמיר מראה את השעה 21:31. האם התצלום זויף על ידי מישהו? ככל הנראה לא, כי השעה בתצלום תואמת את הדו''חות המשטרתיים, ונפתלי גליקסברג לא הציג בתוכנית שום תצלום אלטרנטיבי. מן הסתם אפילו נפתלי, שמכיר את המערכת, ידע שבדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, המקום שבו ראש ממשלה נרצח תוך העלמת ראיות או חלילה פברוק ראיות, לא ניתן ללכת עם האמת הקשה עד הסוף.

כולנו מכירים את הודאתו של יגאל עמיר ,שנמסרה בעקשנות פעם אחרי פעם, שהוא הגיע למקום מצויד באקדח במטרה לפגוע ברבין, התקרב, שלף וירה. אבל, על פי ועדת שמגר המסתמכת על הדו''חות הרפואיים, רבין נפגע 18 דקות מאוחר יותר, כאשר רבין לא היה בכיכר ועמיר היה עצור בידי המשטרה. בשפה המשפטית הדבר מכונה אליבי; ההודאה של עמיר מפסיקה להיות ראייה מרשיעה ומתחילה להיות נושא לחקירה.

ישנו איש הטוען כבר עשר שנים: ''אני יריתי בו, אני הרגתי אותו'', אבל אנחנו לא יכולים להתעלם מהעובדה, שטענתו זו של יגאל עמיר אינה מתיישבת עם הממצאים המראים, שרבין נפגע זמן רב אחרי שעמיר ירה. ככל הנראה אין זה מצב אופייני לחקירות הרצח, אבל אנחנו כאן איננו מתמודדים עם רצח ''אופייני''.
לאחרונה, לאחר שעמיר שמע על ממצאי החקירה של נחום שחף, נפער הסדק הראשון בביטחונו של עמיר והוא מבקש משפט חוזר.

שאלת הסבירות

מהי הסבירות המתמטית, ששעונו של השוטר הנמצא בתפקיד אבטחה, מפגר ב-‏19 דקות ובדיוק באותן 19 דקות מפגרים שני השעונים של שני השוטרים הנוספים, שרשמו את דו''ח המעצר? מה הסבירות המתמטית, שהרופאים בחדר הטראומה, האמונים בתיעוד מדויק של הפעולות הרפואיות, מתבלבלים? ולא מדובר בנושא זניח, אלא בנוגע למהות הפגיעות באדם, שהרגע הם ניסו להציל את חייו!

המשפט השחוק ''כל אחד יכול לטעות'' אינו יכול לשחק כאן תפקיד: הרי מדובר באנשים המבצעים פעולות, שהן לב לבו של המקצוע. עבודת המשטרה בהתמודדות עם פושעים מסוכנים ומעצרם, עבודת הרופאים בזיהוי הפגיעות וביצוע כול הנדרש על מנת להציל חיים. אלה ואלה אמורים לדעת לטפל במצב משברי.
יש טעות ויש טעות. במצב משברי, אצל בעל מקצוע החושים מתחדדים ותשומת לבו מרוכזת במשבר שפוקד אותו; כעת הוא מבצע את תפקידו, עם ייסורי נפשו הוא יתמודד אחר כך. אם היו אחד או שניים שנכנסו להיסטריה, ניתן היה לקבל את זה בהבנה, אך אם כה רבים מהאנשים האלה, נכשלים ברגע הקריטי במה שהם אמונים לעשות הכי טוב, הבעיות שלנו במדינה כנראה עוד יותר קשות מכפי שחשבנו.

צבר הטעויות הרב ברצח רבין שובר כל חוק סטטיסטי. השוטרים אפשרו את השארתו של יגאל בשטח הסטרילי, התבלבלו ברישום שעת המעצר, השעון איבד 18 דקות בתוך רצף האירועים, רוני קמפלר צילם חצי שעה לערך במקום חשוך חסר עניין ביחס לאירועים שהתרחשו על הבמה, מאבטחי השב''כ לא הגנו על רבין כנדרש מהם, רבין לא פונה באמבולנס, שעמד בסמוך לרכבו של רבין והנהג טייל אי-שם ברחובות תל-אביב משך 21 דקות, כאשר לוועדת שמגר הוא דיווח, שהגיע בתוך 2 דקות, הרופאים טלטלו את רבין שותת הדם על מנת להציל את הז'אקט והחולצה, אותם הרופאים טעו היכן היו הפגיעות ונזכרו רק מאוחר יותר, הפתולוג יהודה היס לא ביצע את הניתוח, כפי שהוא עצמו מלמד את תלמידיו...

לאחר מכן אנחנו מגיעים לטעויות של שני צוותי החקירה, של המשטרה ושל השב''כ, התביעה המתעלמת מכל דבר, שאינו תואם את תבנית האישום, ועדת חקירה בראשותו של מי שהיה נשיא בית המשפט העליון מזניחה שאלות קשות ושלושה שופטים של בית המשפט המחוזי, שסתם בגלל טעות תמימה לא רואים את החורים בראיות...

אם אנחנו נעשה אומדן ההסתברויות שכל אחד מהגורמים האלה עשה את טעותו בתמימות גמורה, כי ''כל אחד יכול לטעות'' ונכפיל את ההסתברויות אלו באלו, נקבל את מידת הסבירות של ההתרחשות, כפי שהיא הוצגה לנו עם הכיתוב ''האמת המשפטית והמוחלטת על רצח רבין''.
אפשר להעריך בביטחון, שהסבירות הזו תהיה קטנה אף מהסבירות, שדורותי קילגלן וחבריה לגורל המר נרצחו סתם במקרה ללא כל קשר לחקירת רצח קנדי.

האתר של המחבר: http://www.global-report.net/boazm.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


גם לזייף צריך לדעת
לוי (יום ראשון, 13/11/2005 שעה 8:13) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המודל שלי למה שקרה הוא :
השבכ בפיקודו של רבין תכנן נסיון לרצח במטרה ליצור דעת קהל כנגד הימין אשר תקל על הגשמת מדניותו .
קרתה תקלה והנסיון הפך לרצח . מכאן התדרדרו הענינים והלכו והסתבכו . כל זאת במטרה לחפות ולטשטש את מעורבות השבכ בפרשה .
נתפר במהירות סיפור רשמי והיה צורך דחוף ליצור את ההוכחות ךסיפור הרשמי .
הצעד הראשון היה הוצאת מיודעינו פרופ' היס . חבר ותיק לשבכ ולפרקליטות המספק כל סחורה מבוקשת . עמד החברמן הזה והכין מיני וביי תעודת פטירה אלטרנטיבית אשר סיפקה את המזמינים . תעודת פטירה זו שונה לחלוטין מהתעודה של הרופא המטפל .
פברוק הראיה המכרעת השניה לקח יותר זמן . לקחו את הסרט המצולם ע''י סוכן השבכ והיה הכרח לשפץ אותו כדי שיופיע בו יגאל אמיר יורה ברבין . אלא שהמשפץ לא היה ער לתעודה הכתובה של ד''ר היס ולעדויות האחרות והפיברק לא תואם את הממצאים האחרים .
לאור זאת היה הכרח להטיל איפול מוחלט על כל ממצא שהוא ובטענות שווא של הגנה על הפרטיות נחסמה הגישה לצילומי הרנטגן והטומוגרפיה אשר לא התאימו לסיפור הרשמי . הגדיל לעשות פרופ' היס אשר מחק את דיסקט הטומוגרפיה .
בעת משפטו של אבישי רביב בקש סנגורו לקבל את תצלומי הרנטגן ונענה בשלילה בתואנה של צנעת הפרט . קו ההגנה המקורי של הסנגור היה שלא אמיר רצח את רבין אלא מי שהוא אחר לכן אין להאשים את אבישי רביב בהסתה לרצח . מי שהוא שכנע את הסנגור שיבחר דרך אחרת ואומנם השתנה הכוון שרביב סובל מבעיות נפשיות מסוימות .
רק לפני כחודש בקש עיתונאי מחוץ לברנצ'ה לעיין בצילומים היגיש שני בגצים ונזרק מכל המדרגות (אין פלא כיום יושבים בבגץ שלושה אשר היו מעורבים בתכמון הענינים).
והנה הוקוס פוקוס ציגלה מה כאשר הופיע על הזירה עיתונאי מהברנצ'ה הוא קבל לידיו את הצילומים וממצאים אחרים בלי בגץ ובלי בטיח ...........
המודל שלי אינו מוכח . אבל הוא מציע דרך לבדוק אותו מכיוון שהמערכת המשפטית המושחתת והמתנוונת של מדינת ישראל חוסמת את הדרך לבדיקה וחקירה נאותים ע''י כל מיני טריקים מלוכלכים מחזקת את דעתי שהגירסה הרישמית היא שיקרית .
_new_ הוספת תגובה



ואיך כל זה קשור לרצח עופרה חזה
דן (יום ראשון, 13/11/2005 שעה 9:58)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שטועני הקונספרציה קובעים שגם היא נירצחה בידי אותם האנשים ?
ולרצח רפול ?
ורצח רחבעם זאבי ?
ולרצח מוטה גור ?
_new_ הוספת תגובה



ואיך כל זה קשור לרצח עופרה חזה
לוי (יום ראשון, 13/11/2005 שעה 11:57)
בתשובה לדן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חביבי הטבעת הולכת ומתהדקת .
אם יכנס דם חדש לבית המשפט העליון אשר לא יצטרף לעדר של ברק . המשתתפים בקנוניות השונות ימהלו האוירה תשתפר .
אינששאללה .
_new_ הוספת תגובה



ואיך כל זה קשור לחוצנים ?
דן (יום ראשון, 13/11/2005 שעה 15:37)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם אלו שעומדים מאחורי רצח רבין ? ורצח עופרה חזה?
_new_ הוספת תגובה



ואיך כל זה קשור לחוצנים ?
לוי (יום שני, 14/11/2005 שעה 7:05)
בתשובה לדן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא הבנתי מי עומד מאחרי רצח רבין ?
_new_ הוספת תגובה



ואיך כל זה קשור לרצח עופרה חזה
לולין (יום שני, 12/02/2007 שעה 18:14)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך זה כשור לעופרה
_new_ הוספת תגובה



מדוע הסלט הירקות של ''טועני הקונספרציה''?
נחום שחף (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 0:32)
בתשובה לדן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה הדה המוניזם?
הנסיון להציג את כולם בתוך סל אחד?
למה לא להתיחס לגופם של הטענות?
קשה?

תחשוב שבמחנה שלך (אם אתה מאמין במחנות) ישנו אחד שמכה את אשתו? שמתאכזר לילדיו? גם אתה באותה קטגוריה?

אני עצמי לא רואה עצמי כמשוייך לשום מחנה, עצם השיכות הופכת אותנו לפרות בעדר.
אני רוצה לראות את עצמי, כחושב עצמאי.
_new_ הוספת תגובה



אבל בכל זאת הושג הצילום הקריטי
hadar (יום חמישי, 04/01/2007 שעה 17:29)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



סתם ככה לשם הבהרה
עמיש (יום ראשון, 13/11/2005 שעה 20:23) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למיטב זכרוני גליקסברג אמר כי חיפש את התמונה המקורית של השוטר עם השעון עוד לפני שזוייפה וכי גם מצא אותה.
_new_ הוספת תגובה



לעניין הזמנים
יובל רבינוביץ (יום שני, 14/11/2005 שעה 3:54) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה שחסידי תאוריות הקונספירציה מייחסים חשיבות גדולה לשעה שבה הגיע רבין לבית החולים.

יש להבין כאן עניין בסיסי על רישומי חדר המיון.

באופן רגיל מגיע חולה לחדר המיון, נרשם אצל פקיד הקבלה ואז נכנס לקבל טיפול. שעת ההגעה המתועדת היא השעה שבה הוא נרשם אצל הפקיד.

כאשר מגיע פצוע קשה (או חולה קשה) הנוהל הוא שונה. הוא מוכנס ישר לחדר טיפול נמרץ לקבלת טיפול. במקביל או מייד לאחר מכן אומרים לאחד המלווים ללכת ולרשום אותו אצל הפקיד. לכן שעת ההגעה הנרשמת במסמכי חדר המיון היא מאוחרת יותר מהזמן שבו הגיע הפצוע למעשה.

פער רישומי של 20 דקות הוא גדול מהרצוי, אבל לא קשה לדמיין שבמהומה שהתרחשה נוצר הפער הזה.

בקיצור: נראה שיגאל עמיר ירה ברבין בשעה 21:31, נעצר מיידית ורבין הועבר מייד למיון איכילוב. הוא החל לקבל טיפול והרישום על הגעתו נעשה מאוחר יותר, ב-‏21:50.

המרחק מכיכר מלכי ישראל לבית החולים איכילוב הוא באמת פחות מ-‏5 דקות, בתנאי שהנהג ממהר, הדרך פנויה והנהג יודע את הדרך. אינני יודע אם שני התנאים האחרונים היו קיימים בליל הרצח. זו גם אחת הסיבות בגללן עדיף לעשות את הפינוי באמבולנס. אגב, אם הפינוי היה באמבולנס היה גם תיעוד מדוייק יותר של הזמנים, היות שזמני הפינוי וההגעה לבית החולים נרשמים במד''א בנפרד מרישומם בבית החולים, ומסתמכים על דיווחי נהג האמבולנס בזמן אמת.
_new_ הוספת תגובה



טעות גדולה מאד מאד מאד מאד מאד
צדק (יום שני, 14/11/2005 שעה 4:29)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מספר השקרים והעובדות שאינן מסתדרות הוא גדול מאד,
זמן הנסיעה הוא רק אחד מהם.

1. רבין פונה בריכבו כאשר ליד ריכבו חנה אמבולנס !!

2. רבין פונה בריכבו אולם...יש עדות של לפחות שני אנשי סגל רפואי שהוא הגיע באמבולנס !!

3. לפצוע קשה גוזרים את הבגדים !! איך זה שבגדיו של רבין שלמים לחלוטין?

4. על קבלתו למיון, האיבחון ודרך הטיפול, יש 2 דוחות רפואיים שונים !!
השני משתדל להתאים לגירסה הרישמית, כמובן.

5. בבגדיו של רבין, בגופיה ובחולצה נמצאו 3 חורים תואמים,
2 מאחור ואחד מקדימה.
ועדת החקירה אומרת שרבין נפגע משני קליעים,
מי משקר, העובדות או הועדה?

6. היס מספר כי ביצע ניתוח שלאחר המוות אולם .....
הקלטת הניתוח הושמדה ע''י מיחזור הקלטת !!!!
מי אוכל את הסיפור הזה?

7. שיר השלום המוכתם בדם והמנוקב !! היה בכיס הקידמי של המקטורן,
כיצד הגיע לשם הדם ואיך נוצר חור היריה אם רבין נפגע מאחורה,
והקליעים לא יצאו מהגוף לפי הגירסה הרישמית?

8. לפי הדוח הרפואי לרבין רוסקו 2 חוליות בעמוד השידרה,
בנוסף לפגיעות באיברים פנימיים.
יספרו לנו חכמינו כיצד אדם עם פגיעות כאלו הולך לרכב,
ואפילו מסייע לרובין, כפי שהעיד רובין עצמו בפני הועדה,
לקפוץ אל הרכב........????????????

9. בבדיקה שנערכה כחצי שעה לאחר האירוע,
לא נמצאו סימני ירי על ידיו של יגאל עמיר !!!!!!!

כל העובדות מורות על רוצח אחר, על רצח שבוצע בדרך לבית החולים,
ועל חבורת שקרנים ופושעים המסתירה את האמת ומחפה על הרוצחים האמיתיים.

יש עוד עובדות רבות, אבל אלו שהבאתי וידועות לרבים,
מספיקות לכל אדם נורמלי כדי להבין שהסירחון בלתי נסבל.
_new_ הוספת תגובה



טעות גדולה מאד מאד מאד מאד מאד
לוי (יום שני, 14/11/2005 שעה 7:12)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נמנו בסה''כ רק 52 תמיהות .אשר ניתן די בקלות לישב אותן אם תאופשר גישה למסמכים המקוריים ושיחה עם הנוגעים בדבר . העובדה שמערימים כל מיני מבשולים ברובם ציניים מגבירה את החשד שהגירסה הרישמית היא שקרית .
_new_ הוספת תגובה



רבין לא הלך למכונית. רבין התמוטט.
מיכאל שרון (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 15:57)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחד הגימיקים של בעלי תאוריות קונספירציה הוא להמציא עובדות שלא היו ולא ניבראו. זאת בצד הבאת דברים נכונים או נכונים למחצה, שקיימים תמיד סביב ארוע אסוני שרב בו יסוד הכאוס, ולכן יש תמיד ליקויים כאלו ואחרים ברישום או בזכירה. הזכירה הופכת אז לסכימטית, למשל יש כאלה שידווחו שהיגיע גם אמבולנס, שכן זהו הדפוס הסכמטי, שהאדם נוטה אליו.

רבותי - עבודה עברית.
_new_ הוספת תגובה



את כתה א' כבר סיימת?
צדק (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 16:04)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז תקרא את עדותו של יורם רובין בועדת החקירה שנית:

''הוא (רבין) עזר לי לקום. כלומר, עבדנו יחד. אחר כך, הוא קפץ לתוך המכונית. במבט לאחור, נראה לי מדהים שאדם בגילו מסוגל לקפוץ כך… קפצנו לתוך הרכב, הוא היה על המושב ואני בין המושבים. הרגליים של שנינו היו תלויות מחוץ לרכב. הכנסתי את רגליו פנימה ואז את שלי ואמרתי לדמתי שיתחיל לזוז.''

הגיע הזמן שהשקרים והשקרנים יתמוטטו !!!!!!!!!
_new_ הוספת תגובה



רבין נכנס למכונית על רגליו ונרצח בהמשך
hadar (יום חמישי, 04/01/2007 שעה 17:16)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



עיניים להם ולא יראו
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 17:57)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רבין המשיך ללכת ונכנס למכונית בכוחות עצמו. לא היתה שום ''התמוטטות'' --- את כל זה ראו בברור בטלוויזיה.
_new_ הוספת תגובה



לא. מה כאן הגימיק?
מיכאל שרון (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 22:30)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בסרט הוידאו המפורסם רואים את עמיר יורה ברבין, רבין נשאר זקוף ועושה תפנית סבוב אחורה לראות מי ירה בו. כל זאת ארך שני שניות. אחר כך, בתנאי התאורה הירודים והאנשים שהיסתירו, לא רואים יותר את רבין. במציאות, רבין התמוטט כ-‏5 שניות לאחר היריה. אלא שהסצינה נקטעה כשרבין עומד ואף מסתובב, מה שנותן תחושה של חיוניות.

אז הבלופרים, ניצלו את נטייתו של הצופה להשלים בדמיונו את הסצינה מנקודה בה רבין עומד ואין שום סימן לפגיעה, ותקעו את הבלוף על רבין שהיגיע למכונית בכוחות עצמו, ואף פיברקו את קטע המלל של ''רובין'' שהינו דוגמא קלאסית לפיברוק באינטרנט של עדויות לתאוריית קונספירצייה. יש עדויות מפוברקות מסוג זה לאין סוף גם אצל מכחישי שואה ושאר הבלופרים.

אבל כאן זאת -

עבודה עברית רבותי.
_new_ הוספת תגובה



ועוד בלוף. האמת שיגאל עמיר קטם את ראשי הקליע ויצר כדורי דום דום
מיכאל שרון (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 22:38)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

די היה באחד מהם לחסל את רבין באופן יותר מוודאי. אך הוא ירה בו שני כדורי דום דום וחסל אותו כפול ומכופל. ומה כאן הגימיק של הבלופרים? הם מסתמכים על כך שזכרונו של הקורא קצר ואינו זוכר את עדותו של יגאל עמיר אודות שיוף כדורי הדום.

עבודה עברית רבותי, ועוד אלה חושבים אותנו לטמבלים.
_new_ הוספת תגובה



ולמה יגאל עמיר צעק ''סרק סרק''?
מיכאל שרון (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 22:49)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשביל לא לקבל מהלומות רצח מהשב''כניקים ובשביל שלא ירו בו, בשניות הראשונות מתוך מחשבה שהוא ערבי או מתוך פעולה ספונטנית. הוא למד לדבר בעגה שבכנ''יקית, ו''סרק'' זה ביטוי של מישהו בתוך העניינים. מטרתו מייד לאחר הרצח היתה לבלבל את האנשים שם ולהשרד, כפי שהוא עצמו סיפר מאוחר יותר.

רבותי, איך המרגש שעובדים עליכם עבודה עברית? נעים לכם להרגיש שבלופרים מזיינים לכם ת'מוח עם הבליהם?

מה ההבדל בין אלה לבין איזה סוכן מחירות ''דינמי'' שמנסה להציף אתכם במילים, בלופים וסיפורים מפוברקים ולמכור לכם מוצר חסר ערך במחיר גדול?
_new_ הוספת תגובה



ולמה מיכאל שרון מזבל במוח?
צדק (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 23:13)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יגאל עמיר לא צעק ''סרק סרק'',
וגם ועדת החקירה לא ''התאמצה'' למצוא את הצועק ''סרק סרק'',
מעניין למה............

אם הצועק היה יגאל עמיר אין כל ספק שזה היה מופיע בדו''ח ועדת החקירה (הטיוח).
_new_ הוספת תגובה



7 שגיאות בנח
נחום שחף (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 0:45)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשאתה כותב האמת ש... אין זה הופך את טענך לאמת.
האם אתה בטוח שהיורה היה יגאל עמיר?
בועז מושקוביץ יחד עם חבורה די רצינית שהתכנסה אצלי בערב הקרנת התחקיר בערוץ 2 ראו חומר ממשי.
כשיהיה בידך החומר הסולידי, תוכל להביע את דעתך.
האמת ש...
אינה טיעון ממשי אלא במי שרואה במילים את העובדות
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון, אתה מדבר כאילו אתה יודע , ואתה לא.
נחום שחף (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 0:40)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה שלא תוותר על הדעות הקדומות, ועל רצח האופי?
ראה. אתה חוזר על אותה מריחה כפי שנהגת בפרשת א-דורה.
לא די?

בסופו של דבר האמת הולכת ונחשפת, ואז איך תסביר את הפשלות?
מציע לך להצמד לעובדות ולמה שאתה יודע.
_new_ הוספת תגובה



מדוייק, רבין הגיע למיון עם קליע בודד בע''ש
hadar (יום חמישי, 04/01/2007 שעה 17:21)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ויש כאלה שתפקידם לערפל את המציאות, אתה יכול לנחש לבד מי הם.

_new_ הוספת תגובה



רבין לא הלך למכונית. רבין התמוטט.
לוי (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 16:02)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדעה שהגירסה הרשמית של רצח רבין שקרית אינה קונספירציה . מדובר בפרובוקציה התפורה בחוטים גסים .
מדובר בשלמזלים בעלי מקצועיות עלובה
לא יותר .
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון, למה המריחה?
נחום שחף (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 0:35)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם יש לך משהו קונקרטי, אנא בטובך
_new_ הוספת תגובה



רבין לא הלך למכונית. רבין התמוטט.
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 1:00)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עדותו של יורם רובין בפני ועדת שמגר:
''אמרתי ליצחק רבין: יצחק, אתה שומע רק לי, לאף אחד אחר אתה לא שומע, ותוך כדי תנועה הוא עוזר לי לקום. זאת אומרת הוא שיתף אתי פעולה...זינקנו, בפירוש זינקנו. אני התפלאתי, אחרי זה כשאני משחזר, איך בנאדם בגיל כזה, איך יכולנו לקפוץ ככה.''

מיכאל, תעשה קצת סדר בדבריך. תברר מה העובדות ומהן הראיות הנוגדות את הגרסה הרשמית, אחרי זה תן תשובה.
אתה פשוט מדמיין לך מצב, שבו הכל מוסבר על ידי טעויות ובילבולים כדי בשום אופן לא לסכן את ביטחונך בנרטיב הרשמי - זה לא רציני.

אגב, יש גם עדויות של מספר אנשים, שרבין הגיע לבית החולים באמבולנס ולא בקדילאק והיה עליו ציוד הנשמה. כמה אנשים בבת אחת יכולים להתבלבל בין קדילאק לאמבולנס?
_new_ הוספת תגובה



לעניין הזמנים
עמיש (יום שני, 14/11/2005 שעה 12:00)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם שעת הפגיעה, כפי שהיא נרשמת בבית החולים יכולה להיות עדות קבילה או הוכחה לשעה האמיתית?
הרי הנפגע מגיע לבית החולים לאחר שנפגע והאדם שרושם את הקבלה בבית החולים אינו יכול לדעת מתי התחוללה הפגיעה.

לפחכך, לכל היותר ניתן לדעת מתי הפצוע הגיע. את שעת הפגיעה אפשר לקבל רק ממקור מוסמך שרשם את האירוע בעת שהתרחש.

נותרת השאלה, מה אומרת המשטרה על שעת הרצח, מתי נעצר הרוצח, מתי התקבל הפצוע בבית החולים.
_new_ הוספת תגובה



לעניין הזמנים
יובל רבינוביץ (יום שני, 14/11/2005 שעה 15:35)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינני משפטן, אבל התייחסתי רק לשעת ההגעה לבית החולים. מה שהסברתי שאפילו שעת ההגעה לבית החולים אינה נכתבת במדוייק ברישומי בית החולים.

היא כן נכתבת במדוייק על פי רישומי מד''א, אם הם מְפַנים לבית החולים.
_new_ הוספת תגובה



הבנתי, אבל לא שאלתי מבחינה משפטית
עמיש (יום שני, 14/11/2005 שעה 16:05)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלא האם הפרוצדורה הזו היא מדוייקת, האם היא נלקחת בחשבון כאשר בית החולים עצמו רוצה לברר משהו וכו'

כל משחקי השעות והדקות הללו הם די מטופשים בכל האירוע הזה, אבל אי אפשר לעצור את הדמיון.

לפני כמה ימים הייתי בדאלאס, הלכתי לבקר את אתר הרצח של קנדי.
ליד מצבת הזכרון יש ''מוזיאון הקונספירציה''.
אנשים מסתובבים שם בלי סוף, מודדים, מצלמים, מסתכלים לכל הכוונים, כמעט כמו בתל אביב. גם אני מצאתי את עצמי מנסה לדמיין איך זה היה יכול לקרות. לעניות דעתי במרחק שבין החלון לבין נקודת הפגיעה היה סביר מאד שהוא יפגע.

יש למעשי רצח כאלה השפעה על האנשים לדורות רבים. לפני כמה שנים ביקרתי בפורום רומנו ברומא, באתר בו נשרפה גופתו של יוליוס קיסר יש תלולית עפר קטנה ועליה אנשים מניחים זרים עד ימינו אלה.
_new_ הוספת תגובה



''לפני כמה ימים הייתי בדאלאס''???
ישראל בר-ניר (יום שני, 14/11/2005 שעה 18:48)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה לא באת לבקר אותי? או לפחות הרמת טלפון?
_new_ הוספת תגובה



אילו ידעתי שאתה גר שם
עמיש (יום שני, 14/11/2005 שעה 19:38)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אולי בכלל לא הייתי בא....
בפעם הבאה אצור אתך קשר מראש, הפעם זה היה צפוף מאד ככה שממילא לא הייתי מספיק, בקושי גנבתי את השעתיים הללו.
_new_ הוספת תגובה



היינו יכולים להחליף מהלומות מילוליות
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 1:21)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על איזה סטייק טקסאני טוב . . .
_new_ הוספת תגובה



כפי שכבר הוכח
עמיש (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 8:26)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא צריך לנסוע עד טכסס בשביל איזו קטטה הגונה...
_new_ הוספת תגובה



אחוות לוחמים
מהנדס אזרחי (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 7:33)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכלתם מאותו המסטינג?
_new_ הוספת תגובה



אילו ידעתי שאתה גר שם
אלכסנדר מאן (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 3:43)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גילוי נאות: ניסיתי ליצור קשר עם עמיש כדי להסביר לו שאתה גר שם, אולם היתה תקלה עם המייל שלו... אצבע אלוהים. אולי בפעם הבאה.
_new_ הוספת תגובה



התהיות על רצח קנדי
ישראל בר-ניר (יום שני, 14/11/2005 שעה 18:57)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינן קשורות למרחק או לזווית היריה. אין מחלוקת על אפשרות הפגיעה.

סימני השאלה נובעים מכך שאוסוואלד השתמש ברובה בריח (שאפילו לא היה מותקן על חצובה), וירה על מטרה נעה. פרק הזמן שעמד לרשותו היה קצר (מספר שניות), ובכל זאת הוא הצליח לירות כמה פעמים. זה עדיין לא בלתי אפשרי, אבל אין הרבה צלפים עם יכולת כזאת.
_new_ הוספת תגובה



תעדכן אותי, למה לזמן אין משמעות?
נחום שחף (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 0:49)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איזה התפתחות פיזיקאלית חדשה שלא מוכרת לי ''פיזיקאי של כלום''?
_new_ הוספת תגובה



לא נכון
hadar (יום חמישי, 04/01/2007 שעה 17:27)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שעת ההגעה נרשמת מייד עם הגעת החולה באופן ממוחשב.

_new_ הוספת תגובה



לא נכון
יובל רבינוביץ (שבת, 13/01/2007 שעה 22:01)
בתשובה לhadar
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם יש קשר בין ההצהרה שלך לבין הקישור שאתה נותן?
מה אתה יודע על נהלי הרישום בחדרי המיון ומהו מקור המידע?
_new_ הוספת תגובה



הרופאים כתבו בדו''ח שרבין נפגע 4-5 דקות קודם
נחום שחף (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 0:27)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כלומר רבין נפגע כ-‏18 דקות לאחר שיגאל אמיר נעצר.
שאלה נוספת למה נפתלי היה צריך לספר שהשעה על השעון היתה 21:53? למה היה צריך להסתיר את האמת?
למה אנשים פוחדים להגיד את האמת?
למה מדינה שלמה נימצאת בפחד?
איזה מדינה אנחנו?
דמוקרטיה חופשית? או ''דמוקרטיה נאורה''?
_new_ הוספת תגובה



הרופאים כתבו בדו''ח שרבין נפגע 4-5 דקות קודם
יובל רבינוביץ (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 0:37)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי פוחד? אתה פוחד לכתוב כאן?

יגאל עמיר נעצר מייד לאחר שירה ברבין. רבין הגיע זמן מה לאחר מכן לבית החולים, נאמר 10 דקות. הרישום נעשה כ-‏10 דקות לאחר מכן. מה הבעיה?
_new_ הוספת תגובה



כאן אנשים לא פוחדים לכתוב, אבל שטיפת המוח עובדת
נחום שחף (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 0:55)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באשר לזמנים.
יגאל נעצר ב-‏21:30 , רבין הגיע לבית החולים ב- 21:52
, ונפגע 4-5 דקות קודם לפי רישומי הרופאים.
לפי חוות הדעת של הרופאים (לגבי זמן הירי) יגאל עמיר נעצר 18 דקות קודם שרבין נורה.
אליבי לא רע.
אבל יש רשימה ארוכה מאוד. ואני מדבר רק על ההוכחות הסולידיות, לא הוכחות בסגנון ברי חמיש.
_new_ הוספת תגובה



ואגב רובם כותבים כאן בשמות עט
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 12:28)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כך שלא ניתן לומר שהאנשים כולם מתבטאים בחופשיות.
בועז ואני עתונאים ולכן אנחנו מרשים לעצמינו להעיז יותר.
וכך גם סיוון ורבינוביץ שעורכים אתר אינטרנט מכובד
_new_ הוספת תגובה



זוהי הוכחה סולידית לכך
עמיש (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 17:49)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שהרופאים לא ידעו מתי הוא נפגע
_new_ הוספת תגובה



אז תענו לי על זה
רוני קליין (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 10:28) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בואו נניח בצד לרגע את ההגיון והשכל הישר בצד ונצא למסע בדיוני.

מה הסיפור של יגאל עמיר?
אני מעלה השערות שונות ומבקש תשובה מי מהם נכונה

הוא מראש התנדב לשבת בכלא כל חייו כדי לחפות על מישהו אחר שרצח את רבין?

הוא בכלל סוכן שב''כ. התחזה לימני קיצוני והסכים לשבת בכלא כל חייו. וגם אחיו התנדב לעזור.
במקרה כזה, אם אין מניע אידאולוגי, מומחי הקונספירציה צריכים לחפש חשבונות בנק בשוויץ של משפחת עמיר.

יגאל עמיר והאיש שצילם מהגג את האירוע תיכננו לעשות מתיחה שתשודר בתוכנית של יגאל שילון.

יגאל חשב שהגיע פורים והוא בא עם אקדח קפצונים. מישהו החליף לו את האקדח ויגאל פשוט לא שם לב.

כל חובבי הקונספירציה (שרק ''במקרה'' שייכים אידאולוגית לימין) מוזמנים להשלים את החלק הזה בפאזל שלהם.
_new_ הוספת תגובה



אז תענו לי על זה
צדק (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 12:53)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לכל חובבי הזיבולים וטענות הסרק סרק:

למה אתם שואלים שאלות קונספירטיביות, כאשר לעומתכם,
''חובבי הקונספירציה'' מציינים עובדות !!!!!!!!!!!
שקריות ולא היגיוניות המופיעות בגירסה הרישמית וידועות לכל אדם נורמלי?
_new_ הוספת תגובה



אז תענו לי על זה
עמיש (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 13:05)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על אילו עובדות שקריות אתה מדבר?
_new_ הוספת תגובה



אז תענו לי על זה
צדק (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 13:15)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל הקונספירטורים השמאלנים התעלמו מהעובדות, כדרכם בטומאה.
כי השמאלני איננו יודע מה עושים עם עובדות,
הן תמיד הפריעו לו בעולם השקר שיצר לעצמו.
_new_ הוספת תגובה



אטרח לענות לך
עמיש (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 13:34)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מספר השקרים והעובדות שאינן מסתדרות הוא גדול מאד,
זמן הנסיעה הוא רק אחד מהם.

1. רבין פונה בריכבו כאשר ליד ריכבו חנה אמבולנס !!

מה פסול אתה מוצא בעובדה זו? האם היא שקרית?

2. רבין פונה בריכבו אולם...יש עדות של לפחות שני אנשי סגל רפואי שהוא הגיע באמבולנס !!

היכן ראית עדות של שני אנשים אלה?, האם זו עובדה או שמא זו השערה?

3. לפצוע קשה גוזרים את הבגדים !! איך זה שבגדיו של רבין שלמים לחלוטין?

מה כאן שקר? האם מישהו טען שהבגדים נגזרו?

4. על קבלתו למיון, האיבחון ודרך הטיפול, יש 2 דוחות רפואיים שונים !!
השני משתדל להתאים לגירסה הרישמית, כמובן.

האם הדוח השני מסתמך על ''הגירסה הרשמית''? האם הוא נכתב לאחר צאת''הגרסה הרשמית''? או שמא ''הגרסה הרשמית'' מסתמכת על הדוח השני. (ואגב, היכן ראית שני דוחות?)

5. בבגדיו של רבין, בגופיה ובחולצה נמצאו 3 חורים תואמים,
2 מאחור ואחד מקדימה.
ועדת החקירה אומרת שרבין נפגע משני קליעים,
מי משקר, העובדות או הועדה?

האם החור הקדמי הוא חור של ירי?

6. היס מספר כי ביצע ניתוח שלאחר המוות אולם .....
הקלטת הניתוח הושמדה ע''י מיחזור הקלטת !!!!
מי אוכל את הסיפור הזה?
מה העובדה השקרית בטענה הזו? האם הקלטת נמצאת או שאינה נמצאת? איפה כאן השקר?

7. שיר השלום המוכתם בדם והמנוקב !! היה בכיס הקידמי של המקטורן, כיצד הגיע לשם הדם ואיך נוצר חור היריה אם רבין נפגע מאחורה, והקליעים לא יצאו מהגוף לפי הגירסה הרישמית?

בשיר השלום אין שום חור אלא כתם של דם. הדבר הוצג כבר מספר פעמים במקומות שונים. איפה ראית שבשיר השלום יש חור?

8. לפי הדוח הרפואי לרבין רוסקו 2 חוליות בעמוד השידרה,
בנוסף לפגיעות באיברים פנימיים. יספרו לנו חכמינו כיצד אדם עם פגיעות כאלו הולך לרכב, ואפילו מסייע לרובין, כפי שהעיד רובין עצמו בפני הועדה, לקפוץ אל הרכב........ ????????????

האם הוא ''הלך אל הרכב'' או שהוא היה בפתח הרכב?

9. בבדיקה שנערכה כחצי שעה לאחר האירוע,
לא נמצאו סימני ירי על ידיו של יגאל עמיר !!!!!!!

האם מישהו מכחיש את העובדה הזו?

כל העובדות מורות על רוצח אחר, על רצח שבוצע בדרך לבית החולים,
ועל חבורת שקרנים ופושעים המסתירה את האמת ומחפה על הרוצחים האמיתיים.
_new_ הוספת תגובה



הבהרה
עמיש (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 14:06)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשפט האחרון כמובן אף הוא מועתק מהודעתו של מר צדק ומשקף את דעתו.
_new_ הוספת תגובה



אלו לא תשובות
צדק (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 14:22)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. רבין פצוע קשה ומפונה ברכב במקום באמבולנס המצויד בציוד רפואי ונוח יותר עבור הפצוע?
אף אחד אינו מסביר את המעשה הבלתי סביר הזה בעליל,
אבל המעשה הבלתי סביר מסייע למחשבה שרבין לא היה פצוע כלל !!

2. עדות לנושא האמבולנס הופיעה גם בסרט שהוצג בערוץ 2 בנושא החור השלישי.
ד''ר גוטמן כותב בדו''ח שרבין הגיע למיון ''עם טובוס'' (צינור הנשמה) שהוכנס ע''י צוות נט''ן !!

ד''ר ניר כהן, תורן מחלקת הטראומה, שקיבל את רבין אומר למעריב:
'' אני זוכר ששמעתי סירנה שונה מהרגיל, מיד לאחר מכן ראיתי אותו מועבר מהאמבולנס למיטה ולחדר הטראומה''.

3. הבגדים הגזורים - שאלתך אידיוטית בעליל !!
אינך רואה שמשהו מסריח בעובדה שבגדיו של רבין שלמים,
עד כדי כך אתה עיוור?

4. הדו''ח הראשון נכתב במהירות האפשרית כמו שמקובל.
הדו''ח השני נכתב מאוחר יותר באותו היום, ע''י הטייח הראשי, הפתולוג היס.

5. החור הקידמי הוא חור של ירי, מומחה לזיהוי פלילי בדק וקבע זאת.
ומדוע החור השלישי אינו מופיע בדו''ח הועדה?
ומדוע החור השלישי לא נבדק ע''י המחלקה לזיהוי פלילי?
ומדוע הציבור לא ידע על החור השלישי עד עכשיו?
ומדוע התובעת במשפט לא ראתה את החולצה והגופיה, כפי שהעידה בעצמה?

6. העובדה השיקרית היא השמדת הראיות !!
השמדת ראיות היא עבירה פלילית,
וניתוח לאחר המוות של נרצח הוא ראיה חשובה מאד במשפט,
בלעדיו אין כיווני ירי, מסלול הקליע,
והעיקר, הצורך להוכיח שהקליע היה קטלני.

ומה בקשר לערך ההיסטורי של הקלטת........( רצו לחסוך 2 ש''ח LOL )

7. הופיעה בתקשורת (השמאלנית) תמונה של שיר השלום עם חור,
החור הוסף ע''י עיבוד גרפי לצורכי תעמולה והסתה, ונעלם מאוחר יותר בצילומים הבאים.
ועדיין כיצד ספוג דף השיר בכל כך הרבה דם כאשר לפי הגירסה הרישמית רבין לא נפגע מקדימה,
ואף כדור לא יצא מהגוף?

8. הנה עדותו של יורם רובין בפני הועדה:
''הוא (רבין) עזר לי לקום. כלומר, עבדנו יחד. אחר כך, הוא קפץ לתוך המכונית. במבט לאחור, נראה לי מדהים שאדם בגילו מסוגל לקפוץ כך… קפצנו לתוך הרכב, הוא היה על המושב ואני בין המושבים. הרגליים של שנינו היו תלויות מחוץ לרכב. הכנסתי את רגליו פנימה ואז את שלי ואמרתי לדמתי שיתחיל לזוז.''

איך תיאורו של רובין מסתדר עם פציעותיו של רבין?
בהנחה שאיננו נמצאים באולפן הוליוודי או צופים בסופרמן.

9. בבדיקה שנערכה כחצי שעה לאחר האירוע,
לא נמצאו סימני ירי על ידיו של יגאל עמיר !!!!!!!

''האם מישהו מכחיש את העובדה הזו?''

כמה יודעים את העובדה הזו? אני בטוח שגם אתה לא ידעת זאת עד שה''קונספירטורים'' סיפרו לך.

זוהי העובדה בהא הידיעה, המוציאה כל נאשם זכאי באופן מיידי !!
ומניעה את המשטרה לחפש את היורה האמיתי זה שעל ידיו ימצאו סימני ירי.

--

''ותמו שקרים ושקרנים מן הארץ''
_new_ הוספת תגובה



ובכן, הפרדנו בין עובדות לבין
עמיש (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 16:03)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הערכות וסברות כרס, וגם זה הישג נאה למדי.

התעודה בדבר היעדר סימני ירי התפרסמה עשרות פעמים ולמיטב זכרוני גם עמדה בפני השופטים וחברי ועדת החקירה.

אני לא רופא, אבל בהחלט יתכן שבשניות הראשונות אחרי פציעה כזו הנפגע יכול לנוע.

אני שמח שאתה מודה שלא היה חור על הדף של שיר השלום, נכון אמנם כי באחד העתונים זה הופיע כ''עובדה'' אולם זה מעולם לא הווה איזו ''גרסה רשמית''

אבל כאמור, אלו הם קשקושים. ראינו במו עינינו מה קרה, שמענו את הרוצח, שמענו אותו כמה וכמה פעמים, אם יש בעיה עם רצף האירועים או עדויות שונות, מי שצריך להסביר אותן הם העדים ולא אף אחד אחר. בהחלט יתכן והם טעו, או שכחו, או התבלבלו או שעשו איזו קונפבולציה במקום שזכרונם כשל ואיני מוציא מכלל חשבון שהם אף שקרו.

ואז מה? האם עמיר לא רצח?
אולי שמישהו יסביר לי למה הוא הודה ברצח אם הוא לא רצח.
ואנא בטובך, תן לי הסבר הגיוני אם אתה מסוגל.
_new_ הוספת תגובה



ובכן, הפרדנו בין עובדות לבין
לוי (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 16:17)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברנס הודה ברצח .
גם שני נערים ערביים הודו ברצח החייל שייחט . אח''כ התברר שהם לא יכלו לרצוח אותו והם שוחררו ללא משפט אחרי שהודו .
גם איזה חסר בית הודה ברצח של מי שהוא אשר הופיע אצל אחותו .
מה עובר על אנשים אלו בעת החקירות אני יכול רק לדמיין .
מענין מדוע השוטרים החרוצים אשר סחטו הודהות כוזבות לא עפו מן המשטרה ולא הוכנסו למאסר ????
_new_ הוספת תגובה



מה הדמיון בין המקרים?
עמיש (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 16:40)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מה הדמיון בין המקרים?
לוי (שבת, 19/11/2005 שעה 18:02)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדמיון הוא שאין להסתמך על הודאות . הן עלולות להיות שקריות המתקבלות תחת לחץ .
מן הראוי לציין שבמשפט העברי אם בא אחד ואומר רצחתי את הנפש לא אמר כלום .
לעומת זאת אם הודה שחייב כסף הוא מחוייב לשלם .
_new_ הוספת תגובה



אין להסתמך על הודאות
עמיש (שבת, 19/11/2005 שעה 18:33)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בלבד אלא אם יש הוכחות נוספות.
_new_ הוספת תגובה



ובכן, הפרדנו בין עובדות לבין
צדק (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 17:03)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בו נבהיר דבר ברור לכל אדם סביר,
דבריו של יגאל עמיר ואפילו הודאתו אם היתה כזו,
הם חסרי ערך משפטי לחלוטין !!!!!!!!!!!!!!!!

גם אם תלך לתחנת משטרה ותיתן הודאה על רצח שבצעת,
המשטרה חייבת לשחרר אותך מיד אם אין ברשותה עדות תומכת,
ואיננה יכולה להגיש כתב אישום ללא עדות חותכת,
כי בית משפט נורמלי יגלגל את המשטרה מכל המדרגות.

אם אין סימני ירי, האדם זכאי !!!!!!!!!!
(הבדיקה נערכה חצי שעה לאחר האירוע)

עם פגיעות כאלו אדם מתמוטט על המקום,
מנהל בית החולים איכילוב,ברבש:
הייתה לו פציעה אחת בחזה, קשה ביותר, שפגעה בעמוד השדרה ובכלים הגדולים שליד הלב, ופציעה שנייה, שפגעה בטחול. שתי הפציעות האלו דממו.

תביא רופא שיספר לי על אדם שהולך עם כלי דם קרובים ללב פגועים, ו-‏2 חוליות שידרה מרוסקות.

אם צפית בסרט ההתנקשות בנשיא רונלד רייגן,
יכולת להבחין איך שומר ראשו הבריון מתמוטט על המקום,
מפגיעת כדור אקדח אחד בביטנו.

ורבין הזקן ימשיך לטייל......................ואפילו לקפוץ..

-------------------

אם יש בעיה עם העדויות זו תפקידה של המשטרה וועדת החקירה,
להבחין בבעיות, ולטפל בעדים הטועים או המשקרים.
זה לא התפקיד שלי, לפחות עד שימנו אותי לחקור את האירוע.
_new_ הוספת תגובה



שטויות
עמיש (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 19:48)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל לא ענית לי על השאלה, מדוע ביבי לא עשה מאמץ להפריך את השקר בדבר הרצח כביכול.
מדוע הוא לא חשף את הקונספירציה, מדוע יגאל עמיר הודה וממשיך להודות.

אנא נסה להיות ענייני ולענות לשאלות.
_new_ הוספת תגובה



מה אתה דוחף את ביבי לענין?
צדק (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 20:06)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איזו שאלה אידיוטית זו?

תתיחס לעובדות, ותפסיק עם שאלות הסרק סרק האידיוטיות.

כל אזרח שרואה שקרים כאלו צריך לפעול ולהתריע בהתאם ליכולתו,
ואין לזה כל קשר לבדיקת האמת ע''י מי שמחויב לכך,
מערכת אכיפת החוק ובתי המשפט.
_new_ הוספת תגובה



איזה תשובות אידיוטיות?
סתם אחד (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 20:42)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך אתה מצפה שיתייחסו ברצינות לטענות המטופשות שלך
אם אינך מוכן לענות ברצינות על שאלות הקשורות בהן ובאמינותן?

כנראה שאינך מחפש התייחסות רצינית אלא במה לשפוך עליה
את הזבל שהצטבר אצלך.
_new_ הוספת תגובה



ביבי פוחד לדבר על הנושא
נחום שחף (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 1:00)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואני אומר זאת מתוך ידע
_new_ הוספת תגובה



שחף, תפסיק לבלבל את המח. העדות שלך לא שווה כלום
סתם אחד (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 7:12)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי אתה שנקבל את עדותך האישית ? מה אתה ? חבר ואוהד מנהיגות יהודית שיש לו מוטיבציה ברורה להרחיק מעליו ומעל חבריו עדות שהרי אתם אלה שבקרבם צמח הרוצח, אתם הרוח הגבית שלו, ויותר מבדל אשמה, לפחות ציבורית דבק בכם. זו הקונספירציה היחידה, כל השאר, שטויות במיץ עגבניות.

לך יש מניע ברור בהכפשת כל העולם ואשתו בעניין רצח רבין. עכשיו אתה רוצה גם שנאמין לך שאתה יודע שביבי פחד... ראש ממשלה שנבחר בבחירה ישירה, עם כל הסמכויות האפשריות... וטוען ברצינות שזה ''ידע אישי''. מה אתה חושב שהקוראים כאן מטומטמים שיקבלו את דבריך כדברי אמת? הרי בית המשפט כבר הביע את דעתו על כישוריך.

ואם ביבי פחד, אז למה קצב שגם הוא לפי טענותיכם המופרכות היה מושא להכפשה לא עושה כלום מאז נבחר לנשיא, גם הוא פוחד ? רק נחום שחף וחבורת הקונספירטורים הם בעלי ''אומץ אישי'' שאינם פוחדים ???

לא יעזור לך, הרוצח הוא יגאל עמיר והעקבות הברורים מוליכים אליכם כאל אלה ששמחו על ש''הוזז'' באמצעות הרצח ובנסיון לתפור תיקים.
_new_ הוספת תגובה



תרגע קצת
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 11:07)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פרופסור אסא כשר הכפיש והחרים את משה קצב כי בדיונים בכנסת בזמן הסכם אוסלו אמר קצב לאנשי המשאל, שאם היו כפי שהם היום ליד בן-גוריון ב-‏48, היו מתנגדים להקמת המדינה.
אסא כשר, המורה למוסר של המדינה, בגלל זה האשים גם את משה קצב בהסתה לרצח רבין.

שים לב לאיזו היסטריה של השמצות אתם נכנסים בכל פעם שמישהו מניח לכם מול העיניים ראיות לכך, שלא הרוצח האמיתי של רבין יושב בכלא! אין לכם הפרכה מקצועית ופרטנית של הראיות, יש לכם את מה שאתה מגדירים, שהוא ההיגיון הצרוף הסופי.
אתם מניחים, שהשוטרים לא קראו שעון והרופאים לא זכרו ואלה טעו וההם סתם במקרה התבלבלו. אז איך אתם יודעים, שהם עצרו את האדם הנכון? אולי הוא חולה בסכיזופרניה ומדמיין את עצמו כרוצח רבין, כמו שאחרים מדמיינים, שהם נפוליון או יוליוס קיסר?
זו לא הנחה מבוססת כמובן, אבל היא גם לא יותר מופרכת, מהנסיון שלכם להגיע להחלטה על סמך התנהגותו של ביבי נתניהו.
ממתי ביבי הוא מורה הדרך שלכם? כשהוא היה ראש ממשלה האשמתם אותו בכשלון בכל תחום אפשרי, אפילו אם הוא רק עשה אפצ'י. אולי המנעותו מחקירת רצח רבין - זה עוד אחד משרשרת כשלונותיו? איך אפשר, על סמך מעשיו של ביבי, על סמך ''מה הוא עשה ומה הוא לא עשה'', להגיע למסקנה בחקירת רצח רבין? אני, אחד שהצביע לביבי, איני מפקיד בידיו את החלטתי, מדוע אתם כן?

הנרטיב ''הימין רצח את רבין ואת השלום'' הוא נרטיב מופרך, אבל הוא כל עולמכם - אם תאבדו אותו, עולמכם ייחרב. לכן אתם ממציאים כללים חדשים ובלתי מתקבלים על הדעת של היגיון וחקירה, על מנת לשמור על הנרטיב הזה, כמו על אתרוג בקופסה...

נניח, באופן היפוטטי לחלוטין, שמישהו מכן מקבל בדרך פלאית כלשהי את ההוכחה הסופית, החותכת ובלתי ניתנת לערעור, שהרוצחים האמיתיים של רבין נהנים עכשיו מסטייק ויין במסעדה משובחת ומי שאוכל את המרק של הכלא, הוא לא הרוצח.
אתה מחזיק בידך את העותק היחיד בעולם של הראייה הזו ואתה יודע, שגילוי הראייה יביא ניצחון לצדק אבל יביא גם מותו של הנרטיב הנ''ל ועקב כך לחורבן של השמאל הישראלי: מפלגות השמאל תצטמקנה למימדי ''עלה ירוק'', בעלי תפקידים בכירים מהשמאל יודחו, השליטה בתקשורת תעבור לאנשי ימין והאידיאולוגיה ה''שטחים-תמורתית'' תודח מהבמה...
מי מכם ישלח את הראיה הזו לכל מערכות העיתונים (כולל ''מקור ראשון'' ו''ערוץ-‏7'') ומי מכם ישרוף אותה?
מי מכם מסוגל לענות לשאלה הזה ללא התחמקויות, ב''כן אשלח'' או ''לא אשלח'' פשוטים?
_new_ הוספת תגובה



מקור ראשון מת
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 11:31)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וערוץ שבע הוא מוקצה.

אבל, נניח, באופן היפוטטי לחלוטין, שראשי הליכוד מקבלים את ההוכחה הסופית, החותכת ובלתי ניתנת לערעור, שהרוצחים האמיתיים של רבין נהנים עכשיו מסטייק ויין במסעדה משובחת ומי שאוכל את המרק של הכלא, הוא לא הרוצח.
הם מחזיקים בידם את העותק היחיד בעולם של הראייה הזו והם יודעים, שגילוי הראייה יביא ניצחון לצדק אבל יביא גם מותו של הנרטיב הנ''ל ועקב כך לחורבן של השמאל הישראלי: מפלגות השמאל תצטמקנה למימדי ''עלה ירוק'', בעלי תפקידים בכירים מהשמאל יודחו, השליטה בתקשורת תעבור לאנשי ימין והאידיאולוגיה ה''שטחים-תמורתית'' תודח מהבמה...
האם הם יעשו שמוש בראיה הזו?
האם אתה מסוגל לענות לשאלה הזה ללא התחמקויות?

אתה מגלגל כאן סיפורים והשערות ואינך מסוגל לענות לשאלה פשוטה והגיונית אחת ויחידה- אם כל זאת הוא סביר ומתקבל על הדעת איך יכול להיות שראשי המושמצים והמוכפשים, שעדיין יש אות קין על מצחם, לא חוקרים את הדבר עד תומו, למה הם לא עושים זאת?
_new_ הוספת תגובה



מקור ראשון מת? - היית מת!
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 12:49)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בקיצור: היית שורף את הראייה.
לגבי ביבי - עניתי, אני לא יודע למה הוא לא חקר וזה לא אומר לי כלום. השאלה היא מדוע אתה לא חוקר?
_new_ הוספת תגובה



מקור ראשון מת
לוי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 7:01)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המערכת המשפטית המושחתת השלטת במדינת ישראל מכשילה כל חקירה . לא מאפשרת גישה לממצאים .
_new_ הוספת תגובה



תירוץ עלוב ושקרי
עמיש (יום שישי, 18/11/2005 שעה 9:08)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תנסה משהו יותר טוב
_new_ הוספת תגובה



תירוץ עלוב ושקרי
לוי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 11:08)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא תרוץ
לא עלוב
לא שקרי
למרבה הצער זהו המצב .
נקווה שהחומה תפרץ וניתן יהיה לחשוף את מעשי הנבלה הסדרתיים .
_new_ הוספת תגובה



תירוץ עלוב ושקרי
עמיש (יום שישי, 18/11/2005 שעה 14:20)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

של מפסידנים.
_new_ הוספת תגובה



תירוץ עלוב ושקרי
לוי (שבת, 19/11/2005 שעה 18:24)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא מסכים איתך
_new_ הוספת תגובה



עוד תירוץ עלוב ושקרי באותו סגנון
צדק (יום שישי, 18/11/2005 שעה 13:29)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הק.ג.ב. מונע ומכשיל כל חקירה בפשעי סטאלין,

''תירוץ עלוב ושקרי'', השיב לו עמישיאנוב בתגובה ב''פראבדה''.
_new_ הוספת תגובה



''תנסה משהו טוב יותר''? וזהו?
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 12:24)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מנסה לחשוב על תגובה להוכחה של קמפלר שכדור הארץ לא במרכז היקום (מסלול אנרציאלי מעגלי חלק מול מסלול מפותל לא אינרציאלי)
''נסה משהו טוב יותר''!
ענק.
מה עוד יש להוסיף?
הא כן.
''האח הגדול סטאלין שמש העמים הלך מאתנו'' או משהו דומה ככותרת ראשית באותיות של דם בעתון על המשמר (או משהו דומה)
_new_ הוספת תגובה



עכשיו הגזמת
דוד סיון (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 11:52)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שים לב לאיזה היסטריה של השמצות אתה נכנס. אתה בעצם רומז ברשעות שציבור שלם ''השמאל הישראלי'' לא מעוניין בעובדות האמת. לא פלא שלא מאמינים לך שאתה מחפש את האמת.

בנתיים הראיות מצביעות על רוצח שיושב בבית הכלא. בנתיים לא ''הצגתם'' ראיות משכנעות שזה מישהו אחר וגם לא ''זיהיתם'' בודאות מיהו הרוצח האחר. אז השאלות שלך הן היפותטיות ובעלות מטרות לא ענייניות.

אבל לצורך הדגמה נתעלם מהמטרות הללו. נניח שסוף סוף ''הצלחתם'' להציג ראיות קבילות לטענות המופרכות ''שלכם'': יגאל עמיר הוא לא הרוצח. ובנוסף נניח שסוף סוף יש ''לכם'' ראיות קבילות מיהו הרוצח ומהו שמו. נניח גם ש''להערכתכם'' הגילוי של העובדות הללו לציבור היה מצמק את מפלגות הימין למימדי ''עלה ירוק''.
מי ''מכם'' היה מעיז לדאוג לגלות הראיות למערכת המשפט ולציבור הרחב?
מי מכם היה מדיח את האידיאולוגיה שהובילה תהליך של התנחלות בלתי חוקית?
_new_ הוספת תגובה



מאיר פעיל מחשיד את השמאל ברצח
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 12:44)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאיר פעיל:
''אני חושב שרבין רצה לעשות שלום, אבל בחסות מלך ירדן. הוא ביקש להחליף את המנהיגים הפלשתינים, שהם חתרנים בלתי נלאים, במנהיגי ירדן ולהם להחזיר את רוב הגדה ואפילו חלק מסוים מירושלים ואולי אפילו חלק מהרצועה. הוא האמין שמהלך כזה יביא שלום יותר יציב. יש לי הרגשה שהוא נתן לכל מיני אנשים להרגיש את זה, ולכן הוא נרצח''.

מותר לכתוב את הדברים האלה?

''כן, אני מעריך שבתקופה שיצחק נרצח בשלה בו ההחלטה להחליף את הפלשתינים בירדנים, שהם יותר אמינים, ויש לי הרגשה שמי שרצח אותו עשה זאת כי הבחין בכך''.

(בסוף המאמר)
_new_ הוספת תגובה



למה את השמאל?
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 12:53)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לדעתי הוא מאשים את הימין שלא רצה במנהיגות פלשתינאית יציבה והיה לו נוח לחיות עם ההנהגה הפלשתינאית שעמה לא ניתן להגיע לשום הסדר.

(וכל זאת בתנאי שפעיל אכן אמר את הדברים הללו.)
_new_ הוספת תגובה



בררתי ומצאתי שמאיר פעיל לא אמר מעולם
רמי נוי (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 20:16)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את הדברים הללו. שקרים רבותי שקרים
_new_ הוספת תגובה



ספר לנו על מהלך הברור שעשית
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 20:27)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעניין איפה חיפשת ואת מי שאלת.
_new_ הוספת תגובה



שוחחתי עם הנוגעים בדבר
רמי נוי (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 22:30)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והם הכחישו שאמרו אי פעם את הדברים הללו.

מקור ראשון הוא אחד המקורות הלא אמינים ביותר הקיימים.
_new_ הוספת תגובה



קשה לכתוב את השמות?
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 22:35)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה צריך לסחוט כל פרט?
_new_ הוספת תגובה



אתה חוקר משטרה או סתם
רמי נוי (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 22:46)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פרובקטור טמא?
_new_ הוספת תגובה



אני חוקר פרטי
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 22:54)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התחמקותך מוכיחה למי שזקוק להוכחה, מי משקר כאן.
_new_ הוספת תגובה



בתור מי שמעולם לא יצאה מפיו מילת אמת
רמי נוי (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 23:29)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בתור מתחזה מאוס בשם בדוי אנטישמי שקרן ומפיץ דיבה, אינני חייב לך כלום. כשאני אומר לך שבררתי - כך היה הדבר.
_new_ הוספת תגובה



כן, קומרד קומיסר בוריס
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 23:45)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני חושש שתשלח אותי לגולאג,
בגלל העבירה החמורה שביצעתי.
ביקשתי שתאמר אמת ...........
מה יהיה עלינו אם אנשים יתחילו לאמר אמת?
מה יהיה על הבולשביזם והשמאלנות שלנו, קומרד?
_new_ הוספת תגובה



מקור ראשון לא אמין, מאידך מי שמכפיש אמין. הגיוני.
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 15:07)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מקור ראשון לא אמין, מאידך רמי נוי אמין, אידי אמין אמין.
היה פעם שיר אחלה שיר.
אפ סייד דאון, יו טארן מי, אין סייד האוט.

הרעיון הוא פשוט
שחור הוא לבן, אמת היא שקר, שמש העמים סטאלין, צדק אוניברסאלי,
וגו'
השלם את החסר.
_new_ הוספת תגובה



אני ביררתי בהזדמנויות אחרות
דוד סיון (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 20:44)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התיאור שלך לא כל כך מפליא אותי. שם המשחק של ''מקור ראשון'' הוא דיסאינפורמציה. לא פעם אחת ולא פעמיים כאשר טרחתי לבדוק ציטוטים כביכול של ''מקור ראשון'' התברר הבלוף או הסילוף. מה שמעניין בהקשר הזה, ש''צדק'' התברבר סביב העובדות הללו והתעקש לא לקבל את העובדות הללו. זו אחת הסיבות ש''מקור ראשון'' וגם דברי ''צדק'' לא אמינים בעיני.
_new_ הוספת תגובה



תיאור מדהים, במיוחד פרטי הבדיקה
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 21:11)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

LOL LOL LOL
LOL LOL LOL

LOL LOL LOL
LOL LOL LOL

_new_ הוספת תגובה



חבל שהזכרון שלך קצר
דוד סיון (יום שישי, 18/11/2005 שעה 9:06)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא ראיתי צורך לתאר לך את הדברים כי חשבתי שאתה גם זוכר. כנראה שהזכרון הוא לא בדיוק חזק אצלך; כנראה שלשם שינוי אתה דוקא מעוניין בעובדות. בהמשך נדע אם באמת אתה מעוניין בעובדות או לא.

לפני כחצי שנה כתבתי מאמר בשם ''עיתונאים בזכות הסילוף והשחיתות'' (דיון 2897). לך אדן ''צדק'' הציק הקטע שכתבתי על התנהלותו של זאב גלילי מ''מקור ראשון'' שאותו סיכמתי כך: ''אינני יודע בביטחון האם זהו סילוף או פשוט טעות אבל חוסר התגובה של גלילי מעלה חשד שנוח לו מאד עם התוצאה הלא נכונה''. כפי שקורה לך לעיתים אתה התקשית להאמין אבל גם התקשית למצוא את העובדות בקישורים שהוצגו.

בסבלנות עזרתי לך להתמקד ולמצוא את הנתון ואחר כך הצגתי גם נתונים ממשרד האוצר. אתה התעקשת להשלים עם העובדות והתברברת. בעיקר גילית חוסר עניין בעובדות כאשר הן לא מתאימות לתפיסת העולם שלך (התנהלות טיפוסית שלך.....). לקראת סוף הפתיל כתבתי בתגובה להודעה שלך את הדברים הבאים: ''כרגיל אין לך מה להוסיף או לתרום לדיון חוץ מלהזכיר לנו שאין לך עניין בעובדות ובנתונים על המציאות, אלא סתם לפזר הגיגים חסרי שחר. כמו בפעמים הקודמות מתברר שיש בך פחד וחשש שהעובדות והנתונים יערבלו לך את השקפת העולם המעוותת'' (תגובה 60798).

כאשר ברור שאין לך מה להוסיף אתה כאילו מתבדח באמצעות LOL, אלא שהפעם ההתנהלות שלך היא הבדיחה.
_new_ הוספת תגובה



מה הקשר ???????????????????????
צדק (יום שישי, 18/11/2005 שעה 13:33)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לענין חבוב, לענין בלבד..........

התחמקויות בסגנון גן הילדים לא ישפרו את מצבך.
_new_ הוספת תגובה



גם זכרון קצר וגם חוסר ענייו בעובדות
דוד סיון (יום שישי, 18/11/2005 שעה 14:41)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנושא היה חוסר האמינות שלך ולהבדיל של ''מקור ראשון''. מאחר והבעת תמיהה שחסרים לך פרטי הבדיקה הגשתי לך פרטי בדיקה שהבקשרה התברברת והתחמקת מהודאה בכשלונך. מה שהתברר שוב הוא שאתה כל כך צפוי.

לתומי חשבתי שאולי אולי בהקשר הזה, שאתה נקשר לחוסר אמינות, יהיה לך אומץ להתייחס לעובדות ברצינות ולכן כתבתי:
''בהמשך נדע אם באמת אתה מעוניין בעובדות או לא'' (תגובה 70147).
במשפט האחרון של אותה תגובה כתבתי:
''כאשר ברור שאין לך מה להוסיף אתה כאילו מתבדח באמצעות LOL, אלא שהפעם ההתנהלות שלך היא הבדיחה''.

המסקנות שלי הן:
1. אינך מעוניין בעובדות.
2. כאשר העובדות לא מתאימות להשקפת העולם המעוותת שלך אתה נבוך וזה מתבטא בכאילו בדיחה ירודה.
3. שוב כרית פח עבור עצמך.
4. כמה עצוב שאדם בעל כישורים כמוך מבזבז את זמנו כדי ליפול למלכודות שבעצמו הניח לפיתחם של אחרים.
5. נשארת לא אמין כפי שהיית.
_new_ הוספת תגובה



איפה נתקלת אצל ''צדק'' בקישורים?
רמי נוי (שבת, 19/11/2005 שעה 15:35)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא הרי חף מכל השכלה , נאורות, תרבות, ומיומנות בנושא כלשהו, ואף מתגאה בכך. ראה את מסכת שקריו בנושא האבולוציה
_new_ הוספת תגובה



נוי וסיון, מרגישים חמימות נעימה בביצה הבולשביקית?
צדק (שבת, 19/11/2005 שעה 18:40)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך אתם מסתדרים עם הריח בביצה?

מתרגלים, שמים מסיכות..............
_new_ הוספת תגובה



נו, אם אתה סיוון טרחת לבדוק, ומצאת מה שמצאת..הרי אתה אמין. לא??
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 15:16)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה דוד סיון אמין, מקור ראשון לא אמין, ידיעות אחרונות אמין, צדק לא אמין, הארץ אמין, שחף לא אמין (טוב שחף לא אמין זה הגיוני), סתם אחד אמין, מושקוביץ בטח לא אמין
וחוזר חלילה....
סיון, דבריך צוק סלע.
אור נוגה זורח בקצה מנהרת האופל.
שמש העמים...
אופס... התבלבלתי שמש העמים זה ממקום אחר
_new_ הוספת תגובה



אני אכן בדקתי
דוד סיון (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 16:38)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דבריך ירודים ולא שווים התייחסות.
_new_ הוספת תגובה



ריבוי המרכאות נובע מהפחד המדבר מתוך גרונך
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 12:55)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני הייתי מגלה כל הראיות שברשותי ללא התייחסות לתוצאות הפוליטיות.
יש לך עוד דרכים להתחמק מהתשובה לשאלתי?
_new_ הוספת תגובה



ממי או ממה אני מפחד בדיוק?
דוד סיון (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 14:40)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מייצר מלל קנטרני במטרה לנגח, ללא צורך.

אני לא מפחד לא ממך ולא מן האמת ולא משום דבר אחר. אם תסרוק את הפורום גם תמצא מספיק הוכחות לכך.

אינני צריך להתחמק. השאלה הדמגוגית שלך לא הופנתה אלי. הרי אני לא אחד ''מכן'' או ''מהם'' ''אותם'' שאלת. כאשר ''תפסיקו'' להשתמש בהכללות מופרכות ותפנה אלי בשאלה יש סיכוי יותר טוב ש''תקבלו'' תשובה.
_new_ הוספת תגובה



לוגיקה במיטבה, ההייתי או חלמתי חלום?
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 12:53)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגובתך ''לוגיקה במיטבה''
אני מצטט: ''אבל לצורך הדגמה נתעלם מהמטרות הללו. נניח שסוף סוף ''הצלחתם'' להציג ראיות קבילות לטענות המופרכות ''שלכם'': יגאל עמיר הוא לא הרוצח. ובנוסף נניח שסוף סוף יש ''לכם'' ראיות קבילות מיהו הרוצח ומהו שמו.
נניח גם ש''להערכתכם'' הגילוי של העובדות הללו לציבור היה מצמק את מפלגות הימין למימדי ''עלה ירוק''''.
(אגב בועז ואכטל מייסד עלה ירוק שותף עסקי שלי)

נחזור לציטוט.
מסקנה שלי אני שלא מבין כלום - אם יגאל עמיר לא רצח את רבין, הימין יצטמק למימדי עלה ירוק.
הגיוני.

מה עוד היה לנו כאן?
הא, הפליאה שלך סיוון האם איש ימין היה מודה במשהו שאמור להפיל את מפלגות הימין לקרשים?

ובכן,
מה השאלה? מה התלבטות??

האם זה לא מה שאדם הגון אמור לעשות??
ואנשי השמאל ואתה בתוכם לא רואים עצמכם כהגונים?
מה אני לא מבין כאן?

ונקודה קטנה לסיום.
הליכוד לא אבא שלי ותנועות השמאל לא אמא.
השאלה למה אנחנו מחוייבים?
לפוליטיקאים מושחתים?
לפוליטקה מושחתת?
למדינה מושחתת?
לשב''כ מושחת?
למשטרה מושחתת???????????????????????????????

חזונו של הרצל ''אם תרצו אין זאת אגדה'' קורם עור וגידים
כמאפיה שלטונית לתפארת מדינת היהודים??
וכדברי המשוררת רחל (דודתו של אורי מילשטיין)
''ההייתי או חלמתי חלום''?
_new_ הוספת תגובה



אתה כנראה לא קראת הכל
דוד סיון (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 14:20)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינני בטוח לאיזה תגובה שלי אתה מתייחס. הניחוש שלי הוא שמדובר בתגובה 70089 שהיא התייחסות לתגובה 70086 של בועז. הציטוט שהצגת מקורו בשינויים קלים מדברי בועז. לכן את האמירות-שאלות וההתלבטויות שלך עליך להפנות לבועז.

דבר נוסף: כל מי שמנסח שאלות בעזרת מושגים כמו ''אתם'' לא יכול לצפות ממני לתשובה כי אני לא ''אתם''.

אז אולי בכל זאת ''חלמת חלום??
_new_ הוספת תגובה



היא הנותנת
סתם אחד (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 12:41)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נחום שחף, מבכירי הקונספירטורים מתהדר ב''ידע אישי'' בנושא ביבי, מכאן אני מניח שביבי נגיש בעבורו. מאחר ולטענתו יש לו את ה''הוכחה'' לקונספירציה ומאחר ויש לו גישה למי שהתיאוריה הזאת יכלה לשמש אותו, אני מניח שהוא הציג אותה בפניו.

מאחר ולביבי היו את כל הכלים בשנים 96-99 לעשות ככל העולה על רוחו כראש ממשלה, עצם הימנעותו מלהתעסק בזה מוכיחה בעליל כי מדובר בשטויות במיץ. לא צריך להעריך יותר מידי את ביבי על מנת להגיע למסקנה הזאת.
_new_ הוספת תגובה



אני אכתוב את זה עוד פעם ויותר ברור
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 13:05)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ביבי יכול לעשות ואו לא לעשות מה שהוא רוצה - זה לא הוכחה ולא ראייה לכלום. אם אתה רוצה - פנה לביבי ותשאל אותו.
בגלל ביבי לא נעלמת הסתירה בין שעת הפגיעה ברבין לבין שעת הירי בכיכר, לא נעלמות הסתירות בין עדויות הרופאים סמוך לשעת מותו של רבין לבין הדו''ח הפתולוגי, שיר השלום לא מפסיק לעורר חשדות זיוף וכו' וכו'.
אפלו לביבי אין השפעה כזאת על הארועים, הוא לא יכול להחזיר את הזמן לאחור ולתקן את מה שהתרחש. רבין לא יכול היה לזנק לתוך הרכב עם קליע בעמוד השדרה, גם אם ביבי נתניהו שנה לאחר מכן לא שאל ולא חקר.
אני מקווה, שיום אחד גם ביבי יצטרך לתת את הדין על כך, יחד עם כל האחרים, שלא שאלו ולא חקרו והעמידו פני עוורים, חרשים ותמימים. כמוך, למשל.
_new_ הוספת תגובה



גם ביבי יעמוד לדין
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 13:59)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בגלל שיר השלום או מה?

אם נחזור לרגע לשיר השלום, הוא אכן הוצג בעתונות כמנוקב בכדור ולאחר יום כבר נכתב שזהו כתם דם שבטעות נכתב עליו שהוא חור של כדור. כבר כתבתיעליו כאן לפני ימים מספר אבל זה באמת דבר הבל שאינו ראוי להתעמקות, עתונאים כתבו אז שטויות רבות אז שתהיה עוד אחת.

נחזור לעניין, האם עלינו להבין שביבי גם כן שותף במעגל הקונספירציה?
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד. נשמה טובה באמת. ומי שחושב אחרת משמיץ. אני משמיץ
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 14:58)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סתם אתה ענק. הלוגיקה שלך משהו, על הגינות ויושר נדבר פעם אחרת. גאון של אמא מאיפה נתחיל?

מדעות קדומות?
''מנהיגות יהודית'' זה רע.
''שמאל זה טוב, ימין זה רע'' (הבהמות ב''חוות החיות'': ''חיה על ארבע רגלים טוב - אדם על שתים רע'').
''מנהיגות יהודית'' זה רע. למה? גם דוסים (דרוס כל דוס), גם ימין. ברררררררררררר.... מר''ץ או בשארה זה טוב - נאורים כאלו, תומכים בתנועות השיחרור הפלשתינאיות מעול הכיבוש (יש להם 22 מדינות ולכן הם רגילים, לנו מדינה קטנה, גרגר חול מחוק, אז אנחנו לא רגילים ויוכלים לוותר).
זה שאני לא דתי ולכן לא יכול להיות משוייך ל''מנהיגות יהודית'', לא רלונטי, מבחינת ''אל תבלבל אותי עם עובדות''
עובדות, סתם אחד, זה גם כן רע?? אולי אפילו רע מאוד???
אולי.

לך תדע?
בכל מקרה לפי סתם אחד אני שחף מ''מנהיגות יהודית'' פסול לעדות: ''חירש שוטה קטן ושחף פסולים לעדות'',
אבל מי שאין לו בעיה לפסול אדם על דעותיו, רעינותיו מחשבותיו, ''כשר לעדות''
הגיוני.

קריאת מחשבות
לפי סתם: ''לך (שחף) יש מניע ברור בהכפשת כל העולם ואשתו בעניין רצח רבין''
למה?
ככה.
כי ככה אומרים.
פעם היה זה ''היהודים רוצחים ילד נוצרי עבור הדם למצות הפסח'', אח''כ ''חיילי צה''ל רוצחים ילדים פלשתינאים, ובתכום א-דורה'' (אולי כי משעמם להם), ועכשיו לי יש מניע ברור בהכפשת כל העולם ואשתו (בעיקר אשתו, כזכר שוביניסט) בעניין רצח רבין.
זה שכבר התפרסם כמה פעמים שדליה רבין בקשה את עזרתי בפיענוח הרצח, זה לא חשוב (קרא מאמר במקור ראשון מלפני שבועיים - אם אתה יודע לעשות 1 ועוד 1 חפש בגוגול)
זה שבסרט התחקיר שהוצג בערוץ 2 לפני שבועיים נשמעו כל בני משפחת רבין המבקשים לפתוח את החקירה מחדש, זה סתם. חסר משמעות.

סתם אחד. השם נאה לך ואתה נאה לשמך. שמור עליו.

ביבי אמיץ ליהודים.
שכחת את הזובור שעשו לכל ראש ממשלה של הימין. שרון נשבר. בגין התמוטט נפשית (לאחר שנה של הפגנות הנאורים מול ביתו, בוקר צהרים וערב, עם השלטים הסופרים לו ומעדכנים לו את מספר המתים.
בעתונות הישראלית הנאורה, הם לא ראו בעינוי הסיני היומי לאיש זקן חולה כל בעיה (גם אם הוא ראש ממשלה מהימין).

כשביבי נחקר במשטרה, על מתנה (תליון בננה בערך של שקל) לעין המצלמות בסיוע הצדיקים אמנון אברמוביץ' שמאלץ' והחברים, ואמו תוך כדי חטפה שבץ ומתה, הם לא ראו כל קשר.
הפגיעה בו בילדיו באשתו, היה עניין קטן חסר ערך.
הצדיקים.

סתם אחד. גם אתה כמו העתונות הישראלית הנאורה, נשמה טובה באמת.
וכל מי שחושב אחרת משמיץ.

אני משמיץ.
_new_ הוספת תגובה



זה לא סתם כך, זה על מנת להרחיק מכם עדות
סתם אחד (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 16:57)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כי הרוצח הוא בן ביתכם, פרי החינוך שלכם שמנהיגות יהודית, הכהניזם והגולדשטיינזם הם הוריו הכמעט ביולוגיים.

עד עתה מלבד לשון חלקלקה, לא הפרכת את טענת המוטיבציה שלכם להדביק את רצח רבין לכל העולם ואשתו. יש לכם כאן בהחלט מניע.
_new_ הוספת תגובה



מר שחף הנכבד מאד
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 7:54)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מתפלא על תשובתך.
אתה, אדם שמסוגל למלא עשרות ומאות עמודים צפופים על כל פסיק מיותר באיזה מאמר נידח בעתון מקומי, דווקא אתה לא מסוגל לתת לנו יותר משתי מילים של הסבר על השתיקה של כל מנגנוני השלטון העצומים הללו?
דווקא אותם אנשים שיש להם לכאורה אינטרס עליון בהפרכת אשמת הרצח, ואינטרס עליון לגלות את הרוצחים והקושרים, דווקא עליהם אין לך מילה וחצי מילה להגיד?
מפיך למדנו על המניעים האפלים של כל פיון במערכת הקונספירציה ודווקא על ביבי וחבורתו אין לך שום הסבר הגיוני וסביר?

האם אתה חושב את כולם לטפשים?

אנא בטובך, תשתדל להיות יותר רציני.
_new_ הוספת תגובה



אתה צודק, נימוק ''ביבי מפחד'' לא תופס. ביבי כוכב עליון
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 15:27)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שהרי ביבי לא איש, ביבי קילר.
רואים.
_new_ הוספת תגובה



אמת בהזמנה, מה רע?
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 12:17)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם יש לך שאלות על ביבי תפנה אותם אליו.
אבל מה דעתך על האפשרות שביבי חושש לדבר. שסתימת הפיות במדינה הבולשביקית הקרויה ישראל, לא עושה לו כיף לדבר.
שהאיש בפשטות לא מעיז לפתוח את הפה בנושא.
תיזכר עמיש איך התיחסתם אלי כאשר שמעתם שאני בוחן את רצח רבין ואת פרשת מוחמד א-דורה.
כנס בבקשה לויקפדיה בעברית ואנגלית ותגלה שאפילו עתון האינטרנט שדיווח על מחקרי בפרשת א-דורה ראה בי הזוי בגלל עיסוקי בחקירת רצח רבין.
בארה''ב יצא הסרט הלגיטימי JFK שטען לקונספירציה ברצח קנדי, בלי שיעלו את הוליווד על מוקד האינקויזיציה הנאורה.

בישראל של שנות ה-‏2000 יוק. השאלה והתהיה אסורים.
מקארתי היה שמח בכם. כמה מתגובותיכם מפארים מגזין אינטרנטי זה.

וכך מצאתי שלאדם מהישוב במדינה הפסאודו דמוקרטית הנשלטת ע''י עתונות דורסנית ושיכבה אוליגרכית צרה (משטרה, פרקליטות, עליון, שב''כ), זכות השאלה, התהיה, ההתלבטות - נחשבת להזויה.
מעניין מה דעת העתונות והסמול על דקרט בתפיסתו ''אני חושב משמע אני קיים, אני חושב משמע אני מתלבט'', או אפלטון שאמר ,ככל שאני יודע יותר אני למד לדעת כמה אני לא יודע, ולכן אני מעלה שאלות''.
תזכיר לי מה היה שמו של אותו פילוסוף צרפתי סארטר שו אסמו שאמר ''אתה לא פילוסוף עד שאתה מסוגל לנפץ לעצמך את עצם הגולגולת''.
גם הוא היה יוצא מכם בשן ועין?

הדבר המפתיע אותי ביותר הוא שאותם אלו שלא מוכנים להאמין בגרוש למשטרה, לחיילי צה''ל (מוחמד א-דורה), לבתי המשפט הישראלים, שלא לדבר על השב''כ של קו 300 והעסק הביש, הופכים לחסידים שוטים ברצח רבין.

אמת בהזמנה.
מה רע?
_new_ הוספת תגובה



הבלים ושקרים
רמי נוי (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 16:53)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1 - ברור שראש ממשלה שנורה יפונה ברכבו המשוריין ולא באמבולנס חוץ מזה אתה סותר את עצמך שכן אתה טוען שהוא הגיע באמבולנס - אם זה נכון- איפה ה אמבולנס הזה? פרס הביא אותו ואחר כך העלים אותו? דרך אגב - אני אישית, במקרה , הייתי באיכילוב באותו זמן וראיתי מרחוק את המכונית של רבין מגיעה בשדרות המלך דוד - אז לא ייחסתי לזה כל חשיבות...
2. איזה עדות יש בנושא האמבולנס ? איפה היא?
3. מה הבעיה בזה שבגדיו היו שלמים? הרי אם היו גזורים היית טוען שגזרו אותם כדי שלא יראו את סימני היריה
4. למה שפרופסור היס ישקר? כי הוא ממחנה פרס? מניין שלך שהוא מטייח?
5. החור בחולצה מופיע בדוח של פרופסור היס. אם הוא מטייח - למה הוא ציין אותו? אין שום עדות שיש שם חור כניסה של ירי. חוץ מזה הפרופסור היס מצא רק שני חורי כניסה. הכדור השלישי כידוע לא פגע ברבין. אין כאן שום סתירות.
6. איזו השמדת ראיות? איזה ראיות? הקלטת ? היא היתה בקולו של היס - אם זייף את הדוח היה יכול גם לומר בקשלטת דברים אחרים ממה שראה לא?
7. איפה התמונה של שיר השלום עם חור? אתה משקר. אם בן אדם נפצע כל כך קשה כל בגדיו יהיו ספוגים בדם.
8. אם רבין ''קפץ'' מדוע היה צריך יורם רובין ''להכניס את רגליו'' לרכב?
9. אתה מומחה לבליסטיקה? אם לא נמצאו סימני ירי על ידיו של עמיר - הכיצד הודה בירי שלא היה? והרי שני הכדורים של עמיר נמצאו בגופו של רבין, והטענה שמה שהרג אותו זה כדור שלישי. היו מומחים רבים שהעידו שיכול להיות שאדם יירה ולא ימצאו על ידיו סימני ירי.

לטענתך המטרה, השב''כ כולו , חבריו של רבין, עדי הראייה, המאבטחים, הצלם, הרופאים בבית החולים, ועדת החקירה, יגאל עמיר ואחיו, כולם שותפים לקשר של הסתרת הרצח ושום דבר מזה לא דלף החוצה? בישראל? כל ראשי השב''כ קשרו עם סגן ראש הממשלה לחסל את ראש הממשלה? מה יצא לשב''כ מזה?

אתה , המכונה צדק, נטע זר ומכוער באדמת היהדות, שקרן, אנטימי, אכול שנאה, מפיץ גם את הכזב הזה ביחד עם חבר מרעיך הגזעניים
_new_ הוספת תגובה



למה פניקה? זו רק האמת לפניך.....
צדק (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 17:39)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. ברור לשקרן ולא למי שמעונין להציל את חייו של רבין.
באמבולנס יש ציוד החיאה, ברכב יש רק קונספירטורים.

2. איזה עדות? אתה כל כך עיוור שלא ראית את העדויות שהבאתי?

3. באמת מה הבעיה שבגדיו שלמים, מגיע אדם פצוע אנוש,
והרופאים מפשיטים אותו בנחת מבגדיו, הופכים אותו על צידו ועל ביטנו,
פותחים את כפתורי החולצה, מושכים את השרוולים, מעבירים אותו למצב ישיבה, מורידים את החולצה.
אח''כ מניפים את ידיו כלפי מעלה ומורידים מעליו גם את הגופיה.
ההנשמה תחכה, עירויי הדם יחכו, ועמוד השדרה כמובן לא ינזק.............................
אין שום בעיה לבולשביקים עם כל שקר ועם כל עובדה בלתי היגיונית לחלוטין.

4+6 פרופסור היס הוא המומחה לעניני טיוחים במדינת ישראל.
כל מקום בו המדינה רוצה לטייח היא מביאה את המומחה הנ''ל.
רוצים לטייח את ילדי תימן ימציא הטייח הנ''ל עובדות מדעיות
חדשות שאף מדען בעולם לא מכיר כדי להסביר למה הקברים המסומנים ריקים...
רוצים לטייח את רצח רבין מביאים את הטייח ל''ניתוח'' והטייח משמיד את הראיות.

5. החור השלישי נמצא בחולצה ובגופיה בהתאמה,
החור השלישי לא נחקר ע''י המחלקה לזיהוי פלילי.
החור השלישי לא מופיע בדו''ח הועדה.
זה מספיק כדי להוכיח שיש כאן טיוח, חקירה פושעת, ומערכת חוק רשלנית בלשון המעטה.

''הכדור השלישי לא פגע ברבין'' זה מה שהועדה טוענת,
מצטער, העובדות לא מסכימות על הועדה.
ואני תמיד מעדיף עובדות על ועדות.

7. יש תמונה של שיר השלום עם חור, אבל זהו פיברוק נוסף
של מעלילי עלילות הדם הסידרתיים השמאלנים.
אם בן אדם נפצע כל כך קשה למה לא היה אף כתם דם בכיכר?

8. אתה באמת רוצה תשובה לשאלה הטיפשית הזו, או שתציין שזה היה בבדיחות הדעת?

9. המשטרה בדקה ומצאה שאין שרידי ירי על ידיו של יגאל עמיר, לא אני.
שני כדורים נמצאו בגופו של רבין, זו עובדה.
מי ירה את הכדורים הללו עדיין לא ידוע לנו.

למה עמיר הודה?
נשלח אותך למרתפי השב''כ לחקירה קצרה, ואני מבטיח לך
שלא יעבור זמן רב עד שתודה בהרעלת נפוליאון,
ואם השב''כ ירצה אתה גם תודה שרצחת את הבל !!

''היו מומחים רבים שהעידו שיכול להיות שאדם יירה ולא ימצאו על ידיו סימני ירי''
אתה מתכוון כנראה ל''מומחים'' כמו אופיר פינס או זהבה גלאון,
כי מומחים אמיתיים לא יעיזו להראות את פרצופם עם טענה כזו ובמקרה כזה.

------------------------

''לטענתך המטרה, השב''כ כולו , חבריו של רבין, עדי הראייה, המאבטחים, הצלם, הרופאים בבית החולים, ועדת החקירה, יגאל עמיר ואחיו, כולם שותפים לקשר של הסתרת הרצח ושום דבר מזה לא דלף החוצה? בישראל? כל ראשי השב''כ קשרו עם סגן ראש הממשלה לחסל את ראש הממשלה? מה יצא לשב''כ מזה?''

עובדה שעובדות שיקריות רבות יוצאות החוצה לאט לאט מוכיחה שחלק גדול איננו שותף בפועל,
כך מקובל בכל קונספירציה שהיא.
חלק גדול שותקים מתוך פחד, הם יודעים מה השב''כ מסוגל לעשות למי שימרה את פיו.
השב''כ הוא השותף הראשי לכל מה שקרה סביב האירוע,
רוב הסיכויים שאחד מאנשיו הוא זה שירה ברבין ולמעשה גרם למותו.
השב''כ תכנן את כל הקונספירציה שנועדה להכפיש את הימין ולאפשר את המשך הפשע של אוסלו.
השב''כ בשיתוף הפרקליטות עברו על חוקי המדינה, ואיפשרו ביצוע פשעים באופן חופשי,
עבירות אלימות, השחתת רכוש, הסתה לרצח ולאלימות תוך גיבוי מלא, כולל אי העמדה לדין והתעלמות מתלונות.

כך זה כאשר כוח ביטחוני משמש כזרוע פוליטית, כמו שנהוג במשטרים אפלים ושחורים משחור.

וכבר חכמינו הזהירו : ''עבירה גוררת עבירה''
מבצעים עבירה, מנסים לחפות, כדי לחפות מבצעים עוד עבירה,
וכך הלאה והלאה, ומגיעים גם לרצח ...........
_new_ הוספת תגובה



סוף סוף גילית את המוטיבציה שלך במפורש
סתם אחד (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 18:31)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה שמעניין אותך באמת זה הכאילו הכפשה של הימין.
עד עתה לא גילית שום בעיה עם העובדה שראש הממשלה נרצח.
זה לא מפריע לך שהוא נרצח. אלא מה? הכאילו הכפשה של הימין.

הרי כל כך ברור שמי שמפתח ומייצר עובדות שיתיאמו לגירסה שלך הם אנשי ימין. עכשיו גם הצגת בגלוי את המוטיבציה.

עבירה גוררת עבירה: אנשי ימין שלא רוצים לשלם את מחיר העוולה מנסים, ללא הצלחה, להדביק את העוולה על אחרים.

איך שגלגל השקר מסתובב לו......
_new_ הוספת תגובה



שאני אבין
עמיש (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 18:41)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה אומר שעמיר הודה ועדיין מודה רק משום שחקרו אותו והפחידו אותו?
_new_ הוספת תגובה



כך הוא בעצם טוען, אלא
סתם אחד (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 19:32)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המאמר מציין, וכך דווח בעיתנות, שיגאל עמיר כבר מבקש משפט חוזר. אולי גם הוא התחיל להאמין בקונספירציה. מצד שני מה יש לו להפסיד ממשפט חוזר...
_new_ הוספת תגובה



כלומר השב''כ רצח את הוגה תהליך אוסלו
רמי נוי (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 20:28)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גרם להדחתם של הקושרים בגלל ה''מחדל '' של האבטחה כביכול, וכל זאת כדי להכפיש את הימין? למה רצה השב''כ להכפיש את הימין? אולי רבין רצח את עצמו כי הוא היה ראש מכפישי הימין באותה תקופה?

מדוע לדעתך מעונינים היו השבכ, הפרקליטות המשטרה ובתי המשפט בהמשך ''הפשע של אוסלו'' מה הם הרוויחו מזה?
_new_ הוספת תגובה



זה ענין לפסיכיאטר ולא לאזרח פשוט
צדק (יום שלישי, 15/11/2005 שעה 22:07)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא יכול להסביר למה בני אדם מתלהבים מחבורת רוצחים,
ועושים את הכל, ללא שום עכבות, כדי לסייע לאותם הרוצחים.
צריך פסיכיאטר המכיר מילים לועזיות ארוכות המתאימות למחלה כזו.

אני מדבר על העובדות בלבד, הפרשנויות הן דבר משני בלבד.
כאשר נגלה את הרוצחים נדע מה היו שיקוליהם ומטרותיהם,
עד אז רצוי לכל אדם נורמלי לעזוב את התיאוריות של החייזרים
והחלליות ולהתמקד בעובדות בלבד, יש כאלו שאפילו זה גדול עליהם.
_new_ הוספת תגובה



היס, כוכב הצדק מאיר לנו
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 15:32)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ועדת סגלסון זה סתם. טעות, אגדה, אירוע זניח, מיותר,
גנבת איברים, עדויות שקר בבית המשפט - רשימה ארוכה מאוד המופיעה בדיוני ועדת סגלסון, ובהחלטות הועדה
אינם אלא משל.
מ.ש.ל.

(מה שהיה להוכיח)
_new_ הוספת תגובה



השופט בדימוס מאיר שמגר: אמר:
דוד סיון (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 11:10) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''נגענו בכל ההיבטים האפשרים. לא נשארה אבן אחת שלא הפכנו בחקירה. התייחסתי לעניין הקונספירציה בכל תשומת הלב הראויה. זימנו עדים, שמענו, וכל העניין הזה התגלה כשקר גס של אנשים שאינני יודע את טיב מניעיהם. מהבחינה המקצועית המשפטית עשינו עבודה יסודית. נראה לי שהתגברנו על סימני השאלה החשובים באמת שהצבנו''.
_new_ הוספת תגובה



ראינו איך הוא הזיע וגימגם בתכנית של ערוץ 2
צדק (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 13:17)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה מכיוון שחקירתו היתה יסודית ומעמיקה................

LOL

LOL

LOL

_new_ הוספת תגובה



אני מחזיק את הדוח עליו עברתי מספר פעמים
נחום שחף (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 1:11)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין אמירה כמו זאת שאתה מביא.
הועדה אמרה שלא נימצאה הוכחה לטענת הקונספירציה.
לא נמצאה אין פרושה שאין הוכחה. אלא שהוכחה כזאת לא הגיע לידיעת הועדה.
והנה גם טענת הדוח שלא נימצאה הוכחה אינה נכונה.
אני מחזיק צילומים מהפרוטקולים הפנימיים של הועדה כולל החסויים, מדובר בכמה אלפי עמודים (צילמתי רק חלק מהם), ובתוכם הדוח הרפואי הראשון שנכתב באיכילוב ונכתב בו ''פצע יציאה בראיה בכיוון D5 D6 (חוליות עמוד השידרה).
כלומר תנועת הקליע מקדימה אחורה, הפוך בכיוון בו ירה אמיר.
ויש חומר סולידי נוסף שהופיע בפניהם.
לדעתי לועדה לא היה את האומץ לעמוד מול לחץ התיקשורת.
_new_ הוספת תגובה



יש אמירה כזאת
דוד סיון (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 7:03)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''נגענו בכל ההיבטים האפשרים. לא נשארה אבן אחת שלא הפכנו בחקירה. התייחסתי לעניין הקונספירציה בכל תשומת הלב הראויה. זימנו עדים, שמענו, וכל העניין הזה התגלה כשקר גס של אנשים שאינני יודע את טיב מניעיהם. מהבחינה המקצועית המשפטית עשינו עבודה יסודית. נראה לי שהתגברנו על סימני השאלה החשובים באמת שהצבנו'' [''הוא תמיד היה ג'נטלמן - ודמוקרט אמיתי'' (http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?co...)].

מעניין כולם חוץ ממך ועוד מספר אנשים התומכים בימין מספרים לנו על קונספירציות ובעיות ''עובדתיות'' וכל השאר מפחדים. שמגר, בוגר האצ''ל, מפחד, בנימין נתניהו מפחד, בכלל כל מי שלכאורה נפגע מהרצח מפחד כולל נבחרי הימין (הרי הם לא עושים דבר בנדון).

אם נתניהו יודע אז ודאי יש עוד מספר לא קטן של אנשים, שעבדו ועובדים איתו, שגם יודעים.

האם כל אלו פוחדים לספר לנו את מה שהם יודעים? ממה הם מפחדים?
_new_ הוספת תגובה



יש אמירה כזאת
לוי (שבת, 19/11/2005 שעה 18:20)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם פוחדים מהמערכת המשפטית המושחתת של מדינת ישראל .
התיק השיקרי שהלבישו על נאמן
התיק השיקרי שהלבישו על רפול
התיק השקרי שהלבישו על ריבלין ,
התיק השיקרי שהלבישו על נתניהו
וכדו'
כל התרגילים המסריחים האלה כדי לשבש את הרכבת הממשלה אשר לא מצאה חן בעיניהם .
_new_ הוספת תגובה



השופט בדימוס מאיר שמגר: אמר:
לוי (שבת, 19/11/2005 שעה 18:28)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מענין שמגר הילל עצמו כל כך ?
יהללך זר , ולא פיך .
_new_ הוספת תגובה



עצה טובה -
דוד סיון (שבת, 19/11/2005 שעה 19:51)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רבים מחבריך לדעה, במיוחד בפורום הזה
אוהבים להלל את עצמם ולכן גם נוטים לעשות
זאת.
_new_ הוספת תגובה



עצה טובה -
לוי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 12:45)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לי חברים.
_new_ הוספת תגובה



חבריך לדעה זה משהו אחר
דוד סיון (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 12:50)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



חבריך לדעה זה משהו אחר
לוי (יום שני, 21/11/2005 שעה 7:40)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לי חברים .
_new_ הוספת תגובה



הכל אבל הכל יכול לקרות פה ברפובליקה
מהנדס אזרחי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 8:58)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כי זו המדינה היא קונספירציה אחת גדולה
כי אין זו מדינה שתושביה אוהבים אותה

זו מדינה של עולם שלישי וגם רביעי

אתה יודע? אם היו מחלקים בחינם ויזה (GREEN CARD) לארה''ב אני מאמין ששמונים אחוזים היו בורחים מכאן.

תושבי המדינה סולדים מהשלטון ונציגיו והיום אין מישהו ראוי לעמוד בראש ולהנהיג את העם הכי אגואיסטי שיש.

שאלת פעם את עצמך למה?
_new_ הוספת תגובה



Green Card לא עולה כסף
דוד סיון (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 9:54)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



Green Card עולה כסף ועוד יותר
מהנדס אזרחי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 10:04)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ארה''ב מעלה את הקרטריונים לגרין קרד בכל שנה!

גרין קרד עולה לפחות 1200 דולר לאחד וגם צריכים לשלם לעורך דין וגם לטביעות אצבעות ועוד כהנה וכהנה

עולה חביבי עולה

אבל לא זו הבעיה אלא הבעיה היא שרוב תושבי המדינה ברגע שיתאפשר להם יברחו מפה
_new_ הוספת תגובה



אתה צריך להחליט מהי הבעיה שלך?
דוד סיון (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 10:51)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



Green Card לא עולה כסף
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 17:19)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מערבב עם קבלת אזרחות, וגם כאן הסכום הו נקבת מוגזם מאוד.

לצורך קבלת Green Card יש לשלם לעו''ד (טכנית זה לא הכרחי כי אתה יכול לעשות את הכל לבד), שגובה במקרה הטוב כמה אלפי דולרים עבור שרותיו. יש לעבור בדיקות רפואיות אצל רופא מוסמך שגם הוא לא עובד בחינם (ביטוח רפואי לא מכסה את זה).

יתר ההוצאות שמנית הן אגרות שמסתכמות בלא יותר מכמה עשרות דולר. ה Green Card עצמו לא עולה יותר ממה שעולה להוציא תעודת זהות, דרכון או רשיון נהיגה בארץ.
_new_ הוספת תגובה



דבר בשם עצמך
עמיש (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 18:47)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אף אחד לא מפריע לך לגור איפה שאתה רק רוצה
_new_ הוספת תגובה



טוב, יש לי שאלה קצת יותר רצינית
עמיש (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 12:25) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נגיד שהיתה קונספירציה. על פי כל העובדות והטענות וסיפורי המעשיות, היה כאן אירוע שבו מעורבים עשרות רבות של אנשים מהתחתית ועד לצמרת. החל בנהגים, פקידים, אחיות, רופאים ושוטרים ועד שרי ממשלה, שופטי בית המשפט העליון, מפכ''ל, ראש השב''כ, עורכי עתונים וכו'.

אין ספק, זוהי רשת רצינית ביותר, ממש חובקת עולם.
ועכשיו השאלה - זמן לא רב אחרי הקונספירציה (שנועדה לפגוע בימין ולהכפיש אותו וכו' וכו' אם כי יש כמה גרסאות למניע לקונספירציה - החל מחיסולו של רבין והמלכתו של פרס וכלה, כאמור בהכפשת הימין והנצחת שלטונה של מחתרת אוסלו) עלה ביבי לשלטון.הוא היה לכאורה המטרה הראשית של הקונספירטורים, היו ברשותו כל הכלים שבעולם לפצח את התעלומה ולהוציא את האמת לאור. בידי הימין היה זמן רב ואמצעים ללא גבול על מנת להגיע לחקר האמת ולהפיל לקרשים את כל יריביהם ולנקות את האורוות המזוהמות והנגועות. כמובן שבירור יסודי היה גם מטהר את שמם ומכתים לדראון עולם את כל המעורבים בפרשה.

ובכן, השאלה היא למה הם לא עשו את זאת. למה ביבי ושות' לא טרחו להשקיע את המאמץ הנדרש וההכרחי לטפל בעניין ולטהר את האוירה אחת ולתמיד.

האם יש איזו תשובה בעניין זה?
_new_ הוספת תגובה



ממש רצינית
צדק (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 13:15)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היתה קונספירציה יותר גדולה בשלטון שהערצת מאד,
היא היתה באמת חובקת עולם וענקית במימדיה.

השתתפו בה מאות מיליוני בני אדם, וקרבנותיה היו מיליוני נרצחים ומעונים,
קראו לה ברית המועצות בראשותו של ''שמש העמים'' שלכם.

כל מי שהיה טוען שיש רציחות ואפילו רומז על כך היה נשלח בעצמו לפגישה עם מלאך המוות,
ולעיתים היה נשלח לאישפוז כחולה נפש,
איך הוא מעיז לחשוד שרוצחים כאן בני אדם.......
אוכליסתה של אותה מדינה דומה בהרכבה לשמאלנים שלנו,
גם הם חרשים ועיוורים כמוהם.
_new_ הוספת תגובה



בקיצור
עמיש (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 13:20)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לך תשובה.
אני לא מתפלא על כך כלל ועיקר
_new_ הוספת תגובה



אתה נופל לבור השטויות - LOL
סתם אחד (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 16:06)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התחלת לגמגם ולהזיע לכן אתה מספר סיפור
לא רלוונטי. בכלל לנאמני הקונספירציה
דבריך נחשבים כתקלה. LOL.
_new_ הוספת תגובה



ביבי פחד לגעת בנושא. ידע אישי
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 15:37)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל נא לא להאמין לי
על החתום
אוהד מנהיגות יהודית
_new_ הוספת תגובה



גם מבקש משפט חוזר וגם לא מתחרט
דוד סיון (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 20:44) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אז אני אתחרט במקומו
צדק (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 21:12)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מצטער על כך שרצחתי את ארלוזורוב,
עשיתי טעות חמורה ואני מתחייב לא לחזור עליה לעולם.

איך מתחרטים על דבר שלא עשית?

יש לשמאלנים איזו נוסחה מעולם ההזיות המפותח שלהם?
_new_ הוספת תגובה



יש לימנים עולם הזיות מפותח
סתם אחד (יום רביעי, 16/11/2005 שעה 21:30)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האמת לא ממש מעניינת את הימנים כי בעולם ההזיות המפותח
שלהם אפשר לייצר ''כאילו אמת'' או ''אמת מופרכת''.

איך מתלוננים על יחס בבית הסוהר ולא על חפות אבל כאילו
רוצים משפט חוזר? עניין המשפט החוזר הוא מסע יחסי ציבור
פוליטי במסגרת ''הטיעונים להקלות בעונש.....''.
_new_ הוספת תגובה



אין עליך אחי
נחום שחף (יום ראשון, 27/11/2005 שעה 15:39)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וגם לא צריך
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי