פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
קונספירציה והסתה [ג]
בועז מושקוביץ ז''ל (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 12:39)


קונספירציה והסתה [ג]

בועז מושקוביץ



המאמר פורסם ב-NFC.

המאמר השלישי בסדרה המוקדשת לשאלות סביב רצח יצחק רבין • בחברות, שבהן החירויות הדמוקרטיות מדוכאות, תופעת הרצח הפוליטי הוא מעשה יומיומי; לעומת זאת, במדינות, שצברו ניסיון דמוקרטי משמעותי, הרצח הפוליטי לאורך חמשת העשורים האחרונים היה נדיר וחריג • כמה שירי שלום הוכתמו בדמו של רבין?
השאלה שלהלן לא נולדה לאחר רצח רבין, היא תמיד הייתה קיימת, אך עוצמתה הוגברה לאין שיעור במהלך מסע השטנה, שנפתח כבר בליל הרצח ונמשך עד היום. השאלה היא: עד כמה המדינה מוכרחה לפגוע בחופש הביטוי למען מניעת אלימות פוליטית?

דוברים שונים, מאלה המחשיבים את עצמם לנאורים, מציעים קריטריונים שונים לקביעת המידה ''המותרת'' של סתימת הפיות, כולם מתבססים על ההנחה הבלתי-מוכחת, שהגבלת חופש הביטוי והאלימות הפוליטית מהוות ביחד מעין מילוי של כלי קיבול אחד. דהיינו, פחות הגבלות – יותר אלימות, יותר הגבלות – רמת האלימות יורדת.

הניסיון דווקא מלמד אחרת: במדינות רבות בעולם, שבהן השלטון סותם פיות לאזרחים, תופעת הרצח הפוליטי הוא מעשה יומיומי. המשטר המדכא מחסל את החשודים בחוסר נאמנות ומוליד שאיפה להתנגד לו באמצעים אלימים. לעומת זאת, במדינות, שצברו ניסיון דמוקרטי משמעותי, הרצח הפוליטי לאורך חמשת העשורים האחרונים היה נדיר וחריג.


''להסתה פנים רבות''

לאחר הניצחון הדחוק ב-‏92' לא יכלה ''העבודה'' לסבול כל רמז לביקורת מצד האופוזיציה. הביקורת הזכירה להם, שהעם ברובו לא פנה שמאלה לעבר הנוסחה השטחים-תמורתית, העם נשאר בעמדותיו, הוא רק העניש זמנית את הליכוד ומפלגות הימין האחרות בגין התנהלותם השלומיאלית. מאז ועד היום השתרש המנהג של השמאל לא לענות ישירות לאף אחת מהטיעונים של הימין אלא להסיט את הדיון לעבר השאלה, האם דבריו כלשהם של דובר ימין מסוים מצדיקים או לא מצדיקים העמדה לדין בגין ''הסתה''...

אדיר זיק ז''ל, הכתב המפורסם של ''ערוץ-‏7'' כינה את רבין ''בוגד'' ושטח בפני מאזיניו את נימוקיו לכך. שום אי-הסכמה עם ההגדרה של אדיר זיק או עם הנימוקים, שהוא הציג, או אפילו ראיית דבריו כחריגה רחוקה מן הטעם הטוב אינן מצדיקות את העליהום של השמאל, שטפל בו את ''ההסתה לרצח''. העיתון המהוגן של בריטניה ''טיימס'' כתב בזמנו על ווינסטון צ'רצ'יל: ''מחרחר מלחמה ראוי לתלייה''. אמנון שחק כינה את נתניהו ''מסוכן לישראל''. בזמן מלחמת לבנון, צולמו שולמית אלוני ובני טיומקין עומדים ליד כרזות ענק המגדירות את בגין ושרון ''רוצחים''.

כל אזרח במדינה באיזשהו שלב בחיים עלול להגיע למסקנה, שראש ממשלה זה או אחר הינו פושע, בוגד, רוצח, גנב, לוקח שוחד וכו'. גם כאשר הדברים צורמים לאוזן ומקוממים, הדמוקרטיה לא יכולה להתקיים בחרדה, שמא דברי הביקורת יגרמו לטיפש מסוגו של יונה אברושמי להתערב בוויכוח עם רימון ביד.

אנשי השמאל הפגינו נגד הרצאותיו של הפרופסור הילל ויס בגין הערעור בבג''ץ נגד ממשלת רבין. זו הייתה תביעה מנומקת הכוללת רשימת סעיפי החוק, שעליהם עברה הממשלה, על פי דעתו של הפרופסור. כצפוי, התביעה נדחתה והוא עצמו צורף למסדר ''המסיתים''. יחד איתו צורף משה קצב, שבהיותו ח''כ בתקופת אוסלו העיז לא לחסוך את שבטו ממעשי רבין.

בין האירועים, שהתרחשו בימים הראשונים לאחר הרצח, נחרט בזיכרוני שידור בערוץ 1 של הקלטת מחדר החקירות, בה יגאל עמיר עונה לשאלת החוקרים האם הוא המציא את סיפור הקריאות ''סרק, סרק''. הוא עונה בחוסר רצון בולט ''כן...''. אזכור הקריאה ''סרק, סרק'' נחשב בתקופה זו ''הסתה'', למרות שלאה רבין ואנשי משטרה רבים שמעו את הקריאה. הקלטת מחדר החקירות לא שודרה יותר והשאלות המובנות מעליהן נותרו ללא מענה.

כשהשמאל הפוליטי מצא עצמו מול בנימין נתניהו בתפקיד ראש הממשלה, ההשתוללות הגיעה לשיא. ''האם דבריו של נתניהו נגד ברק הם הסתה?'' היו פונים מנחי תוכנית אקטואליה רדיופונית לח''כ ידוע מהשמאל. ''בוודאי, שזו הסתה!'', לא החמיץ הח''כ את ההזדמנות – ''מה זאת אומרת, דבריו של אהוד ברק לא נכונים? האם אהוד ברק לא רוצה בטובתה של ישראל? מה זה אומר, שהוא בוגד???''

בין קטעי העיתונות הישנים נשמר אצלי גזיר מ''כל העיר'' הירושלמי המבקר מאמר מירחון ''נתיב'', הדן בגורלם המר של ההומוסקסואלים בגרמניה תחת המשטר הנאצי. הביקורת מתחילה במלים ''להסתה פנים רבות''. מי שמכיר את אופיים של המשטרים הרודניים, יזהה כאן את המסרים הבולשביקיים המובהקים הקוראים לערנות מוגברת, כי כל מי שלא איתנו – הוא נגדנו, האויב נמצא בכל פינה, הוא ערמומי ואכזר, יש לו פנים רבות, על כל חשד יש לדווח...

לקראת העשור לרצח רבין הכינו העיתונים סקירות האירועים הישנים, בל הזמן ימחק אותם מזיכרוננו. ''וולאה!חדשות'' צירף לרשימת ''ההסתה'' אף את הנאום של הרב שך משנת 90' המאשים את אנשי הקיבוצים בהתרחקות מיהדות ואכילת חזירים ושפנים. לא היה במילותיו דבר, שהקיבוצניקים לא אומרים על עצמם בגאווה, אבל הרב שך לא הסכים לתמוך ב''תרגיל המסריח'' (המינוח מאת רבין) של שמעון פרס ואם סירוב התמיכה במהלכיו של פרס אינו הסתה – אז מה כן?

כמובן, מיד צץ רבין במדי ס.ס. בכיכר ציון, ללא אזכור מקור התמונה והעובדה, שהיא שוכפלה על נייר A4, העותק המוגדל היחיד נמסר על ידי אבישי רביב לניצן חן. סיפור התמונה, שראשי הליכוד כביכול ראו מהמרפסת, מזכיר את הקונספירציה העיתונאית נגד נתניהו, שביצע אלישע שפיגלמן מערוץ-‏1: בצילומים של נתניהו המגיע לברך את אוהדי בית''ר שולב בעריכה פסקול הכולל קריאות ''מוות לערבים'', שיצרו את הרושם, שהקריאות נשמעו במקום עמידתו של מנהיג הימין.

למעשה, כל רשימות ''הסתה לרצח'', שהשמאל הפוליטי מרכיב בדבקות, כוללות בעיקר שלושה אפיונים עיקריים:
א. דברי ביקורת חוקית של הימין נגד השמאל;

ב. פרובוקציות מטעם השב''כ ופברוקים למיניהם;

ג. קריאות אינפאנטיליות של משולהבי הפגנות, ''המסיתים'' בעיקר את עצמם.
המאבק הצדקני נגד ''ההסתה'' אינו תורם מאומה למאבק אמיתי נגד האלימות. מטרותיו – לדכא התנגדות פוליטית, לטשטש ולערפל את טיעוני הביקורת, לפלס דרך לקדמת הבמה לטיעונים בעד ''שטחים-תמורת'' והמשך שלטונו הבלעדי של השמאל הפוליטי – מטרות קשות להשגה בתנאים של סיעור מוחות חופשי בחברה הישראלית.

התכונות האינטראקטיביות של האינטרנט מאפשרות לגלות, שהחינוך הבולשביקי נקלט לא רע. למאמר שלי (שמאל יקר, קבלו אותם!) המטיל ספק בטענה, שהימין מחזיק בבלעדיות למעשי האלימות במדינה והמציע להחליף את שיטת המהלומות לסיעור מוחות תבוני בין ימין לשמאל, באחד האתרים, בהם פורסם המאמר, הגיעו התגובות הבאות הבאה:
הכתבה שלך היא פשוט פשע! האם אתה טוען, שהשמאל רוצח? ומה... בגלל שהוא רוצח אז גם בטח צריך להתנהג אליו כמו רוצח, כלומר להשמיד אותו??? זוהי הסתה! אנשים כמו בועז מושקוביץ צריכים לשבת בכלא. מה שאתה, וכל מיני אנשים כמוך עושים למדינה שלנו זה בלתי נסלח! (תגובה מס' 12).

הימין במדינה הזאת עבר כל גבול, אתה ואנשים כמוך, רק יודעים איך להרוג ולהסית לרצח, בגלל הכתבה שלך רק שתדע, לדעתי יבוא גם נתן זאדה 2. זאת הסתה לשמה. להגיד ככה שהשמאל הוא אלים! ותחשוב מה יקרה אם איזה ילד קטן יקרא את הכתבה שלך וירצח מישהו! אני אומר לך... אנשים כמוך צריך לשים במעצר מינהלי! אתה פושע! (תגובה מס' 14).

תפאורת הרצח

בשנת 94' עוד פיזרו מנהיגי ''העבודה'' לכל עבר חיוכים נינוחים. יצחק רבין הביע סיפוק מכך, שפיגועי הטרור מתרחשים רק מעבר לקו הירוק ולעג לאופוזיציה. שמעון פרס התרברב: ''הליכוד הפחיד אותנו, שיהיו קטיושות מעזה, הינה כבר מלאה שנה לתהליך אוסלו ואין שום קטיושות...''

לעומת זאת, בשנת 95' החיים בישראל כבר התנהלו אל נוכח תמונות האוטובוסים המפוצצים ומוחו של הציבור אט-אט החל להשתחרר מערפילי האופיום האוסלואידי. התבוסה הוודאית בבחירות המתקרבות קלקלה את שמחת השלטון של מנהיגי ''העבודה'' ובניסיון להרים את המכנסיים הנופלים, נקטו הם בצעד נדיר: עצרת המונים של תמיכה בממשלה.

אם באמת מישהו היה מתכנן רצח תעמולתי, הוא לא היה יכול להמציא תפאורה מוצלחת יותר, קולעת נמוך עוד יותר אל הטעם ההמוני של צרכני הסיסמאות: עצרת חגיגית למען ''השלום'', המנהיג-החייל קורא נאום חוצב להבות (''כל סדק... לתת תקווה...''), לראשונה בחייו שר על הבמה ונורה למוות למרגלותיה על ידי האיש המתאים ביותר לתפקיד: דתי, מקורב למתנחלים אך לא מתנחל (כך ניתן לטפול עלילת דם לציבור רחב יותר), סטודנט למשפטים בעל דעות דתיות-לאומיות חזקות – כאילו האנרכיסטים של ''נארודאניה ואוליה'' קמו לתחייה. אם היה זה בסרט הוליבודי, התסריט הקיטשי היה גורם לנו לעקם את האף, ברם זה היה בחדשות...

ואז – כמו התגשמות החלום! נמצא הפרט החסר האחרון להשלמת המיצג: דף המלים של ''שיר השלום'' נשלף מכיס מקטורנו של יצחק רבין, מגואל בדם ומחורר בחור כניסת הקליע הקטלני בדיוק במקום הנכון מבחינה פוטוגנית. תצלום הדף שצולם מעל קיברו של רבין התפרסם בשער ''מעריב'' והופץ לכל נערי הנרות במדינה.

רגע אחד... הדף היה מקופל לארבע – למה יש רק חור אחד? איזה קליע עובר ארבע שכבות נייר ומשאיר חור בשכבה אחת בלבד? על פי הדו''ח הפתולוגי, רבין נורה בגב ולא היה חור יציאה – איזה קליע חורר את הדף? איך הגיע הדם לדף המקופל בכיס המקטורן?

הפיזיקאי נחום שחף, שלא היה מוכן לקבל בקלות יתרה ניסים ונפלאות המתקיימים להם בנפרד מחוקי הטבע, הגיע לגנזך המדינה ביחד עם הצוות של ג'יי בושינסקי מהתוכנית ''60 דקות'' על מנת לעיין בדף המפורסם. מנהל הגנזך התבקש על ידי דליה רבין לסייע. יש לציין , שדליה רבין בקשה לסייע לאחר שהוצג בפניה שיר השלום המזויף, יחד עם מספר ממצאים, המוכיחים לכאורה ירי מקדימה ולא מאחור, כפי שהיה טעם לצפות בירי אל גבו של רבין.

הסתבר, שהדף עם המלים של ''שיר השלום'' השמור בגנזך, נושא כתם דם דומה מאד לזה, שהופיע ב''מעריב'', אך סימן חור הקליע המסתורי נעלם ממנו כמעשה קסם נוסף בתוך שרשרת הניסים והנפלאות סביב השיר הרווי לכאורה בדמו של הנרצח. איך קרה, שקיבלנו שני דפים כמעט זהים של ''שיר השלום''? האם צלמי ''מעריב'' זייפו את החור? הם סתרו אפשרות זאת תוך הצגת סדרת תצלומים מקוריים. האם הדף שנשמר בגנזך זויף? האם זויף אחרי שהגיע לשם או לפני-כן ועל ידי מי? האם הדף מרוח בדם אמיתי והיכן בדיקת DNA המוכיחה זאת?

ריבוי הדפים כשלעצמו אינו מהווה אליבי ליגאל עמיר, אבל הוא מהווה כתב אישום נגד אלה הסוחטים ממותו של רבין כל טיפת שמלאץ תעמולתי. ריבוי הדפים, כמו חורי שיר השלום הפלאיים הבאים והולכים מאליהם, מוכיחים שלמי שרצה לחנך את העם מחדש תוך ניצול הירצחו של רבין, אין קווים אדומים. וראוי לשאול כמה זיופים ומעשי קסם נוספים מתקיימים להם בסתר מעיניו הבוחנות של הציבור התמה? האם החורים הבאים והלכים ב''שיר השלום'' או והחור השלישי בקדמת חולצתו של רבין הינם סוף פסוק לכזבים או שמא נכונו לנו הפתעות נוספות?


''למי זה מועיל?''

שאלת התועלת נשאלה בכל חקירת רצח כבר ברומי העתיקה, ראוי שנשאל אותה גם אנחנו. למעשה, דוברים רבים הציעו כבר תשובות מגוונות לשאלה הזו, חלקן היו מעניינות ביותר.
למשל, ח''כ דני יתום נמנה עם אלה הטוענים, שתהליך אוסלו לא נכשל אלא נרצח בקליעיו של יגאל עמיר. דברים דומים השמיעו גם שלמה להט, יזהר סמילנסקי ועוד – שהרי הכל היה מושלם עד הרצח, הטרור מאז הסכם אוסלו נעלם , ערפאת לא היה מעיז לפתוח במלחמה נגד רבין, אבל הנה הגיע הרוצח הדתי הימני הארור והשלום נקטל באיבו. אם היינו יכולים לבקר באופן חופשי את טענות השמאל ללא הגנבת מבט לשבעה כיוונים שונים, שמא מישהו מאזין כדי לדווח למשטרה על ההסתה המתנהלת, היינו יכולים להעיר, שטיעון הפלאים חושף את לב עליבותו של הטיעון למען אוסלו: על פיו, מדינת ישראל נכנסה להרפתקה מדינית עם ארגוני טרור, כשהכל תלוי על בלימת היחסים האישיים בין שני מנהיגים מזדקנים: ערפאת ורבין...

הבעיה כאן קשה עוד יותר. כשדני יתום היה עדיין במדים, הטיל ראש הממשלה אהוד ברק עליו ועל משה יעלון את משימת הבדיקה של הכוונות האמיתיות של ערפאת. כתיבת הדו''ח הסתיימה כבר בתקופת אריאל שרון, תוכנו ומסקנותיו היו: ערפאת מעולם לא התכוון באמת לשלום עם ישראל. ברם, מה שכתב דני יתום האלוף, דני יתום הח''כ לא קרא: לתפישתו אצל ערפאת הכל היה יכול להסתדר, מקור הבעיה אצלנו הישראלים: ''רוצח השלום'' דתי, ימני, מזרחי. כך נולד הנרטיב המושלם.

היום, לאחר שידור התוכנית בערוץ 2, עולה לנו, שאולי מושלם מדי, אם כי הסרט של נפתלי גליקסבגר והדיון שאחריו נגעו רק במעט מהשאלות האמיתיות. תחקירנית ערוץ-‏2 נורית קידר ראתה את הממצאים של שחף כבר בינואר 2001, ברם בנובמבר 2005 הצוות של ערוץ-‏2 עדיין התרכז בחור אחד בלבד.

בהתלהמות רבתי שלאחר רצח רבין, אחד הדברים השפויים הבודדים נשמעו דווקא מפיו של בנימין נתניהו: הוא הציע הצבעה של 120 הח''כים בעד ממשלת פרס. ''יש להעביר מסר'', כך הוא אמר, ''ששום דבר במדינת ישראל לא יוכרע באקדחו של מתנקש!''
מאז ועד היום אנחנו שומעים את התירוץ האולטימטיבי ''הם רצחו את השלום'', שמשמעותו המזעזעת היא: הרצח הפוליטי משתלם, אקדח המתנקש יכול להכריע, השיטה עובדת, ניתן לרצוח תהליכים כאלה או אחרים במדינת ישראל, גורלה של ישראל תלוי באדם אחד – חסל אותו ושנה את ההיסטוריה...

תמיד קיימת סכנה, שאדם בודד ישמע משהו, שלא ממש יבין מה ששמע, ויזרוק רימון או יסחט את ההדק. אסור לנו בגלל החשש הזה להגביל את הדמוקרטיה, לשם כך אנו משלמים את המשכורות למשטרה והיחידה לאבטחת האישים. ראוי לנו לזכור, שכל חלופה לדמוקרטיה מסוכנת הרבה יותר; הדמוקרטיה, צורת השלטון אותה בחרנו, ובתוכה חופש הביטוי וחופש המחשבה, חייבת לגבור על מסכת השיקולים האחרים. נניח לרגע, שהגרסה הרשמית של רצח רבין, נכונה במלואה; נניח, שקנאי דתי המעודד מדברי ההסתה, הוא זה שהרגו. לו באמת ובתמים רצה השמאל להפיק את הלקח המתאים מרצח כזה, היה פועל ככל יכולתו לניצחון החירויות הדמוקרטיות במדינה ולא להכפפתן לצרכי השלטון של קומץ מנהיגים.

קטן הסיכוי, שאנרכיסט משכיל, שזה הפרופיל העיקרי המספק פושעים פוליטיים, ירצח ראש ממשלה בגלל ''הסתה''. מה שעלול יותר מכל לשכנע את הרוצח הפוטנציאלי – הרי זה השיעור המאלף בתועלת הרצח הפוליטי, שדני יתום ועמיתיו החרוצים מעבירים לציבור כבר עשר שנים.

האתר של המחבר: http://www.global-report.net/boazm.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


יש לי שאלה
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 12:49) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להגיד על ראש ממשלה או ממשלה בישראל שהיא ממשלת יודנראט זה מותר ולטעון כנגד זה שזוהי הסתה זה כבר אסור?

למי סתמו את הפה? מי לא אמר מה שרצה להגיד?
למיטב זכרוני היחיד שנענש (בידי שמים) היה הנבזה הזה אדיר זיק. באופן סמלי הוא קבל סרטן באותו המקום שממנו השמיע את דברי התועבה שלו.
כל שאר המסיתים והמכפישים ממשיכים תודה לאל לחיות ולראות בכל טוב עד היום הזה.
אולי תוכל לתת לנו דוגמה ממשית לכך שנאסר על מישהו או נמנע ממישהו להגיד את מה שהוא אמר, ואנא בטובך, אל תביא את טענות הנגד כדוגמה לסתימת פיות, לפי שיטתך הטענות הללו הן לגיטימיות.

ואם כבר אתה כותב כל כך הרבה, למה שלא תסביר לנו מדוע ביבי לא חקר את העניין עם בחירתו. אל תתחמק מן הבעיה, היא חשובה לא פחות מן הטענה שלך.
_new_ הוספת תגובה



עניתי כבר לכל השאלות שלך
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 14:08)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התשובות מופיעות גם בגוף המאמר וגם בהערות למאמר הקודם.
הסגנון שלך בדבריך על אדיר זיק לא עושה לך כבוד.
שלילת הלגיטימיות הגורפת של דעותיהם של בני פלוגתה היא סתימת פיות ואם אתה לא מכיר דוגמאות לכך, אז אולי אנחנו לא מדברים על אתה מדינה ולא מכירים אותם פוליטיקאים ואותם כלי תקשורת.
לגבי ביבי - עניתי מספיק בהערות למאמר הקודם, אם אני טוען, שאני לא יודע ולדעתי הנושא אינו רלוונטי, זה לא אומר שאני מתחמק. לדעתי, המצב הפוך: אתה מתחבא מאחורי גבו הרחב של ביבי כדי לא להביט בפני הראיות המוצקות.
_new_ הוספת תגובה



הגיון הוטנטוטי
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 14:14)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לאחד מותר להגיד עלי שאני יודנראט ובוגד ולי אסור להגיד עליו שהוא מסית נבזה.

אדיר זיק אינו ראוי לשום כבוד, התחנה הארורה שלו כינתה את יצחק רבין ושמעון פרס בשמות אדולף רבין והיינריך פרס, עכשיו כבר מאוחר מדי לדבר על ''כבוד''.

ולגבי ביבי הגבתי לתשובתך, אל תכתוב לי ''אני לא יודע'', הכל אתה יודע, על כל דבר יש לך השערות מפליגות ומלומדות ורק על כך אין לך מה להגיד מלבד זאת שאינך יודע?

אנא בטובך, אנחנו אולי סמולנים טפשים, אבל לא עד כדי כך מטומטמים.
_new_ הוספת תגובה



באתר שלי תחת ''המדור החם''
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 14:28)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ישנו מאמר ''דמוקרטיה הוטנטוטית'' - אל תקרא אותו, זה לא בשבילך.
_new_ הוספת תגובה



הסר דאגה מלבך
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 15:42)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אף לא עלה בדעתי לקרא אותו
_new_ הוספת תגובה



לא דיון תבוני ביקשת
דוד סיון (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 14:05) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הערה מתודית: הגישה שמשתמשת בביטויים אתם, הם, תקחו ודומיהם לא ממש מקובלת עלי. אבל מאחר והשתמשת בהם בחופשיות אעשה זאת גם אני תוך סימון במרכאות כפולות.
-----
למרות ההצעה שלך (''…… להחליף את שיטת המהלומות לסיעור מוחות תבוני בין ימין לשמאל, באחד האתרים''), לא דיון תבוני אתה מחפש. במיוחד המאמר שהזכרת, ''שמאל יקר, קבלו אותם!'', לא מחפש זאת. אבל נתחיל עם המאמר המוצג כאן.

1. אולי אם היית קורא וגם זוכר את התגובות של משתתפי הפורום היית צריך לפסוק שהחינוך הבולשביקי הוא תופעה נפוצה בימין הישראלי. גם המאמר שלך לא לגמרי משוחרר מכך. מושגים כמו ''השמאל הפוליטי'', ''השתרש המנהג של השמאל לא לענות ישירות לאף אחת מהטיעונים של הימין'', ''העליהום של השמאל'', והשימוש בהם מזכירים חינוך בולשביקי.
2. מעניין שאתה דואג לאחרים ואין לך דבר שאתה, ''הצד'' שלך, צריך לתקן - שום כלום. המאמר מבוסס על ההנחה ש''האמת'' שלך היא עובדה מוכחת (''נניח לרגע, שהגרסה הרשמית של רצח רבין, נכונה במלואה'') למרות שעוד לא ממש שכנעת שהיא כזאת. אני גם מזכיר לך (כמו שאני נוהג להזכיר לאחרים): ''לו באמת ובתמים רצה ה[ימין] להפיק את הלקח המתאים מרצח כזה, היה פועל ככל יכולתו לניצחון החירויות הדמוקרטיות במדינה ולא להכפפתן לצרכי השלטון של קומץ מנהיגים''.

אתה מציג תגובות למאמר שכתבת ופרסמת במקום אחר כדוגמה לתוצאות של חינוך בולשביקי. רק משום מה לא הצגת דבר ממשי על המאמר עצמו שבעצמו סובל מהבעיות מהן סובלות שתי התגובות שהצגת. במאמר ההוא אינך באמת פותח דיון אלא מטיל האשמות על ציבור שלם ממש כמו שמישהו יגיד ש''כל'' המתנחלים ''הם'' רוצחים כמו.....
הנה כמה דוגמאות מאותו המאמר:
''אזרחי ישראל, שבאו מן המחנה הזה, שקרוב לוודאי הצביעו בבחירות למען אותן התנועות הלגיטימיות של השמאל – ביצעו פעולות טרור, כולל פיגועי התאבדות, חטפו ורצחו חיילים, ריגלו למען האויב וסייעו לטרוריסטים בדרכם לפיגועים. באוקטובר 2000 אלפי תומכי תנועות השמאל המוכרות והלגיטימיות ביצועו פוגרום בכבישי הגליל''.

''אם הם כוח שמאלי לגיטימי – אז קבלו אותם וקחו אחראיות על כל מה שיוצא מהם''.

''כשאני מדבר על שמאל, אני מתכוון לשמאל כולו, יהודים וערבים כאחד, ללא כל הבדל''.

-----

כאשר ''אתם'' הימין, אני מתכוון לימין כולו, ''תקחו'' אחריות ''תוכלו'' לדרוש מכל השמאל לקחת אחריות. אני מתכוון ש''תקחו'' אחריות על הרוצחים שיצאו מ''ביניכם'': ה''טיפש מסוגו של יונה אברושמי'', עמי פופר, ברוך גולדשטיין, נתן זאדה וגם אך לא רק יגאל עמיר שהורשע על ידי בית המשפט ברצח ראש ממשלה ישראלי. אלו ''אזרחי ישראל, שבאו מן המחנה הזה, שקרוב לוודאי הצביעו בבחירות למען אותן התנועות הלגיטימיות של הימין, …..''. ברור שאפשר לייצר הרבה משפטים, וגם מאמרים כפי שאתה עושה, מהסוג הזה, במיוחד על התנהלות ''הימין'' בתקופת המאבק על ההתנתקות. אני מעדיף לא לעשות זאת.

כאשר אתה מבקש מהשמאל לקחת אחריות למעשי אודי אדיב שהיה חלק מתנועת מצפן בעת המעשים שיחסו לו במשפט, כדאי שתנסה לצייר תמונה נכונה ושלמה, במיוחד כאשר אתה עוסק בהכללות מופרכות (מכניס את כל השמאל לסירה אחת שנהוגה על ידי אנשי תנועת ''מצפן''). הנה מעט עובדות על גן שמואל בהקשר שהעלית:
1. הישוב התחיל את דרכו הציונית בשנת 1895. זה היה לפני רבים מן ''המנהיגים שלכם''.
2. הוריו של אודי אדיב מעולם לא היו קומוניסטים (מדוע זה חשוב בכלל להזכיר את ההורים?).
3. אודי אדיב לא היה חבר או תושב גן שמואל בעת המעשים שיוחסו לו בכתב האישום.
4. גן שמואל שילם את חלקו במלחמות ישראל בדמות חברי גן שמואל שנפלו במאבק על המולדת (יוסי גילאי, יואב גלעד, צביקה רוזנצוויג, רשימה חלקית...).
5. אורי אילן שהתאבד בכלא דמשק כדי לשמור על סודות המדינה מפני אויביה היה בן גן שמואל ממש כמו אודי אדיב. גם אמו ז''ל של א. אילן, שהיתה חברת כנסת מהשמאל, לא היתה קומוניסטית. מעניין שנוח ''לכם'' לשכוח זאת.

-----

בקיצור:
א. צודק יוסי שריד, ''הרוצחים מגיחים מימין''.
ב. גם אתה צודק קצת כי יש גם בשמאל תופעות חריגות ומסוכנות.
ג. אני מוכן לקחת אחריות על ההשתתפות שלי במערכות הבחירות בישראל אם וכאשר אתה ו''אתם'' תעשו זאת. לבסוף, כאשר באמת יעניין אותך דיון ולא התנגחות, אולי גם תוכל גם להצליח ליזום דיון תבוני. מתי זה יקרה?
_new_ הוספת תגובה



דיון תבוני...
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 14:25)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

- עוש הרושם, שלא קראת את כל המאמר ''שמאל יקר'' אלא רק קטעים נבחרים ולא עד הסוף.

- מעשה עמי פופר וכו' אינו ממרק מעשי הפורעים באוקטובר 2000 וכו'.

- משחק הכידרור ''תעשו אתם קודם, אחר כך אנחנו'' בעיני נלעג ומזיק, זה בדיוק מה שביקשתי למנוע תוך יצירת דיון תבוני.

- הוריו של אודי אדיב חינכו אותו באידיאולוגיה קומוניסטית, כך הם העידו בראיון טלוויזיוני בתקופה, שבנם עדיין היה בכלא.

- גבורתו של אורי אילן וגבורתם ונפילתם בקרב של אנשים אחרים שייכת להם ולמי שחינך אותם, אין להשתמש בהם כדי למרק עוונות של אודי אדיב ומי שחינך אותו.

- אני משתמש בלשון רבים כי אני מזהה מולי מחנה או לפחות קבוצת אנשים באתר הזה התוקפים אותי בשיטות דומות.

- אתה צודק: דיון תבוני בינך לביני לא מסתדר.
_new_ הוספת תגובה



אתה לא יודע!!
דוד סיון (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 16:15)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עודף הביטחון שלך שהדעות שלך הן עובדות עומד לך לרועץ. בכל זאת יש כמה דברים שאינך יודע. אולי בכל זאת תודה בטעותך (כלפי עצמך לפחות) אם אוסיף כמה פרטים על העובדות שאתה טוען שאתה מכיר.
1. מי שחינך את אורי אילן הוא גם מי שחינך את אודי אדיב ואת האחרים שהזכרתי את שמותיהם – חינך גם אותי.
2. ה''מחנך'' הזה מעולם לא היה קומוניסטי.
3. במהלך יותר מ-‏70 שנה נולדו וחונכו בגן-שמואל מאות אנשים, רק אחד מהם פעל נגד מדינת ישראל לפי פסיקת בית המשפט.

לכן הניסיון שלך לעשות הפרדה ולשייך אחריות לגורמים לא נכונים פשטני ומטעה. מי שמנפנף בסדין אדום, כמוך לא מתכוון לנהל דיון תבוני.

*** אף אחד לא תוקף אותך אלא את דעותיך ועמדותיך. כך היה עד עתה. ואלו שחלקו או חולקים על עמדותיך לא פועלים בשיטות כלשהן. ''המחנה'' שאתה מזהה קיים רק במציאות הרטית שלך.

השימוש בלשון הרבים הוא נלעג בעיני ומעיד על תוקפנות וחוסר עניין בדיון כנה ואמיתי. לכן הנסיון לתרץ זאת באמצעות ה''מחנה'' גם הוא נלעג....
_new_ הוספת תגובה



באוניברסיטת בר אילן התחנכו אלפי אנשים, רק אחד מהם רצח
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 18:05)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בכל זאת מנהיגי השמאל הגדירו את אוניברסיטת בר אילן כ''חממה של רוצחים''. יוסי שריד ורן כהן הם רק שתי דוגמאות מני רבות. ה''כלל'' הזה לא עובד על קיבוץ גן שמואל?
_new_ הוספת תגובה



ידעתי שתצטרף, ישראל
דוד סיון (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 18:38)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אתה יודע מספיק על מקום ישוב או אוניברסיטה יתכן ותוכל להגיד עליו משהו כמו ''חממה של רוצחים'' או ''מוסר של נבלות''. העיקרון הזה עובד על קיבוץ, על הרצליה או על אוניברסטה. מי שעושה זאת בלי להכיר ולדעת את העובדות עושה מעשה לא תקין.

באותו הקשר אני לא ממש קונה את את האמירה ''בכל זאת מנהיגי השמאל....'' כמו שלא קניתי את הטיעון שלך בפרשת צלב הקרס בחיפה......
_new_ הוספת תגובה



אתה וחבריך למדתם דבר אחד
סתם אחד (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 15:27) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שמותר לרצוח ערבים כדי לעצור הכרעות דמוקרטיות.

מכיון שנכשלתם

בפעם הבאה ישובו לרצוח יהודים
_new_ הוספת תגובה



אתה וחבריך למדתם דבר אחד
יונה סוקולובסקי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 12:27)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם אתה וחבריך למדתם את זה?
''למרצחים מעבר לקו הירוק, שהתנחלו ביהודה ושומרון, יש נשק. לכן אני קורא לכם להחזיק בנשק נגדם... '' (ישעיהו לייבוביץ', הארץ, 27.9.85).

''רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית'' (פרופסור זאב שטרנהל, (דבר, 5.4.88).

''בגוש אמונים ראיתי תופעה חמורה ביותר, סרטן בגופה של הדמוקרטיה הישראלית'' (יצחק רבין, 'פנקס שירות', עמ' 550).

רב אלוף חיים בר לב, מיד לאחר הטבח בבית הדסה בחברון: ''מי אמר להם להימצא שם''.

''ביום פקודה יוציאו המתנחלים להורג חברי כנסת וקציני צה''ל'' (בנימין בן-אליעזר, 'דבר', 1.6.89).

''כיפות = צלב קרס''

''הם (המתנחלים) צריכים את דמה של עפרה מוזס, הם שותים אותו'' (דדי צוקר בהרצאה, יום לאחר הירצחה של עופרה מוזס).

''הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים'' (אלוף שלמה גזית, ידיעות אחרונות, 8.3.98).

''... צריך יהיה לשתק אותם באמצעות ירי-כדי-לפגוע'' (ח''כ אבשלום וילן בראיון ל'הארץ').

''בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת'' (אלוף עמי איילון, ידיעות אחרונות, 14.11.03).

''בואו נפתור את הבעיה כאילו הם ערבים'' (אברהם שלום, ראש השב''כ לשעבר, ידיעות אחרונות, 14.11.03).

''...יש כמה התנחלויות, כמו תפוח ויצהר, שלא צריך רק לפנות, אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם... מבחינתי להרוג אותם זה בכלל לא נחשב להרוג בני אדם, אלא רק חיסול עשבים שוטים'' (ידיעות אחרונות, 12.8.99).

''סדיסטים ורוצחים''

''כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים'' (עמוס עוז, 'בשם החיים והשלום', ידיעות אחרונות, 8.6.89).

''רק כלי נשק אחד חסר היום בארסנל הנשק של צה''ל, והוא התותח הקדוש...'' (מאיר שלו, ידיעות אחרונות, י''ט בחשון תשס''ג).

''אם נהרג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים: 'נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר'' (יגאל תומרקין חתן פרס ישראל, בראיון לעיתון תל-אביב, בפברואר 2004).

''אנחנו כיפות סרוגות... ואת... יום חג המצות הזה... נחוג בהתכוונות ובמצותנו דם נערים פלסטיניים'' (יצחק לאור, 'המנון לגוש').

''... אני יכולה לשבת מולם ולשנוא, ועם הזמן זה רק מחמיר'' (כוכבת הטלוויזיה עינב גלילי, בראיון למיכל קפרא, במעריב).

''הממלכה הישראלית... נוהגת להפגין יעילות תכליתית. אם הם לא מאמינים לזה שישאלו את השכנים הערבים שלהם'' (יאיר לפיד, ידיעות).

''... להתמודד נגד כל פרובוקציה שנועדה לגרור את צה''ל למלחמת אזרחים, אפילו זה יהיה כרוך בשפך דם'' (יואל מרכוס, הארץ).

ימני = מטומטם

''מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצדו, בטרנספורטר המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה בעודה נואמת בלהט על זכות אבות. אידיוט צעקני ועילג... אם אתה מטומטם אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם...'' (דן תדמור, עיתון ירושלים, 28.5.93).

''... ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה... התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף, רובם המכריע חובשי כיפות. (חיים ברעם, עיתון ירושלים, 8.3.96).

''שבוע של רגיעה בשטחים: חמישה מתנחלים נרגעו ממטעני צד'' (מעריב, 13 יולי 2001, מדור ההומור).

''שנאות שאינן חינם''

''אם צריך אני מוכן לירות למתנחל בין העיניים'' (הקיבוץ, 1995).

''כאן יהיה מרחץ דמים. ותהיה מלחמת אחים, ושנאות שאינן לחינם יתפרצו כגעש אל שדות הפרחים ומרחבי התקוות האבודות...'' (שושי נתן, הקיבוץ, 4.1.89).

''אלה לא האחים שלי... ואם יום אחד תהיה מלחמה... אני ארוץ לשם, אל מעבר לקווים... ואדוש בשרם במכות נאמנות...'' (הקיבוץ, 17.8.95).

לזרוק אותם לים

''רצו שלא תהיה תחבורה ציבורית בשבת - הסכמנו; רצו שלא נשתה קפה בבתי מלון בשבת - הסכמנו; בכל שכונה נבנו שני בתי כנסת - אשכנזי וספרדי - הסכמנו וגם שילמנו; רצו חופי רחצה נפרדים - הסכמנו; מוהלים ביקשו מזומן בלבד - הסכמנו ושילמנו; מכריחים כלות ללכת למקווה - הסכמנו; הקימו התנחלויות - שתקנו; שיתקו את 'אל על' בשבת - שתקנו; הקימו בצה''ל חטיבות לדתיים בלבד - שתקנו; לקחו את כספי החינוך לשטחים - שתקנו; שורפים חנויות לממכר בשר לא כשר - אנחנו שותקים; מתפללים במקומות עבודה ציבוריים על חשבון העבודה - אנחנו מחרישים; חלקם לא משרתים בצבא ומקבלים פטור חוקי - ואנחנו משלמים משכורותיהם; שידורי הערוץ הראשון מלאים בפרקי דת - אנחנו משלמים את האגרה; בכל עיר מועצות דתיות עם משכורות עתק - הכל משולם מהארנונה שלנו; רוצח רבין - ממניעים דתיים - אנחנו מממנים לו אוכל כשר; מודיעים ברמקולים על כניסת השבת בשישי אחה''צ כשאנו נחים - ואנו שותקים; מחזירים בתשובה נערות ונערים תמימים - ואנחנו מסכימים; על כל מוצרי המזון אנו מחויבים בתוספת כשרות ומשכורות לבודקי הכשרות - ואנחנו מבליגים.

''ועכשיו הם מקללים חיילים, מכים חיילים, מסרבים פקודה, קורעים את העם. רוצים שנאמין בספר שנכתב לפני אלפי שנים ועכשיו רחוק מכל מציאות. והם בסה''כ 20% באוכלוסיה. חובה להפסיק את הסחיטה הדתית, לזרוק את המשיחיות לים'' (יצירה המתרוצצת באחרונה באינטרנט).

כדור אחד בראש

סרן ד.ר מ''פ בגולני: 'אין שום בעיה לפנות מתנחלים. בתור התחלה לוקחים אחד ודופקים לו כדור אחד בראש. אחר כך לוקחים את המשפחה שלו, דופקים גם להם אחד לכל ראש. אחר כך מובילים מסק''רים (מסוקי קרב) לכיוון המאחז ומורידים עליהם 20 מילימטרים וולקאן, עד שמפסיקות הצרחות'' (אתר אינטרנט 'הפנקס הפתוח', המפרסם 'ספרות אלטרנטיבית').
_new_ הוספת תגובה



יונה, ברוכה הצטרפותך
דוד סיון (יום שישי, 18/11/2005 שעה 13:46)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין צורך להרחיק בשנים ולחפש מקורות אחריםקצת להקל עליך וגם כדי לאזן הנה לך דוגמאות למה שמופיע כאן בפורום:

1. ''הגיע הזמן שכל העולים התמימים אשר שודלו להתישב בפלשתינה יתפכחו ויתבעו לדין את הסוכנות ממשלת ישראל , את השלי
חים ושאר ציונים גזענים על שהכניסו אותם למלכודת מוות .
מן הראוי היה שיתחילו לתכנן את מקום מושבם הבא . אולי בירוביג'ן , אולי אוגנדה , אולי ,אולי ,אולי .....
ושלום על ישמעאל'' (לוי: תגובה 70152).
2. ''.... משום מה הסמאל בישראל ( שרמי נוי ואולי אתה משתייכים אליו), מינה את עצמו לאביר המוסר הצדק ושלטון החוק עלי אדמות, הצביעות הזו פשוט נמאסה עלי'' (יאיר ש: תגובה 70146).

3. אם אתה מוכן לחפש אמירות מהסוג הזה גם מימים יותר רחוקים אני ממליץ לך לבקר ב''שמורת השטויות'' (דיון 15).

4. במקום אחד כנראה נכשלת (יצירה המתרוצצת באחרונה באינטרנט). הרי יש הרבה אמת בעובדות שציטטת מאותה יצירה במיוחד: ''ועכשיו הם מקללים חיילים, מכים חיילים, מסרבים פקודה, קורעים את העם''.

אבל זה לא העניין ולא חוכמה להוציא דברים מהקשרם וליצור תמונה דמונית של היריב הפוליטי. החוכמה האמיתית לשכנע את היריב שדרכך צודקת בלי להשחיר את פניו.

אני מקווה שתשאר איתנו עוד הרבה ימים.
_new_ הוספת תגובה



יונה, ברוכה הצטרפותך
יונה סוקולובסקי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 14:34)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלו דוגמאות להסתה משמאל.
יש עוד.
אינני זוכר הסתה ימנית הקוראת לעלות בטנקים על ישוב, או לירות באחים.
קשה לי לקרוא את כל ההתקפות הללו מצד אנשים נקיי דעת וכפיים שאינם מסוגלים לפגוע באחרים.
_new_ הוספת תגובה



''אינם מסוגלים לפגוע באחרים'' ???
צדק (יום שישי, 18/11/2005 שעה 14:57)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לאחר שעשית עבודה טובה בנושא הציטוטים,
תשקיע קצת בנושא האלימות השמאלנית,
אתן לך מספר נקודות להתחלה:

1. עינויים של אנשי אצ''ל, שאחד מהם הסתיים ברצח (ידידיה סגל).
2. חטיפת ילדים מידי אימותיהם בהונאה ובאלימות, ומסחר בהם.
3. מניעת תלושי אוכל מהורים השולחים את ילדיהם לבית ספר דתי.
4. פלוגות בריונים שפעלו בצורות שונות מתקופת ההגנה ועד תחילת שנות השמונים,
שאנשיהן היכו פועלים ''מתמרדים'', אנשי מפלגות יריבות, פיצוץ אסיפות, הכאת מפרי שביתה,
ולעיתים גם לחיסולי חשבונות פנימיים.
5. השכנת עולים במחנות ריכוז מגודרים ושמורים ע''י שומרים חמושים.
באחד המחנות נרצח עולה חדש, הרוצח לא הועמד לדין וכמובן שלא נענש.
6. פלוגות הבריונים של אהוד ברק, אולי היכרת יותר טוב.
בריונים שהיכו אחרים במוטות ברזל,
פצעו עשרות ( אחד מהם עיתונאי שמשום מה שותק ) ואף רצחו יהודי אחד בצומת יהוד,
אף אחד מהם לא נעצר !!!!!!!!!!!

השמאלנים הם אנשים אלימים ביותר, אל תתן לסיסמאות הנבובות שלהם להטעות אותך.
אנשים רשעים כמוהם אינם יכולים שלא להיות אלימים.

תסתכל קצת על ההיסטוריה של המאה ה-‏20,
ותבחין, שהמנהיגים הנאלחים ביותר השתמשו בסיסמאות היפות ביותר.
_new_ הוספת תגובה



באמת נזכרתי באידיוט ההוא מיהוד
עמיש (יום שישי, 18/11/2005 שעה 17:59)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עברו הימים שבהם כל ליכודניק נתעב היה בא וצורח והסמולנים היו בורחים.

עמד איש של ברק ותלה מודעות ליד יהוד, עצרה לידו מונית וממנה יצא הנהג, איש נכה וניסה להתנפל עליו, החליק בשולי המדרכה נפל, נחבט בראשו והתפגר.
מה הוא חשב לעצמו האידיוט? הימים שטיפוסים כמוהו היו מקימים מהומה וכולם היו נבהלים עברו מן העולם.

מדביק המודעה נעצר ונחקר, שוחרר כעבור כמה ימים מחוסר אשמה.
_new_ הוספת תגובה



באמת נזכרתי ברבין האידיוט שרצח יהודים
צדק (שבת, 19/11/2005 שעה 18:46)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וחשב שיגמור את חייו מבלי להיענש.

הרוצחים השמאלנים הופכים לקרבנות תמימים בפיך,
כמו שמרצחים הערבים הם הקורבנות בפי אנשי מחניך הרצחני.
_new_ הוספת תגובה



יצא המרצע מן השק נבל!!
רמי נוי (שבת, 19/11/2005 שעה 20:11)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנבל המתכנה צדק, אחרי שהתפלל כל השבת, חזר והוכיח את פרצופו הנתעב. הפעם הגדיל לעשות והצדיק את רצח רבין.

אם כך עליך להציע לתת צל''ש לשמעון פרס, השב''כ השרים השופטים והמשטרה שהיו שותפים , לטענתך הנפשעת, לקשר לרציחתו לא כן?
_new_ הוספת תגובה



יצא המרצע מן השק נבל!!
צדק (שבת, 19/11/2005 שעה 20:20)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנבל המתכנה רמי נוי נזעק על פגיעה ב''כבודו'' של רבין,
אבל אינו נזעק על פגיעה בכבודו של יהודי שנרצח ע''י פלוגות הבריונים של ברק.

הפעם הגדלת לעשות והיצדקת את רצח היהודי על ידי פלוגות הבריונים של ברק.

אין צורך לבקש ממך לתת צל''ש לרוצחים, כי אתה עושה זאת בהתנדבות.
_new_ הוספת תגובה



צצצצצצ
עמיש (שבת, 19/11/2005 שעה 20:25)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שקרן עלוב
_new_ הוספת תגובה



לכנות יהודי שנרצח ''אידיוט''
צדק (שבת, 19/11/2005 שעה 20:31)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה נתינת כבוד כנראה,
אז גם כינוי רבין ''אידיוט'' זה מתן כבוד.
_new_ הוספת תגובה



מצידי תגדף כאוות נפשך
עמיש (שבת, 19/11/2005 שעה 20:34)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל ההוא מיהוד לא נרצח והוא אכן היה אידיוט מחוצף.

בראיון עם בני משפחתו כמה ימים אחרי האירוע הם סיפרו שהוא היה חמום מוח ותומך מוטרף של ביבי וסמכו ידיהם על תוצאות החקירה. חבל שזכרונך המופלג בוגד בך בעניין זה.
_new_ הוספת תגובה



הראיון עם המשפחה מחזק את דעתי שהיה רצח
צדק (שבת, 19/11/2005 שעה 20:53)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לצערך ראיתי את הראיון, והייתי המום למשמע אוזני.
מה שאמרת הוא שקר וכזב !!
הראיון לא היה בדיוק ראיון, כתב ניסה לדבר עם בן משפחה,
בן המשפחה ניסה להתחמק, הוא נראה מבוהל,
ודבריו היו בסגנון: ''עזבו את זה, זו היתה תאונה''..

תגובה חשודה ביותר המצביעה על שתי אפשרויות:
האחת, המשפחה אוימה ע''י הבריונים של ברק,
והשניה, שהמשפחה קיבלה כסף כדי לשתוק.
ואולי שניהם גם יחד.............

שתיקת התקשורת והמשטרה בנושא הרצח, רק מגבירה את החשד.

עוד רצח שבוצע ע''י השמאל ומושתק,
כדי שהבולשביקים יוכלו לטעון את טענתם השיקרית.
_new_ הוספת תגובה



שקר וכזב
עמיש (שבת, 19/11/2005 שעה 20:56)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קראתי בעיון רב את הראיון ומסיבות שונות ידועים לי עוד פרטים.
_new_ הוספת תגובה



מצידי תגדף כאוות נפשך
עמיש (שבת, 19/11/2005 שעה 20:34)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל ההוא מיהוד לא נרצח והוא אכן היה אידיוט מחוצף.

בראיון עם בני משפחתו כמה ימים אחרי האירוע הם סיפרו שהוא היה חמום מוח ותומך מוטרף של ביבי וסמכו ידיהם על תוצאות החקירה. חבל שזכרונך המופלג בוגד בך בעניין זה.
_new_ הוספת תגובה



שקרן , כזבן והוזה
רמי נוי (שבת, 19/11/2005 שעה 21:05)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''פלוגות הבריונים'' של ברק נבדו ממוחך הקודח וההזוי. ה''רצח'' לא היה ולא נברא , אתה שקרן , מסית ופחדן עלוב.
_new_ הוספת תגובה



זהו עוד אחד בשרשרת מעשי הרצח שביצע השמאל
צדק (שבת, 19/11/2005 שעה 21:29)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פלוגות הבריונים של ברק פצעו עשרות אנשים ע''י הכאתם באגרופים, בשלשלאות ובמוטות ברזל,
ובנוסף רצחו יהודי, תושב יהוד.

הבריונים היו מאורגנים בכנופיות, שקיבלו את כספן מעמותות ברק,
מנהיגי הבריונים לא חששו להתראיין ולספר על מעשיהם,
כמובן, כשהם מייפים את מעשי הפשע שלהם.

תתרגל, יש אנשים היודעים את האמת על אף הטרור הבולשביקי בישראל,
והם יאמרו לך אותה בפנים...............
השמאל הוא עבריין ופושע מטבעו, ועד שהשמאל לא יטופל כמו שצריך לטפל בפושעים,
מדינת ישראל תהיה בסכנה של השמדה, מהשחיתות או מהטרור הערבי.
_new_ הוספת תגובה



עכשיו גש וקרא את ההסתה מימין
דוד סיון (יום שישי, 18/11/2005 שעה 15:02)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדגיש שלושה דברים:

1. אני לא צריך לחפש הרבה כי מספיק ביקור קצר בפתיל שלנו
שנקרא ''שמורת השטויות'' (דיון 15).

2. אם תרצה לחפש יותר בקר בזמנך החופשי באתר של ''מקור ראשון'' וחפש מאמרים של אביעד ויסולי, זאב גלילי ואחרים שעושים אותו הדבר.

3. אם תחפש במקורות הכתובים תוכל למצוא דברי הסתה כאלו גם בתחילת הציונות.

אתה מתרגש רק ממה שנראה לך הסתה שבא מהשמאל לי מפריע גם מה שבא מימין. קרא למשל את ''שמאל יקר, קבלו אותם!'' (http://www.yesha.org.il/article-3030054.html) של בועז מושקוביץ שלפי אמירתו הוא בא ליצור דיון תבוני ויצא מתנגח וחד צדדי; וזה בלשון המעטה.

לי גם מפריע שאתה מוציא את הדברים מהקשרם.
_new_ הוספת תגובה



כל מילה בציטוט שהבאת אמת
רמי נוי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 14:53)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''רצו שלא תהיה תחבורה ציבורית בשבת - הסכמנו; רצו שלא נשתה קפה בבתי מלון בשבת - הסכמנו; בכל שכונה נבנו שני בתי כנסת - אשכנזי וספרדי - הסכמנו וגם שילמנו; רצו חופי רחצה נפרדים - הסכמנו; מוהלים ביקשו מזומן בלבד - הסכמנו ושילמנו; מכריחים כלות ללכת למקווה - הסכמנו; הקימו התנחלויות - שתקנו; שיתקו את 'אל על' בשבת - שתקנו; הקימו בצה''ל חטיבות לדתיים בלבד - שתקנו; לקחו את כספי החינוך לשטחים - שתקנו; שורפים חנויות לממכר בשר לא כשר - אנחנו שותקים; מתפללים במקומות עבודה ציבוריים על חשבון העבודה - אנחנו מחרישים; חלקם לא משרתים בצבא ומקבלים פטור חוקי - ואנחנו משלמים משכורותיהם; שידורי הערוץ הראשון מלאים בפרקי דת - אנחנו משלמים את האגרה; בכל עיר מועצות דתיות עם משכורות עתק - הכל משולם מהארנונה שלנו; רוצח רבין - ממניעים דתיים - אנחנו מממנים לו אוכל כשר; מודיעים ברמקולים על כניסת השבת בשישי אחה''צ כשאנו נחים - ואנו שותקים; מחזירים בתשובה נערות ונערים תמימים - ואנחנו מסכימים; על כל מוצרי המזון אנו מחויבים בתוספת כשרות ומשכורות לבודקי הכשרות - ואנחנו מבליגים.

''ועכשיו הם מקללים חיילים, מכים חיילים, מסרבים פקודה, קורעים את העם. רוצים שנאמין בספר שנכתב לפני אלפי שנים ועכשיו רחוק מכל מציאות. והם בסה''כ 20% באוכלוסיה. חובה להפסיק את הסחיטה הדתית, לזרוק את המשיחיות לים'' (יצירה המתרוצצת באחרונה באינטרנט).
_new_ הוספת תגובה



כל מילה בציטוט שהבאת אמת
יונה סוקולובסקי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 15:05)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טוב. אתה בודאי יודע טוב ממני מה אמת ומה שקר.
אל תאמין בספר שנכתב לפני אלפי שנים. מה זה משנה אם תאמין או לא?
זרוק את המשיחיות לים. אם אתה יכול להגדיר משיחיות כמובן.
בספר העתיק שאינך ממין בו ישנו מסמך מיושן בשם עשרת הדברות.לא צריך להאמין בו וכך גם לא צריך להאמין לכל מערכת החוקים והתקנות שהתפתחו כדי לקיים את הדברות הללו וזה כולל את כל החוקים שאתה מאמין בהם.
_new_ הוספת תגובה



הרי לא מדובר בספר ובערכו
דוד סיון (יום שישי, 18/11/2005 שעה 15:25)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדובר מה נעשה בשם הדברים שכתובים שם ועל חשבון מה.
כבודך במקומו מונח אם אתה מאמין במה שכתוב בספר הזה.אך צריך לכבד ולהתחשב גם במי שאינו מאמין בספר, ולזה התייחסו הדברים בציטוט שהבאת.

בודאי שאמונה בדברים שכתובים בספר לא מחייבת לחיות על חשבון אחרים ובודאי לא בזלזול ובשנאה כלפיהם. העובדות בפורום הזה הן לרעתך. מספיק לקרוא את דברי ''צדק'' מלאי השנאה. לא מספיק לקרוא את הציטוטים שאתה מביא בשביל לדעת כמה מלאה כוס הרעל. צריך לקרוא גם מאמרים ב''מקור ראשון'' כדי לראות את התמונה האמיתית.

הכי חשוב צריך לראות מי מחפש ומביא את ביטויי השנאה והרעל ומדוע כדי להבין שזה קיים בשני הצדדים. צריך גם להבין שהשימוש העודף בגישה הזאת לא מועילה לנו כלל. צריך להזהר לפני שנשרוף את הגשרים לעד.
_new_ הוספת תגובה



הרי לא מדובר בספר ובערכו
יונה סוקולובסקי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 15:33)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מטה את הדברים כראות עיניך. המדובר באותו ציטוט שמזלזל בספר. כל אותו ציטוט שהבאתי שופע שנאה, בוז ויהירות.
ביטויי שנאה אפשר למצוא אצל כל צד מהצדדים אבל פתיל זה התחיל כתוצאה מתגובה לביטוי שנאה מצד /שמאל ולא הכיל יותר מאשר מבחר ציטוטים משמאל.
אז אתה רוצה שאעשה את חשבון הנפש של הימין?
מערכת הציטוטים שהבאתי היא בבחינת טול קורה מבין רגליך
_new_ הוספת תגובה



כנראה שטעיתי
דוד סיון (יום שישי, 18/11/2005 שעה 19:38)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפתיל החל מביטויי שנאה בוז ויהירות. זה לא חדש עבורי ועבור אותם מגיבים בפורום שמחזירים מידה כנגד מידה. נכון כמוך לפעמים הם יוזמים מהלכים כשלך. אז מה עושה מי שכמוך נפגע? בוחר ללבות את משבי השנאה.

אל תנסה לעשות תעשה שום חשבון נפש ממילא ה''קורה [ש]בין רגליך'' מנועת זאת ממך. אתה כבר שבוי..... !!

-----

חשבתי שאולי יש טעם לדון בציטוטים שהצגת. מתברר שטעיתי בגדול. משעה לשעה מתברר שחלק מן הדברים שהבאת צריכים היו להיאמר מול גל השנאה שלא רוצה לשכוך במיוחד הציטוט תחת השם, ''יצירה המתרוצצת באחרונה באינטרנט''. הרי צריך להזהיר את הנפגע הפוטנציאלי שאינו שם לב, ששונאים אותו ומחכים לרגע המתאים כדי לתת לכך ביטוי מעשי.
_new_ הוספת תגובה



פתיל זה התחיל כתוצאה מתגובה לביטוי שנאה מצד /שמאל ?
רמי נוי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 23:16)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פתיל זה התחיל כתוצאה משקריו הנתעבים של איש ימין קיצוני
_new_ הוספת תגובה



מִי שֶׁמְּדַבֵּר עַל שֶׁקֶר נִתְעָב
אריה פרלמן (שבת, 19/11/2005 שעה 11:20)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שֶׁיִּטֹּל קֵיסָם מִבֵּין שִׁנָּיו.

הָאֲמִירָה לְפִיהָּ ''רַק בְּיִשְׂרָאֵל וּבִמְדִינוֹת הָעוֹלָם הַשְּׁלִישִׁי'' יוֹרִים אֵשׁ חַיָּה לְפִזּוּר הַפְגָּנוֹת, הִיא מִקְרֶה קְלָאסִי שֶׁל שֶׁקֶר נִתְעָב שֶׁנּוֹעַד לְהַשְׁחִיר אֶת פָּנֶיהָ שֶׁל מְדִינַת יִשְׂרָאֵל, וּלְדַרְדֵּר אֶת תַּדְמִיתָהּ עַל-יְדֵי הַשְׁוָאָה לַהֶבֵּטִים הַגְּרוּעִים בְּיוֹתֵר שֶׁבָּעוֹלָם הַשְּׁלִישִׁי.
_new_ הוספת תגובה



רק בכדי לדעת
עמיש (שבת, 19/11/2005 שעה 13:22)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איפה עוד יורים על מפגינים באש חיה?
_new_ הוספת תגובה



איפה עוד ירו על מפגינים אש חיה לפיזור הפגנות.
רמי נוי (שבת, 19/11/2005 שעה 15:33)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואל תביא לי את שתי הדוגמאות שבהן שוטרים ירו מתוך התגוננות באנרכיסטים שתקפו אותם
_new_ הוספת תגובה



בארצות הברית
צדק (שבת, 19/11/2005 שעה 18:42)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



כאשר זה קורה אצל אחרים
ישראל בר-ניר (שבת, 19/11/2005 שעה 19:11)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השוטרים יורים ''מתוך התגוננות''.

זה מה משמלמדים בסמינר ל''פעילי שלום'' של תנועת ''שלום עכשיו''.
_new_ הוספת תגובה



וְאַל תָּבִיא לִי...
אריה פרלמן (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 0:09)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אַל תָּבִיא לִי רְאָיוֹת שֶׁמַּפְרִיעוֹת לִי לְהַשְׁמִיץ...

1( יֶרִי שֶׁל מִשְׁטֶרֶת שְׁבֶדְיָה עַל מַפְגִּינֵי אַנְטִי-גְּלוֹבָּלִיזַצְיָה:

תגובה 69920

2( יֶרִי )בִּשְׁנֵי מִקְרִים( שֶׁל מִשְׁטֶרֶת דֶּנְמַרְק עַל מַפְגִּינִים נֶגֶד אִשּׁוּר הֶסְכֵּם מַאסְטְרִיכְט )11 מַפְגִּינִים נִפְצְעוּ(;

3( יֶרִי שֶׁל מִשְׁטֶרֶת הוֹלַנְד עַל אוֹהֲדֵי כַּדּוּרֶגֶל מִתְפָּרְעִים )בְּהִסְתַּיְּגוּת. לֹא נִמְצָא מָקוֹר נוֹסַף לְעֵת עַתָּה(.

4( יֶרִי שֶׁל מִשְׁטֶרֶת בְּרִיטַנְיָה עַל מַפְגִּינִים בִּצְפוֹן-אִירְלַנְד;

5( יֶרִי שֶׁל הַמִּשְׁמָר הַלְּאֻמִּי הָאָמֶרִיקָנִי עַל מַפְגִּינִים נֶגֶד מִלְחֶמֶת וְיֶטְנָאם.

כָּל הַקִּשּׁוּרִים )מִלְּבַד לְמס' 5( נִמְצָאִים בְּהוֹדָעָה קוֹדֶמֶת שֶׁלִּי:

תגובה 70109

וְהַקִּשּׁוּר לְמס' 5:

)בְּכַוָּנָה הִשְׁמַטְתִּי אֶת הֲרִיגַת הַמַּפְגִּין בְּגֶנוּאָה שֶׁבְּאִיטַלְיָה מֵחֲמַת הַסָּפֵק שֶׁבָּרֶלֶבַנְטִיּוּת לַנּוֹשֵׂא. דַּי וְהוֹתֵר בְּמַה שֶׁכְּבָר הֵבֵאתִי לְעֵיל(.
_new_ הוספת תגובה



נניח לרגע את הסילופים
עמיש (יום שישי, 18/11/2005 שעה 15:17)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואת הציטוטים המקוטעים שמעוותים את כוונת הדוברים. (כגון הציטוט מדברי אבו וילן).

בכל העובדות שהובאו מפי המצוטטים, האם יש מילה אחת שאינה אמת?
_new_ הוספת תגובה



נניח לרגע את הסילופים
יונה סוקולובסקי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 15:25)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למקרא שאלתך הגעתי למסקנה שאתה ואני חיים בשני עולמות נפרדים
_new_ הוספת תגובה



גילית את אמריקה...
עמיש (יום שישי, 18/11/2005 שעה 16:53)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אתה וחבריך למדתם דבר אחד
ע.צופיה (יום שישי, 18/11/2005 שעה 19:28)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל הציטטות נכונות,אך טרם שמעתי על אדם שהוגדר כאיש שמאל רוצח יהודי בעל דעות המנוגדות לו,או משתמש בעקביות באלימות כלפי מתנגדיו הפוליטיים
השמצות זה דבר חמור,אך צריך עוד משהו כדי לעבור למעשים ואת זה אין עדיין בשמאל.
_new_ הוספת תגובה



אתה וחבריך למדתם דבר אחד
יונה סוקולובסקי (שבת, 19/11/2005 שעה 18:54)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חפש באנציקלופדיה את פרשת האניה אלטלנה.
חפש גם את ישראל קסטנר
_new_ הוספת תגובה



הבלים
עמיש (שבת, 19/11/2005 שעה 19:33)
בתשובה ליונה סוקולובסקי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חיסול המרד של בגין והאצל באלטלנה היה מעשה מבורך שהציל את מדינת ישראל.
חבל שאתה מביא דווקא את הדוגמה הזו על מנת לחפות על מעשי החיסול והרצח שנעשו בידי אנשי ימין.
_new_ הוספת תגובה



אתה וחבריך למדתם דבר אחד
אריה פרלמן (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 0:20)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חַיִּים אַרְלוֹזוֹרוֹב נִרְצַח עַל-יְדֵי טֶרוֹרִיסְטִים יְהוּדִים חַבְרֵי פ.ק.פ, שֶׁהָיְתָה מִפְלֶגֶת שְׂמֹאל קִיצוֹנִית אַנְטִי-צִיּוֹנִית שֶׁפָּעֲלָה בְּהוֹרָאָה יְשִׁירָה מִמּוֹסְקְבָה:

דיון 420

כְּמוֹ כֵּן דֶּה-הַאן, הָעַסְקָן הַחֲרֵדִי, נִרְצַח עַל יְדֵי הַ'הֲגַנָּה', וְהַפָּרָשָׁה הַזֹּאת יְדוּעָה הַרְבֵּה יוֹתֵר.
_new_ הוספת תגובה



מר פרלמן הנכבד
ע.צופיה (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 5:43)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שעניתי למר סוקולובסקי,אומר גם לך:תשובתך מצדיקה יותר מכל את קביעתי.
האם אתה אומר שהאלימות של הימין בשלושים השנים האחרונות שהגיעה לשיאה ברוצחים של רוזנצוויג ורבין היא בעצם תשובה לרצח ארלוזורוב ודה-האן?
האם האלימות בגוש קטיף היא בעצם תשובה להפגנות האחד במאי?
איך נאמר? כל המוסיף גורע.
_new_ הוספת תגובה



נָא לֹא לְהִתַּמֵּם
אריה פרלמן (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 7:46)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''טֶרֶם שָׁמַעְתִּי עַל אָדָם שֶׁהֻגְדַּר כְּאִישׁ שְׂמֹאל רוֹצֵחַ יְהוּדִי בַּעַל דֵּעוֹת הַמְּנֻגָּדוֹת לוֹ, אוֹ מִשְׁתַּמֵּשׁ בְּעִקְבִיּוּת בְּאַלִּימוּת כְּלַפֵּי מִתְנַגְּדָיו הַפּוֹלִיטִיִּים''. עַד כָּאן ע. צוֹפִיָּה.

אָז הֲרֵי לְךָ שְׁנֵי מִקְרִים שֶׁל בְּנֵי-אָדָם שֶׁמֻּגְדָּרִים כְּאַנְשֵׁי שְׂמֹאל )שְׂמֹאל צִיּוֹנִי בַּמִּקְרֶה שֶׁל רֶצַח דֶּה-הַאן, שֶׁהָפַךְ לְפָעִיל אַנְטִי-צִיּוֹנִי מֻבְהָק(, וּשְׂמֹאל אַנְטִי-צִיּוֹנִי בַּמִּקְרֶה הַשֵּׁנִי )פ.ק.פ(.

וַהֲרֵי לְךָ קִשּׁוּר לְאַלִּימוּת פּוֹלִיטִית, שֶׁהִיא רַק אַחַד הַשִּׂיאִים הַמְּקוֹמִיִּים לְאַלִּימוּת שִׁיטָתִית:

תגובה 4458
_new_ הוספת תגובה



את ארלוזורוב רצח הימין
רמי נוי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 7:50)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זוהי מסקנתו של שבתאי טבת שעשה מחקר מעמיק בנושא
_new_ הוספת תגובה



את ארלוזורוב רצח הימין
לוי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 12:27)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קראתי את ספרו של שבתאי טבת .
לא מחקר לא מעמיק ולא בטיח .
משום מה הוא לא מזכיר כלל את העובדה ששיטרית אשר היה אז קצין משטרה הלך לרב הראשי הספרדי דאז הרב מאיר ואמר לו שעומדים לתלות שני יהודים על לא עוול בכפם .
הרב מאיר קם ובו במקום הלך לרב קוק וסיפר לו את הענין ואז יצא הרב קוק בהצהרתו המפורסמת נגד המשפט .מיד קפצו כל האנטישמים היהודים ותבעו להעמיד אותו לדין .
ספרו של שבתאי טבת לא מבהיר שום דבר .
אגב, שיטרית אשר ידע על העלילה אשר חוברה ע''י בן גוריון תוגמל משמעותית הוא שימש כשר המשטרה שנים רבות .
דמי לא יחרץ די נכבדים .
_new_ הוספת תגובה



ואת דה האן רצח אברהם תהומי
רמי נוי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 7:51)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איש ימין מובהק וממקימי האצ''ל. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%9...
_new_ הוספת תגובה



רמי, צריך להתמודד עם העובדות
דוד סיון (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 9:42)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בעת רצח דה האן, מאי 1924, היה תהומי איש ההגנה. זה גם ברור מאד מהקישור שצירפת. אם חופרים קצת יותר ולוחצים על ''ההגנה'' מגיעים לדף אחר במכלול ויקיפדיה ושם כתוב: ''ההגנה הוקמה במאי 1920 על ידי מפלגת אחדות העבודה כחלק משינוי התפיסה הבטחונית של ראשי היישוב....'' (http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%94%D7%92%D7%A...). אז עוד היתה ''אחדות העבודה'' מפלגת שמאל. אינני יודע אם תהומי היה איש מפלגה או לא אבל השתתפותו, בעת ההיא, באירגון ההגנה ממקמת אותו, כך בעיני, בשמאל. אז מה?

בתמצית, דה-האן נרצח כי הוביל פעילות אנטי ציונית של החרדים. בעת שנרצח הוא היה לפני נסיעה להמשך המגעים שלו והחרדים (נדמה מאגודת ישראל של אז), שנועדו לסכל כוונות של התנועה הציונית בנושא הבית הלאומי. דה האן לא נרצח בגלל יהדותו או השתייכותו אלא בגלל מעשיו ותכניותיו להמשך.
_new_ הוספת תגובה



דוד, צריך להתמודד עם העובדות
רמי נוי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 13:16)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההגנה באותה תקופה לא היתה ימין ולא שמאל. ההגנה היתה רגון ההגנה העצמית של הישוב היהודי, וייצגה את כל הישוב היהודי הציוני דאז, לרבות מי שנהיו הרביזיוניסטים. יש לזכור כי זאב ז'בוטינסקי, דוד בן גוריון ויצחק בן צבי פעלו באותה תקופה יחדיו.
_new_ הוספת תגובה



אז תתמודד
דוד סיון (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 14:25)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באתר של ההגנה מצאנו את הפרטים הללו:

''ארגון ההגנה היה הגוף הצבאי של הישוב היהודי בארץ ישראל ושל התנועה הציונית עד הקמת המדינה במאי 1948, כאשר הייתה ההגנה ל'צבא הגנה לישראל'. ההגנה הוקמה ביוני 1920 במטרה לממש את רעיון ההגנה העצמית של יהודים על חייהם ורכושם. הרעיון, שמקורו בחוגים ציוניים אשר מימשוהו כבר בפעולות הגנה עצמית בגולה והמשיכו בארץ בפעילות כשומרים עבריים במושבות ובארגונים 'בר גיורא' ו'השומר' - הביא את חסידיו ליזום הקמת ארגון הגנה
יהודי ארצי. הוגי ההגנה ומיסדיה הגיעו למסקנה שאין להסתפק בשמירה ערבית, שהייתה נהוגה ברוב היישובים היהודיים וכן אין די בסיועם של כוחות הביטחון של השלטון הבריטי ועל כן הכרח להקים כוח יהודי עצמאי. הרעיון לא התקבל על דעת הכל והיו שהתנגדו לו מסיבות שונות.

רק בהדרגה היה ארגון ההגנה לארגון כללי של מוסדות היישוב היהודי המאורגן. ראשיתו בתנועת הפועלים, כארגון של מפלגת 'אחדות העבודה' (קיץ 1920) ולאחר חודשים אחדים, עם הקמת ההסתדרות הכללית של העובדים העברים בארץ-ישראל, עבר לחסותה. החל מ-‏1930, בעקבות מאורעות תרפ''ט, הייתה ההגנה לארגון הכפוף להנהלת הסוכנות היהודית ולוועד הלאומי (''המוסדות הלאומיים'') והקיפה את כל הזרמים בישוב'' (http://www.hagana.co.il/html/ptiha.htm).

לא זכור לי שז'בוטינסקי היה חבר מפלגת אחדות העבודה שהקימה את ההגנה. יש בקטע לעיל רמזים שלקראת שנת 1930 היו עוד שותפים באירגון ההגנה. אלא שזה היה כ-‏6 שנים לאחר רצח דה האן. בשביל להראות קשר (בין ז'בוטינסקי ואחדות העבודה) צריך למצוא משהו יותר מהרמזים הללו.
_new_ הוספת תגובה



נָא לֹא לְהִתַּמֵּם
ע.צופיה (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 8:05)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר פרלמן,אתה מיתמם!!
אנו דנים באלימות בין הימין לשמאל ב-‏30 השנים האחרונות על רקע תוצאות מלחמת ששת הימים. הרי על כך נסובו כל הציטטות שהובאו לעיל ואשר לגביהם טענתי כי אלימות מילולית יש בשני הצדדים,אך אלימות פיזית יש רק בצד אחד.
ואתה מביא דוגמאות היסטוריות מלפני 70-80 שנה. מה הקשר?
אני שואל שנית: האם יגאל עמיר נקם את רצח דה-האן?
אני חוזר לקביעתי: אין לך תשובה אקטואלית ,מדוע בימין יש אלימות פיזית ובשמאל אין!!
_new_ הוספת תגובה



נָא לֹא לְהִתַּמֵּם(תרתי משמע)
סבא ניסחט ע''י אירגון השומר (יום שני, 05/11/2007 שעה 20:02)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל ילד יודע שמיפלגות הפועלים (הבולשביקים) הקימו את אירגון השומר שהיכריח איכרים ובעלי עסקים מהישוב הוותיק לשלם דמי חסות, כמו כן היכריכו אותם לעבודה עיברית, כלומר שוב סחטו מהם להעסיק את החברה מהמיפלגה, אירגון השומר הוא ההיתארגנות הצבאית הראשונה של מיפלגות הפועלים (השמאל) לימין לא היה חלק בזה מעולם, הימין הריי היה חלק אופוזציוני בקונגרסים הציוניים.
ההגנה היא המשך של השומר כזרוע צבאית של מיפלגות הפועלים. לומר שזו היתה הגנה של כל הישוב (מעין צה''ל) זה שקרים ושיכתוב ההיסטוריה, הריי הם היסגירו מאוחר יותר אנשי אצל לבריטים. גם היסתדרות ופינקס אדום היתה רק אחת, אז זה הופך אותה לממלכתית? תמיד היתה בולשוויקית. לסיכום מנהיגי הפועלים (לא המנהיגות הרעיונית אלא הפרקטית), היו גרועים מהמאפיה הסיצילינית, את שיטותיהם כניראה למדו ברוסיה, שום אמת מוסר לא היתה להם, רק צבירת כוח וביסוסו הידריכה אותם,תוך רמיסה קיפוח ור-צ-ח של מיתנגדים. רבין הרי היתגאה במסיבה בשגרירות כשהיה שתוי בריסוס ניצולי אלטלנה השוחים לחוף (עים דגל לבן) ''דפקנו אותם על הספינה, ודפקנו בהם במיים''
זוהי מורשת רבין (איש הבלורית והפוזה) בקצרה, לתותח שהוא פיקד עליו קוראים התותח הקדוש, הבנתה את זה ברוך? שום חרטה, שום עצב, גאווה על רצח יהודים חפים מפשע. אלה גיבורי השמאל, זו מורשת רבין, רצח שיכרות ופיק בירכיים ערב ששת הימים! אה, שכחנו, וגם בן שירד מהארץ ולכן הוא ''נפולת של נמושות''.

לכל אדם הגון לא נותר אלא לומר אלא ברוך שפטרנו

וחזרה לישוב היהודי הוותיק שליפני הבולשוויקים (פועלים עלאק), סבא מספר שהחיים בנס ציונה ראשון לציון וזיכרון, היו חיי שקט ושלוה עים הערבים עד שהיגיעו הבולשוויקים, ואותו הדבר היה בישוב הוותיק החרדי בי-ם, שקט ושלווה.
הוויכוח אים אנשי השמאל צחורים ולא יעזו לרצח פוליט ממש מצחיק, הינה היסברתי לך שפעלו בשיטות מאפיה, הריי רק הם מסוגלים ליפגוע במטרות אמרקיאיות במיצרים בכדי לסכסך (עסק הביש
_new_ הוספת תגובה



נָא לֹא לְהִתַּמֵּם(תרתי משמע)
ע.צופיה (יום שני, 05/11/2007 שעה 22:49)
בתשובה לסבא ניסחט ע''י אירגון השומר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הצחקת אותי.
_new_ הוספת תגובה



נָא לֹא לְהִתַּמֵּם(השמאל המיתמם) (נוסח מתוקן)
סבא ניסחט ע''י אירגון השומר (יום שני, 05/11/2007 שעה 20:11)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל ילד יודע שמיפלגות הפועלים (הבולשביקים) הקימו את אירגון השומר שהיכריח איכרים ובעלי עסקים מהישוב הוותיק לשלם דמי חסות, כמו כן היכריכו אותם לעבודה עיברית, כלומר שוב סחטו מהם להעסיק את החברה מהמיפלגה, אירגון השומר הוא ההיתארגנות הצבאית הראשונה של מיפלגות הפועלים (השמאל) לימין לא היה חלק בזה מעולם, הימין הריי היה חלק אופוזציוני בקונגרסים הציוניים.
ההגנה היא המשך של השומר כזרוע צבאית של מיפלגות הפועלים. לומר שזו היתה הגנה של כל הישוב (מעין צה''ל) זה שקרים ושיכתוב ההיסטוריה, הריי הם היסגירו מאוחר יותר אנשי אצל לבריטים. גם היסתדרות ופינקס אדום היתה רק אחת, אז זה הופך אותה לממלכתית? תמיד היתה בולשוויקית. לסיכום מנהיגי הפועלים (לא המנהיגות הרעיונית אלא הפרקטית), היו גרועים מהמאפיה הסיצילינית, את שיטותיהם כניראה למדו ברוסיה, שום אמת מוסר לא היתה להם, רק צבירת כוח וביסוסו הידריכה אותם,תוך רמיסה קיפוח ור-צ-ח של מיתנגדים. רבין הרי היתגאה במסיבה בשגרירות כשהיה שתוי בריסוס ניצולי אלטלנה השוחים לחוף (עים דגל לבן) ''דפקנו אותם על הספינה, ודפקנו בהם במיים''
זוהי מורשת רבין (איש הבלורית והפוזה) בקצרה, לתותח שהוא פיקד עליו קוראים התותח הקדוש, הבנתה את זה ברוך? שום חרטה, שום עצב, גאווה על רצח יהודים חפים מפשע. אלה גיבורי השמאל, זו מורשת רבין, רצח שיכרות ופיק בירכיים ערב ששת הימים! אה, שכחנו, וגם בן שירד מהארץ ולכן הוא ''נפולת של נמושות''.
רבין ניסה לביים היתנקשות בו בעזרת השב''כ,(ביחוד כרמי גילון),ע''מ להכפיש את הימין ולעשות הון פוליטי כמו שהיצליחו לעשות בהעללת רצח ארלוזורוב, ורצה הקב''ה והמן ניתלה על העץ שהכין לאחרים. עדיין לא חוגגים פורים רק משום שבעלילה הוא דווקה היצליח קצת, אבל ב''ה אנו מיתעוררים.
לכל אדם הגון לא נותר אלא לומר אלא ברוך שפטרנו מעונשו של זה!!!

וחזרה לדיון על הישוב היהודי הוותיק שליפני הבולשוויקים (פועלים עלאק), סבא מספר שהחיים בנס ציונה ראשון לציון וזיכרון, היו חיי שקט ושלוה עים הערבים עד שהיגיעו הבולשוויקים, ואותו הדבר היה בישוב הוותיק החרדי בי-ם, שקט ושלווה.
הוויכוח אים אנשי השמאל צחורים ולא יעזו לרצח פוליט ממש מצחיק, הינה היסברתי לך שפעלו בשיטות מאפיה, הריי רק הם מסוגלים ליפגוע במטרות אמרקאיות במצרים בכדי לסכסך (עסק הביש)את יחסיה עים ארה''ב.
_new_ הוספת תגובה



גול עצמי
ע.צופיה (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 15:40) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איני מוצא לנכון להתווכח בכלל עם השטויות שאתה כותב(כמו כותבים אחרים בפורום), זה פשוט מתחת לכל רמה תבונתית כלשהי.
אני רואה לעצמי לציין כי אנשים שחושבים כמוך וכותבים כמוך,(ואיני מאמין כי כתיבתך משקפת את מחשבתך) הם אלה שגרמו לסבל כה רב ,יחד עם רבני השקר ומנהיגי השקר,למסכנים שהתפנו מגוש קטיף.
הצ גת מציאות שאינה קיימת ושכנוע אנשים תמימים להאמין בה,היא פשע שמישהו צריך לתת עליו את הדין והגיע הזמן שהתמימים האלה שחיים מעבר לגדר הניבנת יתחילו לעשות חשבון נפש ויבואו חשבון עם מוליכי השולל,כמוך למשל.
הכיוון המדיני שאליו הולכת המדינה מוכיח כי כל קו מחשתכם היה קונספירציה אחת גדולה.
גופכם פה וראשכם במאדים.
תתפכחו!
_new_ הוספת תגובה



גול עצמי
לוי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 11:19)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הגיע הזמן שכל העולים התמימים אשר שודלו להתישב בפלשתינה יתפכחו ויתבעו לדין את הסוכנות ממשלת ישראל , את השלי
חים ושאר ציונים גזענים על שהכניסו אותם למלכודת מוות .
מן הראוי היה שיתחילו לתכנן את מקום מושבם הבא . אולי בירוביג'ן , אולי אוגנדה , אולי ,אולי ,אולי .....
ושלום על ישמעאל .
_new_ הוספת תגובה



גול עצמי
ע.צופיה (יום שישי, 18/11/2005 שעה 11:51)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני דוקא נותן להם ציון לשבח שעזרו בהעלאת משפחתי ובקליטתה בארץ.
מי שלא מרוצה ,היו,ויהיו, לו אלף הזדמנויות לעזוב ואני נותן לו את ברכת הדרך ואפילו ''חבילת ירידה'' לדרך.
מבכיינים לא תצמח לנו טובה.
אגב, כל אותם מתבכיינים גדולים בארץ לא מעיזים לפתוח את פיהם בארצות ירידתם החדשות.
גבורים הם רק פה.
ואל תירק כל כך מהר לבארות ולמעיינות שמהם שתית,שמא תזדקק להם שנית.
_new_ הוספת תגובה



גול עצמי
לוי (שבת, 19/11/2005 שעה 18:46)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשפחה שלך בתמיכת הציונים הגזעניים דחקו הצידה את הערבים המסכנים הבעלים החוקיים של הארץ .
עכשיו שאותם נרדפים התעשתו מסכימים הפולשים להחזיר חלק מהגזלה .
אחרי עוד כמה אבנים ויריות ובעזרת המערכת המשפטית המושחתת ומימון גופים אנטישמיים בין לאומיים הם יקבלו נתחים נוספים .
_new_ הוספת תגובה



גול עצמי
ע.צופיה (שבת, 19/11/2005 שעה 22:01)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם הערבים הם הבעלים החוקיים של הארץ, מה אתה עדיין עושה פה? שודד אותם?
אתה חסר אמונה,לצערי לא היחיד. המשך נוכחותך פה מעיד כי עדיין יש איזה שהוא ניצוץ ציוני אצלך,נקוה שיתגבר.
_new_ הוספת תגובה



גול עצמי
לוי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 7:15)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חביבי עין צופיה ,
מטרתי היתה להדגיש את חוסר העקביות שבאידאולוגיה של הסמול .
הגישה שלי היא עיקבית . ארץ ישראל שייכת לעם ישראל הערבים פלשו אליה וכבשו אותה ויש להחזיר את הגזלה .
חד וחלק .
אני נמצא בארץ ישראל מליפני המצאת הציונות הגזענית . הרצל הגדול דיבר על אוגנדה . ציון לא נמצאת באוגנדה . מה היתה תוכניתו לגרש את הכושים ?
חביבי מה אתה עושה כאן ? לפי האידאולוגיה שלך ארץ ישראל לא שייכת לעם ישראל . סתם מי שהוא דרך ליהודונים על הרגל אז ברחו לפלשתין והתחילו לגרש ערבים מסכנים ושוחרי שלום .
_new_ הוספת תגובה



נהפוך הוא!
ע.צופיה (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 8:17)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאז חורבן הבית במשך כ-‏1800 שנים נעשו נסיונות בלתי פוסקים לחדש את היישות המדינית היהודית בארץ.
היחידים שהצליחו בכך,אחרי 1800 שנה הם יהודים שמזוהים על פי השקפת עולמם עם השמאל.
לכן יש ויש עקביות בדרכו של השמאל, מאז ועד ימינו .
השמאל יזם את המדינה הזאת,השמאל(ואחרים-ומגיע להם הכבוד הראוי)הקימו ושמרו על קיום המדינה,וגם כיום מדיניות השמאל היא לשמור על קיום המדינה ולא לתת לכל מיני משיחים מטעם עצמם להרוס אותנו.
אני טוען כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל,ואיני קטן אמונה כמותך הנאחז בכל מיני שטויות כמו ''אוגנדה''.
גם אם דרכו לנו על הרגל,יכולנו לברוח לכל מיני מקומות ולא להסתכן ולבוא לפה.
יתכן ואתה פה מספר רב של דורות,אך תן כבוד לאותם חלוצים ממזרח אירופה שהוציאו אותכם ממשטר הנדבות והחלוקה.
כפיות טובה תמיד חוזרת לבעליה כבומרנג.
_new_ הוספת תגובה



נהפוך הוא!
לוי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 12:34)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בעבר באותם שמאלנים היתה לחלוחית של יהדות מבית אבא . הדור השני , שלישי ורביעי התרחק מאותם רעיונות והפך אנטישמי מובהק .
מצער אבל זה המצב .
_new_ הוספת תגובה



נהפוך הוא!
ע.צופיה (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 15:44)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאיפוא אתה יודע, אתה שמאלני?
או אולי שמעת את זה מהרב צדק המכבב אצלנו בפורום.
_new_ הוספת תגובה



לא צריך את צדק, מספיק לשמוע מה שמאלנים אומרים
צדק (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 16:20)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברל כצנלסון:

''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?
''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18).

אף ימני לא מתאר אתכם טוב יותר מברל כצנלסון..

--------

מטרות החינוך עם הקמת המדינה:

• לטפח בילדים את ההכרה כי היסודות הנעלים של תורת ישראל, חזונם של נביאי ישראל, שקידת היהודים על לימוד התורה, הם שהביאונו למולדתנו להקים בה מחדש את מדינת ישראל.

• להקנות לתלמידים את ידיעת העבר הגדול של עם ישראל - מורשתו הרוחנית, פועלו וחזונו.
• לטפח בלב התלמידים אהבה לנכסי הרוח הנעלים של עמנו, ולעורר בהם את הרצון לפעול על פיהם.
• לנטוע בלבם רגשי הערצה לדמויות גדולי ישראל, קדושיו וגיבוריו.
• להשריש בלב התלמידים את ההכרה כי עמנו, שהוא מעתיקי העמים שימש כוח מניע להתקדמותו המוסרית של העולם.
• להקנות לתלמידים את ההכרה שהקמת מדינת ישראל היא פרי כיסופים ונאמנות של דורות.
• לנטוע בהם את האהבה למדינת ישראל ואת הרצון לפעול למענה ולשמור על קיומה.

השמאל הוא כשלון מוחלט על פי המטרות של משרד החינוך ה''שמאלני''.
_new_ הוספת תגובה



לא צריך את צדק, מספיק לשמוע מה שמאלנים אומרים
ע.צופיה (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 16:48)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה ,בשירבוטך,אמירותך,גסות לשון והשנאה המדריכה אותך ודומך,מהווה את ההוכחה הניצחת לנכונות דרכו של השמאל,בכל התחומים.
אין צורך לפרט,צריך לקרוא את מקבץ התבטויותך במאגר השטויות בכדי לדעת בודאות כי צריך לחנך ההיפך ממך. וכו,וכו.
_new_ הוספת תגובה



יש לך בעיה קשה, הדברים נאמרו ע''י שמאלנים של פעם
צדק (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 17:04)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תמשיך לדפוק את הראש בקיר אולי המצב ישתפר.
_new_ הוספת תגובה



יש לך בעיה קשה, הדברים נאמרו ע''י שמאלנים של פעם
ע.צופיה (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 17:32)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לי אין בעיה ,מבחינתי הכל מתנהל כשורה.
לך יש בעיה,אתה מחרף,מגדף,אך השיירה ממשיכה ואתה נשאר בצד נובח נואשות.
_new_ הוספת תגובה



נהפוך הוא!
לוי (יום שני, 21/11/2005 שעה 7:26)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני קורא את שיחם ושיגם ואת מעשיהם .
_new_ הוספת תגובה



נהפוך הוא!
ע.צופיה (יום שני, 21/11/2005 שעה 7:39)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה קורא,אך לא מבין.
_new_ הוספת תגובה



נהפוך הוא!
לוי (יום שני, 21/11/2005 שעה 7:43)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא מסכים אתך .
_new_ הוספת תגובה



עוד פרובוקציה קונספירטיבית
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 15:57) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מבית המדרש הבולשביקי של הסמול:

הסתה בשירותי הנשים בכנסת: ''רבין מחכה לשרון''
המנקה במשכן נכנסה לשירותים הצמודים למליאה ונדהמה: אלמונים ריססו על הקירות את הכתובות: ''רבין מחכה לשרון, הורדנו את רבין ונוריד גם את שרון''. קצין הכנסת העביר את הממצאים לחקירת המשטרה

קצין הכנסת, יצחק שדר, הציג היום (ה') במסיבת עיתונאים תמונות שצולמו ביום שני ב-‏7 לחודש, כאשר הכנסת הייתה מלאה וראשי המדינה שהו בה. לפי התמונות, בשירותי הנשים הצמודים לאולם המליאה התגלו כתובות שנכתבו על המראות: ''פושעי הגירוש לדין'', ''רבין מחכה לשרון'' וכדומה. הכנסת העבירה את הממצאים למשטרה, להמשך חקירה.
_new_ הוספת תגובה



השמאלנים מסיתים לרצח בפומבי, בשירותים בנותיהם משתמשות
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 16:05)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עודד בן-עמי בערוץ 2:
''אני רוצה לשאול אותך כרמי גילון לגבי המעשים מעבר למילים אומר ראש השב''כ דהיום, 'שימו לב, יש הקצנה בימין'. האם לא ניתן כפי שנוהג השב''כ למשל ביחס לגורמים בכירים בחמאס ובג''יהאד האיסלמי, שהם מסומנים, מבצעים עליהם סיכולים ממוקדים..............''

אמנון אברמוביץ, ערוץ 1, אפריל 2003: ''''בוש טיפל באל-קאעידה, אחר כך בסאדם חוסיין ואחריהם יבואו מועצת יש''ע וההתנחלויות''.

זאב שטרנהל: ''רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסף הפאשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית''.

רק אתם הרוצחים ורק אתם המסיתים לרצח בריש גלי.......
אולם הפושעים שלכם מסתובבים חפשי במקום לשבת בבית סוהר.
כי הפושעים שלכם יושבים גם בפרקליטות ובבתי המשפט.
_new_ הוספת תגובה



סליחה שאני שואל
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 16:13)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל איפה משתינות הנשים והבנות שלכם?
_new_ הוספת תגובה



חשבתי שתבין את הרמז
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 16:27)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אצלנו השירותים משמשים כשירותים בלבד.

ואילו אצלכם ..............
הם משמשים גם כאתר לחינוך מיני עבור בנותיכם ה''חופשיות''
_new_ הוספת תגובה



יש לי רעיון בשבילך
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 16:30)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תנסה פעם להתמזמז עם מישהי בשירותים.
תגלה עולם חדש ומופלא.
חלק מהבנות גם מנשקות את המזוזה.
_new_ הוספת תגובה



אנחנו מבדילים בין בהמות לבני אדם
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 17:05)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בהמות עושות הכל איפה שבא להן ומתי שבא להן.

לבני אדם יש ערכים מוסריים וכבוד לבן המין השני.
עבור בני אדם גם יחסי מין הם דבר הראוי לכבוד המתאים לערכם בחיים.

וכמו שלא אוכלים במקום מטונף גם לא מקיימים יחסי מין במקום נקלה,
אלא אם בני הזוג הם מהגזע הנקלה.
_new_ הוספת תגובה



יש כאן הרבה מאד כבוד
עמיש (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 17:20)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרבה יותר כבוד מאשר אצלכם שבו האשה נאנסת ביום בו הכירה את בעלה.

הרבה יותר כבוד מאשר שהחתן אונס את אשתו ביום כלולותיה.

הדברים נעשים בין אנשים חפשיים, מרצונם הטוב ולהנאתם הפרטית.
_new_ הוספת תגובה



חפשיים כמו העבד הכבול בשלשלאות ברזל
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 17:38)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכבוד לנשים בהחלט בולט אצלכם,
אין צורך בדמיון כדי לראות את מבנהו האנטומי של היצור המכובד.
גם שען חרש יכול לשמוע את אוצר הביטויים הנעלה בו אתם משתמשים כדי לכנות את הנשים המכובדות שלכן.
הכבוד בולט במיוחד בפנסים או האיפור הכבד, שמנסה להסתיר,
המעטר את פניהן של הנשים שהתכבדו בנחת זרועו של הגבר המכבד.
עשרות אלפי המשפחות החד-הוריות הן ההוכחה המוחצת לכבוד שאותו רוחשים ה''חופשיים'' לנשים.

כבוד כזה אני מאחל רק לאויבים של עם ישראל.
_new_ הוספת תגובה



חשבתי שתבין את הרמז
ע.צופיה (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 18:17)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם הפידופיל שנתפס בבני ברק לא עשה את מעשיו בשרותי בית הכנסת?
מה שנקרא חינוך מיני לחרמנים עם כיפה.
_new_ הוספת תגובה



חשבתי שתבין את הרמז
צדק (יום חמישי, 17/11/2005 שעה 18:33)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עבורנו זה עברין, עבורכם זה דרך חיים.

הבדל קטנטן..................
_new_ הוספת תגובה



חשבתי שתבין את הרמז
ע.צופיה (יום שישי, 18/11/2005 שעה 1:38)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפי הקצב שאני שומע וקורא (כמובן אצל העתונים האנטישמיים) זה מזמן הפך אצלכם לדרך חיים.
פשוט,רק לאחרונה אתם התחלתם לחשוף זאת.
שיהיה לבריאות,עוד שלב בנורמליזציה שלכם.
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
רוני קליין (יום שישי, 18/11/2005 שעה 0:11) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מתחיל להימאס עלי הסיפורים של הקונספירציה בזמן שיגאל עמיר ממשיך להתגאות שרצח את רבין.

כיון שסיפור הקונספירציה ברצח של רבין מגיע רק מבעלי דעה פוליטית מאד מסויימת מהימין (למרות שהם טוענים שהם מסתמכים על ''עובדות'' בלבד) אני חושב שהגיע הזמן לעשות ניסוי שיבדוק קונספירטורים אם הם באמת אימצו חשיבה קונספירטיבית, או שהקונספירציה שהם מדברים עליה היא רק קרדום לחפור בו כדי לקבל תועלת פוליטית.

אני מציע בדיקה כזאת:
הולכים לביתו של קונספירטור כשהוא לא בבית ומפתים את אשתו.
הקונספירטור חוזר הביתה ורואה את אשתו עם גבר זר במיטה.
עוד לפני שהקונספירטור מספיק להגיד משהו המאהב אומר: ''סרק סרק'' וטוען שהוא לא שייך לסצינה והמאהב האמיתי מתחבא. שיחפש מתחת לבלטות. ואם הוא לא שם אז בטח השב''כ, המוסד, ואגודת הבונים החופשיים מסתירים אותו - לאחר שעזרו לו להימלט מהדירה ברכב מילוט, שהוכן מבעוד מועד.

עכשיו, אם הוא לא מאמין לסיפור - זה משמח שהאיש לא אידיוט באמת אבל עצוב לגלות שהאיש מתחזה לאידיוט רק כדי לצמצם נזקים פוליטיים למחנהו.
אם הוא מאמין לסיפור - זה עצוב שהאיש אידיוט באמת וזה מה שגורמים בימין נתלים בו.
_new_ הוספת תגובה



אל תתיאש
צדק (יום שישי, 18/11/2005 שעה 1:16)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אולי עוד תהיה סופר סתם, סליחה סתם סופר.

בינתיים, תתגבר על מחלת הדיכאון השמאלנית המופיעה כל פעם שנראה שהאמת עומדת לצוץ,
תאמין לי שזה לא מפחיד כמו שזה נראה לך,
זה יהיה שינוי מרענן עבור מי שחי בבועה בולשביקית.
תלמד שיש חמצן מחוץ לבועה שבה אתה חי,
חמצן, הנחוץ מאד לפעילותו התקינה של המוח.
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
לוי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 11:34)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גבירתי, אין ולא היתה קונספירציה .
השבכ בפיקודו של רבין תכנן נסיון לרצח כדי לקדם את תוכניתו המדינית .
קרתה תקלה והנסיון לרצח הפך לרצח .
לאור מצב הביש שנוצר התגיסה המערכת המושחתת של מדינת ישראל להגן על המתכננים והמבצעים .
את יגאל אמיר טמטמו טוטאלית , סיממו אותו החזיקו אותו בבידוד במשך חודשים , לא איפשרו לו פגישה עם עורך דין ויצא עיוות דין .
צייתי כבר יותר מפעם אחת שבישראל הודו לפחות 5 אנשים יהודים וערבים ברצח וברור כשמש שהם לא הרוצחים .
מענין שאלו אשר סחטו את ההודאות ממשיכים להתקדם בסולם הדרגום . אחד אפילו היה לשופט עליון .
_new_ הוספת תגובה



רחמנות
עמיש (יום שישי, 18/11/2005 שעה 14:23)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה זקוק לרחמים אבל אין לי.
_new_ הוספת תגובה



רחמנות
צדק (יום שישי, 18/11/2005 שעה 14:28)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל רחמיך מופנים כלפי המרצחים הערבים
לכן לא נשאר לך עבור קרבנותיהם.
_new_ הוספת תגובה



רחמנות
לוי (שבת, 19/11/2005 שעה 18:50)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לך מה לומר לעצם הענין אז אתה מטה את הדיון למחוזות לא רלוונטיים .
_new_ הוספת תגובה



רחמנות
לוי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 7:19)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני באמת זקוק לרחמים . תוכנית הגרושים של פרץ ,שרץ , שרון, אהרון ברק וכו'מתמקדת בדתיים .
ערבים , גוים וסמלנים לא בתוכנית .
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
לוי (יום שישי, 18/11/2005 שעה 11:34)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גבירתי, אין ולא היתה קונספירציה .
השבכ בפיקודו של רבין תכנן נסיון לרצח כדי לקדם את תוכניתו המדינית .
קרתה תקלה והנסיון לרצח הפך לרצח .
לאור מצב הביש שנוצר התגיסה המערכת המושחתת של מדינת ישראל להגן על המתכננים והמבצעים .
את יגאל אמיר טמטמו טוטאלית , סיממו אותו החזיקו אותו בבידוד במשך חודשים , לא איפשרו לו פגישה עם עורך דין ויצא עיוות דין .
צייתי כבר יותר מפעם אחת שבישראל הודו לפחות 5 אנשים יהודים וערבים ברצח וברור כשמש שהם לא הרוצחים .
מענין שאלו אשר סחטו את ההודאות ממשיכים להתקדם בסולם הדרגום . אחד אפילו היה לשופט עליון .
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
רוני קליין (יום שישי, 18/11/2005 שעה 23:54)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעניין מאד מה שאתה ''יודע'' על יגאל עמיר.

אם 10 שנים הוא בכלא וממשיך להתגאות ברצח אז 10 שנים ברציפות הוא מסומם. נכון?

אתה חייב גם להביא הוכחות/ראיות לסימום המתמשך הזה (ככה זה. לבתי משפט יש איזו אובססיה מוזרה של הבאת ראיות. גם כאשר המסקנה מהם לא מחמיאה למחנה שלך).

אל תתפזר לי שוב. אני שוב דורש ( אם זה לא קשה מדי )
ראיות לסימום יגאל עמיר.
_new_ הוספת תגובה



זה ברור - אם הוא הודה - סימן שסיממו אותו
רמי נוי (שבת, 19/11/2005 שעה 8:10)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



זה ברור - אם הוא הודה - סימן שסיממו אותו
לוי (שבת, 19/11/2005 שעה 19:06)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מכניס לפי דברים שלא אמרתי ואח''כ אתה תוקף אותם .
כן חביבי , מערכת האכיפה הישראלית נהנית מחסינות ואינה מאפשרת גילוי האמת .
שים לב הגברת גלאון העלתה הצעת חוק שכל החקירות יתועדו בוידיו ובהקלטה . הנושא העבר לעיון לועדה בראשותה של ביניש והיא דחתה אותה . והחוק לא התקבל .
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
לוי (שבת, 19/11/2005 שעה 19:00)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איני יודע איך הייתי אני מתנהג אילו טרטרו אותי במשך חודשים יום ולילה .
לא איני פסיכולוג ואיני מתימר לעסוק בפסיכולוגיה .
ציינתי שהודאה ברצח אינה הוכחה וקיימות דוגמאות לכך .
בספר אפלה בצוהורים קיים נסיון להסביר מדוע וכיצד אנשים מודים בכל מיני דברים שאין להם שחר .
אגב , יגאל אמיר כבר לא מודה שהוא הרוצח .
על כל פנים אני בוחן את התגובה ההיסטרית של המערכת אשר לא מאפשרת בחינה סבירה של הממצאים .
גישה כזאת מחשידה שמנסים לחפות על מעשי נבלה .
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
לוי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 7:39)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חביבי לפני שנים רבות איזה עסקן של מפ''מ נשפט בצ'כיה רודפת השלום והודה קבל עם ועדה שהוא אינו אלא סובן של סוכנות הביון האמריקאית . המשפט המבוים שודר אז בטלויזיה .
בישראל כמליון עולים מברית המועצות .היהודים תלמידים חרוצים ולמדו את המקצוע ביעילות ובמהירות .
העובדה שיגאל אמיר הודה אינה יכולה לשמש כהוחכה שהוא הרוצח . או יותר נכון שכדוריו גרמו למותו של רבין .
מדוע שותפים לפשע אינם מוחים ? כל אחד ונימוקיו הכלכליים והחברתיים עימו .
קצין משטרה מסוים גילה את פרשת מע''ץ רק אחרי שיצא לגימלאות ופרנסתו היתה מובטחת .
גם במקרה של ברנס קצין משטרה בדימוס נלחם קשות למען הצדק אחרים שעדיין היו במשטרה שתקו .
ד''ר וינר מהסנגוריה הציבורית אשר היה פרקליטו של ברנס בעת המשפט החוזר זכה להתנכלות חמורה אשר גרמה לו להתאבד .
חביבי מסוכן מאוד להתקומם כנגד ערימת הנבלות בממסדית המשפטיים המושחתים .
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
רוני קליין (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 11:49)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שציפיתי - התפזרת.

יגאל עמיר נתפס על חם יורה ברבין בנוכחות אנשים רבים.
מרגע זה ואילך הוא באזיקים. קנוניות ומשפטים מבויימים דורשים זמן ארגון.

תפסיק להתפתל ולהביא תקדימים סלקטיביים.
אני חוזר ודורש ראיות לטענתך שהוא סומם. והסבר מדוע הוא 10 שנים מסכים לשבת בכלא.
מדוע משפחתו לא עירערה 10 שנים על הרשעתו?
גם אותם סיממו?
קדימה, ראיות לסימום.
אולי הבונים החופשיים יכולים לעזור לך בנושא.
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
לוי (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 12:40)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדוני לא התפזרתי !!!!
השאלה הבסיסית היא האם רבין נהרג מכדוריו של אמיר . הגירסה הרישמית אינה מוכיחה זו .
השאלה מדוע הודה יגאל אמיר מוסברת שהודאה אינה הוכחה והובאו דוגמאות .
כמו כן הובאו דוגמאות להסבר התופעה של הודאה באשמה שאין לה שחר .
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
רוני קליין (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 18:27)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איזה קשקשן אתה.
לפנים משורת הדין אני רוצה לעזור לך להתבטא.
אתה ''מוכן'' להודות שיגאל עמיר ירה באמת ברבין ורק טוען שבגלל עניין ''הכדור השלישי מקדימה'' לא הוכח שמותו של רבין נגרם דווקא מאקדחו של יגאל עמיר?
_new_ הוספת תגובה



''ר..........................ק'' ?????????
צדק (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 18:34)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ה''רק'' הזה הוא הבדל בין רצח לנסיון לרצח.
ה''רק'' הזה הוא הוכחה שהרוצח מסתובב חפשי.

קרע....קרע..........
_new_ הוספת תגובה



''ר..........................ק'' ?????????
רוני קליין (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 23:43)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז אתה (וחבריך לתאוריית הקונספירציה) טוענים ששניים ירו ברבין. אחד היה מספיק טיפש כדי להיתפס על חם. השני היה יותר חכם, או שקיבל חיפוי טוב.
הראשון ירה 2 כדורים מאחורה ואח''כ השני כדור אחד מקדימה.

זה מה שאתם טוענים?
_new_ הוספת תגובה



טענותינו פשוטות ביותר
צדק (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 23:54)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שיפסיקו למרוח אותנו עם סיפורים של שיינקין,
אנחנו קצת יותר חכמים, ולא קונים סיפורים לילדים מפגרים.

אנו דורשים את האמת !!

היורה השני ידוע ומוכר לשב''כ....... ולשמעון פרס.
איני בטוח שהוא עדיין חי,
יכול להיות שהוא אחד משני אנשי השב''כ שנהרגו,
או נרצחו, זמן קצר לאחר הרצח.
_new_ הוספת תגובה



טענותינו פשוטות ביותר
רוני קליין (יום שני, 21/11/2005 שעה 0:10)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואתם חושבים שיגאל עמיר היה מתואם עם היורה השני או ששניהם במקרה היו באותו מקום באותו זמן?
_new_ הוספת תגובה



טענותינו פשוטות ביותר
צדק (יום שני, 21/11/2005 שעה 0:43)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מבקש ממני יותר מדי, איני עוסק בהשערות מיותרות,
שאינן תורמות דבר.
כאשר יביאו בפנינו את עובדות האמת ואת הרוצח האמיתי,
לא נזדקק להשערות.

בכל מקרה לפי העובדות הידועות הסיכוי סביר מאד.
יגאל עמיר עבד עם השב''כ, בארגון ''נתיב'' הכפוף לשב''כ.
יגאל עמיר היה אחד מהראשונים בארגון הפיקטיבי שהוקם ע''י השב''כ, ''אייל''.
_new_ הוספת תגובה



טענותינו פשוטות ביותר
רוני קליין (יום שני, 21/11/2005 שעה 1:28)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם יגאל עמיר היה מושתל של השב''כ אז למה הרבה אנשים מהימין מעריצים אותו ודורשים את שיחרורו המוקדם?

במילים אחרות אתם טוענים שהשב''כ אירגן את חיסולו של רבין?

אז למה השמאל מחריש? הם לא רוצים למצות את הדין עם האחראים לרצח?
_new_ הוספת תגובה



התקשורת דורשת
צדק (יום שני, 21/11/2005 שעה 2:12)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אולי ילדים מעריצים אותו, אדם מבוגר לא אמור להעריץ בני אדם בכלל.

כל הרעש על הערצה ודרישות לשחרור באות מהתקשורת בלבד,
איני מכיר אף אדם, ואני מכיר הרבה ימניים כמוני,
הדורש אחת מהדרישות הללו.
ורוב אלו שאומרים זאת בסקרים עושים זאת כדי להרגיז את השמאלנים,
ולאמר שנמאס להם מפסטיבל רבין ומכל ההסתה המתלווה אליו.

----------

מה שהשב''כ רצה לארגן זה ''ניסיון לרצח'' כדי להכפיש את הימין ולאפשר את המשך הפשע של אוסלו.
מכאן יוצאות שתי אפשרויות:
א. רבין נהרג בטעות מאקדחו של איש שב''כ , זו אפשרות קלושה לדעתי.
ב. רבין נרצח בדרך לבית החולים.

אינני בטוח שהשב''כ רצה בחיסולו של רבין, בודאי לא כאירגון.
כרמי גילון שהיה ראש השב''כ, ידוע כשמאלני קיצוני ביותר ששינאתו למתנחלים חולנית במיוחד.
וכאשר השב''כ משמש לצרכים פוליטיים, אז השמיים הם הגבול,
או מדויק יותר, שאול תחתיות הוא הגבול.

----------

השמאל מחריש מכיוון שהגירסה הרישמית נתנה בידו קלף פוליטי,
והאמת מעולם לא היתה שיקול במחנה השמאל.

רצח ארלוזורוב הביא להם את השליטה בהסתדרות הציונית,
והם ציפו לחזור על אותה ההצלחה עם עלילת דם חדשה.
_new_ הוספת תגובה



התקשורת דורשת
רוני קליין (יום שני, 21/11/2005 שעה 16:25)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זכותך להציג אלטרנטיבה לרצח רבין אבל כדי לשכנע אתה צריך להיות הגיוני.

אם יגאל עמיר ירה ברבין, ויגאל עמיר מזוהה עם הימין הקיצוני מדוע מישהו מסתורי צריך לבצע וידוא הריגה לרבין רק כדי להבאיש עוד יותר את ריחו של הימין. ואם רבין היה הופך לנכה או צמח. זה לא מספיק בשביל להבאיש את הימין?

לא יותר הגיוני שאם, נניח, מישהו מהשב''כ יבצע ברבין וידוא הרידה הוא יהיה בעל דעות דומות לשל יגאל עמיר?

תאר לך שבאופן מופלא תאוריית הקונספירציה מצליחה להצביע על אדם קונקרטי שאפילו יש לו שם.
אז אתה בטוח שהאיש שיעשה את וידוא ההריגה דווקא אהב את רבין ולא שנא אותו?
_new_ הוספת תגובה



אני לא צריך להביא שום דבר
צדק (יום שני, 21/11/2005 שעה 16:38)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשטרה לא ברשותי, השב''כ לא ברשותי, וגם הפרקליטות ובתי המשפט לא ברשותי,
הם אלו שצריכים להסביר את מעשיהם ואת החלטותיהם.

ותפקידי כאזרח להקשיב ולבדוק את דבריהם ומעשיהם,
וכאשר אני רואה שקר וסילוף, להתריע עליו.

יגאל עמיר מזוהה עם הימין הקיצוני רק בתיקשורת,
הוא היה בארגון ''אייל'' שהוא ארגון של השב''כ,
ואבישי רביב הקים אותו, גם הוא ימני קיצוני?

אתה מתפלסף יותר מדי, תביא את הרוצח ותשאל אותו בעניני אהבה ושנאה.

בפוליטיקה אין אהבות, יש אינטרסים וכסף, ובעבורם יותר מדי בני אדם, מוכנים גם לרצוח.
_new_ הוספת תגובה



אני לא צריך להביא שום דבר
רוני קליין (יום שני, 21/11/2005 שעה 16:45)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אתה טוען שיגאל עמיר אינו הרוצח אם מי הרוצח?

אתה צריך להביא לנו את הרוצח ''שלך''!!!

אחרת אנו עלולים לחשוב, חלילה, שהקונספירציה שווה לתחת.

''מישהו מהשב''כ'' היה בדבר הכי קונקרטי שאמרת.

אתה מבין למה קטני-אמונה לא קונים את זה?
_new_ הוספת תגובה



אתה לא מבין עברית?
רמי נוי (יום שני, 21/11/2005 שעה 16:47)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שמעון פרס זה הרוצח שלהם. עכשיו הם יעבירו את התפקיד לעמיר פרץ.
_new_ הוספת תגובה



אני לא צריך להביא שום דבר
צדק (יום שני, 21/11/2005 שעה 16:55)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגיד לי אתה מאופס?

כאשר מוכיחים לבית המשפט שאסיר שהורשע בפשע מסוים הוא חף מפשע,
אז בית המשפט מבקש מהמוכיחים את הפושע האמיתי כתנאי לזיכויו?

הדרישות שלך אידיוטיות בעליל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

את הרוצח צריכים להביא הממונים על כך אלא אם אתה מחפש אנרכיה,
כי אולי אני אהיה גם השופט והמעניש, לפי תיאורית הכאוס שלך.
_new_ הוספת תגובה



אני לא צריך להביא שום דבר
רוני קליין (יום שני, 21/11/2005 שעה 17:21)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התבלבלו לך הסדר הפעולות.

יגאל עמיר לא הוכיח בבית משפט שהוא חף מפשע. הוא גם לא טען שהוא חף מפשע.

אבל אם חבריך לקונספירציה ימצאו את הרוצח האמיתי, והפעם ברמת האיש ולא ברמת האירגון, ( ראיות, ראיות ) זה יהווה סיבה לחשוב שיגאל עמיר חף מפשע.

מה אתה אומר? לא ככה עובדים בבית משפט?
_new_ הוספת תגובה



א-ב של חוק ודמוקרטיה, כבר למדת?
צדק (יום שני, 21/11/2005 שעה 17:30)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יגאל עמיר לא צריך להוכיח שהוא חף מפשע,
נציגי החוק צריכים להוכיח שהוא אשם !!

זה הסדר הנכון היחיד ואין בילתו !!!!!!!!!!!!!
(תבדוק)

ונציגי החוק לא הוכיחו שהוא אשם.........

ועכשיו כמקובל בשמאל, תחזור ללופ הידוע....
_new_ הוספת תגובה



א-ב של חוק ודמוקרטיה, כבר למדת?
רוני קליין (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 0:02)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יגאל עמיר הודה מייד ברצח, שבוצע בנוכחות עדים.

מה כאן לא נראה לך?

במקרים של עדים והודאה באשמה המשפטים אינם ארוכים מטיבעם.

כיון שאתה וחבריך עושים שמיניות להציג תסריט בו כל ארגון השב''כ לחץ על ההדק של ''הכדור השלישי'' רק כדי להציל את תדמית הימין הקיצוני עקב הרצח אז באמת אני מבין את התסכול של העדר ראיות משפטיות מצידכם.

אני, במקומכם, הייתי חושב על משהו יותר אינטליגנטי.

אגב, יש לך הסבר מדוע השב''כ לא רצח את שרון עד עכשיו?
הרי הוא טען שבימין הקיצוני רוצים לרצוח אותו. מדוע לא להגשים את הנבואה כדי להבאיש את הימין הקיצוני?
לרגל ההצלחה של השב''כ לעבוד על כל תושבי ישראל שאינם בקטע של קונספירציות מתחת לאדמה (ומאהב מתחת לבלטות) זה נראה לי תמוה.
לך בוודאי יש הסבר מעניין לזה.

שתף אותנו.
_new_ הוספת תגובה



לא שמעתי על עדים לרצח, מי אלו?
צדק (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 0:18)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני אולי לא משפטן, אבל היגיון יש לי, ברוך ה',
ברור לי שאין אף עד לרצח !!
יש עדים לנסיון לרצח בלבד !!!!!!!!

מתי תפסיקו לזבל במוח עם ההודאה של יגאל עמיר?
אין לכם שליטה על מה שאתם כותבים?
ההודאה ערכה כמו השמש הזורחת,
תתחילו לציין גם עובדה זו בכל ידיעה.

תסריטים רק השמאלנים מציגים,
אנחנו מדגישים ומציגים את השקרים.

כל דברי השמאלנים ללא יוצא מן הכלל נוגעים להשערות, תיאוריות והזיות מסוגים שונים.
דברינו מתמקדים בעובדות בלבד, ומהן השמאלנים מתעלמים לגמרי !!

כי בעובדות השמאלנים תמיד מובסים !!!!!!!!
_new_ הוספת תגובה



לא שמעתי על עדים לרצח, מי אלו?
רוני קליין (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 2:15)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני שמח שאתה בעד להביא עובדות.
ציינת כעובדה שהשמאלנים תמיד מובסים בעובדות.
התחלת ברגל שמאלנית אבל ניתן לך צ'אנס נוסף:

אתה מוכן, סוף סוף, לגלות לעם ישראל מי האיש שרצח את רבין?

חוץ מאיפה הוא עבד (שזה ידוע לכל מי שלא שמאלן) אתה יכול לציין שם, מקום מגורים, משהו בסגנון השמאלני הזה?
_new_ הוספת תגובה



אין כל שיפור, אתה ממשיך בשאלות הזויות
צדק (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 2:44)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תשאל שאלה טובה יותר: ''איזה סוג פרפר עף ליד אזנו של יגאל עמיר 5 דקות לפני הירי?''

כאן הניחוש יהיה יותר קל..........

לחשים, ניחושים ונחשים אני משאיר לשמאלנים,
אלו תחומים שכל קשר ביניהם לבין האמת הוא מיקרי בהחלט.
_new_ הוספת תגובה



אתה רק צריך
מהנדס אזרחי (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 8:28)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לשאול

מי המרויח מכל העסק הזה.

ותקבל תשובה
_new_ הוספת תגובה



המרוויח הוא כמובן בנימין נתניהו
רמי נוי (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 10:36)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שנעשה חיש מהר ראש ממשלה - אליו אתה מתכוון?

ניתן להגיד על נתניהו הרבה דברים רעים - וכבר אמרתם עליו כאן שהוא יודע מי הרוצח ומפחד לדבר, אבל רוצח? לא נראה לי...
_new_ הוספת תגובה



אתה רק צריך
רוני קליין (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 16:35)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי מרויח מהרצח?

מי שניסה לעצור את יוזמת אוסלו.

אני יודע שזה נשמע ''חלש'' מדי לחובבי הקונספירציות.
אתם אפילו לא ניסיתם לטעון שהשב''כ החליט לעצור את אוסלו.
אלא סתם להכפיש את הימין הקיצוני...
וכל זה במחיר הצגת השב''כ בכשלונו הגדול והתפטרות בכיריו.
ואם השב''כ הפעיל את יגאל עמיר - למה לא חיסל אותו באותו מעמד כדי להשתיק אותו שלא יגלה את ה''סוד''?

תאר לך שפורץ נתפס על חם בפריצה ומודה.
מגיע קוספירטור כמוך ומתעקש שהפריצה בוצעה ע''י שוטר.
מי השוטר? שמו ''מישהו מהמשטרה''.

וכל זה למה?
להכפיש את השם של הפורצים...
לזה אני קורא ''חשיבה לאומית זקופת קומה''.

ומי שלא חכם כמוכם אז הוא בטח סמולן בולשביק.

קודם שאלתי את החכם השני ''צדק'' מדוע השב''כ לא רצח גם את שרון. לא קיבלתי הסבר אבל עכשיו הבנתי לבד את התשובה:
כי השב''כ כבר הצליח להכפיש את הימין הקיצוני בסיבוב הראשון והצליח להשפיע על כל הבולשביקים בציבור אז אין צורך לחזור על הפעולה...
ואם יהיה צורך אז הוא יחזור על הפעולה.
_new_ הוספת תגובה



רבין ניסה לעצור את אוסלו ונרצח..
צדק (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 16:58)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



רבין ניסה לעצור את אוסלו ונרצח..
רוני קליין (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 17:35)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ושולחיו מהשב''כ של יגאל עמיר הסתירו את זה ממנו, או שיגאל עמיר בעצמו היה בעד תהליך אוסלו?

אגב, ראיות לנסיון רבין לעצור את אוסלו יתקבלו בברכה.
ראיות, לא פרשנויות.
_new_ הוספת תגובה



אתה דורש את מה שאינך מקיים אף פעם
צדק (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 18:15)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רבין 5 באוקטובר 1995, חודש לפני שנרצח,
בנאומו האחרון בכנסת:
''לא נחזור לקווי 4 ביוני 1967, גבולות מדינת ישראל לעת פתרון הקבע יהיו מעבר לקווים שהיו קיימים לפני מלחמת ששת הימים... ואלה עיקרי השינויים - לא כולם - כפי שאנו רואים בפתרון הקבע: בראש ובראשונה ירושלים מאוחדת, שתכלול גם את מעלה אדומים ואת גבעת זאב כבירת ישראל... גבול הביטחון יוצב בבקעת הירדן, בפירוש הנרחב ביותר של המושג הזה. (וגם) שינויים שיכללו את צירוף גוש עציון, אפרת, ביתר ויישובים אחרים שרובם נמצאים מזרחית למה שהיה הקו הירוק... וגושי יישובים, כמו גוש קטיף, והלוואי שהיו כמותם, גם ביהודה ושומרון''.

לכן השמאלנים החליטו לחסל את ה''ימני הקיצוני'' הזה.
_new_ הוספת תגובה



אתה דורש את מה שאינך מקיים אף פעם
רוני קליין (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 20:13)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומה שמו של השמאלני שרצח את רבין?
ומה שמו של השמאלני שרצח את רבין?
ומה שמו של השמאלני שרצח את רבין?
ומה שמו של השמאלני שרצח את רבין?
ומה שמו של השמאלני שרצח את רבין?
ומה שמו של השמאלני שרצח את רבין?
ומה שמו של השמאלני שרצח את רבין?
_new_ הוספת תגובה



אתה דורש את מה שאינך מקיים אף פעם
צדק (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 20:39)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פרס משה כרמי אהרון יורם יוסף שמעון יצחק גילון קין רובין....................
_new_ הוספת תגובה



אתה דורש את מה שאינך מקיים אף פעם
רוני קליין (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 21:18)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כולם לחצו ביחד על ההדק של ''הכדור השלישי''?????

מי ביצע את הרצח? מה שמו?
_new_ הוספת תגובה



אתה דורש את מה שאינך מקיים אף פעם
צדק (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 21:25)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כולם ביחד וכל אחד לחוד,
תן לי לחקור אותם ללא כל הגבלות ואני מביא לך את הרוצח.
לפחות אחד מהם יודע מי הרוצח,
אבל הערכה סבירה מצביעה ששלושתם יודעים מי הרוצח.
_new_ הוספת תגובה



אתה דורש את מה שאינך מקיים אף פעם
רוני קליין (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 22:10)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''לחקור ללא הגבלות'' זה כולל לחץ פיזי מתון?

בהנחה שהתשובה הצפויה ''יגאל עמיר'' בוודאי לא תספק אותך.

עד שתשמע את מה שאתה רוצה לשמוע.
_new_ הוספת תגובה



אתה דורש את מה שאינך מקיים אף פעם
צדק (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 22:38)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כולל הכל !!
עד שיוציאו את האמת מפיהם.

שאלות נכונות ושכל ישר מספיקים כדי להבחין בשקרים ושקרנים.
_new_ הוספת תגובה



אהה - יגאל עמיר הוא בעיניך איש שמאל?
רמי נוי (יום שני, 21/11/2005 שעה 16:46)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כלומר גם הוא, בני משפחתו, אוהדיו - הכל פרובוקציה של השב''כ? בשיתוף פעולה של התקשורת? המציאו את יגאל עמיר כדי להכפיש את הימין?

לעניות דעתי, הטענות שלך כל כך מוזרות שגם אתה כנראה פרובוקטור של השב''כ, ושמאלן מסריח ובוגדני.
_new_ הוספת תגובה



מה שבעיני בטוח, עיברית אינך מבין.
צדק (יום שני, 21/11/2005 שעה 16:59)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ושמאלני הוא בדרך כלל חלש מאד בהבנת הנקרא.
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
לוי (יום שני, 21/11/2005 שעה 7:28)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חביבי אני לא קשקשן .
אני לא מודה בכלום .
אני מעין בנתונים.
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
לוי (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 18:42)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איני קשקשן .
אני מוותר על עזרתך .
לא רק הכדור מלפנים עוד כ59 תמיהות .
_new_ הוספת תגובה



איך בודקים קונספירטור
רוני קליין (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 20:55)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה מה שיש לכם? תמיהות?

דחוף משפט חוזר ליגאל עמיר !!!!

במחשבה שניה, כיון שחוץ מעדות ראיה של הרבה אנשים, דו''ח בליסטי, צילום וידאו של כל האירוע, הודאה של הנאשם, שיחזור הרצח, ואי-ערעור על פסק הדין - קשה לעמוד בפני 59 התמיהות של הקונספרטיביים.
הרשו לי לחזק את התמיהות שלכם עד שכולם ידעו שבכלא יושב אדם חף מפשע. כולם, ולא רק כמה אינטליגנטים מימין הקיצוני.
אז בואו נראה מה אפשר להוסיף לתמיהות:

60. ליד המכונית של רבין נמצא בדל סיגריה של פרלמנט כאשר ידוע שרבין מעשן מרלבורו. בטוח שמישהו בשב''כ מעשן פרלמנט. צריך למצוא אותו וישר לכלא. כולל אלה שלפני 10 שנים היו עוד תלמידי בית ספר.

61. בצילום הוידאו של הרצח אין מספיק תאורה. הכל חשוך מדי. מישהו בשב''כ לא רצה שיזהו אותו כאשר הוא יורה ברבין!

62. צלם הוידאו השתמש בכוונה במצלמה שאינה טובה בנושא של רגישות אור (5 לוקס). לא חסרים אנשי שב''כ שבאותה תקופה היו להם מצלמות וידאו מאותו דגם. בטח מישהו מהם השאיל את המצלמה שלו.

63. אף אחד מאלפי משתתפי העצרת שגדשו את הכבישים עם סיומה לא נדרס כאשר נהגו של רבין הסיע אותו לאיכילוב. נהיגה מנומסת כזאת במצב חרום אומרת דרשני. כנראה זאת היתה ההנחיה מהשב''כ.

64. ההודעה ''ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה'' נאמרה ע''י איתן הבר ללא טעויות תחביר. מה שמוכיח מעל לכל ספק שהוא הכין את ההודעה עוד לפני העצרת. עם עזרה של השב''כ.

65. כתמי הדם על דף שיר הרעות הם בטח קטשופ. עובדה, שכשמחבר הספר ''מי רצח את רבין'' רצה לטעום את הדף בעצמו - לא איפשרו לו. זה לבד מספיק כדי להבין שהשב''כ רצח את רבין.

66. אחרי רצח רבין פרס אישר לחסל את יחיא עייש עם טלפון סלולרי ממולכד. הסיבה שיחיא עייש הסכים לקבל בכלל את הטלפון הזה היתה שנאמר לו שזה היה שייך פעם לאיש השב''כ שרצח את רבין. עדיין נשמרה שם הודעה מוקלטת:
''שמע, יוסי, מייד אחרי שהשטינקר שלנו יורה ברבין אתה מכניס לו כדור מקדימה כדי שיהיה דם על דף שיר הרעות''.
עייש התלהב לשמוע את ההודעה המוקלטת - וכך גם הוא גמר את הקריירה.

67. למה לג'ירפה יש צוואר ארוך?
כי הראש שלה רחוק מאד מהגוף.
צוואר קצר פשוט לא בא בחשבון.
למרות מה שטוענת ועדת החקירה של רצח רבין.
_new_ הוספת תגובה



אפילו את העובדות הבסיסיות אינך מכיר...
עמיש (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 18:53)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מרדכי אורן ושמעון אורנשטיין הודו בהיותם סוכנים ציוניים, המשפט כלל לא שודר בטלויזיה אלא ברדיו. ההודאה באה אחרי כמעט שתי שנות עינויים קשים בכלא.
להתאבדותו של וינר אין כל קשר למשפט ברנס, ההפך הוא נהכון, משפט ברנס הוא שהביא את וינר לקדמת הבמה ולמעמד נכבד.
_new_ הוספת תגובה



ממתי העובדות חשובות - השקפת העולם היא העובדות
סתם אחד (יום ראשון, 20/11/2005 שעה 21:12)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אפילו את העובדות הבסיסיות אינך מכיר...
לוי (יום שני, 21/11/2005 שעה 7:38)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כלומר אתה מסכים איתי שקימת אפשרות שהודאה אינה ראיה בטוחה לבצוע הפשע .
זו היא טענתי הבסיסית .
בקשר למשפט ברנס זו הערכה שלך ההערכה שלי שונה .
ד''ר וינר הגיע למעמד נכבד אחרי מותו כאשר לא יכול היה להזיק .
החברה המסכנים הואשמו גם כסוכני סוכנות הביון האמריקאית .
_new_ הוספת תגובה



אפילו את העובדות הבסיסיות אינך מכיר...
עמיש (יום שני, 21/11/2005 שעה 9:47)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מובן מאליו כי הודאה בלבד אינה בהכרח ראיה, כבר כתבתי זאת קודם, אולם אין כל קשר בין הסיטואציה במשפטי הראווה (כמו במשפט פראג ) לבין הסיטואציה במשפטו של יגאל עמיר.
ולגבי וינר אין מדובר בהערכה אלא בעובדות.
_new_ הוספת תגובה



אפילו את העובדות הבסיסיות אינך מכיר...
לוי (יום שני, 21/11/2005 שעה 10:23)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא מסכים לדבריך .
עינויים הם עינויים בכל מקום .
התעללות היא התעללות בכל מקום .
בקשר לוינר איני מסכים אתך .
_new_ הוספת תגובה



מי עינה את יגאל עמיר?
רמי נוי (יום שני, 21/11/2005 שעה 10:34)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך לא נשארו סימנים? מדוע עורכי דינו לא טענו זאת? מנין אתה יודע שעינו אותו?

אתה כזבן ובדאי שקרן במצח נחושה.
_new_ הוספת תגובה



מי עינה את יגאל עמיר?
לוי (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 6:52)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם על החברמן ממפמ לא נראו סימנים .
לא מסכים אתך איני משקר .
_new_ הוספת תגובה



אפילו את העובדות הבסיסיות אינך מכיר...
עמיש (יום שני, 21/11/2005 שעה 10:35)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מצמצם את הדיון לנושא העינויים אבל הוא רק חלק מן הסיפור.
(וכמובן שאף אחד לא פגע לעמיר אפילו בקצה הזרת.)
_new_ הוספת תגובה



תיקון: הוא מצמצם את האין דיון
סתם אחד (יום שני, 21/11/2005 שעה 13:22)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא לא מקשיב אלא מציג את האקסיומות שלו.
_new_ הוספת תגובה



אפילו את העובדות הבסיסיות אינך מכיר...
לוי (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 6:59)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רמי נטפל לנושא העינוים . כמובן שהבעיה העקרית של הגרסה הרישמית הם הממצאים הטכניים . רמי נאחז בכל כוחותיו בהודאה של אמיר לכן הבאתי כמה דוגמאות של מודים אפילו ברצח אבל אלו לא השפיעו עליו .
לא נורא .לא כל כך חשוב מה רמי חושב .
_new_ הוספת תגובה



זה לא עניין של הודאה בלבד
עמיש (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 8:37)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלא תיאור מפורט של הכוונות, ההכנות, הנסיונות הקודמים, השיטה, והביצוע. כל זאת היה מלווה בעדויות ובהוכחות חד משמעיות שהוא מעולם לא ערער עליהן.
גם אם נפשיט מהתיאוריות ההזויות את כל ''הסיבות'' והמניעים הפוליטיים של כל האשמים והזוממים על פי כמה וכמה תיאוריות שונות (החל מכך שרבין בעצמו יזם את כל הסיפור וכלה בכך ששמעון פרס עשה זאת), עדין יש צרך באיזו שהיא הוכחה ברורה שאותה מתקשים חובבי הקונספירציה לספק לנו.
_new_ הוספת תגובה



כל הזיבולים שהבאת יכולים לשמש לכתיבת ספר
צדק (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 12:29)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין בהם שום דבר היכול לבסס אשמת רצח......
חוץ מאשר בבית משפט בולשביקי שאיננו בית משפט.

את כיפה אדומה וסינדרלה הפסקנו לקרוא בגיל 7,
תעבור לסיפורים יותר רציניים, כמו סיפורי ג'וחא......
_new_ הוספת תגובה



מי קובע? אתה?
רמי נוי (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 13:37)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם אתה רוצה שימנו אותך כחוקר שופט ומוציא לפועל?
_new_ הוספת תגובה



החוק קובע ''דמוקרט ושומר חוק'' שכמוך
צדק (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 13:46)
בתשובה לרמי נוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השמאלנים הם ההיפך הגמור מכל הסיסמאות שהם צווחים בראש חוצות.
לא דמוקרטיה, לא חוק ולא זכויות אדם,
רק בולשביזם, הפקרות, ורישעות.
_new_ הוספת תגובה



ככה זה מותק
עמיש (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 15:03)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנחנו בשלטון ולכן אנחנו עושים מה שבא לנו.
_new_ הוספת תגובה



זה לא עניין של הודאה בלבד
לוי (יום שלישי, 22/11/2005 שעה 18:53)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נכון .
אבישי רביב אשר הסתובב עם שני פלאפונים , ביפר ,מכונית הגונה ובעל חמש דירות המפוזרות בכל חלקי הארץ כולל פיזור כספים על ימין ועל שמאל מגבירים את החשד שהשבכ הוא המתכנן .
אגב אבישי קיבל שכר של סגן אלוף ,מן הסתם הוא ממשיך לקבל דמי לא יחרץ .
_new_ הוספת תגובה



זה לא עניין של הודאה בלבד
לוי (יום רביעי, 23/11/2005 שעה 7:04)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שחכת את אבישי רביב .
שכחת את ההתעלמות מ דיווחו של אותו סטודנט מבר אילן אודות מה ששמע כביכול בבית שימוש . את העדויות של בנות מכללה אודות ההסתה של אבישי רביב ..........
_new_ הוספת תגובה



איך אני יכול לזכור את כל
עמיש (יום רביעי, 23/11/2005 שעה 8:42)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השקרים שלכם?
_new_ הוספת תגובה



בבקשה סבר לנו את האוזן
מהנדס אזרחי (יום חמישי, 24/11/2005 שעה 6:13)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה השב''כ הקים אירגון סודי טרוריסטי יהודי, כלשונו,

בשם אייל? אירגון שאמור לרצוח ערבים ובחסות חובשי כיפות

ולמה האירגון הסודי הזה נחשף בטמבלויזיה בערוץ 1 פריים
טיים.

למה?
פשוט למה למה למה למה למה
למה להשניא את היהודים על החולנים למה
מה יוצא מזה

מחכה לתשובה מהבטן
_new_ הוספת תגובה



איך אני יכול לזכור את כל
לוי (יום חמישי, 24/11/2005 שעה 7:07)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הסרט המהולל המתעד את יגאל יורה הוא מפוברק . גם שמגר התפלא לראות שיגאל יורה ביד שמאל הוא הפליט איזו הערה ותו לא .
מה שכנראה קרה , השתילו לסרט תמונה מפוברקת מהשיחזור רק הטמבל מהשבכ הכניס אותה באינוורסיה ואז התקבל שהוא יורה ביד שמאל .
לזייף צריך לדעת !!!
_new_ הוספת תגובה



איך אני יכול לזכור את כל
לוי (יום חמישי, 24/11/2005 שעה 17:57)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלו אינם שקרים
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי