פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
הפמיניזם הרדיקלי כשמאל פציפיסטי
גיל רונן (יום חמישי, 20/07/2006 שעה 17:35)


הפמיניזם הרדיקלי כשמאל פציפיסטי

גיל רונן



התנועה הפמיניסטית, כך יודעים כולם, היא תנועה שדוגלת במתן זכויות לנשים. אנחנו, הגברים, התרגלנו לשלוט בעולם (הנה, אפילו משפט זה מנוסח באופן גברו-צנטרי ו''מייל-שוביניסטי'') והתנועה הפמיניסטית באה להעמיד אותנו במקומנו, לגאול אותנו מתפיסות העולם החשוכות שלנו, להפסיק את אפליית הנשים ולהצעיד את העולם לקראת אוטופיה שיוויונית. ואולם – זוהי ראייה תמימה. תנועות המונים עולמיות בעלות כוח והשפעה כה גדולים כמו התנועה הפמיניסטית לא נולדות ככה סתם, כתוצאה מהתעוררות ספונטנית של המוני ''מדוכאים''. הן נוצרות על ידי שכבה אינטלקטואלית עם אג'נדה, וצריך לבדוק מי עומד מאחורי התנועה אם רוצים להבין לאן היא מובילה אותנו.

התנועה הפמיניסטית הרדיקלית המודרנית היא אבן היסוד של תפיסת העולם המכונה ''תקינות פוליטית'', אותו מוסר אלטרנטיבי שלוחות הברית שלו נכתבים מזה 30 או 40 שנה באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה ובמוקדי שמאל אחרים. במידה רבה מאוד, היא תנועה-בת וממשיכת דרכה של המרקסיזם, ספינת הדגל המצליחה אליה עברו גייסות השמאל הרדיקלי כאשר המרקסיזם הכלכלי של הגוש הקומוניסטי החל שוקע. זוהי תנועתן של בנות הקומוניסטים, ולא מקרה הוא שהדמות המובילה את הכוח הפמיניסטי בישראל, ח''כ שלי יחימוביץ', גדלה בבית קומוניסטי מיליטנטי.

בטי פרידן, 1971
בטי פרידן, 1971
בטי פרידן, מי שנחשבת לכוהנת הגדולה של הפמיניזם הרדיקלי, מייסדת ארגון NOW ומחברת המסתורין הנשי (1963), היתה בשנות ה-‏1940 עיתונאית מרקסיסטית נלהבת שביקשה להתקבל כחברה במפלגה הקומוניסטית בארה''ב (הבקשה נדחתה משום שהאחראיים על קבלת חברים חדשים סברו שיש כבר יותר מדי אינטלקטואלים במפלגה).

פרידן המבוגרת יותר ומרבית חברותיה להנהגת מהפכה הפמיניסטית-רדיקלית אמנם כבר לא הגדירו עצמן בגלוי כמרקסיסטיות, אבל בפועל הן לקחו את מודל מלחמת המעמדות המרקסיסטי ויישמו אותו לגבי מלחמת המינים, או כפי שהן קוראות לזה – ''המגדרים''. המרקסיזם רואה את ההיסטוריה האנושית כמאבק מתמיד בין שכבת חזירים קפיטליסטים רומסים לבין פרולטריון נרמס, ומציג את דמות הפועל כקדושה. הפמיניזם, מצידו, רואה את ההיסטוריה כמאבק מתמיד בין שכבת חזירים גבריים – ''הפטריארכיה'' – לבין פרולטריון נשי מוכה ומנוצל. אלה גם אלה משכתבים את תולדות החברה המערבית בכדי להשתמש בה ככלי תעמולתי.

כזכור, הקומוניסטים שילהבו את ההמונים נטולי ההון – ''הפועלים'' – להתאחד ולהילחם בעשירים באמצעות מהפכה ולחימה גלויה. כאשר נוכחו לדעת כי המהפכה אינה מצליחה להביס את ארצות הדמוקרטיה וכלכלת השוק החופשי, נתנו מנהיגי התנועה עדיפות לחדירה מחתרתית למוקדי כוח במדינות אלה, אותן הגדירו כ''קפיטליסטיות''. לא בכדי נוהל ''ציד המכשפות'' של הסנטור ג'ו מקארת'י בשנות ה-‏1950: אכן, היתה באותה תקופה חדירה מאסיבית של חתרנים קומוניסטים למוקדי כוח בארה''ב.

שיטת הפעולה החתרנית הזו מתאימה ליכולותיהן ולאופיים של הגייסות הוורודים, והם אימצו אותה: האסטרטגיה הפמיניסטית דוגלת בחדירה שקטה למוקדי כוח (תקשורת, כנסת, בתי המשפט, פרקליטות, רווחה, משטרה), ובעיקר לאותם מוקדים השולטים ביחסי גברים-נשים, ומאפשרים פגיעה מאסיבית בכוחם של הזכרים. בכל אלה משולבים טקטיקות של עורמה ומניפולציה, בכי, נהי והטלת רגשי אשם, הפונים אל הרגשות הג'נטלמניים, אל האבירות הטבועה בנפשו של הגבר. אולם בגדול, על אף ההבדלים האסטרטגיים והטקטיים, החשיבה הפמיניסטית היא אותה חשיבה, והמטרה אותה מטרה כמו אצל הקומוניסטים: הקומוניסטים השתלטו על מדינות כמו רוסיה וניהלו מלחמה קרה נגד המערב. הפמיניסטיות מחלישות את מדינותיהן מפנים, מסרסות אותן, ומקלות על אויביהן של אותן מדינות להכניען.

אופיין הלא-לוחם של הנשים הופך את הפמיניזם לכלי אידיאלי להעברתו של מסר פציפיסטי. כאשר גברים מטיפים לפציפיזם, קל יחסית לראות את התבוסתן שמסתתר מאחורי המסיכה. לעומת זאת, כאשר הפמיניסטיות מדברות איתנו בקולן העדין על ''שיח נשי'', ומציגות את עצמן כהנהגה חלופית לגברים הילדותיים, הרברבנים והחייתיים, שיודעים לעשות רק מלחמה – זה נשמע הרבה יותר משכנע ומפתה. המסר החתרני והתבוסתני נעטף ביופי, רוך וחמלה נשיים. מבחינה שיווקית, זוהי הברקה גאונית, והוא אכן נוחל הצלחה מסחררת: עובדה היא שהפמיניזם הצליח להחדיר את המסר הפציפיסטי גם לחברה אולטרא-מיליטריסטית כישראל, המוקפת אויבים צמאי דם, חברה שחיה על חרבה ועליה בלבד מאז נוסדה, ואשר יודעת – או ידעה – כי אם תחזיר את החרב לנדנה ולו שנייה אחת לפני הזמן, היא תושמד.

שלי יחימוביץ
שלי יחימוביץ'
מאז שהגיחה לבמה הציבורית כמגישת חדשות ב''קול ישראל'', עושה שלי יחימוביץ' שימוש וירטואוזי בכוח הפמיניסטי לקידום סדר יום שמאלני שאף גבר לא יכול היה לקדמו מבלי להיחסם ולהיות מתוייג כפציפיסט סהרורי. האשה הזו – שגדלה בבית קומוניסטי מיליטנטי – הסבה יותר נזק למדינה ברבע המאה האחרונה מכפי שיכלו לעשות רבבות חיילי אויב. באמצעות עמדת הכוח שבנתה לעצמה הריצה יחימוביץ' הצעירה את הקמפיין הציבורי של מרים גרוף, אמו של אחד משלושת שבויי הנח''ל שנרדמו על משמרתם בלבנון, להחזרת השבויים תמורת מחבלים ערבים. יצחק רבין לא יכול היה לעמוד מול הקמפיין התוקפני של גרוף וכתוצאה שוחררו יותר מאלף מחבלים בעיסקת ג'יבריל ב-‏1985, שהובילה לפרוץ אינתיפאדה 1.

כעבור כמה שנים, עמדה יחימוביץ' המנוסה והבשלה יותר במרכז קמפיין ''ארבע אמהות'' שהוביל לנסיגה מלבנון ולפרוץ מלחמת הטרור בהנהגת ערפאת בשנת 2000 – מלחמה שהפכה את חיינו במדינה הזו לזוועה, והכניסה את מרחצי הדמים הסדיסטיים של שכנינו הפלתינאיים לחלק משיגרת ימינו. עדנה ארבל – ידידתה הקרובה של יחימוביץ' ובעלת השקפות דומות – היא ששברה את אריק שרון באיומי חקירה, והובילה לגירוש המתיישבים ועקירתם מצפון השומרון ורצועת עזה. מה היה חלקה של יחימוביץ' בהכוונתה של ארבל בתקופה זו? זאת לא נדע.

כמובן שיחימוביץ' אינה עוסקת במלאכת סירוס העם לבדה. זהבה גלאון, ילידת בריה''מ, היא בעלת ברית נאמנה של אחמד טיבי וחבריו בכנסת, ומסייעת להם במלחמתם באויב המשותף – הגבר היהודי. עליזה אולמרט מטפטפת את האידיאולוגיה שלה לבעלה כבר הרבה שנים, ומוודאת כיום שיבצע את השלב הבא של הגירוש והעקירה. באותו זמן ממש יוצאת בתו של אולמרט, דנה, להשתתף במשמרות של נשות ''מחסום ווטש'', המשפילות ומטרידות את חיילי צה''ל בשם אידיאולוגיה של פציפיזם נשי, מורידות את המוראל והדריכות של החיילים ומקלות על המחבלים לפגוע בחיילים ובאזרחים. וברקע, כל העת, נשמעת שירת הסירנה של בעלות הטור הפמיניסטיות-פציפיסטיות בתקשורת – שירה אחידה, מפתה, הקוראת לגברים הישראליים לחדול מה''מאצ'ואיזם'' שלהם, לוותר על הכבוד שלהם ולהתנגד ליצר הלחימה הטבוע בהם.

דווקא ההתעלמות מכוחו המשחית של הפמיניזם היא היא הטעות השוביניסטית, המזלזלת, שרבים מאיתנו עושים. נוח לנו לראות בתנועת הנשים משהו שביסודו הוא עדין ורך, משהו המתקשר ליחסים שבינו לבינה, לעניינים של מין ובית – ולעצום את עינינו לסכנה האדירה שהיא מגלמת. הקול הפמיניסטי-רדיקלי אינו קול של שחרור ושיוויון, כפי שנדמה לרובנו. זהו קול מתעתע של תנועה אנטי-ממלכתית קיצונית רויית רעל וארס, שהצליחה בדור האחרון להחליש עד מאוד את יצר הקיום הלאומי. אלפי נשים, גברים, נערות, נערים, ילדים, ילדות, זקנות וזקנים נטבחו בגללו, ורבבות הפכו נכים, עיוורים, שכולים ושבורים. הוא מסכן את עצם המשך קיומה של המדינה. אם אנחנו רוצים לשרוד, על כולנו – גברים ונשים כאחד – לקרוע מעל התנועה את צעיפי השקרים שהיא מתכסה בהם ולהוציאה מעמדות ההשפעה שלה, בתקיפות ובנחישות, וללא ג'נטלמניות פטרונית ומיותרת.

גיל רונן הוא יו''ר ''הקול הגברי''.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


אני מסתייג
ע.צופיה (יום חמישי, 20/07/2006 שעה 18:49) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משלי יחימוביץ כאשת תקשורת ופוליטיקאית,אך אין לה ולפמיניזם אלה רק נגיעה קטנה ,ע''י עצם היותה פמיניסטית.
איני מסכים לתאוריה שלך,של הצמדת הפמיניזם לקומוניזם,אין לכך כל קשר,מלבד במוחך הקודח.
תסביר לי למה תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים.
אם תעמיק חשוב (דבר שכנראה קשה לך בנושא זה)תבין את מהות מאבקן של הפמיניסטיות.
_new_ הוספת תגובה



סתם שאלה בשוליים
אלכס (יום חמישי, 20/07/2006 שעה 20:32)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה שזהבה גלאון היא ''ילידת ברית המועצות'' אמור לרמז על שותפותה בקנוניה שטנית נוספת על זו הפמיניסטית?
_new_ הוספת תגובה



סתם שאלה בשוליים
ע.צופיה (יום חמישי, 20/07/2006 שעה 21:03)
בתשובה לאלכס
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם בשוליים לא הבנתי את שאלתך?
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''?
ישראל בר-ניר (יום שישי, 21/07/2006 שעה 4:21)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שמעת על חוה יערי?

היא לא יחידה.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''?
ע.צופיה (יום שישי, 21/07/2006 שעה 5:48)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קצת אינטליגנציה,ישראל!
חוה יערי וחברתה רצחו לשם העלמת סחיטה.
הם רצחו אישה.
הנושא הוא יחסי גברים-נשים.
_new_ הוספת תגובה



מה משנה המניע?
ישראל בר-ניר (יום שישי, 21/07/2006 שעה 7:02)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה כתבת ''תמיד''. אם היית כותב ''ברוב המקרים'' או ''ברוב מכריע של המקרים'' זה היה יותר מדוייק.
_new_ הוספת תגובה



מה משנה המניע?
ע.צופיה (יום שישי, 21/07/2006 שעה 7:59)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תהיה רציני.
נושא הדיון הוא פמיניזם במובן הרחב של
הענין ולא אלימות מכל סוג ומין.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
א. פרקש (יום שישי, 21/07/2006 שעה 7:59)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איזו קביעה גורפת?!

אף פעם נשים לא הכו או רצחו נשים/גברים? מעניין אם יש לך נתונים בדוקים שיאמתו את דבריך.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום שישי, 21/07/2006 שעה 8:15)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנושא הוא פמיניזם ולא אלימות במובן הכולל של המונח.
הכאות ורציחות על רקע של יחסי נשים-גברים הם 99:1 ל''טובת''הגברים.
האם יש לך מידע אחר?
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ג'ק (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 13:43)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נשים רוצחות גברים לא יותר מאשר ההיפך, רק שהופכים עולמות ומשנים סדרי עולם תמיד או לטייח את המקרה או להפוך אותו אוטומטית לעוד מקרה של ''הגנה עצמית''.
תקראו את המאמר שמבוסס על פרק בספרו של ד''ר וורן פארל:

נשים שרוצחות יותר מדי ובתי המשפט שמשחררים אותן: 12 הגנות לנשים בלבד
לקוח מספרו של וורן פראל, ''מיתוס הכוח הזכרי'' [כוח - שלטון]

1. הגנת האישה החפה מפשע
אני מתחיל עם הגנת האישה החפה מפשע מפני שזו ניצבת בבסיסן של כל 12 ההגנות. תחילה כיניתי זאת ''עיקרון אמינות האישה'' בגלל הנטייה לראות נשים יותר אמינות מגברים, מפני שהן נחשבות תמימות יותר. בכל אופן, אפילו כאשר נשים הודו בהגשת האשמות כזב על כך שהן נאנסו או שבעליהן התעללו בהן, לדוגמא - לעיתים קרובות לא האמינו להודאה שלהן שהן שיקרו. לפיכך, האמונה שנשים הן חפות מפשע עמוקה עוד יותר מהנטייה להאמין לנשים.

2. הגנת תסמונת קדם-וסתית
בשנת 1970 כאשר ד''ר אדגר ברמן אמר שלהורמונים של הנשים בזמן הוסת והפסקת הוסת יש השפעות מזיקות על יכולת קבלת ההחלטות אצל האישה, הפמיניסטיות זעמו. עד מהרה הוא הפך למשל ושנינה, כדוגמה לשוביניזם הגברי ברפואה. אבל בשנות ה80, מספר פמיניסטיות טענו שתסמונת הקדם וסתית היא הסיבה שבגללה אישה שרצחה גבר בכוונה תחילה, צריכה להשתחרר.
באנגליה, הגנת תסמונת הקדם וסתית שיחררה את כריסטין אינגליש לאחר שהודתה ברציחתו של חבר שלה ע''י מעיכתו בין המכונית שלה לבין עמוד חשמל; ולאחר שרצחה את שותפה לעבודה, סנדי סמית שוחררה על תנאי, רק בתנאי שהיא חייבת לדווח כל חודש על זריקות של פרוגסטרון כדי לשלוט בסימפטומים של תסמונת הקדם וסת. עד שנות ה90, הגנת התסמונת הקדם וסת סללה את הדרך לשאר להגנות על בסיס הורמונלי.
שריל לין מסיפ היתה יכולה להניח את בנה בן 6 החודשים מתחת לרכבה, לדרוס אותו שוב ושוב, ואז, בגלל שלא היתה בטוחה שהוא מת, לעשות זאת שוב, ואז לטעון לדיכאון לאחר לידה ולקבל טיפול רפואי עד הבית. שום פמיניסטית לא הביעה מחאה.

3. הגנת הבעל
הסרט ''אני אוהבת אותך עד המוות'' מבוסס על סיפור אמיתי של אישה שניסתה לרצוח את בעלה כאשר גילתה שהוא בגד בה. היא ואימה ניסו להרעיל אותו, ואז שכרו פושע שהכה אותו וירה בו בראשו. בזכות הצלחה מקרית של חוקרי המשטרה, הן נתפסו ונשלחו לכלא. בדרך נס, הבעל שרד. מה הייתה תגובתו הראשונה של הבעל?
מיד עם החלמתו, הוא הודיע לרשויות שהוא לא יתלונן נגד אישתו. תגובתו השניה? הוא הגן על נסיונות אישתו לרצוח אותו. הוא הרגיש כל-כך אשם שהיה בלתי נאמן מבחינה מינית, שהוא הודה לאישתו! הוא הציע לאישתו להינשא לה מחדש. תחילה היא התעללה בו מילולית, ולאחר מכן, הסכימה.

4. הגנת ''תסמונת האישה המוכה'', הידועה גם כחוסר-אונים נלמד עד 1982, כל מי שכינה רצח מתוכנן מראש הגנה עצמית היה מתקבל בצחוקים רמים בבית-המשפט. אבל ב-‏1982, לנור ווקר זכתה בניצחון המשפטי הראשון לתאורית הנשים-בלבד של חוסר אונים נלמד, הרומז שאישה שבעלה או החבר שלה מכה אותה, מתחילה לחשוש לחייה והיא חסרת אונים לעזוב אותו לכן אם היא רוצחת אותו, זה באמת הגנה עצמית - אפילו אם היא תיכננה את הרצח מראש. האישה נתפסת כקורבן של תסמונת האישה המוכה. האם זה ייתכן שאישה יכולה לרצוח, נאמר, בגלל כספי ביטוח? לנור ווקר אומרת לא: היא טוענת, ''נשים לא רוצחות גברים אלא אם דוחפים אותן לנקודת ייאוש.'' מבחינה אירונית פמיניסטיות אמרו לעיתים קרובות, ''אף פעם אין תירוץ לאלימות כלפי אישה.'' עכשיו הן אומרות, ''אבל תמיד יש תירוץ לאלימות נגד גבר... אם אישה עושה זאת.'' הסקסיזם הזה הוא החוק ב15 מדינות בארה''ב.

5. הגנת ''האם המדוכאת''
זוכרים את שריל לין מסיפ, אם באמצע שנות ה-‏20 לחייה שרצחה את בנה בן 6 החודשים ע''י דריסתו בעזרת גלגלי מכונית המשפחה? מסיפ טייחה את הרצח באופן שיטתי עד שהיא נחשפה. אז היא העידה שהיא סבלה מדיכאון לאחר לידה - או ''בייבי בלוז.'' גזר הדין שלה?? טיפול. אימהות אכן מקבלות את הבייבי-בלוז. כך גם אבות. במקרה שהבעל ירצח את התינוק שלו, כפי שעשתה שריל לין, קשה להאמין שיקבל טיפול בסינדרום דיכאון לאחר הלידה או ''סינדרום הצלת הנישואין''.
למה הגירסא של האשה לגבי ''בייבי בלוז'' מאפשרת לה לקבל ''עונש'' טיפול על רצח של ילד, כאשר גבר ייקבל מאסר עולם על רצח ילד, עם או בלי ''בייבי בלוז''?

ג`וספין מסה הכתה את בנה בן השנתיים למוות עם ידית העץ של טובלן השירותים. היא קברה את התינוק המוכה בשקית זבל. כאשר מחפשי אוכל מצאו את התינוק מחוץ לדירת חוף קליפורניה, היא הכחישה שהיא הכירה אותו. כאשר ההוכחה הפכה להיות מוחצת, היא הודתה. התירוץ? היא הייתה מדוכאת. התינוק, היא הסבירה, היה בן שנתיים, וזה כידוע גיל שבו פעוטות הם בלתי נסבלים (מכאן הביטוי terrible twos). העונש? ייעוץ, שיחרור על תנאי ותרופות נגד דיכאון. היא לא בילתה אפילו יום אחד מאחורי הסורגים.

6. הגנת ''אימהות לא רוצחות''
אייטם. אילינויס. פולה דימס דיווחה שבתה הבכורה, לוראלי, נחטפה ע''י חמוש רעול פנים. למעשה היא רצחה את לוראלי. אבל היא התחמקה מעונש. לכן כאשר בתה השניה, הת`ר לי, איכזבה אותה, היא חנקה אותה, השליכה אותה לחבית זבל, ואמרה שעוד רעול פנים חמוש חטף את בתה. רק לאחר החטיפה השניה של ''רעול הפנים החמוש'', נערך חיפוש רציני. רק החיפוש הרציני הוביל לראייה.
האם ייתכן שהת`ר לי הייתה כיום בחיים אם לאימהות לא היה את החיסון המיוחד מחקירה רצינית?

7. הגנת ''הילדים זקוקים לאימא שלהם''
אייטם. קולורדו. בעלה של לורי פוסטר חסר מוויטנאם וחווה משינויים במצבי רוח בגלל לחץ תסמונת פוסט טראומתית וסכרת. הם נקלעו למריבה, הוא פגע בה. לכן, היא רצחה אותו. עדיין, אפילו התובע לא ביקש מאסר בפועל. למה לא? כדי שלורי תוכל לדאוג לילדים... לורי קיבלה ייעוץ והכשרה מקצועית על חשבון המדינה. ההצדקה השכיחה ביותר לשיחרור אימהות שרצחו את ילדיהן היא
שילדיהן זקוקים להן. יתרה מכך, אם אימהות שוחררו בגלל ש''הילדים הם העדיפות הראשונה,'' אז גם אבות היו צריכים להיות משוחררים לעיתים קרובות. אבל הם לא. אפילו כאשר אין אימא.

8. הגנת ''האשם את האבא, הבן את האימא''
אייטם. רמירו רודריגז נהג חזרה מהסופרמרקט. בתו ישבה על ברכיה של אישתו. כאשר רמירו פנה שמאלה, טנדר התנגש במכונית ובתו נהרגה. רמירו הואשם ברצח. הסיבה? בתו לא ישבה במושב בטוח. רמירו הסביר שבתו הייתה חולה ורצתה להיות מוחזקת, אז אישתו החליטה להחזיק אותה בידיה. בכל זאת, רק רמירו הואשם בפשע. האמא לא הואשמה בכלום. רמירו שוחרר בסופו של דבר לאחר מחאות על גזענות. אף אחד לא ראה את הסקסיזם.

9. הגנת ''הילד שלי, זכותי להתעלל בו''
מיליון ילדים מכורים לקראק מאז 1987, אבל רק 60 מהאימהות הועמדו מול האשמות פליליות. אחת הורשעה. ההרשעה בוטלה בבית המשפט העליון במישיגן. 3 אחוז מהתינוקות בוושינגטון די.סי. מתים מהתמכרות לקוקאין, אבל שום אימא לא הולכת לכלא. הזכות לבחור משמעותה הזכות לרצוח - לא עובר, ילד. האם לאימא שגורמת לילדה להתמכר לקראק יש יותר זכויות מאשר למתעלל אחר בילד או סוחר סמים? איך אנחנו יכולים לתת לסוחר סמים מאסר עולם אבל לטעון שאימא שנותנת סמים לילד שלה, לא צריכה אפילו לעמוד למשפט? אם אנחנו מרגישים רחמנות לנסיבות שהובילו אותה לסמים, היכן הרחמים שלנו לנסיבות שהובילו סוחר סמים לסמים, למתעלל בילד להתעלל, לרוצח...

10. הגנת עסקת הטיעון
ברגע שהאישה נראית פחות אשמה, העדות שלה מוערכת יותר, דבר אשר מוביל תובעים להציע לאישה עיסקת טיעון בפשעים שבוצעו ע''י נשים ביחד עם גברים. ואם פרקליט מחוז מועמד לבחירה מחדש, אלמנט האבירות מאפשר לו להיראות גיבור כאשר משרדו תובע לדין גבר או בריון, גם אם בעצם האשה היא זו שצריכה לשבת מאחורי הסורגים.

11. הגנת הסוונגלי
אישה יפיפיה שזכתה בכינוי ''שודדת מיס אמריקה'', ביצעה שוד בנק מזויין . על פי תקנות השיפוט הפדרלי היא היתה צריכה להישפט למינימום של 4 וחצי עד 5 שנות מאסר בכלא פדרלי. השופט הפדרלי פסק לה שנתיים מפני שהיא סיפרה לשופט שהיא הייתה מאוהבת במעצב השיער שלה והוא רצה שהיא תשדוד את הבנק. השופט סיכם, ''גברים תמיד הפעילו השפעה זדונית על נשים, ונראה שנשים הן בעלות מגע עדין לכך, במיוחד אם מעורב סקס... נראה לי שמערכת יחסים סוונגלית הניעה את הגברת... הדבר המרכזי הוא סקס.'' [סוונגלי הוא דמות מהספרות הבדיונית שיש לה תכונות שידול היפנוטיות על אשה חפה מפשע]

12. הגנת חוזה רצח... הגנה עצמית ע''י שכירת מישהו אחר
כשעשיתי את המחקר הראשוני שלי לגבי רציחות באמצעות רוצחים שכירים, נדהמתי לגלות מספר דפוסים מעניינים. ראשית, כל הנשים הללו שכרו נערים או גברים. שנית, המטרות שלהן היו בדרך-כלל בעלים, בעלים לשעבר, או אבות - גברים שפעם הן אהבו. שלישית, לגבר שסומן כמטרה בדרך כלל הייתה פוליסת ביטוח גדולה באופן משמעותי מהכנסתו הצפויה של הגבר במספר השנים הבאות.
רביעית, הנשים לעיתים קרובות מעולם לא היו חשודות רציניות עד שנסיבות כלשהן חשפו את מזימתן. חמישית, הנשים בדרך-כלל בחרו אחת משלוש שיטות להרוג: היא (1) שידלה את חבר שלה לבצע את הרצח (סגנון סוונגלי מהופך); (2) שכרה נערים צעירים מרקע נחות לבצע זאת בשביל כמות קטנה של כסף; או (3) שכרה מחסל מקצועי, כלומר, בדרך כלל, עשתה שימוש בכסף שבעלה הרוויח כדי להרוג אותו. דיקסי דייסון כיסתה את בעלה בשמיכתו לשנת הלילה האחרונה שלו. היא שיכנעה ידיד ותיק וחבר אחר לפרוץ לביתם, לאנוס אותה, לרצוח את בעלה, ואז ''לברוח''. היא מצידה היתה אמורה לקבל את כספי הביטוח.
ברגע האחרון, הידיד הותיק נסוג, אבל החבר ודיקסי הצליחו לרצוח את בעלה של דיקסי ב-‏27 דקירות. הם נתפסו. דיקסי ''חתמה על עיסקה'' להפחתת גזר הדין ע''י כך שהעידה נגד החבר והידיד שלו. החבר שנסוג קיבל 25 שנה, על קשירת קשר.
לדברה אן וורנר הגיעו שליש מנכסיו של אביה. היא ביקשה מבתה למצוא נערים שירצחו אותו על-ידי נעיצת סכין בגרונו.

דיאנה בוגדאנוף שכרה שני גברים צעירים כדי לרצוח את בעלה בחוף נודיסטי מבודד, כשהיא צופה. לאחר שהוא נורה בראשו, היא דיווחה על הרוצחים אבל לא הפיקה מניע לרצח – כסף לא נשדד והיא לא נאנסה. דיאנה לא הייתה חשודה עד שמתקשר אנונימי התקשר לטלפון אדום: המתקשר שמע במקרה על הרצח ברדיו ונזכר בחבר שתיאר רצח כזה שהוא סירב לבצע... היה מדובר ברצח בחוף נודיסטי מבודד שהיה אמור להיערך כאשר אישה בשם דיאנה צפתה. בלי רמז זה, דיאנה מעולם לא הייתה הופכת לחשודה.

כיצד לנשים בודדות ניתן יותר כוח להרוג מאשר ממשלת ארה''ב כולה??? 12 ההגנות לנשים בלבד מאפשרות כמעט לכל אישה לקחת על עצמה ''ביצוע גזר דין מוות.'' הממשלה בעצמה לא מורשית להרוג מישהו קודם ורק לאחר מכן להודיע עליו/עליה כתוקף – רק נשים יכולות לעשות את זה לגבר.

האם גברים רוצחים נשים יותר מאשר נשים רוצחות גברים?
ששת המכשולים:
1. סביר יותר שאישה תרעיל גבר מאשר תירה בו, והרעלה לעיתים קרובות נרשמת כהתקף לב או תאונה. [זה מעוות את המספרים]
2. חוזה רצח פחות ניתן לזיהוי מפני שהוא מתוכנן מראש ולעיתים קרובות מבוצע על ידי מקצוען. כשזה מתגלה, משרד המשפטים רושם זאת כ''רצח מרובה עבריינים'' - זה לעולם לא נרשם כאישה שרצחה גבר. [זה מעוות את המספרים]

3. גורם הכסף. נשים שרוצחות בעלים בעזרת חברים בדרך-כלל מגיעות מרקע מעמד בינוני. הכסף מאפשר את מיטב עורכי הדין, יותר זיכויים, לפיכך, מעט נשים רוצחות נכנסות לסטטיסטיקה של משרד המשפטים.

4. ו 5. גורם האבירות, גורם האישה התמימה מונע מנשים רבות להיות חשודות רציניות להתחלה.
6. הגנת עיסקות טיעון לפעמים מובילות לביטול האישומים.

כאשר ששת המכשולים משתלבים, אנחנו יכולים לראות כיצד אנחנו במודע ולא במודע משאירים את עצמנו עיוורים לנשים שרוצחות גברים. עיוות של הסטטיסטיקות נוצר ע''י ששת המכשולים. אבל תפיסה מעוותת נוצרת על-ידי הנטייה של אמצעי התיקשורת להפוך זאת לחדשות בינלאומיות כאשר גברים רוצחים נשים (הרוצח באוניברסיטת מונטריאול, החונקים מהילסייד ובוסטון) , ולהפוך זאת לחדשות מקומיות כאשר אישה רוצחת גבר, אלא אם הוא מפורסם.

בתמצית, אי אפשר לדעת באיזה מידה מי משני המינים רוצח יותר את השני. הדבר היחיד שאנחנו יודעים בביטחון זה ששני המינים רוצחים יותר גברים מאשר נשים.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ג'ק (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 13:45)
בתשובה לג'ק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תיקון: התכוונתי שנשים רוצחות גברים ***לא פחות*** מאשר ההיפך. פשוט אני נמצא כאן תחת מתקפת טילים רצחנית רק בגלל הפמיניסטיות שחיזקו את החיזבאללה ואירגוני הטירור.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 14:02)
בתשובה לג'ק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תשובתך היא גמגום אחד גדול ומתמשך.
בישראל נרצחות כ- 12 נשים בממוצע לשנה,היו שנים שנרצחו גם 22 נשים.
מנגד ידוע על 2-3 נשים שרצחו את בעליהן בעשור האחרון.
וכל זאת על רקע יחסי משפחה.
כל הפטפוטים שלך ושל גיל רונן על הרעלות ורצח ע''י שכיר, אין להן כל בסיס והוכחה,לפחות לא בארץ.
תסביר לי למה נרצחות פי עשר נשים מגברים על רקע יחסי משפחה? אל תברח לכל מיני מחקרים בחו''ל שאין לי אפשרות וזמן להתעמת איתך לגביהם.תדבר על המצב בארץ בלבד.
ומה עם ההכאות?פה היחס הרבה יותר גדול.
ומדוע רק לנשים בנו ''מקלטים''? מדוע לא בנו מקלטים לגברים מוכים? כי אולי אין כאלה?
יש נשים שמנצלות את המצב בכדי להעליל האשמות שוא על גברים. צריך למצות איתן את הדין,אך זה אינו מצדיק כהוא-זה את מעשי הגברים.
תהיה גבר ותענה לענין!!
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 14:11)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכותב הביא את הנתונים מהיכן שהם זמינים. הוא מסיק שלא ניתן לדעת מי רוצח יותר, נשים או גברים. אם לא רוצים להתעמת עם העניין תמיד אפשר לקרוא לזה „פטפוטים”. אז הוא הביא נתונים אמריקאיים. אם הוא היה מביא נתונים מהמחוז הצפוני של משטרת ישראל, אולי היית דורש נתונים ממרכז הארץ. הוא הרי טוען שהאלימות כלפי גברים אינה בעיה ישראלית פנימית, בדיוק כמו הטענה המקובלת בעניין האלימות כלפי נשים.

>„תהיה גבר ותענה לענין!!”

ככה – בהפוך על הפוך? גברים הם תכליתיים, עונים לעניין ןרוצחים.

האמת – סביר שגברים רוצחים נשים הרבה יותר מאשר ההיפך, היות שגם בעימותים תוך-מגדריים הרציחות הן הרבה יותר נפוצות בקרב גברים. אבל אתה לוקח את הנתון שהוכרז כאן כשגוי באופן מנומק ודורש שוב מהכותב להסביר אותו. עדיף שתקרא שוב את מה שהוא כתב.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ג'ק (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 14:15)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אגב הכותב, ד''ר וורן פארל הוא פסיכולוג קליני, סופר מפורסם ומצליח בארה''ב, הוא היה במשך שנים רבות דובר מוביל של האירגון הפמיניסטי הגדול ביותר בארה''ב NOW והוא מכיר את ההתנהלות של הפמיניסטיות מבפנים. אני בכלל ממליץ לקרוא את הספר שלו THE MYTH OF MALE POWER שממש מנפץ את כל השקרים והמיתוסים שעליו מתבססת כיום התנועה הפמיניסטית שהפכה לתנועה של שנאת גברים.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 20:34)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גיל רונן והכותב המכונה ''גק'' מתחמקים מלענות על השאלה הפשוטה: למה נרצחים יותר נשים על ידי גברים( על רקע יחסי משפחה)מאשר גברים על ידי נשים?
היה טיעון כי למעשה המספר זהה,והשויון מושג מאחר ונשים מרעילות ושולחות רוצחים שכירים,אך אין לזה הוכחה,זו השערה די מפוקפקת.
והטיעון של גק כי לנשים ''הגנות'' שונות המזכות אותן בבית משפט ולמעשה הן אולי רוצחות יותר מאשר הגברים.קראתי שוב ושוב את טיעונ יו ולא מצאתי קשר ישיר לנושא ולשאלה שהעלתי.
נכון שהפמיניזם ובעית דיכוי הנשים הן בעיות עולמיות,אך אני מתרכז בנושא במישור המקומי מהסיבה שהוא מוכר וברור לנו יותר.האם יש ספק שהנשים מדוכאות באירן?מה זה עוזר לנו בישראל?
מדוע אתה כותב סביר שגברים רוצחים נשים..... האם יש לך ספק בכך?
ומה הסיבה שהרציחות נפוצות יותר בקרב גברים?
אני שוב חוזר לשאלה הפשוטה:מדוע נרצחות יותר נשים מאשר גברים על רקע יחסי משפחה?
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 23:55)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נטענה כאן טענה שהסטטיסטיקה המוצגת היא מוטה ושאין זה נכון שיותר גברים רוצחים את נשותיהם מאשר להיפך.

לכן שאלתך „למה נרצחים יותר נשים על ידי גברים (על רקע יחסי משפחה) מאשר גברים על ידי נשים?” אינה מתאימה כאן; היא אינה מתמודדת עם הטענה.
_new_ הוספת תגובה



יש כאן בעיה
דוד סיון (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 6:51)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין אפשרות להתמודד עם הטענות הללו כי לא הוצגה שום 'ראיה'.
במקרה כזה רמת ההתנודדות היא: 'לא נכון' או 'בן נכון'.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 7:51)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על פי אתר משטרת ישראל נרצחו נשים על ידי גברים כדלקמן:
1994-13,95-11,96-13,97-16,98-12,99-10,2000-15,01;-13,02-14,03-19,04-10,05-11.
בעשור האחרון-‏134 נשים נרצחו על ידי גברים במדינת ישראל.
אין באתר המשטרה מידע כמה גברים נרצחו על ידי נשים.אך
מאחר ו''בתוך עמנו אנו חיים'',האם זכור לך שנרצחו יותר מ-‏134 גברים על ידי נשים? האם זכור לך על 13 גברים שנרצחו על ידי נשים?האם זכור לך על 5 גברים שנרצחו על ידי נשים?
כל זאת ,כאמור,על רקע יחסי משפחה.
גיל רונן וחברו גק פשוט מתחמקים מלתת תשובה לשאלתי כי הם מנחשים את שאלות ההמשךוכמובן את המסקנות וחשבון הנפש אליו יגיעו.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
גילי (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 8:45)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאשה אובייקטיבית, עצמאית לחלוטין (אך לא פמיניסטית,
ולא שונאת גברים)

אני מפנה אותך לקרבנות התקפי הלב,הסוכרת ושאר מחלות הסטרס שנגרמות לגברים על ידי נשותיהם,
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 8:50)
בתשובה לגילי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך הגעת לזה שזהו הגורם? http://www.longevity-international.com/assets/Fed-Ma...
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
גילי (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 9:41)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באותה זריזות בה אתה מפנה אותי למאמר האוסטרלי ,אתה מסוגל למצוא גם מאמר שאשר את השערתי.

כמובן שאין כוונתי ל''נשים טובות''

כמאמר הכתוב יש נשים עליהם נאמר ''מצא אשה מצא טוב''
ויש כאלה שנאמר עליהם ''מרה ממות''
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 14:04)
בתשובה לגילי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל אחד אחראי על הקישורים שלו. אני מצאתי קישור שגברים נשואים חיים יותר שנים מגברים רווקים. נשים נשואות לא.

המקור שחיפשת בסוף הוא: וּמוֹצֶא אֲנִי מַר מִמָּוֶת, אֶת-הָאִשָּׁה (קוהלת, ז', כ''ו). לא בדיוק משהו שאפשר לבנות עליו.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 12:52)
בתשובה לגילי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אולי את אשה אובייקטיבית ועצמאית אך חסרת הגיון.
האם (לשיטתך)''גרימת''התקפי לב,סכרת וכו מצדיקים רצח?
מה בכלל הקשר?ומה בכלל האסמכתא לאמירתך?
והכי חשוב, תסבירי לי מה מהות האוביקטיביות שלך!
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
גיל רונן (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 23:07)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תסתכל פה (בשקופית 6) ותראה שרק ב-‏2003 נרצחו שלושה גברים ע''י בני זוג לפי הסטטיסטיקה המשטרתית (שהיא כאמור לוקה בחסר ומגמתית ומונה אך ורק רציחות פרונטליות אלימות, וכלל אינה כוללת מקרי רצח ברעל, או באמצעות רוצח שכיר):

אחר כך תסתכל גם פה:

אחר כך תגיד ''אופס, טעיתי, אני מצטער''.

אחר כך תתנצל על ההכפשות שהכפשת אותי ואת ג'ק, אם אתה רוצה לנהל דיון איתי.

ולפני שתגיד לי שבמצגת שמופיעה היום באתר המשטרה כתוב שנרצחו 19 נשים ע''י בני זוג ב-‏2003: נכון. זה בגלל שהפמיניסטיות הן נחשיות זייפניות ושקרניות. מישהי שינתה את הנתונים וכללה את הגברים הנרצחים ברשימת הנשים הנרצחות. כי אחרת זה לא שחור-לבן, זה לא נקי וברור שהגברים הם הרשעים, ואז יותר קשה לעבוד על אנשים, אפילו על אנשים כמוך.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום חמישי, 27/07/2006 שעה 2:10)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראתי שבשנת 2003 נרצחו 3 גברים על ידי נשותיהם, אבל גם כ-‏13 נשים. כמה גברים נרצחו על ידי נשותיהן בשנת 2002?,2004?,2005?2001? וכו....
עדיין אתה וחברך גק לא עניתם לי על השאלה הפשוטה,למה נרצחות יותר נשים( ולא סתם יותר, אלא פי 20 ומעלה)על ידי גברים ולא להפך?
איני מתכוון להתנצל, ובכדי לקיים דיון,צריך גם לענות על שאלות לא נעימות,ואתה וידידך חוץ מהשמצות לא מנהלים כלום.
ולסיום, תן כבוד למי שמסוגל לשנות נתונים אצל המשטרה,אשר כידוע לך נשלטת באופן מוחלט על ידי גברים.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
גיל רונן (יום חמישי, 27/07/2006 שעה 6:33)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני נותן לך נקודה אחת על הומור, בשביל משפט הסיום שלך. ''תן כבוד לנחשיות שמצליחות לזייף נתונים'' - זה טוב.

תקשיב בבקשה למה שאני כותב כי יש לך נטייה להתעלם ממה שנכתב:

א) לא מקובלת עלי הקביעה שפי 20 ומעלה נשים נרצחות ע''י בני זוג ובני זוג לשעבר מאשר להיפך. הסברתי מדוע בהודעות קודמות ובמאמר קודם שדוד נתן קישור אליו, אני לא צריך לעשות את זה עוד פעם. אבל נניח לרגע שאין רציחות באמצעות רעל ואין רציחות באמצעות רוצח שכיר, ונתוני המשטרה/ל.א. נכונים: היחס הוא 1:5 או 1:6, משהו כזה, ולא 1:10 או יותר. אז למה סתם להקצין? כי זה כיף להסית ולהיות היסטרי?

ב) להסיק מסקנות מכפישות מהנתון הזה, גם אם הוא נכון (והוא לא, כאמור) זו טפשות. גברים רוצחים יותר מנשים באופן כללי. אבל הם בכלל עושים יותר מנשים: גברים הם ''עם'' אקטיבי יותר, מוחצן יותר, אגרסיבי יותר לטוב ולרע, ונשים הן עם פאסיבי יותר. גברים גם הורגים יותר חיילי אוייב מכפי שנשים הורגות. גברים גם מגינים בגופם על הנשים והילדים (ע''ע המלחמה הנוכחית) ומסכנים את נפשם יותר מנשים. גברים עושים יותר מ-‏90% מהעבודות המסוכנות והקשות.

היזהר מלהטוטי סטטיסטיקה: תסתכל על רשימת פרסי הנובל המוענקים, תסתכל על המוסיקאים הגדולים, על המדענים הגדולים, הרופאים הגדולים - כיום, אחרי 20 שנות הצלחה מסחררת של הפמיניזם, כבר אי אפשר לטעון שהסיבה ליתרונם העצום של גברים במקומות האלה היא אפליית נשים. האם תסיק מהסטטיסטיקה שנשים הן מטומטמות? אני לא. באותה מידה אצפה לא להסיק מסקנות נמהרות לגבי גברים מסטטיסטיקות משטרתיות שאתה רואה במו עיניך שעושים להן מניפולציות.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום חמישי, 27/07/2006 שעה 8:21)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טוב, סוף סוף אתה מתחיל להגיב לענין.
ראשית אתה מודה( אמנם בדחילו ורחימו) כי נרצחות יותר נשים מגברים. עכשיו הויכוח בינינו ,אם זה פי 10,20,או 6.
למרות שהיחס לדעתי הוא פי 30 ,נניח שהו א ''רק''פי 6,אז מה הסיבה?
ולפי דעתך הסיבה היא כי הגברים פעילים יותר, אקטיביים יותר, אולי אפילו,מה שלא אמרת בפירוש, חמי מזג יותר. והשאלה האם כל התכונות האלה מצדיקות רצח? האם זה לא מזכיר לך משהו חייתי?
תראה, אני לא חסיד שוטה של תנועת הפמיניזם,אך אני בדעה כי עדיין יש קיפוח של הנשים לעומת הגברים ,בכלל, ובתא המשפחתי בפרט.אחד הביטוי לכך היא תופעת ההכאות וההרג מצד הגברים כלפי הנשים.לעניות דעתי זה נובע מניצול כוח פיזי של חזק מול חלש (זה גם קורה כלפי ילדים,בעיקר מצד גברים אך גם במידה ניכרת מצד נשים-כולם חזקים על ילדים).החוק מקדמא-דנא בא להגן על החלש ,לכן חשוב מאוד לחדד את הוראות החוק ,כדי שיגן על הנשים (במקרה דנא)מפני נחת זרועם של הגברים ולאפשר לשופטים לפסוק בהתאם.
בשטחים רבים (עבודה,חברה,מין)השיגו הנשים הישגים אדירים להשוואת מעמדן לגברים,רק טוב יצא מזה לכולם.בסיפא בתגובתך רק מוכיח עד כמה היו הנשים מדוכאות בעבר(מניעת השכלה,אי-יציאה לעבודה,מניעת זכות בחירה וכהנה וכהנה...).
_new_ הוספת תגובה



לא מספיק
דוד סיון (יום חמישי, 27/07/2006 שעה 9:01)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. טענה כזאת (רציחות באמצעות רעל, שכיר ועוד) צריך לבסס ולהראות באמצעות הנתונים. בכל מקרה הוא עובד לשני הכיוונים

ב. עניין להטוטי הסטטיסטיקה עובד לשני הכיוונים. הטיעון על הבדלים בין נשים וגברים כבר עלה כאן (דיון 3191). לא בטוח שיש פסיקה ברורה לכאן או לכאן.
גם אם נקבל את ההנחה שלך (''20 שנות הצלחה מסחררת של הפמיניזם,...'') הרי שתהליכי שינוי בעיקר בענייני מצויינות לוקחים ''קצת'' יותר זמן. לא?

וישנה עוד בעיה בהנחה הבסיסית שלך - שהפמיניזם והפמיניסטיות רוצים להשתלט על החברה. אינני בטוח שזה בכלל נתמך על ידי המציאות.

ג. כנראה שלא הבנתי משהו. מי ואיך עושה מניפולציה לנתונים המשטרתיים?
_new_ הוספת תגובה



לא נראה לי שאצליח לשכנע אתכם, תהיו בריאים.
גיל רונן (יום חמישי, 27/07/2006 שעה 16:30)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מה עניין השיכנוע לכאן?
יובל רבינוביץ (יום חמישי, 27/07/2006 שעה 20:06)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר רונן, זהו אתר דיונים ציבורי. כל צד מפרט את דעותיו לא רק כדי לשכנע את הצד השני, דבר המתרחש באופן נדיר, אלא כדי להביאן לידיעת כלל הגולשים בהווה ובעתיד.
_new_ הוספת תגובה



מה עניין השיכנוע לכאן?
גיל רונן (יום חמישי, 27/07/2006 שעה 21:21)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אוקיי, אז אם כך פירטתי, לא?

אולי אתה צודק, אני יותר מדי מנסה לשכנע ואין בכך צורך. מי שישתכנע ישתכנע וזהו.
_new_ הוספת תגובה



משהו לא מסתדר לי
דוד סיון (יום שישי, 28/07/2006 שעה 8:37)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יתכן והמסקנה שלך ש'אני מקרה אבוד' נכונה.

מצד שני, אני עדין יכול ומוכן ללמוד ממך וללמוד
איתך. כבר טענתי קודם שזה אפשרי בגלל ההתייחסות
שלך ואני מקווה שלא טעיתי.
_new_ הוספת תגובה



לא נראה לי שאצליח לשכנע אתכם, תהיו בריאים.
ע.צופיה (יום שישי, 28/07/2006 שעה 14:59)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא נראה לי שאתה בכלל מצליח לשכנע מישהו בטיעונים המצחיקים שלך.
בכל מקרה,אני מאחל גם לך בריאות ואריכות ימים.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ג'ק (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 14:12)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גברת צופיה, תסלחי לי אבל את מדברת שטויות.

לגבי רציחות נשים, זה בולשיט. כל רצח הוא רצח וזה רע אבל 3 רבעים ממקרי הרצח באופן כללי הם רצח של גברים ולגבי הנשים, מדובר תמיד באוכלוסיות מצוקה של נרקומנים ועבריינים, ערבים, חולי נפש או עולים חדשים עם מצוקה חמורה במיוחד, מדובר במקרים נדירים מאוד ולא ב''מכת מדינה'' כמה שהפמיניסטיות מתארות. אפילו בקרב עבריינים ובמיוחד בפשע המאורגן, גברים שפגעו בנשים נחשבים יוצאי דופן והם מתנדבים באופן אישי ''לטפל'' בהם.

לגבי אלימות, גם כאן הנשים אלימות לא פחות מהגברים כפי שמחקרים רבים בעולם מראים מפורשות ולאחרונה גם פורסמו בישראל :
הסיבה היחידה שרק לנשים בונים מקלטים, כמו שאת אומרת היא מערכת התעמולה המפלצתית ועודפי הכוח השליטה והתקציב שחולבות הפמיניסטיות בישראל. גם לגבי מקרים של תלונות כזב, המינימום עומד על 50 אחוז!!!
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 21:15)
בתשובה לג'ק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראשית-לא גברת צופיה אלא ''מר צופיה''.
לא הצלחתי להבין קטעים מתשובתך כגון''3 רבעים ממקרי הרצח באופן כללי הם רצח של גברים ולגבי נשים'' האם 3 רבעים מהנרצחים הם גברים ,או ש-‏3 רבעים מהרוצחים הם גברים?
ואם כבר רוצחים ,אז זה תמיד שכבות מצוקה,כלומר משהו זניח בחברה שחבל להתייחס אליו.ותראה את הנשים הערמומיות האלה,מנצלות את מצוקת השכבות החלשות בכדי לדכא את הגברים בכלל!! איזה ערמומיות!
ועכשיו לסקופ: מקלטים לנשים מוכות בונים מסיבות פיננסיות ולא בגלל שיש נשים מוכות שצריך להגן עליהן מבעלים אלימים.תשמע! זו חדשה מרעישה,היתכן שבככל לא מכים נשים והן פשוט רוצות בית שני להנפש קצת מהבעל המציק? לי זה נשמע משכנע.
ולסיום: גק, יש לך בעיה אמיתית.
_new_ הוספת תגובה



שקרן
שוטרת (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 6:24)
בתשובה לג'ק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''המינימום עומד על 50 אחוז''? שקר מגמטי. תביא הוכחות, סימוכין, סטטיסטיקות של המשטרה - ואחר כך נדבר.

תלונות שווא קיימות כמו כל תלונות שווא - בעיקר של גברים, על גניבות, פריצות, אובדן, תקיפות.

רוב מקרי האלמימות במשפחה שמדווחים - מקרי אמת.
רוב מקרי האלמ''ב - לא מדווחים למשטרה... בקושי 10 % מדווחים.
_new_ הוספת תגובה



שקרן?
גיל רונן (שבת, 29/07/2006 שעה 22:54)
בתשובה לשוטרת
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אוכלוסיית ''מקרי השווא''

קבוצת אוכלוסייה זו היא הבעייתית ביותר, כיוון שמחד-גיסא, הנזק שהיא גורמת לתהליך הטיפול הוא כבד, ומאידך-גיסא, גורמים שונים במערכת אכיפת החוק כמעט שאינם מעלים את הנושא, בשל החשש מתגובתם של ארגוני נשים וארגוני עבודה סוציאלית. מדובר באוכלוסייה ''טפילה'', המנסה לעשות שימוש לצרכיה במנגנון אכיפת החוק, להשגת עמדת יתרון על הצד השני, במאבקי גירושין ובמאבקים על רכוש וגם על רקע מניעים רגשיים כמו נקמה''...

''בשל גודלה של קבוצה זו (היא יכולה להוות מעל ‎50% מהפניות לתחנת משטרה), חשוב לטפל בה. כן גם משום ששוטרים, הפועלים בשטח בלחץ האירועים, נוטים לגבש לעצמם תכניות עבודה - אם שלושת האירועים האחרונים שבהם נתקל השוטר היו אירועי שווא, ייטה השוטר לראות ככזה גם את המקרה הבא ולהיפך.''

מכאן: http://www.police.gov.il/persumim/kitvey_et/01_187/0...
_new_ הוספת תגובה



תלונות שווא נושא מוכר
דוד סיון (יום ראשון, 30/07/2006 שעה 8:22)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאשר מגיעה תלונה (על הכאה) מאישה המוכרת כמוכה על ידי
בעלה יש סיכוי שהגבר נשוא התלונה ייעצר.
בכי ואיום בתעלול כזה הוא לפעמים שיטה (אצל נשים כאלו) לפתור חילוקי דעות...
_new_ הוספת תגובה



תלונות שווא נושא מוכר
גיל רונן (יום ראשון, 30/07/2006 שעה 8:28)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''מוכרת כמוכה''? שו הדא? כל אישה, מוכרת או לא, מקבלת את הפריביליגיות האלה כיום. אתה תמים או שאתה בכוונה מיתמם. אחוז התלונות על אלימות במשפחה שסווגו ע''י המשטרה כתיקי ''אין תביעה'' ירד בעשור האחרון מכ-‏50% לכמעט 0. כל תלונה הופכת לתיק חקירה פלילי וגברים נעצרים כמו זבובונים.
_new_ הוספת תגובה



לא תמים ולא בטיח
דוד סיון (יום ראשון, 30/07/2006 שעה 9:18)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מכיר מקרה אחד בלבד של תלונת שווא שנכנסת לקטגוריה ממנה הצגת ציטוט.
לכן הזכרתי אותו למרות שזה לא אלימות ובטח לא במשפחה.
בעצם פרוש ההודעה שלי הוא שעוד מקרה מצטרף לרשימה של החוקר שהצגת.
_new_ הוספת תגובה



תלונות שווא נושא מוכר
ע.צופיה (יום ראשון, 30/07/2006 שעה 18:13)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כנראה שגיל רונן הצליח קצת ''לטשטש'' אותך.
כאשר מכים מישהו, במקרה שלנו,אישה, יש סימנים ,סימנים שאי אפשר לטשטש אותם ואי אפשר לפרש אותם אחרת מאשר הכאה.
כך שאין פה ענין של ''אישה המוכרת כמוכה'', או שיש עליה סימני הכאה או שאין.
גיל רונן כמובן יטען שהיא הכתה את עצמה, אבל לזה כנראה רק גק יאמין.
מקריאת הרבה מקרי ריב במשפחה בתקשורת,על איומים מצד הבעל היו רק אזהרות של המשטרה ותו לא.
היו,ישנם ויהיו תלונות שווא (משני המינים)ויש להלחם בהם ולהענישם במלוא חומרת העונש,אך זה אינו מצדיק כהוא זה אלימות .
_new_ הוספת תגובה



כנראה שאינך מבין
דוד סיון (יום ראשון, 30/07/2006 שעה 20:36)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סיפרתי על מקרה שאישה 'המוכרת כאישה מוכה ע''י בעלה'
השתמשה בטריק הזה כנגד מישהו אחר. היא איימה בעקבות ויכוח, בלי אלימות כלל, על חוב שלה כי תלך למשטרה ותתלונן עליו. כך היא עשתה. המשטרה בלי לברר
מה בדיוק קרה יצאו לעצור את האיש.

אני מכיר את גם את האישה, גם את הבעל שלה וגם את האיש שהיא דאגה שיעצרו אות על זה שביקש אותה לשלם חוב.

זכותך לחשוב שאני מספר לך אגדות.
_new_ הוספת תגובה



כנראה שאינך מבין
ע.צופיה (יום ראשון, 30/07/2006 שעה 21:09)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מספר על מקרה בודד, המוכר לך אישית, ידידנו גיל רונן כבר כלל במקרה הזה את כל מעשי העוולה שנעשים במסגרת יחסי משפחה.
ציינתי שכאשר אשה מתלוננת על הכאה,צריך שיהיו סימנים,במקרה שציינת כנראה התלוננה על משהו אחר.
על רקע מעשי הרצח במסגרת יחסי משפחה, נמתחה על המשטרה ביקורת רבה,בחלקה מוצדקת,כמו כל דבר בחיים,זה גורר תגובת-יתר.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
לוי (יום שני, 31/07/2006 שעה 6:56)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כדי להסיק מסקנות מנתוח סטטיסטי יש לבדוק היטב את המדגם .
אני למשל הייתי בודק את רקע הרוצחים .
כמה מהם ערבים
כמה מהם אוקראינים ורוסים אשר הסתננו בעזרת הסוכנות היהודית לארץ .
כמה זוגות נשואים .
כמה מהם חברים .
כמה מהם נשואים על פי דת משה וישראל .
מה יחסם ליהדות .
מעמדם האקוסוציולוגי .
לאחר איסוף המידע הייתי מתחיל בנתוח כל ארוע לגופו . יש להזהר עם פרסומים עתונאיים וגם עם פסקי דין של בתי משפט ישראליים הם לא רציניים .
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום שני, 31/07/2006 שעה 7:10)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היחיד שלא רציני בנושא הוא אתה!!
מה זה משנה אם הרוצח חובש כיפה סרוגה,שטרימל,או סתם כיפה שחורה?
רוצח הוא רוצח הוא רוצח!
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
לוי (יום שני, 31/07/2006 שעה 11:30)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אומנם כן רוצח הוא רוצח אבל מטרת החברה לטווח ארוך היא לצמצם את מספר הרוצחים . חקר וניתוח הנסיבות יכולים לסייע בכך . סטטיסטיקה אינפנטילית לא תורמת לפתרון .
_new_ הוספת תגובה



הפתעה: אני כמעט מסכים
דוד סיון (יום שני, 31/07/2006 שעה 11:44)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההסתייגות:
סטטיסטיקה (העובדות) היא חלק מתהליך החקר והניתוח. לא?
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום שני, 31/07/2006 שעה 15:09)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל חקר וניתוח נסיבות מתחיל במטטיסטיקה.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
לוי (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 7:02)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סטטיסטיקה משמשת כאשר לא ידוע הקשר הישיר בין המסובב למסובב. מצב זה נפוץ מאוד במדעי הרוח והחברה . בתחומים אלו קשה מאוד ואפילו בלתי אפשרי לבודד תהליכים ומנגנונים לכן מרבים להשתמש בסטטיסטיקה . הבעיה עם סטטיסטיקה כזו היא , שברוב המקרים המדגם בו מטפלים אינו מיצג.
מוכרת הבדיחה על אותו חוקר שרצה לברר מה גורם לשכרות . שאל שיכור אחד מה שתית ? ענה לו ויסקי עם סודה . פנה לשני והוא ענה ג'ין עם סודה . פנה לשלישי קוקטייל עם סודה וכו' . בחן החוקר את המשותף בין השותים והגיע למסקנה שהסודה היא המשכרת .
אני מבין שהפמניסטיות מנסות ליצור דעת קהל שהגבר הישראלי הוא אלים ורצחן לכן מגיע להן כל מיני פריוילגיות . עיני אינה צרה בפרוילגיות אך לדעתי ההוכחות שלהן לא מבוססות ואפילו שיקריות . המדגם בהן הן משתמשות אינו מיצג ונדמה לי שגישה יותר הוגנת ופחות פופוליסטית תוכל לשמש כלי לשיפור המצב .
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 15:18)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני חושב ומאמין כי הנשים בישראל מנסות לייצור דעת קהל שהגבר הישראלי הוא אלים ורצחן בכדי למנוע בעתיד את הירצחן של נשים נוספות על ידי גברים אלימים. ולא בכדי לזכות בכל מיני בפריבילגיות.הפריבילגיה היחידה שהן רוצות לזכות הן החיים עצמם!!!
אני הבאתי נתונים מאתר המשטרה,המראה כי בעשור האחרון נרצחו 134 נשים על ידי גברים על רקע יחסי משפחה. האם זה לא אומר לך כלום?המדגם שלהם הוא 134 מצבות בבתי קברות בארץ. איזה מדגם יותר משכנע אתה צריך?
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
גיל רונן (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 16:02)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אה, אוקיי, אז אנחנו מקבלים החלטות לגבי מינים שלמים לפי מספרי מצבות. עכשיו אני אוכיח לך שגברים ראויים ליחס מיוחד: תסתכל בבתי העלמין הצבאיים ותראה שיש שם עשרות אלפים של גברים שמתו על הגנת חייהן של הנשים והילדים במדינה. תן לי פריבילגיות מיוחדות - ומייד!
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 18:26)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מהענין שמיטה להר סיני?
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
לוי (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 21:25)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הסברתי מדוע סטטיסטיקה פשטנית אינה תורמת לברור הבעיה . אם שמת לב הצעתי דרך לשפר את הנתוח .
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
גיל רונן (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 15:57)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נשים יוזמות יותר מ-‏50% מהאלימות בין בני זוג. יש מאסה אדירה של מחקרים שמוכיחה זאת וכל שבועיים יוצא מחקר חדש שמוכיח זאת.
_new_ הוספת תגובה



''תמיד הנשים מוכות,למה תמיד הנשים נרצחות ע''י הגברים''
ע.צופיה (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 18:29)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איני מתווכח איתך כרגע מי יוזם את האלימות בין בני הזוג,למה וכמה. אני התייחסתי לכמות מעשי הרצח על רקע יחסי משפחה ומי הרוצח.
יש סוגים שונים של אלימות ואיני טוען שבכל הסוגים ידם של הגברים ''על העליונה''.
ישנו סוג מסוים של אלימות שממנו אין דרך חזרה ושם ''ידם של הגברים שולטת ברמה''.
_new_ הוספת תגובה



נדמה לי שיש דוגמה
דוד סיון (יום שישי, 21/07/2006 שעה 8:28)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נדמה לי שזו היתה כרמלה בוחבוט שרצחה את בעלה
לאחר מסכת יחסים קשה איתו.

אבל דוגמאות פה ושם לא ממש מציירות את התמונה הנכונה.
גיל לפחות מציג ביסוס כלשהו לעמדותיו, בנושא (''מיתוס
האלימות הגברית'' [דיון 2418]).

נדמה לי שלא הוצגה בפורום עמדת הצד שכנגד...
_new_ הוספת תגובה



נדמה לי שאין סטטיסטיקה
א. פרקש (יום שישי, 21/07/2006 שעה 11:00)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גורפת כל כך כמו שמר צופיה הציע לנו.....

ישנה גם אלימות נשית נגד נשים או גברים, כולל מעשי רצח... אומנם ביחס גדול ל''רעת'' הגברים (תלוי גם באיזו קטגוריה. והיו עוד רציחות זולת גב' בוחבוט), אבל כהרגלנו (והרגלך) כאן בפורום מן הראוי שטוען טענה כל כך גורפת, כמו ידידינו צופיה, שיביא גם סימוכין לטענתו האמיצה וההחלטית.
_new_ הוספת תגובה



סטטיסטיקה גורפת?
דוד סיון (יום שישי, 21/07/2006 שעה 12:47)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא כדאי שנרחיב את הנושא לאלימות בין אנשים. עדיף שנשאר בקטע
שהעלה ע. צופיה - אלימות בתוך המשפחה. בהקשר הזה מן הראוי, בכל
דיון, להמנע מהכרזות-הצהרות גורפות.

בכלל כאשר הנתונים הסטטיסטיים נמסרים לנו על ידי אינטרסנטים
זה אפילו הרבה יותר חשוב להמנע מהצהרות גורפות.
למרות שהעמדה של גיל, בהקשר שהעלה ע. צופיה, מעוררת בי
התנגדות, הרי שצריך לציין שהוא עשה עבודה טובה בהצגת הנתונים.

הלוואי שכל האחרים כאן יעשו כמוהו. רק כך אפשר לנהל דיון מעניין.
_new_ הוספת תגובה



סטטיסטיקה גורפת?
א. פרקש (יום שישי, 21/07/2006 שעה 19:09)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן מר צופיה מסר הצהרה אינטרסנטית וגורפת ללא נתוני סטטיסטיקה כלשהם, כדי שייקל עליו להביע עמדה מסויימת שבחר בה.

בהעדר נתונים בתשובתו, הוא היה צריך להסתפק בהצהרה כללית ובלתי מחייבת שלדעתו 'הגברים אלימים מהנשים', כלומר, יש גם נשים אלימות, אפילו שהן קרוב לודאי מיעוט/מיעוט זניח בקרב האלימים בחברתנו.

וחוץ מזה אני כלל לא התייחסתי לעמדתו של מר גיל, שיש לי הסתייגויות מכמה דברים שאמר. אך מפאת קוצר הזמן פשוט לא התייחסתי לדבריו.
_new_ הוספת תגובה



הצהרה אינטרסנטית של מי?
דוד סיון (יום שישי, 21/07/2006 שעה 20:07)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני חושב שאתה עושה פרשנות מרחיקת לכת ולא נכונה של דברי.
אני יכול לסמן את האינטרס של גיל רונן בגלל שאני מכיר את המאמרים שלו ועוד. לעומת זאת אין בהצהרתו של ע. צופיה מידע על האינטרס שלו. לכן חיבור המושג ''הצהרה אינטרסנטית'' לגבי ע. צופיה הוא לא רציני בלי הצגת האינטרס.
_new_ הוספת תגובה



הצהרה אינטרסנטית של מי?
א. פרקש (יום שישי, 21/07/2006 שעה 20:29)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האינטרס של צופיה היה לבטל את דבריו של גיל רונן באמירה הפוכה לאמירתו ויצאה לו אמירה גורפת מדי ולא מבוססת.
_new_ הוספת תגובה



מלוכלך
ע.צופיה (יום שישי, 21/07/2006 שעה 19:47)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר גיל רונן עושה את הדבר ה''מלוכלך'' ביותר בתקשורת.קשירת נושא מסוים,במקרה זה באמצעות אישים מסוימים ,למשהו אחר שאינו קשור לא ישירות ולא בעקיפין לנושא הראשון.
לוקח את נושא הפמיניזם ובאמצעות נשים מסוימות קושר אותו למושג הקומוניזם שכל כך שנוא על הציבור הרחב.
למחטב הבנתי וידיעתי גם גברת לימור ליבנת דוגלת בעקרונות הפמיניזם, אז מה היא שמאלנית?
אני רחוק מלגלות אהדה פוליטית ליחימוביץ,גלאון,ד.אולמרט ואחרות,אך אני מגלה הרבה אהדה למאבקן להשגת שיוויון זכויות לנשים ויש על מה להלחם.
אני מקבל שבמאבק זה יש גברים שיוצאים ''דפוקים'',ויתכן שמר גיל רונן הוא אחד מהם(ליבי,ליבי עליו)אך זה כאין וכאפס לעומת הנשים שיוצאות ''דפוקות''מהמצב הקיים.
אין צורך בסטטיסטיקות. יחס הנשים הנרצחות על רקע יחסי משפחה הוא אינסופי לעומת הגברים הנרצחים על רקע זה.
כן גם בשטח ההכאות,הגירושין,הקיפוח הכספי וכולי וכולי..
רונן ממש מעורר רחמים....
_new_ הוספת תגובה



מלוכלך
ג'ק (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 14:25)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה שאתן עושות זאת מלחמה מלוכלכת וחסרת מצפון כי
אתן מגינות אוטומטית על נשים שרוצחות ומכות ואונסות ומבצעות למעשה כל פשע ותמיד דואגות להקל בעונשה כמה שיותר תוך כדי הצגתה כ''קורבן מסכן, תמים וחסר אונים''!

אפילו כאשר הנרצח הואגבר נכה (או אפילו ילד או תינוק), מבחינתן זה אוטומטית ''הגנה עצמית''!!!

_new_ הוספת תגובה



מלוכלך
ע.צופיה (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 21:25)
בתשובה לג'ק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה יותר מלו7כלך מגבר הרוצח את אשתו לעיני ילדיו?
מה יותר מלוכלך מגבר המכה את אשתו כל יום לעיני כל?
מה יותר מלוכלך מגבר האונס ללא רחם וללא הפסק את אשתו?
אני מגנה כל רצח,כל הכאה,כל התעללות וכל אונס,הן מצד הגבר והן מצד האשה.
רשויות החוק מבחינות בין דרגות שונות להרג ובמקרה של הרג ,מוכנות לקבל נסיבות מקלות.אני מכבד כל מה שרשויות החוק קובעות. האם גם אתה,גק, מקבל ומכבד את מה שרשויות החוק קובעות?
_new_ הוספת תגובה



מה שאתה עושה = מלחמה מלוכלכת
דוד סיון (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 8:48)
בתשובה לג'ק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המאמר שלך כמו עוסק בטריק נפוץ בפורומים: דמגוגיה.
למשל את ההשוואה בין 'שטיפת המוח' של הפמניסטיות והתעמולה האנטישמית שאתה מציג שם. הרי בקלות אפשר להפוך את ההשוואה עם התעמולה האנטישמית את 'שטיפת המוח של...' כל אחד.

זה דבר יפה וחשוב להציג את התוצאות שיש לדעתך ב'שטיפת מוח' שעושים גופים כאלו ואחרים. אלא שאתה מנסה לעשות בדיוק אתה מה שאתה מוחה נגדו. זה לא יקנה לך אהדה וסימפטיה ולדעתי לא יקדם אותך באינץ'.
_new_ הוספת תגובה



סטטיסטיקה גורפת?
די (יום ראשון, 23/07/2006 שעה 23:12)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הצגת מקרה בודד
דוד סיון (יום שני, 24/07/2006 שעה 8:02)
בתשובה לדי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההודעה הקודמת שלי התייחסה לרמת הדיון כאשר מוצגים או
לא מוצגים נתונים ברי השוואה. הצגת מקרה אחד, אפילו
האקטואליות שלו, לא יעזור בהקשר הזה.
_new_ הוספת תגובה



נדמה לי שיש דוגמה
ג'ק (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 13:56)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא בטוח שכרמלה בוחבוט בכלל הייתה קורבן. קראתי את הפרוטוקול של בית המשפט ומה שהבנתי:
1. מדברים שם על התעללות באופן כללי מאוד אבל אין שם תיאור ספציפי של ה''מכות'' כלפי האישה - לעומת זאת, יש תיאור גרפי מדוייק של איך כל המעיים והלב והכבד ואיברים הפנימיים של הנרצח נשפכו החוצה כתוצאה מכך שהאישה גמרה עליו מחסנית שלמה של הרובה צבאי של הבן.

2. תיאור ההתעללות מתמקד בטענה שהגבר שלט באישה והכריח אותה לשרת אותו, כולל להלביש אותו ולהאכיל אותו כאילו הוא ילד קטן. לי זה נשמע מוזר ואני מתפלא שאין שם שום תיאור של מי היה הנרצח והאם הוא סבל ממחלות כלשהן.

3. התיאור של הרוצחת כרמלה בוחבוט דווקא מראה על אישה שנשמעת לי כחולת נפש שחיה בעולם סגור משלה. אחרי שהיא ביצעה את הרצח היא צעקה וצרחה שהיא רוצה בחזרה את הבעל שלה. לי זה נשמע מוזר שאדם, לא משנה באיזה מצב, יתגעגע לתוקף הכל-כך אכזרי שבו ידי חיסל באכזריות.

4. אין לשכוח שכאשר הפמיניסטיות מדברות על התעללות, מבחינתן כל דבר שעלול ''חלילה'' לפגוע באישה התמיד תמימה והטהורה וקדושה, אפשר לפרש כאלימות כלפיה. שמעתי למשל על פמיניסטית שטענה שבעלה התעלל בה קשות כאשר למשל צחק על הכתיבה שלה ואמר לה ''סופרת היא רוצה להיות לי...''.

5. הבן סובל מפוסט טראומה קשה ורגשות אשמה עמוקים כתוצאה מכך שהרצח בוצע ע''י הנשק הצבאי שלו. לא נראה לי שאם באמת
היה זה מעשה של הגנה עצמית (ולפי הפמיניסטיות כל הכאה או רצח של גבר בידי אישה חייב להיות ''כתוצאה מהגנה עצמית'') הבן היה סובל כל-כך.

מסקנה: מדינת ישראל נשלטת בידי נשים שונאות גברים סאדיסטיות עם רצח ודם בעיניים שמסיתות ומעודדות נשים לרצוח גברים תוך כדי שהן מחפות עליהן.
_new_ הוספת תגובה



סטטיסטיקות-דמה פמיניסטיות
גיל רונן (יום שני, 24/07/2006 שעה 8:15)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כדי ליצור את רמת הזעם הנאותה בקרב הנשים ואת רמת המועקה הראויה אצל הגברים, המציאו הפמיניסטיות באקדמיה ובתקשורת נתוני אימה על סבלן של הנשים בעולם הגברי נטול החמלה. סטטיסטיקות נופחו בעשרות מונים, לעתים אף ביותר מכך. אחת הדוגמאות הידועות היא הטיעון בספרה של נעמי וולף, ''מיתוס היופי'', כאילו בארצות-הברית מתות מדי שנה 150 אלף נשים מאנורקסיה נרווזה - טיעון אשר מצא מאז את דרכו לעשרות מאמרים וספרים אחרים, אף שנחשף כשקר מוחלט (המספר האמיתי של מקרי המוות הוא כמאה).

בישראל מתבטאת היצירתיות של הפמיניסטיות הרדיקליות בעיקר בהצגה מגמתית של תופעת הרציחות במשפחה. לפי הסטטיסטיקה המשטרתית, בכל אחת מהשנים האחרונות נרצחות בישראל כ-‏12 נשים על-ידי בני זוגן, וכשלושה גברים נרצחים על-ידי בנות זוגם. אם מוסיפים את הרציחות שנעשות בשיטות פחות ישירות - כמו הרעלה, או שימוש ברוצח שכיר - ההבדל בין מספרי הקורבנות משני המינים הופך זניח. אין גם שום חוקר שמוכן לעמוד מאחורי תעמולת הזוועה בדבר קיומן של 200 אלף נשים מוכות בישראל: במרכזי משרד הרווחה לטיפול באלימות במשפחה מטופלות כ-‏6,200 משפחות, ולא בכולן הגבר הוא האלים. מסה אדירה של מחקרים בישראל ובמערב מראה כי נשים יוזמות כמחצית מאירועי האלימות הפיזית בין בני זוג, וכי הן אחראיות לכשני שלישים מההתעללויות בילדים.

(לקוח ממאמר שלי - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3174631,00.h...)

לגבי הרציחות בין בני זוג, עוד עניין אחד: 15 מקרים מתוך אוכלוסייה של 7 מיליון מהווים פחות מרבע של אלפית אחוז של האוכלוסייה. רבע אלפית אחוז (המספר שאני מקבל במחשבון שלי הוא כ-‏0.0002%)! אין איפוא שום הצדקה לראות במקרים האלה משהו שניתן להסיק ממנו דבר מה לגבי כלל האוכלוסיה. מיקוד היתר התקשורתי נכפה עלינו ע''י הפמיניסטיות בתקשורת ואנו התרגלנו אליו ונדמה לנו שהוא נורמלי. בכל פעם שגבר רוצח את אשתו, הפמיניסטיות תוחבות את האף שלנו בתוך החרא הזה, החרא ''שלנו'', כפי שעושים לכלב בעת חינוכו.

ואולם כאמור - מתוך 15 מקרים בשנה, 2 או 3 הם אשה רצחה גבר (וזה רק ברציחות הפרונטליות, כאמור). אם 12 מקרים מתוך 7 מיליון איש הם מכת מדינה המחייבת שלילת זכויות יסוד ממחצית האוכלוסיה, אזי גם 2 או 3 מקרים הם מכת מדינה המחייבת שלילת זכויות יסוד מהמחצית השניה.
_new_ הוספת תגובה



סטטיסטיקות-דמה פמיניסטיות
ע.צופיה (יום שני, 24/07/2006 שעה 12:35)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה משחק עם המספרים וחבל ,כי זה מקטין את רמת האמינות שלך אשר ממילא היא שואפת לאפס.לפי מיטב ידיעתי בכל העשור האחרון ,ואולי יותר, נרצחו 2-3 בעלים על ידי נשותיהם,על רקע יחסי משפחה.לעומת זאת המספר 12-15 (רציחות של נשים על ידי גברים) הוא ממוצע רב שנתי.
אבל גם אם נקבל את המספרים שלך, מדוע נרצחו פי 4 נשים מאשר גברים?מה הסיבה?האם אתה מוכן להסביר?

אך רציחות הן קצה הקרחון, על כל רצח יש עשרות מקרי אלימות ברמות שונות של גברים כנגד נשים. בודדים הם המקרים ההפוכים. מדוע זה?
איני מסכים איתך על מיקוד יתר תקשורתי מצד הנשים הפמניסטיות, כידוע לך כל מוקדי הכח בארץ,בעיקר התקשורתיים הם בידי גברים (מוזס,שוקן,נמרודי)ואילו זו היתה מלחמת מינים הרי יש להניח שהיו לוקחים ''צד'' ולא לטובת הנשים (לפי התיאוריה שלך על ההפמיניזם).
שנית,איני מסכים למונח ''שלילת זכויות יסוד'' יש חוק ויש הגיון לחוק. ניתן לשפרו,לשנותו,להתאימו למציאות שונה ,אך הוא בהחלט עם הגיון פנימי רב.
חוץ מזה הצמדת הנושא הפמיניסטי לשמאלניות וקומוניזם זו ניבזות לשמה ואינה מוסיפה כהוא זה לטיב טיעונך.
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
לוי (יום ראשון, 30/07/2006 שעה 21:04)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא רק נשים נרצחות .
מתברר שנשים פיתחו כלי נשק אשר אינם מבוססים על כח פיזי ונראה בהצלחה די מרובה .
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
מהנדס אזרחי (יום ראשון, 30/07/2006 שעה 23:41)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כתוב בתורה על האישה ''עזר כנגדו''

פירוש: אם ילך איש בדרך השם אז האישה תהיה לעזר בדרך זו ואם לא ילך בדרך השם אז האישה יכולה למרר את חייו וללכת כנגדו עד כי חייו יהיו מרים מגיהינום.

והנה סיפור שהיה כך היה:
היה איש אחד מתפאר לפני חבריו שהוא הראש ו''בעל הבית'' משחליט החלטות בביתו אז נתעוררה האישה ואמרה ואני הגרון.
הווה אומר אני מסובבת את הראש לאן שאני רוצה...
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
ע.צופיה (יום שני, 31/07/2006 שעה 5:45)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משהו סודי?
_new_ הוספת תגובה



לא סודי בכלל
צדק (יום שני, 31/07/2006 שעה 9:46)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראית את התכניות על הילדים הקטנים המוציאים את הוריהם מדעתם?
מתישים אותם, משגעים אותם, פוגעים בשגרת חייהם.
וכל זאת בעזרת דיבורים וצעקות.

תעשה קל וחומר ותלמד מה יכולה אשה לעשות בעזרת הפה,
ובעזרת הנסיון הגדול יותר שלה.

שום דבר לא סודי. צריך רק להכיר את המציאות.
_new_ הוספת תגובה



לא סודי בכלל
ע.צופיה (יום שני, 31/07/2006 שעה 15:12)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואתה מתאר לעצמך מה גבר בריא עם כפות ידים של פועל בנין יכולך לעשות לאשתו?
ראית כבר אשה מוכה?
צריך רק להכיר את המציאות.
_new_ הוספת תגובה



לא סודי בכלל
צדק (יום שני, 31/07/2006 שעה 15:17)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש רק הבדל קטן בינינו.

את מה שאתה מתאר גם אני יודע לתאר.

את מה שאני מתאר אתה אינך מתאר כלל,
ומתעלם לחלוטין מהאפשרות של
אלימות פסיכולוגית של האשה.

אלימות פסיכולוגית איננה משאירה חתכים,
אבל היא לא פחות קטלנית מאלימות פיזית.
היא סוג של רוצח שקט.
_new_ הוספת תגובה



לא סודי בכלל
ע.צופיה (יום שני, 31/07/2006 שעה 15:57)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא מתעלם כלל,ציינתי בתגובות קודמות בפתיל הנ''ל כי יש להעניש גם נשים שיוצרות פרובוקציות.
אבל כנגד אלימות פסיכולוגית של אשה יש להגיב באלימות פסיכולוגית של גבר. הכאות ורצח הם מדרגות אלימות אחרות.
גבר שמגיב במכות או ברצח על ''אלימות פסיכולוגית'' של אישה,הוא בעיני לא גבר אלא חלשלוש שאינו יודע להתמודד עם מצבים ופותר הכל בעזרת כוחו הפיזי.
ל''נפגע אלימות פסיכולוגית''יש דרך חזרה לנרצח יש רק דרך לעולם הבא.
_new_ הוספת תגובה



לא סודי בכלל
צדק (יום שני, 31/07/2006 שעה 17:09)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה יוצא מתוך הנחה מוטעית שאלימות פסיכולוגית
היא ''כשרון'' זהה אצל שני המינים.
כלומר יש שיוויון ביניהם.

אז תשכח מזה !!
לנשים יש יתרון גדול בתחום הזה.
כושר הביטוי שלהן טוב יותר.
יש להן סבלנות רבה יותר, תכונה חיונית.
לגברים אין סבלנות ל''בלבולי מוח''.
(מה שגורם לתגובה קיצונית ל''נדנודי'' האשה,
אלימות פיזית מצד אחד או שבירה מצד שני,
תלוי באופיו של הגבר)

אין מין חזק ומין חלש.
לכל מין יש נקודות חזקות ונקודות חלשות.
בעולמינו הגשמי מתייחסים רק לפיזיקה,
ושוכחים שגם הרוח היא חלק מהאדם.
ובכלל, למה להם להתעסק בתחום קשה להוכחה,
עדיף לחפש מתחת לפנס או ה''פנס'' בעין.
_new_ הוספת תגובה



לא סודי בכלל
מהנדס אזרחי (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 6:34)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפני שבועיים שלושה משהו כזה היה פיצוץ של בניין משרדים בניו-יורק, אני חושב. התברר שבעל הבית, רופא במיקצועו, החליט להתאבד ובתוך כך להרוס את הבניין שלו. הסיפור המעניין הוא שאותו רופא היה בתהליך גירושין מאישתו ואיך שהוא בית המשפט קבע שהבניין צריך להימכר ולתת את רוב הכסף לאישתו משהו כמו 4 מיליון אני חושב. הלה החליט להתנקם בדרך מקורית באישתו...וכך קרה שהוא הרס את ביתו ווכמובן חברת הביטוח לא תשלם לאישה מישום שהיה פה פעולה בלתי חוקית (על פי החוזה בין הבעלים לחברה) יזומה מצד הבעלים.

מה דינה?
אולי צריכים להאשים את האלמנה החדשה כרוצחת? כן לא?

ובכלל תראו רבותי, פול מקרטני, התחתן ארבע שנים ועכשיו מתגרש...אישתו מקבלת 250 מיליון? שילינג?
עכשיו בואו נעשה חשבון ארבע שנים נתנה לו אישתו תשומת לב כמה זה ליום?
_new_ הוספת תגובה



לא סודי בכלל
ע.צופיה (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 6:50)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תראה, אתה מביא היבטים צרים ממקרים שונים,מבלי להביא את הסיפור המלא שאני אישית איני מכיר אותו.
מדוע בית המשפט פסק לאישה 4 מיליון $?אולי בצדק?ואולי היו עשרות סיבות ונסיבות אחרות?
לגבי מקרטני. גם פה איני בקיא בנושא,אך אני מאמין שחתונה זו שותפות. אם לא רוצים להחיל אותה על הצד הכספי ועל הרכוש יש לקבוע הסדר או הסכם מראש.מאחר ואני מאמין שמקרטני אדם פיקח,הרי במידה והידיעה נכונה הרי יש סיבה לכך.
ומה קורה כאשר האשה היא המביאה את ההון ובעת הגירושין הבעל מקבל חלק גדול מהרכוש,האם גם אז אתה מחשב את ''תשומת הלב'' שהוא נתן לה?
_new_ הוספת תגובה



לא סודי בכלל
מהנדס אזרחי (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 7:01)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טוב אני רק רציתי לספר משהו כמו מיקרה שקראתי עליו לאחרונה ובכל מיקרה כמובן אסור להכות לא אישה ולא איש אבל אתה יודע שיש בבתי המשפט מה שניקרא ''אי שפיות זמנית''.
רק לאחרונה בארה''ב לפני אולי ארבע ימים בית המשפט החליט לזכות אישה אמריקאית שהטביעה את ארבע ילדיה למות על טענה של אי שפיות... לי זה לא מסתדר כי אני חושב שהיא בכלל זאת אשמה ברצח.
_new_ הוספת תגובה



לא סודי בכלל
ע.צופיה (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 15:25)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אגב, היה מקרה כזה בארץ,בכרמיאל,שאישה הטביעה את ילדיה,הוכרזה כבלתי שפויה ,אושפזה באיזשהו מוסד ולאחר כשנתיים הוכרזה על ידי הרופאים שם כשפויה ושוחררה.
אני כמוך איני מבין ואיני מוכן לקבל חוק כזה.זה שהיתה בלתי שפויה,ניחא, אבל אם אחרי שנתיים או יותר היא הפכה פתאום לשפויה יש להכניסה לבית הסוהר כאילו מלכתחילה היתה שפויה.אני חושב שהבעיה בענינים האלה היא שהחוק אינו חד וברור מספיק (בגלל שחוקק על ידי חובבנים)ומשאיר מספיק מרווח לעורכי דין ממולחים לשכנע את בית השפט בענינם.
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
לוי (יום שני, 31/07/2006 שעה 11:36)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לדידי אין פה סודות . טיטורים , הקנטות , עלבונות , הוצאת שם רע , רכילות וכו' לעיתים יותר יעילים ממכות .פנה לפסיכולוגים ועורכי דין הם יסבירו לך .
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
ע.צופיה (יום שני, 31/07/2006 שעה 15:14)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לי מה לפנות,אני איני נוהג כך.
כל מה שמנית לעיל נכון לגבי 2 המינים.
הכאות ורצח מאפיינים רק מין אחד.
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
לוי (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 10:18)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא טענתי שאתה נוהג כך .
אני מתרשם שנשים מתמחות יותר בתחום המילולי .
על כל פנים אני מציע לבצע פילוח של הרוצחים לפי קבוצות בעלי מאפיינים שונים . נראה לי שאז נשכיל יותר .
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
ע.צופיה (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 15:31)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נשים'' מתמחות יותר בתחום המילולי''כי התחום הפיזי אינו בהישג ידן.
בנושא שאנו דנים פה, פילוח הרוצחים לא ישנה לנו כי אני מתריע נגד רצח נשים על ידי בעליהן ככלל.זה שניווכח שהרוצח המצוי הוא אוקראיני עם השכלה של 6 כיתות ובגובה 1.57 מ.אינה משנה לענין שלפנינו,זה לא צריך לפתור ציבורים אחרים מלהלחם בתופעה בחמת זעם.
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
לוי (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 21:31)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם יתברר מה שאתה קבעת הדרך הנאותה והיעילה היא לטפל קודם כל בקבוצה זו . שמעת על שיטת הפרטו ?
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
ע.צופיה (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 22:34)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תראה ,שנינו מדברים על אותה תופעה,או בעיה מנקודות מוצא שונות. אני מדבר על המודעות הציבורית לתופעה כדרך להוקעתה ובהמשך להקטנתה ,איני מאמין בחיסולה הטוטלי.
אתה מתייחס לבעיה ולפתרונה בדרך חברתית-פרטנית.
לא שמעתי על שיטת הפרטו.אשמח אם תסביר לי על מה מדובר.
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
גיל רונן (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 16:04)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה אתה משקר, ע.?
_new_ הוספת תגובה



אני מסתייג
ע.צופיה (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 18:30)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איני משקר!
_new_ הוספת תגובה



ארכיון אלימות נשים
גיל רונן (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 16:06)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האשה שזרקה את תינוקה מהחלון - נאשמת היום ברצח WALLA 14.2.00 סעיף האישום שונה בהמשך ל'הריגה'
בת ה-‏18 שזרקה את תינוקה לפח: ''פחדתי מההורים. קיוויתי שהוא ייחנק'' WALLA 5.3.00 מקרה מירב אדרי
12 שנות מאסר לאשה שהשליכה את בנה מחלון ביתה WALLA 7.5.01
קשרה הבעל לכיסא - חזרה ומצאה אותו מת YNET 2.8.00
ארבע וחצי שנות מאסר לצעירה שהרגה בחור שהטריד אותה מינית WALLA 27.9.00 מקרה אולגה לשקרוב
רצחה את חברה לחיים לאחר שדרש ממנה לבצע הפלה WALLA 15.11.00 מקרה אילנה טוקמטוב
ילנה טוקמקוב הואשמה ברצח ולא בהריגה YNET 29.11.00 ''במשטרה הביעו פליאה על כך שהיא הואשמה ברצח ולא בהריגה.''
פרשת רצח שטיירמן: החשודה מכפר סבא הודתה שיזמה את הרצח WALLA 18.1.01
מאסר עולם ועוד 10 שנות מאסר לאסתר מיכאלי, בגין רצח שביצעה לפני שלוש שנים בעטרות YNET 29.5.01
נערת הליווי התוודתה ביומנה: רצחתי 3 גברים WALLA 17.8.01
תל אביב: רצחה את חברה לשעבר ופצעה קל את ידידתו WALLA 18.8.01 מקרה איריס צלעי
הוארך מעצרה של החשודה ברצח בן זוגה לשעבר WALLA 19.8.01 ידיעת המשך למקרה הקודם

חשד: אם רצחה את תינוקה בדקירות סכין WALLA 7.12.01
מעצרה של האם החשודה ברצח תינוקה הוארך ב-‏8 ימים WALLA 8.12.01 ידיעת המשך למקרה הקודם
חשד: אשה דקרה את בעלה למוות לעיני בנותיהם הקטנות WALLA 16.1.02 מקרה מזל אוחנה
''מזל רצחה את בעלה בשגגה'' YNET 16.1.02 הכותרת הראשית לקוחה ישירות מעורך דינה של הרוצחת
השופט החליט: הנאשמת ברצח בעלה - למעצר בית YNET 21.2.02 ידיעת המשך למקרה הקודם
חשד: אשה דקרה למוות את בעלה YNET 9.3.02 מקרה אליס קריסטל
11 שנות מאסר לאשה שדקרה למוות את חברה YNET 18.3.02 מקרה איריס צלעי - המשך: הרוצחת הופיעה ב''מבט שני'' - עונשה קוצר ל-‏8 שנים.
תושבת מזרח י-ם החשודה כי תיכננה לרצוח שומר בנק הובאה להארכת מעצר YNET 16.10.02
כתב אישום: ילדה תינוק בשירותים והשליכה אותו בתוך שקית זבל YNET 10.11.02
דקרה למוות את גיסה שהתעלל בה והורשעה בהריגה YNET 27.11.02 נלי וסילבה דקרה למוות את איגור איליסייב 31 פעמים, תוך כדי שהוא מנסה לברוח ממנה בכוחותיו האחרונים. בסופו של דבר, קיבלה רק שנתיים בכלא
המאהב רצח את הבעל; האשה זוכתה חלקית YNET 19.12.02
''רצחתי את בני כי התבטל ושיחק במחשב'' WALLA 8.4.03 מקרה ילנה אברמנקוב
פרקליט האם שדקרה את בנה: אולי זו הגנה עצמית YNET 17.6.03 ידיעת המשך
חשד: הבת רצחה את האם אתר מעריב הישן ? ראה ידיעת המשך
מבוכה למשטרה: החשודה ברצח אמה נוקתה מחשד YNET 17.7.03 נראה כמו טיוח - העיתונאי מגזים ונסחף: ''המשטרה נמצאת במבוכה כמותה לא ידעה זמן רב''
מאסר עולם לאשה שרצחה את בעלה YNET 22.7.03 מקרה מזל אוחנה: העיתונאית מציגה את העונש כ''מוגזם'' ב:''מדובר בגזר דין חריג בחומרתו לגבי עבירות של אלימות במשפחה'' . לחץ זה השפיע ישירות בהמשך על שינוי ההרשעה מרצח ל'הריגה'.
''הוא רצה להיפרד ממנה - היא לא קיבלה את זה'' WALLA 3.8.03 מקרה אריקה אורבוש-פרישקין
אחרי שנה: האם שבתה ''נעדרה'' הודתה ברצח YNET 13.8.03
חברתו של הבעל הודתה ברצח אשתו WALLA 13.8.03
דרך מוזרה לבטא אהבה - רצח WALLA 19.8.03 המאמר מזכיר שני מעשי רצח ע''י נשים: אישה בשם צביה לב שרצחה את בנה האוטיסט וישבה בכלא בקושי שנה אחת, והשניה היא מרינה דווידוביץ' שהטביעה את שתי בנותיה באמבטיה ולא הועמדה לדין
אישום: הרוצחת התעללה בבן זוגה שעות ארוכות YNET 28.8.03 מקרה אריקה אורבוש-פרישקין - ידיעת המשך
אחותו של תושב כפר יפיע שבגליל נעצרה בחשד לרציחתו בדקירות סכין WALLA 29.8.03
תושבת אשדוד דקרה למוות את בן זוגה YNET 30.8.03
האם הורשעה בהריגה במקום ברצח בנה YNET 16.9.03 מקרה ילנה אברמנקוב: הרוצחת הורשעה בהריגה במקום ברצח
תושבת יפו נעצרה בחשד לרצח הקשיש ישראל קרמר לפני כשנה WALLA 28.10.03
10 שנות מאסר לאם שזרקה את תינוקה מהחלון WALLA 3.12.03 סעיף ההרשעה שונה מרצח ל'הריגה'
נעצרה אישה בדואית בחשד שדקרה למוות את בעלה NANA 10.12.03
כתב אישום נגד בדואית שרצחה בעלה WALLA 22.12.03 ידיעת המשך למקרה הקודם: הרוצחת טוענת שמדובר בתאונה אבל הדקירה הייתה כה חזקה שלהב הסכין נשארה תקועה בגופו של הנרצח
גבר נרצח בקריית אתא, שכנתו נעצרה WALLA 27.12.03
ביהמ''ש יכריע בתיק רצח חסר תקדים WALLA 10.4.04 אישה שידלה גבר לרצוח את אחיו
16 שנות מאסר למורשעת בשידול לרצח בעלה WALLA 18.4.04 ידיעת המשך למקרה הקודם
הפתח קיבל אחריות לירי לפני יומיים בי-ם WALLA 21.4.04 תחילה, כאשר חשבו שזה על רקע רומנטי ובחורה ביצעה זאת, העניין הושתק בכל אמצעי התיקשורת, אבל ברגע שהתברר שזה על רקע לאומני, התיקשורת דיווחה על המקרה בהרחבה למרות שהוטל צו איסור פירסום.
כפר סאג'ור: גבר בן 36 נורה בידי אשתו אתר מעריב הישן 2.6.04
ייבגניה סוקלובקיה שהורשעה ברצח אבי בעלה תשוחרר לאחר ריצוי שני שליש מהמאסר YNET 3.6.04
אשה דקרה למוות את בעלה בתל אביב WALLA 4.9.04
החשודה ברצח בעלה שוחררה NRG 14.9.04 ידיעת המשך למקרה הקודם - הדוקרת שוחררה בטענה ש''הגנה על עצמה'' למרות ששכנים סיפרו שהיא הייתה אישה אלימה והבעל היה הקורבן
תינוק בן יומו הושלך אל מותו מחלון דירה בחדרה WALLA 29.9.04 המילה 'אישה' לא מופיעה בכותרת
הנערה שהשליכה את תינוקה חשודה בהמתתו YNET 3.10.04 בכותרת נמנעים מלהזכיר את המילה 'רצח'
3 שנות מאסר לאישה שדקרה למוות את בעלה המתעלל WALLA 30.11.04
בת 65 הודתה ברצח בעלה לשעבר בבני ברק WALLA 18.1.05
חשד: בת 30 דקרה למוות צעיר בטענה שאנס אותה YNET 20.3.05
_new_ הוספת תגובה



ארכיון אלימות נשים
ע.צופיה (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 18:51)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בדקתי חלק מהמקרים,90% מהם ,הם על רקע פלילי-עסקי,מריבות אוהבים וספק תאונות.אני מתייחס ל-‏134 מעשי רצח בכוונה תחילה של נשים ע''י גברים (לרוב בעלים) על רקע יחסי משפחה. איני טוען שלא היו גם מעשי רצח על ידי נשים ,אך מספרם ,יחסית,זניח.
_new_ הוספת תגובה



ארכיון אלימות נשים
גיל רונן (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 19:05)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה פנאט ואני לא מבזבז עליך יותר זמן.
_new_ הוספת תגובה



ארכיון אלימות נשים
ע.צופיה (יום שלישי, 01/08/2006 שעה 19:49)
בתשובה לגיל רונן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני אובד עצות!! אתה מפסיק לבזבז עלי את זמנך היקר מפז!!
מה יהיה? מי יפקח את עיניי לראות את עוולות הנשים
? מי יגן עלינו הגברים? גיל, גיל, בחייאת, בזבז עלי קצת זמן, דחילאק!
_new_ הוספת תגובה



גיהינום במבט מגדרי
צדק (יום חמישי, 20/07/2006 שעה 20:43) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם רק היו נותנים לנשים לנהל את העולם, נהוג לומר, לא היו עוד מלחמות.
......מנין צץ המיתוס המטופש הזה כאילו נשים הן שוחרות השלום האולטימטיביות? ראיתם פעם שתי נשים מתחרות זו בזו?

ומהתנ''ך, אחד הסימנים למצב גרוע של העם
הוא שהנשים שולטות...

ישעיהו פרק ג

ח כִּי כָשְׁלָה יְרוּשָׁלִַם, וִיהוּדָה נָפָל: כִּי-לְשׁוֹנָם וּמַעַלְלֵיהֶם אֶל-יְהוָה, לַמְרוֹת עֵנֵי כְבוֹדוֹ.
ט הַכָּרַת פְּנֵיהֶם עָנְתָה בָּם, וְחַטָּאתָם כִּסְדֹם הִגִּידוּ לֹא כִחֵדוּ; אוֹי לְנַפְשָׁם, כִּי-גָמְלוּ לָהֶם רָעָה.
י אִמְרוּ צַדִּיק, כִּי-טוֹב: כִּי-פְרִי מַעַלְלֵיהֶם, יֹאכֵלוּ.
יא אוֹי, לְרָשָׁע רָע: כִּי-גְמוּל יָדָיו, יֵעָשֶׂה לּוֹ.
יב עַמִּי נֹגְשָׂיו מְעוֹלֵל, וְנָשִׁים מָשְׁלוּ בוֹ; עַמִּי מְאַשְּׁרֶיךָ מַתְעִים, וְדֶרֶךְ אֹרְחֹתֶיךָ בִּלֵּעוּ.
_new_ הוספת תגובה



גיהינום במבט מגדרי
ג'ק (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 14:32)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נשים תמיד גרמו רק מלחמות ושפיכות דמים ואסונות. אני לא חושב שהן נחותות מגברים אבל הן בהחלט *לא* טובות יותר.
אם בודקים עובדות היסטוריות אמיתיות בצורה אובייקטיבית ויסודית, מגלים שלמרות שהיו בהיסטוריה יחסית מעט מנהיגות-נשים לעומת מנהיגים גברים, כל המנהיגות הנשים גרמו למלחמות ושפיכות דמים מחרידה:
_new_ הוספת תגובה



גיהינום במבט מגדרי
יובל רבינוביץ (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 17:30)
בתשובה לג'ק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

>„נשים תמיד גרמו רק מלחמות ושפיכות דמים ואסונות.”

באמת? אין שום מקרה בהיסטוריה שבו לא היה הדבר כך? אילו צרות גרמו בנאזיר בוטו, אינדירה גאנדי או מרגרט תאצ'ר? גם גולדה מאיר אולי לא השכילה להכין את העם למלחמת יום כיפור או לנהל את המלחמה, אבל לומר שהיא „גרמה” לשפיכות דמים זה קצת מוגזם. שפיכות הדמים הנוכחית, למשל, היא תוצאת מדיניותו המטופשת של אהוד ברק, וזה לא בגלל שהוא גבר.
_new_ הוספת תגובה



כך הוא מאמין
דוד סיון (יום שלישי, 25/07/2006 שעה 19:44)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זאת גם האמונה של כותב המאמר שאותו ג'ק מזכיר (''Evil female rulers'' http://www.freehate.com/womensuck/evilrulers.html).
בנאזיר בוטו לא מוזכרת שם, אבל כל השלוש האחרות כן. המאמר הזה מגייס כל סיפור כדי להראות שנשים הן ''רעות'' כולל עמדות שהיום יכונו ''שמאלניות''. הנה מה שיש להם להגיד על גולדה:
Zionist. Contributed to the illegal settling and occupation of Palestiine. She saw no need to seek compromise with the Palestinians so long as Israel was secure. Her rigid nationalism and blinkered view of the Arabs led her to say once: ''There are no Palestinians.''

1. לטעמי זהו חור בתיזה שמציג המאמר בראש הפתיל: פמניזם --> שמאלנות ---> נזק כבד למדינת ישראל.
פה הלאומיות הקשוחה שלה היא שורש הרע (אי נכונות להגיע לפשרה עם הפלשתינאים....); עמדה אנטי-שמאלנית היא שורש הרע.
2. גם הטענות נגד מרגרט תאצר הן מבית מדרשו של השמאל (הקלאסי) שיוזמה פרטית ותחרות חופשית הן תמצית הרוע.
3. לא מוצגים שם שום אסמכתא או מקור שמראה שהעמדות של הכותב מבוססות.

-----

מה שהכי בולט כאן לרעת האנטי-פמיניסטים:
1. הם כמעט לא מציגים מידע או מחקר מבוסס שמראה שעמדתם לגבי הפמיניזם בישראל נתמכת על ידי הנתונים.
2. המאמר הספיציפי (''Evil female rulers'' ) הוא אוסף של עובדות (בהנחה שהן נכונות):
2.1 עמדות סוציאליסטיות, קפיטליסטיות וגם שמאלניות (ביחס לערבים) במטרה ליצור תדמית רעה למין הנשי.
2.2 הוא לא מראה את הקשר בין העובדות לטענה שהנשים הן ה''רעות'' בכלל.

-----

חסר לנו נתונים כדי להגיד שהתיזה פמיניזם -> שמאלנות -> נזק למדינת ישראל היא גם המציאות.
חסר לנו נתונים שהתיזות לגבי אלימות במשפחה מייצגות את המציאות בארץ.
_new_ הוספת תגובה



על גברים וכלבים.
יהודה-אודי דוכן (יום חמישי, 20/07/2006 שעה 21:29) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אבר קטן לו לאדם,משביעו רעב ומרעיבו שׂבֵע''

כל זמן שהגבר ינהג ככלב מיוחם,ישלטו בו הנשים.

מישהו יודע מדוע רוב הפמינסטיות נראות גבריות?
_new_ הוספת תגובה



על גברים וכלבים.
חזי (יום שישי, 21/07/2006 שעה 5:52)
בתשובה ליהודה-אודי דוכן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל הכבוד לציטוט.
מאיפה הוא לקוח ?
_new_ הוספת תגובה



בינתיים מצאתי כי הציטוט ממסכת סוכה בתלמוד
חזי (יום שישי, 21/07/2006 שעה 8:48)
בתשובה לחזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בינתיים מצאתי כי הציטוט ממסכת סוכה בתלמוד.
_new_ הוספת תגובה



גיל רונן, יישר כוח !!!
חזי (יום שישי, 21/07/2006 שעה 7:20) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה פועל בדרך הנכונה.

האתר מעניין ומעורר הרבה מחשבות...

רק הערה קטנה:
יש שם הרגשה כי ''גיל רונן'' הוא ''הקול הגברי''.

היה מאוד רצוי להוסיף עוד פעילים נלהבים כמוכה.

לא חסרים גברים אשר חוו על בשרם את העוותים שיצרו התנועות הפמיניסטיות בחיינו.
יש לרתום פעילים רבים ככל האפשר.
אי אפשר לעשות עבודה כזו ע''י אדם אחד...
_new_ הוספת תגובה



מזלנו שגיל לא מתיר אונס
עוזיא הנמרי (שבת, 22/07/2006 שעה 17:18) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יכול להיות שיש בעיות בטחוניות ויש מכשלות ואפילו מחדלים אבל מכאן ועד ההשתלחות של השובינסט רונן על הפמיניזים?

יש מיתאם דומה כנראה בין פאשיזם ומילטריזם שוביניסטי שמפגין הכותב ברגעי השפל האלה.
_new_ הוספת תגובה



מזלנו שגיל לא מתיר אונס
גיל רונן (יום רביעי, 26/07/2006 שעה 23:09)
בתשובה לעוזיא הנמרי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מזל שאין חוק נגד צביעות וטימטום אחרת היית יושב מאחורי סורג ובריח, פחדן קטן. הפמיניזם תפור על טיפוסים נאלחים כמוך.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי