פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
בנות יקרות,
גיל רונן ז''ל (שבת, 26/08/2006 שעה 8:00)


בנות יקרות,

גיל רונן



אני מברכת אתכן על שבאתן להאזין לנאומי. אני, ח''כ חלי בנדרוביץ', רואה זאת ככבוד גדול שעובדות משרדי הממשלה באות להקשיב לי.

אני רוצה לומר לכן, קודם כל, שאנחנו מתקדמות. הצלחנו להפיל את רמון, הצלחנו להפיל את קצב, גולדבלט ורווח כבר נמצאים בבישול מתקדם. כל שבוע נופל גבר מפורסם ברשת שלנו, וזה לא היה מתאפשר אילמלי אתן הייתן עושות זאת. ואני רוצה לומר לכן – כל הכבוד! אני מעריצה אתכן!

המשיכו לבוא למקומות העבודה בלבוש חושפני. אתן יודעות איך זה גברים. הם מתוכנתים גנטית לנסות ולהשכיב אותנו. שיכבו איתם אם בא לכן אבל זיכרו: אתן נמצאות פה בשביל להפיל את הכלבים האלה, ולא בשביל שום דבר אחר! לא מעניין אותי אם את עוזרת פרלמנטרית או מדענית בכירה או דוברת משרד החוץ או תובעת בפרקליטות או נצ''מ במשטרה: את קודם כל חיילת במהפכה הפמיניסטית!

אנו קרובות מאוד להשגת יעדינו! היו סמוכות ובטוחות שאני וזהבה גלאון והאחיות הפמיניסטיות בתקשורת אף פעם לא ניתן לגברים להרים ראש ולהאשים אף אחת מכן בעבירה. יש לכן חסינות מוחלטת. גם אם מתברר ששיקרתן זה לא משנה – אתן לא תועמדו לדין. בית המשפט העליון דאג לכך! צאו איפוא למשימותיכן ללא חשש!

אני מזכירה לכן שלבוש צנוע הוא בעוכרינו: הוא מעודד גברים לשמור על איפוק, ואז אנה אנו באות? החיים משעממים כשהגברים מאופקים. הרי אנחנו יודעות שאפשר להדליק גבר ואפשר באותה מידה גם לכבות אותו: לשדר קרירות, לעשות פרצוף, לומר ''לא'' תקיף, להימנע מלהיכנס למצבים שניתן לפרשם כפלירטוט – ובכך למנוע 90% ממצבי ההטרדה המינית וה''אונס''. אבל בשום אופן לא ננהג כך! אנו רוצות להפיל כמה שיותר גברים, להכניס אותם למגננה ולהשאירם שם! נוריד את הגברים על ארבע! לא נעצור עד שהכלבים האלה יהיו השפחות שלנו!

עלו והצליחו! תחי המהפכה!

(דבריה של ח''כ חלי בנדרוביץ' בפני עובדות משרדי הממשלה, אוגוסט 2006).





חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  גיל רונן, הגיע הזמן להכניס לכנסת אדם כמוכה  (חזי) (2 תגובות בפתיל)
  מי  (ע.צופיה) (3 תגובות בפתיל)
  מה לך כי תלין?  (יהודה-אודי דוכן) (4 תגובות בפתיל)
  שובניסט יקר  (איזבלה) (2 תגובות בפתיל)
  מאמר גס רוח של גבר  (.net.il) (3 תגובות בפתיל)
  אני רוצה להגיב  (אבי)
  נו, סתם אישה חולת נפש  (סתם אחד)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי