פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מזוז מחכה לאליצור – המשך
מתנחל שקוף / אליצור סגל (יום שני, 13/11/2006 שעה 19:25)


מזוז מחכה לאליצור – המשך

הרב אליצור סגל



כפי שספרתי כבר (מזוז מחכה לאליצור) זכיתי והפרקליטות הגישה נגדי כתב אישום על העלבת עובד ציבור.
ובכן ביום כ''א חשון תשס''ז בשעה 10 בבוקר באתי לבית משפט השלום בירושלים לראות את ההצגה.

נפגשתי שם עם חברינו ד''ר יצחק קליין - ראש המרכז המדיני לישראל, וחבר מרכז הליכוד שהתגייס לעזרתי ולקח על עצמו את הליוי הציבורי של הפרשה ועם ידידנו עו''ד יצחק בם שקיבל על עצמו ליצג אותי בתיק הזה.

עו''ד יצחק בם הביא איתו את חומר החקירה שהשיג בנתיים כך שיכולתי לעיין בו ולראות את השתלשלות העניינים.

מתברר שבתקופת ביצוע הטיהור האתני בגוש קטיף מינתה הפרקליטות מישהי בשם פקד הגר רובין לעקוב אחרי אתר מנהיגות והעברות המבוצעות בו.
למרבית צערה היא לא מצאה באתר שום עברות פרט למאמר שלי שלדעתה יש בו העלבת עובד ציבור.
היא העבירה את זה למעלה ושם התובע העיר שאין מתלונן. לכן התיק הועבר כדי לגבות עדות ממי שמוגדר שם כעד תביעה מספר 1 ישראל ויס - נשוא המאמר.

תמצית הדברים היא שהוא נשאל האם הוא מכיר את אליצור סגל? וענה לא. האם הוא מכיר את אתר מנהיגות? וענה לא. האם הוא קרא את המאמר? וענה לא. האם הוא נעלב? וענה שאף מילה במאמר לא נכונה ולכן הוא מעדיף לשתוק.
ובכן אם מישהו גרם להעלבת עובד ציבור זו הפרקליטות עצמה!

בקיצור המדובר כאן בתפירת תיק של הפרקליטות. זוהי טכניקה של הפרקליטות המוכרת לנו גם מפרשת רמון וקודם לכן מפרשת יעקב נאמן שגם שם הפרקליטות תפרה כתבי אישום מפוברקים על ידי עדים שאולצו להתלונן.

ובכן באנו לבית המשפט ונציגי עו''ד יצחק בם טען שאין כאן תיק. השופטת טענה שלעברה אין קשר לשאלה האם עד התביעה ישראל וייס ידע על המאמר או לא. על כן הודיע עו''ד בם שאנו כופרים בכל כתב האישום. ובכך נסתיים בנתיים הדיון.

המשך ההצגה יהיה ביום חמישי כ''ח טבת בשעה 12 בבית משפט השלום בירושלים קומה שלוש אולם 311. כולם מוזמנים.



קודם כל - אני מודה מקרב לב לכל מי שטרח ובא עד ירושלים ובשעות העבודה כדי לעודד ולחזק.

שנית, רבים התקשרו בקשו לעזור – העזרה הטובה ביותר עבורי היא להזמין אצלי ספר תורה אני אשמח לקבל הזמנות גם למגילות או נביאים, מזוזות או פרשיות תפילין.

יאמר בשולי הדברים שמשה פייגלין (שטרח ובא למשפט) הביע את דעתו שזו טעות בכלל להתעסק איתם. המערכת המשפטית אינה מבקשת לא צדק ולא יושר. היא בסך הכול מקל פוליטי להכות את מתנגדי המשטר ותו לא. הפרקליטות בסך הכול מנסה לשבור את מתנגדיה הפוליטיים על ידי כתבי אישום תפורים על ידי כך שהיא גורמת להם טרחה והוצאות שהם אינם יכולים לעמוד בהן.
לכן לדעתו הדרך הנכונה היא לא ללכת סביב סביב אלא לפגוע ישר בנקודה האמתית של הדברים - צריך היה להודיע שזה כתב אישום מפוברק, תפור, ופוליטי בעלמא - ואין לנו כונה להשתתף במשחק הזה בשום צורה שהיא ושיעשו מה שהם רוצים.

בכל אופן בנתיים החלטתי שנחיה ונראה.

כפי שרגיל חברינו אהרון חלמיש לומר – כשהייתי קטן לימדו אותי בבית ספר שחוזה מדינת ישראל הוא תאודור הרצל כשגדלתי ובגרתי לימדו אותי החיים שחוזה מדינת ישראל הוא פרנץ קפקא.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


מערכת משפטית מושחתת
לוי (יום שני, 13/11/2006 שעה 20:08) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משטרה אומללה .
פרקליטות אומללה .
צבא אומלל.
בתי משפט מושחתים .
_new_ הוספת תגובה



ועם כל זאת
עמיש (יום שני, 13/11/2006 שעה 21:10) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בין אם הוא נעלב ובין אם לאו, דבריך על וייס הם תועבה מבחילה.
_new_ הוספת תגובה



ועם כל זאת
אליצור סגל (יום שני, 13/11/2006 שעה 21:15)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
זו חות דעת ענינית מקצועית נטו על תפקודו של הרבצ''ר הקודם - בין אם הדבר מוצא חן בעניך בין אם לאו.
ובכל מקרה אינני זקוק לאישורך כדי לתת את חות דעתי המקצועית כשם שרופא הקובע שפלוני חולה או מהנדס הקובע שבנין מסויים עומד ליפול אינו זקוק לחות דעתך על קביעותיו.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



מקצועית שמיקצועית
עמיש (יום שני, 13/11/2006 שעה 21:57)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין כאן שום מקצועיות.
סתם פשקויל מצחין
_new_ הוספת תגובה



מקצועית שמיקצועית
אליצור סגל (יום שני, 13/11/2006 שעה 22:26)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
ארחי שתלמד עשרים שנה בישיבה תחוה דעה
בנתיים שב בפינה ותשתוק תינוק
אליצור
_new_ הוספת תגובה



מקצועית שמיקצועית
עמיש (יום שני, 13/11/2006 שעה 23:49)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואתה, כשתלמד לכתוב בעברית בלי שגיאות אולי נזמין אצלך כתובת לכיפה סרוגה
_new_ הוספת תגובה



מאחר ואתה כנראה בר סמכא
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 0:47)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אולי לשם שינוי, במקום גידופים וביטויי גנאי חסרי שחר (בהתאם למסורת עליה אתה אמון במרבית תגובותיך), תואיל להאיר את עינינו ולהצביע על פרט אחד בדבריו של אליצור שאיננו נכון ושאין לו סימוכין בהלכה.
_new_ הוספת תגובה



בבקשה
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 1:04)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מסייע לרצח
מסייע לגילוי עריות
מסייע לחילול שבת
מסייע לביטול מצות ישוב הארץ

כל הטענות הללו הן שקר נתעב
_new_ הוספת תגובה



חבל שלא טרחת לקרוא את המאמר
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 1:16)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

של אליצור.

כל ההאשמות מנומקות היטב ומסתמכות ראיות שהדברים אכן נאמרו ו/או נעשו.

זכותך כחילוני לא לקבל את ההלכה כדין קובע, אבל עבור אליצור (וגם עבור הרב הצבאי הראשי), ההלכה קובעת. זה שאתה חולק עליהם אינו עושה את זה ''שקר'', והוספת התואר ''מתועב'' היא בבחינת כל המוסיף גורע. אם אתה נזקק ל''חיזוק'' כזה, זה אומר מה שהוא על מידת השכנוע שלך בטענותיך.
_new_ הוספת תגובה



חבל שלא טרחת לקרוא את המאמר
ע.צופיה (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 6:21)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עם כל האהדה האישית למר סגל, גם המדינה אינה מקבלת את ההלכה כדין קובע וזה הבסיס לאשמה.
_new_ הוספת תגובה



הבסיס להאשמה כלל לא קשור להלכה
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 6:42)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההאשמה היא בגין ''העלבת עובד ציבור''. מעבר לטימטום המשתמע מעצם קיומו של סעיף כזה בספר החוקים (הרי כל ביקורת עשויה להראות כעלבון ע''י המבוקר) תראה לי מדינה דמוקרטית אחת בה יש סעיף כזה בספר החוקים.

גם השתלשלות העניינים כפי שהיא מתוארת ע''י אליצור (ואין לי שום סבה לא להאמין לתאור שלו) איננה מוסיפה כבוד למדינה ולרשויות עקיפת החוק.

באשר לשאלה אם המדינה מקבלת או לא מקבלת את ההלכה כדין קובע, מה מקור סמכותם של בתי הדין הרבניים? תראה לי רב צבאי אחד שמונה לתפקידו בלי שהיתה לו סמיכות להיות רב מטעם הרבנות.
_new_ הוספת תגובה



הבסיס להאשמה כלל לא קשור להלכה
חזי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 7:27)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אכיפת החוק'' ולא ''עקיפת החוק''...
_new_ הוספת תגובה



תודה על תיקון הטעות
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 9:29)
בתשובה לחזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ככה זה כשמתקתקים מהר.
_new_ הוספת תגובה



הבסיס להאשמה כלל לא קשור להלכה
ע.צופיה (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 7:36)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היה פה ויכוח בעבר הלא רחוק בנושא ''העלבת עובד ציבור''. אני מצדד בסעיף זה בחוק,כמובן,בתנאי שהשימוש בו הוא בתום -לב.
החוק חייב להגן על עובדי הציבור וגורמי אכיפת החוק צריכים לפעול בהתאם.
לגבי אופן החקירה,לפי התיאור של אליצור והוא מקובל עלי,זה נשמע ונראה מצחיק.
סמכותם של בתי הדין הרבניים בישראל נובע מחוק המדינה(החילונית) ולא משום סמכות אחרת.
רב צבאי כשמו כן הוא,קודם כל אדם בעל השכלה דתית רשמית-הסמכה לרב.כפי שהיועץ הכלכלי לרמטכ''ל הוא בעל השכלה כלכלית. מה הקשר להלכה בכלל?
איני מחפש ויכוח תיאולוגי,אך כפי ששנינו יודעים להלכה יש 70 פנים(מפרשים) והמחלוקות אילו פנים לקבל נמשכות וימשכו ןלנצח.
_new_ הוספת תגובה



הסעיף בחוק בדבר העלבת איש ציבור
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 9:42)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא דבר מטומטם שמקומו לא יכירנו במדינה מתוקנת (לא לחינם אין שום מדינה נאורה בעולם שיש בין חוקיה סעיף כזה).

לעובד ציבור לא מגיע שום יחס מיוחד, ואין שום סיבה שיתייחסו אליו באופן שונה מאשר אל כל אזרח אחר מן השורה.

לגבי ההתניה שלך אודות ''שימוש בתום לב'', על מי אתה מנסה לעבוד כאן? אתה באמת מצפה לתשובה רצינית כאן?

הסעיף הזה ננמצא במערכת החוקים כירושה מתקופת המנדט. אז הוא נועד לאפשר הגשת תביעות פליליות נגד כל מי שהעז למתוח ביקורת על השלטונות. במדינת ישראל מצאו לנכון לא לבטל אותו מאותה סבה. ראוי לציין שבבריטניה, משם הביאו את מערכת חוקי המנדט, אין סעיף כזה במערכת החוקים. הוא נועד רק ל''נייטיבס''.
_new_ הוספת תגובה



הסעיף בחוק בדבר העלבת איש ציבור
ע.צופיה (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 17:41)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זכותו של עובד ציבור שהמעסיקה שלו במקרה זה המדינה תגן עליו בגין התנכלויות,כולל מילוליות,בעת עבודתו או בקשר עם עבודתו וכולי..
שימוש בתום לב ,כוונתי ,אי ניצול לרעה של הסעיף הנ''ל על ידי השלטונות (כפי שטוען מר סגל ואתה מזדהה עם זה).
ההתלהמות שלך במתן בתשובה מעידה על מבוכתך בנושא.
_new_ הוספת תגובה



אם זה כל כך טוב, אז איך אתה מסביר
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:02)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שרק במדינת ישראל יש סעיף כזה בחוק, ושאפילו בריטניה שהנהיגה את החוק הזה אצלנו, לא הנהיגה אותו אצלה בבית?

''זכותו של עובד ציבור שהמעסיקה שלו במקרה זה המדינה תגן עליו בגין התנכלויות,כולל מילוליות''

למה שעובד בחברה פרטית לא יהיה זכאי ש''שהמעסיקה שלו תגן עליו בגין התנכלויות,כולל מילוליות''.

אני לא יודע איפה אתה מוצא התלהמות או מבוכה בדברי. אתה הוא זה שמנסה להצדיק אבסורד שאין לו מקום במדינה מסודרת בכל מיני טענות חסרות שחר.

תסביר לי בבקשה איזו משמעות יש לחופש הדיבור אם מותר לאמר רק דברים שאינם פוגעים? למה זה בכלל צריך לשנות מי המעסיק שלך, או אם אתה אדם פרטי? אם ''להעליב'' הוא פשע למה רק מגזר אחד צריך להנות מזכויות יתר בנושא הזה.

כל ביקורת, כולל הביקורת הלגיטימית ביותר, היא בחזקת עלבון למבוקר.
כל ביקורת, כולל ביקורת שהעובדות עליהן היא מתבססת נכונות במאה אחוזים, היא בחזקת עלבון למבוקר.

הגשת תביעה פלילית בגין ''העלבה'' היא שערוריה, מאחר ועצם הגשת התביעה גורמת נזק לנתבע. אינני יודע מה הניסיון שלך בהליכים משפטיים, אבל האזרח שנגדו הוגשה תביעה, תמיד מפסיד, גם כשהוא זוכה. ההוצאות הכספיות, הטרחה, ואיבוד הזמן הם מעל ומעבר, בשעה שהצד התובע (הפרקליטות ו/או המשטרה) נהנים מחסינות, ואת כל ההוצאות שלהם אתה משלם ממסיך.
_new_ הוספת תגובה



אם זה כל כך טוב, אז איך אתה מסביר
ע.צופיה (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:46)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. איני בקיא עד כדי כך שאוכל לקבוע אם יש או אין במדינה נוספת חוק כזה.ספק בעיני אם גם אתה יכול לקבוע קביעה כזו.
ב.גם חברות פרטיות מגינות על עובדיהן.הנקודה היא שחברה פרטית,כאשר אתה עולב או פוגע בעובדיה יכולה להמנע מלתת לך שרות.עובד ציבור,בעיקרון,אינו יכול לעשות זאת.קח לדוגמה את הרבצ''ר. הוא יכל להתפטר מטעמים מצפוניים,אך אם החליט להשאר במסגרת הצבא ,היה חייב למלא את תפקידו כנדרש, כי זו חובתו כעובד ציבור במקרה הנדון.
ג. חופש הדיבור אינו החופש לעלוב ולפגוע. רק בימים אלו זכה מר בן-גביר במשפט כנגד אמנון דנקנר ,לאחר שמר דנקנר כינהו ''נאצי'' בתכנית טלויזיה.וזוהי בדיוק האמירה של בית המשפט:חופש דיבור -כן! חופש להוציא דיבה-לא!
ד.יש הבדל בין ביקורת לגיטימית לבין עלבון.
ה. העובדה כי רשויות החוק אינן משתמשות,כמעט,בסעיף זה כדי לטפול אשמה מעידה כאלף מונים כי הן נוהגות בזהירות המירבית ובתום-לב.
כידוע,היו התנכלויות גופניות לרבצ''ר ובני משפחתו,האם יש הבדל בין התנכלות גופנית להתנכלות מילולית?
_new_ הוספת תגובה



''חופש דיבור -כן! חופש להוציא דיבה-לא''
ישראל בר-ניר (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 7:06)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ענית בעצמך ובמשפט אחד מוטטת את כל מגדל הקלפים שבנית.

יש הבדל של יום ולילה בין ''הוצאת דיבה'' לבין ''העלבה''.

הוצאת דיבה זו עבירה מוגדרת היטב בחוק. המואשם בהוצאת דיבה יכול תמיד להתגונן בטענה ''אמת דברתי''. ואם אכן דבריו היו אמת הוא ייצא זכאי.

לא כך ב''העלבה''. כאן זו תחושה סובייקטיבית של השומע ללא כל קשר לנכונות או אי נכונות הדברים או כוונתו של האומר --- על משקל ''היופי הוא בעיניו של המסתכל''. כאן הטענה ''אמת דברתי'' אינה מהווה הגנה כי גם ביקורת נכונה יכולה להעליב. יתרה מזאת ההגדרה מה זה עלבון נתונה לשרירות לבו של השופט, ואיננה נקבעת על פי שום קריטריון אובייקטיבי כל שהוא.

עצם הגשת תביעה פלילית גורמת לאזרח נזקים משמעותיים גם אם בסופו של דבר הוא יוצא זכאי --- אובדן זמן, הוצאות שכר טרחה לעורכי דין וכו'. למשטרה ו/או התביעה יש חסינות, את כל ההוצאות שלהם מכסה המדינה

''יש הבדל בין ביקורת לגיטימית לבין עלבון'' אתה מוכן להסביר למה בדיוק אתה מתכוון? יש לך אילו שהן אסמכתאות שבחוק ישנן הגדרות והבחנות כאלה?

האם המשפט ''יוזמי אוסלו ברוב חפזונם הביאו על מדינת ישראל גל טרור שגרם למותם של למעלה מאלף וחמש בני אדם רובם אזרחים נשים וילדים. בעוד שזה גרם למותם של חפים מפשע, שלום זה לא הביא'' הוא ''ביקורת'', ''ביקורת לגיטימית'' או ''עלבון'' [ליוזמים]?
_new_ הוספת תגובה



''חופש דיבור -כן! חופש להוציא דיבה-לא''
ע.צופיה (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 7:42)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הערותי לגבי הוצאת דיבה התיחסו לנושא חופש הדיבור שהעלית בתשובתך הקודמת. לא התכוונתי להגיד שהוצאת דיבה ועלבון הם זהים.
ברור שבמקרה של תביעה בגין העלבת עובד ציבור ,השופט יחליט וברור שההחלטה היא (ולמעשה גם התביעה)סובייקטיבית.
אני תומך בקיום סעיף זה בחוק הפלילי כי נתקלתי לא פעם ב''התעללויות מילוליות'' בעובדי ציבור שונים,על רקע של אי-מילוי דרישות האזרח(מבלי להכנס לויכוח אם הם מוצדקות או לא,כי לדעתי בשום מקרה זה אינו מצדיק העלבה).
ההבדל בין בקורת לגיטימית לעלבון נמדד לטעמי האם המבקר גולש מהענין המבוקר (נניח הצגת תיאטרון)לענינים אישיים של הנוגעים בדבר שאינם נוגעים למקרה המבוקר.
הדוגמה שהבאת גובלת בהוצאת דיבה ולא בהעלבה.
_new_ הוספת תגובה



הבסיס להאשמה כלל לא קשור להלכה
לוי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 18:09)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם זכרוני אינו מטעה אותי המקרה הכי קרוב למקרה של הרב סגל הוא משפט קסטנר .
גם במקרה ההוא גריוולד הפיץ בכתב את דעתו על פעילות קסטנר והמערכת המשפטית המושחתת פוליטית תבעה את גריולד .
אין לי מושג אם ביוזמתו של קסטנר .
התוצאה היתה הרסנית לקסטנר . תמיר גילה מסמך בו קסטנר מפאר את בכר על ניר של הסוכנות היהודית כאשר בכר היה אחראי לחיסולם של יהודים רבים .
ניר זה הפך את משפט גרינוולד למשפט קסטנר .
_new_ הוספת תגובה



אין כל דמיון בין משפט קסטנר
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 18:30)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לבין עניין זה.
קסטנר הגיש תלונה נגד גרינוולד על הוצאת דיבה ולא על העלבה.
יש מקרים רבים בישראל בהם עובדי ציבור הגישו תלונה על סעיף ההעלבה, במקרים רבים הם אף זכו במשפט. ואגב, גם לאדם פרטי שמורה הזכות הזו. לאחרונה התפרסמה הרשעתו של אמנון דנקנר על שכינה איזה כהניסט בזוי בכינוי ''נאצי קטן''.
למיטב ידיעתי היו אנשי ימין שעשו דבר דומה וזוכו על ידי בית המשפט (ביניהן נדיה מטר וגם הגב' אייזנמן הנכבדה)
_new_ הוספת תגובה



אין כל דמיון בין משפט קסטנר
לוי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:00)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באותה תקופה הייתי נער ובכל זאת אני טוען שמי שתבע את גרינוולד היתה הפרקליטות ולא קסטנר באופן אישי .
דנקנר נתבע באופן אישי ולא ע''י הפרקליטות .
_new_ הוספת תגובה



לא, התלונה הוגשה על ידי קסטנר
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:17)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפחות פורמלית המשפט נבע מן התלונה. ואכן אמרתי שניתן לתבוע גם אישית בגין העלבות או דיבות
_new_ הוספת תגובה



[*] אין כל דמיון בין משפט קסטנר
חנה אייזנמן (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 22:16)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[* הוסר קטע שהעותק ממקום אחר]

''הכהניסט הבזוי'' הוא איתמר בן גביר.

הגב' אייזנמן הנכבדה, נתבעה יחד עם עתון הצופה, על ידי ב. מיכאל, בגין הוצאת דיבה, לאחר תגובה על מאמר בזוי שלו, אחד מתו עשרות, נגד המתנחלים. הגברת הנכבדה הגדירה את דבריו בלשון המעטה, והוא נעלב.

לא ראויים למגורי אדם
צריך זיכרון קצר במיוחד כדי להציע שהמתנחלים יישלחו ל''משימות לאומיות'' ליד לא יהודים
ב. מיכאל, וואינט, 24.6.03
_new_ הוספת תגובה



[*] אין כל דמיון בין משפט קסטנר
חנה אייזנמן (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 0:57)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

או, קיי, היכנסו ל-google וחפשו את ''לא ראויים למגורי אדם'', אחת מיצירות המופת של ב. מיכאל. כדאי!
_new_ הוספת תגובה



תמיר אמר על קסטנר ש''מכר את נשמתו לשטן''.
חנה אייזנמן (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 22:08)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קסטנר היה שליח המימסד המפא''ייי והמימסד הזה גם רצח אותו לפני שיזמר זמירות לא רצויות.

קסטנר היה זה שהסתיר את האמת מיהדות הונגריה, על ההשמדה המרחפת עליה, וארגן את רכבת המכובדים.

ותכף תראו את התגובות.....
_new_ הוספת תגובה



רצח קסטנר
צדק (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 22:55)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על קסטנר היתה שמירה צמודה מחשש שניצולי שואה יפגעו בו.
בזמן הרצח לא היו שומרים, הם ''נעלמו'' לפני כן.
_new_ הוספת תגובה



זה היה השופט בנימין הלוי
ישראל בר-ניר (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 6:41)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שאמר את הדברים האלה על קסטנר. לא שמואל תמיר.
_new_ הוספת תגובה



הבסיס להאשמה כלל לא קשור להלכה
Israeli101 (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 5:25)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''תראה לי מדינה דמוקרטית אחת בה יש סעיף כזה בספר החוקים''

בריטניה!
_new_ הוספת תגובה



לא היה ולא נברא
ישראל בר-ניר (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 6:38)
בתשובה לIsraeli101
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

החוק בישראל אכן מקורו בשלטונות המנדט הבריטיים, אבל מה שטוב ל''נייטיבס'' בפלשתינה לא נועד לבריטים עצמם. אין שם, ואף פעם לא היה שם, חוק כזה או דומה לו.
_new_ הוספת תגובה



לא היה ולא נברא
Israeli101 (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 20:46)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עליך לנבור יותר בסבך ספרי החוק הבריטים?
תמצא את שטענתי!
_new_ הוספת תגובה



אני מ כיר טוב את המצב שם
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 3:31)
בתשובה לIsraeli101
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למרות שאינני עו''ד. זה לא קיים אלא אם כן, כמו אחרים כאן, אתה מערבב את זה עם הוצאת דיבה.
_new_ הוספת תגובה



אני מ כיר טוב את המצב שם
Israeli101 (יום שישי, 17/11/2006 שעה 4:07)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה ל''דיבה'' ולזאת!?
_new_ הוספת תגובה



אני לא מתפלא שהוא הצליח לשכנע אותך
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 6:58)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בסופו של דבר הוא מתכוון אל אנשים מסוגך.
ההאשמות הן שקר ואינן מעידות אלא על הרשעות וההגיון העקום של כותבן ואולי גם של ההלכות שלו.
_new_ הוספת תגובה



אני מתפלא שאתה לא מתפלא
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 9:53)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא דתי ורחוק מאוד מקיום מצוות. אבל כאשר רב צבאי מאשר הפעלת חיילים דתיים בשבת למטרות שאינן פיקוח נפש, או כאשר הוא רק נותן לזה לעבור ואיננו נוקט בצעדים כדי למנוע את זה אז כל מה שאליצור כותב עליו זאת אמת לאמיתה ושום מילות גנאי שלך (חבל שבמקום טענות ענייניות זה הדבר היחיד שיש לך לאמר, חשבתי שאתה קצת ברמה שונה), לא תשנינה את המציאות.

כשאני שרתתי בצה''ל היתה אצלנו מחלקה דתית ולרמת נבזות כזאת אף אחד לא העלה על דעתו לרדת. דברים כנראה השתנו מאז ששרתתי בצה''ל, ואם לשפוט לפי הסגנון שלך השינוי הוא לא לטובה.
_new_ הוספת תגובה



דיוח על המשפט כאן
אליצור סגל (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 11:02)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
דיווח על המשפט כאן
אליצור
_new_ הוספת תגובה



אנא בטובך מר ברניר
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 11:42)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש גבול גם לשטויות.
כאשר דנים מישהו למוות, או כאשר קובעים כי דינו מיתה, גם על פי דיני האלוהים של אליצור, יש דרך ארוכה ומורכבת.

החל מהוכחה חד משמעית וברורה שאכן נעברה עברה, עבור דרך הוכחת אשמתו של החשוד וכלה בהחלטה של בעל סמכות.

אילו היה אליצור כותב מאמר תיאורטי על עבירות שדינן כזה או אחר לא הייתי נדרש לעניין, ממילא כל ההלכות המוזרות הללו הן אות מתה, אבל כאן לא מדובר בתיאוריה אלא בחריצת דין על אדם אמיתי.
אני אומר לך כי כל טענותיו של אליצור כלפי וייס הן שקר מוחלט. אם יש בידך הוכחות לאמיתותן אשמח לשמוע.

כל המאמר אינו אלא פשקויל פרימיטיבי שנועד לשעשע את חבריו ההזויים של אליצור ולעצבן את הרב וייס. אולם, בהחלט יש סיכון כי ימצא האידיוט שיקח את זה ברצינות ואז נשאל איפה היינו.
_new_ הוספת תגובה



אנא בטובך מר ברניר
אליצור סגל (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 12:56)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
מי חוץ ממך קבע שדינו מיתה?

אני קבעתי שהוא -
מסייע לחילול שבת.
מסייע לאכילת איסורים.
מסייע לגילוי עריות.
מסייע לרצח.
מסייע לביטול ישוב הארץ.

כל הדברים הללו נכונים ואני עומד מאחריהם.
לא דיברתי כלל על העונש הראוי לו.
זה דבר שצריך להקבע בדין תורה.
כל השאר רק פרי דימיונך הקודח.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



כמובן כמובן
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 13:00)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כולם טפשים ורק אתה מסתתר מאחורי כל מני רמזים ליודעי חן.

''מסייע לרצח – איסור יהרג ואל יעבור.

מסייע לגילוי עריות – איסור יהרג ואל יעבור.

מסייע לחילול שבת – איסור סקילה. ''

ומצידי אתה יכול לעמוד מאחוריהם מכאן ועד יום הדין. אני עומד על כך שאלו הם שקרים.
_new_ הוספת תגובה



כמובן כמובן
אליצור סגל (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 13:59)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
בקיצור, תפסתי אותך בשקרים אז אתה כותב שקרים
כל מ שנמצא כאן יכול לקרוא ולראות את הקשר בין דבריך שעליהם הגבתי לבין מה שאתה אומר עכשיו.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



[*] כמובן כמובן
Israeli101 (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 5:31)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה אתה מצפה מעמיש? קרא לעצמו
בעבר ''עם ישראל מת''!!!(משם הקצור עמיש)
_new_ הוספת תגובה



בבקשה
בנג'ו (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 4:16)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אל תחלל את מורשת רבין!

המלה ' נתעב היא מלה השמורה אצלכם לתאור הרצח (הנתעב) שלו .
_new_ הוספת תגובה



המלה ''נתעב''
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 5:02)
בתשובה לבנג'ו
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היא ביטוי שגרתי לכל דבר שלא מוצא חן בעיניהם (כנ''ל גזען, פשיסט, ימנוני, חובש כפה וכו')
_new_ הוספת תגובה



מקצועית שמיקצועית
לוי (יום שני, 13/11/2006 שעה 22:48)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמישלה
אולי תשתלח באי אלו שדרנים גסי רוח המרשים לעמם באישורך לנבל את פיהם ולהשתלח ברבנים .
חביבי מדובר במערכת משפטית מושחתת המתעללת בשלומי אמוני ישראל .
_new_ הוספת תגובה



מקצועית נטו?
דוד סיון (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 7:31)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במהלך השנים שלח ספירו כתב מאמרים, מנוסחים בחריפות. הוא גם כתב מכתבים, מנוסחים בחריפות, לשופטים ולנציגי ציבור ועל חלקם בארועים שונים. בין השאר הוא פוטר מעבודתו בגלל הדברים הללו.

מהו ההבדל בין המכתבים ששולח ספירו לשופטים, נציגי ציבור (ליתום הוא שלח מכתבים בהם כינה אותו רוצח) ועוד, למאמר שלך?

האם באמת מדובר בחוות דעת מקצועית?
_new_ הוספת תגובה



מקצועית נטו?
בנג'ו (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 7:43)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להבנתי, הרב אליצור סגל הנו רב מוסמך.

מכאן זכותו לחוות דעה ולבקר כל רב אחר.
_new_ הוספת תגובה



הוא רב
דוד סיון (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 7:55)
בתשובה לבנג'ו
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השאלה שלי לא נגעה לזכותו אלא למשמעות דבריו.
כפי שאני מכיר אותו אני מסומך שהוא יודע לייצג את
עצמו ואם ירצה גם לענות על שאלתי.
_new_ הוספת תגובה



מקצועית נטו?
אליצור סגל (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 9:32)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
שלום דוד
הביקורת שלי היא על התנהלות הרבנות הצבאית.
הרבנים הצבאיים לא עושים את התפקיד שהיו אמורים לעשות.
רב האמור להשגיח שהאוכל יהיה כשר ואינו עושה זאת הרי הוא מסייע לאכול טרפות כיון שהאוכלים סומכים עליו אבל הוא לא ביצע את תפקידו.
זוהי הביקורת.
אני כותב עכשיו אמר על הרבנות הצבאית לדורותיה עבור פא''צ.
במיוחד כי יום רביעי השבוע כלומר מחר הוא יום הזכרון של הרב גורן אני מקוה ששם תמצא תשובה מלאה.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



לא ענית
דוד סיון (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 13:07)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שתי השאלות שלי (זו על ספירו וזו על חות הדעת) לא עוסקות
ברמת המקצועיות שלך. חבל שלא ענית עליהן.
_new_ הוספת תגובה



לא ענית
אליצור סגל (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 13:45)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
אז כנראה לא הבנתי מה שאלת -
מה ענין ספירו לכאן?
אליצור
_new_ הוספת תגובה



נראה אם אצליח
דוד סיון (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 16:17)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. מהו ההבדל בין המכתבים ששולח ספירו לשופטים, נציגי ציבור (ליתום הוא שלח מכתבים בהם כינה אותו רוצח) ועוד, למאמר שלך?

2. האם לא עירבת חוות דעת פוליטית בחוות הדעת המקצועית?
_new_ הוספת תגובה



נראה אם אצליח
אליצור סגל (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 17:55)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
לא מכיר את המקרה של ספירו.
המקרה שאני כן מכיר הוא של נדיה מטר - שם הפרקליטות טענה שהיות והיא שלחה פקס לבשיא לכן נוצר קשר בינה לבין עובד המדינה.
אני לא שלחתי שום פקס ושום דוא''ל לוייס. אני פרסמתי מאמר בפורום פתוח שהתברר לאחר מכן שוייס בכלל לא הכיר אותו לכן גם לדעת הפרקליטות במשפט שם לא היה מקום לכל ההליך. ובכן - לדעת הפרקליטות אם ספירו שולח להם מכתבים זו הטרדה אבל אני לא יצרתי שום קשר איתו.
מי שיצר קשר על מנת להעליב זו הפקרליטות.
וכן, חוות הדעת המקצועית שלי היא נטולת פניות - אם כבר היא נוטה לטובת וייס משום שגם הוא כמוני בוגר מרכז. אילו הכותב היה בוגר אסכולה אחרת בציבור הדתי מסקנותיו היו חמורות פי כמה וכמה.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



ועם כל זאת
לוי (יום שני, 13/11/2006 שעה 21:15)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברור לחלוטין שהמערכת המשפטית המושחתת של מדינת ישראל מחפשת לעצמה תעסוקה נבזית .
רמון למשל .
_new_ הוספת תגובה



אליצור והתאריך העברי
חזי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 7:31) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בעוונותי,
אני לא עוקב אחרי התאריך העברי,
ואני פחות אוהב לתרגם את האותיות שבו למספרים.

אני משער שיש עוד כמוני באתר הזה.

אז אם אתה מצפה לאהדה,
אתה צריך להתחשב גם ''בכופרים'' ולכתוב גם את התאריך ''לפי מניינם''...
_new_ הוספת תגובה



אליצור והתאריך העברי
אליצור סגל (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 9:33)
בתשובה לחזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
אתה צודק - אשתדל לציין גם את התאריך הנוצרי.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



אליצור והתאריך העברי
Israeli101 (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 5:37)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אשתדל לציין גם את התאריך הנוצרי''

בין שכך או כך ''גריגורייני''Gregorian שמו.
_new_ הוספת תגובה



אליצור, אילו כתבת דברים, לא כנ''ל, כי אין זה מתאים לעובדות
חנה אייזנמן (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 9:13) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל סתם דברי השמצה על הרב מאיר כהנא, זצוק''ל, הי''ד, היו כל העמישים מוחאים לך כפיים, היו מציינים שדבריך כשמן המור בעצמותיהם, כי הלוא הם הקובעים מתי הדברים הם תועבה ומתי הם צפיחית בדבש, זה לפי הדוקטרינות המטורפות שלהם, המתמצות ברדיפת העם היהודי.

על אותם דברים ממש שנאמרו על רבין, כמו שנאמרו על בגין, האחרונים הועמדו לדין בגין ''הסתה'' והראשונים, לא היה בדבריהם ענין לציבור. כך זה עובד במדינה המושחתת הזו.

ואומרים לי שגם היום הדורית בייניש, אותה גברת שאישרה את הפעלתו של אבישי רביב, נדרשת לכרזה שהפיץ הנ''ל, של רבין במדי אס.אס.
אגב - האם לא כדאי לבדוק, אם כך, מה היה במעשיו של רבין שהעלו את מפלס הזעם היהודי, עד כדי יצירת כרזה כזו?

בשנים שרבין היה עדיין הטפלון המוכתר, שמעתי במלתחה של בריכת בית-חינוך-עוורים, שתי ילדות רבות, הריב הסתיים בדבר הנאצה החמור ביותר שעליו יכלה לחשוב אחת הניצות - היא קראה לעומת יריבתה - ''רבין אחת''! וזה לא היה ב''התנחלות'' שלאחר 1967.

מישהו כאן פוסל במומו, כאשר הוא רואה ב''מתנחלים'', כלומר, ביהודים החיים להם בארצנו, אלא, שאיתרע מזלם לחיות באותם חלקי ארץ ישראל, ודווקא המשמעותיים ביותר שלהם, ועל כן, ממילא, ''לא לגיטימיים'' בעיני השמאל, איזה ציבור שונה מכלל הציבור הישראלי (הוא צודק, איפה הם ואיפה יושבי המקלדות כאן, במדמנה הזו) ואפשר לעשות ''עליהם'' סאטירות נאציות.

מתנחלים זה חתני, קצין קרבי מיל. בצה''ל, שרץ עם כל קריאה הכי קטנה, למרות שיכל היה להשתחרר כאב לששה. ואילו שאל את חותנתו, הרי אסור לו לשרת בצבא הזה.
מעולם לא פנה לולת''ם, לא בכל שנות לימודיו בטכניון, ולא בשנות עבודתו כמהנדס אזרחי עצמאי (הוא ג'ינג'י). בתי, אשתו, בנוסף לאלף עיסוקיה האחרים, מתנדבת ב''מגן דוד אדום''.
בשנה שעברה הצטרפתי לסיור בת-מצווה של נכדתי בעיר העתיקה. באותה שנה למדה נכדתי באיתמר. היתה שם קבוצה של כעשר בנות מכתות ה'-ו' באיתמר, בתוכן שתי יתומות - בתם של בנימין וטליה כהנא, הי''ד, ובתו של יוסף טויטו, שחש לעזרתם של רחל שבו וילדיה, כאשר נורו מטווח אפס בביתם באיתמר. רחל שבו ושלושה מילדיה נטבחו, וכן גם יוסף טויטו.

אלה הם ה''מתנחלים'', שהזכרתם כאן, זה ממש נזם זהב באף חזיר. צדיקי הדור, המגינים בגופם על יושבי קרנות שיינקין, שכל עיסוקם, הקאת מרירתם על ה''מתנחלים''. להזכיר אותם במדמנה הזו, זו גרירת הקודש אל החול והחולי המוחלטים.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי