פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
ד. פחד הקונספירציה
בועז מושקוביץ ז''ל (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 15:02)


ד. פחד הקונספירציה

בועז מושקוביץ



הפרקים הקודמים של ''המבט לקונספירציה'':
א. קונספירציה - המלה האסורה, ב. סבירות הקונספירציה, ו-ג. קונספירציה והסתה; כל הסדרה.

המאמר הרביעי בסדרה המוקדשת לחקירת רצח יצחק רבין • מדוע העיתונות, העוסקת בתסקירי עומק ורוחב בכל נושא שיש, נמנעת מסיקור החקירות הלא רשמיות של הרצח? • ''הראיה האולטימטיבית'' לטובת הגרסה הרשמית – מזויפת • הדבקות בתיאוריות הרצח על ידי יגאל עמיר – מקורה בפחד

ההוכחה ''המוחלטת''

מאז שכתבתי את שלושת הפרקים הקודמים של ''המבט לקונספירציה'' עברה כשנה, הוויכוח סביב חקירת רצח רבין עדיין תקוע בחומת חוסר האזנה, שגולת כותרתה היא ''יגאל עמיר הודה ברצח, הנושא סגור''.

לעניין הזה התיחסתי בפרק ב', למעשה מדובר בנימוק שאינו נימוק, טענה בלתי רלוונטית לנושא המדובר. כפי שעולה מממצאי החקירה, לא הייתה אפשרות פיזית שקליעיו של יגאל עמיר פגעו ברבין, לכן להודאתו אין תוקף. המשמעות היא, שיש לחדש את חקירת הרצח ובין שאר הנושאים, יש לחקור את יגאל עמיר: מה היה חלקו האמיתי בארוע ומדוע הוא התעקש שהוא הרוצח עד נובמבר 2005, רק אז חזר בו מהודאתו.

באחד האתרים, שבהם פרסמתי את הפרקים הקודמים, הגיעו המבקרים לשיא חדש: ''היות ובנימין נתניהו לא חידש את החקירה, זו ההוכחה, שאין ממש בכל התיאוריות שלכם''. אמנם, אם נתניהו לא חידש את החקירה, אז גם לא יכול היה לדעת אם יש או אין ממש, אבל לא זו הנקודה החשובה כאן.

נצפית כאן תופעה מדהימה: הציבור בהמוניו משקיע מאמצים בחסימת תנועת המידע אל חושיו, נמנע מהעיסוק בממצאים העובדתיים הקשורים לזמנים ומקומות של הארועים, מתעסק בכל מה שמסביב, רק לא בפרטי הארוע עצמו ומחפש מישהו שיחשוב ויסיק מסקנות במקומו. המשימה האחרונה כל כך חשובה לו, שאותו ציבור מוכן להטיל אותה אפילו על בנימין הכי שנוא נתניהו.

תפישה דומה שררה בתקופת סטלין בקרב אנשי נ.ק.ו.ד., היא נקראה ''יחסות ההוכחה'' והיו להם אפילו עבודות תיאורטיות בנושא הזה. המשמעות שלה: אין הוכחה מוחלטת על בסיס הראיות, כל הוכחה כזאת היא יחסית, לכן על החוקר להביא את החשוד לידי הודאה באשמה, שהיא ורק היא ההוכחה המוחלטת באשמתו...

מה היה חלקו האמיתי של יגאל עמיר, מי באמת ירה ברבין, האם היה זה מתוכנן או מקרי, מי יזם את הרצח? השאלות רבות והתשובות – רבות מדי. מתגלגלות מספר תיאוריות שונות, ביניהן אחת הטוענת, שהרצח בוצע ביוזמת שמעון פרס, אחרת טוענת, שהיה זה ארוע מתגלגל ומצביעה על איש אבטחה מסוים כיורה.

לחלק מהטענות אין הוכחות וניכרת בהן פעולה נמרצת של הדמיון ותוספות ''בשביל העניין''. במיוחד בכל מה שנוגע לשמעון פרס – לא ראיתי עד היום ראיות לביסוס האשמה כזאת נגדו. לפרס היו מספר פליטות פה מוקלטות המוכיחות שהוא יודע שרבין נפגע בחזה, אבל אלה כלל וכלל אינן ראיות, שהוא גם יזם את המעשה.

נכון להיום, ההוכחות הברורות היחידות, שאני מכיר בכל אופן, הן אלה המנתקות בוודאות את ידו של יגאל עמיר מן הקליעים שפגעו ברבין, ללא קשר למה שהוא עצמו אומר על זה, גם אם רבים מדי בציבור אינם יכולים לתחזק את עולמם ללא האמונה בשליח השטן, אשר ''רצח את השלום''.

את השאלה מי ומדוע הרג את יצחק רבין הייתי מפנה לכמה אנשים שכיכבו ומככבים בכותרות, אבל לא אחתום על אף אחת מהתיאוריות, לפני שאראה הוכחות.

חשוב מאד להפריד בין הדמיון לדברים החשובים ביותר, שידועים בוודאות. ישנן הוכחות חותכות לכך, שרבין לא נפגע בכיכר מלכי ישראל ולכך שהוא הגיע לבית החולים 22 דקות מאוחר יותר עם פצע יריה בחזה (ללא כל קשר לסרטו הרדוד של נפתלי גליקסברג). בנוסף קיימות ראיות לגבי מספר דברים מוזרים שהתרחשו בבית החולים.

לאחר מכן, זרועות החוק הסתירו את הראיות והשתמשו בכל טריק תעמולתי אפשרי כדי לאלף את הציבור לרתיעה מכל מי שעוסק בנושא. המלים כמו ''קונספירציה'' ו''הזויים'' החלו להתעופף באוויר, כאות המעורר תגובה מותנית.


למה להעיר את אלביס?

לא הייתי מעלה בדעתי, ששאלת מותו או העלמותו של אלביס פרסלי עדיין זכורה לכל כך הרבה אנשים, אלמלא ריבוי הטוקבקיסטים המתמקיינים המעלים את אלביס באוב בכל פעם שרצח רבין עולה לדיון ברשת. במקום שאין חשיבה, ישנם תחליפיה הסינטטיים ובמקום שהשכל אינו מעבד מידע, ישנם רפלקסים מותנים. ההערות העוקצניות בסגנון ''הם מאמינים שאלביס פרסלי חי'' או ''אולי אלביס רצח את רבין'' מופיעות באותה תגובתיות קבועה, כמו מיצי קיבה אצל כלבי פאבלוב.

התחלתי לקרוא באתרים העוסקים בנושא ומצאתי אותו לא מעניין. מת או חי, אלביס פרסלי כבר לא שר, הראיות עקיפות בלבד, שיעסוק בכך מי שרוצה. יש משהו מעניין יותר: היא התגובה של NASA לתיאוריות הקונספירציה, שנקשרה סביב נחיתת האנשים על הירח, עליה נאמר כי בוימה כביכול על כדור הארץ.

מספר אנשים ניתחו את התצלומים המפורסמים וטענו, שמה שמופיע בהם אינו מתאים לתנאים של הירח. בתגובה, אנשי NASA לא ליגלגו עליהם ולא שלחו אותם לחפש את אלביס פרסלי (רק העירו, שקל יותר לטוס לירח מאשר לפברק את הטיסה...).

אנשי NASA ומדענים אחרים נתנו תשובות לכל הטענות, אחת לאחת. התשובות מפורטות, מנומקות ונהירות לכל מי שלמד בבית ספר פיזיקה ברמה סבירה. כך הנושא הזה נסגר והיום רק קומץ אנשים, שכנראה סובלים מעודף זמן פנוי, טוענים עדיין, שלא הייתה נחיתה על הירח.

עובדה לא מפתיעה היא, שאין גורם בישראל, שעד היום עשה עבודה דומה בקשר לממצאים המאששים את האליבי של יגאל עמיר. כל אותם העיתונים המפרסמים סקירות מקיפות לקראת כל יום השנה לכל מה שיש, זונחים את הנושא, כאילו לא עמד במרכז חיי המדינה מזה עשור.

השנה עשה ''מעריב-nrg'' מעשה רע במיוחד – פרסם ''כאילו'' מאמר סקירה, ישראבלוף במירעו. שמו של המאמר היה ''11 שנים לרצח: הקונספירציה 'חוגגת''' והוא דוגמה להונאת הציבור על ידי התקשורת.

שום מאמץ להתעמק בנושא ולהביא אותו לשפיטה אובייקטיבית על ידי הקורא לא ניכר במאמר. הוזכרו שני שמות בלבד ומעט מאד מממצאי החקירות, לא העיקריות השוללות את יתכנות מותו של רבין מקליעיו של יגאל עמיר. זאת לא הייתה סקירה של החקירות שנעשו, אלא פרסום שטחי, כאילו לשם איזון, כאשר למעשה פורסם רק מה שלדעתו של העיתון ''מותר לציבור לדעת''. שלחתי תגובה ברוח זו, היא לא הופיעה באתר ואני לא הופתעתי.


האלמוני בתצלום

התמונה המפורסמת מהסרט של קמפלר הייתה הראיה האחת שבעצם אי-פעם הציגה התקשורת כנגד כל מה שהיא כינתה ''תיאוריות הקונספירציה'', שבהן היא לא ידעה אלא לזלזל. ''לא משנה מה יש לכם לומר, לנו יש את זה'', זעקה כותרת ב''ידיעות אחרונות''.
תמוחת הרצח מידיעות אחרונות
התמונה צצה כחודש לאחר הרצח, נדדה מעתון לעתון והלהיטה את השנאה. לאחר התפאורה המושלמת שעל רקעה התרחש כביכול הרצח הזדוני, במה עוד יכלה לחשוק נפשם של אמרגני התעמולה, אם לא בצילום המדהים הזה, של רצח תוך כדי התרחשותו?!

על פי רנה דקארט, היכולת לשאול ''האמנם?'', היא התכונה המסמלת את החשיבה, שהיא מהות קיומו של האדם. אולי היה זה הרקע המדעי של הפיזיקאי נחום שחף, שגרם לו לשאול ''האמנם?'' במקום שכול השאר חשבו, שהכל ברור.

דמות האדם היורה בתמונה מטושטשת, אי-אפשר לראות את תווי הפנים, אבל אפשר להגדיל אותה במחשב ולבחון את מה שכן רואים. אפשר למדוד את יחסי האורך בין החלקים השונים של הראש והפנים ולנסות לבדוק מי מופיע בתמונה.

זה מה שעשה שחף ולהלן אחד מהממצאים: אצל יגאל עמיר המקורי המצח ארוך יותר מן האף באופן משמעותי, אצל הדמות בתמונה – היחס הפוך. דמות היורה בתמונה המפורסמת הושתלה, זהו זיוף.

אם הכל היה כל כך ברור ברצח הזה, כפי שטענו מהלילה הראשון – מדוע נזקק מאן דהוא לזיוף כדי לשכנע את הציבור? מי שתל דמות אלמונית במקום שבו, כך כולנו ידענו, היה יגאל עמיר? של מי הדמות הזאת? האם התמונה סופקה לעיתונים כבר אחרי שהיא ''טופלה''? איך קרה, שאיש מכל הצלמים, הכתבים והעורכים הוותיקים בתקשורת, שכבר ''ראו את הכל'' – לא שאל ''האומנם'' ?

רבות השאלות שאין להן תשובה, אבל דבר אחד אנחנו יודעים: הפיענוח הרשמי של הרצח, שנראה הכי ברור ומפוענח במדינה, אינו מבוסס על הוכחות. הראייה המוצקה החשובה ביותר, שתמכה בגרסת השלטון – מפוברקת.


לא חנינה!

בתקופה האחרונה נעשו סקרים בשאלת החנינה ליגאל עמיר. השאלה הזאת היא עצמה פרובוקציה וטשטוש הנושא העיקרי. בשום אופן אין לתת חנינה ליגאל עמיר, מה שדרוש – זה לקיים חקירה ממצה של רצח רבין, תחת פיקוח ציבורי ואולי אפילו תחת השגחה של גורמים נייטראליים מחו''ל; החקירה אשר תביא למשפט חוזר של יגאל עמיר ולהעמדה לדין של האשמים האמיתיים.


הפחד

האנשים הדבקים בגרסה הרשמית של רצח רבין שייכים, לפי דעתי, לחמש קטגוריות (אני לא סופר את הפושעים עצמם).
הראשונים פשוט עצלים מדי מכדי להתעסק בשאלות הקשות. אמרו להם שיגאל עמיר רצח את רבין – זה מספק אותם, לא צריך לבלבל להם את המוח באמצע המשחק. הקטגוריה השנייה, די מעורבבת בראשונה, הולכת לפי דעת הרוב. אלה יודעים, שאם כולם אומרים להם שהם שיכורים – אז הם הולכים לישון ואם כולם אומרים ש''להאמין בקונספירציות'' זה דבר ''הזוי'' – הרי זו האמת.

השייכים לקטגוריה השלישית רואים ביגאל עמיר גיבור שביצע מעשה נאצל של גבורה והקרבה ויש להם קושי נפשי לוותר על הדמות הנערצת. לעומתם, הקטגוריה הרביעית רואה ביגאל עמיר את ''חוד החנית של הרוע'' ואת ההצדקה האולטימטיבית לשנאת המחנה הפוליטי היריב – אלה לא מוכנים לוותר על הדמות שכל כך נעים לתעב.
קישורים:

הקטגוריה החמישית – אלה כל אותם המוני האדם במדינת ישראל, שחשיפת האמת שמאחורי רצח יצחק רבין תפגע בהם ישירות. רק חשבו מה יקרה אם האמת תחשף במלואה?

לאן יוליכו את הבושה כל עורכי הדין במדינה, שלא התערבו בעיוות הדין הנורא שנעשה בפרשת הרצח שכל כך זעזעה את המדינה ולא הושיטו סיוע?
לאן יוליכו את הבושה כל אנשי המשטרה, הפרקליטות, השב''כ ובתי המשפט, שבקרבם התרחש מעשה שחיתות שאין דומה לו והם לא הזיזו אצבע כדי לחושפו?
לאן יוליכו את הבושה כל אנשי התקשורת, שבמשך שנים כה רבות עסקו בכיסוי האמת ולא בחשיפתה? בארה''ב עיתונאים איבדו את חייהם בניסיון לפענח את רצח קנדי (ראה פרק א'), אך בישראל רוב העיתונאים בעצמם מוכנים להרוג את כל מי שייגע בסודות האפלים...
לאן יוליכו את הבושה כל הפוליטיקאים, שלא ניצלו את כוחם והשפעתם כדי שהאמת בפרשה תחקר ולא תיקבר?
לאן יוליכו את הבושה כל חבריו של רבין לצבא, כל אלה שהצדיעו ל''מפקד'', אך נתקפו פחד פני תווית ''ההזוי''; כל אלה, שהחשד, שרוצחיו האמיתיים של ''המפקד'' מסתובבים חופשי לא גרמה להם לנתק את הישבן מהכורסה?

המוני אדם במדינה מתנגדים לחשיפת האמת בפרשה האומללה הזאת בגלל חשש להרס הקריירה, פגיעה במקורות פרנסה או חורבן השקפותיהם הפוליטיות. בסופו של חשבון, פחדו של האדם בפני הצורך להסתכל בפני האמת ובתוך עצמו ולהודות: רימו אותי ואני טעיתי – גדול מהפחד שעליו יש להתגבר כדי לקום ולהסתער מול אש האויב. הפחד הזה, המשותף לאנשים כה רבים, הוא-הוא האשם העיקרי בכך, שרצח יצחק רבין עד היום איננו מפוענח.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


נכון שיש כמה קליקות שפיענוח הרצח יזיק להם, או סתם יפריע להם,
חנה אייזנמן (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 15:19) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שקובע בועז מושקוביץ, אבל רוב הציבור משתוקק לגילוי האמת. ויוכיח גם המאמר ההוא במעריב.
המצחיק הוא שמי שהעלה לראשונה, בכל אופן באזני, את המלה קונספירציה, היה השמאל.
בימי הרצח למדתי בקורס של סיון (מחשבים וכו') מטעם העבודה. בשבוע הרצח, בהפסקה, כשעברתי במסדרון, ראיתי התקהלות, בתווך עמד מישהו ודבר נמרצות על הרצח שהיה קונספירציה של הימין לרצח רבין.
פלטתי לעברו, אם כבר מדברי על קונספירציה, כדאי לבדוק את פרס. האיש הגיב ב - נו, באמת - אך ירד מ''קופסת הסבון'' וההפגנה התפזרה לה בשקט.
יש הרבה מאד תמונות די בהן כדי להבהיר שאין הדברים כפשוטם. ראיתי פעם באיזה אתר שורת תמונות על התוועדות של שמעון פרס ודמתי ליד מכוניתו של רבין. באותו ערב השאיל פרס את דמתי לרבין.
באותן תמונות רואים את האמבולנסים המחכים במקום, ובדרך כלל, לאמבולנסים מתלווים אנשים המבינים, לפחות, בהחייאה, אך אנשי רבין פסחו על האמבולנסים והסיעו במשך עשרים דקות(!) את רבין לבית החולים. אפילו אשתו הגיעה לפניו לבית החולים (לה אמרו שזה לא היה ירי אמיתי).
מפגישות עם ''עמך'' ברור לי שעם ישראל אינו קונה את סיפור הרצח, כפי שהוא מובא על ידי המקורות ה''רישמיים''.
_new_ הוספת תגובה



תיקון
בועז מושקוביץ (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 15:34)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לאה רבין הוסעה למטה השב''כ, לא לבית החולים. רבין בסוף הגיע לבית החולים באמבולנס, שלא ידוע איך ומתי הועבר אליו, בניגוד לעדותו של דמתי, שהעיד, שהוא הביא אותו לבית החולים.

לגבי ''הקונספירציה של הימין'' - את צודקת, התיחסתי לזה בפרק הראשון. זה ממש מגוחך - הם העלו תיאורית קונספירציה הכוללת המוני אדם, שזה דבר בלתי אפשרי ולא רוצים לשמוע על ''קונספירציה'', שהיא בסך הכל קשר לביצוע פשע על ידי קבוצה מצומצמת - שזה דבר טריוויאלי.
_new_ הוספת תגובה



אני לא מסכים להגדרה שלך
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 17:08)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לקונספירציה.

פעם כבר טרחתי על העניין, והמעוניינים מוזמנים לקרא

תגובה 68473
_new_ הוספת תגובה



אני מסכים אתך שזה מוזר
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 16:38) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שאף אדם רציני לא לקח את העסק לידיים מההתחלה ועד הסוף ולא ניסה לענות על כמה שאלות המסתובבות באויר כבר זמן רב.
נראה לי שהנושא בהחלט יכול לרתק תחקירן וכותב רציני שזוכה למידה של אמון ציבורי, במקום כל הדמויות הסהרוריות שכל אחת בתורה מעלה רשימת שאלות שחלקן נראה כרשימות מן המחלקה הסגורה.

גם לי עצמי יש שאלות מטרידות והמעניינת שבהן (לטעמי) היא היחסים שבין שמעון פרס לכרמי גילון שהתמנה על ידי פרס למנהל מרכז פרס לשלום ולשגריר בדנמרק. אני במקום פרס הייתי מתרחק ממנו כמו מאש, אלא אם כן יצוק בזאת דבר סתר. עם זאת אני לוקח בחשבון שלגילון יכול להיות מנוף נגד פרס בנושאים רבים ולאו דווקא בעניין הרצח.

ניצלתי כל מני קשרים חברתיים ודיברתי בעניין עם שני אנשים, האחד עתונאי בכיר מאד והאחר איש מדינה בכיר מאד. ושאלתי למה לעזאזל לא לוקחים את העניין לידיים שהרי יש כאן לא רק עניין של סקרנות אלא גם אינטרס פוליטי לא קטן לטיהור האוירה. (בדיוק כשם שלביבי היה אינטרס לגלות אם יש כאן משהו והוא נמנע מכך) והתשובה שקבלתי משניהם היתה פחות או יותר זהה.
שניהם השיבו בערך כי:
1. הם בטוחים לחלוטין שלא מסתתר כאן שום מידע שיכול לשנות כהוא זה את ממצאי ועדות החקירה הממלכתית ואת קביעת בית המשפט.
2. מה שלא תהא תוצאת הבדיקה הנוספת, הגורמים המעוניינים בקיום תיאוריות קונספירציה לא יקבלו את תוצאותיה כך שהברכה תהיה לבטלה.
3. עצם הבדיקה תתן במה לכל סהרורי תבל וכל העסק יהיה בסופו של דבר עוד פיאסקו מיותר.

לכן אני בהחלט הייתי מעדיף שזה לא יטופל על ידי המדינה אלא על ידי מישהו רציני. עד כה זה לא קרה אבל אולי זה עוד יקרה. מי יודע.
_new_ הוספת תגובה



אני מסכים אתך שזה מוזר
לוי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 17:39)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמה אנשים רציניים כל אחד בתחומו לקחו את העסק לידים וכל המערכת חסמה אותם כולל כל העתונאים מטעם .
לפי דבריך דברת על הנושא עם פוליטיקאים ולא עם בעלי מקצוע לכן משקל דבריהם הוא נמוך .
_new_ הוספת תגובה



אני לא שמעתי על אף אדם רציני
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 18:24)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שניסה לעסוק בכך.
כאמור דיברתי גם עם פוליטיקאי ואם עם עתונאי, בהחלט יש משקל לדבריהם בכל הנוגע לאספקט הציבורי של העניין.
_new_ הוספת תגובה



יש כמה אנשים רציניים שעוסקים בכך
בועז מושקוביץ (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 18:47)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה שאתה לא מכיר בהם ככאלה אינו מאפיין אותם.
אולי זה מאפיין אותך.
_new_ הוספת תגובה



יכול להיות שאתה מכיר
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:00)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני אינני מכיר
_new_ הוספת תגובה



אין לך שום יכולת להתמודד עם העובדות
בועז מושקוביץ (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:21)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לכן אתה משמיץ את האנשים העוסקים בעובדות.
כנ''ל החברים רמי הדרג שנועצת בהם.
_new_ הוספת תגובה



מר מושקוביץ הנכבד
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:25)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה לך לרדת לרמה אישית?
מה יצא לך מזה?
הרי אין לך שום מושג אם אני יכול או לא יכול להתמודד עם עובדות, כל מה שיש לפניך זו הידיעה שאני חושב אחרת ממך.

מדוע אתה לא יכול להתמודד עם העובדה הפשוטה הזו בצורה מכובדת?
_new_ הוספת תגובה



מר מושקוביץ הנכבד
Israeli101 (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 5:45)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז אתה כן יכול לכתוב בצורה נאורה!
שחרר את השד הרגיל, וכתוב כך בעתיד.
היתייחסות הולמת בעקבותיה.
_new_ הוספת תגובה



כל הכבוד
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 10:47)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחרי מלותיך כדורנות אלו - התמודד נא עם העובדות.
בלי ספורים על החברים בעלי תפקידים שאמרו דברים שלא שייכים לעניין, בלי דיבורים נמוכים על האנשים העוסקים במלאכה, האם הם רציניים או לא, מוזרים או לא ובלי להשתמש במלת גנאי ''הזויים''.
עשה את מה שעשו בנאס''א. לפני סדרה בת 4 מאמרים ועוד קישורים למאמרים נוספים. זה לא הכל, אבל להתחלה אפשר להססתפק בזה.
כתוב רשימה בצירה 'עובדה - הפרכה', מספר את הסעיפים א', ב' וכו'. רק על תכתוב למשל, שפער הזמנים בין מעצרו של יגאל עמיר לבין הפגיעה ברבין נובע מ''בלאגן'', כמו שאומרים בדרך כלל. זה פשוט לא תבוני.
עשה עבודה מקצועית ופרסם מאמר בנושא.
אני מחכה בקוצר רוח.
_new_ הוספת תגובה



כל הכבוד
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 14:48)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לי אין מושג, אין לי נסיון בדברים הללו ואין לי יכולת לעסוק בהם באופן מושכל.
אני כותב על מה שאני יודע ועל מה שלהערכתי יש לי יכולת לאבחן ומציין את ההתרשמויות שלי מן האירועים.
ואני חוזר על כך:
1. ברור לי שלרוב הטוענים יש אינטרס.
2. אני לא ראיתי ולא שמעתי אף אדם רציני שעוסק בכך
3.רוב הטוענים והטענות המוכרים לי נראים לי הזויים ומפוקפקים.
_new_ הוספת תגובה



הינה חזר עמיש הישן והגרוע
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 15:01)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. שטויות.
2. אין לך מושג על מה אתה מדבר.
3. כנ''ל.

לפחות הודאת שאין לך יכולת לעסוק בכך באופן מושכל, כאן אתה צודק.

רות, סוף.
_new_ הוספת תגובה



יהא לך הדבר לאתגר
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 15:27)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תביא לי אדם אחד רציני שעוסק בנושא.
_new_ הוספת תגובה



אין בזה כל אתגר, אבל יש בעיה
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 16:05)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני יכול לתת לך שמות של יותר מאדם רציני אחד שעוסקים בזה, אבל אני לא אעשה את זה רק כדי שאתה פשוט תגיד שהם לא רציניים.
אתה כבר הגדרת קריטריון של ''אדם רציני''? איך אתה מבדיל בין אדם רציני לבין לא רציני? מה ההשפעה של מידת הרצינות בעיניך, שהיא נתון סובייקטיבי, על הפרטי האוביקטיביים של הארועים של 4.11.95 ?
איך אני יכול לדעת שאתה אדם רציני דיו כדי שאביא לשיפוטך את רמת הרצינות של אנשים אחרים?
עמיש, הנושא הזה אינו נועד אלא כדי לסטות מהנושא האמיתי.
המאמרים שלי עוסקים קודם כל בפרטי ההתרחשויות ובהבטים החברתיים והפוליטיים שלהם, על זה אני מוכן לדבר.
יש עובדות אוביקטיביות, לא דיבורים בעלמא. יצחק רבין לא נפגע מקליעיו של יגאל עמיר - מוכח עם ראיות מוצקות.
אתה יכול להפריך את ההוכחה? אתה עצמך הודאת שאתה לא יכול לעסוק בזה באופן מושכל - אז תעזוב את זה, תגיד ''אני לא יודע'' - זה פחות מביש ממה שאתה עושה.
_new_ הוספת תגובה



אדרבא, אנא הראה לי כי יצחק רבין
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 16:50)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא נפגע מכדורים שירה יגאל עמיר.
_new_ הוספת תגובה



חלק מהתשובה בגוף המאמרים שלי
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 17:07)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חלקים אחרים - במאמרים המצורפים.
אם לא שמת לב לזה - אני לא מבין איך אתה בכלל מתערב בדיון.
_new_ הוספת תגובה



מרוב הברברת אולי קשה להבחין
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 17:13)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מוכן אולי לענות רק על זה בלי ללכת סחור סחור?
_new_ הוספת תגובה



אם אתה מתקשה בקריאה
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 17:28)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא יכול לעזור לך ואני לא אחזור כאן על הדברים שכבר כתובים.
_new_ הוספת תגובה



עמיש צודק. יש הרבה פלפול ונעדר השכל הישר לחלוטין.
מיכאל שרון (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 4:09)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אני לא שמעתי על אף אדם רציני
לוי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 18:52)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאלפת עמדתך שעתונאי ופוליטיקאי הם אנשים רציניים . אלו אנשים בלתי מקצועיים אשר בדרך כלל לא מומחים בשום תחום אלא בברבורים .
בנושא טיפלו פיזיקאים , רופאים ומשפטנים וההשגות שלהם נוסחו בדיקנות. התקשורת המגויסת מנעה את פרסום ממצאיהם .לעומת זאת הכבירה מילים שטשטשו את המסר .
אחד הרופאים הוא מנהל בית חולים ומשרד הבריאות אסר עליו להופיע במסיבת עיתונאים . מה ההצדקה לכך ?
_new_ הוספת תגובה



גם ירמיהו הנביא התמחה רק בברבורים
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:05)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ובכל זאת אני חושב שהוא היה אדם רציני.

המקצועות שלהם לא עושים עלי שום רושם, היה גם דוקטור לפיזיקה שרצח את אשתו ואת האמא שלו, רופאים שאנסו מטופלות, משפטנים שרימו לקוחות וכיוצא באלו. השכלה אינה מבטיחה רצינות ואחריות.

כאמור, אני לא מכיר. כל האנשים שהגיעו לידיעתי מברי חמיש ודרומה נראו לי מוזרים בלשון המעטה.
סתם לשם אינפורמציה, מיהו זה שנאסר עליו להופיע במסיבת עתונאים?
_new_ הוספת תגובה



גם ירמיהו הנביא התמחה רק בברבורים
לוי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:25)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם תשים לב ירמיהו לא התיחס לתופעות פיזיקליות וגם לא רפואיות . ההתיחסות שלו היתה בנושאים חברתיים ודבריו היו ממוקדים ומבוססים על נתונים .
אני מסכים איתך שהשכלה אינה ערובה לאנושיות . ובכלל לדעתי אחוז הגנבים השודדים והנבלים בין בעלי ההשכלה אינה נמוכה יותר מאשר בין חסרי ההשכלה .
ברי חמיש אינו בעל מקצוע אלא עיתונאי אשר ההבנה שלו בפרטים לקויה ביותר .הוא מתיחס בהרחבה לסיפורי מעשיות אשר מבחינתי אינם מעלים ואינם מורידים . אני מתיחס לנתונים פיזיקליים ורפואיים .
קראתי על היזנברג שהיה נאצי . הוא היה פיזיקאי דגול התיאוריות הפיזיקליות שפיתח אין להן קשר לרעיונות החברתיים שלו . (יכול להיות שבסה''כ רצה להמשיך בעבודתו המדעית וכדי שלא יסלקו אותו מהאוניברסיטה הצהיר שהוא נאצי . נראה לי שגם כמה פרופסורים ישראליים חברו למפלגות שונות כדי להתקדם בחיים .)
איני רוצה לציין שמות מצא אותם לבד במדינה הבולשביקית בה אנו חיים איני רוצה לקלקל לאף אחד .
_new_ הוספת תגובה



הייזנברג נאצי?
יואב (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 10:24)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הייזנברג לא היה נאצי.

לפני שהנאצים עלו לשלטון הוא התנגד להם באופן פומבי, ושיתף פעולה עם מדענים יהודיים. לאחר שהנאצים עלו לשלטון הייזנברג הפך להיות אויב השלטון, קראו לו ''היהודי הלבן'', טענו שהפיזיקה שהוא פיתח היא ''פיזיקה יהודית'', ומנעו ממנו לעבוד.

אם מתוך אינטרס, אם מתוך פרגמטיזם, אם מתוך סוציאליזציה ואם מתוך אידיאולוגיה פטריוטית, החליט הייזנברג להשאר בגרמניה ולשתף פעולה עם המשטר הנאצי (לא להיות נאצי, לשתף פעולה עם הנאצים). הייזנברג היה המוביל של תוכנית הגרעין (הכושלת) הנאצית, ולאחר סיום המלחמה טען שהוא זה שהכשיל אותה מבפנים.

גם אם הטענה שלו שקרית, וגם אם לא, אין ספק שהייזנברג חטא בשיתוף פעולה עם השטן. אבל *אין ספק שהוא לא היה נאצי*, ושאם זה היה תלוי בו, לא היו נאצים.
_new_ הוספת תגובה



הייזנברג נאצי?
לוי (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 10:34)
בתשובה ליואב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יתכן שאתה צודק ואני מוכן לקבל את דבריך על היזנברג הם לא משפיעים כהוא זה על התיחסותי לפעילותו המדעית .
הדילמות אשר העלו אותם פיזיקאים , רופאים ועורכי דין אשר התיחסתי אליהם דנו בהבטים מקצועיים מוגדרים ואני בחנתי אותם באותם הקשרים ולא סתם ''רציניים'' וכו' .
_new_ הוספת תגובה



הייזנברג נאצי?
יואב (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 10:46)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שמת לב שיש משהו משותף לכל אותם ''פיזיקאים , רופאים ועורכי דין''?
_new_ הוספת תגובה



הייזנברג נאצי?
לוי (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 11:06)
בתשובה ליואב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא הבחנתי בשום דבר אופיני להם אני התמקדתי בפרטים המקצועיים כגון:
השתלת התמונה של יגאל עמיר (אי אפשר לזהות מי היורה התמונה מטושטשת אולי בכוונה ) אותה דמות יורה ביד שמאל כאשר יגאל עמיר הוא ימני )
תמונת הרנטגן של רבין בו קיימת פגיעה בעמוד השדרה . פגיעה כזו היתה גורמת להתמוטותו המיידית של רבין וכל צוות שפוי של עזרה ראשונה היה מכניס אותו לאמבולנס (במקום היו שני אמבולנסים ) לעומת זאת הוא הסתובב לאחור ונכנס בכוחות עצמו למכונית השרד שלו .
קיימות שתי תעודות פטירה של רבין אשר אינן זהות אחת של הרופא המטפל והשניה של פרופ' היס אשר הוצא ממיטתו בחצות הלילה לכתוב אותה תחת עינם הפקוחה של פונקציונרי השב''כ .
אדוני הרשימה ארוכה ואתה מוזמן לתרץ את הקושיות ולא להפריש כל מיני הצהרות על שפויים , הזוהיים וכו' .
_new_ הוספת תגובה



איך אומרים את המילה הזאת: ''אינטרס''
יואב (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 11:13)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה לא קשור לשפויים או הזויים. כשעשרה אנשים מהרחוב אומרים לי שאני צריך להסתפר, אני הולך להסתפר. כשמאה עובדים במספרה אומרים לי שאני צריך להסתפר, אני לא מסתפר...
_new_ הוספת תגובה



איך אומרים את המילה הזאת: ''אינטרס''
לוי (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 11:25)
בתשובה ליואב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא קיבלת את עצתי להתייחס עניינית .

אם חמישה ספרים אומרים לי להסתפר אני שואל אותם הסבירו לי על סמך מה אתם מבססים את המלצתכם .
אותו דבר אם היועץ בבנק ממליץ לי לקנות נייר מסוים אני שואל אותו על סמך מה מבוססת המלצתך וכו'
_new_ הוספת תגובה



איך אומרים את המילה הזאת: ''אינטרס''
יואב (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 11:36)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כי לא מעניין אותי להתיחס עניינית לשאלות שלך. זה לא אישי.

יש לך ספק קל שספר שיודע את העבודה שלו, או יועץ שיודע את העבודה שלו, ידע לתת לך תשובה?
_new_ הוספת תגובה



איך אומרים את המילה הזאת: ''אינטרס''
יואב (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 11:55)
בתשובה ליואב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נזכרתי בסיפור קצר (ואמיתי). כשהבת הקטנה שלי נולדה, היה בבית החולים אפשרות להרשם ברשימת תפוצה של כל מיני חברות מסחריות. החברות האלה נותנות תלושים ומתנות, ובתמורה אתה צריך לקבל את הזבל הפירסומי שלהם. נרשמתי. הרבה מהפרסומים שקיבלנו היו פרסומות לחברות להספקת מי שתיה (מים מינרלים, אוסמוזה הפוכה, מסננים, קרינה, מים מטוהרים וכו'). כל חברה טענה שהמוצר שלה הוא ''הכי בריא לתינוקות'', ושהטכנולוגיה של האחרות הן מאד לא בריאות. לכל חברה היה מחקרים רפואיים עליהם היו חתומים רופאים. אני מניח שאתה היית מאמין לכולם (למרות שהם סותרים זה את זה, ולמרות שהאינטרסים שלהם מובהקים).
_new_ הוספת תגובה



איך אומרים את המילה הזאת: ''אינטרס''
לוי (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 18:40)
בתשובה ליואב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההנחה שלך שגויה .
אני הייתי מניח שהחתומים על העילונים אינם רופאים כלל .
למשל ד''ר גב , ד''ר סוברו וכו'
מקובל עלי שכדי לברור את המוץ מן התבן יש צורך בידע וכושר ניתוח מסוימים אני נחנתי בשתי תכונות אלו. ההוכחה לכך הם כמאה פרסומים בכתבי עת מדעיים העוסקים בפיזיקה ובטכנולוגיה .כתבי עת אשר כל מאמר בהם עובר רפרנטורה של לפחות שלושה מומחים בתחום .
אתה מוזמן לבחור אחת הנקודות שכותב המאמר או אני התיחסנו אליהן, לבקר את הלוגיקה והמסקנות שהגענו אליהן ולהציע מסקנות אחרות. מה שעמיש ואתה עושים סתם הפרחת מלל .
_new_ הוספת תגובה



זה מעניין
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 20:35)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעניין לראות איך מתייחסים לשאלות כאלה אנשים בעלי ידע במדעי טבע וטכנולוגיה - התחומים שבהם יש משמעות עמוקה לבדיקת ממצאים פיזיים ואימות.
מעניין לא פחות, שאלה שמזלזלים, מפגינים בורות בשיטות המדעיות ולא מסוגלים\\לא רוצים להישאר בנושא הנדון.
אתה שמת לב שהיורה שבתמונה משתמש ביד שמאל, כאשר בתמונות שיחזור ראינו, שיגאל עמיר החזיק אקדח ביד ימין.
עמיש העקשנות שואל אותי שאלה, שהתשובה שלה מופיעה בפרק הקודם - רק כהוא עצל מדי לקרוא אותו.
אז מי כאן ''הזוי''?
_new_ הוספת תגובה



זה מעניין
לוי (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 21:17)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני עומד עשרות שנים מול כתת תלמידים ביניהם חכמים ומוכשרים יותר ממני , וביניהם טמבלים מדופלמים .
יש לטפל בכולם אי אלו ינשרו אי אלו יקפצו כתה .
חברה ברמה של עמיש יטופלו ע''י חבריו לכתה . הם יסבירו לו שהוא פוגע בהתקדמות הלימוד .
כן אני עברתי חינוך לסובלנות .
איך אמרנו בצבא ''הוא לא אשם, אביו אשם הוא ילד אותו'' .
או
''זה מה שצהל מספק'' אנו לא נמצאים בצהל אכל אפשר לבנות איזו מחרוזת המבוססת על רעיונות אלו .
אדוני, היד של היורה ארוכה מדי ולא פרופורציונלית לשאר אברי הגוף .
אני אומר לסטודנטים שלי שמי שייזיף דוח מעבדה בצורה מוצלחת כך שלא אצליח לגלות את הזיוף יקבל ציון גבוה . כי זיוף מוצלח מחייב הבנה מעמיקה של התיאוריה ומכשירי המדידה .
ממעט התמונות המטושטשות המופיעות בתקשורת ובאינטרנת נראה שהזיפנים אינם בעלי מקצוע מעולים .
אילו ניתן היה לצפות בסרט אשר הוצג בועדת החקירה מן הסתם היו מתגלים תכמונים וזיופים למכביר .
מן הסתם הסרט המקורי יושמד ע''י הזיפנים למרות שהחוק מחייב שמירת הממצאים לזמן בלתי מוגבל .
כבר היו דברים מעולם לפני כעשר שנים בקש ברנס שיבצעו בדיקת דנא של הזרע על בגדי הנרצחת ואז הבגדים נעלמו .
גם הבגדים של הנאנסת והנרצחת ע''י (כביכול) עזריה נעלמו .
משטרה מושחתת .
_new_ הוספת תגובה



רק יד שמאל?
צדק (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 4:42)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תראה באיזה אורך היד.....
יד כזו יש לאדם שגובהו 3 מטר ....

גם הרשף בתמונה איננו אמיתי.
הוא הוסף באופן חובבני ביותר.

זהו צילום מפוברק ללא כל ספק.

ומי זקוק לפיברוקים?
שקרנים ונוכלים כמו הערבים והשמאלנים.
_new_ הוספת תגובה



הרשף - שתול וגם זה בדוק
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 14:42)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נחום שחף שיחזר את המצב הזה.
הרשף האמיתי היה מאיר את האנשים הסובבים ונקלט במצלמה.
כאן רואים את ההבזק החזק, אבל גבו של רבין נותר בחשכה.
_new_ הוספת תגובה



שחף זה אותו השחף
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 14:52)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שבית המשפט זרק מכל המדרגות?
_new_ הוספת תגובה



אכן כן וכאן זה אותו עמיש
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 15:07)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שאני זרקתי מכל המדרגות כי הוא מתקשה בקריאה.
אמרתי לך, שלפני שאתה לא משפר את הנושא הזה אתה לא חוזר אלי.
אם גם זה לא ברור - בקש ממישהו שיקריא לך לאט עם הסברים.
_new_ הוספת תגובה



עובדות תמוהות
דוד סיון (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 16:22)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. עמיש צודק ורמי הראה זאת לפני כשנה (כאן ---> תגובה 68415).

2. מר שחף גם הבטיח לנו, לפני כשנה, להציג תמונות ומסמכים (כאן ---> תגובה 68543).
_new_ הוספת תגובה



שחף שלח את המסמך בדואל
בועז מושקוביץ (שבת, 18/11/2006 שעה 18:49)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שאל את יובל רבינוביץ'.
_new_ הוספת תגובה



משו כאן לא בסדר
דוד סיון (שבת, 18/11/2006 שעה 21:26)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העובדות הן שמישהו שמנסה לשכנע אותי (אותנו) שעמדתו בפרשת יהושע אליצור אמינה ונכונה. פסק הדין אומר אחרת. בהמשך הוא מבטיח (אם העו''ד יאשר) להציג ''...חלקים מעדותי הכתובה (22 עמודים),...'' (תגובה 68543).

חובת ההוכחה היא עליו ולא על מישהו אחר. פרוש הדבר שהוא צריך לגלות יוזמה ולדאוג שאכן מה שהבטיח יקויים. אבל כאן עברו 13 חודש ועדין ההבטחה לא קויימה. כעת בתגובה לטענות מחודשות של אותו מישהו (תגובה 86599), הזכרתי לו את הבטחתו. עברו יומיים ואין על כך תגובה שלו.

תעשה לי טובה ותפסיק לשלוח אותי לחפש.
_new_ הוספת תגובה



קיבלת ואיבדת לפי שנה
בועז מושקוביץ (שבת, 18/11/2006 שעה 22:26)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא נורא אם תחפש ולא נורא אם לא עונים לך מיד.
_new_ הוספת תגובה



אתה לא יודע מה אתה שח
דוד סיון (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 10:05)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא נורא אם צריך לחכות מעט אלא:
ש-‏13 חודש זה ''מעט'' יותר ארוך.
ש-חובת ההוכחה היא על הטוען (שבכל זאת מוצא זמן להתייחס לטענות אחרות).

אז מי כאן הפחדן?
_new_ הוספת תגובה



אם לא קיבלת תוך פרק זמן סביר
בועז מושקוביץ (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 11:16)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

(אולי בטעות נשלח לכתובת אחרת או הייתה תקלה? עכשיו נעשה חקירה?..)
היית יכול לפנות להזכיר אז.
כשאתה רוצה, אתה יודע למצוא אותי גם בטלפון.
עוד מעט נעלה את זה לאינטרנט ותקבל פה קישור.
_new_ הוספת תגובה



האחריות על הטוען
דוד סיון (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 13:41)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האולי מחליף את עודף הביטחון שהצגת קודם.

כאשר עולה הנושא לדיון ונכתבות הודעות-הבטחות
אני בדרך כלל מניח שהיתה כוונה כנה ולכן אין
צורך לטלפן ולברר. האחריות היא ממילא על המבטיח
שגם רוצה לשכנע.

במקום להטיף מוסר ולעקוץ ('פחדנים'), ללא סיבה,
עדיף היה להציג את המסמך המובטח כפי שבסופו של
דבר עשית.

-----

תודה על השרות בהצגת האפשרות לקרוא את חוות הדעת.
_new_ הוספת תגובה



אם לא קיבלת תוך פרק זמן סביר
Israeli101 (יום שני, 20/11/2006 שעה 20:48)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עוד לא ירדת לסוף דעתו של סיון?
'הוא' חייב את המילה האחרונה!
אחרת השינה תדיר עצמה מעיניו!!
_new_ הוספת תגובה



אני יודע, תמיד אני נותן לדר' דוד סיוון את זכות המלה האחרונה
בועז מושקוביץ (יום שני, 20/11/2006 שעה 21:44)
בתשובה לIsraeli101
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



סיוון, מיוחד בשבילך
בועז מושקוביץ (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 12:05)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק אל תגיד שלא הצלחת להוריד את הקובץ המצורף בתחתית המאמר:

_new_ הוספת תגובה



רק אל תעיר הערות מיותרות
דוד סיון (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 13:42)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



בועז, עכשיו יגיע רגע האמת
ישראל בר-ניר (יום שני, 20/11/2006 שעה 8:49)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לקישור שהבאת לא תהיה כל התייחסות (תהיינה לכך הרבה סיבות) אבל לעומת זה תתחיל לשמוע על יוסי בן אהרון, ועל איזה דו''ח מהאו''ם משנות אחא שבו הדברים לא מוזכרים (אם לא מוזכר, משמע לא קרה).
_new_ הוספת תגובה



LOL
בועז מושקוביץ (יום שני, 20/11/2006 שעה 9:24)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

או שתהיה התייחסות אבל מחוץ להקשר.

אתה חושב, שאני מצפה מהחבורה הזאת שיבינו מה כתוב שם?..
ראה, אפילו את הבדל הזמנים בין מועד מעצרו של עמיר לבין מועד הפגיעה ברבין הם לה הבינו ולא מסוגלים להתייחס לזה.
למה אתה חושב סיוון מתעניין באליצור? - כדי לברוח מהדיון על רבין.
תמיד הנושא האחר דחוף יותר.
_new_ הוספת תגובה



בוערגע האמת הגיע
עמיש (יום שני, 20/11/2006 שעה 9:33)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שבחן את עדותו של מר שחף היה בית משפט של מדינת ישראל.
בית המשפט אמר את מה שאמר, חזקה עלי שהוא יודע לבחון זאת טוב ממני ומאי אלו משתתפים בפאץ.

מה אמר בית המשפט?
_new_ הוספת תגובה



''חזקה עלי שהוא יודע לבחון זאת''
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 21/11/2006 שעה 1:34)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חזקה, שמזקה, דבר אחד ברור, עמיש ידידי. אתה לא מכיר הרבה שופטים.
_new_ הוספת תגובה



גם אם הוא מכיר שופטים - זה לא משנה
בועז מושקוביץ (יום שלישי, 21/11/2006 שעה 10:13)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמיש לא מבין את המשמעות של הממצאים הפיזיים, לא מסוגל להבין אותם ולא להתמודד איתם. במאמרים שהוא כתב הוא הוכיח את זה במלים שלו.
הוא מהאנשים הסומכים על בעלי שררה, כל מפירי הדמוקרטיה בעולם מתבססים על התמיכה של אנשים כאלה, יותר מאשר הם מתבססים על משטרה חשאית.
ראה את המאמר של אלי אשד והתגובות בסוף העמוד - מופיעים שם הקישורים למאמרים של עמיש והתגובה שלי.
_new_ הוספת תגובה



סבלנות מר מושקוביץ, סבלנות
עמיש (יום שלישי, 21/11/2006 שעה 13:56)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שהבטחתי בסוף המאמר, אני בהחלט עשוי להגיע אל ''ההוכחות'', רק קצת סבלנות ואולי (אם יתחשק לי) גם זה יגיע.
_new_ הוספת תגובה



קיבלת ואיבדת לפי שנה
לוי (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 10:25)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בועז בעצם במה מדובר ? מה הנושא ?
_new_ הוספת תגובה



מדובר בפרשת יהושע אליצור
בועז מושקוביץ (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 11:21)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שהורשע בהריגת ערבי.
שחף הוכיח שהוא הופלל, אבל השופט לא הסכים להתייחס לחוקי הטבע.
יש לעניין הזה התייחסות בפרק א' של הסדרה הזאת.
החבר'ה פה רוצים לראות את המסמך שהוגש לבית המשפט.
_new_ הוספת תגובה



מדובר בפרשת יהושע אליצור
בועז מושקוביץ (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 12:03)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הקישור:
יש דברי הסבר, בסוף קישור לקובץ pdf
_new_ הוספת תגובה



מדובר בפרשת יהושע אליצור
לוי (יום שני, 20/11/2006 שעה 7:21)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השופטים בישראל עוסקים בנושאים שאין להם מושג קלוש ביותר .
בזמנו טיפלתי בנושא של הממל''ז המשטרתי . אספתי חומר על עקרונות פעולתו , אי הודאות המלווה את הקריאה וכן פיסקי דין ישראליים ואמריקאיים . במסגרת זו עקבתי אחרי סידרה של משפטים אשר הגיעה עד בית המשפט העליון שלנו . הנאשם היה מדען אלקטרוניקה בכיר אשר עשה את השבתון שלו בחברה ממנה קנתה משטרת ישראל את הממלזים שלה . בעת קבלת הדוח הבחין המדען שהשוטר אינו יודע להפעיל את המכשיר . כאשר הוזמן למשפט בקש לבדוק את המכשיר . המשטרה התנגדה והשופט לא כפה עליה למסור אותו . הנאשם יצא חייב . המדען התעקש והגיש ערעור לבת המשפט המחוזי וזוכה . המשטרה הגישה ערעור לעליון וכאן קרה דבר מענין . השופט היה חשין התמהוני והוא מצא אותו אשם הנימוק היה ''חזקה שבעובדה שהמדידה היתה תקינה'' לא הבנתי מה זו המחרוזת ''חזקה שבעובדה'' פניתי למכר שופט והוא הסביר לי שמאות ואלפי נהגים הודו באשמה על כן חזקה שהם חטאו . - בלבול ביצים בערבון בלתי מוגבל .
מן הראוי לצין שקצין צהל הואשם על סמך קריאת המכשיר הקצין דרש בדיקה של המכשיר . יצאו לשטח והשוטר התבקש למדוד את מהירות התנועה של עץ נתון של בית נתון וכו' התקבלו ערכים של 30 קמש מינוס שלושים קמש וכדו' . הקצין זוכה .
_new_ הוספת תגובה



מדהים אבל לא מפתיע
בועז מושקוביץ (יום שני, 20/11/2006 שעה 9:51)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם אתה מכיר את עו''ד שמחה ניר?
הוא הכתובת לסיפורים האלה.
פתח את האתר www.quimka.net
_new_ הוספת תגובה



עובדות תמוהות
א. פרקש (שבת, 18/11/2006 שעה 20:09)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא בטוח מה ששחף אומר זה נכון, אבל בטוח שלא צה''ל פגע בדורה. וזה ידוע מבדיקה שצה''ל עשה ונמצא שלא היה קו ראיה בין דורה ואביו לבין כלי יריה צה''ליים. הבעיה בצחקיר הצה''לי שהאמת יצאה לאור ימים רבים יחסית לאחר שהתעמולה הפלסטינית פרצה לתקשורת במיידי וקבעה את ה''אמת'' התודעת כולם. זה תמיד קשה לבוא אח''כ ולספר שאין לך אחות זונה, אפילו שאין לך בכלל אחות.
אני מעביר את כולם שוב לעניין ההסברה (תעמולה) תגובה 86197 - חלש מאוד אצלנו, חזק מאוד אצל הפלסטינים.
_new_ הוספת תגובה



סיוון לא מדבר על חקירת א-דורה אלא על משהו אחר
בועז מושקוביץ (שבת, 18/11/2006 שעה 22:22)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לגבי תחקיר א-דורה, על פי דבריך - אין לך מושג במה מדובר. אתה מסתמך על תחקיר צה''ל כנגד שחף, שזה מגוחך, כי שחף ביצע את התחקיר של צה''ל.

התחקיר הוכיח שלא הייתה פגיעה בילד, הארוע בוים. זה שראשי צה''ל לא ידעו איך לאכול את זה והשתינו במכנסיים מרוב פחד בפני עיתון ''הארץ'' שהשמיץ את החקירה - זה כבר סיפור אחר. אני אומר את זה בביטחון כי אני מכיר את פרטי החקירה ומה פורסם ב''הארץ''.

כשאתה כותב ''לא בטוח מה ששחף אומר זה נכון'' - הראה מה לא נכון או חזור בך.
_new_ הוספת תגובה



סיוון לא מדבר על חקירת א-דורה אלא על משהו אחר
א. פרקש (שבת, 18/11/2006 שעה 23:10)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לי קצת מושג אבל אינני יכול להביא כעת דברים בדוקים וסיסטמטיים רק מזיכרון. כשאני אומר ''לא בטוח מה ששחף אומר זה נכון'' זה רק משום שאני מטיל ספק כי לא בדקתי את עבודתו ממש ובד''כ איני נסמך על משהו שלא בדקתי.
לא טענתי שעבודתו העצמונית של שחף אינה נכונה. אלא אמרתי שמספיקה לי בדיקתו של פד''ם כדי לקבל החלטה. אני נשען על תחקיר מיקצועי של פד''ם שצה''ל ביצע ובחלקו נסמך על סיועו שחף עוד בטרם כתב את עבודתו.
אני מקבל שהאירוע בוים, כמו אירועים מבויימים אחרים וכמו רשימות הרוגים אזרחיים בידי חיילי צה''ל (הפלסטנים נהגו לצרף לרשימות שמות כאלה שמתו גם על מזיקנה, מחלות או טיפול רפואי כושל).
_new_ הוספת תגובה



נחום שחף עמד בראש ועדת החקירה של פד''ם
בועז מושקוביץ (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 11:25)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחרי שצה''ל נבהל מהמסקנות, הוא המשיך לחקור לבד.
_new_ הוספת תגובה



לבקשת עורכי ארץ הצבי להלן החומר המובטח להוכחת חפותו של אליצור
נחום שחף (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 19:43)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יהושע אליצור – גר צדק כחיה נרדפת
מקום המשפט שם הרשע

להלן הקישור:
דיון 3988
_new_ הוספת תגובה



אההה
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 17:11)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תסביר לי לאט, כי אני כידוע אידיוט.
האם אתה אומר לנו כאן כי התמונה שהבאת לכאורה מהעתונות היא תמונה שעברה עיבוד ושיפצור במעבדתו של נחום שחף?
_new_ הוספת תגובה



ליצן, זו תמונה שהופיעה בתקשורת הבולשביקית שלך
צדק (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 17:17)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השקרנים השמאלנים פירסמו אותה.
_new_ הוספת תגובה



נכון אבל תסביר לי
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 17:30)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את זה
תגובה 86662
_new_ הוספת תגובה



נכון אבל תסביר לי
צדק (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 17:47)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לאדם סביר ברור שהרשף הזה איננו אמיתי.
שחף הוא פיזיקאי והוא מנסה להוכיח מדעית,
גם את המובן באופן אינסטינקטיבי.

בשביל מה צריך להסביר דבר כל כך בסיסי.
_new_ הוספת תגובה



אבל זה לא מה שכתוב
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 18:13)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כתוב שהוא שינה משהו בתמונה לא?
_new_ הוספת תגובה



מה פתאום שינה?
צדק (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 19:23)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא בחן את הצילום שהופיע בתקשורת.
אותו הצילום בדיוק שכל הציבור ראה.

זה מה שעושים כל אלו המוצאים שקרים בגירסה הרשמית.
בוחנים עדויות, עובדות ידועות, צילומים, שידורים.

יש לי ראיון שנערך עם ברבש, מנהל בית חולים איכילוב.
בו הוא אומר לחיים יבין,
שיצחק רבין נפגע קשה בבית החזה,
כלי דם ואיברים פנימיים נקרעו.

איך זה מתאים לירי בעמוד השידרה?
איך זה מתאים לעובדה שרבין הולך לרכב?
הולך עם איברים קרועים בבית החזה....
סופרמן קטן עליו...

רק ליצן מאמין לגירסה הרישמית.
_new_ הוספת תגובה



עזוב גרסאות
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 19:48)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר מושקוביץ כתב שהוא שחזר.
למה הכוונה בשחזר?
_new_ הוספת תגובה



עזוב גרסאות
לוי (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 20:20)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קיים ענף מדעי מאוד מרתק הנקרא עיבוד תמונות .
איני יודע למה התכוון בועז במילה שיחזר .
בעזרת דוגמאות נתן להסביר גם למי שאין לו רקע במקצוע .

אדם המצלם ממכונית נוסעת וזמן החשיפה ארוך יחסית התמונה תתקבל מטושטשת .אבל ע''י שימוש באלגוריתם מתמתי המביא בחשבון את תנועת המצלמה וניתן לסלק את הטישטוש .
דוגמא נוספת
אדם המצלם דרך וילון או דרך עננים התמונה תתקבל מטושטשת בגלל נוכחות התווך המפריע . ניתן באמצעות אלגוריתמים מתאימים להחסיר את התרומה של הרקע המטשטש ולקבל תמונה יותר ברורה .
אלו דוגמאות פשוטות לכלי הזה עוצמה אדירה ושימוש בתחומי מדע והנדסה רבים .
דוגמא נוספת
מטוס מצלם שטח קרקע אם תוך כדי טיסתו הוא נוטה לצדדים התמונה לא תהיה אחידה מאחר שאיזורים מסוימים יהיו רחוקים יותר מאחרים והממדים על התמונה לא יהיו אמיתיים . ע''י שימוש באלגוריתמים מתאימים נתן לתקן את התמונה כך שקנה המידה יהיה אחיד על כל שטחה .
במקרה של תמונת הרצח המדומה אין לי מספיק נתונים במה מדובר .
העובדה ששופטי בית המשפט העליון לא הבינו במה מדובר זה צפוי הם רגילים לטפל בנושאים שאין להם מושג קלוש על מה מדובר .
_new_ הוספת תגובה



עזוב גרסאות
לוי (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 20:24)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קיים ענף מדעי מאוד מרתק הנקרא עיבוד תמונות .
איני יודע למה התכוון בועז במילה שיחזר .
בעזרת דוגמאות נתן להסביר גם למי שאין לו רקע במקצוע .

אדם המצלם ממכונית נוסעת וזמן החשיפה ארוך יחסית התמונה תתקבל מטושטשת .אבל ע''י שימוש באלגוריתם מתמתי המביא בחשבון את תנועת המצלמה וניתן לסלק את הטישטוש .
דוגמא נוספת
אדם המצלם דרך וילון או דרך עננים התמונה תתקבל מטושטשת בגלל נוכחות התווך המפריע . ניתן באמצעות אלגוריתמים מתאימים להחסיר את התרומה של הרקע המטשטש ולקבל תמונה יותר ברורה .
אלו דוגמאות פשוטות לכלי הזה עוצמה אדירה ושימוש בתחומי מדע והנדסה רבים .
דוגמא נוספת
מטוס מצלם שטח קרקע אם תוך כדי טיסתו הוא נוטה לצדדים התמונה לא תהיה אחידה מאחר שאיזורים מסוימים יהיו רחוקים יותר מאחרים והממדים על התמונה לא יהיו אמיתיים . ע''י שימוש באלגוריתמים מתאימים נתן לתקן את התמונה כך שקנה המידה יהיה אחיד על כל שטחה .
במקרה של תמונת הרצח המדומה אין לי מספיק נתונים במה מדובר .
העובדה ששופטי בית המשפט העליון לא הבינו במה מדובר זה צפוי הם רגילים לטפל בנושאים שאין להם מושג קלוש על מה מדובר .
לכלי הזה עוצמה אדירה בתחומי מדע וטכנולוגיה רבים .
_new_ הוספת תגובה



תודה על המאמץ
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 21:03)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את מה שאתה מספר ידעתי. השאלה שלי היא פשוטה, האם זו התמונה שהופיעה בעתון או שזו התמונה ששחף עיבד, ואם הוא עיבד, מה הוא עשה.
האם מובא בפנינו בישול או מקור, מסתבר שזה לא המקור.

לעניין בית המשפט - מדובר בפרשה אחרת, לא זו.
_new_ הוספת תגובה



תודה על המאמץ
לוי (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 21:17)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באחד האתרים ראיתי תמונה הזהה לתמונה המופיעה במאמר של בועז רק בלי יגאל עמיר . התמונה היתה הרבה יותר חדה אין לי מושג מנין היא הופיעה .
התמונה של בועז הופיעה במקומות רבים אני הבנתי שהיא מופיעה בסרט אשר הוצג בפני ועדת החקירה .
_new_ הוספת תגובה



החוסר בצילומים משונה גם הוא
צדק (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 22:38)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הצילום היחיד הקיים הוא הצילום של קמפלר, צלם השב''כ.
זו הגירסה הרישמית וזו ה''מציאות'' המוכרת.
הצילום הוא עלוב, ברמה נמוכה.
זה הציוד הקיים בידי השב''כ באותו הזמן? אשרי המאמין.
(קרוב שלי עסק בצילום באותו התקופה,
לו היה השב''כ מבקש את עזרתו,
היה בודאי מספק לו ציוד טוב בהרבה.)

הסרט הזה היה בידי השב''כ למעלה מחודש.
ובתקופה זו טופל הסרט. איכותו הורדה,
''הועלמו'' עדים, נחתך לפחות קטע אחד.

סרט טלויזיה של דב גילהר מערוץ 2 שהוקרן יום לאחר הרצח.
מראה את יצחק רבין יורד במדרגות,
ממתין לאשתו, נפרד מאביב גפן ומגידי גוב.
ממשיך כשהוא מוקף במאבטחים רבים !!
מגיע לתחתית המדרגות כ-‏30 שניות לפני האירוע,
ופתאום חור שחור.
כשהחור השחור מסתיים נראים אנשי הבטחון המחזיקים
ביגאל עמיר ודוחקים אותו לפינה.
הצילום כולו הוא כמובן באיכות גבוהה.

היש אדם נורמלי שמאמין שהחור השחור איננו מכוון?
שהרגעים החשובים הללו לא הועלמו במתכוון?

צילומים איכותיים של האירוע קיימים ללא כל ספק.
השאלה היא למי יש אומץ להוציא אותם לאור.
_new_ הוספת תגובה



החוסר בצילומים משונה גם הוא
לוי (יום שישי, 17/11/2006 שעה 7:24)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההגדה מספרת שהחור השחור בסרט כא להסתיר את העובדה שהמאבטחים רבו ביניהם ועם השוטרים אשר היו במקום . האגדה ממשיכה לספר שהאקדח הופל מידו של עמיר ארצה , שוטר הרים אותו ואיש שב''כ הוציא אותו בכח ממנו .הסיפור אומר שאיש השב''כ חטף את האקדח כדי שהמשטרה לא תגלה שבאקדח היו כדורי דמה . השוטרים לא היו בסוד התרגיל המסריח .
בקיצור מדובר בשיבוש הליכי משפט , עדויות שקד לרוב , העלמת ראיות וכו' .
_new_ הוספת תגובה



אתה אמרת זאת יפה במילה אחת
א. פרקש (יום שישי, 17/11/2006 שעה 8:09)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ה ג ד ה .
_new_ הוספת תגובה



שום אגדה - עדויות עם שמות מלאים
צדק (יום שישי, 17/11/2006 שעה 10:03)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עדויות סותרות המעלות אפשרות לנוכחות 2 אקדחים.

רשימת עדויות:

קצין השב''כ עדי אזולאי - ראה את האקדח נופל. מצא אותו על הרצפה, היה כדור בלוע,קצין משטרה לקח ממנו את האקדח.

השוטר אבי כהן - ראה את האקדח נופל.

השוטר ישראל גבאי - ראה את ימין יצחק לוקח את האקדח מידו של עמיר.

סוכן השב''כ ש. העיד שהסוכן בני להב,דרש את האקדח מידי ימין יצחק.

סוכן הש''כ א. העיד שהוא ראה את הוויכוח בין ב. להב והשוטר שאחז באקדח. להב רצה את האקדח, אבל השוטר סירב לתת לו אותו.
להב בדק את הנשק והכדורים והחזיר אותו לידי השוטר.

השוטר עפרון משה - האקדח היה על הריצפה השוטרים הרימו אותו.

השוטר אברהם כהן העיד תחילה שהאקדח נלקח בכח מידו של עמיר, אחר-כך חזר בו והעיד שעמיר הפיל את הנשק. הוא סיכם באומרו שמפקח משנה נפתלי לקח את האקדח

אם אף עד לא משקר הרי שיש לנו שני אקדחים.
אם סוג אחד, נפל או נלקח מהיד, משקר,
צריך לברר למה משקרים.

בועז גאון כותב במעריב: ''זה סיפור מוזר. זה נשמע כאילו באמת היה מעורב כאן עוד אקדח.''

אל תשתמש במילה אגדה אף פעם.
הטיפשים עטים עליה כמוצאי שלל רב.
כל מה שנטען מבוסס היטב על מסמכים ועדויות.

הקונספירטורים השמאלנים הם היחידים שממציאים
אגדות לילדים מפגרים.
_new_ הוספת תגובה



מה לא ברור?
בועז מושקוביץ (יום שישי, 17/11/2006 שעה 10:42)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התמונה מהסרט של קמפלר. ב''ידיעות'' היא פורסמו לאחר ש''שתלו'' בה דמות מטושטשת כאילו זה יגאל עמיר.
התמונה לא טופלה על ידי שחף ולא כתבתי זאת, כפי שהוחלט על ידי עמיש, מסיבות שלדעתי, רק הפיטקנטרופים כמוהו יכולים להבין. אני לא מצאתי בהודעה שלי כל רמז לכך.
התייחסתי לאור של הרשף וכתבתי ברור: ''נחום שחף שיחזר את המצב הזה.''
כלומר, שחף העמיד חפצים דומים, הפעיל מצלמה וירה מאקדח בצורה דומה. זה מה שנקרא ''שיחזור''.

המצלמה קלטה, שברגע שיש הבזק - הכל מסביב מואר. עין אדם לא מספיקה לקלוט את זה - אבל מצלמה מספיקה.
בתמונה הזאת, אילו הייתה אמיתית, גבו של רבין היה צריך להיות מואר. והרי עיניכם רואות שגבו של רבין בתמונה - חשוך.
_new_ הוספת תגובה



תודה מר מושקוביץ
עמיש (יום שישי, 17/11/2006 שעה 11:48)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על התשובה המפורטת.
דהיינו, עכשיו עלינו להאמין שנחום שחף ערך ניסוי ומצא את מה שמצא.

כמה עוד סיפורי סבתא נצטרך לבלוע?
_new_ הוספת תגובה



כך עובד המדע - תיאוריה וניסוי לבחינת התיאוריה
נחום שחף (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 13:38)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הסיפור כולו עלה לי בחצי יום עבודה, מאתיים ש''ח להשכרת מטווח הירי שסיפקו גם את אקדח הברטה הקצר, כמה סוגי קליעים, השאלת מצלמת וידאו, ויתור על שני ז'קטים בלויים.
בניסוי נבדקו - גודל הרשף וצורתו ורמת ההארה על ז'קט הידיים והפנים כתלות בתחמיש (קליע רגיל, קליע סרק, מהירות על קולית מהירות תת קולית וכד'), וכן צורת החור ופיזור סימני הירי על הז'קטים כתלות בטווח הירי.
_new_ הוספת תגובה



אתה רץ מהר מדי, קצת התחשבות.
צדק (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 13:56)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קודם תסביר לו מה זה מדע, ידע, לדעת.........מושגים.
אלו מושגים שהשמאלנים לא מכירים.
לחלקם יש תעודות...אבל הן לא מעידות על ידע...
רק שלהורים שלהם היה מספיק כסף כדי להשיג אותן.
_new_ הוספת תגובה



על פילוסופיה ומדע – כל מה שרצית לשאול....
נחום שחף (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 19:12)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מענה לשאלות יסוד במדע ובפילוסופיה ''כל מה שהיית רוצה לדעת אבל לא ידעת שאתה לא יודע'' (נ.ש.) פילוסופיה - למה אני חי מלכתחילה? מהי מציאות? איך ניתן לדעת שאנחנו לא חיים באשליה או חלום? ולמה אני שואל למה? הקוגיטו של רנה דקארט ''אני חושב משמע אני קיים'' מדע - כיצד היקום נוצר - על המפץ הגדול, מה היה לפני היקום, ומה מצוי מחוצה לו? מהם החיים? האם נסיעה בזמן (בעיקר לעבר) – אפשרית? או שעדיף להזמין מונית? הסטוריה - מי הם 50 האנשים המשפיעים ביותר בתולדות האנושות?

מצורף קישור:
_new_ הוספת תגובה



עכשיו הוא יגיד
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 18:44)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שמאחר והוא לא נכח בניסוי, זה לא קרה.

אתה יכול לסמוך עליו, הוא אשף במציאת סיבות ותרוצים.
_new_ הוספת תגובה



ומה מצאת?
עמיש (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 20:24)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



חור הירי בז'קט של רבין מאחור היה ירי מגע
נחום שחף (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 23:27)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכוונה לפגיעה בתחתית הגב, ולכן לא היה יכול להיות מהירי של יגאל עמיר.
הרשף שהוצג בטלוזיה או בידיעות אחרונות לא היה אמיתי מאחר ולא האיר את הז'קט של רבין, לא את היד היורה או את פני היורה.
_new_ הוספת תגובה



חור הירי בז'קט של רבין מאחור היה ירי מגע
נחום שחף (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 23:27)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכוונה לפגיעה בתחתית הגב, ולכן לא היה יכול להיות מהירי של יגאל עמיר.
הרשף שהוצג בטלוזיה או בידיעות אחרונות לא היה אמיתי מאחר ולא האיר את הז'קט של רבין, לא את היד היורה או את פני היורה.
_new_ הוספת תגובה



זו התמונה המקורית שהופיעה בעתון ידיעות
נחום שחף (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 13:19)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ונסרקה למחשב.
_new_ הוספת תגובה



הוא לא אמר שהוא שיחזר
צדק (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 21:00)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא אמר:
''אתה שמת לב שהיורה שבתמונה משתמש ביד שמאל, כאשר בתמונות שיחזור ראינו, שיגאל עמיר החזיק אקדח ביד ימין.''

השחזור הוא אותו השיחזור שראינו כולנו בשידור ישיר.
השחזור בו יגאל עמיר הראה כיצד פעל באותו יום.

יגאל עמיר משתמש ביד ימין.
בצילום, היורה יורה ביד שמאל !!
_new_ הוספת תגובה



זאת תופעה אמיתי?
בועז מושקוביץ (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 20:04)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אולי זה איש ימין שבסתר עושה פרובוקציה תחת כינוי ''עמיש'' כדי להציג אנשי שמאל באור נלעג?..
לא, אין סיכוי.
אף אחד לא יכול להמציא דבר כזה.
זאת שאלה של טיפש אוטנטי...
_new_ הוספת תגובה



איך אומרים את המילה הזאת: ''אינטרס''
יואב (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 10:33)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

החותמים על העלונים הם כן רופאים, והמחקרים עליהם הם מתבססים הם מחקרים מדעיים. את זה כן בדקתי. (וחוץ מזה, חברה שתפרסם מידע רפואי בלי שרופא סמך את ידיו על המפורסם בה עוברת על החוק, ואתה יכול להיות בטוח שהחברות האחרות ימהרו לדרוש בקולי קולות את העמדתה לדין)

סיפור אחר, גם הוא אמיתי לחלוטין. כידוע לך (אני מקווה) אחד המדדים החשובים ביותר לבחירת מכוניות הוא ה''בטיחות''. זה גורם שמניע צרכנים רבים בכל העולם. הבעיה היא: ''איך אפשר לדעת איזה רכב יותר בטוח''? לצורך זה קמו מספר ארגונים שבודקים באופן אובייקטיבי את הבטיחות של המכוניות, ונותנים לכל מכונית ציון לפי מידת הבטיחות שלה. אחד מהם, וללא ספק המפורסם והמצליח (מבחינת השפעה על הרגלי הצריכה) באירופה ובישראל הוא euroNCAP). והנה, לפני זמן מה התברר שהארגון הזה ממומן, בין היתר, על יד חברות רכב מסויימות, חברות שאחר כך מתבררות כבטוחות יותר (http://www.netcar.co.il/magazin/ed/encap.asp).

החברות האלה יכולות לטעון שהן תורמות לארגון כי הן מאמינות בחשיבות שלו, וזו גם הסיבה שהמכוניות שלהן בטוחות ומקבלות ציונים גבוהים. אולי הטענה הזאת אמיתית, אבל הריח, את ריח הפקפוק אי אפשר למחוק. יש אנשים שבאמת מסוגלים להתעלות מעל האינטרס שלהם, אבל אני כצרכן עדיין לא נוטה להאמין לאנשי מכירות. וכשכל מי שמדבר בעד מוצר מסויים הוא מי שמרוויח ממכירתו, וכל מי שלא מרוויח ממחירתו מדבר נגדו, המסקנה שלי כצרכן היא חד משמעית. לפעמים, קצת פקפוק, גם באנשים ששותפים לדעותיך, וגם ב''עובדות'' שמתאימות לתפישת עולמך, יועיל.

ממי שניחן ביכולת כל כך מבריקה ונדירה, הייתי מצפה לדעת קצת יותר על הדברים עליהם אתה כותב. כבר ראינו שאתה לא עונה לדרישה הזאת (ע''ע הייזנברג הנאצי), לכן, גם קצת צניעות לא תזיק לך. מאיפה יש לך את היכולת והידע לבדוק ממצאים פליליים? כמה זירות פשע בדקת מלבד זו של רבין (שביננו, גם אותה לא באמת בדקת, רק סימנת את המטרה מסביב לחץ)?
_new_ הוספת תגובה



לא צריך לחתום על שום דבר, הדברים מתגלגלים מאליהם
חנה אייזנמן (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 15:39)
בתשובה ליואב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מסתבר שלכל החברות בעלות האינטרס מגיע מידע מחדר לידה. לפני כמה שנים ראיינה שלי יחימוביץ בעלה של יולדת שתינוקה נפטר (לא על איש) מיד לאחר הלידה.
אם לא די היה בדיכאון הנורא בו היתה שרויה היולדת, התחילו להגיע אליה פרסומים מפרסומים שונים, שפותחים, כמובן, בברכת מזל טוב.
ההפקרות המושלמת בנושא צינעת הפרט במדינה הזו, כבר מזמן עבר את כל הגבולות.
אני צריכה לבזבז מדי יום את זמני על מחיקת כל הפרסומים המגיעים לדוא''ל שלי, בחתימת שמות משמות שונים, לעיתים, חמישה מאותה חברה, או גורם או ארגון.
בשלב מסוים החלטתי להגיב בבקשה שיסירו אותי מרשימת המכותבים. לא רק שזה לא עשה כלום, אלא, קבלתי גם הודעות, שלא ניתן להעביר את הדואר לנמען. בקיצור, אני תקועה עם הזבל הזה.
_new_ הוספת תגובה



לא צריך לחתום על שום דבר, הדברים מתגלגלים מאליהם
יואב (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 15:59)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האמת, שמאז שיצאתי מהעיר, בתיבת הדואר הרגיל שלי אני בקושי מקבל זבל (אלא אם כן קוראים למכתבים של רשות השידור זבל), גם את המכתבים שנותנים הנחות למוצרי תינוקות הפסקתי לקבל מאז שהקטנה עברה את החודש השלישי. אי-מייל זה סיפור אחר, אבל זה לא קשור בכלל לארץ, בחו''ל מקבלים לא פחות.
_new_ הוספת תגובה



איך אומרים את המילה הזאת: ''אינטרס''
לוי (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 18:40)
בתשובה ליואב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בקשר לאיזברג אני כתבתי מה שהוא ואתה כתבת מה שהוא . שים לב שבכתיבתי העלתי את ההשערה שאיזנברג אמר מה שאמר כדי להמשיך להשאר באוניברסיטה .
באשר לרצח רבין אתה מוזמן להתיחס נקודתית לתמיהות שהעלו.
הנקודות שהתיחסתי אליהן הן נקודתיות ואינן קשורות דווקא לזירות פשע . הסתכלתי בתמונה וזה מה שראיתי .
היורה כביכול יורה ביד שמאל וידו ארוכה מאוד .
העובדה שבית המשפט העליון זרק מי שהוא מכל המדרגות אינה ראיה לשום דבר פרט להשקפה הפוליטית של השופטים .
אני בדעה שכתבי העת המדעיים הנם המנגנונים המקצועיים והאמינים ביותר בנושאים מדעיים למה שכתוב שם אני מיחס אמינות גבוהה .
ארגונים ומכוני מחקר הממומנים ע''י גופים אינטרסנטיים באמת חשודים בהטיה . אבל מנגנוני הפרסום המדעיים מספיק חזקים ואמינים לטפל בבעיה .
אתה חופשי להיות חשדן יש משקל לדבריך רק אם תתיחס נקודתית .
_new_ הוספת תגובה



איך אומרים את המילה הזאת: ''אינטרס''
לוי (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 6:56)
בתשובה ליואב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כן, יש לי ספק גדול .
_new_ הוספת תגובה



לא שמעתי על אף אדם רציני....פוליטיקאי ועתונאי המדד לרצינות?
נחום שחף (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 20:24)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראה עמיש,
בימי חלדי ראיתי מעט מאוד עתונאים רציניים ועוד פחות מצאתי פוליטיקאי רציני. לא שאין רציני פה ושם אבל די קשה לגלותם במקומותינו.

כפי שניסית להגדיר קונספירציה אנסה להגדיר מיהו ''רציני''.
נתחיל עם הויתור על הדעות הקדומות אותם הביעו העתונאי והפוליטיקאי ה''רציניים''. אתחיל בסעיף 1.
1. הם בטוחים לחלוטין שלא מסתתר כאן שום מידע שיכול לשנות כהוא זה את ממצאי ועדות החקירה הממלכתית ואת קביעת בית המשפט.
ואני שואל מה פירוש ''בטוחים''? ככה סתם ללא בדל הוכחה??
לא מפתיע אותי.

נמשיך עם סעיף 2.
2. מה שלא תהא תוצאת הבדיקה הנוספת, הגורמים המעוניינים בקיום תיאוריות קונספירציה לא יקבלו את תוצאותיה כך שהברכה תהיה לבטלה.

כאן אני מגלה יכולת מופלאה לנתח את אופיים המיוחד של כלל חוקרי הקונספירציה (אם בארי חמיש לא רציני (נקודה שאני בהחלט מסכים אתה) לא יתכן שאנשים רציניים יעסקו בחקירה) משולב ביכולת לחזות את העתיד. נביאים.

מאידך אני מסכים עם הרישא של סעיף 3, עם ההמשך מעט פחות.
3. עצם הבדיקה תתן במה לכל סהרורי תבל וכל העסק יהיה בסופו של דבר עוד פיאסקו מיותר.

והנה בסופו של עניין הצגת הצעה קונקרטית המקובלת עלי:
''לכן אני בהחלט הייתי מעדיף שזה לא יטופל על ידי המדינה אלא על ידי מישהו רציני''.

ואז הרסת במחי יד:
''עד כה זה לא קרה אבל אולי זה עוד יקרה. מי יודע''.

ובכן עמיש זה קרה.
בועז הביא דוגמא אחת קטנה, לסיפתח.
החומר רציני, רק שהעתונות הפסאודו דמוקרטית פסאודו פלוראליסטית, מסרבת לחשוף אותה, ויותר מכך מציגים את מי שחוקר את הפרשה כסהרורים. נו טוב.
לא פלא לאחר שידיעות אחרונות היו שותפים לזיוף.
העתונות הישראלית מתגלה כמי שמשתף פעולה בהסרת הרוצח והשותפים לו.
_new_ הוספת תגובה



לא שמעתי על אף אדם רציני....פוליטיקאי ועתונאי המדד לרצינות?
לוי (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 20:42)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני משער שהפרשה תתפוצץ .
אנשים בעמדות מסוימות יתחלפו .
מצפונו של מי שהוא יתעורר .(כמו במקרה של דריפוס)
מי שהוא יחשוב שלא תוגמל כראוי ?
מי שהוא יפגע ע''י מי שהוא מסוים ואז בתור תגמול יזמר .
הפעילות החיקורית הנערכת ע''י אותם ''לא רציניים'' תבוא לידי ביטוי ומפולת השלגים תטביע את התחמנים שבכל הפירמידה .
שחיתות משפטית היא התופעה ההרסנית ביתר לחברה אנושית .
סילוק המורסה הוא חיוני .
_new_ הוספת תגובה



מר שחף הנכבד
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 20:50)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל התלונות והטענות אינן מוסיפות שום דבר לעצם העניין.
שים נא לב לכך שיש כמה וכמה אנשים שמסתובבים עם תיאוריה כזו או אחרת בכיס האחורי ומישהו צריך לקחת על עצמו לעשות סדר בברדק הזה ואת זאת יכול לעשות רק אדם שיאסוף את כל הסיפורים וכל הטענות וינסה לבנות מהם מבנה אחד מוצק וברור.
אבל, אם יש מישהו שיש לו תיאוריה משלו, ונגיד שהוא סבור שהוא פתר את כל התשבץ או את רובו, למה למשל לא לעקוף את המערכות הללו שלדעתך הם משתפי''ם ולנסות להוציא ספר רציני?
או אולי כדאי לפנות לעתונים פחות מרכזיים (נגיד הצופה) ולנסות להציג בפניהם לפרסום סידרת מאמרים שלמה וסגורה.
או למה לא לפנות לאישיות ציבורית בעלת משקל סגולי (נגיד כמו בני בגין?) ולשכנע אותה ולרתום אותה לעניין?
למה לא לפנות לאדם בעל מוניטין ויכולת כתיבה (נגיד כמו רם אורן) ולהוציא את הספר בשתוף פעולה אתו?

יש הרבה דרכים לשכנע או לנסות לשכנע. סתם תלונות וטרוניות לא יקדמו אותך.
הבעיה עם התיאוריות השונות זה שהן מקוטעות, מפוזרות במקומות רבים ונידחים, מוצגות לרוב בידי אנשים שאין להם יכולת או רצון אמיתי לשכנע (ראה למשל את השיחה שלי עם מושקוביץ שאינו מוכן אפילו להבהיר איזו נקודה שולית).

כפי שאמרתי אני מצפה למישהו רציני שינסה להרים את זה.
_new_ הוספת תגובה



הפעולה נעשתה, הציגתי אותה בפני גורמים בכירים במז''פ
נחום שחף (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 19:36)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ובפני גורמים בכירים בפוליטיקה ובעתונות, ולקראת סוף התחקיר בפני דליה רבין.
דליה בקשה ממני לחקור, ואף העבירה בקשה לראש הגנזך הלאומי שיסיע בחקירה. מכולם רק ערוץ 2 הציג את אחד מהממצאים (החור מקדימה).
השאר לא העיזו לפרסם.
רק בשנה שעברה שכנעתי את יגאל עמיר שהוא לא היה יכול להיות הרוצח, התקשורת לא מוכנה לפרסם זאת (בועז מושקוביץ ובמקור ראשון פרסמו מעט מהחומר)
_new_ הוספת תגובה



אם עשית ולא הצלחת
עמיש (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 20:29)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה צריך להסיק את המסקנה.
לגבי אנשי ציבור או שאתה לא מצליח להעביר את המסר או שהם מסיקים שמה שאתה אומר זה לא נכון. יתכן שאתה צריך לעבוד בשתוף פעול העם מישהו יותר משכנע.

לגבי התקשורת, כפי שניתן לשער, אתה לא נתפס כגורם רציני ובעל משקל מתאים בכדי לשכנע אותם.
אתה צריך לעבוד אחרת ראשית לשכנע מישהו בעל משקל ציבורי ויחד אתו ללכת הלאה לתקשורת.
_new_ הוספת תגובה



יום אחד אולי תהיה לנו עתונות דמוקרטית
נחום שחף (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 23:23)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולא פראבדה בכחול לבן.
_new_ הוספת תגובה



אתה רציני?
דוד סיון (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 23:28)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סליחה על הביטוי אבל הטיעון שלך הפעם מזכיר
את „הרקדן” שמאשים את הריצפה.
_new_ הוספת תגובה



אל תסתתר מאחורי ססמאות
עמיש (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 23:45)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם נראה לך סביר שאותה עתונות שכל כך אהבה את יצחק רבין, המשבחת אותו ומהללת אותו, איך יתכן שהיא לא מעוניינת לדעת מי באמת רצח אותו?

משהו כאן לא מסתדר לי.
_new_ הוספת תגובה



זאת עובדה שהמאמר הרציני הראשון
ישראל בר-ניר (יום שני, 27/11/2006 שעה 0:40)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שהעלה ספקות בנכונות הגירסא הרשמית על הרצח התפרסם בעיתון ''הארץ'' (קצת יותר משנה אחרי הרצח). המאמר עסק בהרחבה בסתירות שבין הדו''חות הרפואיים השונים וכן בעובדה שעם חוליה מרוסקת בעמוד השדרה רבין לא יכול היה לצעוד אפילו צעד אחד אחרי שנפגע.

לא היה למאמר הזה המשך, ואל תשאל אותי למה כי אין לי מושג איך החלטות מתקבלות במערכת ''הארץ''. אני מצטער שלא שמרתי העתק של המאמר.
_new_ הוספת תגובה



כבר היינו בסיפור הזה
דוד סיון (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 23:23)
בתשובה לנחום שחף
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה היה בדיון על המאמר הראשון בסדרה.
1. בשלב מסויים שאלתי שאלות על פרשת יהושע אליצור (תגובה 68380). התפתח ויכוח ולא הצלחת לשכנע. אחר כך הבטחת תמונה ולמיטב זכרוני עד היום לא הצגת.

2. אחר כך רמי העלה כמה נושאים (תגובה 68415). ושב באה הבטחה של מסמכים כ-‏22 דפים (תגובה 68543) בתנאי שעו''ד יאשר. גם מזה לא יצא כלום.

מעניין מדוע?
_new_ הוספת תגובה



ואתה מקבל את התשובות האלה...
בועז מושקוביץ (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 18:53)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. הם לא יכולים להיות בטוחים לפני שבדקו. והם לא בדקו כי הם אחוזי פחד מהתוצאות.

2. שתהיה הבדיקה הנוספת - אז נראה. אין ''גורמים המעוניינים בתיאוריות הקונספירציה'' - זה ביטוי המוכיח את הטענה שלי שהם פוחדים ממשהו. יש אנשים שמחפשים את האמת בפרשה.

3. סהרורי תבל אבא שלהם. תבקש מהליצנים האלה להרכיב בעניין הזה רשימה הדומה לזו שכתבו מדעני NASA ותראה איזה הפחד יהיה להם בעיניים.
_new_ הוספת תגובה



ואתה מקבל את התשובות האלה...
לוי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:06)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בבידוי הראיות , בהסתרת ראיות ובטיוח מעורבים 4-5 שופטים עליונים .
חשיפת מידע זה תקעקע את שארית האמינות המינורית אשר עיין קיימת אצל חסידים שוטים בבית המשפט העליון .
_new_ הוספת תגובה



כולל הנשיאה הנוכחית של בית המשפט העליון
בועז מושקוביץ (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:20)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ועוד שני יועצים המשפטיים לממשלה, שני ראשי שב''כ לפחות, מפכ''ל משטרה אחד לפחות וכד'.
מעניין, שאם היה מדובר בכל נושא אחר - הרוב היו מסכימים, שכל הנ''ל מסוגלים לביצוע עבירה, חיפוי וחיפוי הדדי. רק בנושא רצח רבין יש לאנשים התנייה שתולה במוח - אין כניסה!
_new_ הוספת תגובה



אתה טועה ומטעה
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:28)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק מעט מאד אנשים היו מסכימים שהנ''ל ''מסוגלים לביצוע עבירה, חיפוי וחיפוי הדדי''. בדיוק ההפך.
_new_ הוספת תגובה



אני הבאתי לכאן את תמצית הדברים
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:12)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא יודע מה הם בדקו ומה הם לא בדקו אבל אני מניח שהם פחות או יותר יודעים את מה שנאמר ונכתב בנושא. מאחר וההחלטות בנושא אינן בידם אני מעריך כי הם לא דברו מתוך חשש לגילוי איזו אמת נסתרת.
_new_ הוספת תגובה



אתה ''מניח'' שהם יודעים...
בועז מושקוביץ (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:26)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם לא יודעים כלום, הם פוחדים לגעת בזה כאילו היה זה ברזל מלובן. ההחלטות לא שלהם, אבל התפקיד... הקריירה... ההשקפה הפוליטית המיוצבת...
לא חראם לסכן את הכל בגלל איזו אמת הסטורית וגורלות של כמה אנשים הקשורים בה?
גם אתה לא יודע כלום - בגלל אותו פחד.
_new_ הוספת תגובה



אני הבאתי לכאן את תמצית הדברים
לוי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:30)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חביבי אתה נאיבי לאללא . נסה להתבטא בפני הממונה עליך בנושא שלא נוח לו ותראה מה יקרה .
_new_ הוספת תגובה



אני לא נאיבי, אני כתבתי את מה שאתה כתבת
בועז מושקוביץ (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:36)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק הניסוח קצת שונה.
הם פוחדים.
וגם אתה פוחד, לכן אתה הלכת לכל מיני חברים שיחליטו בשבילך, במקום ללמוד את העובדות ולהפעיל את הראש באופן עצמאי.
אתה האיור המוחשי ביותר למה שאני כתבתי במאמר.
_new_ הוספת תגובה



אני לא נאיבי, אני כתבתי את מה שאתה כתבת
לוי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:58)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה לי שהגבת על מה שאני כתבתי על דברי עמיש ולא אליך .
_new_ הוספת תגובה



שטויות
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 20:02)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מה זה שייך?
עמיש (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:37)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם דברו אתי ואני לא ממונה על כלום.
ומאידך אני לא רואה מה יש לממונה של כל אחד מהם נגד בדיקת הנושא.
אני מאמין שהם אמרו מה שהם באמת חושבים, אולי לא את כל מה שהם חושבים אבל מה שנאמר הם באמת חשבו.
_new_ הוספת תגובה



מה זה שייך?
לוי (יום שלישי, 14/11/2006 שעה 19:54)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראה מה קרה לרמון המסכן . הוא בס''הכ רצה לשפר את המערכת לפי דרכו וראה איזה בק פייר הוא חטף .
איני יודע מי הם אלה אשר דיברת איתם ( בעצם גם לא מענין אותי ) ומה האינטרסים שלהם . אני בדעה שהם זהירים לכן לא אמרו שום דבר שיש בו תוכן .
_new_ הוספת תגובה



היתה תכנית מצויינת בטלויזיה
חנה אייזנמן (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 16:03) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שמעלה שאלות שאין להן תשובות, להוציא תשובה ברורה אחת - קונספירציה. כולם שיקרו, ויותר מכולם ד''ר היס. אבל הכי מעניין בכל ההצגה הזו היתה העובדה, שכאשר הכל מונח כבר על השולחן, כל הקלפים גלויים, עדיין איש אינו מעיז לומר את המובן מאליו. זה היה הקטע המאלף ביותר בכל הסיפור הזה.
(רשמתי אז את השאלות הבולטות, אך איני מוצאת את הדף, על כן איני יכולה להרחיב, רק מעט מן הזכרון).
ד''ר היס סיפר שכאשר מגיעה גופה, מניחים אותה על השולחן ובודקים את כולה, קודם לפנים, אח''כ גב, או להיפך.
כאשר הוא נדרש לשאלה איך זה לא גילה כדור שלישי, הוא מספר שנבדק רק אותו חלק האמור להיות פגוע...
הראו את המעיל, את הגופיה וכו' והדרך הקלה החוצה, היתה להימנע מהגעה למסקנות.
התובעת דברה על הכדורים - הולופוינט או לא הולופוינט, ואז נסתבר שאין לה מושג בנושא, וכו'

כל מי שראה את מסכת השקרים, לא יכל היה שלא להגיע למסקנה היחידה המתבקשת, היתה כאן קונספירציה ענקית, שבה היו מעורבים רמאים רבים, וגם אחרים, חלקם כבר אינם איתנו היום! הם ידעו יותר מדי.

היה גם סיפור הדף עם כתם הדם שהציג לראווה שמעון שבס (יש לשער שבועז דבר על זה מזמן), אילו היה לקונספירטורים שמץ של אינטליגנציה, היו מציגים דף עם ארבעה חורים מוכתמים בדם (הדף היה מקופל לארבעה בכיסו של הז''ל).
דבר מעניין נוסף - כל התועבה הזו היתה תפורה בחוטים גסים כל כך, ובכל זאת, עדיין לא הגיעו לחקר האמת. פשוט לא נותנים!
בין אם היה זה עמיר ובין אם לאו, למה שנקרא ''ימין'', לא היה בדל של זיקה או נגיעה לעלילה הזו, שהשמאל רגיל לכשמותה מקדמת דנא!
_new_ הוספת תגובה



היתרון האחד של התוכנית ההיא - כולם נחשפו כשקרנים, כולל הבמאי
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 16:09)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה וגם ''שיר השלום'' מוזכר בפרקים הקודמים (הקישורים בראש העמוד)
_new_ הוספת תגובה



דווקא בעניין שיר השלום
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 16:53)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנושא נבדק כבר מזמן, למעשה יום לאחר שאחד העתונים הציג את הדף המוכתם בדמו של ראש הממשלה וטען כי זהו חור, יצאה הודעה באותו עתון עצמו ואמרה כי לא מדובר בחור אלא בכתם והציגו זאת בתמונה מוגדלת וברורה.
_new_ הוספת תגובה



בעניין שיר השלום
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 17:08)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש שני דפים - אחד עם חור מאד ברור ואחד השמור בגנזך המדינה, ללא החור.
_new_ הוספת תגובה



מנין לך?
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 17:14)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה חדש לי.
_new_ הוספת תגובה



בוקר טוב, עמיש
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 17:31)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לך מושג בכל בנושא, אתה לא קורא את המאמרים המוצעים לדיון - מה אתה עושה פה? לך לישון.
_new_ הוספת תגובה



בקיצור אתה מתחמק
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 18:03)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מכל שאלה ישירה.
מברבר בלי סוף על כל העולם ואשתו אבל כששואלים שאלה מדוייקת אתה מתחיל להתפתל כמו צלופח.
אולי תביא הנה מישהו רציני לענות לשאלות? (אם תצליח למצא מישהו רציני שעוסק בנושא)
_new_ הוספת תגובה



צלפוח מי שמדבר
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 18:21)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני כתבתי סדרה בת 4 מאמרים והבאתי קישורים לחומר קריאה נוסף.
1. אני מוכן ומעוניין לענות על כל שאלת הבהרה, לשמוע ביקורת אינטליגנטית, לשוחח ולהתווכח בנושא הנדון.
2. אני לא מתכוון לענות על שאלה, שהתשובה לה מופיעה במה שכבר נכתב.
2. אני לא מתכוון לעסוק בנושאים שאינם הנושאים הנידונים במאמרים רק כי ככה בא לך.
אלה התנאים שלי.
מי שזה לא מתאים לו - מוזמן ללכת לחפש לו מה לעשות במקום אחר.
_new_ הוספת תגובה



השאלה היא למה אתה ממשיך להתפתל בקצה הפתיל של הקנטרן הזה.
חנה אייזנמן (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 18:40)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרי זה כל תפקידו כאן. מדובר בקרציות. לאחר שאמרת ופירטטת והעלית גירה, שוב ושוב, הם יתקעו לך את השאלות האבסורדיות שלהם, ומכיוון שנמאס לך לחזור על עצמך כמו תוכי, אתה מסרב לענות, ואז יש להם פתחון פה. אז אין לך תשובות, כביכול, אין לך מושג על מה אתה מדבר וכו'. באיזו שהיא נקודה, רצוי מוקדמת מאד, צריך להפסיק את הנידנוד הזה! להפסיק להגיב! אתה נותן לו להצית בך את הפיוזים, לא חבל?
חזור לאחור וראה את השטויות שהוא כותב. בעצם, אתה יכל לוותר על זה, חבל''ז!
_new_ הוספת תגובה



חנה, את צוקדת. סיימתי איתו.
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 18:53)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



תגיד מר מושקוביץ
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 19:58)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך אתה מצפה לשכנע מדינה שלמה בכל העניין אם אין לך סבלנות לענות אפילו על שאלה אחת פשוטה?
בסופו של דבר אתה / אתם באים לשכנע עם שלם בכך שקרה משהו שהוא כמעט בלתי נתפס וכאשר אתה נתקל באדם אחד (ולצרך העניין אני מסכים שנגיד שאני סתם נודניק קנטרן) ששואל אותך שאלה או שתים מאד פשוטות, אתה שולח אותו בעצבנות לכל הרוחות ומנסה לסתום לו את הפה.

אני חושב שאתה מכשיל את עצמך.
ועכשיו, תנסה להיות סבלני ולהפנות אותי אל המקום שבו הסברת מנין לך שהיו שני עותקים של שיר השלום.
_new_ הוספת תגובה



שלחתי אותך לקרוא את התשובות לשאלות שלך
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 20:05)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפני שאתה תקרא ותבין את הנקרא - אל תחזור אלי.
_new_ הוספת תגובה



שלחתי אותך לקרוא את התשובות לשאלות שלך
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 20:33)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בקיצור, בסוף תשאר עם גב' אייזנמן הנכבדה ואולי עם אדון לוי ותמשיך להתלונן שאף אחד לא רוצה לדעת את האמת.
זה מאד נוח להמשיך ולרבוץ בביצה החמימה אבל אם רוצים לשכנע קהל גדול כדאי להיות יותר סבלני ומשתף פעולה ולא סתם לסתום לאנשים את הפיות.

מה כל כך קשה לך להצביע על הנקודה שבה הסברת/הוכחת/הראית שהיה יותר מעותק אחד של שיר השלום? האם אני או כל אדם אחר צריך לעבור עכשיו על כל המאמרים על מנת להבין נושא כל כך שולי?

או שאין לך תשובה או שאתה מרים ידיים מהמאמץ לשכנע. יתכן ויותר נעים לך סתם לזעוק חמס על כך שכולם מתעלמים ולא מבינים.
_new_ הוספת תגובה



תגיד מר מושקוביץ
לוי (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 20:24)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמישלה מר מושקוביץ סידר עבורך את החומר במבנה לוגי מאורגן כולל ספרות ומראי מקומות . קרא ולמד את החומר . ערוך לעצמך שאלות נקודתיות והפנה אותן למר מושקוביץ .יריות ספורדיות מן המותן החוזרות על עצמן לא מקדמות את הברור .
הרושם המתקבל הוא שאין לך ענין בתשובות ובנושא אלא מטרתך לעורר גלים . למר מושקוביץ אין ענין בפעילות כזו .אי לכך מצא קורבן אחר .
_new_ הוספת תגובה



תגיד מר מושקוביץ
חנה אייזנמן (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 21:01)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לתינוק שנשבה, צריך להגיש הכל בכפית ואולי בבקבוק.
אלו דברים שעליהם חשב בועז מושקוביץ וגם כתב, השמאלן לא חשב, לא כתב וגם לא קרא -

הפיזיקאי נחום שחף, שלא היה מוכן לקבל בקלות יתרה ניסים ונפלאות המתקיימים להם בנפרד מחוקי הטבע, הגיע לגנזך המדינה ביחד עם הצוות של ג'יי בושינסקי מהתוכנית ''60 דקות'' על מנת לעיין בדף המפורסם. מנהל הגנזך התבקש על ידי דליה רבין לסייע. יש לציין , שדליה רבין בקשה לסייע לאחר שהוצג בפניה שיר השלום המזויף, יחד עם מספר ממצאים, המוכיחים לכאורה ירי מקדימה ולא מאחור, כפי שהיה טעם לצפות בירי אל גבו של רבין.

הסתבר, שהדף עם המלים של ''שיר השלום'' השמור בגנזך, נושא כתם דם דומה מאד לזה, שהופיע ב''מעריב'', אך סימן חור הקליע המסתורי נעלם ממנו כמעשה קסם נוסף בתוך שרשרת הניסים והנפלאות סביב השיר הרווי לכאורה בדמו של הנרצח. איך קרה, שקיבלנו שני דפים כמעט זהים של ''שיר השלום''? האם צלמי ''מעריב'' זייפו את החור? הם סתרו אפשרות זאת תוך הצגת סדרת תצלומים מקוריים. האם הדף שנשמר בגנזך זויף? האם זויף אחרי שהגיע לשם או לפני-כן ועל ידי מי? האם הדף מרוח בדם אמיתי והיכן בדיקת DNA המוכיחה זאת?

ריבוי הדפים כשלעצמו אינו מהווה אליבי ליגאל עמיר, אבל הוא מהווה כתב אישום נגד אלה הסוחטים ממותו של רבין כל טיפת שמלאץ תעמולתי. ריבוי הדפים, כמו חורי שיר השלום הפלאיים הבאים והולכים מאליהם, מוכיחים שלמי שרצה לחנך את העם מחדש תוך ניצול הירצחו של רבין, אין קווים אדומים. וראוי לשאול כמה זיופים ומעשי קסם נוספים מתקיימים להם בסתר מעיניו הבוחנות של הציבור התמה? האם החורים הבאים והלכים ב''שיר השלום'' או והחור השלישי בקדמת חולצתו של רבין הינם סוף פסוק לכזבים או שמא נכונו לנו הפתעות נוספות?
_new_ הוספת תגובה



תודה
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 21:25)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דהיינו, נאמר לנו כי דליה רבין בקשה לסייע במציאת המסמך מאחר ובפניה הוצג שיר השלום עם חור מלפנים ומה שנמצא הוא כי בגנזך המדינה מצוי שיר השלום מוכתם ללא חור.
האם הבנתי נכון כי העותק עם החור מלפנים לא נמצא פיזית?
(ואגב, אם הוא היה מקופל בכיס הקדמי, ואם אכן היתה יריה מלפנים, מן הסתם היו בו יותר מחור אחד הלא כן?)
_new_ הוספת תגובה



הבחור הזה פשוט חסר תקנה...
בועז מושקוביץ (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 21:55)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פתאום הוא גילה את הסתירה בין הקיפול של הדף לבין יחידותו של החור המפורסם... ענק!

ועוד הוא מבקש מנחום שחף להוציא ספר.
למשל, יש ספר רציני מאת נתן גפן, אבל עמיש'לה לא קרא אותו.

לוי, אמרת שיש לך סבלנות לחנוך אותו?
כולו שלך, כי לי כבר אין ואני באמת נסחפתי יותר מדי אחרי ''רות, סוף''.
_new_ הוספת תגובה



אני מתחיל להבין
עמיש (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 22:07)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדוע אף אחד לא מאמין לך ולא רוצה לשמוע אותך.

פשוט אין לך את זה, אתה לא מסוגל להתמודד אפילו עם שאלות פשוטות שמישהו שואל אותך באיזה פורום נידח.
למה אם כן שתצליח לשכנע ציבורים גדולים?
לא די בתחושה הפנימית שאתה צודק, על מנת להעביר את תחושת הצדק שלך גם לזולתך עליך לעשות דברים אחרים.
אבל אתה לא מסוגל לכך.

כאמור - צריך מישהו רציני שיעסוק בזה ועדיין לא נמצא האיש.
_new_ הוספת תגובה



אני מתחיל להבין
לוי (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 18:47)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמישלה כבר קבעת שאף אחד לא מאמין להרשקוביץ .
חביבי אתה מגזים. רבים וטובים מאמינים לו ולאחרים הקרובים לעמדתו .
_new_ הוספת תגובה



יש עותק אחד בלבד
צדק (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 4:53)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ה''חור'' שמדברים עליו הוא זיוף שהופיע בתקשורת.
הופיע צילום של השיר עם חור לכאורה.

לאחר שהחור הפך לבדיחה באמצעות השאלה הפשוטה,
''איך חור אחד אם השיר היה מקופל?''.

ניסו הזייפנים לתקן ככל האפשר את החור המדומה
שנעשה בעזרת פיח וצבע. לכן נשאר שם כתם.
סימן וסמל לנוכלות השמאלנית, עבור הדורות הבאים.
_new_ הוספת תגובה



אתה לא חושב שזה נמאס?
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 6:22)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לשמוע אותך חוזר על עצמך כמו תוכי? הרי קבלת תשובות מלאות ומפורטות לכל אחת משאלותיך, ואתה מתחזה כאילו הן לא קיימות מאחר ולא טרחת לקרוא אותן.

אחת מהשתיים, או שאתה לא מסוגל להבין את מה שקורא ולכן אתה טוען ''לא נתת תשובה'', או שאתה מבין טוב מאוד את מה שאתה קורא ובסך הכל מהווה בורג נוסף במנגנון הסחת הדעת המנסה לערער את אמינות התשובות.
_new_ הוספת תגובה



בוא נעשה עסק
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 7:49)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תלמד ממני. כמו שאני לא קורא את פצצות השעמום שאתה מטיל כאן, אתה אל תקרא את ההודעות שלי.
מה דעתך?
_new_ הוספת תגובה



אני דווקא די נהנה
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 8:05)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מקריאת החומר שלך. זה די מסקרן לראות עד לאיזו רמה אפשר לרדת כשמודרכים ע''י שנאה. אתה ודומיך מגדירים כל פעם מחדש את המושג ''אפס מוחלט''.

אתה עושה לעצמך שרות טוב בזה שאינך קורא את החומר שלי. הסכנה שתבין את זה מזערית ביותר, ואם בכל זאת יתרחש הנס וזה יקרה, תגיב שלא לעניין.
_new_ הוספת תגובה



אתה דוקא צריך להיות מבסוט
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 8:36)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גדולי הפיזיקאים נכשלו בהשגת האפס המוחלט והנה אתה גילית אותו באקראי.
שילוב של אייזיק ניוטון ואלכסנדר פלמינג בזירת פא''צ.
_new_ הוספת תגובה



אתה דוקא צריך להיות מבסוט
לוי (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 8:54)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך זה שלא נתמנית כעורך לכתב עת פזיקלי ?
_new_ הוספת תגובה



אתה דוקא צריך להיות מבסוט
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 9:14)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומי אמר לך שלא?
_new_ הוספת תגובה



אתה דוקא צריך להיות מבסוט
לוי (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 9:22)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בעצם מיהו ניוטון ?
את מי הוא נישק ?
את מי אנס?
חבר מרכז של איזו מפלגה הוא ?
היה בעד השלום או נגד השלום ?
שטחים תמורת שלום או שלום תמורת שטחים ?
עשה לביתו וכמה ?
_new_ הוספת תגובה



דווקא מבחינת עשיה לביתו
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 9:44)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא זכור לי שהוא היה מוצלח במיוחד. נצפה לאחרונה כמנהל המטבעה הממשלתית באיזה חור.
_new_ הוספת תגובה



אלכסנדר פלמינג לא היה פיסיקאי
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 21:17)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



נכשלת במבחן
עמיש (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 21:33)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המכנה המשותף הוא שגם הוא וגם ניוטון גילו במקרה את תגליתם המפורסמת.
לפחות זה מה שהיה כתוב בספרים שקראתי אי פעם.
_new_ הוספת תגובה



הפעם אתה נכשלת, עמיש ידידי
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 21:54)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה נכון לגבי פלמינג, אצל ניוטון זה בכלל לא היה במקרה, למרות שזה סיפור יפה אותו מקובל לספר לילדים בבתי הספר.

ניוטון התמהמה בפרסום מחקריו כי הוא סבל מחוסר ביטחון עצמי, אבל אף אחת מתגליותיו - לא בפיסיקה ולא במתימטיקה - לא היתה במקרה.

לגבי פלמינג, למעשה התגלית היתה של אסיסטנט שלו והוא קבל עליה קרדיט שלא כל כך הגיע לו.
_new_ הוספת תגובה



צלפוח מי שמדבר
Israeli101 (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 20:55)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמה עשרות תגובות קודם תגובה 86568 סיימת בתגובה לעמיש ב- ''רות, סוף.''

אבל הינחת לו לגרור אותך באף עוד ועוד!
חנה צודקת.
_new_ הוספת תגובה



צלפוח מי שמדבר
לוי (יום רביעי, 15/11/2006 שעה 21:29)
בתשובה לIsraeli101
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לדידי אני מוכן להמשיך לחנוך את עמישלה . בימי חלדי נתקלתי בקשי הבנה רבים . במקום לצפות בטלויזיה האנטישמית אני משחק במחשב . קופץ מאתר לאתר ולא כבול לקשקשת של הקריינים האנטישמיים .
_new_ הוספת תגובה



עוד שיטה מובהקת של של סוכני מכירות: לקצר אותך בזמן
מיכאל שרון (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 4:44)
בתשובה לIsraeli101
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולהלחיץ אותך. מושקוביץ' עושה זאת בביטוי ''רות סוף''.

שיטה אחרת, היא לשלוח אותך לקרוא קורפוס שלם של כתבים במקום לענות ישירות, בקצרה ולעניין.

זאת הם למדו משרלטנים רוחנים למיניהם, הדורשים ממך קודם כל ש''תאמין''. הסטליניסט מושקוביץ' למד שיטה זאת ממורו סטלין, ומאחרים ששלחו ברי פלוגתא לקרוא את כל כתבי מרקס ולנין, בשביל שיהפכו ''מאמינים'' ואז ''האמת'' תזהיר להם כאור, במקום להציג שאלות מביכות.
_new_ הוספת תגובה



תן לי להלל אותך שאתה מגיב ב-‏4.44
איש צדק ושלום (יום שישי, 24/11/2006 שעה 19:33)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה זמן הכי טוב למכור שטויות, או ללחוש משהו לא חשוב באוזנה של הפילגש

ולעינננו,אין כל קורפוס של של כתבים שמחכה לנו בחוץ צריך
לנער את השרלטנים שאומרים שאין בכלל קונספירציה כלל
ולהוכיח להם באיתות ובמופתי שרצח רבין היה יכול להתקיים רק דרך קונספירצייה ולא ברצח ישיר

בעניין עלה בעבר גם בנושא רצח טרוצקי ופוטין
_new_ הוספת תגובה



באחד הגליונות הראשונים של ''נתיב''
חנה אייזנמן (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 17:03) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לאחר רצח רבין, היה מאמר מצוין חתום בשם ''תרז בוליבר'', תחת הכותרת - ''הם יורים גם בסוסים מתים''. כדרכי בקודש, כרגע איני מוצאת אותו.
סיפור הרצח מובא שם, כאילו אירע באחת מרפובליקות הבננות הדרום אמריקניות. כל שמות ה''גבורים'' שונו קמעא, אך אפשר בקלות לזהות למי הכוונה. מאמר חכם מאד. וגם נחמד.
ממש כדאי לקרוא.
_new_ הוספת תגובה



אז כך - ''הם יורים רק בסוסים מתים'',
חנה אייזנמן (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 18:08)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תרס בוליבר, ''נתיב'', פברואר, 1996.

הנפשות הפועלות - נלה מרין, אשת נשיא הרפובליקה, וכו'
קריסטובל מרין - וכו' וכו'
רמון נבז -
טוני ארנסטין -
חוליו קדיר -
רמון מנז -
קאמרדוס-רוזנקרנץ וגילדנשטרן - בכירי השירות החשאי (סקוריטט).....
וידל אססין - (כינוי קוניאק)
קאמרד - אליאס מסיס (כינוי וודקה)

וכו'
ונמצאים שם ה''אצטקים'', קאמרד טמפלר, לינה רמיר, איסטבן חבייר, ניני גרסייהו, תנועת נשים עובדות ומתפקדות (תנע''מ), גנרל ברדק,
כדאי לקרוא, לראות את התמונות המצורפות ואת אוסף הנעליים של נלה מרין, ובכלל.

בועז, אם טרם קראת, כדאי מאד!
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
עמיש (יום חמישי, 16/11/2006 שעה 17:09) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חלק שני הופיע בשעטו''מ

_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
לוי (יום שישי, 17/11/2006 שעה 7:12)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האנשים ה''רציניים '' לא מדברים על קונספירציה אלא על שלומיאליות עלובה . זיוף התפור בתפרים בלתי מקצועיים .
אגב, כדי להרשיע מי שהוא בפלילים יש להציג ראיות למעלה מכל ספק לכן גילוי פגם אחד מספיק בדרך כלל לערר את אמינות התביעה . במקרה של רצח רבין העלו מספר ספקות אשר לא יושבו לכן ההרשעה פסולה .
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
א. פרקש (יום שישי, 17/11/2006 שעה 8:11)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במקרה רצח רבין יש עובדות, יש עדויות ויש ממצאים מהשטח. אין בכלל חור שחור באירוע. הכל היה ברור לכל חוקר של מקרי רצח.
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
לוי (יום שישי, 17/11/2006 שעה 8:22)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא נכון שקר וכזב .
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
א. פרקש (יום שישי, 17/11/2006 שעה 8:41)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש כנראה אמת אחת שהוכחה בבית המשפט. לעומת יש הרבה תיאורייות, קונספירציות וסיפורי בדים. זה דבר טיבעי שקורה סביב כל אירוע משמעותי שמפיע על הכלל.
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
לוי (יום שישי, 17/11/2006 שעה 8:44)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בבית המשפט לא הוכח שיגאל עמיר הוא הרוצח .
זה היה משפט ראווה מבוים לפי המתכונת הבולשביקית הידועה .
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
א. פרקש (יום שישי, 17/11/2006 שעה 9:05)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טוב, זה כבר ויכוח חדש. למיטב זיכרוני המשפט היה תקין, שכלל מסכת ראיות וגם את הודאתו של עמיר ברצח.
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
לוי (יום שישי, 17/11/2006 שעה 9:56)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על פי המשפט העברי האומר רצחתי את הנפש לא אמר כלום .
אצל סטלין כולם הודו .
ברנס הודה ברצח
עזריה הודה ברצח
סולימן הודה ברצח
חבורת מעץ הודו במה שהכתיבו להם
לפי היהדות הודאה בעכירה פלילית אינה ראיה . בהיותי נער התפלאתי על כך. כאשר גדלתי הבנתי מדוע .
לפי אילו קריטריונים בדקת אם המשפט היה תקין ? החלטת סתם ככה . המשפט של ברנס היה תקין ?
_new_ הוספת תגובה



תתחיל לקחת אבץ. הזכרון שלך במצב גרוע.
צדק (יום שישי, 17/11/2006 שעה 10:39)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משפט ראוה סטאליניסטי.
השופטים מונעים מיגאל עמיר לדבר בחפשיות.
מתעלמים ממשפטים חשובים מאד מאד, שהוא אומר.
משפטים בנושא איומי השב''כ.

איך בית משפט מרשיע ברצח כאשר אין ברשותו
עד אחד !! המעיד שראה את רבין נפגע?
זה יכול להיות רק אצל סטאלין !!.......וישראל..

ליגאל עמיר אין הגנה ראויה במשפט.
עו''ד מתחיל היה מוציא אותו זכאי אם היה מתנהל משפט נורמלי.
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
לוי (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 7:13)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה לא ויכוח חדש זה המשך מעשה הנבלה .
_new_ הוספת תגובה



ליצן קטן שלי אולי תשיב לי
צדק (יום שישי, 17/11/2006 שעה 10:21)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על שאלות פשוטות...ונראה כמה הכל ידוע וברור...

1. האם מישהו ראה כתמי דם במקום ה''רצח''?
לא לשכוח, מדובר בבית חזה קרוע.פצעי מוות.

2. כיצד הסביר בית המשפט את הנס הגדול,
אדם בן 70, עם חוליות שדרה מרוסקות, קופץ לרכב?

3. מה ההסבר המדויק לקריאות ''סרק, סרק''?
קריאות המגובות בעדויות של אנשי בטחון,
המתארות את הירי כ''קפצונים''.
מי ששמע אקדח יורה, יודע שרעש קפצונים חלש מאד.
לא לשכוח: גם לאה רבין העידה שנאמר לה
שלא קרה שום דבר זה רק כדורי סרק.

4. מה ההסבר המדויק לאיחור המופרז בהגעה לבית החולים?

5. מה ההסבר המדויק לשימוש ברכב השרד עבור פצוע קשה,
ולא באמבולנסים והצוות הרפואי שהיו בקרבת מקום?

יש עוד 750 שאלות בערך.
אני בטוח במאה אחוז שאינך מסוגל
לענות אפילו על אחת מהן.
מה שהופך אותך לידען גדול במיוחד.
_new_ הוספת תגובה



פרקש, אני מכיר אותך כאדם הרבה יותר אינטליגנטי
בועז מושקוביץ (יום שישי, 17/11/2006 שעה 10:46)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מההודעה שכתבת כאן.
אתה לא מכיר את הנושא.
אם מעניין אותך - תתחיל ללמוד. אם לא מעניין אותך -אין בעיה, אבל אז גם אל תגיד כלום.
_new_ הוספת תגובה



האינטיליגנציה שלו נעלמת בשני נושאים
צדק (יום שישי, 17/11/2006 שעה 11:12)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בנושאי יהדות ובנושא רצח רבין.
בנושאים אלו הוא כותב בחוסר הגיון מוחלט.
הוא לא בוחן שום דבר, מדבר במנטרות וסיסמאות.
בניגוד משונה לדרך כתיבתו המפורטת והמדוקדקת בנושאים אחרים.

מה זה מעיד עליו?
_new_ הוספת תגובה



מה זה מעיד עליו?
בועז מושקוביץ (יום שישי, 17/11/2006 שעה 12:50)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לדעתי הצנועה, זה קורה לאנשים כשהם מפחדים ממשהו.
פחד משבש שיקול דעת ומונע זרימת מידע אל מרכזי קבלת ההחלטות.
ברם, חוות דעתי זאת נובע מניסיון בלבד, אינני פסיכולוג מוסמך.
_new_ הוספת תגובה



מה זה מעיד עליו?
א. פרקש (יום שישי, 17/11/2006 שעה 18:14)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נחמד היה לקרוא את הניתוח המבריק שלכם עלי. לא חשוב מה שאמרתם, העיקר שאמרתם - משמע אני קיים.
_new_ הוספת תגובה



ממש מעורר בעיות שכמוך
דוד סיון (יום שישי, 17/11/2006 שעה 19:04)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שתי הבעיות החמורות שלך:

1. שההיגיון שלך לעולם לא נעלם ולו לרגע אחד. בנושאי יהדות, רצח רבין המציאות וכו' זה אפילו מרגיז כל מיני אנשים שהודעותיהם מנוסחות באמצעות סיסמאות ותוויות.

מה יהיה הסוף איתך, עד מתי תפריע לזרימת ההיגיון אצל אנשים כאלו?

2. אינך חושש (לא מפחד) להביע את ספקותיך (בטחונך) בתאורים לא אמינים (לא מציאותיים). אתה אפילו מעיז להגיד שהתיאורים והתאוריות הללו פשוט לא נכונים. אבל זה עוד לא הכל כי בעוונותיך הרבים אתה מעורר פחדים קאמיים בבעלי התיאוריות הללו.

לעזאזל איתך עד מתי תמשיך לעורר את הפחדים הללו?
_new_ הוספת תגובה



ממש מעורר בעיות שכמוך
Israeli101 (שבת, 18/11/2006 שעה 0:41)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''לעזאזל איתך''

לשכאלא כוונתי!
_new_ הוספת תגובה



Israeli101, שוב לא הבנת אבל קישקשת הודעה
דוד סיון (שבת, 18/11/2006 שעה 8:55)
בתשובה לIsraeli101
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמה שזה אופייני...
שוב לא הבנת את ההקשר...
_new_ הוספת תגובה



ממש מעורר בעיות שכמוך (-:
א. פרקש (שבת, 18/11/2006 שעה 20:11)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין מה לעשות, אלה חיינו וצריך להתמודד גם עם שכאלה.
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
לוי (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 7:12)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ישנן עדויות שקר . ישנם מימצאים שקריים מתוכמנים .
החור השחור שאני מדבר עליו הוא חלק מהתיכמון ובדוי הראיות . מדובר בחור שחור בסרט של עיתונאי . החור השחור מכסה על מה שהתרחש בין המשטרה והשבכ וכן בין השבכניקים אחרי ירי הקפצונים של יגאל עמיר .
_new_ הוספת תגובה



חבל על הזמן. יש לנו עסק עם מנותקים מרצון
צדק (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 7:29)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבאתי בשרשור זה עובדות, עדויות, שאלות.
המכחישנים המנותקים התעלמו מהם באופן שיטתי.
והם עוסקים בהפרחת הזיות וטענות עלובות ברמה של פיגור קשה.
זה נסיון להסביר לסטאליניסט שסטאלין רוצח,
משימה בלתי אפשרית לפחות עד שיגיע חרושצ'וב.
_new_ הוספת תגובה



חבל על הזמן. יש לנו עסק עם מנותקים מרצון
לוי (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 7:44)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חביבי , לא בטוח שהם לא הבינו את משמעות דבריך . הם צמודים לאג'נדה שלהם ואינם מגיבים ענינית . גם הכותרת קונספירציה אינה תואמת את הנושא . הנקודות המועלות בדיון הזה וגם בדיונים אחרים אינו מכיל ניתוחים מתחום מדעי המדינה , ההיסטוריה והפסיכולוגיה אלא מתחום הטכנולוגיה , הרפואה והפיזיקה . תחומים הרבה יותר אמינים ומבוססים . הם מנסים לדחוף את הדיון לתחום הדעות הקדומות וסיפורי הסבתא .
_new_ הוספת תגובה



גם הכותרת קונספירציה אינה תואמת את הנושא
עמיש (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 8:02)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דומני כי זו כותרת המאמר של מר מושקוביץ או שמא אני גם לא יודע לקרא?
_new_ הוספת תגובה



גם הכותרת קונספירציה אינה תואמת את הנושא
לוי (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 8:30)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מוסקוביץ השתמש במילה אשר הוכתבה ע''י התקשורת האנטישמית הישראלית . בדומה לגרוש וההגליה אשר הוכתרה ע''י האנטישמים הישראליים כ''התנתקות''. בצורה כזו הכריחו את המגורשים להשתמש בכותרת השיקרית .
_new_ הוספת תגובה



לי אין בעיה להשתמש במונח
עמיש (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 8:51)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''החיסול המבורך של גוש קטיף'' כך שאתה לא יכול להאשים אותי בהסחפות אחרי התקשורת האנטישמית.
_new_ הוספת תגובה



לי אין בעיה להשתמש במונח
לוי (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 9:04)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בסה''כ הסברתי לך מדוע מר מושקוביץ נאנס להזדקק ל''קונספירציה'' . לא האשמתי אותך בהמצאת המילה הזאת . עבור המילה ''התנתקות'' שילם מר שרון למעלה ממיליון שח ליועץ אסטרטגי כל שהוא . סכום דומה שולם עבור ''התכנסות''.
לך הצעה התואמת יותר את האירוע ''חיסול'' היא מקובלת עלי . חיסול זה הוא פרומו לחיסול מדינת ישראל . משאת נפשם של האנטישמים שבכל הדורות כולל האנטישמים היהודים .
_new_ הוספת תגובה



עמיש ידידי, לך אולי אין בעיה להשתמש במונח
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 21:27)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל לתושבי שדרות שנהנים מה''ברכה'' שלך כל יום, יש ועוד איך.
_new_ הוספת תגובה



לי אין בעיה להשתמש במונח
א. פרקש (יום שני, 20/11/2006 שעה 7:15)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הקיצוניות הזו שלך היא בעוכרך.
_new_ הוספת תגובה



לי אין בעיה להשתמש במונח
לוי (יום שני, 20/11/2006 שעה 8:04)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אתה כל כך נהנה מחיסול גוש קטין , כחבר טוב אעשה לך את היום , ואולי גם את הלילה .
האגדה היא אודות ארוע מלפני שנים רבות בתקופת ''הברית ההיסטורית'' .
הסיפור הוא אודות ''מצודדת אוסישקין ד' אשר שמו הוסב ל''נחלים'' . מתנחלי הקיבוצים דן ודפנה ראו בעין עקומה את ההתנחלות החדשה והחליטו לסלק את המורסה הדתית מן האיזור . הם הזדינו באלות ממוסמרות ויצאו חוצץ לסלק את אויבי הציונות הפולשים . חברים מהקיבוצים הדתיים השכנים טירת צבי ושדה יעקוב עמדו מול הבולשביקים ומנעו את החיסול .
באותה תקופה לא עמדו לרשות החוליגנים הסוציליסטיים , לא מזוז ולא גזוז , גם ברק ורעם לא יצאו עדין מן הארון , גם ביניש ובנדיטו היו בחיתוליהם , היממים והיסמים טרם פותחו וגם לא הקוזקים בעלי דמות השטן הרכובים על סוסים גרמניים גזעניים טרם אומצו ע''י המשטרה האנטישמית . החוליגנים הבינו שסילוק הדוסים יוצאי בית המדרש לא יהיה מסע תענוגות נסוגו ופנו לטקטיקה חילופית .
ייבוש ההתנחלות הסוררת .
לא שילבו אותה בהגנה המרחבית .
לא מכרו לה לחם מהמאפיה האזורית .
לא סיפקו לה מים .
לא שיווקו את תוצרתה .
בקיצור חרם וייבוש .
כך אל ים חורשי הרעה הערבים הצטרפו האנטישמים הציונים. כמו היום .
אין חדש תחת השמש .
הפתרון הסופי היה שהמתנחלים נשברו ועזבו את השטח .
איך אמרת ''החיסול המבורך'' הצליח . הנה כי כן האנטישמיות הישראלית של היהודי החדש היא בעלת מסורת ושורשים עמוקים .

החבר הד''ר שלנו באתר יוכל אולי לעדכן אותך גם ביחס לגרוש התימנים מחוות כנרת .
_new_ הוספת תגובה



מצודת אוסישקין ד'
דוד סיון (יום שני, 20/11/2006 שעה 9:57)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. עזריה אלון כתב שזה הישוב הקרוי בית הלל (http://www.bney-atarot.org.il/user/articles.php?oper...). הוא גם מתאר את התכנית להקמת שישה ישובים כאלו. הוא לא כתב שם על 'המלחמה' שאתה מתאר. לכן אשמח אם תצרף מקור למידע כדי שאוכל ללמוד את הנושא.

2. תימני כנרת (דיון 2544).
שוב אתה מציג את הנושא ללא ההקשר.
העובדות הן שלפני שהגיעה היהודים מתימן, תימני כנרת, אל עמק הירדן הם עברו במספר מושבות בין השאר חדרה ויבנאל. הסיבה שהם הגיעו לכנרת היא שהם ברחו מהאפליה שהיתה נחלתם במושבות. בחדרה למשל (מעוז הסוציאליזם) הם גרו במחנה נפרד ומרוחק מהמושבה ומשירותיה וזכו לאפליה בשכר העבודה. לכן הסיפור על כנרת הוא המשך, אם כי חמור יותר, של התלאות שלהם.

שתי נקודות חשובות בהקשר הזה:
1. הבעיה אינה רק בהתנהלות ''הסוציאליסטים'' אלא הרבה יותר כללית. תקרא קצת על מה שעשו אנשים בזכרון יעקב למי שלא ''התאים'' למשל.
2. ''לדידם היה זה נישול, נישול שנעשה בהערמה ובהתשת כוחות'' (יהודה ניני, ההיית או חלמתי חלום, עמ' 210).
_new_ הוספת תגובה



עוד משהו
דוד סיון (יום שני, 20/11/2006 שעה 10:47)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם ההורים שלי ''נושלו'' והם לא היו תימנים.
התופעה הזאת היתה קיימת גם בין הלא ציונים...
_new_ הוספת תגובה



מצודת אוסישקין ד'
לוי (יום שני, 20/11/2006 שעה 10:58)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הסוציליסטים פארו את עצמם שהם מגיני החלשים וראה מה הם עשו ליהודים חרוצים וציונים .
התנהגות הבולשביקים כלפי יהודים דתיים גרמה לשלילת הציונות הבולשביקית ע''י רבנים מסוימים . הציונות הבולשביקית העבירה את העולים הדתיים על דעתם ודתם . הליך זה התעצם בצורה סופר נבזית בעת העליה אחרי הקמת המדינה על יהודים מצפון אפריקה , עירק ותימן .

אני מציע שתתרכז בנושא שהעלתי אחרי שנמצה אותו נעבור לנושאים אחרים .
_new_ הוספת תגובה



הצעה מגונה
דוד סיון (יום שני, 20/11/2006 שעה 11:56)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. ההצעה שלך מגונה משום שאני עוסק בנושא שהעלית כאילו ההקשר, המציאות מסביב, לא קיים.
ב. ההצעה שלך מגונה כי אינך מתייחס לבקשה בנושא שהעלית. הבקשה להצגת פרטים על מצודת אוסישקין ד' ואיך הסיפור שלך קשור לטירת צבי ושדה יעקב ''השכנים''.
ג. ההצעה שלך מגונה כי אתה לא מוכן להסתכל במראה אבל דורש זאת מאחרים.

ד. גם היהדות החרדית האנטי ציונית פארה את עצמה בכל מיני דברים, כולל כמגינת החלשים. אז מה? התברר ומתברר שההתפארות היא כתר ללא ראש, קישקוש ללא תוכן מעשי. גם בקהילות הללו היו ויש אפליות. אז אם אתה מספר על חוליגנים שמתנכלים לדוסים הרי שהסיפור על החוליגנים הדוסים הוא חלק אינטגרלי של הדיון. ראה מה הם עשו ועושים ליהודים חרוצים, מאמינים וישרים.
_new_ הוספת תגובה



הצעה מגונה
לוי (יום שני, 20/11/2006 שעה 18:11)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דודוש כרגיל סטית מן הנושא .
_new_ הוספת תגובה



קושקוש אינך רוצה לנהל דיון
דוד סיון (יום שני, 20/11/2006 שעה 18:17)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינך עונה לשאלות הבהרה על דבריך.
אינך מוכן לראות את התמונה השלמה.
כאשר מגישים לך את הראי אתה בורח.

קושקוש ... !
_new_ הוספת תגובה



קושקוש אינך רוצה לנהל דיון
לוי (יום שני, 20/11/2006 שעה 18:24)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא בורח ולא בטיח דבר לענין ואל תתבדר .
אינך רוצה לא צריך .
_new_ הוספת תגובה



קושקוש, אתה מפחד להביט בראי
דוד סיון (יום שני, 20/11/2006 שעה 20:57)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל הראי שהצבתי לפניך הוא חלק עיקרי מהנושא.
בלי הראי לא מעניין להתעסק בעובדות היסטוריות.

קושקוש, אתה כנראה יודע מדוע הראי מפחיד אותך.
_new_ הוספת תגובה



קושקוש, אתה מפחד להביט בראי
לוי (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 18:48)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא מפחד ולא בטיח .
נא להתיחס לנושא הנדון .
_new_ הוספת תגובה



מדויק!
חנה אייזנמן (יום שני, 20/11/2006 שעה 14:07)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
עמיש (יום שישי, 17/11/2006 שעה 9:08)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בינתיים עוד לא הגעתי לזה.
אני מקווה שלא תתאכזב מן החלק/החלקים הבאים.
בשלב זה דברתי רק על הקשיים העומדים בפני מי שרוצה לשכנע את הציבור, והקשיים רבים.
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
לוי (יום שישי, 17/11/2006 שעה 10:02)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שצריך להכיר בטעותו או בזדון ליבו אינו הציבור אלא הפוקציונרים אשר ביצעו את מעשה הנבלה . השכבניקים , השוטרים , הפרקליטים , השופטים ושאר הסטטיסטים המשתפים פעולה כדי לשמור על פרנסתם ומעמדם .
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
עמיש (יום שישי, 17/11/2006 שעה 11:50)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא מאשים את הציבור בשום דבר אלא מציג את הבעיה האובייקטיבית של חובבי הקונספירציה.
עובדה היא שהציבור אינו משתכנע שיש כאן בכלל מה לבדוק, הציבור לא מתעניין ולא מוטרד.
זו בעיה שראויה לדיון ואני מנסה לעזור ולפתור אותה או לפחות להבהיר אותה.
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
לוי (שבת, 18/11/2006 שעה 18:47)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למי אתה קורה ציבור ?
חצי תריסר ברוני תקשורת?
_new_ הוספת תגובה



אנא בטובך...
עמיש (שבת, 18/11/2006 שעה 19:17)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמה אנשים קנו את הספר של נתן גפן? (למשל)
_new_ הוספת תגובה



אנא בטובך...
לוי (שבת, 18/11/2006 שעה 19:38)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא יודע.
כמה בכלל קוראים ספרים ?
כמה מגיבים למה שהם קוראים ?
התקשורת האנטישמית הישראלית מקפידה למנוע פרסום מה שלא תואם את האג'נדה שלה .
עמדתי אינה מבוססת על ספרו של נתן גפן המכיל כמות גדולה של ספקולציות אישיות . אני מתמקד בנתונים .
כפי שכתבתי כאשר מדובר בהאשמה פלילית הרשעה חייבת להיות למעלה מכל ספק במקרה של יגאל עמיר היא לא קיימת .
התמיהות אשר לא תואמות את הגרסה הרישמית לא יושבו . שים לב שאתה לא מציג נתונים התומכים בגירסה הרישמית אלא אומר דברים כללים ולא מתיחס נקודתית .
_new_ הוספת תגובה



אני עוד לא הגעתי לשם
עמיש (שבת, 18/11/2006 שעה 20:11)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואולי גם לא אגיע, בינתיים אני מנסה לתאר את התמונה מן הכלל אל הפרט, דהיינו סוגי התסריטים, הבעיות הכלליות בתסריטים, הבעיות הכלליות ביחס הציבור לנושא, דרכים אפשריות להתמודד עם הבעיות שהועלו (ואני לא מזלזל בהן) וכיוצא בזאת.

אחת הבעיות העיקריות היא לא רק שדעת הציבור בישראל אינה קונה את הסחורה של חובבי הקונספירציה אלא גם כי לא הצליחו לרתום לעגלתם שום אדם עם משקל ציבורי ראוי. גם זו בעיה שצריכה עיון, אולי אין לה תשובה מספקת אבל עיון היא צריכה.
_new_ הוספת תגובה



אני עוד לא הגעתי לשם
לוי (שבת, 18/11/2006 שעה 20:29)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דעת הציבור ? מה זה ?
שים לב בבקשה שאני לא מדבר על קונספירציה . אני מתיחס לנתונים ועובדות . אני מיעץ גם לך ללכת בדרך זו .
מה זה משקל ציבורי ראוי ?
אנשים רציניים לא קובעים עמדה אלא לאחר שבדקו את הנתונים . המערכות השילטוניות חברו יחד לחסום את הדרך לקבלת המידע . מלחמה על קבלת המידע פרושה התנגשות במערכת המשפטית הפוליטית המושחתת של מדינת ישראל . משפטן אשר יתעמת עם המערכת המשפטית המושחתת של מדינת ישראל ימצא עצמו נאשם .
רמון
נאמן
רפול
ליברמן
ריבלין
וכדו'
קשה לאנשים להקריב את כל הונם אונם ומירצם לנושא .
הדרך הנכונה היא מן הפרט אל הכלל . הסכנה הלוגית היא שאם התחלת בכלל תעוות את הפרטים כדי להוכיח את הכלל שלך .
_new_ הוספת תגובה



כל מה שאני יכול להגיד לך
עמיש (שבת, 18/11/2006 שעה 20:52)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשלב זה הוא שכל אחד יכתוב על מה שמעניין אותו, על מה שהוא יכול ועל מה שהוא רוצה.

אני בחרתי בדרך הזו ואם אתה חושב שיש ללכת בדרך אחרת אתה כמובן מוזמן לעשות זאת.

לעניין אנשי הציבור - אני לא קונה את הסיפור הזה. יש מספיק אנשים אמיצים, ישרים, נקיי כפים וברי לבב בצמרת החברה הישראלית. אנשים שלא מהססים ללכת עם האמת שלהם ושאינם פוחדים מאף אחד. אנשים כאלה יש בכל המחנות הפוליטיים, הם אינם רבים אבל הם בהחלט קיימים.
_new_ הוספת תגובה



כל מה שאני יכול להגיד לך
לוי (שבת, 18/11/2006 שעה 21:12)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מצידי לך בדרכך . דרך חתחתים אשר תטה אותך מן האמת .
_new_ הוספת תגובה



אני עוד לא הגעתי לשם
לוי (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 7:18)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לרשימה יש להוסיף גם את חוטר ישי .
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
א. פרקש (שבת, 18/11/2006 שעה 20:14)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וזה אולי בגלל שהציבור נבון דיו להבין שאין ממש בכל אותן תיאוריות קונספירטיביות?

צריך לציין שדווקא הציבור הישראלי לא עושה את חייו קלים כל כך תמורת נטישתם לזרועות הקונספירציה. וזאת לעומת ארה''ב למשל שלכל אירוע פוליטי, פלילי, כלכלי בינוני ומעלה מתקיימת תחרות של פרשנויות קונספרטיביות ומוקמים הרבה אתרי אינטרנט הזויים. אני מקווה שהמחלה הזאת לא תדבק בנו, כי זו ממש סכנה המצביעה על איזשהו חולי חברתי.
_new_ הוספת תגובה



קונספירציה שמונספירציה
לוי (שבת, 18/11/2006 שעה 20:32)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך מודדים את נבונות הציבור ?
_new_ הוספת תגובה



חובה לציין דבר אחד לפחות
עמיש (שבת, 18/11/2006 שעה 20:48)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לנו כאן מידע ישיר על נפוצות התיאוריות הללו בציבור האמריקאי כשם שיש לנו מידע על מה שקורה כאן.
ככל שאני יודע, יתכן וגם בארה''ב זו נחלתו של קומץ הזויים, פשוט אין לי מושג ואני נזהר מלשפוט כי אין לי יכולת להעריך מתוך הכרות עם החברה בארצות הברית.

צריך לזכור כי בארה''ב אפשר לעשות הרבה כסף גם אם רק אחוז קטן מאד מהציבור קונה את הסחורה והעובדה הזו היא פיתוי גדול לכתיבת ספרים בז'אנר הקונספירציה ולעיסוק אינסופי בנושא.
_new_ הוספת תגובה



חובה לציין דבר אחד לפחות
א. פרקש (שבת, 18/11/2006 שעה 21:15)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה צודק. הדרך היחידה שאפשר כיום לבדוק את העניין הוא פשוט לספור את ''אתרי הקונספירציה'' המצויים ברשת. בישראל כמעט ואין. בארה''ב יש מאות אלפי אתרי קונספירציה או מקדמי קונספירציה. וכעת אינני מדבר על ה'וירוסים' שמייצרם את ה'מוגלות' האלה, אלא על ה'מוגלות' עצמן.
_new_ הוספת תגובה



חובה לציין דבר אחד לפחות
א. פרקש (שבת, 18/11/2006 שעה 21:33)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה צודק בעקרון.
אם כי הדרך היחידה, הפשוטה והמיידית שאפשר כיום לבדוק את העניין הוא פשוט לספור את ''אתרי הקונספירציה'' המצויים ברשת. בישראל כמעט ואין. בארה''ב יש מאות אלפי אתרי קונספירציה או מקדמי קונספירציה, חופפים ומשוכפלים. כעת אינני מדבר על ה'וירוסים' שמייצרם את ה'מוגלות' האלה, אלא על ה'מוגלות' עצמן.
_new_ הוספת תגובה



בועז, ראיתי ב-nfc שאתה מתעניין
חנה אייזנמן (שבת, 18/11/2006 שעה 20:56) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ב''תולעת יעקב ודוד ישמעאל''. דווקא ניתן להשיג את הספר. בידי הוא נמצא כבר כמה שנים, אך מאז ראיתי אותו בסניפי ''תמיר''. נסה בקניון האחים ישראל, בתלפיות ירושלים, או בגבעת שאול, בצמוד לחנות ''ניצת הדובדבן''. זהו ספר גאוני! ספר חובה. כבר התייחסתי אליו כמה פעמים. חתום על ידי א. ד. בן-עמי, אך זהו שם עט. יש השערות בקשר לכותב'ים. זהו מסעו ושיחותיו של הכותב עם ג'ורג' אורוול, במדינת ישראל שטירופה עולה גם על מיטב דמיונו של אורוול.
הספר עוסק גם בקונספירציה. ואם כותב הספר הזה, מאמין שהיתה קונספירציה, אז לי לא יכל להיות שום ספר בדבר. מצורף לספר דיסקט.
זה באמת, ספר חובה!
למרות שזה לא רומן, קשה להניח אותו מן היד. קשה לקרוא אותו במכה אחת כי הוא עב כרס ביותר.
אם תקנה לא תצטער. יש שם אלפי ציטוטים חשובים לענייננו.
_new_ הוספת תגובה



תודה, אנסה למצוא אותו
בועז מושקוביץ (שבת, 18/11/2006 שעה 22:11)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



תודה, אנסה למצוא אותו
חנה אייזנמן (יום ראשון, 19/11/2006 שעה 8:03)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תיקון - לא א.ד. בן-עמי, אלא, מ.ד.בן עמי.
_new_ הוספת תגובה



ללוי, בנושא ''נחלים''
חנה אייזנמן (יום שני, 20/11/2006 שעה 15:49) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האנשים במצודת אוסישקין לא נשברו! המוסדות המיישבים החליטו להעביר אותם, משום שנוכחותם באיזור לא נראתה לקבוצים ולמושבים דפנה, דן, שאר ישוב, כפר הלל וכפר סאלד, שהתעללו אנשים, בדיוק כפי שאתה מתאר.
הם הועברו קודם לוילהלמינה שננטשה על ידי הטמפלרים, ואח''כ לנקודת הקבה, שנקראה ''נחלים''.
הגרעינים הדתיים נתקלו בהתנגדות של הסוכנות היהודית לכל אורך הדרך. הם נאלצו להיאבק שנים, כדי לקבל משבצת קרקע. וכשקיבלו, היתה זו האדמה הגרועה מכולן.
הקבוצים לא רק התנגדו לקרבתם של דתיים, אלא סירבו בכלל לקלוט עליה. הם היו מוכנים לקבל רק ילדים, שהיוו חומר גלך ל''חינוך מחדש''.
ילדים, ניצולי השואה, שעלו לארץ ישראל, הופרדו בבואם לארץ, מן המדריכים שליוו אותה בתקופת הבינים, בין היציאה ממחנות, מן היערות וממוסדות נוצריים, ועד האניות, והילדים הועברו לקבוצי ה''חינוך מחדש''. מסמך בנושא זה, הראו לנו בקורס ''תיעוד בעל פה'', במכון ליהדות זמננו, באוניברסיטה העברית בירושלים.
מקורו נמצא בארכיון גבעת חביבה.
מימים ימימה התנכלה ה''ציונות הסוציאליסטית'' לנאמני העם והארץ.
ודי לעקוב אחרי כל ה''פינויים'' בימינו.
וילדי תימן, בכלל, היו טרף קל. התימנים התמימים ראו בבן גוריון את המשיח, ולא האמינו שכל הבלופים הם בלופים. בתמימות הפקירו את ילדיהם לידי אחיות ובתי חולים, ולא שבו עוד לראותם.
_new_ הוספת תגובה



המאבטח הרביעי א' ירה ברבין
מני מזוז (יום שני, 20/11/2006 שעה 23:16) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשעה 21.40, לאחר התנקשות מבויימת בכיכר מלכי ישראל שהסתבכה, ירה המאבטח הרביעי ביצחק רבין. רבין הועבר למיון באמבולנס נט''ן ובשעה 22.32 נקבע מותו, כתוצאה מכדור בחזה שריסק את החוליה D6.
השב''כ התעשת ומייד עם עזיבת הרופאים את חדר הטראומה, ירו שני כדורים בגבו של רבין, ובכך נוקה השב''כ מאשמה.
בהמשך הוחלפו המסמכים הרפואיים המקוריים בתעודת חדר מיון חדשה, ופר' היס הוזהר שיש להשמיט את הכדור בחזה, ולהתייחס רק לכדורים בגבו של רבין שנורו לאחר המוות. היס שיתף פעולה.
צילום הרנטגן של רבין הגיע לידינו בנובמבר 2005, והוכיח שרבין הגיע למיון עם פצע ירייה בודד בחזה (שריסק את החוליה D6), אך נקבר עם שלושה פצעי ירייה.

_new_ הוספת תגובה



המאבטח הרביעי א' ירה ברבין
מני מזוז (יום שני, 20/11/2006 שעה 23:20) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשעה 21.40, לאחר התנקשות מבויימת בכיכר מלכי ישראל שהסתבכה ביריות סרק מיותרות, ירה המאבטח הרביעי א' ביצחק רבין בסיום הנסיעה למטה השב''כ. רבין הועבר למיון באמבולנס נט''ן ובשעה 22.32 נקבע מותו. סיבת המוות- כדור בחזה שריסק את החוליה D6.

השב''כ התעשת ומייד עם עזיבת הרופאים את חדר הטראומה, ירו אנשי ביטחון שני כדורים נוספים בגופה, בגבו של רבין, ובכך נוקה השב''כ מאשמה.

בהמשך הוחלפו המסמכים הרפואיים המקוריים בתעודת חדר מיון חדשה, ופר' היס הוזהר שיש להשמיט את הכדור בחזה, ולהתייחס רק לכדורים בגבו של רבין שנורו לאחר המוות. היס שיתף פעולה.

צילום הרנטגן של רבין הגיע לידינו בנובמבר 2005, והוכיח שרבין הגיע למיון עם פצע ירייה בודד בחזה (שריסק את החוליה D6), אך נקבר עם שלושה פצעי ירייה.

_new_ הוספת תגובה



תיק פ 4.11.95 מדינת ישראל נגד קרני פילון והשבאב
מני מזוז (יום שני, 20/11/2006 שעה 23:25)
בתשובה למני מזוז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשפט ייערך בדלתיים סגורות

הנאשמים א' וב'

אתם נאשמים בכך שבתאריך 4/11/95 בשעה 22.35, דקות ספורות לאחר קביעת מותו של ראש הממשלה המנוח מר יצחק רבין ז''ל (מכדור בודד בחזה שריסק את החוליה הגבית), לאחר שכל הצוות הרפואי שטיפל ביצחק רבין עזב את חדר הטראומה ואתם נשארתם עם הגופה, הוצאתם אקדח ברטה עם משתיקול, ויריתם בגופה של רבין 2 יריות.

א' נאשם בכך שירה את הכדור הראשון מסוג הולופוינט, קצה חלול, לאחר שהצמיד את האקדח למותן שמאל של רבין וירה מטווח אפס לכוון המותן הימני.

ב' נאשם בכך שירה את הכדור השני מסוג הולופוינט, קצה חלול, לאחר שהסתייע בא' שעזר לו לסובב את גופו של רבין שמאלה, ובתנוחה זו הצמיד את קנה האקדח לגבו של רבין, 7 ס''מ מימין לקו האמצע, וירה את הכדור לכוון בית השחי הימני של רבין.

חומר הראיות:

חומר הראיות מבוסס על עדויות הראיה להתרחשויות שקדמו להגעתו של רבין למיון, למסמכים הרפואיים ולצילומי הרנטגן שבוצעו בגופו של רבין.

המניע למעשה:

הנאשמים א' וב' הינם מאבטחי שבאב בכירים, אשר היו ממונים על אבטחת חדר הטראומה מרגע שהגיע ראש הממשלה הפצוע למיון איכילוב.

הנאשמים פעלו על פי הנחיות מראש אגף האבטחה ג', שהיה עימם בקשר רציף ודאג להיערכות כל אנשי האבטחה.

בשעה 22.32, לאחר קביעת מותו של רבין, קיבלו הנאשמים הנחיה לדאוג לכך שבחדר הטראומה לא יישאר שום איש צוות רפואי. לאחר שהנאשמים אישרו בפני ראש האגף את מילוי המשימה, התקבלה הוראה מגבוה לירות שני כדורים בגבו של רבין במטרה להתאים את פצעי הירי של רבין לתרחיש של ירי מאחור.

הנאשמים הצטוו להשתמש בכדורי הולופוינט על מנת להקטין את הסיכוי שהקליע ייצא מן הגוף ויפגע בסביבה. כמו כן, הנאשמים תודרכו לירות את הקליע השני מן הגב לעבר בית השחי הימני של רבין, במטרה לטשטש את מסלול הקליע הראשון, עימו הגיע רבין למיון. עם קבלת ההוראה והאקדח, ביצעו הנאשמים את המיוחס להם בכתב האישום.

פעולות לטשטוש העבירות:

עם השלמת מעשה הירי בגופה, כוסתה הגופה בסדין והנאשמים וחבריהם דאגו להחזרתם של רופאי המיון לחדר הטראומה בטענה שממשלת ישראל עדיין לא מוכנה לבשורה המרה. רופאי המיון קיבלו את הדין וחזרו לחדר הטראומה, ומכיוון שחדר המיון התחיל להתמלא באחמ''ים, הוחלט להעביר את גופתו של רבין לחדר הניתוח ושם לנקוט בפעולות רפואיות כנדרש.

הנאשמים וחבריהם ליוו את הצוות הרפואי לחדר הניתוח ונשארו עם הצוות הרפואי, וכמו כן דאגו לעדכן את הד''ר קוכמן והד''ר קליפר על ההתפתחות החדשה, ודרשו משני הרופאים, בשם שירות הביטחון הכללי, לשמור על שתיקה בכל הנוגע לממצאים החדשים. הרופאים המאויימים נהגו בהתאם, ואף הסתירו מן הרופאים שהצטרפו אליהם לחדר הניתוח, פר' יקירביץ ואחרים, את הממצאים האמיתיים שהיו קיימים בקבלתו של רבין למיון.

לאחר סיום הניתוח וקביעת מותו של רבין בפעם השנייה בשעה 23.10, התקשרו הנאשמים לפר' היס ודרשו ממנו להגיע לאיכילוב ולבצע את הנתיחה שם. לאחר שהיס התנגד בתוקף בטענה שאין באיכילוב תנאים לביצוע נתיחה פתולוגית, הפעילו עליו הנאשמים לחץ כבד עד שנאלץ להגיע. הנאשמים גם הפרידו את היס מפר' לוי שהגיע יחד עימו לסייע לו בנתיחה, ולפני ביצוע הנתיחה הם הזמינו את היס לשיחה נוקבת, בה דרשו ממנו להעלים את פצע הכניסה בחזה ואת ריסוק החוליה הגבית.

הנאשמים הפעילו על פר' היס לחץ כבד ודאגו להחתים אותו על מסמכי סודיות, בהם נכתב שהיס לעולם לא יוציא מפיו, בעל פה או בכתב או בכל דרך אחרת, מידע על ממצאי הנתיחה, אלא לאחר אישור מראשי השבאב.

לאחר שפר' היס חתם על מסמכי הסודיות, הפעילו הנאשמים לחץ על רופאי המיון והחתימו אותם על מסמכי סודיות, ומד''ר קוכמן הם דרשו גם לכתוב את מסמכי המיון מחדש (בלי הכדור בחזה), ולקחו עימם את המסמכים והצילומים המקוריים.

הנאשם קרני פילון

קרני פילון, נאשם באחריות ישירה למותו של ראש הממשלה המנוח, מר יצחק רבין ז''ל, אשר נרצח בכניסה למטה השבאב בצפון ת''א בתאריך 4/11/96 בשעה 21.40.

חומר הראיות: באוגוסט 95, גוייס סוכן ישן חדש לאירגון השבאב, סוכן שבשנת 1992 עבד במסגרת השירות ולאחר מכן התחיל ללמוד משפטים באוניברסיטת בר אילן. הסוכן, יצהל חמיר...
_new_ הוספת תגובה



ביהמ''ש: לא למסור את צילומי הרנטגן ליגאל עמיר
מני מזוז (יום שני, 20/11/2006 שעה 23:28)
בתשובה למני מזוז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אגב, אחד הצילומים כבר הוצג ע''י פר' היס בכבודו ובעצמו בערוץ השני.
_new_ הוספת תגובה



רצח רבין -כרוניקה של תאונת עבודה מצערת
מני מזוז (יום שני, 20/11/2006 שעה 23:31)
בתשובה למני מזוז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



פרובוקטור השב''כ יגאל עמיר בדרך לשחרורו
מני מזוז (יום שני, 20/11/2006 שעה 23:39)
בתשובה למני מזוז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שנכתב כבר לפני שנה באתרים אחרים, משפחת עמיר קיבלה הבטחות לשחרורו המוקדם של גלי, פרובוקטור השב''כ שהודה ברצח שלא ביצע על מנת להטיל את האשם על הימין. בכך הושגה שתיקתה של משפחת עמיר.

כחלק מן העיסקה, פורסם ה''תחקיר'' המדומה של נפתלי גליקסברג בערוץ השני (שהמציא כדור שלישי ''תועה'' שנורה כביכול ע''י מאבטח, מה שמאפשר להקל בעונשו של עמיר בעתיד), והוחל בריכוך תדמיתו של יגאל עמיר (כל סיפורי הנישואין והאבהות בתיקשורת ובבג''ץ).

ממש לאחרונה הצהיר ראש השב''כ הנוכחי שיגאל עמיר כבר אינו מסוכן, התמתן ואפילו אישרו לו להתייחד עם אשתו.

מסתבר שלהתנקשות המבויימת (והרצח בזמן הנסיעה) יש המשך שגם הוא מבויים, בדיוק כפי שחזינו לפני שנה. ומשפחת הפרובוקטור עמיר כבר הכינה סטיקרים, ומצפה בכיליון עיניים לשחרורו של שמפניה למתקדמים. זה יקרה מן הסתם לאחר שלריסה תיכנס להריון.

_new_ הוספת תגובה



התמונה המפורסמת של רצח רבין מזוייפת!
מני מזוז (יום שני, 20/11/2006 שעה 23:41)
בתשובה למני מזוז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הסיפורים שלך - אולי נכונים ואולי לא
בועז מושקוביץ (יום שלישי, 21/11/2006 שעה 11:07)
בתשובה למני מזוז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא הכל מוכח בהם.

אם אתה מפחד לחשוף את שמך - אמץ כינוי, כמו ש''עמיש'' עשה למשל, אבל דע לך, שהתחזות לאדם אחר באינטרנט היא עבירה פלילית ועל פי כתובת IP אפשר להגיע אליך.
יש מחלק במשטרה העוסק העבירות מחשב.
חוץ מזה, סביר להניח ששב''כ מזמן יודע מי אתה. אין טעם להתחבא.
_new_ הוספת תגובה



הסיפורים שלך - אולי נכונים ואולי לא
מני מזוז (יום שלישי, 21/11/2006 שעה 18:17)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מושקוביץ, אתה ממשיך עם השטויות שלך. מי שמסתיר דברים הוא מי שמסייע למשפחת עמיר.

יש לך כנראה תובנות יוצאות דופן בקשר לכך שהשב''כ יודע מזמן מי אני, ממש מרשים. המסקנה מדבריך, אם זה נכון, שהשקיעו בכך מאמץ, במקום להשקיע את אותו מאמץ בניקוי אורוות.

לגבי עבירות פליליות, בינתיים שמך מתנוסס בגאון כמסייע באתר של מי שנשואה למי שהורשע ברצח ראש ממשלה.

האם הכובע בוער מעל לראשך? האם אתה מלבין מדי פעם את כוונותיך בעוד מאמר קונספירציה ב NFC?

אז תרשה לי, השאר את עניין הפירסום בשבילי, כשאכתוב את הספר (אם בכלל), אודיע לך ברייש גליי ואתן לך תמונה צבעונית.

לא אהסס לפרסם את קורות חיי המלאים כאן ועכשיו, אולם זה נראה לי פיכסה לעשות זאת בהקשר של רצח מכוער. הסיפור הוא אינו אני או נתן גפן, אלא צילומי הרנטגן של רבין.

אגב, אמרת שאתה איש מחשבים, האם אתה רומז שאתה שייך למשטרת האינטרנט?
זה בסדר, אתה לא צריך להתאמץ לגבי, כל הפרטים מופיעים על גבי העתירה לבג''ץ, וגם אין צורך להתאמץ לגביך, גם האג'נדה שלך ברורה לכל.
_new_ הוספת תגובה



איומים, איומים, איומים ועוד ממי?!
מני מזוז (יום שלישי, 21/11/2006 שעה 19:11)
בתשובה למני מזוז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הסיפורים שלך - אולי נכונים ואולי לא
לוי (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 19:19)
בתשובה למני מזוז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא מובנת לי התקפתך על מר מושקוביץ .
מה הפגם שאתה מוצא בכתיבתו ? תמיהני ?
_new_ הוספת תגובה



בועז, אני חושבת, באמת, שחבל לבזבז אנרגיה.
חנה אייזנמן (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 20:44)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם אינם מתמודדים עם העובדות, הם תוקפים את ה''טקטיקה'', זו דרכם מאז. ואתה, כבוגר משהו מתקופת הס.ס.ס.ר, מכיר את זה. שם זה כבר כמעט לא קיים.
בשעתם, פוצצו סטודנטים שמאלנים באוניברסיטה העברית, הרצאה שאמורה היתה לעסוק בקונספירציה. נסיתי להבין מה בדיוק לא בסדר בהרצאה כזו - בהבעת דיעה, ועד כה לא הצלחתי להבין. זו הדמוקרטיה השמאלנית.
נתאר לעצמנו פיצוץ הרצאה של אמיל זולא, בנושא אלפרד דרייפוס. או חבלה בהצגת טיעונים לענין הרשעתו המזויפת של עמוס ברנס.
לפי השמאל, אסור לאנשים להטיל ספק, במה שהשמאל רוצה מאד להאמין בו.

כשקלאוזנר, בשעתו, כתב הספד, כואב באמת, על רצח ארלוזורוב, הותקף באוטובוס לתלפיות על ידי פועלים, משום שלא הזכיר שהרוויזיוניסטים רצחו את ארלוזורוב, דבר שלא ארלוזורוב ולא הרב קוק, זצ''ל, האמינו בו. שניהם ידעו שלרוויזיוניסטים אין יד בדבר.

אבל השמאל עשה שימוש אדיר ברצח הזה. ולא אחזור פה על מאמרים שלי.

ואתה, המשך להגן על לאריסה עמיר. ידוע לי שאינך, מה שנקרא, שומר מצוות, ואתה בוודאי סקפטי אשר לאמונותי ודעותי בנושא, אבל לי אין ספק, שיציאתך להגנתה של לאריסה, תוסיף לך כמה נקודות טובות בבית דין של מעלה.

בענין ''הכחשת השואה'' - כאשר משווים את השמאל, הוא אינו מכחיש את שנאת ישראל שלו, הוא קופץ לטענה - איפה המשרפות - כאילו מישהו היה נותן להם להקים משרפות, לא שהם לא היו רוצים. ובאמת קל להוכיח. ורק יסתכל כל אחד משונאי ישראל כאן פנימה, ויבחן את קרביו...
_new_ הוספת תגובה



תיקון - צ''ל - ''שלא קלאוזנר ולא הרב קוק
חנה אייזנמן (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 21:50)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



תודה חנה!
בועז מושקוביץ (יום שישי, 24/11/2006 שעה 11:55)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באשר לאמונה, אני הרבה פחות סקפטי מאיך שאני נראה :=))
שבת שלום.
_new_ הוספת תגובה



תיק פ 4.11.95 מדינת ישראל נגד קרני פילון והשבאב
Israeli101 (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 4:04)
בתשובה למני מזוז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רצף מעניין!
מהיכן החומר?
על מה אתה מסתמך?
אם אין גיבוי! אין תיק!!

דרך אגב; מכיוון שלא נולדת בג'רבה - תוניסיה!
מה אתה?(לא מי אתה!)
_new_ הוספת תגובה



סוכנים המכירות הזריזים, הפלפול והיצפי ה''עובדות''
מיכאל שרון (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 4:20) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שימו לב שהטקטיקה זאת הינה בעיקרה היצפי עובדות מכחישניות תוך פרטנות מרשימה, המהממת את קשב השומע. זאת תוך פלפול ורב ואי עמידה במבחן השכל הישר. ניתקלתי בתגובות המביעות אוזלת יד מול יכולת מרשימה זאת, תוך אמירות שזה ''השטח החזק שלהם''. לכל אלה אומר כאן, שאין זאת רבותא כה גדולה מצד המכחישים, המלבינים והמאיינים לייצר היצפי עובדות למטרתם ככל שירצו. כל מכחיש שואה עושה זאת, החל מתאורים הנדסיים מפורטים של תנורי ''ההסקה'' באושוויץ וכלה בסטטיסטיקות אודות מספרי ''הפועלים'' היהודים בטרבלינקה וברגן בלזן. אך לא רק מכחישי שואה, אלא גם כל יקיר עבמי''ם, כל קונספירולוג, וגם כל סוכן מכירות שהתפתית לדבר איתו.

כישוריהם של המוסקוביצ'ים ועמלני הפרקש למינהו (מכחישנים מוכרים שצברו ''שם'' במכחישנות של הידוע לכל) אינם אלא כישוריהם של סוכני מכירות salesmen
_new_ הוספת תגובה



סוכנים המכירות הזריזים, הפלפול והיצפי ה''עובדות''
לוי (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 19:10)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למר שרון שלום
מה הקשר בין הכחשת השואה לרצח רבין ?
הנסיון לסווג את המוכיחים שרבין לא נרצח ע''י יגאל עמיר ובדרך זו להשתמש בשואה במטרה לפגוע במתנגדים פוליטיים . דהינו גיוס השואה למטרות פוליטיות הינה עלובה .
הפרטים הטכניים המוצגים ע''י הספקנים הם בעלי עוצמה אדירה. פילפולציה פסיכולוגית ופסיכופתית מקובלת אולי ב''מדעי'' הרוח אך לא תופסת בפיזיקה ובהנדסה .
_new_ הוספת תגובה



השוואה מעניינת מאד
עמיש (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 19:17)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מיכאל שרון מתכוון לכך כי מכחישי השואה למיניהם הצליחו ''להוכיח'' שמבחינה טכנית לא היה ניתן לבצע רצח בכאלה ממדים. מחקריהם מלאים וגדושים בעובדות פיזיקליות שונות על מימדי התנורים, רוחב מסילות הברזל, כושר הייצור של א.ג. פארבן ושאר בוקי סריקי.
בהחלט טכניקה המזכירה מאד את שיטותיהם חובבי הקונספירציה.
_new_ הוספת תגובה



השוואה מעניינת מאד
לוי (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 19:27)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מהנדסים ופיזיקאים יכולים להפריך ה''וכחות'' כאלה הצרה היא שעתונאים ושאר ''מדעני'' הרוח בחשים בקדירה מבלי שיבינו מה נאמר בכלל .
בדומה למקרה של רצח רבין אותם רועי רוח מלהגים מבלי להתיחס לנתונים הטכנולוגיים .
_new_ הוספת תגובה



פרטים טכניים? נוכלות כושלת, ישראבלוף במיטבו. להקיא
מיכאל שרון (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 21:22)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנוכלות הקשה והדוחה בהבאת ה''פרטים תומכים רבי עוצמה'' של תאוריית הקונספירצייה הנוכחית, אחד מנידבכיה המרכזיים הוא ניצול הבלגן והכאוס ששרר בזמן הארוע הטרגי, בשביל להראות אי הלימה בפרט קטנצ'יק זה או אחר בין דווח (או רישום) נתון ודיווח חופף. לזה מתווספים כמובן, לפי מיטב מסורת הנוכלות וגניבת הדעת הקיימת לעיתים במחוזותינו, גם פיברוק פרטים שונים, שתוקפם מוענק להם מכוח החזרה עליהם שוב ושוב.

למשל:

1) רבין לא נפל, אלא הימשיך ללכת שפי למכוניתו, פתח את הדלת והתיישב...

רגע, הביאו הוכחות שרבין היגיע עד למכוניתו בכוחות עצמו ופתח בעצמו את הדלת, אתם, נוכלים קשים שכמותכם. ההונאה שאתם מפעילים עלי בבלוף זה, מבוססת על דבר קטן: הפריים הבודד בסרטון הוידאו, שהופץ בהרחבה והוגדל, ולכן זכה לבולטות בקשב:בפריים זה רבין עושה תנועת סיבוב לכוון היורה בגבו. ועל זה, בניתם את הבלוף. אלא שיש עדויות רבות שרבין נפל. ועדיין, גם אם לא, נניח, מדובר בקליע דום דום, שניזקו קשה אך דיפוזי, ולא פוגע מייד במערכת אחת באופן קריטי. לניפגע יש לעיתים כ-‏20 שניות או יותר עד שהוא התמוטט. נוכלים מסואבים, אפילו לא טרחתם לציין בשקר שתפרתם, כמה שניות לקח לרבין מרגע הפגיעה להגיע למכוניתו.

2) למה למכונית ולא לאחד משני האמבולנסים: רגע, הביאו הוכחות שהיו שם *שני* אמבולנסים. גמביט של כל נוכל ושרלטן רוחני הוא להביא תאור הנשמע לאוזן אמין. שנית, סביר שבארוע המוני יהיו גם אמבולנסים בכוננות, אך דומני שהמספר שניים הוא פיברוק. הרמאי נוקב במספר, להראות שהוא יודע על מה הוא מדבר. אולי היה אמבולנס אחד, אולי היו בסביבה 3, זאת גם הרמאי כאן אינו יודע. אלא שמראש, יעוד האמבולנסים האלה היה מכוון לקהל הצופים, ולא ל''ניבחרים על הבמה'' כלפיהם הניחו שהם תחת השגחה וטיפול על ידי גורמים אחרים. וכאמור, היה שם כאוס ובלגן, איכילוב היה קרוב, מרחק של 2000 מטר, ובנתיב ראשי, והיה זה סביר להסיעו במכונית מהירה. הנבל שאין שני לו יגאל עמיר הוסיף לכאוס בצעקו ''סרק סרק'', דבר שנועד לבלבל את אנשי השב''כ, ולגרום לכך שהם יתהו, זמן תגובתם יתארך, ולכן גם לא יכוהו מכות רצח או ירו בו. והדבר אולי בלבל גם את שומריו של רבין, שסברו אולי אינסטינקטיבית שמצבו לא כה חמור. הרבה יותר היה קל לפסוע כמה מטר למכונית מאשר להתקשר לאחד האמבולנסים שם ולהזעיקו (למי בדיוק להתקשר, איזה מספר לחייג?..). הרי גם במלחמת לבנון התפתח כאוס ושיבוש מערכות סביב כל משבר קטן, ולמה להניח איפוא שבארוע המדהים והלא צפוי הזה, שמעולם לא היה כמותו, של התנקשות בראש ממשלה בישראל, ועוד ברבין, למה להניח שכאן לא יהיה כאוס? אבל על זה, על אי הדיוקים הקטנים, על הכאוס, הרמאים הקשים שלפנינו בונים את כל התאורייה שלהם, שמטרתם להלבין רוצח מתועב ופחדן שכל חפצו היה להתחמק ממכות (דבר בו השתבח בחיוכו הסמרטוטי לאחר מכן), ולהלבין חוגים שהסיתו לרצח באופן ניבזי שאין שני לו, תוך תעמולת זוועות רעה והיסטרית, שמטרתה העיקרית היתה רווחים פוליטיים, והמשך הפקעות הענק של נדל''ן בגדה, ונישול העם האומלל שיושב פה, ולו במחיר סיבוך ישראל במלחמה שאין לה גבול עם העולם הערבי, שתחרוץ לבסוף את גורל המפעל הציוני.
_new_ הוספת תגובה



נוכלים שמאלנים. לא כאוס ולא נעליים.
צדק (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 23:32)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשטרה היתה רוצה שכל פשע בישראל יהיה ב''כאוס'' כזה.
מצולם, מתועד, מאות עדים.
פענוח הפשעים יהיה שיא עולמי, 100% !!

למשל ליצן שכמוך:

1. עדות יורם רובין: ''אחרי הירייה מעוצמת הירי והזינוק שלי עליו, נפלנו על הארץ... אני מדבר עם יצחק ואנחנו מזנקים לרכב''

יורם רובין הצמוד לרבין מעיד שרבין מזנק לרכב !!
רבין אקרובט !!

אבל ליצן כמוך הוזה הזיות וממציא קונספירציות עלוב,
מתעלם מהעובדות, מתעלם מעדות ברורה, ומרחף לחלל החיצון.

ליצן כמוך לא שואל שאלה שילד מפגר אמור לשאול:
''איפה כמות הדם העצומה שאמורה להיות על הארץ?''

כל העדויות מוכיחות שרבין עלה לרכב בריא ושלם !!
אין עדות אחת המצביעה שהוא נפגע לפני הכניסה לרכב !!

מה לליצנים ולעובדות.......
_new_ הוספת תגובה



מה, השקר בעצמותיך? או הונאה עצמית?
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 1:10)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. עדות יורם רובין: ''אחרי הירייה מעוצמת הירי והזינוק שלי עליו, נפלנו על הארץ... אני מדבר עם יצחק ואנחנו מזנקים לרכב''
_____________

ראשית, הבא לי את הפסקה הזאת בשלמותה, וממקור שאינו קונספירטור וימני מוקצן וסהרורי.

שנית, אחרי ''נפלנו על הארץ'' מה בדיוק היו המילים שהיו ממוקמות אחרי שלוש הנקודות (נפלנו על הארץ... ), מילים שטרחו להשמיטן, בשביל לעורר רושם כוזב? אני מכיר את כל הטריקים הנאלחים שלכם, של קטיעת משפט באמצעיתו, או הטלאת חלקי פסקאות ממקומות שונים בטקסט.

שלישית, אם היו על הארץ, איך לפתע משוחחים ומזנקים לרכב? ומי בדיוק הם ה''אנחנו'' (אנחנו מזנקים לרכב)? אנחנו מזנקים לרכב - הכוונה כנראה לאנשי הביטחון שמזנקים לרכב הנמצא ישר מולם ממרחק כמה מטרים, הרכב המחכה. וזאת תוך כדי נשיאתם את רבין לשם. לא איש ביטחון אחד בלבד נשא את רבין השכוב על הארץ לרכב. ''אני מדבר עם רבין'' -לא כתוב שרבין עונה, גם כשחבר שלך נפגע בקרב, אתה מדבר אליו.

רבין נפל, אנשי הביטחון זינקו לרכב הנמצא מולם, בנשאם את רבין, וזאת כשרובין מנסה לדבר אליו.

והחשוב מכל: הבא את המשפט שציטטת בשלמותו, וממקור אמין. יש לך משימה להוכיח שאינך נסחף בזרם השקרנות הנאלחה. קדימה.
_new_ הוספת תגובה



מה, השקר בעצמותיך? או הונאה עצמית?
צדק (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 6:04)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. הפיסקה שלמה. נקודות לא תמיד מעידות על חוסר מילים.
לעיתים הם מצביעות על הישתהות או סוג אחר של עצירה.

גם אם היה משהו במקום הנקודות,
ברור לכל בר דעת למי יורם רובין מתכוון.
אם מדובר במישהו אחר הרי שיש לנו עוד חומר לחשדות נוספים.

הסנגור השתמש בקטע עדות זה ובדומים לו כדי להוכיח
שרבין הגיע אל הרכב בריא ושלם.

כשקונספירטורים שמאלנים רוצים הם פתאום שמים לב לנקודה...

הנה ציטוט נוסף מעדותו המחזק את העובדות שנאמרו:
''זיהיתי הפסקת ירי. ראיתי שהיה מטח, וזיהיתי. אמרתי (לעצמי) הפסקת ירי. מישהו קפץ. אמרתי לו 'יצחק, אתה שומע רק לי, לאף אחד אחר אתה לא שומע'. ותוך כדי תנועה הוא עוזר לי לקום. זאת אומרת, הוא שיתף איתי פעולה. יכול להיות שזה השלב הראשוני של איבוד ההכרה, אני לא יודע מה. זינקנו, בפירוש זינקנו. אני התפלאתי, אחרי זה כשאני משחזר, איך בן אדם בגיל כזה, איך יכולנו לקפוץ ככה''.

רבין עוזר לו לקום !!
רבין מזנק ורובין השקרן מתפלא...!!
--------

רובין אומר ''משוחחים'' ואתה ודאי מדמיין שיחת סלון..
עכשיו הקונספירטור השמאלני עובר לשיעור בדקדוק.
מקצוע ידוע וחיוני בשב''כ...........
ברור לכל בר דעת שרובין נותן לרבין הוראות ולא ''משוחח'' איתו.
אנשי בטחון אף פעם לא ''משוחחים'' עם ראש ממשלה בסכנה.
הם מורים לו. הם מפילים אותו. הם דוחפים אותו.
_new_ הוספת תגובה



פשר הדבר: נחישות הרצון להפגין שלא ''נפלת''
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 10:39)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''זיהיתי הפסקת ירי. ראיתי שהיה מטח, וזיהיתי. אמרתי (לעצמי) הפסקת ירי. מישהו קפץ. אמרתי לו 'יצחק, אתה שומע רק לי, לאף אחד אחר אתה לא שומע'. ותוך כדי תנועה הוא עוזר לי לקום. זאת אומרת, הוא שיתף איתי פעולה. יכול להיות שזה השלב הראשוני של איבוד ההכרה, אני לא יודע מה. זינקנו, בפירוש זינקנו. אני התפלאתי, אחרי זה כשאני משחזר, איך בן אדם בגיל כזה, איך יכולנו לקפוץ ככה''.

_______________

לרבין היה כוח רצון אדיר וחיוניות מדהימה. לאחר מה שחש כחבטות בגב, הרי מוחו זיהה מייד שירו בו. אנשים מסוגו מרכזים בנקודה כזאת בזמן, את כל רצונם וכוחותיהם ובעוצמה גדולה בדבר יחיד: להראות שלא הוכו ארצה, שהם קמים, שלא הוכרעו. זוכרני, בעניין דומה מבחינת המהות, שפעם, ברחוב בלפור, מול בי''ח הדסה שאבי ניהל בו מחלקה, חציתי את הכביש לכוון ביה''ח במרוצה, ומכונית פגעה בי. ראיתי את האשה ליד הנהג צועקת, ואז הוטחתי לכביש בעוצמה. סקרנים התחילו להביט. חשתי רק בדבר אחד שמיצה את כל ישותי, כאילו כל רצוני הפך לפלדה בנקודה יחידה: להוכיח שלא היכריעוני ארצה, שלא ''הופלתי''. כנראה דמי ''הפך לאדרנלין'' שכן לא חשתי כל כאב, אלא הייתי כולי התגלמות של רצון אחד. ''לא ליפול''. קמתי, ובזריזות וכוח מופגנים, צעדתי במהירות לבית החולים - שם כבר התחלתי לחוש בכאב החזק, שכן היו שברים.

מקרה שני, בתקופה מאוחרת יותר,בה עסקתי בקראטה (טאה קוון דו - קראטה קוראני בו מודגשות מאד הבעיטות האדירות וההתחמקות הזריזה והדיוק), החלקתי עם חבר על קרח, במקום החלקה ליד קניון איילון. מישהו התנגש בי בתנועה שגוייה (ואני עצמי לא הייתי ממש מיומן בהחלקה על קרח, למעשה היתה זאת אחת הפעמים הבודדות, אמנם למדתי במהירות), ואני עפתי והתנגשתי במעקה ושברתי את זרועי. אלא ששוב, תגובתי היתה צחוק, להפגין שלא ''נפלתי'', וכך גם כאשר סיפרתי על כך בטלפון לחברתי אז, נערה גרמנייה, צחקתי ואף היא צחקה צחוק משוחרר. כאילו, ללעוג ולהתריס בפני כל הכנעות לפגע.

ואם נחזור לעניין רבין, כנראה היה אף בו (כבאנשים אחרים בעלי רוח לחימה, חוסן פיזי ורצון ברזל) משהו מעין זה, ורצונו המיידי לאחר ה''חבטות בגב'' היה להפגין שלא ניפגע, ולכן זינק. ידוע כשגם כשאתה פוגע בכלי נשק כבד יותר (ולא באקדח) בלוחמים נחושים (אף אם מדובר ב-‏2 או שלושה קליעים, בתנאי שלא פגעו בנקודה ממיתה מיידית כגון במוח הקדמי או ישירות בלב) אלא בחלל הבטן למשל או אף באיזור הראות, עוברות כמה עשרות שניות עד שהם מתמוטטים, ובינתיים הם, מוצפים באדרנלין ובקטאכולמינים, יכולים להשיב לך מכה שערה. כפי שכתבתי, היה מדובר בקליעים דקי קוטר, כאשר קליע הדום דום, נע בגוף במסלול רחב ומעגלי, ולא פוגע בנקודה אחת קריטית. מדובר אמנם בנזק קריטי ביותר - יגאל עמיר השתמש בדום דום כדי לא לקחת כל ''סיכון'' שרבין יחיה (בניגוד לאמירתו שרק חפץ ''לנטרל אותו, ולא היה איכפת לו שימשיך לחיות, ובלבד שיהיה ''מנוטרל''), אלא שזה נזק דיפוזי ה''מראה'' את האפקט המצרפי הקטלני שלו לעיתים כעבור עשרות שניות או אף דקות.
_new_ הוספת תגובה



פשר הדבר, מיכאל שלי - שטויות וחוסר הבנה בסיסי
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 22:59)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדם שעמוד השדרה שלו רוסק ע''י כדור, אינו מסוגל לעשות אפילו צעד זעיר ביותר. תשאל כל רופא אורטופד מתחיל. שום כוח רצון או נחישות לא יעזרו כאן.

אם מה שנכתב בדו''ח הרפואי שהתפרסם, שעמוד השדרה של רבין התרסק מפגיעת הכדור, נכון (ועד היום לא שמעתי ולא ראיתי כל עדות שסותרת את זה), אז אין כאן כל מקום לוויכוח, אלא אם כן אתה מאמין בכוח עליון שהתערב ואיפשר לרבין להמשיך לצעוד ולהכנס למכונית בכוחות עצמו.

מאחר ואת האחרון (המשך הליכתו של רבין וכניסתו למכונית ראו ברור בטלוויזיה) ברור שהדו''ח הרפואי איננו מדייק (בלשון המעטה). למה? אולי לעמיש יש תשובה.
_new_ הוספת תגובה



דומני כי דווקא את זאת לא ראו
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 23:14)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשום מקום ומסתמכים על קטעים מעדותו של שומר הראש שאף הוא נפגע והשתרע על רבין.
מאידך, אם הבנתי נכון את שפע המלל בנושא, הרי שהדווח או הרישום הרפואי על ריסוק חוליה או חוליות לא נעשה בניתוח שלאחר המוות אלא בסיום הטיפול הראשוני. אם אכן דווח זה הוא אמיתי (ואני כלל לא בטוח בזאת) הרי שהוא פחות מהימן מהדווח שנכתב אחר כך בעקבות האוטופסיה. כך לפחות על פי שורת ההגיון אולם אנחנו צועדים עתה במחוזות שההגיון לא בהכרח שורר בהם.
_new_ הוספת תגובה



אני מסכים אתך
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 23:21)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שנקודת המפתח היא מה כתוב בדו''ח שלאחר המוות, ולא בדו''ח הראשוני. אני הייתי תמיד תחת הרושם שהקביעה שעמוד השדרה רוסק ע''י הכדור מופיעה בדו''ח שלאחר המוות, וזה גרם לי להטיל ספק בכל היתר.
זה דבר שקל מאוד לבדוק בצילומי הרנטגן כי לא משנה באיזה סוג תחמושת היורה השתמש, אי אפשר לטעות במצבן של חוליות עמוד השדרה.
אני לא רופא, ועל אחת כמה וכמה לא רדיולוג, אבל עבדתי הרבה שנים עם רדיולוגים, וישנם דברים באנטומיה שפשוט אי אפשר לטעות בהם
_new_ הוספת תגובה



אני מסכים אתך
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 23:29)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אתה מסכים אתי אז אולי אני טועה... :)

אני מטיל ספק בכל המסמכים שמוצגים בפנינו באינטרנט בידי אינטרסנטים מוזרים, עד כה ברור לי כי הדיוק העובדתי אינו עומד לנגד עיניהם.

הדרך היחידה לוודא את נכונותם של המסמכים שמביאים חובבי הקונספירציה, או לראות את המסמכים המקוריים, היא באמצעות בית משפט ועד אשר לא יהיה ברור כי הרוצח משנה את גירסתו, אין כנראה סיכוי שזה יקרה.
_new_ הוספת תגובה



אני בכלל לא מתייחס למסמכים שמובאים באינטרנט
ישראל בר-ניר (יום שישי, 24/11/2006 שעה 2:51)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ע''י אנשים שיש להם מעורבות כאל עדות. לכל היותר אני מוציא משם מראי מקום איפה לחפש. לגבי הדו''ח רפואי אני מסתמך על מאמר שהתפרסם ב''הארץ'', קצת יותר משנה אחרי הרצח, שהעלה ספקות דומים לשלי. שם דברו על ה''דו''ח שלאחר המוות'' שבו נקבע,לדברי העיתון, שעמוד השדרה התרסק כתוצאה מפגיעת הכדור. הם אפילו ציינו את החוליה הספציפית, אם כי אינני זוכר כרגע את מספרה - נדמה לי שזו היתה D5 (באמריקה היו אומרים T5).

אני חוזר על מה שאמרתי בתשובתי הקודמת. את המחלוקת בנקודה הזאת אפשר ליישב בקלי קלות ע''י הסתכלות בצילומי הרנטגן. אינני מבין מדוע זה לא נעשה (עוד גורם שמביא אותי להטיל ספק). צנעת הפרט במקומה מונח, אבל טובת הציבור מחייבת לפעמים וויתורים כשהדבר נוגע לחלק כה גדול של הציבור.

לגבי ההסכמה בינינו, לא צריך להגזים. תמיד תהיה בינינו הסכמה כשאתה לא תסטה מן האמת או תגרר לניבול פה וגידופים. זה לא קורה לעתים קרובות, אבל זה קורה.
_new_ הוספת תגובה



איפוא העדות? הבא מקור כלשהו. וההיגיון איה?
מיכאל שרון (יום שישי, 24/11/2006 שעה 0:07)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1) אמרת ''עמוד השדרה התרסק''. לא אמרת ''נפגע'' (ויכולת התנועה תלוייה גם במיקום הפגיעה).

2) האם לדעתך המתנקשים העלומים (להלן: מע), שישבו לצד רבין במושב האחורי, ירו בו בגבו, במרכז עמוד השדרה? כלומר, הם סובבוהו לצידוד, ואז ירו בו בגבו?

3) אלא שכאן צצה תמיהה נוספת: ו''כל העם רואים את הקולות'', דהיינו רבים ראו את רבין מסתובב, זקוף לאחר היריות, לראות מי היורה. לפי תאור נוסף, רבין צעד באון למכונית. ואם כן, אז מדוע מע התעקשו לירות בו דווקא בעמוד שדרתו ולרסקו? זה שהם אנשים רעים מאד כבר הבנו, אך האם הם גם אידיוטים מושלמים? מדוע שיתעקשו לצדד את רבין ולרסק את עמוד שדרתו? וכי לא ברור לכל אדם סביר כי עמוד שדרה מרוסק אינו מתיישב עם צעדתו החסונה של רבין לרכב (שאני מבין שאף היא ניצפתה ותוכננה מראש על ידי מע במסגרת מזימתם האפלולית כדבעי). ואגב, רצונך להמית אדם ללא פגע, אז המת, ואל תרסק לו את עמוד השדרה, שהרי אין רצונך להפכו דווקא לנכה לכל חייו.

4) ועדיין לא שמעתי אותך מסביר את עניין כדורי הדום דום. למה מע הזדקקו לדום דום. יגאל עמיר ''הזדקק'', זה מוסבר למעלה. אך למה דווקא מע?
_new_ הוספת תגובה



אינך מכיר את העובדות לחלוטין
צדק (יום שישי, 24/11/2006 שעה 1:03)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמוד השידרה לא נפגע ע''י ירי מאחור.
הוא נפגע ע''י ירי בבית החזה, מקדימה. !!

יש תיאור של כדור נוסף שהכניסה שלו היא מהמותן.
אין אף תיאור של כדור שנורה בגבו של רבין.

התמקדותך בכדורי הדום דום היא אידיוטית בעליל.
אין להם שום משמעות. אין לך שום הוכחה לקיומם חוץ מאשר בגירסה הרשמית המתוקשרת.
כל הידע המיותר לגביהם הוא ספין של הרוצחים האמיתיים.
_new_ הוספת תגובה



ממחשבה שנייה, יש להודות, שאיני יכול לדעת אם באמת רבין נהג כמתואר
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 11:29)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

או שיורם רובין עשה גלוריפיקציה של הרגע ההוא, בתארו את רבין כאדם שזינק מהנפילה, מייד לאחר שירו בו, אף שהפגיעה בו היתה קטלנית. כידוע, סביב מנהיגים אהובים צומחות גם אגדות ומיתוסים, אותם יוצרים הקרובים להם, שהיו ''במעמד לראות מקרוב'' (שלא בדומה לדבריו של ''כותב מטעם''). הדבר אינו לגמרי ציני, אלא מזין את רצון ההמונים לראות במנהיגים מסויימים או באנשי רוח מורמים מעם ''אנשים הגדולים בהרבה מן החיים''. יש להבין שחלק גדול מהמציאות האנושית הינו החקיינות. דהיינו, רואים דפוסי התנהגות מסויימים במצבים מסויימים או כללית, אצל אנשי מעלה וגדולי רוח אמיתיים, לוקחים את הדפוס הזה, ומדביקים בשלמותו לאנשים שחפצים ביקרם ובהערצת ההמון כלפיהם, אף אם אלו אנשים המנוגדים במהות לדפוס כזה לחלוטין. ובישראל לעיתים (אך גם במקומות נוספים כבריה''מ והרפובליקות העממיות, או במשטרים סמכותניים וטוטליטריים אחרים, או במדינות חמס וסדום הדומות לישראל) אף מגדילים לעשות, ומדביקים ליוצרים ולאנשים המקוריים דימוי הפוך לחלוטין מהמציאות, תוך שימוש נירחב בלעגנות, אנקדוטות מומצאות וכד'. ואני יודע היטב על מה אני מדבר.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל, שאלה אליך
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 12:24)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך לדעתך ניתן להתייחס לעדות כזו, לזכרון מעין זה?
האם זוהי הקלטה/שחזור של המציאות או שזה נבנה ומשתחזר ומקבל טרנספורמציה נוספת בעת ההמללה?
_new_ הוספת תגובה



אין זה זכרון מעורפל. ''זינוק'' זה זכרון של ארוע בעל בולטות רבה.
מיכאל שרון (יום שישי, 24/11/2006 שעה 0:36)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין הדבר דומה למשל לזכירת פרצוף כעבור שנים רבות. כאן יש הזכרות לא רק בארוע דינמי ובולט, אלא גם בכזה שהוא בניגוד לציפיות. אלא שלעיתים, סביב ארוע כזה, שזכרונו עשוי להפוך לסכמטי וסטראוטיפי, מעין שלד של ארוע תוך אובדן פרטים ספציפיים, מתווספים פרטים נוספים דימיוניים, הקונסיסטנטיים עם הסכמה. כך למשל, יתכן שרבין קם די באיטיות, אך החזרה על הסיפור למכירים וידידים בהתפעלות שוב ושוב (התפעלות על שרבין הזקן בכלל קם חרף הפגיעה), וכן הדימוי של ''רבין החיוני והדינמי'' עשויים די במהרה ליצור את הגישור או הטרנספורמציה ל''רבין המזנק''.

כמו כן, אם רובין דבר לרבין, במשך הזמן עשויים לתת משמעות רבה, מעט היסטרית (דהיינו בכוון של הגזמה או אמפליפיקצייה) לכל מה שנראה כמנוד ראש או ארשת הקשבה - דבר שעשוי לייצר את הטרנספורמציה לרבין המתאושש ומנהל שיחה ידידותית כבימים עברו, כאילו לא היו דברים מעולם.

לזכרון כזה עשוי להתווסף אף רכיב ארכיטיפי (ברוח יונגיאנית, וכאן אני חורג ממחקרים בזכרון וקוגניציה), משהו בדומה לאל תמוז הקם לתחייה, צועד באון, תוך חיוך חי (המסמל את הפריחה והתחדשות הטבע) ושיחה נלבבת. האפקט המצרפי של כל אלה, יוצרים דימוי חי מאד, אך שרב בו הרכיב של הרקונסטרוקצייה ואף רכיב המיתוס.
_new_ הוספת תגובה



שיעור בפסיכולוגיה של קונספירטורים שמאלנים
צדק (יום שישי, 24/11/2006 שעה 1:07)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האירוע מצולם ומתועד.
כל הפסיכולוגיה בגרוש שלך אינה שווה יריקה.

רק צריך לבקש מהרוצחים האמיתיים והמשת''פים שלהם בתקשורת להראות את הצילומים,
ולא לאיים ברצח על מי שיתכן ויש בידו חומר כזה.
_new_ הוספת תגובה



שום גלוריפיקציה
צדק (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 12:28)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל העדויות, ללא יוצא מן הכלל, מצביעות על העובדה שרבין הגיע בריא ושלם לרכב.
אין אפילו עדות אחת של מישהו שראה את רבין פצוע לפני הכניסה לרכב !!

כל העדים, גם הצמודים והקרובים ביותר חוזרים ואומרים,
''לא הבחנתי שרבין נפגע'', ''ביררתי אם הוא נפגע'', וכדומה.
לא להבחין בפגיעה קשה בעמוד השדרה, ובבית חזה קרוע...
צריך להיות עיוור מוחלט או שפשוט לא היה מה לראות.

העובדה שלקחו אותו לרכב השרד ולא לאמבולנס,
מחזקת את העדויות הללו ואת העובדה שרבין לא היה פצוע.

רבין הועבר בשלב כלשהו מהרכב הממשלתי.
לבית החולים עצמו הגיע רבין בנט''ן !!

רבין נורה בזמן הנסיעה ברכב !!
שם צריך לחפש את הרוצח !!
_new_ הוספת תגובה



קוקטייל של היסטריה מתלהמת ושקרנות?
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 1:33)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ליצן כמוך לא שואל שאלה שילד מפגר אמור לשאול:
''איפה כמות הדם העצומה שאמורה להיות על הארץ?''
________________

מדובר בכדורי דום דום דקי קוטר, שהיטב טרח השרץ עמיר לשייפם ולקטום את חודם בסבלנות של עכביש הטווה את קוריו ומחכה לרגע המתאים. קליעים אלו, הנם קטלניים מאד, בכך, שברגע חדרם לגוף, אין הם נעים במסלול ישר (תוך עוות מינימלי עקב המגע עם הרקמות והעצמות), אלא סבים ברדיוס נירחב, בפגעם באיזורים ובפונקציות רבים. החור הנפער בגוף הוא קטן, והפגיעה והדימום הם פנימיים בעיקרם. גם פגיעת אקדח מקליע רגיל, של 5 מ''מ בערך, כלל אינה יוצרת דימום גדול. על אחת כמה וכמה, פגיעת קליע דום דום, שאינו מחרר את האיזור באופן ישר וניצב לחור הפגיעה, אלא עושה מסע שלם בחלק גוף גדול.

אז מאיפוא כבודו לקח את ''כמות הדם העצומה שאמורה להיות על הארץ?''. בנוסף, מתאורו של רובין עולה שהשכיבה על הארץ לא היתה לפרק זמן ממושך, אלא, מייד ''זינקו'' בנשאם את רבין לרכב. 2 שניות, אולי פחות, אולי אפילו 10 שניות, סדרי גודל כאלה. כמה דם כבר יכול להשפך במקום זה, אף אילו רבין היה נפגע מפגז נ.מ. ולא מקליע דום דום דק קוטר?

אפילו לא הבחנת בסתירה שבדבריך, בין הפעולה החפוזה שכה הרבה בנית עליה (זינקנו...) ובין שפיכות הדם, שאינה יכולה להיות ''עצומה'' בגלל משך השהייה הקצרצר (עקב אותה פעולת זינוק חפוזה).
_new_ הוספת תגובה



כדורי טום-טום
צדק (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 6:17)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה אתה ממציא לנו גוף אדם חדש?

כל כדור שקורע רקמות, קל וחומר, קריעה של איברים
פנימיים חיוניים בבית החזה יגרום לשפיכת דם בכמות עצומה.
מפגיעה קלה של כדור נשפך דם בכמות הנראית היטב.
אין אפשרות שבעולם שבמקום האירוע לא תהיה שלולית של דם.

דרך אגב, ברכב ראש הממשלה נמצאו שני כתמי דם גדולים.
אחד במושב האחורי והשני במושב ליד הנהג......
מי הנרצח השני?
_new_ הוספת תגובה



עדויות אודות הכאוס שהשתרר בעקבות רצח נשמת הארץ וכל היפה
מיכאל שרון (שבת, 25/11/2006 שעה 10:44)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש עדויות רבות שלאחר הרצח שררה במקום מהומת אלוהים, כשיד ימין אינה יודעת מה יד שמאל עושה. זו הפעם הראשונה שנירצח בפומבי בישראל ראש ממשלה, ועוד איש רב פעלים, לו מיוחסים חלק גדול מהניצחון ההיסטורי במלחמת ששת הימים, ועוד זכויות רבות, אדם בעל אישיות מרשימה ביותר ואהוב מאד על העם, שסמל את הצבר הלוחם, האוהב והבונה על כל תכונותיו, איש הנושם את נשמת מרחבי הארץ והתרבות שניסו לבנות כאן המתנערת מסחי הגלות, מהספקולנטיות, מהראש הכפוף - תרבות התחדשות הנעורים של עם זקן מאד, והכמיהה לאדמה, לחקלאות, לעבודה ולטבע. והמנהיג הלאומי הראשון עד אז שנולד בישראל, וגילם באישיותו חלק רב מהיפה בארץ הזאת, ואת דור קום המדינה. אדם שעל כתפיו, נשא המון, משא ענק, אדם שלא היה לו תחליף, במובן הבסיסי ביותר.

להלן תאורו של ליאור גולגר, חרף הנימה הקלילה (בפתיל הזה) מדובר בפיזיקאי צעיר, ומחונן וגאון אמיתי:

חבריי ואני מפזזים בכיכר מלכי ישראל כחמישים מטר ממקום הרצח, בזמן הרצח, ולא יודעים שקרה משו. חשבנו שירו קפצונים וראינו כמה חבר'ה עם חולצות שלום עכשיו בורחים על נפשם לכיוון רח' פרישמן כשמג''בניקים עצבניים רודפים אחריהם. רק כשהגענו לאוטובוס בחניון ליד רח' ארלוזרוב שמענו שירו ברבין. מאז אני לא הולך להפגנות פוליטיות

_new_ הוספת תגובה



מילא יד ימין לא ידעה?
א. פרקש (שבת, 25/11/2006 שעה 12:17)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל למה יד שמאל לא ידעה?

לדעתי זה מחדל.
_new_ הוספת תגובה



יש אצלנו נטייה להכנס לכאוס ברגע משבר
מיכאל שרון (שבת, 25/11/2006 שעה 12:38)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראינו זאת במלחמת לבנון השנייה ולא רק. אבל אין להפוך כאוס לקונספירציה יזומה ומחושבת לפרטי פרטיה, בהנחה שהכל דופק כאן באולטרה יעילות יפנית..
_new_ הוספת תגובה



יש אצלנו נטייה להכנס לכאוס ברגע משבר
לוי (שבת, 25/11/2006 שעה 18:50)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במלחמת לבנון לא היה כאוס . המפקדים לא היו בשטח הם קיבלו פקודות סותרות מפוליטיקאים עלובים שאינם מתמצאים בנושא ויצא העגל הזה .
_new_ הוספת תגובה



כאוס מדהים.......
צדק (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 1:26)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תלמידי בית ספר בכניסה לאוטובוס, יש הרבה יותר כאוס.

העד לא ידע שקרה משהו, מכיוון שלא קרה שום דבר.
גם אנשי בטחון למיניהם שהיו בטווח קרוב לא הבינו שקרה משהו,
כי באמת, לא קרה שום דבר.
כל אנשי הבטחון, ללא יוצא מן הכלל, לא שמעו יריות !!
כולם שמעו רעש של קפצונים !!
''סרק סרק סרק''
_new_ הוספת תגובה



אני בהחלט סולח לך
א. פרקש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 18:37)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כי מה הכישרון לשרון הנואל?

הרי אתה חובב קונספירציות נודע. והינה עוד אחת נרשמה לזכותך.
_new_ הוספת תגובה



הקלות הבלתי ניסבלת של פלפול סוכני המכירות
מיכאל שרון (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 4:25) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שימו לב שהטקטיקה שלפנינו הינה בעיקרה היצפי עובדות מכחישניות תוך פרטנות מרשימה, המהממת את קשב השומע. זאת תוך פלפול ורב ואי עמידה במבחן השכל הישר. ניתקלתי בתגובות המביעות אוזלת יד מול יכולת מרשימה זאת, תוך אמירות שזה ''השטח החזק שלהם''. לכל אלה אומר כאן, שאין זאת רבותא כה גדולה מצד המכחישים, המלבינים והמאיינים לייצר היצפי עובדות למטרתם ככל שירצו. כל מכחיש שואה עושה זאת, החל מתאורים הנדסיים מפורטים של תנורי ''ההסקה'' באושוויץ וכלה בסטטיסטיקות אודות מספרי ''הפועלים'' היהודים בטרבלינקה וברגן בלזן. אך לא רק מכחישי שואה, אלא גם כל יקיר עבמי''ם, כל קונספירולוג, וגם כל סוכן מכירות שהתפתית לדבר איתו.

כישוריהם של המוסקוביץ' למינהו (מכחישנים מוכרים שצברו ''שם'' במכחישנות של הידוע לכל) אינם אלא כישוריהם של סוכני מכירות salesmen העוברים מדלת לדלת, ומנסים לתחוב את כף רגלם למפתן הדלת שניפתחה, לבל יסגרוה קודם שיתחילו בטרדנותם והיטפלותם עתירת המלל החלקלק.
_new_ הוספת תגובה



איוולת הקונספירציה
מיכאל שרון (יום רביעי, 22/11/2006 שעה 5:13) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שאלתי פעם קונספירטור המספר על מאמצים ומשאבים אדירים המושקעים במאמץ להתנכל לו, כולל מעקבים צמודים: איני מבין, הרי מחירו של קליע אחד אותו יתקעו במוחך, הינו כשקל או שתיים, ומדוע, אם הקונספירטורים כל יכולים כפי שאתה מתאר, מדוע ישקיעו את הסכומים האדירים הללו בך, במקום החלופה הזולה? מה, אין הם מגישים הצעות תקציב?

אבל, הבה נניח לרגע שרוב תאוריות הקונספירציה הללו נכונות ורבים המושכים בחוטים: הבונים החופשים; תאוסופים או טרנצנדנטליסטים מאז תקופת וויליאם בלייק במאה ה-‏18 (אפילו על הדולר האמריקני - אבוי, אינך רואה סמלים נוצרים, אלא פירמידה ועין בראשה...); אירגון אנגלו-סקסי חובק כל בחסות הנסיך צ'רלס שנועד להשליט את האנגלוסקסיות בעולם, ששלוחותיו הן בין היתר שירות הביון הבריטי והכנסיה האנגליקנית; אירגון כלל גרמני הממשיך את הטמפלרים, שקיבל תנופת ענק בזמן הקייזר וילהלם ה-II , שסמליו הם הגביע הקדוש, ופרסיוואל (ווגנר והיטלר בחסות קוזימה ווגנר נימנו עליו כמובן. תגובת נגד מוקדמת של גורמי אליטות מפרוסייה היתה חיסולו של לודוויג השני - פטרונו של ווגנר- תוך ביום טביעה באגם, והוצאת תעודת בלתי שפוי ביחס אליו.. וכיוצא בזה. תגובת היטלר היתה מצידו חיסול האליטה הפרוסית לאחר מרד הקולונל שטאופנברג); וכמובן, גורם שהינו בעל ברית ישיר של השטן עצמו - חלקים ביהדות. ועוד כהנה וכהנה, כולל גורמים הקשורים למשפחת רוקפלר; או למליארדרים אחרים; וזאת תוך משיכה בחוטים וכינוסים תכופים של אינטלקטואלים מובילים הבאים באופן אנונימי ל''סמינרים'' במקומות נידחים באיים הקריביים וכד' בהם הם מתודרכים.

נניח אפילו שגורמים שונים משפיעים ומטים את בין לאדן, איש עסקים אפלוליים בעיקרו, אשר כל שברצונו הוא להמשיך בשליטה בנתיבי סמים מובילים באיזור פקיסטאן ומעבר לה ושיחוד חצי הממשלה שם, והפונדמנטליזם הינו רק מכשיר לגיוס אנשים מסורים לאירגונו.

הבה נניח לרגע כל זאת. אבל מה נעשה מרוב השפעות הפועלות בכוון זה ובכוון סותר, כמעין שתי וערב או מרחבי זיקות והשפעות צפופים שכאלה?

נו, אתם רואים, גם אם כל זה קיים, נשארה לבסוף האמונה, הרצון והאוטונומיה של הבחירה החופשית.
_new_ הוספת תגובה



אין שקר אין הונאה אין קונספירציה, המשיח כבר כאן
נחום שחף (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 13:24)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עובדה.
העסק הביש לא היה אלא משל, כך גם פרשת קו 300.
עולם בסבאבה.
_new_ הוספת תגובה



נזכרתי בעוד תמיהה עצומה שהועלתה בסרט ההוא
חנה אייזנמן (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 12:09) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במקרי רצח מתארים הרופאים את כל מהלכי הבדיקה כשדבריהם מוקלטים. הקלטת המתארת את המימצאים בנושא רבין לא נמצאה, כשנתבקשה על ידי המתחקירנים.
היס טען, שלאחר זמן משתמשים שוב בקלטת ועולים עליה בתיאור אחר.
מי שמאמין, שזה מה שקרה לקלטת המתארת את מימצאי רצח ראש ממשלה בישראל, שיקום!
_new_ הוספת תגובה



פשר הדבר פשוט: פגיעת דום דום הינה סבוכה ביותר
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 12:34)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ובפרט פגיעת 2 או 3 קליעים כאלו. לאפיין במדוייק את כל תמונת המערכות הרבות שניפגעו, כמה מהן או רבות מהן על ידי 2 קליעים, הינו דבר סבוך ביותר. לכן נוקטים הרופאים באסטרטגיה, במקרה נדיר כזה, של ''התמקדות בעיקר''. אלא שאין כאן ממש ''העיקר'', סיבת המוות והקריסה הגופנית הכוללת היא אפקט מצרפי של פגיעה במערכות רבות. ועוד דבר, הרופאים שניתחו את רבין, יתכן שהם מאד מפורסמים ומיוחצנים, אך יתכן באותה מידה שדווקא משום כך, איבדו מזה זמן רב את המיומנות המיקצועית המשוכללת ואת דקות ההבחנה בפרטי פרטים. גם אמנים גדולים, לאחר שהם צוברים שם, תכופות נעשים מנייריסטים. לכן וביתר שאת, דווקא האיפיון הממצה במקרה הזה עבורם, היתה משימה הגדולה עליהם בכמה מספרים.

בנוסף, כאמור, היה מצב של כאוס. ובנוסף, הרופאים הללו היו תחת לחץ אדיר, שכן ''מדובר ברבין'', ב''גורל תהליך השלום'', בדברים אחרים כבדים. בני תמותה רגילים במצבים כאלו, תכופות מצרידים בקולם, אך גם ''מצרידים'' במעשיהם.

כל אלה, הביאו לכך שהקלטת או הקלטות היו מבולגנות, נאמרו דברים והיפוכם, היו סתירות פנימיות, רופא אחד אמר כך ומשנהו, ראה היבטים אחרים בתמונה של הפגיעה הנירחבת מאד והדיפוזית ואמר אחרת.

בנסיבות בהם היו חוגים שכל מבוקשם היה למצוא כאן פרכות, סברו בדין שפרסום הקלטת המבולגנת יעצים זאת, ותהיה בכייה לדורות. במילה אחת: בלגן (כמקובל בישראל, ועוד במקרה כזה) שנתן יד בנקל לתאורייות קונספירצייה. לכן, לא שחררוה לפרסום.

זו השערתי הסבירה.
_new_ הוספת תגובה



היס הוא הטייח הראשי בשירות הבולשביקים
צדק (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 12:42)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשרצו לטייח ממצאים מפרשת ילדי תימן, הביאו את היס לקברים הריקים של הילדים.
והפרופסור שינה את חוקי הטבע והפיזיקה למען מעבידיו.

גם בנושא רצח רבין. פרופסור היס היה מיותר לחלוטין.
אין זה מתפקידו לנתח מתים שסיבת מותם ידועה.
הרופאים המטפלים אמורים לרשום את כל פעולותיהם,
ורישום זה מספיק בהחלט.

משפחת עמיר ביקשה את צילומי הרנטגן על מנת לבחון ערעור על ההרשעה.
תשובת הפרקליטות: ''צינעת הפרט, לא נותנים צילומים'' ...........

התיתכן תשובה כזו במדינה דמוקרטית?
למנוע מאדם להגן על עצמו במשפט?
ממתי ראש ממשלה הוא אדם פרטי?
מה עם זכות הציבור לדעת את האמת?

מספיק לאדם נורמלי לשמוע תשובה כזו,
כדי לדעת בודאות של מאה אחוז,
שמסתירים ממנו מידע ומחפים על הפושעים האמיתיים.
_new_ הוספת תגובה



לא לעניין
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 13:03)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צילומי רנטגן בפגיעת דום דום הינם כלי בלתי יעיל. הקליעים הללו עושים אנרכייה שלמה בגוף, ממש כמערבל (מיקסר). ברנטגן קשה לראות את רוב התמונה, רק דברים בולטים. בפרט שכאן נידרשת יותר מכל ''תמונה'' בתלת מימד. דו מימד, אפילו משטחים שונים, יכול לאפשר כאן הטעיות מצד רופא חריף (שאולי הינו מסור לעניין המסויים, או איש לא ממש בעל מצפון נוקב, שמשלישים שכרו ביד נדיבים). מכיוון שהיו חוגים בעלי עניין רב למצוא כאן פרכות, סברו שעורך דין טוב בש''פ עם רופא מעולה וחד חשיבה, יצרו כאן ספקות סבירים בשיטת הסרט הנע.
_new_ הוספת תגובה



שטויות
צדק (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 13:51)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דום דום, טום טום.
איך יש שני קליעים בגנזך המדינה,
לגביהם נטען שהוצאו מגופו של רבין?

אם יש שני קליעים, הם חייבים להופיע בצילום הרנטגן.
כל התיאור שלך על אנרכיה בגוף,
כנראה שלא הפריע לרופאים לתאר את מסלול הכדורים בגוף.

אני ראיתי את אחד מצילומי הרנטגן.
צילום בו רואים קליע בבית החזה מקדימה.

----------

דר' גוטמן: ''פגיעת פצע ירייה עם חור בריאה באונה העליונה של 2.5 עד 3.0 ס''מ. פצע יציאה לכיוון D5-6 וריסוק החוליה''

להשוואה:
בדו''ח של היס אין שום איזכור לריסוק החוליות !!

ועדת שמגר: רבין נפגע משני כדורים בגבו.
סותר לחלוטין את רישום הרופא המטפל.
הפגיעה אותה מתאר ד''ר גוטמן יכולה להיות רק מירי מקדימה !!
_new_ הוספת תגובה



שטויות
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 15:26)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''וריסוק החוליה''
''שום איזכור לריסוק החוליות !!

תחליט, חוליה או חוליות. יש הבדל.

כמו שעיוורים ממששים פיל וכל אחד מתאר אותו. אחד אומר שפיל זה צינור עבה עם חור בקצהו, השני - פיל זה שני מוטות מכופפים המסתיימים בגוף דמוי מלבן, הנתמך בשני רגלים, כמו בת יענה. השלישי - פיל זה בעצם קרנף גבוה, רק שאינו נמצא בביצה. וכך הלאה. כך זה קורה, כשכל אחד מנסה לתאר דבר מרכזי, עיקרי, בולט, כשדבר עיקרי יחיד אינו כלל בנמצא, אלא יש ריבוי דברים, באופן מבוזר, בעלי משקל שווה כמעט כל אחד. בגאומטריה טופולוגית מודרנית קוראים לכך מרחב איזוטרופי (ללא נקודת העדפה יחידה)
_new_ הוספת תגובה



ליצן בולשביקי קטן
צדק (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 16:06)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם תקרא היטב את רישום הרופא תראה שמופיעות 2 חוליות בשמותיהן,
ובסיום המשפט ''ריסוק חוליה'' ללא ציון שמה.

ותגיד לי טיפש, האם ריסוק חוליה אחת או שניים משנה את המצב? משנה את התמונה?
הופכת את השקרנים השמאלנים לדוברי אמת?
הופכת את אי אזכור ריסוק חוליה כלשהי לאמת?

הבולשביק נתפס לקטנות ומתחמק מהעיקר.
כך היא דרכו של השקרן הסידרתי.
_new_ הוספת תגובה



עכשיו אתה כבר מומחה לרדיולוגיה?
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 23:13)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא חושב שכדאי שתצטמצם לתחומים בהם [אתה לפחות] מתיימר לגלות מומחיות?

קריאה ופענוח של צילומי רנטגן היא מלאכה/אומנות הדורשות הרבה שנות התמחות וניסיון. זה לא נושא שבו כל זב ומצורע יכול להביע דעה. גם רופאים בעלי רמה, אם זה לא תחום ההתמחות שלהם, לא תמיד מסוגלים לקרוא צילומים כאלה.
_new_ הוספת תגובה



ידידיה=נו מיכאל שרון מומחה לכל דבר שרק תרצה.....
א. פרקש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 14:40)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפחות בעיני עצמו.
_new_ הוספת תגובה



אין צרך לשקר
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 15:44)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המפתח לסיפור הוא יגאל עמיר. אילו הוא היה רוצה הוא היה יכול לגרום לכך שתפתח חקירה חדשה.
מה שקרה הוא שהוא (ולא משפחתו)ַ הגיש בקשה לבחון נתונים מסויימים בחינה חוזרת (ובכללם צילומי רנטגן) אלא שבעתירתו כתב במפורש כי הוא אינו מערער על גזר דינו ואינו חוזר בו באף מילה אחת מכל הודאותיו.
מאחר שכך דחה בית המשפט (ולא הפרקליטות) את בקשותיו לפתיחת חומר נוסף.
אין סיבה לפגוע בחסיון של חומר רפואי רק בגלל שמתחשק ליגאל עמיר לראות אותו.
מאידך, אילו היה בוחר לחזור בו מהודאותיו, להערכתי אין כח בעולם שיוכל לעצור את פתיחת החקירה מחדש.
_new_ הוספת תגובה



מה עושה כאן ערימת הגבבה הזו?
צדק (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 16:14)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יגאל עמיר בודאי רוצה את צילומי הרנטגן כדי שיהיה לו עם מה להעביר את הזמן.......

את צילומי הרנטגן מחויבת המדינה להציג בפני הציבור כולו.
כדי שהציבור יראה וידע את האמת לאמיתה.
כל החומר על הרצח חייב להיות פתוח לציבור.
אין שום דבר סודי בחומר הזה.
כל הסודיות נועדה להגן על הרוצחים האמיתיים.

''להערכתי אין כח בעולם שיוכל לעצור את פתיחת החקירה מחדש.''

הערכתך מוטעית ואינה מכירה את ההיסטוריה.
כמו שלא היה כוח בעולם שימנע את חקירת חטיפת אלפי הילדים.
כמו שאין כוח בעולם שימנע את מעצר הרוצחים משפרעם.

פושעי החוק בישראל מסוגלים לבצע כל פשע שבעולם.
_new_ הוספת תגובה



פרנויה במיטבה
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 16:55)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרי לך אחת הסיבות שאולי לא כדאי לעסוק בזאת כי ממילא לבסוף לא יקבלו את מה שימצא.
_new_ הוספת תגובה



דבר נבלה ענק נוסף על גבי הנבלה שנעשתה. החיללת וגם ביזית?
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 17:44)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרי יגאל עמיר יודע היטב שללא הליך רשמי, של פתיחת החקירה מחדש, לא יספקו להוד מעלתו חומר רפואי חסוי, לעיונו של האדון. בפרט שמדובר באישיות בעלת זכויות רבות מאד, ושום מדינה המכבדת עצמה לא תעביר סתם כך חומר רפואי לעיונו של רוצחו הנתעב, איש נקלה שלא עשה דבר בעל ערך מימיו - לא תעביר כך סתם. מדובר לא רק בביזוי כבוד המת, אלא בביזוי הממלכתיות הישראלית כולה. מה עוד שמדובר ככל הסביר באדם שצלמו וגופו חוללו על ידי קליעים שניבנו כך, על ידי הרוצח עצמו, שיחוללו שמות בגופו של רבין. השימוש בקליעי דום דום אסור באיסור חמור על ידי כל האמנות הבינלאומיות ומשפט המלחמה. האם אין כאן עוולת ענק זועקת לשמים, שלא רק שהושחת גופו של רבין, אלא שהפושע הנקלה גם היה רוצה בחוצפתו להציג את תצלומי הגוף המחולל בפרהסיה קבל עם ישראל כולו? צדק, האם כלל אינך תופס את מה שאתה אומר כאן, עד כדי כך נאטמו כל רגשותיך?

והרי ברור לכל בר דעת, קל וחומר שיגאל עמיר תופס זאת היטב בחושיו הזריזים, שלא ינתן החומר הרפואי החסוי הזה של אחד מגדולי האומה לידיו, ללא הליך רשמי ומכובד, הליך משפטי ראוי. ואם כך, מדוע ביקש את החומר הרפואי הזה, של גוף קרבנו שגופו חולל עד כלות במו ידיו ובכוונת מכוון עתירת זדון, מדוע ביקש זאת סתם כך, ותוך שידע היטב כי יענה בסרוב - אי אפשר למדינת ישראל אחרת? מדוע סרב לפתוח את החקירה מחדש? האם כל פנייתו באופן שנעשתה לא היתה אלא פרובוקציה, לעורר שוב ספק, על ידי מהלך זריז וניבזי, בכך שהתועבה בוצעה בכלל?
_new_ הוספת תגובה



נכנסת ללופ שמאלני טיפוסי -
חנה אייזנמן (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 18:49)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדיון כאן הוא, בין השאר, האם עמיר הוא הרוצח. כדי להוכיח את חפותו או להזים טענה זו, חובה להמציא את כל המימצאים הנדרשים לבדיקת הענין.
אז אתה פוסק, שבוודאי לא ייתכן למסור לרוצחו המתועב של ראש הממשלה את המסמכים.... אתה קבעת, וזהו.

ואשר לתרומת רבין לעם ישראל, זה אפילו לא ראוי לתגובה. יש נבלים רבים בארץ הזו, שאפשר לזקוף לזכותם כמה מעשים מועילים, אך לזכותו לא ניתן לזקוף אפילו מעשה מועיל אחד, רק נזקים.

די לדיקלומים!
וכל עוד אין תשובות לשאלות רבות מאד, הסיפור הרישמי אינו יכל להתקבל. כי זו פשוט עובדה - שאלות רבות מאד נותרו פתוחות ואיש לא נתן תשובות מושכלות עליהן. אולי אפילו לא היתה פה שום קונספירציה. אם לא, שהנוגעים בדבר יענו על התמיהות.
ובעיקר על המיתות המשונות שרצח רבין גרר אחריו. אם איני טועה, משפחה שלימה הלכה לעולמה - אם, אב ובנם. תכף ננסה לאתר את הסיפור הזה.
ועוד שני שומרי ראש, שאחד מהם נקבר בסתר.

נא לענות על השאלות. ולמה אבישי רביב אינו יושב בכלא?

לפני כמה שנים מספר לנו רפי רשף שיש איזה סקופ, דברים שאמר יגאל עמיר, ואנו נצפה ונשמע.
אני בטוחה, שכולם חשבו כמוני, שנראה ונשמע את יגאל עמיר. מה שהיה זה ראיון עם האידיוט ההוא, אבישי רביב, שסיפר שיגאל עמיר אמר לו, שהוא ירצח את רבין כדי להרשים את הבנות..... (אגב, הפרובוקטור לא נשאל, מה עשה עם ההצהרה המפורשת הזו של עמיר...)
שיגרתי אז מכתב תלונה לערוץ הטלויזיה, קבלתי תגובה שמכתבי הועבר לגורמים המתאימים, אך מאז נעלמו עקבותיהם.
_new_ הוספת תגובה



בקיצור שטויות
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 19:17)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם השרץ רוצה לערער על הרשעתו שיואיל להגיד שהוא אינו הרוצח וכי יש לבחון שנית את הפרשה.
אבל הוא אינו אומר זאת וגם לא מבקש לערער ואף לא הסמיך אף אחד לבקש זאת בשמו. יתר על כן, הוא מודיע בריש גלי שהוא ביצע את המעשה.

למרבה צערכם עמיר לא מוכן להשתתף בקשקשת הזו ואין לכם הסבר מדוע.

ויש רק הסבר אחד - והוא ההסבר שכולם יודעים אותו, יגעל עמיר הוא הרוצח.
_new_ הוספת תגובה



לא לשכוח שרבין היה שרץ גדול יותר!
חנה אייזנמן (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 20:14)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ביהדות, הודאה ברצח אינה קבילה - אין אדם משים עצמו רשע - על פי שנים עדים או על פי שלושה, יקום דבר. לא ניתן להרשיע רוצח. בלי עדים, זה לא עובד.
למשל (במקורות) גם אם אדם נכנס למערה אחרי אדם אחר, ויוצא, כשסכין נוטפת דם בידיו, במערה נמצא אדם שחוט, אך לא היו עדים למעשה, לא ניתן להרשיע אותו על פי הוכחות נסיבתיות.

אם עמיר היה קוביה בבנין הקונספירציה, אז הוא קוביה! יש לו תפקיד מסוים, והוא ממלא אותו. ולמה שיתאמץ כל כך להפליל את עצמו! למה יצא מגדרו כדי לשכנע שרביב לא ידע, כאשר יש עדויות רבות מאד, שהוא היה המסית, ואם הוא לא ידע, אז גם עמיר לא ידע!
וכשיש קונספירציה, יש גם איומים. ושוב, אם רצח את רבין, בתוקף תפקידו כמשרת האדונים המושחתים, הרי הוא שרץ, אם רצה להציל את עם ישראל, הוא אינו שרץ.
יצור כמוך מאושר שרצחו את הרב מאיר כהנא, זצוק''ל, הי''ד, וזה נראה, מה זה, נורמלי. ולמה, כי הוא היה בעד עם ישראל ולא נגדו. אבל מי שהביע שביעות רצון מסילוק רבין, שרצח יהודים במו ידיו ועל ידי שליחים, מעל הבמה הציבורית, נעצר! למה? כווווולכם יודעים - השמאל קבע!
כהנא היה צדיק, ורבין היה רשע גמור!
רביב ידע את כל פרטי הרוצח, שניה אחרי הרצח, הוא היה נוכח. ידוע שהוא איתגר אותו - נראה אותך רוצח את רבין - יש כמה עדויות על כך, ובכלל, נמאס לחזור על הדברים.
יש גם התיאור שמתאר כרמי גילון את הרוצה ה''פוטנציאלי''. והשפה שלך.... אתה גס רוח, ולחשוב שמטיפים לי...
_new_ הוספת תגובה



החוק במדינה היהודית
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 22:12)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא הקובע.
ההרשעה לא היתה רק על סמך הודאתו אלא על סמך כל ההוכחות שהצטברו בפני בית המשפט.
אם השרץ רוצה לערער אז בבקשה, הבה נשמע את גרסתו.
כל שאר השקרים לא יעזרו, יש רק דרך אחת כרגע על מנת לנסות ולהוכיח שחלה כאן טעות משפטית, כל השאר הם קשקושים הזויים.
_new_ הוספת תגובה



הרוצח היחיד בסיפור מוכר לכל בר דעת
צדק (יום שישי, 24/11/2006 שעה 1:14)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והוא לא יגאל עמיר.

כל ההשתלחות החולנית שלך, שיטת ההכפשה הבולשביקית שלך,
לא תעלים, לפחות ממני, את האמת והצדק הברורים.

כל נאשם זכאי באופן מוחלט, וללא מגבלות חוץ מבטחוניות אמיתיות,
לקבל לידיו כל חומר הקשור לנושא האשמה.
מי שמונע מהנאשם זכות זו הוא פושע, הוא פורע חוק,
הוא מסכן את הדמוקרטיה ואת שלטון החוק.
_new_ הוספת תגובה



מה עושה כאן ערימת הגבבה הזו?
לוי (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 18:10)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברנס זעק 30 שנה שלא הוא הרוצח וסידרה של שופטים עליונים מנעה חקירה מחדש .
עזריה טוען שהוא לא רצח ובקש בצוע בדיקת דנא של הבגדים והם נעלמו כמו במקרה של ברנס .
חביבי מערכת משפטית מושחתת . אחד התכמנים המרכזיים במקרה של ברנס התקדם בקרירה שלו והגיע להיות שופט בבית המשפט העליון .
במקרה של ברנס הוכח בעליל שהיו עדויות שקר של שוטרים . עדיות השקר התגלו רק מפני שקצין משטרה אשר היה חלק מהמערכת זימר . כאשר משהוא מהשותפים לרצח רבין יזמר תפתח המורסה .
_new_ הוספת תגובה



ברנס שמרנס...
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 18:15)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השרץ עמיר טוען בקולי קולות שהוא כן הרוצח אז מה אתה בעצם רוצה?
_new_ הוספת תגובה



ברנס שמרנס...
לוי (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 18:39)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא שמעתי אותו צועק שהוא הרוצח .
בשלב המשפט התקשורת דווחה שהוא הודה . הודאה זו היתה אחרי מעצר ממושך של חודשים מבלי שנתנו לו להפגש עם עורך דין . גם אצל סטלין כולם הודו . גם ברנס הודה . חבורת מעץ הודתה עזריה הודה סולימאן הודה וכו' היה מי שאמר שלפחות 30 אחוז משוכני בתי הסוהר בישראל יושבים על לא עוול בכפם . מי שאמר את זה לא אמר זאת בהשר פוליטי כל שהוא .
אגב גם אני הודיתי במספר עבירות תנועה כדי לחסוך מעצמי זמן וכסף .
_new_ הוספת תגובה



ברנס שמרנס...
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 19:12)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא שמעת, חבל מאד.
גם בבקשתו לראות את צילומי הרנטגן כתב במפורש כי הוא אינו חוזר בו מכל הודאותיו עד כה.

העובדות נגדך. תצטרך להתרגל.
_new_ הוספת תגובה



ברנס שמרנס...
לוי (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 19:19)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא הצהיר שהוא לא חוזר בו כדי שיאשרו לו להתבודד עם אשתו ובאמת אשרו לו . פתאום ראש השבכ גילה שהוא לא מסוכן .
_new_ הוספת תגובה



בקיצור, הגיבור הגדול מכר את נשמתו
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 19:28)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תמורת זיון עם איזה טרימבובה מכוערת...

אתה היית מוכן להקריב את חירותך תמורת דבר כזה?
אתה באמת מצפה שמישהו יאמין שהוא מוכן לשבת בכלא כל ימיו רק בגלל שיתנו לו ''להתייחד''?

ובנוסף לכל זאת מה שאתה אומר הוא סתם קשקוש, אילו כל מה שהוא רוצה זה שישפרו לו את תנאי המאסר הוא היה יכול שלא לעסוק כלל בכל הנושא ולא לפנות בעניין לשום בית משפט. אבל העובדה היא שהוא כן פנה לבית המשפט וכן הצהיר בכתב שהוא רצח את ראש ממשלת ישראל.
_new_ הוספת תגובה



בקיצור, הגיבור הגדול מכר את נשמתו
לוי (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 20:05)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אולי בעיניו היא יפיפיה .אולי הפנימיות שלה היא יפה בעיניו .
אני רואה שאתה מומחה משפטי ויודע שאילו לא פנה לבית המשפט היה מקבל את כל משאלותיו .
אתה גם יודע שאילו היה חוזר מהודאתו היו נפתחים בפניו כל השערים וכל האפשרויות .
אדוני אינך מעריך נכונה את המנוולים השולטים במערכת המשפטית המושחתת של מדינת ישראל .
_new_ הוספת תגובה



בקיצור, הגיבור הגדול מכר את נשמתו
עמיש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 22:16)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אתה היית יושב בכלא עשר שנים אולי גם אתה היית מתאהב במטורללת הזו, בעניינים אלה באמת אי אפשר לשפוט או לדעת.

מאידך, אם מראש אתה קובע שאין טעם בכך שיציג את גרסתו לציבור אז מה אתה כן מציע? אם מראש ברור לך כי המערכת הזו לא תגיע אל האמת אז מה בעצם אתה רוצה?
_new_ הוספת תגובה



בקיצור, הגיבור הגדול מכר את נשמתו
לוי (יום שישי, 24/11/2006 שעה 8:03)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מצפה שמערכת הוגנת תחתור לגילוי האמת .
הדרך לגילוי האמת היא בחינה של הספיקות אשר התעוררו .
אני מצפה שמערכת הוגנת לא תטיל חיסיון על מוצגים ונתונים בתואנות שקריות של פרטיות , בטחון המדינה , כבוד הפרקליטים , כבוד המאבטחים , כבוד השופטים וכו' .
אני מצפה שיאפשרו לנהג לספר מה ראה ומה שמע .
אני מצפה שירשו לבתו של הנהג לספר מה ראתה , מה שמעה , ומה עשתה ומי תפס את מקומה .
אני מצפה שיאפשרו לצלם להתבטא לספר ולהסביר מה הוא חיפש בחושך .
אני מצפה שיאפשרו לרופאים המטפלים להתבטא בחופשיות ולא תחת עינם הפקוחה ואיומם של פונקצינירי השבכ .
על שרון החולה שלשלו הודעות מכאן ועד להודעה חדשה . זיבלו את השכל ולא דאגו לפרטיות. מה קרה ?
יכולתי להמשיך אך חבל לתפוס יותר מדי זכרון .
_new_ הוספת תגובה



בקיצור, הגיבור הגדול מכר את נשמתו
לוי (שבת, 25/11/2006 שעה 19:06)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם יציג את גירסתו לציבור תנאי מעצרו יורעו והוא כבר הרגיש זאת על בשרו .
כמו כן הוא כבר למד בדרך הקשה שהמערכת המשפטית הישראלית המושחתת לא תושיע אותו ואין לו ברירה אלא לקבל את תכתיביהם .
חביבי אם אתה תקלע פעם לבעיה משפטית תראה מה המשמעות של עיסקת טיעון . אני הודיתי בעבירה אשר גם אם רציתי לא הייתי יכול לבצע אותה . עורך הדין שלי הציע לי להודות כי להערכתו הכחשה טוטלית תעמיד את התביעה על רגליה האחוריות ( המשמעות היתה שהשוטר לא מקצועי) ואני אסתבך בהוצאות גבוהות .
במקרה של יגאל עמיר גילוי האמת יטיל כתם על מערכת המשפט הישראלית כולל 4-5 שופטים עליונים , פרקליטים, שוטרים, שבכקניקים , רופאים וכו' .
איך הוא יכול להתמודד עם כל עדת המפיונרים הזאת .
_new_ הוספת תגובה



איזו עסקת טיעון?
עמיש (שבת, 25/11/2006 שעה 21:52)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנבל הציג בבית המשפט את גרסתו, הביא עדים ואמר כל מה שעולה על רוחו. (קרא את פסק הדין המלא שהבאתי לכאן).

אתה עכשיו מבקש שנאמין שהוא לא מספר את האמת בגלל שהוא חושש להרעת תנאי הלוקסוס שיש לו בבית הסוהר?
_new_ הוספת תגובה



:) וואללה!
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 21:09)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



ברנס שמרנס...
א. פרקש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 18:41)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא רוצה לשכנע את עמיר שיתחיל לשחק לפי התיאוריה הקון-ספקולטיבית שלו.
_new_ הוספת תגובה



אין גבול בהשפלת מערכת המשפט - המחסום האחרון בפני הכאוס?
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 18:38)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין גבול בהשפלת הממלכתיות הישראלית? ועל ידי מי? כל ארחי פרחי יכול לידות אבנים?

רחל הלר (ברנס) נירצחה בסמוי מעין כל. כך גם ברצח בו הורשע עזרייה. הזכרת לכל היתר שתי טעויות של מערכת המשפט. בספר שיצא לפני כשנה בארה''ב, צויינו מאות מקרים של הרשעות שגויות והוצאות להורג מוטעות. אין עדיין כל דרך לנטר ולשחזר לחלוטין פשעים המבוצעים בהסתר. בעתיד הדבר יתאפשר בוודאות הולכת ומתכנסת ל-‏1.

אלא שהרצח של רבין בוצע לעיני כל, בפרהסיה. שמתי לב שכל בעלי תאוריות הקונספירציה שכחו משום מה עניין פשוט ומרשיע מעל לכל ספק סביר - את זאת שגופו של רבין פולח בקליעי דום דום, שעמיר עצמו ספר איך שייפם בסבלנות רבה. אילו רצו לחסל את רבין במכונית כלשהי או במקום מוסתר אחר, היטב יכלו אנשים מיומנים לכוון למקומות קריטיים, מקרוב, בנחת, וללא לחץ של ארוע רב משתתפים כשמסביב אנשי ביטחון, וכך, לא היו ניזקקים לכדורי דום דום. יתירה מזאת, הדבר כלל לא היה עולה בדעתם. לעומת זאת עמיר, שכן פעל בנסיבות הדחק הללו, רצה להשיג וידוא המתה-הריגה של 100 אחוז, בדרך ה''מקורית'' והיחודית, הדרך המתועבת עד זוועה בה בחר לצורך זה. הוא אף טען ''להצדקתו'' כי רצה ''לנטרל לחלוטין'' את רבין. בניגוד לאנשים שציינת, לא חזר בו מהודעתו, כפי שמצביע על כך עמיש.
_new_ הוספת תגובה



אני שמח, מר שרון, שסוף סוף אתה מקבל
א. פרקש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 18:45)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את הפסיקות החכמות והשקולות של המערכות הציבוריות המנהלות את חיינו - את מערכת בתי המשפט ומערכת ההשכלה הגבוהה.

מי יתן ויהיה להן הכוח להוביל את ישראל בדרך הקידמה והשגשוג והלכידות החברתית ושהן יעצרו את כל הקוראין תיגר עליהן לשווא.
_new_ הוספת תגובה



במטותא, הערה אישית. מה זה, אני האדם היחיד שחושב במדינה הזאת?
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 19:22)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך לא היצביעו על הפרכות הפשוטות לתורות הקונספירצייה האלה קודם?

ד''ר אורי מילשטיין, טוען כל הזמן, עד כמה שהדבר מצלצל לאוזני אבסורדי, שאמנם כן, עבדכם הנאמן הוא אחד היחידים שחושבים. והוא אף אמר זאת לפני תלמידים לפני מספר ימים באיזו מכללה, כשהיזמינני להרצות, והוסיף כי ''מיכאל אחד האינטלקטואלים הגדולים בישראל''. וכחצי שעה לאחר מכן הוא אמר זאת בראיון בטלפון סלולרי לערוץ העברי ברדיו קנדה בסוף דבריו על מלחמת לבנון השנייה ושאר הדברים על צה''ל כצבא מיליציוני והיעדר תרבות הפקת הלקחים וכל השאר. זאת באלו המילים: ''יושב כאן מיכאל שרון -- ''. כל הזמן, מזה שנים, דברי משתקפים לאחר מכן בדבריהם של אנשים שונים בפוליטיקה הישראלית, החל מאברהם בורג (רק לפני חודש, ב''הארץ'': ''אולמרט אמר לי שסמך על כך שהמערכות יעבדו במלחמת לבנון השנייה, אבל שום דבר לא עובד, המערכות קורסות -'' והרי זה בדיוק מה שכתבתי קודם לכן, בקריאתי לבדיקה מערכתית כוללת ולא לקירבון אנשים בודדים), וכלה ב-מכל הבא ליד בכל מרחב הפובליציסטיקה והפוליטיקה. הדבר לחלוטין נשגב מהבנתי, האם השיטה של כל עוזר פרלמנטרי צעיר היא לקרוא את דברי ולרוץ עם רעיונות חדשים לח''כ או לשר? או מה? אך הנקודה היא, שאני אדם רגיל לחלוטין, בעל שכל ישר שפיתח הרגלי חשיבה לעומק במשך השנים, אלא שמשהו קרה בארצנו, המדינה התייבשה כביכול מרעיונות, או שכולם נהנתנים או נימצאים רוב זמנם בחבורות תוך חשיבה קבוצתית על ליקוייה, ולא משקיעים בחשיבה; או יורים מהמותן או מה שלא יהיה. העסק מבחינתי די משעמם לקרוא מה כותבים פה, ולקרוא רפלקצייה של דברי, אף היא מעצבנת-משהו, הגם שאני אומר, יופי, לפחות הדברים מחלחלים להם... אבל באלוהים, קצת מחשבה מקורית, מה קרה כאן? האדם שליסתם אותי ופגע בי קשות נהג להגיד שבתחומי המחקרי אני הטוב בעולם, ולי נהג לאמר שאם לא אהיה ''ילד טוב'' (כדבריו) יהיה רע ומר, איום ונורא. ובקיצור, כמו שאמרו הקרובים אלי, לכל היותר מורחים אותך במילים, אינך מקבל כלום. אולי הכל סתם חלום מוזר.. פעם אפילו חלמתי שאני מעין אל או משהו כזה שהיגביל עצמו, כי העסק התחיל לשעמם, כל היכולת זה עניין משעמם עד מוות, ורשמתי את החלום באיזה מקום בפרטי פרטים. עסק ביש במובנים לא מועטים.
_new_ הוספת תגובה



במטותא ממך, כלל לא טענתי שאתה חושב
א. פרקש (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 19:55)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אולי מילשטיין אמר, אבל בטח לא אני.

מי לא הצביע על ''הפרכות הפשוטות לתורות הקונספירצייה'' ? תצביע עליו בבקשה.
_new_ הוספת תגובה



מה, אתה לא מבקש שמות?..
מיכאל שרון (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 21:23)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זאת איני יודע, אבל כבר אלן גרינשפאן נגיד הפד דיבר על חוק המספרים הגדולים. דהיינו, מכיוון שיש כל כך הרבה אנשים בעולמנו, הרי שכל אמונה, מוזרה ככל שתהיה (למשל שמטריות מתחילות לרקוד פולקה אחרי חצות) תמיד תמצא סביבה אנשים קבוצת אנשים בהיקף כלשהו הדוגלים בה. יש אפילו כאלה, לדבריו, המוכנים להשקיע מכספם 2 דולר תמורת הסיפור על קבלת 5 מליון דולר, כשהסיכוי לכך הוא אחד ל-‏500 מיליון.
_new_ הוספת תגובה



אין גבול בהשפלת מערכת המשפט - המחסום האחרון בפני הכאוס?
לוי (יום חמישי, 23/11/2006 שעה 18:59)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מקובל עלי שאמריקאים רבים הוצאו להורג על רצח כאשר לא רצחו . זה לא מנחם את המשפחות של החפים מפשע .
סטלין רצח בסה''כ 60 מליון ללא הבדל גזע דת ומין . היטלר רצח רק 6 מליון . הבולשביקים הישראליים רצחו הרבה פחות יהודים .
המערכת המשפטית הישראלית היא מושחתת ומוטה פוליטית כולל המשטרה , השב''כ , הפרקליטות והשופטים . במקרה של רצח רבין כ-‏5 שופטים עליונים היו מעורבים בארגון עדויות השקר ובדוי הראיות וזאת בנוסף לאנשי שבכ , פרקליטות, משטרה ושאר פונקציונרים .
יגאל עמיר הוחזק בתנאי מעצר קשים . תנאי המעצר שלו הוקלו רק כאשר העיד לטובת שמפניה ורק כאשר לא חזר בו מהודאתו .
_new_ הוספת תגובה



שטויות במיץ קרציות
צדק (יום שישי, 24/11/2006 שעה 1:34)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יגאל עמיר הכחיש את מעורבותו ברצח
ואף רמז בבית המשפט שחייו בסכנה.
השופטים כמובן התעלמו. צריך להמשיך בהסתה נגד היהודים.

שימוע בבית המשפט:

עמיר לעיתונאים: ''למה אתם לא חוקרים את מותו של המאבטח של רבין? אנשים יסלחו לי כשהם יבינו את הרקע. אחרי שתבינו למה, הם יראו שכל המערכת רקובה. כל מה שאתם רואים הוא מסיכה. לא העלתי בדעתי שהם יתחילו להרוג אנשים.''

עמיר לשופט דן ארבל: ''הם הורגים אנשים. הכל שקר!''

ארבל: ''מה שקר?''

עמיר: ''שאני הרגתי את רבין אפילו לא ניסיתי להרוג אותו. כל מה שראיתם עד עכשיו הוא זיוף. אני מבקש שתיתנו לי להסביר את הרקע למעשים שלי. הם הורגים אנשים. אם אתם תקשיבו לאמת כל הארץ תתקומם ותדרוך את נשקה''.

השופט ארבל לא נתן לעמיר את רשות הדיבור ולא איפשר לו להסביר את דבריו, כמובן.

שיחה זו נשמעה ע''י נציגי התקשורת כולה.
שיחה זו מספיקה כדי שאדם נורמלי ידרוש לתת ליגאל עמיר לדבר
בחופשיות מלאה, ובהגנה מלאה על חייו וחיי קרוביו,
כדי שנוכל לדעת את האמת כולה.
דבריו של עמיר הם פצצה גרעינית.
הרוצחים האמיתיים והמשת''פים שלהם בתקשורת הפכו אותם לבלתי נראים.
אף ליצן שמאלני לא מכיר את השיחה הקצרה והחשובה מאד הזו.
לו היו מכירים ומפנימים, לא היו חוזרים על
המשפט הדבילי שלהם, ''עמיר הודה............''
_new_ הוספת תגובה



שטויות מקושקשות
עמיש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 1:54)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנה ציטוט מפסק הדין:

''עינינו הרואות, שהנאשם הודה במרבית העובדות שיוחסו לו, ולמאשימה לא נותר אלא להפריך את טענתו שלא התכוון להמית את ראש הממשלה, אלא לשתקו בלבד […] כאן ראוי להעיר כי גם אם הייתה מתקבלת טענה זו, ספק אם היה בה כדי למלט את הנאשם מהרשעה בעבירת ''רצח'', אף כי סעיף ההרשעה היה משתנה, היינו מסעיף 300(א)(2) לסעיף 300(א)(3) של חוק העונשין. ''
_new_ הוספת תגובה



אתה יכול לצטט גם מפסקי דין ממשפטי סטאלין
צדק (יום שישי, 24/11/2006 שעה 2:14)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא תמצא שום הבדל בניסוח.

ברגע שהנאשם הושתק והתעלמו מדברים חמורים שאמר.
יש לנו משפט ראוה סטאליניסטי בלבד.

פסק הדין הוא חסר ערך ועושה רושם רק על טיפשים שמאלנים.
_new_ הוספת תגובה



שטויות מקושקשות
עמיש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 8:24)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרוצח העיד עדות מלאה ונחקר עליה על ידי סנגוריו ושם אמר מה שהיה לו להגיד. הוא הביא עדי הגנה ככל שרק רצה ואף הם אמרו מה שיש להם להגיד.
כל השאר זה רכילויות.
_new_ הוספת תגובה



שטויות מקושקשות
לוי (יום שישי, 24/11/2006 שעה 8:44)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדוני , הסנגור של יגאל עמיר התנהג כמו תלמיד תיכון מבולבל . הוא היה חסר נסיון ואולי גם הדרך ע''י השבכ .(אבישי רביב המליץ עליו) . אני הייתי מעורב בכמה משפטום , אני מציע לך לגשת ולהקשיב לכמה משפטים ואז תנתח מה ראית ושמעת ומה הקשר בין ההליך והחתירה לאמת .
תוכל גם להתרשם עד כמה השופט מאפשר לדבר למי שלא מוצא חן בעיניו .
_new_ הוספת תגובה



שטויות מקושקשות
עמיש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 11:28)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ערימה של הבלים.
הגיע הזמן שתנחת חזרה למציאות ותחשוב על שיטות ראויות יותר לשכנע אנשים בגרסה האוילית הזו שאתה מנסה לקדם כאן.
_new_ הוספת תגובה



שטויות מקושקשות
לוי (שבת, 25/11/2006 שעה 19:14)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני חי במציאות והמציאות היא חמורה .
_new_ הוספת תגובה



הפחדנות וההונאה. אבל הם באמת הורגים אנשים
מיכאל שרון (יום שישי, 24/11/2006 שעה 7:39)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמיר: ''שאני הרגתי את רבין אפילו לא ניסיתי להרוג אותו. כל מה שראיתם עד עכשיו הוא זיוף. אני מבקש שתיתנו לי להסביר את הרקע למעשים שלי. הם הורגים אנשים. אם אתם תקשיבו לאמת כל הארץ תתקומם ותדרוך את נשקה''.

____________________
בפסקה שלפנינו יש 35 מילים.

הונאה בענק, ופחדנות. אילו ליגאל עמיר באמת היה מה לומר, הרי אדם בעל אומץ אזרחי, במקום לרמוז כאן רמיזות ערטילאיות, היה אומר ב-‏35 מילים את עיקרי הדברים. זכרו שואנונו למשל, בכמה מילים שכתב על כף ידו, אמר הרבה.

למשל, במקום רמיזות פחדניות והליכה סחור סחור, תוך רימוזי רמזים שיש דברים בגו, אדם בעל אומץ אזרחי יכול היה לומר לפתע, באופן ישיר, את הדבר העיקרי. למשל: ''באקדחי שמו כדורי סרק. הם שרצחו את רבין'' . שימו לב שבפצצת מידע זאת יש רק 8 מילים. בשאר 27 המילים יכול היה לומר הרבה מאד. והרי, אם הוא חושש לחייו, הרי ברור שברגע שהוא רומז שבכוונתו ''לספר את האמת'' מרגע זה הוא מועמד לחיסול. ולחילופין, אילו היה זורק בכמה מילים את ''האמת'', היתה קמה מהומת אלוהים, כל התקשורת בארץ ובעולם היתה עומדת לצידו, ושערה משערת ראשו לא היתה נופלת. ואולי מי יודע, אפילו המשגל עם הטרומבוביצ'קה היה נערך בהילטון בסיקור ענק של כתבי פפרצ'י, במקום בשב''ס.

אבל, דבר אחד ניתן בכ''ז להאמר לזכותו, כשנגהה עליו לפתע רוח האמת וקרא בקול גדול קבל עולם: ''הם הורגים אנשים''. אמת לאמיתה. הורגים בעזה, הרגו בלבנון. ועוד היד נטוייה. אם ימשיך בדרכו של ואנונו, אולי עוד יקבל פרס נובל לשלום.
_new_ הוספת תגובה



הפחדנות וההונאה. אבל הם באמת הורגים אנשים
צדק (יום שישי, 24/11/2006 שעה 8:50)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טיפשותך ממש מדהימה, כל פעם מחדש.

יגאל עמיר חושש לחייו, לחיי קרוביו, הוא זועק להגנה מבית המשפט.
אך בית המשפט האטום הבולשביקי אינו נענה לזעקתו.
הם רוצחים אנשים כמו שרצחו לפחות אחד מאנשיהם, יואב קוריאל,
ויש עדויות לרצח איש שב''כ נוסף.

רק אידיוט וחולה בראש ידרוש מאדם לדבר חופשי,
כשמולו עומדת חבורה המסוגלת לרצוח ללא חשש.

---------

במקום להתייחס לתוכן החמור של דבריו,
אתה הולך לכיוון של טענה מפגרת בעליל.
העיקר להתחמק מלהודות שהמנטרה השמאלנית העלובה היא שקר מחורבן.
_new_ הוספת תגובה



ערימה של שטויות
עמיש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 14:00)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמיר אמר בבית המשפט כל מה שרצה להגיד והעלה את כל הטענות שיכול היה לטעון.

במקום לבלבל לכולם את המוח הרי לך קישור לפסק הדין המלא, תוכל לקרא בפרוטרוט את כל דבריו טענותיו

_new_ הוספת תגובה



פסק דין ללא משפט קיים רק בדיקטטורות
צדק (יום שישי, 24/11/2006 שעה 14:09)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משפט בו הנאשם איננו חופשי לומר את כל האמת ללא כל חשש,
הוא משפט ראוה בלבד.

אתה יכול להביא גם פסקי דין מברית המועצות הבולשביקית
או מגרמניה הנאצית. לא נצליח להבדיל ביניהם.
כולם מוכתבים ע''י החונטה השלטת.
_new_ הוספת תגובה



באמת סליחה
עמיש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 15:57)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מצטער שהטרדתי אותך.
_new_ הוספת תגובה



תגיד לי מיכאל שרון
א. פרקש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 16:21)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כקונספירטור איכותי האם אתה טוען שהשב''כ ניסה לחסל גם את שרון. כי היו שמועות ששרון רצה לחזור בו ממדיניות הנסיגות החד צדדיות. ישנה שמועה אחרת שמספרת שדווקא משום ששרון רצה להאיץ את תוכנית הנסיגה וההתכנסות חיסלו אותו אנשי שב''כ. כנראה שבשב''כ יש קרע בין תומכי הנסיגה למתנגדיה, ואחד מהפלגים היה אחראי לחיסולו (שלא עלה יפה מבצעית אבל בפועל כן כי הוא לא מכהן). אולמרט כנראה מוחזק בן ערובה בידי השב''כ ונאלץ לבצע את מדיניות הפלג שגבר בתוך השב''כ.

מעניינת דעתך הרעננה, הזכה והנשגבה בעניין שבנשמת חייה של המדינה.
_new_ הוספת תגובה



אין גבול בהשפלת מערכת המשפט - המחסום האחרון בפני הכאוס?
לוי (יום שישי, 24/11/2006 שעה 8:09)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רבין נרצח בסמוי מן העין במכונית השרד שלו !!!!!!!!!!!
מערכת המשפט משפילה את עצמה בזה שהיא מושחתת פוליטית . היא מטה את המשפט מסיבות פוליטיות . היא מעודדת את הפרקליטות והמשטרה לשקר כדי שתוכל לפסוק בהתאם לאג'נדה הפוליטית שלה .
_new_ הוספת תגובה



לא טעויות, פשעים !!
צדק (יום שישי, 24/11/2006 שעה 8:42)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האלימות כלפי ברנס כדי שיודה באשמה איננה טעות, היא פשע.

הפשעים הנאציים כלפי ''כנופיית מע''ץ'' אינם טעות,
הם פשע נגד האנושות בשיתוף פעולה מלא של
הפרקליטות ובית המשפט.

ההתעללות הנאצית ברב עוזי משולם והרצח של שלומי אסולין,
אינם טעויות. הם פשע נגד האנושות.

מערכת החוק והמשפט בישראל רקובים. מסריחים מנמק.
_new_ הוספת תגובה



אסולין זה לא הנבל שירה על שוטרים
עמיש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 11:29)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעל גג ביתו של החולרה הזה משולם?
_new_ הוספת תגובה



אסולין הוא עוד יהודי שנרצח בדם קר ע''י השמאלנים
צדק (יום שישי, 24/11/2006 שעה 11:49)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נרצח ע''י צלף שירה ממסוק. רצח בדם קר של אזרח טהור.
רצח מתוכנן בהוראה מלמעלה. מיצחק רבין.

את עלילת הדם ממציאים השמאלנים להצדקת הרצח.
כמו שעושה כל אנטישמי.
_new_ הוספת תגובה



טוב מאד
עמיש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 12:05)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שחיסלו אותו, פושע אחד פחות ברחובות.
בפעם הבאה שלא ירה על שוטרים.
_new_ הוספת תגובה



טוב מאד
צדק (יום שישי, 24/11/2006 שעה 12:28)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התכוונת ליצחק רבין........
_new_ הוספת תגובה



אסולין זה לא הנבל שירה על שוטרים
לוי (שבת, 25/11/2006 שעה 19:23)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אסולין לא ירה כלל .
בעצם מדוע התערבה המשטרה בהתכנסות בבית הזה ? איזו עבירה הם עברו ? הם בסה''כ טענו שילדי תימן נגנבו ונישדדו ע''י הממסד הבולשביקי.
מדוע המשטרה התגיסה להשתיק אותם ?
_new_ הוספת תגובה



אסולין זה לא הנבל שירה על שוטרים
עמיש (שבת, 25/11/2006 שעה 21:49)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנא בטובך חסוך מאתנו את השקרים המטופשים הללו.
עוזי משולם הסתכסך עם השכנים ועם העיריה על איזה כביש גישה שניסה לסלול לביתו ביהוד. שם התחיל הסיפור, הוא הביא כנופיה של בריונים חמושים שאיימו על כל סביבותיהם והמשטרה הופיעה שם עקב תלונות של שכנים ושל בעל מסעדה סמוכה.
הנושא של ילדי תימן עלה פתאום ללא שום קשר לבעיה. נושא ילדי תימן ''החטופים'' נמצא באופן גלוי על סדר היום הציבורי כבר שנים רבות ללא שום בעיה מצד המשטרה או מצד כל גורם שהוא.
אסולין עלה על הגג וירה על המסוק, שוטר ירה עליו חזרה.
_new_ הוספת תגובה



[*] השקרים המטופשים שלך
צדק (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 1:39)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[* הוסרו ביטויים לא ראויים]

הסכסוך היה מתוכנן ע''י השב''כ.
ממתי מגיעה משטרה ומתערבת בסכסוכי שכנים?
לעולם משטרה לא מגיעה לפני שנשפך דם !!

עוזי משולם עסק כל הזמן בנושא ילדי תימן, ועל זה הוא נרדף.
הוא הוציא חוברת, ירחון, שעסקה בנושא הזה בלבד.
עדויות של משפחות, תחקירים, צילומים, שמות החטופים,
פעילויות של העמותה.

נושא ילדי תימן מעולם לא היה על סדר היום הציבורי.
פשע נאצי שפושעיו לא הועמדו לדין מעולם,
ע''י אלו שדורשים להעמיד נאצים גרמנים לדין. צבועים !!

אסולין לא עלה על שום גג,
הוא נרצח ע''י צלף שירה עליו ממסוק,
כשהוא הולך בחצר הבית. רצח נאצי !!
יצחק רבין אשם גם ברצח הזה !!
_new_ הוספת תגובה



זה מצלצל לי כמו עבריינות כבדה
מיכאל שרון (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 4:18)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדובר פשוט בעבריינים, שעוטפים את הפשע מאחורי כסות חסודה. איזה פנים אתה נותן למדינה? מה אתה מכתיר כאן אנשי פשע? אין בעולם תרבות, יופי, הומור, האדם במיטבו? האנשים הללו מציבים פנטיות, צרות אופק, קנאות רעה, צרות עין נוראה כלפי כל מה שרחב דעת נדיב ויוצר, מלאי שנאה, שרלטנים רוחניים כלפי אנשים שאת רגשותיהם הם מלבים, וזאת בשרות הפשע בישראל. למה אתה הופך את ארצך למאורת פריצים, מחששת פושעים?
_new_ הוספת תגובה



אני הופך אבנים כדי לגלות את הנחשים והעקרבים
צדק (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 6:00)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני נותן את הפנים הנכונות לרשעים, לפושעים.

אין שום דבר יפה בחוטפי ילדים מאימותיהם, בהונאה ובאלימות.
אין שום דבר יפה ברוצחי יהודים בדם קר.
והכיעור הגדול עוד יותר נמצא במכוערים המחפים על כל הפשעים הללו.

מי שרוצה עולם יפה צריך להוציא את הנחשים והעקרבים האנטישמים הללו מתחת לאבנים,
להציג אותם ואת מעשיהם בפני הציבור, להענישם בכל חומרת הדין.
פשעים נאציים לא מיתכפרים בהבל פה או במנטרות עלובות.

ארצי היא קדושה. יש בה פריצים ופושעים, אנטישמים ושמאלנים.
כדי לשמור על קדושתה, יש לטהרה מהפושעים והרשעים.
_new_ הוספת תגובה



הרבה אנשים יודעים לעבוד עם הפה
מיכאל שרון (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 6:43)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל, כשאתה מסתכל בפניהם מה אתה רואה? פרצוף של חלאות אדם, משמנים רפים, שום אחריות, הכל זה לשון מלעלעת. כשאתה מסתכל על מעשיהם, מה אתה רואה? אנשי הלשון העובדת ומשמני המוח, יודעים לתקן אפילו מתקן חשמלי קטן? שרותים שניסתמו? לתכנן משהו? שום דבר, לא יוצלחים גמורים. אינך מבין שמדובר בטפילים לא יוצלחים שהתלבשו עליך, ובעזרת לשון הם מטים אותך לפגוע באנשים היוצרים והבונים בארץ הזו, טפילים מוצצי דם חסרי יכולת פרט להתעלקות ועבודה עם הפה (זו אמנותם) שהם שונאים כל דבר אמיתי שהם לא? השם ירחם, לאן נפלת? תביט על עצמך בראי, זה מה שהוריך ציפו מהבן שלהם, שיפול ברשת הלשון והפח היקוש של טפילי אנוש? מדובר בתצורות כבדות מאד של טפילות. אחר היה בורח מזה כל עוד נפשו בו, ונותן צדקה על כי נפשו ניצלה ממוות רוחני. תחשוב על זה לפני שאתה ממהר לענות.
_new_ הוספת תגובה



הקדושה היא אתה, הקדושה היא האדם. האדם יכול לחלל את הארץ הטובה או
מיכאל שרון (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 6:52)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לקדש אותה. בחברותא עם טפילי אנוש רעים, אתה משחית את צלם האלוקים שבך. נכון, גם בקרב אשכנזים, לבנים, גם בקרב ימנים וגם בקרב שמאלנים יש טפילי אנוש שמתעלקים ומכלים את הטוב והאנושי מן הארץ. צריך להלחם ברע, על ידי כך שאתה מזהה אותו וקורא לילד בשמו. בכל קבוצה אנושית יש זבל, תלוי רק באיזה מינונים. אבל בשם שמים, האם הפיתרון הוא לחבור לאנשים ניקלים ופוחחים, לזוועה האנושית הקשה בארץ הזאת? מה תמצא אצל האנשים הללו, פרט לשנאה ושממה רוחנית מוחלטת, וקצת סיפורי מעשיות שהם מספרים לך, ומסתכלים בך במבט מפוחד (תשים לב) לראות אם קנית את הסחורה, או שזיהית את טיבם האמיתי.
_new_ הוספת תגובה



תיארת היטב את אלו המשפיעים על המחנה שלך
צדק (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 7:01)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק לטיפשים וחסרי השכלה אפשר למכור את מה שאתה מקשקש.
ובשמאל כולם טיפשים. זה פלח השוק של המסיתים והנוכלים.
שם נמצאים הלקוחות ה''טובים'' שלהם.

להבדיל מהטיפשים שלך, אני בודק ויודע היטב על מה אני מדבר.
כל דברי מגובים בעובדות ובעדויות, בניגוד להזיות, במחנה שלך.
על הפשעים של חטיפת ילדי תימן אני יודע מעדויות אישיות,
פנים אל פנים עם משפחות שנפגעו מהפשע הנאצי הזה.

מכחישי שואת הילדים כמוהם כמכחישי השואה הנאצית.
_new_ הוספת תגובה



אנשים אולי טועים, גם כשכוונותיהם טובות
מיכאל שרון (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 7:49)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להרבה אנשים יש יכולות ותכונות נהדרות, אבל אם הם בסביבה לא כל כך טובה, התכונות הללו לא באות לידי ביטוי. תחשוב על טווס שפורש את הזנב שלו במלוא יפעתו. תחשוב על חתול רעב המסתובב ברחוב, ואנשים מתייחסים אליו רע, הוא יעשה עלוב ותכונותיו היפות לא יבואו לידי ביטוי.

כאן עלי לומר לך, אחד הרעיונות החשובים של השמאל הוא להשקיע באנשים, לתת להם סביבה מיטיבה כדי שיוכלו להוציא החוצה את הדברים החשובים שבהם, יכולותיהם ואיכויותיהם.

לפי השמאל במיטבו, תפקיד המדינה הוא לתת לאנשים סביבה מיטיבה, חינוך טוב, להשקיע בהם, כדי שיוכלו בחיים החד פעמיים האלה להיות במיטבם, להוציא מן הכוח אל הפועל את תכונותיהם המהותיות, כמו אותו טווס הפורס בשלל צבעים את זנבו היפה. זוהי האידאולוגיה של מדינת רווחה, שיושמה אגב לראשונה לא על ידי הסוציאליסטים, אלא דווקא על ידי המפלגה הנוצרית דמוקרטית בראשותו של הקנצלר ביסמרק בשנות ה-‏70 של המאה ה-‏19. ומיושמת כיום נהדר בארצות סקנדינביה.

אבל מה כאן הבעייה? בשביל להשקיע צריך לקחת מיסים, יותר מן העשירים. אבל מה המנגנון המבצע זאת? בני אדם, וחלקם, כאשר לפתע הם מגלגלים בידם כסף ציבורי, במקום לעשות את מלאכתם נאמנה, נעשים מושחתים, מתחילים לרדוף כוח, ולהפנות חלק גדול מהאמצעים הללו לחוג מקורביהם. דבר מעין זה קרא ברוסיה, בבריה''מ, וכבר אנשים כמו לאון טרוצקי דיברו בדיוק על כך, למשל בספרו של טרוצקי ''המהפכה שניבגדה''. סטלין הגלה אותו, ושלח סטליניסט קנאי למקסיקו שם ישב וכתב את ספריו, שחיסל אותו בגרזן.

לכן, בשביל לבצע זאת באופן טוב, צריך גורם נוסף, מוסר. מהטעם הזה, רמת מוסר גבוהה ואתיקה אישית ויושר, הדבר הזה עובד יופי בפינלנד, שוודיה, נורווגיה, דנמרק וגם בגרמנייה, ובעצם באנגליה ואף באירלנד. ובישראל, אבוי, זה לא כל כך עבד. יש שיגידו (למשל מוסלמים) שמוסר זה עניין של דת הנילחמת בסאוב ובשחיתות מעצם מהותה, ומביאה לצדקה, כמו האיסלאם במובנו המקורי והבסיסי, בטרם הפרשנויות הרבות. יש שיאמרו שצריך לשם כך יהדות, ויש שיאמרו שצריך לשם כך נצרות פרוטסטנטית. זה לא משנה.

מכל מקום, עד כמה שאני מבין את עניין ילדי תימן, אם היתה כאן תופעה קצת נירחבת, הכוונה היתה לקחת את הילדים הללו, ילד יחיד ממשפחה רבת ילדים למשל, להוציאם ממעגל העוני, חוסר ההשכלה, הניבערות, ולתת להם את מיטב התנאים בקיבוצים או במשפחות טובות, ובמקום שיהיו עלובים, להפוך אותם למיטב שבארץ הזאת, וכך גם יוכלו אולי לסייע לאחיהם להתקדם ולמצות את הפוטנציאל שבהם.
_new_ הוספת תגובה



שום טעות, פשע מאורגן !!
צדק (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 8:57)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשביל טעות לא מפעילים מוסדות של מדינה שלמה על מנת לשקר.
בשביל טעות לא מאיימים על בני אדם ולא רוצחים בני אדם.
פעולות כאלו עושים פושעים זדוניים ולא טועים.

חטיפת ילד בכוח מידי אימו בסיוע של שוטר במדים,
הוא פשע נאצי שאין מאחוריו שום כוונה טובה.
הודעה שקרית להורים שבנם נפטר מבלי להראות להם גופה,
וגירושם האלים כאשר הם שואלים שאלות,
הוא פשע נגד האנושות ולא כוונה טובה.

כאשר פשעים כאלו נעשו ע''י רופא במדי אס אס קראו לזה
פשע נגד האנושות.
כאשר אותם פשעים מתבצעים במדי רפואה אחרים,
האם הפשע שונה?

------------

השמאל לא משקיע באנשים, ואנשים לא מענינים אותו.
האיש היחיד שמעניין את השמאלני זה הוא בעצמו.

השמאלני הוא אבי השחיתות, חסר מוסר אנושי מינימלי,
אנוכי, אנטישמי, שונא אדם, גזעני, נהנתן אובססיבי....
_new_ הוספת תגובה



מדברך ניכר שאתה עבד השטן. אינך מאמין ברחמים ובמופתי האל
מיכאל שרון (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 11:19)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה הולך אחרי אלה הנושאים את שם אלוהים לשווא. להם לא תהיה מחילה אך לך ניתנה ההזדמנות. ביום ההוא לא תהיה. תתיסר באש גהינום לנצח, כופר ואיש חמס.
_new_ הוספת תגובה



מדברך ניכר שאתה עבד השטן
צדק (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 12:33)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מזכיר לי את המטיפים שרואים בסרטים על תקופת יש''ו.
היחפנים, המבולבלים, הצועקים בשוק, בכיכרות, משפטים חסרי פשר,
פתגמים מפה ומשם, מזילים ריר על הזקן.......
ותמיד מאיימים בתנועות ידיים ובמשפטים על גיהינום ושטן..
_new_ הוספת תגובה



הדימויים שלך ללא קשר למציאות. אתה מנותק וסהרורי
מיכאל שרון (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 12:51)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואל תבזה תלמידי חכמים. הרפש אותו אתה מטיח בא מתוכך ומעיד מי אתה. כולך שנאה חשוכה ורעה ונוטף מררה ורפש נפשי. אינך מגלה שום סממן של אנושיות, אפילו לא ספונטנית, איש בלי לב שכולו טקסים ריקים וססמאות. אתה מנוכר לעולם והעולם מנוכר לך. ראה לאיזו ביצה עכורה הפכת את חייך החד פעמיים, ומה אתה עושה מהמוח הנפלא שניתן לך.
_new_ הוספת תגובה



הדימויים שלי באים מדבריך ההזויים
צדק (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 13:00)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דבריך המנותקים מתוכן הדברים. משפטים חסרי פשר וקשר.
סלט של פתגמים וביטויים..ממש מזכירים לי את המטיפים המשונים הללו.

אתה מתחמק באופן שיטתי מהתיחסות לעובדות ולהוכחות.
מה שמצביע על ניתוק מהמציאות, המציאות שאינה מסתדרת עם דיעותיך.
_new_ הוספת תגובה



האיש הזה אפילו אינו תופס את גודל הפשע המזוויע
חנה אייזנמן (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 12:56)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

של גזילת ילד ממשפחתו, ובנוסף לכך, הוצאתו לשמד!

התימנים מכניסים בכיס הקטן ביותר כל שמאלני, ויהא זה ד''ר!
אני זוכרת כשילדים עולי תימן הגיעו לבית ספרנו בכפר חסידים, מן המעברה הסמוכה. התפעלנו מהם. שלא כעולים משאר כל ארצות תבל, הם דברו עברית. לא במבטא שלנו, אבל עברית. ועברית יפה יותר. עברית יהודית! המורים בבית ספרנו הללו ושיבחו אותם, ואנו הסכמנו. מזלם שהגיעו לסביבתנו ולא אל חיקו החם והאדום של השמאל.

זה עתה קראתי ספר - לא תנצחו אותי - על שלום לוי. סיפור אמיתי על יתום יהודי בתימן. החוק בתימן היה, שהאימאם פורש את חסותו רבת החסד על היתום היהודי, מעביר מאסלם אותו (ומבטיח לו עולם הבא). הילד הזה, יתום משני הורי, נלחם בכל המימסד התימני. הוא ישב בכלא, הוא הוכה עד איבוד ההכרה, אך לא הסכים לעבור על דתו.
לאחיו בן ה-‏13 השיאו אשה, כי יתומים נשואים היו פטורים מן הגזירה ה''מיטיבה'' הזו.
נכבדי קהילות סיכנו את חייהם למען הילד הזה. בסופו של דבר הצליח לברוח לעדן, ומשם, באניה, לארץ ישראל.

לפני כמה שבועות נכנסנו בבקר לשכנים ה''תימנים'',בדלת הסמוכה לדלתנו (לג'עלה). הגיע זוג מכרים שלהם, מבוגרים יותר. האורחת התרגשה מאד למראה הספר, היא אמר - בטח מסופר גם על אחותי - אמרתי שלא. זו ביוגרפיה של ילד אחד, זה לא הספר על הנושא בכללו....
היא סיפרה שהתייתמה מאביה בהיותה ילדה, ואז באו שליחי האימאם ולקחו את אחותה שהיתה בת שנתיים. במשך שנים עמלה המשפחה להציל את הילדה. לבסוף הצליחה. אך הילדה נשארה עם טראומה. זו אשה שאינה מחבקת את ילדיה ונכדיה. לדבריה, משום שגדלה בלי זה....
ועוד אתייחס על החיים ה''טובים'' של היהודים בארצות ישמעאל.

זוכרים שאוהבי ילדים בישראל הציעו להוציא את ילדי המתנחלים מרשותם, כי המתנחלים ''עושים שימוש פוליטי ציני בילדיהם''. אח''כ גירשו את כל הילדים האלה מסביבתם החמה והאוהבת, הרסו את חייהם, ואיש מכל אוהבי הילדים לא התעניין עוד בשלומם.
חני נחמיאס, למשל, אימצה כלבלב, ש''הופקר'' על ידי המתנחלים בעת הגירוש, כי הלוא כלבלב קודם לדאגה לארבעה-עשר ילדים במשפחה, וכתבה דברי הסתה מעוררי תיעוב. אתם כבר מכירים את הטרנד.
בעת הפגזת הצפון, עבד ''החדר של חני'' שעות נוספות. וכמה מתקתקה היא היתה, היצור הצבוע הזה.

לא נשכח ולא נסלח את כל עוולות השמאל נגד העם היהודי!
_new_ הוספת תגובה



כמה השלמות
חנה אייזנמן (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 14:01)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הילד היה בן תשע.
הספר המדובר מעובד לילדים, אך העובדות הן עובדות, ועדיין יש בין זקני תימן הזוכרים את הסיפור.
הילד נאבק במימסד במשך שנתיים.
לראשונה למדתי שהפיאות נקראו ''סימנים'', שעליהם שמר הילד כעל בבת עינו. אהבתי את המונח הזה ''סימנים''. כמה הוא מדוייק! הוא שהבדיל את היהודים מן הערבים, השמירה עליו היתה קידוש-ה'. ה''סימנים'' היו הסימן לערבים להתעלל בנושאיהם. רק גבורים כמו התימנים של אז והחרדים של היום, ונערי החרד''לים של היום, הם היהודים שעליהם צריכה להיות גאוותנו.
ראיתי פלקט של ה''פושעים'' שהורחקו מבתיהם וממשפחותיהם בצווים מינהליים, כדי שלא יפריעו ל''פינוי מאחזים בלתי חוקיים''. כולם נושאים פיאות, ורובם אשכנזים. לחלקם יש גם שיער פרוע, אתם יודעים, ''נוער גבעות''. אבל כשמסתכלים בפנים, ולא בזקן וברעמת השיער, רואים פנים ועינים טהורות ויפות.
אלה הם מיטב האדם!
נכנסנו לשכנים בשבת.
_new_ הוספת תגובה



שששששטויות
עמיש (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 7:08)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העובדות נגדך.
אסולין הטיפש ירה על שוטרים וקבל את מה שמגיע לפושעים טפשים.
_new_ הוספת תגובה



שששששקרים בולששששששביקיים
צדק (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 9:02)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את סיפורי הרוצחים הסטאליניסטים תמכור לפוטין,
אני לא קונה.
_new_ הוספת תגובה



אין גבול בהשפלת מערכת המשפט - המחסום האחרון בפני הכאוס?
לוי (שבת, 25/11/2006 שעה 19:11)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש גבול מאוד ברור.
לאפשר בדיקה שקופה של כל הנתונים והממצאים ולא להטיל עליהם חיסיון בנימוקים שקריים חסרי שחר .
_new_ הוספת תגובה



מישהו לאחרונה רצח ראש ממשלה בישראל?
בועז מושקוביץ (יום שישי, 24/11/2006 שעה 0:54) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חברים, לברנש המכונה מיכאל שרון יש בעייה קשה איתי ולא מהיום. במספר פגישות בפורומים שהיו לי איתו, שלא מרצוני, הוא הספיק קודם כל ללעוג לשם משפחתי ולעוות אותו בכל צורה אפשרית .רק לשם הערה, את השם מושקוביץ (ולא בס', כמו שכותבים נעדרי אינטליגנציה לשונית) קיבלתי מסב סבי שהיה קנטוניסט, כלומר בגיל 5 נגנב מהבית על מנת להימכר לצבא הרוסי, ממנו השתחרר בגיל 43.
חורה לו למיכאל שרון, שאיני מלחך את עפר רגליו ואיני שותה את מי תבונתו ואיני מסכים לתובנותיו של הוד מעלתו, למרות שמשפחתו ספרה בארץ ישראל 4.5 דורות בממוצע של אבא ואמא לפני שהולידה את הצאצא המוצלח מכולם – את מיכאל.
בדומה לנמוכים שבין הערסים, אין לו מושג על מה הוא מברבר כאשר הוא מייחס לי חינוך לניניסטי וסטליניסטי וזה הדבר הלא מפתיע ביותר אצלו. במדינה, שבה קראו לניצולי השואה ''סבונים'', פגיעה כזאת במי שבסך הכל קצת ראה את הקומוניזם ממרחק של ''לובן בעיניים'' והיה מסורב עלייה – זה כבר כסף קטן.
דר' אורי מילשטיין אולי מחשיב אותו לאינטלקטואל, אבל עם כל הכבוד שאני רוכש למילשטיין, גם אנשים כמוהו לפעמים טועים. את מיכאל שרון הגדיר מישהו היטב כאדם ''עם הרבה אינטליגנציה ומעט שכל''.

כאן אתם מנסים לשכנע אותו שיתייחס ברצינות מינימאלית לראיות הפיזיות. זה לא יקרה. הוא מתייחס לעניין כמו כל כבש ממוצעת בעדר, שלמדה לפעות מפי השלטון, שהיה בלגאן בפינוי מהכיכר ולכן נרשמו כל המסמכים ''השגויים''. העובדה הפשוטה, שאין ראיות תומכות לכאוס כה גדול כדי להצדיק את כל ''הטעויות'', מלבד אותן ''טעויות'' – חולפת להם אי-שם. התייחסתי כבר לעניין הזה באחד הפרקים הקודמים ולא אחזור על כך.

כי לא זה העיקר אלא המאמר מאת הוד מעלתו מיכאל שרון, שפורסם באתרו בתאריך 06.01.2006 תחת הכותרת '' האם שרון ''נוטרל'' בכוונת מכוון?''
במאמר הזה טוען מיכאל שרון, שראש ממשלה אריאל שרון למעשה נרצח. אין בידיו של מיכאל שרון אלפית ראייה על מנת לתמוך בתיאוריה שלו, אבל בדיון מלומד בינו לבין עצמו הוא הרכיב רשימה של אנשים, שלדעת המחבר, היו מעוניינים בחיסולו של אריאל שרון.
אני הייתי שואל לכמה ראשי ממשלה בעולם אי-אפשר להרכיב רשימה כזאת, אבל בואו כבר נראה את מה שנגלה לעיני הקורא המשתאה (אותיות יוד המיותרות - במקור, לא נגעתי):
''יתכן שעוד ישאלו שאלות אודות מחדלים קריטיים שנעשו, כגון אובדן זמן קריטי בהבאת שרון מהחווה בדרום לירושלים באמבולנס ולא במסוק, והרי יש מסוקי חילוץ של צה''ל המצויידים בציוד טיפול נימרץ לטיפול בחיילים שניפצעו אנושות. ויש להבחין כי יש גם גורמים רבי כוח שהיה להם אינטרס פעיל לפגוע בשרון, ואני מדגיש, גורמים אדירי כוח בעלי אינטרס פעיל וממוקד לנטרל את האיש, ולא ברי פלוגתא פוליטיים שגילו אי נחת מדרכו המדינית. למשל, הפשע המאורגן בישראל היה בעל אינטרס ממוקד, פעיל ומיידי כזה.''
יותר מזה:
''לא, אין זאת תאוריית קונספירצייה הזוייה, אלא פשוט שיקול דעת בעל סבירות. כמה ימים קודם להרצחו (במובן המוחי, מבחינת יכולת פעולה, או במובן הפשוט ביותר, חלילה) , אישר שרון תוכנית, בשיתוף ציפי ליבני, של מלחמת חורמה בפשע המאורגן בישראל.''
ועוד:
'' בנוסף, גם בחוותו יכלו לשחד אנשי שב''כ, או אדם כלשהו, למהול חומר מבוסס פיתוח ביולוגי חדיש, במשקה שלגם שרון או אפילו חומר מונע קרישה נוסף, ברמה קריטית. היתה זו פעולת מלקחיים כפולה, גם העלאת לחץ הדם של שרון באמצעות יזום מצב לחץ, וגם התערבות ביוכימית. יתכן כי לפשע המאורגן יש גם יד באופן כלשהוא, בעובדה שהועבר באמבולנס ולא במסוק לביה''ח. לא חסר שם תחכום, עומדים לרשותם טובי המוחות.''

כמה מלבב, שלמען הסר ספק, מדגיש המחבר: ''אין זאת תאוריית קונספירצייה הזוייה''. כך נלמד מפיו, ש''הזויים'' הם אלה המתבססים על צילומים מזירת הארוע, עדויות הצוות הרפואי ובדיקות בליסטיות; לעומתם, האנשים הרציניים בונים תיאוריות הקשר לרצח ראש ממשלה על הגיגי לבם.

קראו ותהנו:
נ.ב. אני לא מתכוון להגיב ישירות לדבריו, יש אנשים שצריך להתעלם מקיומם. לפי נסיוני, אם מתעלמים ממנו, הוא הולך לחפש צומי במקום אחר.
_new_ הוספת תגובה



החופש לדבר לקיר כמה שרוצים
מיכאל שרון (יום שישי, 24/11/2006 שעה 9:01)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אני לא מתכוון להגיב ישירות לדבריו, *יש אנשים שצריך להתעלם מקיומם*.

אז אני מבין שאתה רוצח לשמוע את קולך מנסר ברמה ומשכנע את המשוכנעים, ולאטום אזניך לכל הד מחוץ לחומת האוטיזם הזה בו אתה מקיף את עצמך, להאטם לכל הד ושבב של האמת האוביקטיבית שמחוץ לך. ולחזור שוב ושוב על מנטרות תוך שקר עצמי (בדיוק הגישה שננקטה כאן. לאחר שהופרכו באופן משכנע נידבכי הקונספירציה, והיא קרסה-התמוטטה לה כמגדל קלפים - מייד לאחר מכן החלו המנטרות).

רצונך לדבר אל עצמך ולא לפרוץ את חומת ההונאה העצמית, להקשיב לקצת מים צלולים ושפויים של אמת זכה, מבעד לסימום ההיסטריה הצווחנית?

בבקשה.

היה כאן מישהו שאמר: יש לך את כל החופש שבעולם לדבר אל הקיר ולעצמך כמה שאתה רוצה. בשביל זה יש לנו דמוקרטיה.

''אם מתעלמים ממנו'' - בקיצור, להתעלם מכל גישה שאיננה אתם. ואתה אומר שאינך בולשביק, אבל מה כאן אם לא בולשביזם בטהרתו? אולי זה לא סטליניזם (שם היו מופיעים בבוקר מקפיא של מינוס 30 צלזיוס כמה עבדקנים במעילים כבדים עם אגלי שלג, והיו גוררים אותי מדירתי לאן שגוררים) אבל נאו-סטליניזם - בוודאי. צריך ''התאמה'' לנסיבות בישראל. אולי בהדרגה יחזור גם באופן זה או אחר הסטליניזם מהטיפוס הוותיק יותר, אם לשפוט לפי אי אלו מגמות המנסרות כאן בחלל האוויר כיום. ואז גם תתחיל אריזת המזוודות של כל מי שנשאר בו איזה רצון לחיות בארץ חופשית.
_new_ הוספת תגובה



אם כן, גם הביטוי ברי-פלוגתא, גם כן כתב הנ''ל
חנה אייזנמן (יום שישי, 24/11/2006 שעה 9:07)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רבים של בר, הם בנים. בסמיכות - בני-פלוגתא. ''ברי-פלוגתא'' הם נקיי פלוגתא. אולי הכוונה למחלוקת לשם שמים.

לי ברור שרצחו את שרון. לא במובן של מעשה רצח פיזי ממש, אלא, כשטלטלו אותו, כאשר היה למעשה שכיב מרע, כדי לנאום את נאומו השחצני, שאין לו שום כוונה למסור את כסאו בשלושים השנים הקרובת. גם הרופא שלו דיקלם - אני הרופא שלו כבר שלושים שנה, ואהיה גם בשלושים השנים הבאות - כמה שעות אחר-כך הוא חטף את השבץ הנוסף שלו, שבו הוא שקוע מאז.
ולי אין ספק, שהוא מוחזק ב''חיים'', כי עדיין יש בזה כדי להועיל לבן שלו, שלמעשה צריך לשבת בכלא. וזאת לצמיתות, על חלקו בשיתוף הפעולה הישראלי המאסיבי עם תכנית השלבים הערבית. על שקידם את טובת האויב, כדי להחזיק בחלקו בקאזינו ביריחו. על שסייע לאביו לתמרן את עצמו לחורבן גוש קטיף.

בית המשפט הכמיר רחמיו על הפושע, בתירוץ - הטרגדיה המשפחתית. אב זקן וחולה, חולה, בעזרת ילדיו ומקורביו, וזו טראגדיה.
מה שלא הפריע למדינה הרעה הזו, להושיב בכלא את יצחק פס, שאותו לא פקדה שום טראגדיה משפחתית, שכן, מהו מותה האכזר של תינוקת בת עשרה חדשים, לעומת מחלתו של ''ראש ממשלה בישראל'' בישראל, זקן ושבע מעללים?
בעלה ואחיה של האם השכולה הצעירה והכואבת הושלכו לכלא, כי נמצאו שתי לבנות חבלה במכוניתם, או זה האישום. ואין שום הבנה לאב ששכל את ילדתו, בכורתו, תינוקת בת עשרה חדשים, משוש הוריה.
הרי אפשר לצאת מן הדעת לנוכח אסון כזה, אבל לא מערכת המשפט של דורית בייניש ועדנה ארבל, תבין לנפשו של אב יהודי שכול, כי זו שיגרה בת שנות אלפיים.

לא נשכח ולא נסלח!
_new_ הוספת תגובה



הבנתי את הפרינציפ
מיכאל שרון (יום שישי, 24/11/2006 שעה 9:21)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם חלילה נהרג לך קרוב משפחה במלחמה המתנהלת מזה שנים בארץ הזאת (ובמלחמה כמו במלחמה, באירופה ובמזרח הרחוק נהרגו מיליוני אזרחים בהפצצות אימים של אלפי טונות חנ''פ מדי יממה במלחמת העולם ה-II ואחריה, ולא ממש נהגו להבליט בצווחנות אזרח יחיד שנהרג אז, כאילו מדובר במפץ הגדול לפחות, ארוע שאין שני לו ביקום. בצד השני נירצחים וניטבחים לעומת זאת מאות עוללים, זקנים וילדים על ידי צבא גדול המצוייד במיטב כלי המשחית המודרניים), אם חלילה גם בקרובים לך פוגעת המלחמה, אז יש לך כל ההרשאה, כאזרח לנוע חופשי ברכבך ברחבי ישראל עם לבנות חבלה ומה לא בבגאז'. יופי.
_new_ הוספת תגובה



הבנתי את הפרינציפ
לוי (יום שישי, 24/11/2006 שעה 9:30)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מענין מי הניח את לבני החבלה במכונית?
_new_ הוספת תגובה



חבל על זמנך. זו אינה אישה רציונלית ודעותיה מטורפות
אורח אקראי (יום שישי, 24/11/2006 שעה 17:43)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היא אינה המקבילה שלך בצד השני של המפה הפוליטית.
_new_ הוספת תגובה



הבנתי את הפרינציפ שלך
א. פרקש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 21:51)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קרוב משפחה של יהודי אם נהרג ב''מלחמה'' אז זה בגלל שככה זה במלחמות.... אבל אם ערבי נרצח אז הוא נטבח ע''י צבא גדול המצוייד בכלי משחית מודרניים ... יופי נחמה. אתה משכתב את המציאות.
_new_ הוספת תגובה



אין סימטריה
מיכאל שרון (יום שישי, 24/11/2006 שעה 22:36)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנו יושבים באדמתם והם במחנות פליטים. אנו מעוניינים בשקט ובשלום להמשיך להנות ממה שהישגנו. והם מעוניינים בהפרת השקט שלך, ממש כשם שאדם שגזלת ממנו את דירתו ואתה מעוניין לההנות ממנה בשקט, יהיה מעוניין באותה מידה להפר את השקט שלך, ולא תמיד הוא יסתפק במרפסת...
_new_ הוספת תגובה



אין סימטריה
לוי (שבת, 25/11/2006 שעה 19:34)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה שאיני מבין מה אתה עושה בפלשתינה ?
אתה גזלן החזר את חלקך בגזלה .
מה אתה מטיף מוסר לאחרים כאשר אתה מחזיק בגזלה ?
_new_ הוספת תגובה



דבריך הגיוניים ונכוחים ומפזרים קצת ערפל קרב
א. פרקש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 14:43)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שהברנש מיכאל שרון מפזר מסביבו.
_new_ הוספת תגובה



איזה השקעה מר ''מושקוביץ'''
עמיש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 15:56)
בתשובה לבועז מושקוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל זה בשביל מיכאל שרון?
כל הכבוד על המאמץ
_new_ הוספת תגובה



אסור בהחלט להתעל מהאפשרות שהיתה קונספירציה
איש צדק ושלום (יום שישי, 24/11/2006 שעה 19:28) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שחיסלה את רבין חצי שעה לאחר שעמיר צעק סרק סרק סרק'. הענין הזה לא נבדק עד תום ובתום ולכן החשד הסביר רק מתחזק ועולה

השאלה הנשאלת היא האם יש דרך חוקית לאלץ
את יושבי קרנות המשפט להורות על חקירה
מחודשת של חיסול רבין כדי להגיע למקורות האמת
ולהעניש את אלה שבאמת רצחו אותו

כי באמת יכול להיות שעמיר פרץ לא אשם ואין לו חלק בדבר
וצריכים להוציאו זכאי ולהוציאו מהכלא
רק בדיקת אמת תביא אותנו למיצוי הדין האמיתי
ויפה שעה אחת קודם למען לכידות סוציאליסטית בחברה
_new_ הוספת תגובה



אסור בהחלט להתעל מהאפשרות שהיתה קונספירציה
מיכאל שרון (יום שישי, 24/11/2006 שעה 19:55)
בתשובה לאיש צדק ושלום
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ויש לבער הנגע
_new_ הוספת תגובה



אסור בהחלט להתעל מהאפשרות שהיתה קונספירציה
לוי (שבת, 25/11/2006 שעה 19:37)
בתשובה לאיש צדק ושלום
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה חטאו של עמיר פרץ ? מה הוא ידע מראשו ?
_new_ הוספת תגובה



פעם דיברנו על קונספציה
דלאי שואל למה (יום שישי, 24/11/2006 שעה 19:55) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והיום מדברים על קונספירציה.

איזה הבדל גדול חוץ מה''קון''
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי