טעויות הימין?! או: מבחן התוצאה מול מבחן המטרה | |||||
אברהם בן-עזרא (יום שלישי, 26/12/2006 שעה 20:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=89945 | |
דוגמה מעשית לסגנון המחשבה המוטעה של סגל | |
צדק (יום שלישי, 26/12/2006 שעה 20:22) | |
התנגדותה של הנאנסת למעשיו של האנס היתה מוטעית. עובדה, ההתנגדות לא עזרה והיא נאנסה. מי אלו מנהיגי הימין..........?? אני לא מכיר מנהיג ימני שיש לו מטרות לאומיות ברורות. ולמה נלך בגדול, אני לא רואה מישהו הראוי לתואר מנהיג. כל מה שיש לנו היום אלו מנהיגים של ''פני הדור כפני הכלב''. -------- ניתן לחזות תוצאות של מעשים מסוימים באופן מדויק ביותר. אני מתנבא נבואה נצחית: כל ויתור לרוצחים יביא למלחמות ושפיכות דמים !! שלום (שמאלני) לעולם לא יהיה על פני האדמה !! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=89946 | |
שאלה | |
דוד סיון (יום שלישי, 26/12/2006 שעה 20:41) | |
אתה טוען שהמבחן הראוי (הנכון) הוא מבחן המטרה. מדוע אתה פוסל מבחן המטרה בגלל התוצאה (פיסקה 3 מהסוף)? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=89965 | |
שאלה | |
א' בן עזרא (יום רביעי, 27/12/2006 שעה 8:09) בתשובה לדוד סיון | |
לדוד שלום שאלתך היא עניין למאמר נפרד שאולי עוד יבוא אך לצערי איני רואה את המטרה כפי שאתה רואה, והיי-טק ושלום עכשיו עם קבוצות טרור אינו מטרה מבחינתי אלא היפוכה של מטרה - יעש שחובה להימנע ממנו ולבטלו מבחינה מוסרית, ומבחינות אחרות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=89969 | |
ובכל זאת | |
דוד סיון (יום רביעי, 27/12/2006 שעה 8:50) בתשובה לא' בן עזרא | |
בוקר טוב אברהם, 1. עם כל הכבוד, אינך יודע איך אני רואה את המטרה שהגדרת במאמר. בנוסף היא גם לא ממש רלוונטית לנושא שאלתי. 2. עדין מדובר במבחן המטרה מול מבחן התוצאה שמתערבבים באותה הפיסקה. מדבריך משתמע שאתה פוסל את המטרה על פי מבחן תוצאה וזה מנוגד לתיזה שלך. ----- בעיקרון אני מקבל את ההבחנה שלך בין שני המבחנים ובגלל שבשעת ההחלטה התוצאה לא ידועה הרי שמבחן המטרה הוא יותר חשוב. מצד שני אני גם חושב שאי-אפשר לנטרל את הנסיון (מבחן התוצאה) כאשר שוקלים מטרות. מכאן לדעתי הסתירה שקיימת באותה הפיסקה. אשמח לקרוא את המאמר (שאולי יבוא) שיפתור את הסתירה הזאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=89973 | |
שאלה | |
יובב (יום רביעי, 27/12/2006 שעה 9:01) בתשובה לא' בן עזרא | |
היי טק הוא יעד שחובה להימנע ממנו ולבטלו מבחינה מוסרית? מה הפסול המוסרי בהיי טק? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90121 | |
שאלה | |
אב''ע (יום שישי, 29/12/2006 שעה 12:33) בתשובה ליובב | |
הפסול המוסרי אינו בהייטק אלא בפיתוח הייטק וכדומה לטרוריסטים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90133 | |
שאלה | |
יובב (יום שישי, 29/12/2006 שעה 17:50) בתשובה לאב''ע | |
זה לא מה שאמרת. אתה מנסה לסגת בפלפולים. ''היי-טק ושלום עכשיו עם קבוצות טרור אינו מטרה מבחינתי אלא היפוכה של מטרה'' אתה כורך הייטק עם שלום עכשיו, ואת שלום עכשיו עם טרור, כדי לייצר מזה ''ענן'' של ''ההם'' - אלה שהם לא אנחנו - מי שבהייטק הוא בשלום עכשיו. מי שבשלום עכשיו תומך בטרור, כלומר הוא נגד המדינה. זהו דפוס פאשיסטי אופייני של יצירת ''שטן בתוכנו'' - הגיס החמישי - שמאיים על קיום האומה ושיש ''לבער אותו מקירבנו''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=89978 | |
תאמין לי שלא הבנתי מה רצית לומר | |
סתם אחד (יום רביעי, 27/12/2006 שעה 15:06) | |
זה או שאני דפוק או שהמאמר של מה זה גדול | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90000 | |
סתם קשקשת | |
עמיש (יום רביעי, 27/12/2006 שעה 19:40) | |
מאיפה מצאת כי ההתיחסות למרד בר כוכבא מתחלקת לימין ולשמאל? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90006 | |
סתם קשקשת | |
ע.צופיה (יום רביעי, 27/12/2006 שעה 23:17) בתשובה לעמיש | |
הדבקת תוויות זו המומחיות שלו ושל עוד כמה בפורום. אני חושב שככה הם משכנעים את עצמם באמונתם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90007 | |
אני חולק עליך | |
עמיש (יום רביעי, 27/12/2006 שעה 23:31) בתשובה לע.צופיה | |
הם חיים בעולם שכולו טוב, הם בנו אותו לעצמם עם כל ההזיות הפרנואידיות הנדרשות. הם לא זקוקים לשום שכנוע עצמי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90008 | |
אני חולק עליך | |
ע.צופיה (יום רביעי, 27/12/2006 שעה 23:39) בתשובה לעמיש | |
הם חיים בפחד. אסאד מפחיד אותם מעוד לאחרונה בעיקר את ד''ר בן-עזרא. המאמר כבר מכין את הרקע לגבי האשמה במה שכתוב על הקיר לגבי העתיד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90089 | |
מאמר מעניין | |
רפי אשכנזי (יום חמישי, 28/12/2006 שעה 18:33) | |
הנקודה המובאת כאן{מי צודק בין ''ימין ל ''שמאל''} מעוררת מחשבה ואיננה בעלת פתרון מהשוול. להגיד זה צודק וזה טועה זוהי אמירה פשטנית. עצם החשיבה וההתמודדות לעומק יחד עם התייחסות היסטורית, היא היא הנקודה עליה צריך לשים לב לאור המאמר. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |