פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
40 שנים לתרמית האיחוד
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 7:28)


40 שנים לתרמית האיחוד

גדעון ספירו



ספינת השוטים הקרויה ''איחוד ירושלים'' נכנסת לשנתה ה-‏40. קברניטיה ממשיכים לרמות, לשקר ולשטות בעצמם ובציבור באמצעות לקסיקון כיבוש וחגיגות מאולצות.
יש להחזיר למלים את משמעותן. לא איחוד, אלא כיבוש, דיכוי, סיפוח.
ירושלים מאז יוני 1967 לא הייתה מאוחדת ולו יום אחד. ירושלים הפלסטינית סופחה לישראל מבלי לקבל את הסכמת תושביה, ועד היום איש מהשלטון הישראלי לא מצא לנכון לשאול לדעתם. ירושלים הפלסטינית הפכה לסדן עליו התבצע ומתבצע שוד קרקעות בהיקף אדיר בניצוחן של ממשלות ישראל.
השכונות היהודיות החדשות במזרח העיר הוקמו על אדמה פלסטינית מופקעת, ובעניין זה, של גניבת רכוש הזולת, יכולה ישראל בהחלט לחגוג בדומה לחבורת גנגסטרים ששותה לשכרה בעקבות מזימה שצלחה. (כשהשיכורים יתפכחו, וזה יכול לקחת זמן, מכת הנגד תהיה קשה).

אזרחי ירושלים הפלסטינים מציינים 40 שנות הזנחה ואפליה בכל תחום אפשרי: חינוך, בריאות, שיכון, כלכלה, ניקיון ועוד. התחום היחידי שבו יש שוויון, הוא תחום גביית הארנונה. השירות בתחתית, הארנונה במרומים.

אחד הנושאים העיקריים שמטרידים את ממשלת ישראל ועיריית ירושלים הוא מה שקרוי ''הסכנה הדמוגרפית''. בדיון הזה מתגלה הגזענות הישראלית בכל קלונה. על אף כל צעדי הדיכוי שאחד מביטוייה הוא התעמרות מוסדות המדינה בשיטה של המאסת החיים, (הביטוח הלאומי התמחה בכך באמצעות שלילת קצבאות וביטוח רפואי), כולל גירוש פלסטינים מירושלים לגדה, לא הצליחה מדינת ישראל למנוע את גידולה של האוכלוסייה הפלסטינית, שמהווה היום שליש מתושבי העיר לעומת רבע בשנת 1967.
איך זה קרה? כמו שקורה לא אחת לקולוניאליסטים, הם יורים ברגלם. אותם פלסטינים בעלי תעודת זהות כחולה שעזבו את ירושלים לפריפריה פלסטינית משלל סיבות (מחסור בדירות, יוקר מאמיר, רצון לשפר רמת חיים) חזרו לירושלים למצוקת הדיור, לאחר שמדינת ישראל איימה כי תשלול את התעודה הכחולה מכל מי שעבר לגור באחת העיירות הסובבות את ירושלים.

האם יש בעולם עוד דוגמה חלמאית כזו של מדינה המארגנת חגיגות איחוד, כאשר המשטרה והצבא פרושים בכל רחוב ועל כל גג ''בירושלים המאוחדת'', כשברקע ניצבת חומת הפרדה אדירה בתחום השטח המוניציפלי של העיר, שזועקת לכל העולם: לא זו בלבד שירושלים לא אוחדה, ישראל גרמה להעמקת הפירוד.

ירושלים הפלסטינית, שהייתה בעבר מרכז תרבותי וכלכלי שוקק, איבדה חלקים ניכרים מהעלית התרבותית והאינטלקטואלית חילונית, תוצאה של ההתנכלות הישראלית לחיי תרבות ורוח פלסטינים. ירושלים המזרחית כמו המערבית, הפכה למרכז הולך וגדל של קנאות לאומנית דתית.

אם יש משהו המסמל ומייצג את 40 שנות ''האיחוד'' הוא רצח נהג המונית תייסיר קרקי בידי מהגר יהודי מצרפת חוזר בתשובה שהחליט לרצוח ערבי. הוא קלט היטב את רוח ירושלים הקנאית, הטורפת והמוטרפת.
השאלה היא מה יתרחש קודם? האם הקנאות הדתית בירושלים תגרור אותנו למעגל דמים הולך ומחריף או שמא נצליח להשתחרר מכבלי ''האיחוד'' ולהחזיר את ירושלים הפלסטינית לבעליה?
הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לנו הוא הוצאת הכותל מידי ישראל והעברתו לחסות בינלאומית.


צבא ההגנה לביריונים

חיילי צבא הכיבוש שהיכו באכזריות מפגינים אנכריסטים באזור חברון, ידועים בשמותיהם.
אני מקווה שיבואו עימם חשבון.


מכתב לביניש


9 במרץ 2007לכבוד
דורית ביניש
נשיאת בית המשפט העליון
ירושלים

גברתי הנשיאה,

אודה לך אם תפרסמי את שמות השופטים שחזרו ואישרו למשטרה ולשב''כ להאזין לטלפון של ד''ר עזמי בשארה שעה שכיהן כחבר כנסת.
השארת המידע הזה חסוי, עומד בניגוד לעקרונות פומביות המשפט.

גדעון ספירו




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


כן ירבו האזנות הסתר ובגדול
סוריא (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 8:16) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כן ירבו האזנות הסתר לבוגדי מדינת ישראל על כל תושביה הערבים והישראלים שבידם אזרחות ישראלית/- ולו גם למראית עין. (ולאחר שמסתובב גם בארץ) -על אחת וכמה וכמה חברי כנסת שמסתובבים בחוצות עוכרי ישראל.כי מי שאין בה חשד הבגידה אין לא מה לפחד כי יאזינו לשיחות הטלפון שלו .ראשי וחשוב אדם לאמר בפומבאי את שבדעתו .אך כשמדובר בסכנה לשלם הציבור והארץ במעשיו ופועלו מומלץ וחובה למגרו ממעשיו בכל דרך שתראה למען שלום הציבור והארץ .חוצפה ממך לכתוב כזאת מר גדעון ספירו? אין עשן בלי אש על תהה כסוס שלא רואה לצדדיו -סוריא
_new_ הוספת תגובה



גדעון ותסמונת השופטים -
סוריא (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 8:26)
בתשובה לסוריא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומנגד עומדת תסמונת זכויות האדם כפול שתיים שווה אפס ,נחלק לשלוש יוצא אחד - טס- אימרה מתקופת קפה אלסקה בריבוע , פלוס מינוס קפה טעמון יוצא אפס .
_new_ הוספת תגובה



האזנות הסתר מיותרות.
צדק (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 10:32)
בתשובה לסוריא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ערביי ישראל עוברים על חוקי המדינה לאור היום ולאור המצלמות.
הבעיה איננה באיתור פשעיהם של ערביי ישראל,
הבעיה נמצאת אצל אוכפי החוק הפושעים שאינם פועלים נגדם.
_new_ הוספת תגובה



תתפקחו
אדווארדו הורוד לשעבר (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 11:41)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא נעים לי לומר זאת, אבל עד לפני כמה שנים הייתי שמאלני במלוא מובן המילה. הבטתי על הימין ועל הימין הקיצוני כעל אסופה של סהרורים שצריכה אשפוז פסיכיאטרי כפוי, אבל המצב בשטח (בעיקר לאחר ההתנתקות) גרם לי לשנות כיוון לחלוטין.

לצערי הרב, הבנתי באיחור של 30 שנה, שאין סיכוי ולו של 1 למיליון שאי פעם יהיה לנו שלום עםהערבים, כפי שאנו מגדירים את המילה ''שלום''.

תחשבו על זה, אם שתי קבוצות מוסלמיות (פת''ח וחמאס) יושבות וחותמות על הסכם בעיר הקדושה ביותר לאיסלאם (מכה), וההסכם נחתם בעידודם ובלחצם של מרבית מדינות ערב - והסכם זה מופר יום-יום שעה-שעה, איזה תוקף יהיה לכל הסכם שייחתם בעתיד איתנו?!

למה שמוסלמי שאין לו בעיה להפר הסכם עם מוסלמי אחר (אחיו בדם) ולרצוח אותו בדם קר, יחליט לדבוק בהסכם עם יהודים שאנו נחשבים בעיניהם ככופרים וכחזירים וקופים?!!

חברים, אני התפקחתי ומה איתכם?
_new_ הוספת תגובה



תתפקחו
סוריא (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 22:39)
בתשובה לאדווארדו הורוד לשעבר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדוארד הוורוד משפחתי כמה דורות בארץ ישראל אנו תמיד חוזרים ואומרים וחבל שאכן הדבר נכון ותמד מתקיים והיסטוריה חוזרת -'' ארבעים שנה בקבר אין אמונה בערבי'' מיד יקפוץ החתום מעלה ויצעק גזענית אך המצב בעזה ומסביביו שכנינו מדברים בעד עצמם . בזמנו והיום ילדים קטנים משחקים אחד לפתע משנה הבטחתו השני אומר לו '' מה נהייתה ערבי '' מה נותר וחבל, אך זו האמת מסביבינו.
_new_ הוספת תגובה



תתפקחו
סוריא (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 22:55)
בתשובה לסוריא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תיקון ילדי הארץ מזה דורות
_new_ הוספת תגובה



האזנות הסתר מיותרות.
סוריא (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 22:30)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני כן חושבת שהם עושים את שצריך להעשות .אך נראה לי או מעט מידי ,או שעושים, ולא הכל מתפרסם, וטוב . עיתים אני חושבת על אותם לוקי תסמונת זכויות האדם מה בקשר לזכויות האדם שלי כנגד אותם עוכרי מדינת ישראל ? לי ולאחרים כמותם יש את אותם זכויות אדם לחיות הבעיה שהם מאד חד צדדיים - ולכן טוב בעיני המשפט הבא להרגך השכם והרגהו .סוריא
_new_ הוספת תגובה



האזנות הסתר מיותרות.
צדק (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 23:31)
בתשובה לסוריא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל הדואגים לזכויות האדם אינם מחשיבים את היהודי לאדם.
זה מה שמסביר את דבריהם ומעשיהם במדויק.

גם אני מעדיף שיחסלו את הבוגדים, אבל אין בישראל מי שיעשה את הרצוי והנחוץ,
לכן אני מנסה להשיג את המינימום האפשרי.
_new_ הוספת תגובה



הערות
ענבל בר-און (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 8:47) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הסכמתי לחלקו הראשון של המאמר בנוגע לירושלים, עד לשורה האחרונה (החזרת הכותל לחסות בינלאומית). לכותל יש משמעות דתית עבור יהודים רבים, יש לו משמעות היסטורית- נוסטלגית עבור יהודים אחרים שאינם בהכרח דתיים, אבל למגינת ליבו של הסמן הקיצוני בשמאל, קשורים לשרשים שלהם.

ישנם המאמינים במתן מדינה לפלשתינים תוך שלילת עצם קיומה של המדינה היהודית. איני מאמינה בשלילת זכותם של הפלתשינים למדינה, אך איני מאמינה שאקט מתן הזכויות להם צריך לבוא בד בבד עם שלילת זכותנו לקיום פיזי או תרבותי. הכותב סבור שיש למסור את הכותל לחסות בינ''ל. מדוע? אם יש מקום אשר מסמל יותר מכל את הזכות של עם ישראל על הארץ הזו (בחלקה), הוא הכותל הזה. אם ישנו מקום אשר מסמל את השורשים ההיסטורים של העם היהודי בארץ הזו, זה הכותל הזה. אין צורך, בהליך הכפרה על שלילת הזכויות מצדנו, לשלול את הזכויות שלנו (ואיני דתיה, רק שאיני לוקה במחלה המממארת של שנאה עצמית לכל מה שהוא יהודי/ציוני/וכו')

וכן, ההתעמרות בפלשתינים בשטחי הכיבוש, הפיכת חייהם לבלתי נסבלים, היא בכייה לדורות
_new_ הוספת תגובה



הערות
סוריא (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 23:00)
בתשובה לענבל בר-און
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההתעמרות בפלשתינים בשטחי הכיבוש, באה כתוצאה של טרור ומלחמה לצורך השמדת ארץ אחרת ארצינו אנו. עזבי ירושלים וכל יתר השטויות לכן חלה הבכייה לדורות גם על הפלשתנאים עצמם
_new_ הוספת תגובה



פרסום שמות שופטים
יובל רבינוביץ (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 12:45) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מסכים שפרסום שמות השופטים שאישרו האזנת סתר לא צריך להיות חסוי.

עם זאת, לא הבנתי מדוע הכותב חושב שזה מעניין ומה בכוונתו לעשות עם המידע הזה.
_new_ הוספת תגובה



פרסום שמות שופטים
סוריא (יום חמישי, 17/05/2007 שעה 22:54)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לאורך מאמריו ניתקלת אני מדי בבעיה של תסמונת השופטים ,נראה לי שבעבר היה לו לכותב איזו שהיא בעיה של אי הסכמה עקב פסק דין עימם ,ומאז הפך לדון קישט בעל תסמונת השופטים ,השופטים לא הם שעומדים לדין במקרה זה , מדובר בשלומם . דוגמא -גנדי רצחו באמצע היום ..
_new_ הוספת תגובה



פרסום שמות שופטים
יובל רבינוביץ (יום שישי, 18/05/2007 שעה 13:17)
בתשובה לסוריא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אל תדאגי. אני בטוח שאם מישהו מהשופטים יירצח, חלילה, יודיע מר ספירו שהוא מגנה בתוקף את הרצח, והעובדה שהנרצח הוא פושע נגד האנושות או משהו שכזה אינה מצדיקה וכו'.
_new_ הוספת תגובה



פרסום שמות שופטים
דוד סיון (יום שישי, 18/05/2007 שעה 14:26)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בודאי. הרי ספירו נגד גזר דין מוות והוצאות להורג ללא משפט...
_new_ הוספת תגובה



פרסום שמות שופטים
אפי (יום שישי, 18/05/2007 שעה 6:23)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפי המאמרים המתלהמים שלו, אולי הוא יביא לשלילת תוקף דרכונם בעולם, יקרא להחרמתם בישראל וישלח להם מכתב נוזף.
_new_ הוספת תגובה



כיבוש ירושלים דה פקטו נעשה לפני 40 שנה
א. פרקש (יום חמישי, 24/05/2007 שעה 14:43) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל אצל היהודים הכל הולך לאט אבל בטוח עד לדה-יורה.

-----------------------------------

צבא ההגנה לביריונים
- - - - - - - - - - - -

חיילי צבא הכיבוש הכו בעדינות מפגינים אנכריסטים פורעי חוק. וטוב שכך, רק חבל שלא הרביצו להם חזק כנדרש וחבל שנתנו להם להכניס מצלמות בכיסוי עיתונאות-לשווא. שמותיהם של האנרכיסטים ידועים.
אני מקווה שיבואו עימם חשבון.

-----------------------------------

מכתב לביניש
- - - - - - - -

אהבתך לבתי המשפט היא על גבול השגעון. אני מקווה שלפחות אתה נהנה מהתשתך עד כדי ביזוי עצמי.

לא שאני בונה הרבה על בייניש. אבל ד''ר עזמי בשארה היה צריך לעמוד לדין על העברות אותן עבר. מאחר שפחד מתוצאות מעשיו החליט הבשארי לברוח ובלבד שלא ייענש על פשעיו. האויר יצא לפחדן הזה שהירבה לנפח את בלוני האגו העצמיים שלו לשווא. עוד כותרת אנטי ציונית התפזרה לה ונעלמה ברוח הברברת של אוייבי הציונות. ויש לברך על כך.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי