פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מה לעשות עם הפליטים מדרפור?
אלי אשד (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 8:39)


מה לעשות עם הפליטים מדרפור?

אלי אשד



הממשלה מתכנסת בניסיון להחליט בשאלה: מה לעשות עם הפליטים מדרפור?
בעיה קשה. אם נגרש אותם ישמעו קריאות וצודקות שיזכירו לכולנו איך יהודים סולקו מכל מקום כשנרדפו בתקופת השואה. לרוב הארצות לא היה מקום בשביל יהודים, בדיוק כפי שאין לפליטי דרפור היום.
מצד שני, אם נקבל אותם הם יתחילו להגיע בהמוניהם עד כדי פגיעה אנושה ברוב היהודי כאן, שכידוע נמצא בשלבי ירידה מתקדמים, יגרמו להורדה של שכר העובדים, הם ינוצלו כעבדים וכו'.

אז מה לעשות איתם?
דעתי היא שיש לקבל אותם כל זמן שאין עבורם פיתרון חלופי.
אם ישתפר המצב במחוז דרפור זה עניין אחר. אבל כל זמן שהם באמת נרדפים יש להתאמץ עבורם.
וזה גם משום שבעולם שלנו, הסובל ממשברים כלכליים, צבאיים ואקולוגיים, פליטים כמו אנשי דרפור יהיו בעתיד חזון נפוץ מאוד. ומי יודע אולי גם אנחנו או חלק מאיתנו ימצא את עצמו (שוב) כפליטים. כתוצאה מרעידת אדמה, התחממות כדור הארץ, סופות ענק כמו אלו שהשמידו את ניו אורלינס, מלחמה ומי יודע מה עוד .
ואם נמצא את עצמנו במעמד כזה לפחות נדע שאנחנו, כאשר זה היה תלוי בנו, עשינו את מה שיכולנו עבור פליטים אחרים.
או כלשון הפתגם הקדום, מה שאתה רוצה שיעשו לך בעתיד אפשרי, עשה לחברך הפליט היום.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


לגירם
רב ישראל נגראעזה (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 9:19) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



המורטוריום להומניזם
יערה (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 10:17) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עם כל הכבוד, ישראל לא יכולה להכיל את הפליטים מדארפור
מאלף ואחת סיבות

עזוב את ההתחסדות

הפכנו פתאם לארץ מקלט?חסרות לנו צרות?
ברמה הפרקטית זה עוד צרה המחלחלת למרקם האנושי העדין
שישראל מתחבטת בו ממילא...

ראית את ההתנהלות השלומאלית של שומרי ישראל בגבול?
זה צריך להדאיג אותך יותר...
_new_ הוספת תגובה



כמה אתה מוכן לקבל?
אליצור סגל (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 10:21)
בתשובה ליערה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
זה ענין של כמויות. כמה אתה מוכן לקבל? אלפיים? עשרים אלף? מאתיים אלף? שני מליון? עשרים מליון? מאתיים מליון?
באפריקה יש הרבה יותר ממאתים מליון נרדפים מסכנים. אתה מציע לקלוט את כולם?
לפי איז הקריקטוריון תקבע מתי למתוח את הקו האדום?
ועוד הערה יש להבהיר מראש שלא הם ולא צאציאהם לא יקבלו אזרחות ישראלית בשום תנאי. אחרת אין לקלוט אפילו אחד!!
אליצור
_new_ הוספת תגובה



ישנה לאקונה חמורה בחוקי ההגירה והאזרחות בישראל
theWatcher (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 14:29)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על פי חוקי ההגירה וההתאזרחות של מדינת ישראל כל יהודי רשאי להגר למדינת ישראל ולקבל בה אזרחות אוטומטית. זה נוגע ישירות בשאלה מיהו יהודי, לצורך חוק השבות יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה או שהתגייר. בתיאוריה כל אנשי העולם הם יהודים בפוטנציה, כל אחד מהם יכול לעבור גיור וזה לא משנה גם גיור מאיזה סוג, למדינה אין העדפה לגיור מסוג כזה או אחר וזה גם ממילא לא משנה. שני מליון, עשרים מליון, מאתיים מליון אפריקאים יכולים להתגייר ולהגר למדינת ישראל בחסות חוק השבות תוך שהם מקבלים אזרחות אוטומטית וזכות הצבעה. העובדה שזה טרם קרה במסה קריטית מספיק אין בה כדי לשלול מחומרתה של הלאקונה הזאת בחוקי ההגירה וההתאזרחות של מדינת ישראל.

בדרך מסויימת זה כבר מיושם הלכה למעשה, קיים המיתוס על עשרת שבטי ישראל האבודים, כל שבט נידח יכול להכריז על עצמו כאחד משבטי ישראל האבודים, כמו הפלאשים והפלאשמורה מאתיופיה המתקראים בני שבט דן האבוד או המיזורמים בהודו המתקראים בני שבט מנשה האבוד, וזאת רק ההתחלה, ישנם בני שבט היארובה מניגריה הקוראים לעצמם שבט אפרים האבוד, ועוד שבט מהודו הפעם של טאלוגואים שגם הם טוענים לצאצאות מאפרים, חוץ מזה ישנו עוד שבט בניגריה שבט האיגבו שגם הם טוענים שהם משבטי ישראל האבודים, ויש כמה שבטים כאלו על גבול פקיסטן אפגניסטן, גם אם אינני טועה בניוזילנד נמצאו כמה כאלו מהמאורים וגם זכור לי שבט אינדיאנים מדרום אמריקה שהתגייר והיגר ארצה. ישנם רבנים כאלו ואחרים שמסתובבים בג'ונגלים ובמערות מסביב לעולם ומחפשים שבטים שאפשר לגייר אותם או להמציא להם מסורת של צאצאות מעשרת השבטים האבודים.

הפתרון הוא פשוט ביטול חוק השבות או לכל היותר שינויו כדי שיתאר מאפיינים יותר לאומיים ופחות דתיים. למשל כל ישראלי שהיגר לחו''ל יכול לחזור ולקבל אזרחות אוטומטית לאחר מבחן שפה. ניתן לקבוע שכל מי שהיה מוכר כיהודי ב-‏1948 וצאצאיו יכולים להגר לישראל ולקבל בה מעמד של תושב קבע אך לא אזרחות עדיין, כלומר כל אדם שהוא צאצא ליהודי מלא (מי שהיה מוכר כיהודי ב-‏1948) לא משנה מה דתו, לא משנה אם מצד האם או מצד האב, כלומר לאדם מספיק שיהיה הורה יהודי אחד מלא או שניים חצי יהודיים כך שלפחות מחצית מכל דור במשפחתו יהיו בעלי צאצאות יהודית מלאה. חוץ מזה כל בן אדם שאינו נכלל בקבוצה הקודמת שנרדף בגלל יהדותו לא משנה סוג הגיור שלו, הרדיפה חייבת להיות על רקע דתי ולא מצוקה כלכלית או אחרת יוכל לקבל מעמד של פליט, עדיין לא תושב קבע ובטח לא אזרח. אזרחות תינתן לאחר תקופת מגורים מסויימת ומבחן שפה ועוד קרטריונים כאלו ואחרים.
_new_ הוספת תגובה



ישנה לאקונה חמורה בחוקי ההגירה והאזרחות בישראל
אליצור סגל (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 15:22)
בתשובה לtheWatcher
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
אין שום לקונה - כל מי שלא מוכר כיהודי על פי ההלכה אינו כזה. פשוט אף אחד לא חשב שצריך לומר זאת זה היה מובן מאליו. ממילא כל הבעיות שלך נפתרו מיד.
נכון שקיים ניסיון לכרסם בהגדרה הזו אבל בדיוק בגלל דבריך צריך לעמוד על ההגדרה המקורית. ממילא אין פה שום בעיה וממילא אין צורך בשום פתרון.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



ישנה לאקונה חמורה בחוקי ההגירה והאזרחות בישראל
theWatcher (יום ראשון, 08/07/2007 שעה 3:34)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ייתכן שהייתה כאן אי הבנה אך אני לא בטוח מי לא הבין את מי אני אותך או אתה אותי. ההגדרה של מיהו יהודי היא מי שאימו יהודיה או מי שהתגייר ואינו בן דת אחרת. הבה נבחן את מושג הגיור לצורך העניין התעלמתי מקיומם של סוגים שונים של גיור כי זה פותח את הפתח לאיזה גיור הוא הנכון ואיזה לא ובאיזו יהדות מכירה מדינת ישראל ובאילו לא וכל הבעיות הנגזרות מכך. אני התייחסתי לתכונות הגיור המשותפות לכל סוגי הגיור, גם לגיור הכי אורתודוקסי ולכן אם אתה בקיא בגיור האורתודוקסי אולי תוכל לענות לי על מספר שאלות:

א. האם ישנן הגבלות על מי שיכול להתגייר? אם ישנן תפרט ואם אין זה אומר שכל בן אדם, ללא הבדל דת, גזע, מין, לשון ועוד יכול להפוך ליהודי.
ב. האם ישנן הגבלות על כמות המתגיירים המותרת בזמן נתון או שבתיאוריה 50 מליון אנשים יכולים להתגייר בכל זמן נתון.
ג. האם ישנן אילושהן הגבלות כדי להבדיל גר מיהודי? כמו חובה על גר להתחתן עם יהודי שלם כדי שילדיו ייחשבו ליהודים גמורים ולא לגרים מה שמגביל בעקיפין את כמות המתגיירים המותרת ל-‏13-14 מליון מקסימום.

כל מה שרשמתי בהודעה הקודמת מתבסס על ההנחות שכל אדם בעולם יכול להפוך ליהודי ללא הבדל דת גזע מין לשון ועוד אין הגבלה על כמות המתגיירים ואין הגבלה על חייהם האישיים בדמות חובה להינשא ליהודים מולדים כדי שילדיהם ייחשבו ליהודים גמורים ולא לגרים כלומר הם יכולים להתחתן עם גר אחר וילדיהם יהיו יהודים גמורים. זה בקשר לעניין היהודי, כך היהדות מגדירה מיהו יהודי בדרך הגיור השאלה היא מה ישראל צריכה לעשות עם זה, אם ישראל משעבדת עצמה להגדרה הדתית המלאה ואינה מציבה הגבלות נוספות הרי שבתיאוריה כפי שאמרתי עשרות מליונים יכולים להתגייר, להגר אל תחומי המדינה ולקבל אזרחות אוטומטית מה שאני רואה כלאקונה חמורה כפי שהסברתי בהודעה הקודמת בה תיארתי גם דרכים לנסות לסגור את הפירצה.

כפי שמצויין בכתבה הבאה ישנם גנבים היכולים לנצל את הפירצה. כתב אישום: פלסטיני שהתגייר סייע לטרור
אך איך תוכל להפריד בין כאלו לבין כאלו:נולד כערבי, מת כלוחם יהודי http://www.nrg.co.il/online/1/ART/941/609.html

למזלה של ישראל כמות המנצלים את הפירצה נמוכה או שמא להפך משום שבדרך כלל בלונים כאלו מתפוצצים רק כשהם מגיעים לשיאים של אבסורדיות. העניין הוא שאין דרך לוודא שאלו המהגרים עקב גיור גם ישארו יהודים שכן בתיאוריה הם יכולים לחזור בהם דקה אחת אחרי קבלת האזרחות, הדרך היחידה להתמודד עם זה היא באמצעות משטרת מחשבות ואנקוויזיציה שכמובן לא מתאימה למדינה דמוקרטית וגם אם זה אכן יהיה כמות קריטית של מהגרים תוכל לשנות את אופי המדינה גם למרות כל מנגנוני משטרת המחשבות והאינקוויזיציה. כאשר זכותם של אנשים להגירה, ולא בהכרח לאזרחות אוטומטית נובעת ממוצא ולא מדת יש גם שליטה על כמות האנשדים וגם אין צורך במשטרת מחשבות כי לא דתם אלא מוצאם של האנשים הוא זה שמקנה אישור הגירה ושהייה והם יכולים להיות מכל דת שהיא.

עוד בעיה שראיתי בהודעותיך הוא האמונה ביכולת שלך לשלוט על הזרם. הנסיון מוכיח שברגע שאדם אחד תוקע נעל בדלת העדר מתחיל לעבור ואז האם יעמוד לך (למדינה) האומץ לסגור את הדלת על הידיים והרגליים של אלו שעוברים, ואם תצליח האם יעמוד לך (למדינה) מידת האדישות הדרושה כדי להשאיר אותה סגורה ולא לפתוח כמו בהתחלה ולאפשר לזרם להתחדש. ניקח כדוגמא את עליית יהודי אתיופיה האם זוכר אתה איך היא התחילה? מפעל בנגב חיפש עובדים, אסור היה להביא עובדים זרים (זה היה לפני מנחם בגין) אז החליטו להביא עובדים זרים עם כיפות במסגרת חוק השבות, הרב עובדיה הכיר בשבט הפלאשים מאתיופיה כצאצאי שבט דן האבוד, בהתחלה הגיעו כמה משפחות כמה עשרות אנשים בשלב מאוחר יותר הגיעו כמה אלפים אך זה לא נגמר שם וכיום המספר עומד על מעל מאה אלף איש ועוד הזרוע נטויה כמו שהראו בטלוויזיה יש שם מפעל מסיונרי ענקי לגיור.

הגיור אינו הבעיה כפי שרשמתי הבעיה היא חוקי מדינת ישראל המאפשרים עלייה של הגרים, מבחינתי כל תושבי אתיופיה יכולים להתגייר ולהקים באתיופיה מדינה יהודית נוספת, זה רק יוסיף עוד קול באו''ם, הבעיה היא העלייה הבלתי מרוסנת, הפוטנציאל הגלום בפירצה שהצבעתי עליה עשוי להיות הרסני ביותר למדינת ישראל ולעם היהודי בדרכים רבות מספור שאם אתחיל למנותן הרשימה לא תיגמר וכל אחד מין הסתם יכול לחשוב על כמה אינסטנטיבית, על המקום. בכל אופן הפירצה עודנה פתוחה והמוני פליטים מכל רחבי אפריקה מתדפקים על שערי מדינת ישראל, אילו היו משכילים לנצל את הפירצה היו זוכים לטיסה חינם וסל קליטה. זהו בלון שמתנפח ועלינו להוציא ממנו את האוויר ולא לחכות שהוא יגיע לשיאי האבסורדיות ויתפוצץ, בבעיה כזאת עדיף לטפל כשהיא עוד בניצניה.
_new_ הוספת תגובה



ישנה לאקונה חמורה בחוקי ההגירה והאזרחות בישראל
אליצור סגל (יום ראשון, 08/07/2007 שעה 17:56)
בתשובה לtheWatcher
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
אין אף אחת מההגבלות שהזכרת כאפשריות - אבל זה חסר משמעות - כי אנו מקפידים ובודקים כל גר.
מדינת ישראל מקצה משאבים עצומים כדי לזרז תהליכי גיור בכל זאת מספר המתגיירים נשאר בין אלף לאלפיים לשנה. ההליכים הללו מבטיחים שגם בהשקעה של מליארדים מספר המתגיירים ישאר זניח. לשם השואה בשנת 2005 נולדו 109 אלף תינוקות יהודיים רק בארץ בלבד והתגירו כאלפיים גרים - כלומר פחות משני אחוז לכל היותר.
שום השקעה ותהיה מסיבית כאשר תהיה לא תשנה את המספרים הללו.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



חוקי ההגירה לא רלוונטיים
אאא (יום חמישי, 12/07/2007 שעה 0:58)
בתשובה לtheWatcher
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה לא סוגיה משפטית.
הנטיה של סמולנים כמוך היא לגרור כל דיון ערכי,מוסרי או אידיאולוגי למערכת המשפט נובע מכך שהמערכת נשלטת בצורה טוטאלית וטוטאליטארית ע''י המיעוט הסמולני הלבן ולכן,כל הכרעה שתתקבל שם,תשרת את האינטרס הסמולני הלבן.
_new_ הוספת תגובה



אני לא מוכן לקבל
אאא (יום חמישי, 12/07/2007 שעה 0:55)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפליטים מוסלמים יש עשרות מדינות מוסלמיות.
לפליטים נוצרים יש עשרות מדינות נוצריות.
אתה לא יכול לקלוט אותם ולהשאר מדינה יהודית.הכמות לא חשובה.אי אפשר לקיים מדינת לאום עם אורינטציה קוסמופוליטית.מדינת לאום היא מדינה שמעמידה את האינטרסים של לאום מסוים בראש סדר העדיפויות שלה ולכן נסיון כמו שלך לקיים פה איזה מוסר אוניברסלי הוא למעשה נסיון לחסל את ישראל.
מה ההבדל בין פליטים מסודן לפליטים פלסטינים מלבנון?
_new_ הוספת תגובה



המורטוריום להומניזם
עמית כריש אדום (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 17:17)
בתשובה ליערה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גזענית
_new_ הוספת תגובה



המורטוריום להומניזם
יערה (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 17:39)
בתשובה לעמית כריש אדום
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''גזענית'' - כמו מי?
הציונות ? היהדות?

קרא שוב גם את הסבריו של אליצור סגל היקר
ואולי תחליט לערוך את הגדרתך מחדש...
_new_ הוספת תגובה



המורטוריום להומניזם
עמית כריש אדום (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 18:00)
בתשובה ליערה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גזענית כמו ה''יהדות'' וה''ציונית'' שלך ושל סגל.

האמת שאין שום קשר בין הגזענות שלך ליהדות ולציונות.

מדינה שהוקמה על מנת לתת מקלט לפליטים.אסור שתהיה לפח זבל פאשיסטי.
_new_ הוספת תגובה



לגבי החיילים
theWatcher (יום ראשון, 08/07/2007 שעה 11:15)
בתשובה ליערה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''ראית את ההתנהלות השלומאלית של שומרי ישראל בגבול?
זה צריך להדאיג אותך יותר...'' - קשה להאמין שעדיין יש מי שמתפלא נוכח חוסר מקצועיותם של חיילי צה''ל. צעדי ההתייעלות הנדרשים הם שינוי בסיסי של מבנה צה''ל. קודם כל ביטול גיוס החובה ההמוני והזרמת המתגייסים הוולונטריים בשכר אך ורק לתפקידי לחימה כאשר לתפקידים תומכי לחימה וביטחון שוטף כמו בקרת גבולות, מעברים ומחסומים יש להעסיק אזרחים מחברות אבטחה פרטיות, כמו למשל חברות הקייטרינג הפרטיות שלא מזמן נאמר לנו שהצבא מעסיק. באמצעות מצב של תחרות על מכרז בין חברות אבטחה שונות ותחרות על משרה בין אנשים שונים ניתן להשיג התייעלות מקסימלית שאלף ועדות בדיקה/חקירה פנימיות וממלכתיות לא יצליחו להשיג.
_new_ הוספת תגובה



מסכים עם הכותב
זוהר בדשא (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 17:59) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם-כי ראוי לציין שוב כי היחידי שהפגין בדברי המים של ישראל הומניות שאינה משתמעת לשתי פנים היה מנחם בגין שאימץ את הפליטים הויטנאמים כשנבחר וגם העניק להם תנאים של עולים.

איני מצפה מממשלה בה יש אנשים ממפלגת העבודה שיפגינו באמת רצון וסובלנות כלפי האחר, איך יתכן שיולי תמיר ה''נאורה'' תהיה מסוגלת פעם אחת לומר דבר מה צלול ובהיר בלי שתהיה מאחורי הדברים קלקולציה פוליטית ושטיק נבוב זה לא יתכן מן הסתם, זה נוגד את הד.נ.א הפנימי כפי שמוכר לנו .

אנשי קדימה הם גחמה שתעבור בבחירות הבאות אולי הם ישברו אף את השיא של ד''ש ויהיו אפיזודה באמת מקרית.

מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שיצאה למלחמה ללא ממשלה וללא שר ביטחון , וגם המלחמה שאליה היא יצאה לא הוכרזה כמלחמה , מהסיבה הזו מוזר כי אתמול ציפו כי ראש הממשלה יופיע לטקס זיכרון על חללי המלחמה , איזו מלחמה?

ובהתאם , איזה פליטים?
_new_ הוספת תגובה



מנחם בגין כאדם הומני
צדק (יום שלישי, 03/07/2007 שעה 18:08)
בתשובה לזוהר בדשא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מנחם בגין ידוע כאדם שאינו מתרגז מהר,
אחת הפעמים הבודדות שהביאו אותו לרוגז היתה כאשר
התבקש לאשר מכירת נשק למדינה דרום אמריקאית שהיתה תחת שלטון דיקטטורי.
מנחם בגין האדים והגיב בזעם:
''לא אתן ידי למכירת נשק שישמש לדיכוי אזרחים'' (רוח הדברים).

המבקשים הבינו היטב שהענין סגור.......
_new_ הוספת תגובה



חלק מיהודי פלסתין נגועים. אשד - אחד מהם
בלובנד (שבת, 07/07/2007 שעה 21:08) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פליטי דרפור יכולים אמנם להעלות את רמת האוכלוסיה היהודית הירודה בפלסתין. אלא שהם במספרים קטנים מדי.

מהצד העקרוני - מדובר בטריטוריה פלסתינאית. יש להחזיר את פליטי פילסתין, ולא לפתוח את שעריה לכל אחד כאשר יש הגבלות אזרחות על התושבים המקוריים.
_new_ הוספת תגובה



גם אני נגועה
יונה הנביאה (שבת, 07/07/2007 שעה 21:41)
בתשובה לבלובנד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני בכלל לא משתמשת בבלובנד. רק בחמאה. הרמה של הבלובנד ירודה וטעמו בצקתי ודביק ואין הוא ידידותי לקיבה. הייתי שולחת עם הפליטים כמה פלסטינים שישמרו עליהם כי רק הפלסטינים מתאימים לרמה של הדרפורים. היהודים לא מגיעים לרמות האלה. ואני יודעת,יש לי בעל יהודי
_new_ הוספת תגובה



אחוז השומנים הרוויים בי נמוך יותר מחמאה
בלובנד (שבת, 07/07/2007 שעה 22:26)
בתשובה ליונה הנביאה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואני על בסיס חלב ולא שומן צימחי מבחיל. רווח נקי למשתמש. מצד שני יש גם חמאה חצי, של תנובה, חצי מהקלוריות בחמאה רגילה, משובח ומומלץ, אבל השם חצי לא הולם. הפלשתינאים גאונים ורוב יהודי פלסתין אימבצ'ילים, שלמדו לשחק אותה כאילו פיקחים, אבל חוטפים בגדול
_new_ הוספת תגובה



חשפת שאני נגוע
מספר 666 (יום ראשון, 08/07/2007 שעה 0:34)
בתשובה לבלובנד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו כל שאר היהודים.יפה (במה ? ומה בדיוק יש לעשות עם נגועים כמונו ? ) .
אשמח לשמוע במה מתבטאת גאוניותם המרשימה של הפלסטינאים .
_new_ הוספת תגובה



קרא את זה
סתם אחד (יום ראשון, 08/07/2007 שעה 3:12)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



עדיין איני רואה
מספר 666 (יום ראשון, 08/07/2007 שעה 7:03)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במה מתבטאת גאוניותם המרשימה של הפלסטינאים .

אם כי אין ספק שהם מובילים היום בתחום הטרור .
למה כל הישראלים ובכלל זה אנוכי הם נגועים כתתי אנוש מנקודת מבטו המעוותת של הכותב אני לא בדיוק מבין .ואולי דווקא כן .
מה הוא מתכנן עבור כולנו הנגועים תמהני :מחנות ריכוז ?
אין לי כל ספק שגם אנשי השמאל שנלחמים למען זכויות הפלסטינאים לא יוצאו מכלל זה שהרי גם הם בנגועים.
ואין לשכוח חלקם הם תתי אנוש מהסוג ההומוססואלי והלסבי עם כל דיבוריהם גבוהה גבוה על זכויות הערבים וכיוצא בזה .דהיינו הם ראויים למיתה על פי ההיגיון האיסלאמי . בבוא היום יטפלו בהם בהתאם .כולם יתלו על אותו העץ זה לצד זה.
_new_ הוספת תגובה



את שרון קראו היום 12,400 איש, וכמה את אשד? 17?
בלובנד (יום ראשון, 08/07/2007 שעה 23:08)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יגדף אשד ויתיז מררתו ככל שירצה, הקהל מצביע ברגלים. כותב משעמם שאין לו מה לומר, מול כותב מבריק שמרתק את הקהל וחושף בפניו את האמת. והקהל הישראלי הוא לא פראייר, הוא אוהב שמגלים לו מה באמת מתרחש. שימותו הקנאים, ויחנקו בחמיצותם המבאישה. מחנה הריכוז היחיד של אשד, זו הבינוניות המשמימה בתוככי מוחו.

ניתקלתי בכתבה המעניינת הבאה. ולא משנה כאן הפרובוקציות השובבות של כותב המאמר האנטי ממסדי. המאמר הוא מדהים, וכולל נתונים כלכליים.

מאמר מקיף עם מדדים ונתונים מקרו-כלכליים על תרבות המונקי ביזנס והכשל הישראלי
_new_ הוספת תגובה



שרון מהלל את עצמו. איך מכנים את המחלה הזו?
צדק (יום שני, 09/07/2007 שעה 8:25)
בתשובה לבלובנד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



צדק ואשד, דבריכם לא ממין העניין
מיכאל שרון (יום שני, 09/07/2007 שעה 17:04)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מדען, בראש וראשונה, ומהשורה הראשונה. הפוחלצים שעבדתי איתם, ליסטמו הרבה חומר תאורטי שלי, מתוך מגמה להשיג תקציבי מחקר, וקידום אקדמי, מתוך הנחה שהדבר יעבור בלי יכולת הרתעה מצידי. אם מרימים קול, אז גם נהוגה הכפשה, והעניין עובר.

אלי כאן נוקט באותה שיטה שהם נקטו, מה שמחשיד אותו בניסיונות התקרבות לבעלי עניין, אולי כאלה הקשורים עם משרד הביטחון, או מתוך שהוא תופס בחושיו החדים שזה הדבר שיש לעשות, גם פטריוטי, וגם שכר נאה בצידו, בבחינת שלח לחמך.

וכך כשמישהו אומר, ''חלק מהישראלים'', אלי הופך זאת ל''מה יש לך נגד *כל* היהודים? בדרך הוא הופך את שרון גם לשונא הומואים, אף שהגנתי על עניינם בחרוף נפש ומסירות.

אבל על אלי לזכור, אני מדען, ויש לי גם דברים ישומיים שפיתחתי. הפוחלצים כאן ניכסו לרוב חומר תאורטי, אך עשו זאת ברשלנות, וכלל לא הבינו את הערך הישומי, למשל בתחומי הנדסת אנוש (ארגונומייה) של החומר שפיתחתי. אחותי, אשת עסקים עשירה החייה בקולורדו (בנה יונתן הוא בוגר המכללה הצבאית המהוללת בעולם, הווסטפוינט, ובתה רוחי, היתה גאון בפיזיקה ומחשבים, אך עברה לראיית חשבון, ועובדת במשרה בכירה, אף שהיא צעירה, בחברת ראיית החשבון הטובה בעולם, ארנסט את ינג), אמרה לי פעם בשיחה טלפונית, ישראלים, לא פוגעים בך בכוונה, הם פשוט במקרים רבים לא כל כך אינטליגנטים, זו לא אשמתם, אל תכעס.

אין זו אשמתי שאני גם כותב טוב, ככה זה, אלי.

אני מדען, ואם אתה אלי, רוצה מדענים קונפורמיסטים, מה שאיני, אני נותן לך אלף כאלה במאה רופיות.
_new_ הוספת תגובה



צדק ואשד, דבריכם לא ממין העניין
נח נחמן (יום שני, 09/07/2007 שעה 17:28)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשפחה של אחותך מתבוללת בניכר.זה הסןף של כל השמאל.
_new_ הוספת תגובה



לא. הם יהודים טובים ומסורים לישראל ודואגים לגורלה
מיכאל שרון (יום שני, 09/07/2007 שעה 18:40)
בתשובה לנח נחמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולא אוהבים ערבים, כמו רבים מיהודי ארה''ב. הרבה ישראלים לשעבר שירדו, אוהבים את ישראל, דואגים לה, אך יחד עם זה אומרים שבלתי אפשרי לחיות בישראל בגלל ה''בלגנים'' האין סופיים, זה שאחד נכנס לתחת של השני, חוסר היושר העיסקי, הבירוקרטיה, זה שקוברים כאן אחד את השני, ובגלל השחיתות. רבים אומרים: ישראל היא ארץ לתרום לה, לבקר בה בכיף, אך חלילה מלחיות בה.
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
מספר 666 (יום ראשון, 08/07/2007 שעה 7:26) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היא לסלק את כל המסתננים לארץ להוציא את אלו שמדרפור שסובלים מרצח עם .אלו ישארו בארץ.
לי זאת נראית כהחלטה הגיונית למדי .אבל יש להמשיך לקבל פליטים נוספים שיתברר שהם מדרפור או מכל מקום אחר שבו יש מקרים של טבח עם .
כן זה קשה ובעל השלכות נוראיות לטווח הקצר והארוך אבל אלו היו גם שיקוליהם של הממשלות שאסרו על היהודים להיכנס לתחומן בזמן השואה.
עדיף שאנחנו נלך מעבר לזה.
ראו
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
אליצור סגל (יום ראשון, 08/07/2007 שעה 17:58)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
כמה?
מאה מליון? מליארד?
בדרך שלך אנחנו בדרך לאבדון תוך זמן קצר מאוד.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
מספר 666 (יום שני, 09/07/2007 שעה 6:03)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פורסם מאמר בעיתון מעריב אתמול או שילשום שהראה שאנחנו יכולים להכניס מספר גדול יחסית של פליטים מבלי לפגוע כלל ברוב הדמוגרפי בארץ. לרוע המזל אני לא מוצא אותו ברשת אבל אחפש אותו עבור הפרטים.
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
אליצור סגל (יום שני, 09/07/2007 שעה 7:53)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
כמה זה גדול למדי?
האם הם יקבלו אזרחות ישראלית? מה יקרה עם ילדיהם? מה עם איחוד משפחות? דברים כאלו צריכים להקבע מראש.
אחרת זו הזמנה פתוחה לחצי מליארד לפחות לבוא לכאן.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
ניצולה (יום שני, 09/07/2007 שעה 13:33)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתם לא זוכרים את כל סיפורי הזוועות של פליטים יהודים שהצליחו לברוח וברחו למדינות אחרות,שסירבו לקלוט אותם (כי יש להם בעיות משלהם,והשטחים קטנים וכו')
ומה עם ועידת מינכן?גם אותה שכחתם?שדנה בבעית הפליטים היהודים,ואף מדינה (חוץ מהרפובליקה הדומניקנית) לא הסכימה לקלוט יהודים,דבר שחיזק את טענת היטלר שהיהודים לא רצויים,ועזר לבטחונו לפעול באכזריות כלפי אבותינו וסבינו.
את כל זה אתם שוכחים.קל לשכוח.
דווקא אנחנו,מדינת ישראל,מדינת היהודים צריכים לגלות הכי הרבה רגישות לנושא,ולקחת על עצמנו את בעיית הפליטים הסודנים.
נכון,לישראל אין משאבים והיא קטנה,ויש לה צרות ועניים משל עצמה.
הפליטים הסודנים לא דורשים הרבה.
חייבים לטפל בהם,לא משנה מה.
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
אליצור סגל (יום שני, 09/07/2007 שעה 14:38)
בתשובה לניצולה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
זוהי סתם דמגוגיה -
הפליטים הללו כולם באים ממצרים שם לא צפויה להם סכנת חיים. הם ממשיכים הנה רק כדי להעלות את רמת החיים שלהם ותו לא.
צריך פשוט להחזיר את כולם למצרים.
שנית, אנו קוראים להם ''הפליטים מדרפור'' אבל למעשה אין כמעט פליטים מדרפור ביניהם. כמעט כולם ממדינות אפריקאיות שונות והמצרים דוחפים אותם אלינו כדי למוטט אותנו.
ושלישית, את הפליטים מגוש קטיף כבר שקמנו? לאחר שנשקם אותם נדבר הלאה - כל זמן שזה לא בוצע מדובר בסתם צביעות לשמה.
בכל מקרה הדמגוגיה שלך מבהירה מדוע אין לקלוט שום פליט כזה - חצי מליארד אפריקאים לפחות בדרך אלינו ובמקום לעצור את האיום קיומי הזה את מדסקסת דמוגוגיה? אם לא נבלום את השטפון צפויה לנו שואה חדשה הגרועה פי כמה וכמה מהקודמת.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
עמית כריש אדום (יום שני, 09/07/2007 שעה 15:11)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את הימין הקיצוני צריך להחזיר למצריים.

רק אם תעשו עוד פעם את יציאת מצריים,תלכו ארבעים שנה במדבר,ותקבלו עוד פעם את התורה,אולי תהיו ראויים לשם יהודים.אותו אתם נושאים לשוא.
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
מספר 666 (יום שלישי, 10/07/2007 שעה 7:29)
בתשובה לעמית כריש אדום
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נתונים של כנס של המכון לתכנון מדיניות העם היהודי שמתכנס השבוע בירושלים מראים אפשרות סבירה של התדדלדלות דמוגרפית של העם היהודי עד 2030
על מנת שהעם היהודי יתחזק עליו להציג אופציה אטרקטיבית לאחרים ואופציה כזאת אפשר להיות רק על ידי פעולה חיובית מסוגים שונים .למשל על ידי עזרה לפליטים וניצולים מטבח עם .הסתגרות פנימית היא רק מתכון לאסון מבחינה זאת .
למה זה צריך לעניין את מישבהו באוסטרליה שאולי כדאי להצטרף לעם היהודי ? אולי זאת תהיה אופציה אם הוא יראה שאותם ייהודים עוזרים לפליטים וניצולי גנוסייד בכל מקום.
כהמשך לדיבורים על כך שהיינו קורבנות גנוסייד בידי נאצים עלינו להראות על כך שאנו עושים ככל שניתן על מנת לסייע לקורנות גנוסייד אחרים .
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
אליצור סגל (יום שלישי, 10/07/2007 שעה 8:31)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
אתה כנראה בונה על גיור - אין צורך בגיור אלא בדמוגרפיה חיובית פנימית וזו רק מדלדלת מהבאת מליוני אפריקאים לכאן שלא לדבר על הסכנה המידית הנובעת מהם.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
מספר 666 (יום שלישי, 10/07/2007 שעה 11:07)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה לא רק גיור .
זה גם יצירת רושם חיובי בקרב בני עמים אחרים שיוכחו שיהודים עוזרים לסובלים מאימת הגנוסייד.
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
אליצור סגל (יום שלישי, 10/07/2007 שעה 23:22)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
לא חושב שאנו יכולם לעשות את זה.
כבר אמרתי - זו שאלה של כמויות - אילו היה מדובר על ארבע מאות כפי שעשה בגין זה עובר. אבל הרי מדובר על מאות מליונים - זה גדול עלינו בכמה מספרים ובעצם על העולם המערבי כולו.
אני לא חושב שנקבל איזה נקודות חיוביות על כך - אנו מזמינים לעצמינו בעיות ולא נקבל שום קרדיט חוץ מהתחושה הכללית שהיהודים הם טפשים גמורים.
האנשים האלו באו ממצרים שם לא צפוי להם רצח ולכן צריך להחזיר אותם לשם. מצרים צריכה לשמור על גבולתיה וכן גם אנו.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



אולי לישב אותם בעזה. רגע, לטרנספר אותם לירדן
בלובנד (יום רביעי, 11/07/2007 שעה 1:07)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מצרים לא רוצה כושים, די להם עם מה שיש להם. העניין הוא שבמצרים יודעים שאם יפתחו לרווחה את הגבול עם סודן, יבוא עליהם מבול של מליוני כושים. אם חלק מהם גם נוצרים, אז הם יחזקו את הקופטים הנוצרים במצרים, ומזה מובראק והעלית המצרית חוששים כמו מאש.

למה? כי אז ינתן פתחון פה ענק ל''אחים המוסלמים'' ולאיסלאם הרדיקלי במצרים, כנגד ה''מדיניות הכופרת של השילטון המושחת''.

לפחות במצרים האליתות יודעות מה שהן עושות.

וכאן? עיזים עוורות, ואנשי איוולת כאשד, שמנסה למכור רעיונות משונים על תקן של ''מחונן'' לכל דיכפין, כשכאן הוא מנסה לקדם ''רעיון'' וותיק שלו: פתיחת ישראל להגירה לכל זב ומצורע, בשביל ''לחזק את האוכלוסיה העומדת בשרות הציונות'', ולהקפיץ למעלה את הדמוגרפיה היודו-בלה-בלה וצבאה. יש דבר כזה ''מחוננים דביליים'', יש לזה גם שם לטיני.
_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
עמית כריש אדום (יום שלישי, 10/07/2007 שעה 11:15)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דמוגרפיה חיובית פנימית

זה הוצאה של אלמנטים אלימים ופריזיטים - ימין קיצוני חרדים. והכנסה של אלמנטים יצרניים וחיובים - אוכלוסיות יצרניות - פליטים מאפריקה.
_new_ הוספת תגובה



חרדים הביתה - להונג קונג ולאנטוורפן ומונטראל
בלובנד (יום שלישי, 10/07/2007 שעה 19:39)
בתשובה לעמית כריש אדום
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לירות גם בקיבוצניקים, הגזענים הלבנים, ואת חברי המושבים לשלוח למחנות עבודה עם טיפול ''מיוחד''. להביא מייד לישראל מליוני כושים מאפריקה, וליישבם בכל נקודות הישוב החקלאיות ומוקדי התעשייה הקיבוצית. על פי צו מיוחד לתפיסת מטלטלין, לשכנם בבתים ודירות של החרדים מעמנואל, בני ברק וקריית צנז' וירושלים. בשלב הבא יש להכין שיום מהיר של הכושים בכל מרחבי התעשייה והמשק בישראל, בפרט בצמתות הכוח. רק כך תווצר אומה יודו-כושית מרהיבה שתגשים את חזון עור לגויים.
_new_ הוספת תגובה



דה-הרטוך גיבור ישראל
עמית כריש אדום (יום רביעי, 11/07/2007 שעה 9:21)
בתשובה לבלובנד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



החלטת הממשלה בעניין הפליטים
סתם אחד (יום שלישי, 10/07/2007 שעה 14:53)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על מנת שהעם היהודי יתחזק עליו להציג אופציה אטרקטיבית לאחרים ואופציה כזאת אפשר להיות רק על ידי פעולה חיובית מסוגים שונים .למשל על ידי עזרה לפליטים וניצולים מטבח עם .הסתגרות פנימית היא רק מתכון לאסון מבחינה זאת. למה זה צריך לעניין את מישבהו באוסטרליה שאולי כדאי להצטרף לעם היהודי ? אולי זאת תהיה אופציה אם הוא יראה שאותם ייהודים עוזרים לפליטים וניצולי גנוסייד בכל מקום.

האם אתה מכיר מקרים מודרנים של הצטרפות המונית לעם אתני מסויים על בסיס מהסוג הזה? הדרך היחידה להרחיב את העם היהודי זה אם גברי ישראל ימשיכו להתחתן עם כלות מאוקראינה ונשות ישראל יצאו לפתות ערבים. בצורה כזאת ניתן להגביר את האוכלוסייה משמעותית, כמובן שהנתון המירבי האמיתי יהיה בהסתמכות על כמות האנשים בגיל הפריון בלבד ולא על כלל האוכלוסייה ולפיכך נראה לי שמספר היהודים בישראל יגיע ל-‏10-13 מליון כולל הצאצאים. ובעניין קורבנות הג'נוסייד, יש 300,000 עובדים זרים סינים ופיליפינים בישראל על ידי החזרתם למדינותיהם יתפנו מקומות לפליטי דרפור. כמובן שיש לעמוד על כך שיחזרו ביום מין הימים למולדתם או יהגרו לארץ אחרת.
_new_ הוספת תגובה



הפתרון אכן באומה יודו-כושית
בלובנד (יום שלישי, 10/07/2007 שעה 19:28)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לפתוח מייד את שערי מדינת ישראל לרווחה, גם לכושים מקונגו, פליטי הג'נוסייד שם. להכריז על בני מאלי כצאצאי שבט אפרים. יש להכין גם, למען נישואי התערובת המיוחלים, מסע חינוכי נירחב לביעור הגזענות, תוך ענישה כבדה על ביטויי גזענות אנטי כושית מכל סוג. לחוקק חוק שיתן הטבות מפליגות לזוגות מעורבים יודו-כושים והעדפה מתקנת לצאצאיהם, בקנה מידה נרחב במוסדות להשכלה גבוהה ובנושא הזדמנויות תעסוקתיות, בפרט בהיי טק, בחברת החשמל, מערכות הדלק והגז הטיבעי, הכימיקלים והפוספטים, ובצמרת הניהול של המשק הישראלי.
_new_ הוספת תגובה



הפתרון אכן באומה יודו-כושית
א. פרקש (יום שלישי, 10/07/2007 שעה 20:09)
בתשובה לבלובנד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומה עם בני הטוטסי?
_new_ הוספת תגובה



הפתרון שהגיעו אליו ישראל ומצרים הוא סביר
א. פרקש (יום שלישי, 10/07/2007 שעה 18:58) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפליטים יוחזרו למצרים ומצרים תהיה חייבת לפעול לשמירה עליהם ותיתן לארגונים בינ''ל להגיש להם סיוע. בינתיים הפליטים שהגיעו ומגיעים היום מקבלים סיוע במציאת מקום מקלט ולחלקם גם תעסוקה. הבנתי שהם בעיקר עובדים באילת בבתי מלונות.

אם נמצא אנו את עצמנו כפליטים כי אז אף אחד לא ידאג לנו כמו שלא דאגו לנו לפני 70 שנה. היום עוד מתייחסים ליהודים כבני אדם רק משום שישראל קיימת. ואנחנו צריכים לזכור זאת עכשיו כשהיא קיימת ולא לחלום על זה בעתיד אם נעמיד אותה בסכנה.
_new_ הוספת תגובה



הוא סביר
מספר 666 (יום רביעי, 11/07/2007 שעה 0:35)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



לכאורה לא הצלחנו יותר מידי
מספר 666 (יום רביעי, 11/07/2007 שעה 0:41)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עם האתיופים , אבל זה לוקח זמן וההצלחה היא בכל זאת גדולה יותר ממה שרוב האנשים יודעים . האתיופים ישתלבו אבל זה יקח להם עוד זמן .ולבסוף יש לקוות אפשר יהיה לנצל ביתר הצלחה את כישוריהם המיוחדים .
אני מנחש שהם יתגלו כלוחמים טובים לעין ארוך מאשר הלבנבנים המומחים למחשבים למינהם עם עודף המשקל שלהם .
אני בהחלט בעד גיור ושילוב של כמה שיותר בני עמים שונים גם שחורים למה לא . אם אפשר יהיה לשלב את הפליטים מדרפור בתוכנו אני בעד.
כדאי לזכור שרומא הקדומה היגיעה למה שהיגיעה משום שידעה לשלב בתוכה בני עמים שונים. ומימיה הראשונים .
_new_ הוספת תגובה



הבלים - בעניין רומא הקדומה
בלובנד (יום רביעי, 11/07/2007 שעה 1:20)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היה גרעין ליבה רומי אתני חזק, שהתיישב במעמד של בעלי אחוזות (קציני קבע משוחררים בעיקר) בפרובינציות, כמו ספרד ואנגלייה. בני עמים אחרים היו אמנם אזרחים רומים, אך לא היו נוכחים ברומא עצמה כמעט. ברגע שהדבר הזה כן החל לקרות, עם השלטת הנצרות על ידי הקיסר קונסטנטינוס במאה הרביעית, ניהול האימפרייה והאדמיניסטרצייה שלה החלו להסתאב ולהתנוון ולקרוס במהירות. ואז הגרמנים החלו להתבלט בניהול האימפרייה ואיוש צבאה, אלא שהם גם הרסו אותה.
_new_ הוספת תגובה



כלל לא
מספר 666 (יום רביעי, 11/07/2007 שעה 6:22)
בתשובה לבלובנד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה דבר ידוע וגם הרומאים עצמם התגאו בו ובצדק על נכונותם לקלוט לתוכם בני עמים ושבטים אחרים הלטינים ואחרים שקיבלו אזרחות רומאית ומיד התבלטו בתוך זמן קצר בתוך העם הרומאי כ''רומאים יותר מהרומאים עצמם ''. .
אחרת איך היו בני העיר רומא יכולים להשיג את המספרים
העצומים שבאמצעותם יכלו להקים אימפריה ?
לגבי הגרמנים אחד ההבלים הגדולים הוא לחשוב שהגרמנים ששירתו את האימפריה הרסו אותה. נהפוך הוא היום ברור שלרומאים לא הייתה ברירה אלא להשתמש בגרמנים מאחר שאלו היו הלוחמים הנועזים היחידים שאפשר היה להשתמש בהם בצבא. בני רומא לוחמים הנועזים של העבר הרחוק היו כעת כל כך רקובים ומושחתים שאי אפשר היה להשתמש בהם לכלום.
לקוראים מומלץ לקרוא ספרי היסטוריה על המאה החמישית לספירה שבהם מתואר כיצד השליטים הרומאים האחרונים בעל י ערך כלשהו אנשים כמו סטיליכו ואחרים היו כולם ממוצא גרמני שניסו להציל את מה שנשאר מהקיסרות הרומאית אלא שהריקבון סביבם היה חזק מידי .
_new_ הוספת תגובה



לכאורה לא הצלחנו יותר מידי
אליצור סגל (יום חמישי, 12/07/2007 שעה 9:46)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
מה את המשוה ? האתיופים כפי שאתה קורא להם הם יהודים - ביתא ישראל - כפי שהם קוראים לעצמם - הסודנים הם גויים גמורים.
מדינת העם היודי קמה עבוריהודים לא עבור כל נרדף עלי אדמות.
בעצם אתה בעד ביטול מדינת ישראל והפיכתה למדינת כל אנשי העולם.
אליצור
_new_ הוספת תגובה



מסקנה :צריך לחסום את דלתנו
מספר 666 (יום חמישי, 12/07/2007 שעה 10:29)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפני כל פליט גנוסייד ולזרוק אותם לכל הרוחות מעבר לגבול .
כבר הבהרתי מדוע אין זה מקובל עלי.
אני מצי עשתביא טיעונים חדשים במקום אלו שנטחנו כבר לעייפה.
_new_ הוספת תגובה



הפגניות ונואשותו של אלי אשד
בלובנד (יום רביעי, 11/07/2007 שעה 2:14) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלי אינו אדם בעל תחושות דתיות כאיינשטיין, ניוטון, לייבניץ או פסקל. תחת זאת, הוא מתרפק, יותר שכלית מאשר רגשית ואמונית, על האלילות הקדומה ובגלגולה הניו אייג'י. אלי הוא חסיד שוטה של המלכה איזבל, ניתן לאמר, ומדמה עצמו לאחאב-נימרוד, האל הזכר החלשלוש, צר הכתפיים נושא הכבש, החוטף בעכוזו בשוט מאיזבל-אשתורת-ענת.

בכך הוא לעיתים, בחצי מודעות, רואה עצמו גם כנשען על מסורת הכנעניות המקומית, רטוש ושות', ועל כמה נשים ההיסטריות מדור הפלמ''ח, שסגדו בכריעת ברך ובמבט מצועף לאליליהם המסורסים, תוך רב שגל עם כל מה שהיניחו עליו יד.

המסורת הזאת המשיכה בינתיים, ויש לה נוכחות גם במערכת הביטחון, כאשר ניתן מידי פעם לצפות בסיורים מודרכים של אנשי משהב''ט ברחבי הארץ, כשהמדריכה אינה אלא כוהנת גדולה פגנית הנושאת דברה באקסטזה בהחוותה תוך סיפור גבורה מפוברק על הנופים שמסביב, כשעיניה עצומות למחצה וראשה נע כמו מתפללת. מתפללת לבעל כמובן.

ולמה אלי נואש? למה הוא רוצה לחהקפיץ למעלה את אוכלוסיית היודו-בלה-בלה וצבאה על ידי סיפוח כושים, טטארים, מונגולים וגרוזינים?

היטב הוא יודע, כי האיסלאם, אם ישתלט מחדש על א''י-פלסתין, יוציאו להורג בתור כופר, עובד אלילים. לא כן?

וכך, הוא גם סובר, דבר שהיו שגרסו, כולל אני לפני שנים רבות, כי האלילות היא במהותה פלורליסטית. אך לא כך בהכרח. אולי היוונות וגלגולה הרומי. לא האלילות האצטקית שהקריבה קורבנות אדם, ולא הכנענית, עם אקסטזות ההתגודדות המדממת שלהם. ולא עריצות השמאן השיבטי.

ובאותו עניין:

רטוש או אלתרמן?

האלה הלבנה בשירה העברית
קסם נערת הטרפז - דרמה שירית
יֵשׁ מַאֲבָק לְהַכְחָדַת נִשְׁמָתֵךְ. אַל תִּתְּנִי לָהֶם. הַטְּרָפֶּז הוּא עָמַל וּמַאֲבָק קָשֶׁה. לַקַּלּוּת הַנִּרְאֵית לָעַיִן שֶׁל תְּנוּעוֹתַי וּלְחִיּוּכִי הַנִּנּוֹחַ קָדְמוּ אִמּוּנִים מְפָרְכִים. הַ''קַּלּוּת'' הִנָּהּ פִּתּוּיוֹ שֶׁל הַמַּכְחִיד. אַתְּ הִיא שֶׁיּוֹצֶרֶת אֶת הַפָּזֶל. הַדִּטֶרְמִינִיזְם הוּא נִסְיוֹנוֹ שֶׁל הַמַּכְחִיד לְיָאֵשׁ אֶת רְצוֹנֵךְ . אַל תִּכָּנְעִי לַחוֹל הַמְּנַסֶּה לְכַסּוֹת אוֹתָךְ. הִלָּחֲמִי בָּזָה.

וחשוב מכל -סוחטי האלוהות - מה שאפילו הכנסיה אינה יודעת
_new_ הוספת תגובה



תודה על הניתוח הפסיכולוגי
מספר 666 (יום רביעי, 11/07/2007 שעה 6:28)
בתשובה לבלובנד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ניתוח מעניין,מבוסס על כמה כתבות ישנות שלי שאינן מייצגות את דיעותי כלל אבל מעניין .מובן שהיית יכול לעשות ניתוח הפוך לחלוטין מכמה כתבות אחרות.
אבל תודה זה מעניין ,יש לקוות שיום אחד יקום מישהו ( אולי אתה ) ויכתוב עלי ספר שלם של ניתח מסוג זה .
חבל ששום דבר בניתוח זה לא נכון .תמיד היצהרתי שאני מעדיף את המונותאיזם שיש לו מטרה היסטורית ברורה של עתיד זוהר על פני הפגניות שכל כולה מחזוריות אינסופית חוזרת על עצמה ומשעממת .
_new_ הוספת תגובה



אגב לגבי השתלטות האיסלאם הקיצוני
מספר 666 (יום רביעי, 11/07/2007 שעה 11:45)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אן ספק שאם חלילה הם ישתלטו כאן אני וכל יהודי אחר יוצאו להורג או ישועבדו כעבדים . הבא נזכור שהמדובר באוכלוסייות שלמות שמזה שמונים שנה ויותר עוברות שטיפת מוח בלתי פוסקת ויום יומית לראות ביהודים תתי אנוש שטניים ומפלצתיים בדיוק בדומה לזאת שאותה העבירו הנאצים על הגרמנים .
ולהם לקח תקופה של 20 וכמה שנים כדי להפוך את הגרמנים לרוצחי עמים גנוסיידיים .מנהיגי הפלסטינאים כאן המופתי ועמיתיו נטלו כידוע חלק בגנוסייד באירופה והייתה להם כוונה מלאה לישמו כאן .
אחרי שמונים שנה של תעמולה כזאת לא יהיה שום קושי להפוך את המוסלמים לרוצחים גנוסיידיים מטורפים .
הם כבר פועלים בכיוון הגנוסיידי בדרפור ובמקומות אחרים וזה על מוסלמים אחרים .
בחבל עזה שוטפים עכשיו את מוחות הילדים על הצורך לבצע גנוסדייד ביהודים תחילה ולהשתלט על כל העולם אחר כך . וזאת פחות או יותר המטרה של קבוצות מוסלמיות אחרות.
ראו :אדולך היטלר חיי קיים ומתבגר בעולם המוסלמי
_new_ הוספת תגובה



תודה על השגותיך והערותיך הנבונות כאן ובהודעה הקודמת
בלובנד (יום רביעי, 11/07/2007 שעה 21:55)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



עוד לגבי הפליטים של דרפור
מספר 666 (יום חמישי, 12/07/2007 שעה 0:55)
בתשובה לבלובנד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפליטים האלה מייצגים את אפריקה השחורה יבשת שלה אנו מקדישים פחות מידי תשומת לב כיבשת גוועת .ובכל זאת מן הראוי לתת לה יותר תשומת לב ממה שהיא זוכה. אפשר לאמר שטיפול טוב בהם רק יביא המוני פליטים נוספים אבל מצד שני הם יוכלו לשמש גם כשגרירים של רצון טוב ביננו ובין שבטים אחרים של יבשת זאת .
כדאי לשקול גם את העניין הזה.
_new_ הוספת תגובה



עזרה לפליטי דרפור
מספר 666 (יום חמישי, 12/07/2007 שעה 9:31) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אגודת הסטודנטים של אונ' חיפה פתחה אתר סיוע לפליטי דרפור .כל מי שמעוניין לסייע לפליטים אלו ממעשי גנוסייד מוזמן להיכנס לאתר .
אתר העזרה לפליטי דרפור
_new_ הוספת תגובה



איזו בעיה יש לך שמישהו מסייע לפליטים?
א. פרקש (יום שישי, 13/07/2007 שעה 10:23)
בתשובה למספר 666
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שהגיע כבר לישראל חובה על ישראל לסייע לו. אם לא הממשלה, אז מתנדבים. חבל שהממשלה לא עושה דבר, אולי כי היא לא רוצה לשדר לפליטים נוספים שכדאי להם להגיע לארץ.

מצד שני ישראל כבר מזמן היתה צריכה להיות ממוליכי במאבק נגד ההשמדה שעושה סודאן באזרחי דארפור הלא מוסלמים. אם האו''ם היה מתגייס בעשירית המאמץ שהוא התגייס לטובת הפלסטינים אז הוא היה עוצר את ההשמדה בתוך סודאן ועוצר את הבריחה הגדולה מסודאן ומצ'אד. הטיפול הנכון והראשי חייב להיות במישור הגיאופוליטי ולא במישור הטקטי בחולות סיני.

מעבר לכך הכניסה החופשית של פליטי דארפור לישראל צריכה להדליק נורה אדומה בפני ממשלתנו לקלות החדירה העויינת מסיני. מזה שנים חוצים את הגבול שיירות עם משלוחי נשק ליו''ש, עם סמים, זונות ושאר הברחות. בניית גדר גבול ראויה תתרום לישראל לפחות כאב ראש גם עם כל החולאיים האלה.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי