פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
במערב משחיזים סכינים
יהודה צורף (יום חמישי, 26/07/2007 שעה 9:44)


במערב משחיזים סכינים

ד''ר יהודה צורף



לכל מי שסבור כי האויב המר והנמהר שלנו הוא הקולקטיב הערבי המכונה פלשתינים, שהם כידוע חלשים מאיתנו ואין לנו שום בעיה לשמור אותם תחת אש מבוקרת, צפויות הפתעות לא נעימות.

שכן, האויב המסוכן ביותר שלנו עובד כיום במרץ, מכשיר את הקרקע ומשחיז את הסכינים דווקא במערב הנאור. ההיסטוריה מלמדת כי לביצוע ''הפיתרון הסופי לבעיה היהודית'' קדמה פעילות רעיונית ענפה של אינטלקטואלים גרמניים ואחרים, שהכשירו את התודעה הגרמנית והעולמית לכך שהיהודים הם גזע מתכלה שיש לכלותו. רבים מאינטלקטואלים אלה היו הוגי דעות מעמיקים ומבריקים ביותר. ספרו של היטלר ''מיין קאמפף'' משקף, בבלבול מסוים, רעיונות שהוחדרו לתודעתו על ידי מוריו הרוחניים שהכשירוהו לשליחותו המנהיגותית.

האימרה הבנאלית, הגורסת שהקיום היהודי מוכתב בין האפשרויות הקוטביות להיות אור לגויים או קורבן לגויים, מסתברת שוב ושוב כאמת אוניברסלית. הפעילות ההגותית, הציבורית והאקדמית להכשרת הקרקע, לקראת השלמת הפיתרון הסופי לבעיה היהודית, מתנהלת במלוא המרץ בעולם המערבי ותחת עינינו המסומאות. הסוגיה הפלשתינית מנוצלת ביצירתיות כקטליזטור רב עוצמה להטמעת דפוסי חשיבה אנטישמיים לוחמניים בנוסח הפיתרון הסופי.

דוגמה מאלפת על קצה המזלג לעוצמתה האינטנסיבית של הפעילות האנטישמית התוססת המתנהלת במערב הוא האתר: Jew Watch. מנקודת מבט ארסית, על פי רוחה וגישתה של המשנה הנאצית, מתיימר האתר לספק את האוסף הגדול ביותר של מאמרים מלומדים בנושא ההיסטוריה היהודית. האתר מציג את עצמו כספרייה חינוכית למחקר ולימוד פרטיים.

מכאן ואילך כלולה באתר כמות אדירה של כתבות, מאמרים וספרים, שכוללת את כל תיאוריות הקונספירציה האנטישמיות, העלילות, הדיבה, הגינוי וההוקעה נגד היהודים ומדינתם. הכחשת השואה, שליטת היהודים בעולם הפוליטיקה, הכלכלה והתקשורת, שחזור מסולף של ההיסטוריה היהודית, כל אלה ועוד מטעמים עסיסיים ממיטב המסורת המושרשת של שנאת ישראל מוצעים לכל אנטישמי מזדמן. על מנת ליצור תדמית של מלומדות מציע האתר לקוראיו גישה לספרות היהודית בחבילת טלאים ארוזה בשעטנז מגמתי, החל מהמקרא, התלמוד והקבלה, דרך הקפיטל של קרל מרקס והפרוטוקולים של זקני ציון, וכלה בהצהרת בלפור ואוסף כתביהם של הוגים לא יהודים על יהודים.

בעוד אנחנו מרכזים את כל מעיינינו בהתמודדות עם הפלשתינים וממקדים את תשומת הלב האסטרטגית באיום הסורי-אירני, מתעצם הגולם המערבי, כבר לא כל כך בהיחבא ולא כל כך בחשאי, תחת מטריית הבון טון הפוליטי והתרבותי המעודן של אירופה ואמריקה. האנטישמיות המערבית היא מתוחכמת יותר מאסאד ומסוכנת יותר מאחמדינג'אד. בל נחזור על אותה טעות היסטורית של יהודי גרמניה, אשר לא האמינו כי העם הגרמני התרבותי מסוגל להתפתות וללכת שבי אחר האופנה החולפת ששמה נאציזם. זאת לאחר שחוקי נירנברג נחקקו, היהודים הוחרמו ונבזזו בפומבי, ואש ליל הבדולח האירה את שמי גרמניה הקודרים. הפעילות האנטישמית הענפה בעולם המערבי, ששוב אינה מוגבלת לשוליים חברתיים סהרוריים, היא ליל הבדולח של ימינו.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  אנטישמיות בלבוש הציבור הנאור  (לוי)
  במערב אין כל חדש  (יערה)
  יש ויש במערב. גם אנטישמים יש. וגם לא אנטישמים  (א. פרקש) (2 תגובות בפתיל)
  המערב! הֵא צַוָּאר – קוּם שְׁחָט!  (עמיש) (5 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי