פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
ארץ הצבי בתקשורת !!
אלי אשד (יום שישי, 21/06/2002 שעה 10:56)


פורום זה זכה לכך שיתייחסו אליו בכתבה ארוכה ומלומדת בכלי התקשורת במוסף עכבר העיר של ''העיר'' במדור ''עכברשת'' של נטע דרור .
והנה ציטוטים נבחרים:'' פורום ארץ הצבי הוא אחת התופעות המשמחות שמספק האינטרנט הישראלי לאחרונה....בהעדר עשרות אתרי חובבים הדבקים בבמטרתם ופועלים ללא לאות שלא למטרות רווח ,מרענן לפגוש בארץ הצבי פורום ענייני לכל דבר שבין משתתפיו ההיסטוריון אורי מילשטיין ,גדעון ספירו יורם המזרחי ורבים וטובים.
מכאן עובר המאמר לדיווח וניתוח מפורט ביותר של האירועים שהביאו להקמת פורום זה שמהם נביא רק קטעים כדי שלא יאשימו אותו בפרטיזניות לטובת אחד הצדדים :
''בסוף ינואר הקים יובל רבינוביץ את פורום האייל הקורא ....אל פורום השיחות הנ''ל פרץ דובי קנינגסר ,מפגין טוב לב קיצוני ומאחל למשתתפים שדיוניהם לא יאריכו ימים.
קנינגסר אף סירב להציב לינק לפורום או לאפשר לאנשיו את השימוש בלוגו האייל . הוא לא השכיל להבין את הדינמיקה של הרשת ולברך על מה שכל בעת אתר היה חפץ בו קהילה פעילה ותוססת .הוא סירב לוותר על הפריבילגיה שלו כעורך לטובת אווירה שיתופית ''. וכך זה נמשך ונמשך ניתוח של אירועים של המשתתפים ושל תגובותיהם של צורת האתר ושל תוכן האתר .

חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  תיקון קל  (יובל רבינוביץ) (10 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי