פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מסביב יהום הסער
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום רביעי, 17/10/2007 שעה 21:30)


מסביב יהום הסער

גדעון ספירו



בשבוע הקרוב תציין מדינת ישראל את יום השנה ה-‏12 על פי התאריך העברי, לרצח ראש הממשלה יצחק רבין. הטקסים הרשמיים כמו גם העצרת בכיכר רבין מוסמסו לתוך הקונסנסוס. משפחת רבין עשתה הכל כדי להחזיר את ''יצחק היקר'' לתחומי ההסכמה הלאומית. מה שהיה ברור אז לאנשי השמאל הרדיקלי מוסכם היום על רבים, כי היריבות שהייתה טרם מעשה הרצח בינו לבין המתנחלים בגין הסכמי אוסלו, הייתה במידה רבה מדומה.
המתנחלים ייחסו לרבין כוונות שכלל לא היו לו. הוא לא הוריד התנחלות אחת, לא מימש ולו שלב חשוב אחד בהסכמים, שממילא היו מעוקרים מכל נושאי הליבה (פליטים, גבולות, ירושלים), ולמיטב זיכרוני הוא מעולם לא הזכיר את צמד המלים מדינה פלסטינית כיעד פוליטי, בוודאי לא נסיגה לגבולות שביתת הנשק, הוא הקו הירוק המפורסם.

הימין הצליח להפוך את הטקסים לפלטפורמה שמעליה נשמעות הקריאות ''לאחדות לאומית'' ושאסור ''לקרוע את העם''. נציגי מפלגת העבודה מרבים לדבר באותו יום על דמוקרטיה (כמובן ליהודים בלבד, שהרי האפרטהייד והכיבוש נמשכים בברכתם), ומשדרגים את רבין לאיש שלום הרבה מעבר למגיע לו.

אין ספק שהחתימה על הסכמי אוסלו הייתה מבחינת רבין, איש הצבא ושר הביטחון שובר העצמות באינתיפאדה הראשונה, מפנה לעבר מבט שונה על הסכסוך, אבל עדיין רחוק מאיש שלום שצועד בנחרצות לקו הסיום של הסכסוך, כפי שהרטוריקה הרשמית בנתה סביבו.

העצרת בכיכר רבין, שנערכת בתאריך הרצח לפי ספירת אומות העולם (ה-‏4 בנובמבר) שהייתה אמורה להיות בעלת צבע פוליטי יותר ברור, לא אדום לוהט אבל לפחות ורדרד, עוקרה אף היא עם השנים ונבלעה לתוך הקונסנסוס הקדוש, עד שגם נציגי ימין הוזמנו לשאת בה דברים. רק ארגוני השמאל החוץ ממשלתי שמחלקים בעצרת את פרסומיהם, מזכירים את עיקרי המחלוקת ועל מה אנו נאבקים.

לצערי אין מנוס מהמסקנה לפיה רצח רבין הוא עד כה הצלחה מהממת. הוא הצליח לעצור כל תהליך שלום של ממש, גם אם היה במצב עוברי ראשוני.

מוקיריו של רבין מרבים לדבר על ''מורשת רבין'', אבל צריך לומר את האמת, שזו יומרה ללא כיסוי. הוא לא היה מדינאי ואינטלקטואל שהשאיר מורשת. די לראות את ממשיכי רבין, פרס וברק, שגם משפחתו מכירה בהם ככאלה, שעמלו קשה כדי לעצור, לחבל, להרוס, כל דבר שהיה בו רמז ''לסכנת שלום''.

אהוד ברק היה האיש שתרם לריסוק השמאל ולחיזוק הימין באמצעות סיסמתו ''אין פרטנר'' לאחר שחזר מהכישלון של המו''מ בקמפ דייויד. ימי כהונתו כראש ממשלה התאפיינו בהשקעות עתק בהתנחלויות וברצח אזרחים פלסטינים בתחילת האינתיפאדה השנייה. וגם רצח 12 אזרחים ישראלים במאורעות אוקטובר אלפיים.
פרס השתתף בכל הממשלות שהעמיקו והחריפו את הכיבוש, והיה בין יוזמי ותומכי מלחמת לבנון השנייה על פשעיה ושיגונותיה.
מורשת של חרחור מלחמה.

מרכז יצחק רבין למורשת ישראל שהוקם על פי חוק הכנסת וממומן מתקציב המדינה, הוא ערובה שלא יעכיר מדיי את מצב הרוח הלאומי. חברי הוועד המנהל והמועצה הציבורית הם מלאכת מחשבת של הרכב פוליטי ''מאוזן''. ראש הממשלה שולח את נציגיו, כך גם שר החינוך. תמצאו שם אנשי ימין כמו שר האוצר לשעבר בממשלת נתניהו וידיד המתנחלים פרופ' יעקב נאמן; האלוף במילואים עמוס ירון, מפושעי מלחמת לבנון הראשונה ועד לאחרונה מנכ''ל משרד הביטחון; ראש השב''כ לשעבר, המומחה לעינויים והמיליונר כיום יעקב פרי; ומצד שני א.ב. יהושע וכאלה. תפנית של ממש לא תצמח משם.

מול יצחק רבין המנוח ניצב הרוצח יגאל עמיר. במידה רבה הפכו השניים שלא ברצונם למעין תאומי סיאם. כמעט בלתי אפשרי לדבר על האחד בלי להזכיר את השני.
יגאל עמיר רשאי לחוש סיפוק. הוא הצליח לבצע את זממו ונשאר בחיים. מספר תומכיו הולך וגדל. יש כבר מזמן אתר אינטרנט על שמו. בציבור הדתי הוא זוכה לעדנה הולכת וגוברת, כך מורים המשאלים האחרונים.
הוא הצליח במשימתו הפוליטית. תהליך שלום, אם היה כזה, נקטע וחוסל לשנים רבות. אין לו סיבה להביע חרטה.
גם בחייו האישיים הוא יכול לזקוף לזכותו הצלחה. הוא נישא, אשתו נמצאת בשלבי הריון אחרונים לקראת לידת בנו בכורו.
בעיתונות מרבים לעסוק בפיקנטריה כמו מועד לידת בנו, שאולי יחול ביום השנה לרצח רבין. הדיבורים כאילו תכנן זאת, הם לטעמי הבל ורעות רוח, ואני מקבל את דברי אשתו כי מי שקבע את התאריכים הם שירות בתי הסוהר שעיכב במשך שלוש שנים את מועד ההתייחדות של השניים.

אותם מוקירי רבין שרואים עצמם אנשי שלום, מהאזור של מרץ, שלום עכשיו ושולי מפלגת העבודה, מוציאים הרבה קיטור בהתעסקות עם יגאל עמיר. הכנסת חוקקה ביוזמתם חוק האוסר על שחרורו, ודינו להיות נמק בכלא עד יום מותו.

ההתמקדות ברוצח, עד כדי חקיקת חוק פרסונלי, הוא משגה. אינני חושב שדמו של רבין יותר סמוק מדמם של נרצחים אחרים, מאלף הילדים הפלסטינים שנרצחו על ידי צבא הכיבוש הישראלי (ואיש לא יושב על כך במאסר), משבעת הפועלים הפלסטינים שנרצחו על ידי עמי פופר (שזכה כבר לחופשות רבות), מהפלסטינים אזרחי ישראל שנרצחו על ידי שוטרים במאורעות אוקטובר אלפיים (ואיש לא ישב במאסר), מהנשים שנרצחו על ידי בעליהן, מהקשישים שנרצחו על ידי שודדים, מהילד אורון ירדן שנרצח על ידי צבי גור, מהתיירת מלה מלבסקי שנרצחה לצרכי שוד על ידי חוה יערי (שוחררה אחרי 14 שנות מאסר), מהודיה קדם בת השנתיים שנרצחה על ידי אביה אלי פימשטיין שהטביע אותה באמבטיה, והרשימה ארוכה.

הנוהג במדינות בנות תרבות הוא, כי רוצחים משוחררים לאחר מאסר ממושך, באזור ה-‏20 שנים. אין שום סיבה לנהוג ביגאל עמיר בקנה מידה שונה.
מה עוד, ויגאל עמיר הוא רק איש הקצה שלחץ על האקדח, אבל לא הרוצח היחידי. הרבנים שהוציאו נגד רבין דין רודף, ואלה שאיתם התייעץ עמיר וקיבל מהם אור ירוק, אשמים לא פחות, לטעמי יותר, אולם אלה חמקו מכל עונש: לא משפט, לא הרשעה ולא מאסר. הם ממשיכים להרעיל את המערכת הפוליטית הישראלי ברעיונות של רצח, טרנספר, כיבוש ואפרטהייד.


''ולתפארת ערכי צה'ל''

ידיעה שהתפרסמה במעריב וידיעות (העונש על שירים בארוחה, 15.10.2007)מדווחת כי שבעה חיילים מגדוד הצנחנים 890 נשפטו בסוג של משפט שדה ל- 56 ימי כלא על ידי המג''ד סא''ל יקי דולף משום ששרו שירים גסים בחדר האוכל. החיילים הגיבו במעין מרד, זרקו רימון עשן והניחו את נשקם ברחבת מפקדת הגדוד.
דובר הצבא הודיע כי החיילים נשפטו משום ''שהתנהגותם הייתה מנוגדת לערכי צה'ל''.
בהודעה קצרה זו לעיתונות מתמצית בקליפת אגוז עולם הערכים של צבא הכיבוש.

אם אתה שר שירים גסים, זה מנוגד לערכי הצבא, אבל אם אתה הורג ילדים, מפוצץ בתים, מטרטר ומשפיל מדי יום אלפי בני אדם, פורץ בלילה לבתים והורס כל מה שנקרה על דרכך, עוצר אלפי בני אדם במעצרים שרירותיים, או אז אתה לא רק שלא פועל בניגוד לערכי הצבא, אלא עוד מקבל טפיחה ידידותית על השכם מהרמטכ''ל ושר הביטחון כמגני האומה.
המסר שלי לחיילי הכיבוש הישראלי הוא פשוט: שירים גסים אינם פסגת היצירה האנושית, אולם מוטב שתשירו גסויות ככל העולה על רוחכם ובלבד שתסרבו לבצע את משימות הכיבוש הגסות והמכוערות.


''ולתפארת מדינת ישראל''

אזרח בריטי העוסק במלאכת הקודש של פירוק פצצות המצרר שמדינת ישראל ירתה בכמויות אדירות לעבר מרכזי אוכלוסיה אזרחית בלבנון, נהרג שעה שפירק את אחת מאותן פצצות. האזרח הזה הוא קורבן התוקפנות ופשעי המלחמה של ישראל במלחמת לבנון השנייה.
ממשלת הוד מלכותה טרם שלחה מחאה חריפה לישראל, ודרישה לתשלום פיצויים, כפי שהיה מצופה מממשלה שמכבדת חיי אזרחיה, שהרי שתי הממשלות נוהגות בהפקרות כלפיי חיי אדם, שעה שהן מבוססות במלחמות בחירה, זו בעיראק וזו בפלסטין ולבנון.


''הקאפואים''

בראיון שהעניק השר והמתנחל אביגדור ליברמן לערוץ הממלכתי של הטלביזיה הישראלית, הוא הישווה את אנשי יש גבול
ופעילי שלום מתנועות נוספות לקאפו.
מי הם היו? האינציקלופדיה המקוונת ויקיפדיה מגדירה אותם כך:
קאפו הוא כינוי שניתן בזמן השואה לאסיר שהיה ממונה על אסירים אחרים במחנות הריכוז. את הקאפואים מינו אנשי האס אס כדי לדאוג שהאסירים ימלאו את פקודותיהם. הם היו אחראים על ביצוע העבודות ועל המשמעת, הסדר והניקיון בקרב האסירים, לעתים תוך כדי השפלה ופגיעה בהם, כחלק ממשטר האימה שהטילו הנאצים במחנות.
מאחר ואני נמנה עם מייסדי יש גבול, אני רואה עצמי כאחד מאותם קאפואים נוסח ליברמן.

מדוע אנחנו קאפואים? משום שאנחנו סבורים כי מי שביצעו פשעי מלחמה צריכים לתת את הדין. ואם מדינת ישראל ומערכת המשפט שלה אינם מסוגלים לשפוט את מבצעי פשעי המלחמה, ונותנים להם גיבוי, אזי אין מנוס וצריך להיעזר במנגנונים בינלאומיים שהוקמו בדיוק למטרה זו.

ליברמן ודומיו לא מתנגדים שבתי משפט בינלאומיים ישפטו פושעי מלחמה, ובלבד שהפושעים הישראלים יזכו לחסינות. וזה בדיוק המקום שבו אנו חלוקים עם ליברמן וממשלת ישראל – אנו סבורים שלפושעי מלחמה ישראלים לא מגיעה חסינות.

האם בית המשפט הבינלאומי בהאג, בתי משפט בריטים ובלגים, או בית המשפט לזכויות האדם בשטרסבורג, הם גופים ששיתוף פעולה עימם דומה לשיתוף פעולה עם הנאצים? בוודאי שלא, ולכן המרגליות שמפיק פיו של ליברמן הם כמובן דברי הבל מוחלטים שכמותם ניתן למצוא אצל לאומנים בכל אומה ולשון.
הריני מתכבד להודיע כי הנני משתף פעולה מרצון ושכנוע עם בתי משפט לזכויות אדם בהאג, בשטרסבורג בלונדון ועוד, ואם הדבר נתפש בעיני ליברמן ודומיו כקאפו, הרי שאני רק יכול להניד ראשי בצער שהאיש הוא בור ועם הארץ בתולדות היהודים בעת החדשה.

יש עוד סוג של תגובות לדברי ליברמן, שבאות בעיקר מכיוון עיתונאים כמו בן דרור ימיני, דן מרגלית ויוסף לפיד ודומיהם במערכת הפוליטית, האומרות בערך כך: ההשוואה של ליברמן מגונה, אבל מה לו לשמאל לבוא בטענות, שהרי גם הוא עוסק בהשוואת עם הנאצים.
עם הטענה הזו צריך להתמודד.
אין השוואה אחת דומה לרעותה. יש השוואות אבסורדיות, מסיתות, ויש השוואות נכונות ורלבנטיות, ואין לבלבל בין השתיים.

כאשר מדינת ישראל מחוקקת חוק האוסר על אזרחיה הערבים בלבד להתאחד עם בני זוגם מהשטחים הכבושים בתחומי ישראל, זהו חוק שיש בו ניחוח נירנברגי, סוג של אפליה גזענית שאנו היינו קורבנותיו, לכן ההשוואה נכונה. כאשר שוטרי מג''ב מתעללים בצעירים פלסטינים שניקרו על דרכם, מכים אותם מכות רצח, שוברים להם עצמות ומכריחים אותם לשתות את השתן שהפרישו, זוהי התעללות נאצית, ועל כן ההשוואה במקומה. כאשר חיילים ישראלים תופשים צעירים פלסטינים, כותבים מספרים על זרועותיהם, מכריחים אותם לחפור את קיברם ולאחר מכן משכיבים אותם ומתחילים לכסות אותם בערימות העפר, זו התעללות שלקוחה מבית המדרש הנאצי שהיינו קורבנותיה, ולכן ההשוואה במקומה.

כאשר ממשלת ישראל סוללת כבישים ליהודים בלבד, זה מזכיר הדרה על בסיס לאומי, אתני או דתי שאנו היינו קורבנותיה בגרמניה הנאצית, ועל כן ההשוואה רלבנטית. כאשר ח''כ לשעבר מאיר כהנא כינה את הערבים כלבים והציע חוקי גזע, אפילו בית המשפט העליון, שמגלה הבנה רבה לגזענות הישראלית בשטחים הכבושים, לא יכול היה להתאפק וערך השוואה בין חוקי כהנא לחוקי הגזע הנאצי. ושוב, ההשוואה רלבנטית.
מכאן מתבקשת מסקנה כוללת: כל השוואה שמגמתה להילחם בגזענות ובאפליה אינה כדין השוואה שמגמתה לקבען ולהנציחן.

נשמעו קריאות מכיוון פעילי שלום להגיש תביעת לשון הרע נגד ליברמן. אני מציע לשקול היטב צעד כזה ומתנגד לו מכמה סיבות.
ראשית, עקרון חופש הביטוי. ליברמן לא העליל על אדם באופן אישי אלא נשאר בתחום ההכללה הפוליטית. שיגיד ליברמן ככל העולה על רוחו, צריך להתמודד איתו במישור הציבורי. כל הגבלה על חופש הביטוי שלו עלולה לחזור כבומרנג אלינו.
שנית, אינני בטוח שבתי המשפט ילכו איתנו. המגמה הימנית השתלטה גם על מערכת המשפט, ומספר הפסיקות המגבות אפליה גזענות ואפרטהייד הולך וגדל באופן מבהיל. אם מגישי התביעה יפלו על שופט מתנחל, ולבושתנו יש כבר כמה כאלה במערכת המשפט הישראלי, בשלום כמו במחוזי, או שופט ימני מהנוסח של רובינשטיין בעליון, אנו עלולים להפסיד את המכנסיים והרבה מזומנים.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


הבכי של ספירו
היהודי (יום רביעי, 17/10/2007 שעה 22:45) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה אני מאמין, בכנות ובלי שום ספקות, עם יד על הלב, שלו ספירו וליברמן היו נפגשים כאסירים במחנה ריכוז גרמני, ברור לי ולרבים אחרים לגמרי- מי היה מתנדב להיות קאפו במחנה, ומי היה מארגן התנגדות לרוצחים השפלים.
_new_ הוספת תגובה



הבכי של ספירו
יוליוס (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 0:18)
בתשובה להיהודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם תבדוק את הרקע הפוליטי והאישי של הקאפואים תמצא שהם שיקפו טיפוסים דומים מאד לליברמן, אנשי ימין העושים עסקים מפוקפקים ומכניסים לכיסיהם מיליונים בדרכים שנעות בין האפור ללא חוקי.
לעומת זאת אם תבדוק את הרקע ממנו באו חברי המחתרות היהודיות שלחמו בנאצים,תמצא שרובם באו מהשמאל, קומוניסטים, אנשי הבונד, השומר הצעיר ודומיהם.
מכאן המסקנה המתבקשת, כי בסיטואציה ההיא ספירו היה נמנה עם אחת ממחתרות הלוחמים בנאצים וליברמן היה מסדר לעצמו עיסקה עם הנאצים ומתמנה לקאפו.
_new_ הוספת תגובה



מי עשה את גיטו ורשה?
אוברמישוגענעפוץ (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 17:20)
בתשובה ליוליוס
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בטח שאנחנו השמאלנים!
_new_ הוספת תגובה



מי עשה את גיטו ורשה?
צבי הכהן (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 18:45)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בגטו ורשה לחמו אנשי האצ''ל ותנועות הימין (אצ''י) ואנשי השומר הצעיר ותנועות השמאל (אי''ל) זה לצד זה. משום מה גם אז בתוך סכנת ההשמדה, הם לא הצליחו להתלכד רעיונית וארגונית. אבל הם חילקו משימות בינהם.

דווקא ארגוני הימין היו גדולים יותר מאשר השמאל, אבל המשטר הסוציאליסטי של ראשית המדינה רומם וקומם את התנגדות הגטו וייחס אותה לשומר הצעיר והסתיר והשכיח את חלקם של האצ''לניקים הבית''רים. הפוליטיקה היתה חשובה מהאמת ההיסטרית.

קדימה בית''ר!
_new_ הוספת תגובה



אולי תטען שכן יש פרטנר לשלום ???
חזי (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 7:47) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כתבתה:

''אהוד ברק היה האיש שתרם לריסוק השמאל ולחיזוק הימין באמצעות סיסמתו ''אין פרטנר'' לאחר שחזר מהכישלון של המו''מ בקמפ דייויד''.

זה אקטואלי גם היום,
כמו שהיה אז...
_new_ הוספת תגובה



פצצות המצרר
זוהר בדשא (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 10:39) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בין אלו שתמכו במלחמה ולא הביעו בקורת על פצצות המצרר מעבר לשר הבטחון דאז פרץ וכמובן שרת החינוך תמיר היית מצפה לכאורה משלומעכשוניקים לסטנדרטים אחרים, אולם מסתבר שמנכ''ל שלום עכשיו הנוכחי משתתף בפעולות הדיכוי במחסומים והייתה על כך כתבה במעריב לפני כמה שבועות, כלומר אין שום דבר מחייב שיימנע מאיש שהוא חלק מהמסגרת של שלום עכשיו להיות פושע מלחמה.

צריך לזכור את הלקח של המלחמה האחרונה ומי שהיה שם ומי שנתן את ההוראה .

כאשר כתבתי ששלום עכשיו זו תנועה בורגנית ימנית לא טעיתי הרבה , היא תנועה די הומוגנית גם מיגדרית רובה מורכב מקציני מיל וגם רובם גברים, היום יש אני מניח מיעוט מזרחי שתומך בתנועה בעבר פחות, אבל גם כיום רובם אשכנזים .

זו תנועה שפשוט ייצגה שבט מסויים בעם, שבט צפונובוני, ללא שום מחוייבות לערכי חברה והשיא התמיכה במלחמה האחרונה ובהרג כ1000 לבנונים רובם אזרחים.

צריך להוקיע אותם את התנועה הזו חסרת כל בסיס חברתי , במילא מאבק השמאל צריך להתמקד בנושאים אבל גם מעמדית , המעמד של אנשי שלום עכשיו הוא דכאני, בחברה הישראלית שלום עכשיו היא קבוצת דיכוי חברתית, שאין לה שום בסיס אידאולוגי חברתי,תפקידם להביע אי-נוחות כאשר הימין המוצהר עולה לשלטון ואו למחות על התנחלויות ביהודה ושומרון וגם מחאה זו היא בגלל מאבק על שליטה מול הקבוצה הדתית לאומית, כי בעובדה מעולם לא נחזה ולו איש בודד משלום עכשיו מוחה בכניסה לקיבוץ השומר הצעיר ברמת הגולן , הרי גם שם מרחיבים ובונים , גם שם יש כיבוש.

עד היום התרמית הזו ששמה שלום עכשיו מצליחה אצל רוב הישראלים וחייבים להתיחס אליה כאל תרמית .

המקום של אנשי שלום עכשיו הטיבעי מעמדית וחברתית הוא בימין הבורגני השבע והמדכא.
_new_ הוספת תגובה



פצצות המצרר
היהודי (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 13:34)
בתשובה לזוהר בדשא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבכי של ספירו
יוליוס (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 0:18)
בתשובה להיהודי

***************

כל זה נכון ויפה היה בשנות הארבעים. אם, כטענתך, יוליוס, ספירו הוא מהמובחרים, שנלחמו למען קיומו ושרידותו של העם היהודי, אז איך תסביר את +++40 שנות חתרנותו הבלתי מתפשרת והעקבית נגד אושיות המדינה היהודית והעם, שעומדים יום יום בעימות מתמשך ואכזר על קיומם, ממש כך- על קיומם הפיזי מול נאצים אדירים מהסוג החדש...
מה לא עושה ספירו כדי להחליש, להשפיל, ולבזות, את המדינה היהודית ואת הישראלים.., מי אם לא ספירו חולם על ישראל ללא הגנה וללא ביטחון, וכותב אלפי רשימות להשיג את המטרה הזאת.., מי אם לא ספירו נלחם בחירוף למען ישראל- שהיא טרף לזאבים המזוקנים, האורבים לה.., מי עוד כמו ספירו משרת את מטרות האויבים בנפש של היהודים נאמנה, עד כלות הנשמה, בכל רשימה ורשימה שלו.., מי עוד מעז להשוות את המדינה היהודית לגרמניה הנאצית וכו' וכו' וכו'.
רשימת ''הישגיו'' האנטייהודיים והאנטיישראלים היא במקום ראשון ברשימה האנטישמית של גינס.

דרך אגב, אני לא נקבתי בשמות. סמכתי על הקורא שיקרא, יחשוב, ויבין- מי הוא משלנו ומי הוא האויב המרררר, המוכן בכל עת להצדיק את חיסולם של היהודים ומדינתם עד האחרון בהם...
_new_ הוספת תגובה



מקומו של ספירו
יוליוס (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 14:50)
בתשובה להיהודי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מלביש על ספירו סדרה של האשמות מבלי לעגן אותן בעובדות. למשל שהוא ''חולם על ישראל ללא הגנה וללא ביטחון''. מתי היא הביע חלום כזה? אני דווקא קורא אותו אחרת. לי הוא נשמע כמי שדווקא חרד לגורלה של ישראל ומנקודת מבט זו הוא תוקף ומבקר את הכיבוש ושאר התופעות המכוערות שהביא בעקבותיו.
בניגוד לאמור על ידך הוא לא משווה ככה סתם באופן גורף את ישראל לגרמניה הנאצית, אלא עושה זאת נקודתית לגבי תופעות של אכזריות מיוחדת או גילויי גזענות קשים.גם בטורו כאן הוא מסביר בדיוק מה כן ומה לא בנושא ההשוואה.
אתה מייחס לו ''הצדקת חיסולם של היהודים עד האחרון שבהם''. רגע, ספירו מתאבד? עד אחרון היהודים? גם משפחתו, חבריו, מכריו ודידיו? את כולם הוא רוצה לחסל?
אני מבין שדעותיו של ספירו מרגיזות אותך אבל ההפרזות ההזויות שלך, דווקא מעלות סימני שאלה באשר לבקרה השכלית שלך. רמת טעוניך נשמעת לי מאד ירודה. אתה יהודי לא רציני.
_new_ הוספת תגובה



ספירו צודק,ישראל דומה לגרמניה הנאצית
אוברמישוגענעפוץ (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 17:22)
בתשובה ליוליוס
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בזה שהיא מנסה לחסל עם שלם במחנות הפליטים
_new_ הוספת תגובה



פצצות המצרר
גדעון ספירו (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 14:29)
בתשובה לזוהר בדשא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מסכים.
_new_ הוספת תגובה



פצצות המצרר
היהודי (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 15:21)
בתשובה לגדעון ספירו
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מקומו של ספירו
יוליוס (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 14:50)
בתשובה להיהודי

***************

כמובן שאתה, יוליוס, קורא את ספירו ''אחרת'', אחרת לא היית יוצא להגנתו של ''אויב העם'', שכל חייו מוקדשים לחיסולה של ה''יישות הציונית'' ז.א. המדינה היהודית.
הוא עושה וכותב לאורך שנים רבות להשגת המטרה הסופית: להוציא מידי ישראל את כוח ההרתעה שלה, בין אם היא ישנה או לא, שהוכיחה את עצמה לאורך יובל שנים, כדעתם של מלומדים נורמליים רבים, בני לאומים שונים.
בינתיים ישראל התפתחה לתפארת וגדלה, והדמוקרטיה בה, אם לא מושלמת עדיין, אבל במקום הראשון באזורנו המסוכן.
מוצאים חן בעיניך כתביו של ספירו, יוליוס הלא נכבד, שיבושם לך.
למזלנו- ישנם בארץ שלנו מספיק אנשים בעל עניין וכוח שמנטרלים את רעלו של ספירו שהוא ללא הרף מחדיר למוחותנו.

לא תצליח ספירו, כמו שלא הצלחת עד כה להרעיל ולהסיט אותנו מדרכנו. אתה מגוחך בהשמצותיך ובהתקפותיך הבלתי פוסקות על מדינת ישראל- פאר העשייה האנושית...
מזלך שאתה חי במדינה היהודית, ולא זרקו אותך עדיין אל מעבר לגבול- לחבריך.
_new_ הוספת תגובה



פצצות המצרר
soria (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 19:04)
בתשובה לגדעון ספירו
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גדעון נא לדייק אין כל השוואה גרמניה חיסלה בשיטה סיסטמאטית : יהודים, פולנים פרטיזנים שלחמו נגדם ,נכים, מפגרים הומוהים לסביות על פי : מיספור- ניירת- ארכיון- תיעוד- מכשירים -הובלה- עבודת כפייה- לקיחת רכוש בינהם עקרית שני זהב - שימוש בגופות אדם ליצירת חפצים כסבון - לכן אין השוואה -במקרה של ישראל ערביי ישראל והפלשתנאים רצח הדדי מלא בורות ללא בור ותחתית .
_new_ הוספת תגובה



פצצות המצרר
soria (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 19:10)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מסכנים שכחתי אף להוסיף את הצוענים , וכן מה בדבר נסיונות רפואיים על בני אדם חיים תוך כדי תיעוד , אז אנא למעני וילדי ולשאר אנשים שפויים נא לא לשבש את האמת ולנסות לדמות את ישראל לזוועות אלו בגלל פוליטיקה או שיהה מה לכתוב כי הדבר נשמע מ אד טיפשי ולא מתאימה ההשואה..
_new_ הוספת תגובה



אנחנו לא צריכים להתבייש שקוראים לנו קאפו
אוברמישוגענעפוץ (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 17:18) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אנחנו משתפים פעולה עם הפלסטינים למען שלום אז אני שמח להיות קאפו
_new_ הוספת תגובה



אין שום אין שום סיבה לנהוג ביגאל עמיר בקנה מידה שונה
soria (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 18:51) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עקב פסטיבל רבין !!!! הנוהג במדינות בנות תרבות הוא, כי רוצחים משוחררים לאחר מאסר ממושך, באזור ה-‏20 שנים. אין שום סיבה לנהוג ביגאל עמיר בקנה מידה שונה !!!!!!! מוקירי רבין שרואים עצמם אנשי שלום, מהאזור של מרץ, שלום עכשיו ושולי מפלגת העבודה, מוציאים הרבה קיטור בהתעסקות עם יגאל עמיר. הכנסת חוקקה ביוזמתם חוק האוסר על שחרורו, ודינו להיות נמק בכלא עד יום מותו . כמה גדעון צודק / לפחות איפשרו לו להקים משפחה הרע במיעוטו תחת הדמוקרטיה של השמאל הרקוב והימין המצחין וערבי ארץ ישראל שחיים במאה הקודמת ולוקים בתסמונת האתמול.
_new_ הוספת תגובה



כמה גדעון צודק אין שום סיבה לנהוג ביגאל עמיר בקנה מידה שונה
soria (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 18:53) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עקב פסטיבל רבין !!!! הנוהג במדינות בנות תרבות הוא, כי רוצחים משוחררים לאחר מאסר ממושך, באזור ה-‏20 שנים. אין שום סיבה לנהוג ביגאל עמיר בקנה מידה שונה !!!!!!! מוקירי רבין שרואים עצמם אנשי שלום, מהאזור של מרץ, שלום עכשיו ושולי מפלגת העבודה, מוציאים הרבה קיטור בהתעסקות עם יגאל עמיר. הכנסת חוקקה ביוזמתם חוק האוסר על שחרורו, ודינו להיות נמק בכלא עד יום מותו . כמה גדעון צודק / לפחות איפשרו לו להקים משפחה הרע במיעוטו תחת הדמוקרטיה של השמאל הרקוב והימין המצחין וערבי ארץ ישראל שחיים במאה הקודמת ולוקים בתסמונת האתמול.
_new_ הוספת תגובה



כמה גדעון צודק אין שום סיבה לנהוג ביגאל עמיר בקנה מידה שונה
זוהר בדשא (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 19:38)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

החוק הזה חוק אבסורדי בודאי שגדעון צודק אתן לך דוגמה ..

נניח חס וחלילה שמחר איש רוצח שוב פוליטיקאי , לא משנה ראש ממשלה או לא, מבחינת החומרה זו אותה חומרה, נניח של''כבודו'' לא יחוקקו חוק מיוחד, יכול להיות מצב שהוא יצא לאחר ריצוי 20 שנה נניח מהכלא ויגעל עמיר ישאר בכלא. זה אבסורד וממתי מחוקקים חוק עבור מקרה פרטי?

אם היו מחוקקים חוק נניח שכל רצח מהסוג הזה הרוצח ימק בכלא כל ימיו עדיין הייתה בעיה כי רצח הוא רצח אבל לפחות היה זה חוק כלפי כולם, פה החוק לפי מה שאני יודע הוא בהתיחס רק ליגעל עמיר , זה לדעתי חוק לא חוקי.
_new_ הוספת תגובה



כמה גדעון צודק אין שום סיבה לנהוג ביגאל עמיר בקנה מידה שונה
soria (יום חמישי, 18/10/2007 שעה 23:25)
בתשובה לזוהר בדשא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמת זוהר אני מאה אחוז בעמדתך !!!
_new_ הוספת תגובה



כמה גדעון צודק אין שום סיבה לנהוג ביגאל עמיר בקנה מידה שונה
אוברמישוגענעפוץ (יום שישי, 19/10/2007 שעה 22:04)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לדעתי גדעון הרחיק פה מעל ומעבר
ואם הוא יבין את משעות קביעתו בעניין זה הוא
יחזור בו.לא ניתן לשחרר אותו,
היום כ-‏40 אחוז מהציבור לא מבינים למה לא קוצבים את דינו של הרוצח
אני בטחו שגדעון לא יתן ידו לשחרור מוקדם של יגאל עמיר

''לא נשכח
ולא נסלח''
_new_ הוספת תגובה



אין לשחרר את עמיר
אריק פורסטר (שבת, 20/10/2007 שעה 1:12)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמיר ישב עד סוף ימיו בכלא לא משום שהרג אדם. הוא ישב עד סוף ימיו בכלא בגלל אותה סיבה שסירחאן סירחאן ישב עד סוף ימיו בכלא: הנסיון לפגוע בתהליך הדמוקרטי.

על זה משלמים, ועוד איך.
_new_ הוספת תגובה



מה הקשר?
גולדה (שבת, 20/10/2007 שעה 7:07)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באמריקה מקבלים מאסר עולם עד סוף החיים בכלא על רצח,
ואילו בישראל מקבלים מאסר עולם ל-‏25 שנה בכלא.
ואנחנו בישראל ולא באמריקה.
הרבה הרגו אדם ויצאו לאחר 25 שנה מהכלא, אז למה דווקא את יגאל עמיר אתה מתנגד שיצא לחופשי?

התשובה: תחושת נקם פוליטית והליכה כצאן אחר הרוב.

הערכה: אני משערת שבעוד 10 שנים הרוח בציבור תהיה יותר לכיוון סליחה ושחרור של יגאל עמיר והוא ישתחרר למרות הפגנות של השמאל הקיצוני מול בית המשפט בת''א, בית המשפט העיליון והכנסת בירושלים.

כבר כתבתי את כתבת הכיסוי ואני בטוחה שאפרסם אותה בלי הרבה שינויים כשזה יקרה.
_new_ הוספת תגובה



מה הקשר?
אריק פורסטר (שבת, 20/10/2007 שעה 19:32)
בתשובה לגולדה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ידוע לי שבכתב האישום לא היה כתוב ''רצח את הדמוקרטיה''. התכוונתי לכך שאלה שביכולתם להביא לשחרור מוקדם ידאגו לכך שזה לא ייעשה, לא פה ולא בארה''ב, בגלל הניסיון לפגוע בתהליך הדמוקרטי. יש הרבה אנשים בקרב אלו שיושבים בראש הפירמידה שלוקחים דברים כאלה ברצינות.
_new_ הוספת תגובה



מה הקשר?
צדק (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 8:09)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התכוונת לכך שאתה בולשביק הממציא מנטרות ותירוצים על פי הצרכים הפוליטיים ומטרת השנאה החולנית.

רבין ביצע פיגוע התאבדות בדמוקרטיה כאשר שיחד שני חברי כנסת שיצביעו עבור הפשע של אוסלו.
רבין ביצע פיגוע נגד הדמוקרטיה כאשר רצח 16 יהודים באלטלנה,
במטרה לרצוח את מנחם בגין, היריב הפוליטי בעתיד הקרוב.
_new_ הוספת תגובה



למה התכוונת?
דוד סיון (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 12:46)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כנראה ש''התכוונת לכך ש[צדק הוא] בולשביק הממציא [שקרים,] מנטרות ותירוצים על פי הצרכים הפוליטיים ומטרת השנאה החולנית''.

פעם קישקשת שיש רק אמת אחת (תגובה 63706), אבל נוהג כאילו יש יותר. כמובן שאפשר לתת לך ''בונוס'' ולהניח שהקישקוש הוא תוצאה של בורות או עיוורון שמונע ממך להכיר את העובדות. לך הבחירה

בכל אופן ''[אצ''ל] ביצעו פיגוע נגד הדמוקרטיה כאשר...'' ובדרך הרגו 3 חיילי צה''ל. חלק מהרוגי האצ''ל נהרגו על החוף בכפר ויתקין וחלקם כאשר ירו אל החוף בתל-אביב (דיון 4042).

גם יגאל עמיר פעל לפגוע בדמוקרטיה ומאותו המניע. הגיע הזמן שאנשים שמקשקשים על אמת יכירו בה.
_new_ הוספת תגובה



[•] למה התכוונת?
צדק (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 13:48)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• הוסרו ביטויים לא ראויים.]

גם מורדי גטו ורשה עשו פיגוע בדמוקרטיה הם חיסלו מאות נאצים ועוזריהם,
כמו שחיילי אצ''ל ירו באנשי הגנה הרוצחים באחיהם..

בכל מקרה, יגאל עמיר לא רצח אף אחד.
רק השמאלנים רוצחים.
_new_ הוספת תגובה



למה התכוונת?
אוברמישוגענעפוץ (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 14:02)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אצ''ל היו מורדים ובוגדים והגיע להם
_new_ הוספת תגובה



למה התכוונת?
צדק (יום שני, 22/10/2007 שעה 5:34)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יצחק רבין היה בוגד ורוצח והגיע לו.
להבדיל מעלילותיך, דברי הם אמת מוחלטת.
_new_ הוספת תגובה



למה התכוונת?
צביה כהן (יום שני, 22/10/2007 שעה 12:27)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני חושבת שהגזמת !!!!! מאוד
_new_ הוספת תגובה



עוד שמאלנית?
צדק (יום שני, 22/10/2007 שעה 12:55)
בתשובה לצביה כהן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



עוד שמאלנית?
צבי הכהן (יום שני, 22/10/2007 שעה 14:02)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני חושב שלא.היא נשמעת יותר היסטרית
משמאלנית
_new_ הוספת תגובה



דבריך רחוקים מהאמת !!!
דוד סיון (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 14:34)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא רק שלא הבנת את הרמז העבה בהודעה הקודמת (תגובה 105553),
אתה ממשיך בהצגת מנטרות ותירוצים בולשביסטיים מופרכים.

הקשר בין דבריך והאמת אפסי.
_new_ הוספת תגובה



אין לשחרר את עמיר
זוהר בדשא (שבת, 20/10/2007 שעה 17:22)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה לא נכון ההשוואה לסירחאן, בארה''ב רצח הוא רצח וכל אדם שרוצח בכוונה תחילה תלוי באיזה מקום בוצע הרצח בארה''ב מקבל עונש מקסימלי כפוף לחוקי המדינה , הפרשנות שלך על ''רצח הדמוקרטיה'' אינה נכונה גם הי א סירחאן נשפט על רצח ולא על ''רצח הדמוקרטיה''.

וגם במקרה של עמר היא דמגוגית , יגעל עמיר לא רצח את הדמוקרטיה אלא את רבין.

בארה''ב אפילו רצח קנדי לא זכה לכזו חגיגה פגנית כמו רצח רבין ובמילא נכתרו לרבין כתרים מעוותים ושקריים הוא לא היה ''איש שלום'' וכל תהליך אוסלו מכל פספקטיבה ובחינה הוא כשלון מוחלט שהביא לאלימות ההפך מהשלום .

הפגיעה בדמוקרטיה היא דווקא חוק מהסוג שחוקק בעבור יגעל עמיר,בדמוקרטיה החוקים אינם פרטיים , במקרה של יגאל עמיר חוקק חוק שמונע יציאתו של עמיר לחופשי בניגוד למה שמקובל ברצח דומה או אפילו גרוע יותר .

השאלה שנשאלה אם יירצח מחר איש פוליטי אחר דבר שקורה בדמוקרטיה, האם גם אז הרוצח לא יראה אור יום לעולמים, האם עמי פופר טוב מיגעל עמיר ?

כל פסטיבל רבין הוא מחלה נפשית של השמאל הציוני, רחמיים עצמיים, נקמנות נלוזה ובכיינות מצוייצת , כמו אותו סוחר נשק עבריין שמעון שבס שהורשע ו''נגמרה לו המדינה''.
_new_ הוספת תגובה



אין לשחרר את עמיר
soria (שבת, 20/10/2007 שעה 17:49)
בתשובה לזוהר בדשא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פסטיבל רבין חוגגים כולם כאחד !!!! סופ אופרה של מדינת ישראל
_new_ הוספת תגובה



אין לשחרר את עמיר
זוהר בדשא (שבת, 20/10/2007 שעה 17:51)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא אוהב סופ אופרה , מה לעשות.
_new_ הוספת תגובה



אין לשחרר את עמיר
soria (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 0:16)
בתשובה לזוהר בדשא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להכין את המטפחות/
_new_ הוספת תגובה



יש לשים לדעתי פסל של רבין בכיכר
אוברמישוגענעפוץ (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 14:04)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תמונות לא מספיק,
ככה אנשים ישכחו ולא ידעו יותר כשנאמר להם 'כיכר רבין''
_new_ הוספת תגובה



כמה גדעון צודק אין שום סיבה לנהוג ביגאל עמיר בקנה מידה שונה
soria (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 0:24)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמת יש לא לשכח אך יש גם לסלוח !!!! גם במקרה של יגאל עמיר
_new_ הוספת תגובה



ספירו,אני שולל את ההודעה שלך על הבריטי שמת על קידוש לבנון
חושף שקרנים (שבת, 20/10/2007 שעה 21:22) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קודם כל לא נקבע שהוא מת על פצצת מצרר אצילית ישראלית.... באותה מידה בהחלט סביר שהוא פירק חימוש נטוש של החזבאללה.הדבר טעון בדיקה של האו''ם

חוץ מזה אף אחד לא ביקש מהבריטוני לבוא ולהציל את הלבנונים.הוא בא מטעם עצמו ומי שמכניס עצמו מתוך בחירה למדורה,צריך להבין שכל תוצאה בשבילו היא בגללו בלבד

וחוץ מזה הוא הגיע במסגרת חברה בריטית פרטית שקיבלה זיכיון קבלן לפרק פצצות ולא עשה זאת מטעמין פוליטיים נשגבים ןדפוקים

וחוץ מזה אחרון,ישראל השתמשה בפצצות מצרר לפי החוק הבינלאומי,כלומר היא הפעילה אותם נגד מבצרי החזבאללה.ואתה כאחד שתומך בטרור אשם גם כן על שאתה מסכים שהחזבאללה יפעלו מתוך בינת ג'בייל

אני בטוח שלא שיניתי דבר בתפיסתך ואני מקווה שישראל גם היא לא תשנה את נכונותה להפיל פצצות על ראשי מחבלים
_new_ הוספת תגובה



מצא דווקא המשוגע להינפש בין פצצות המצרר
soria (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 0:31) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין מקומות הבראה אחים בעולם מצא דווקא המשוגע להינפש בין פצצות המצרר עד כי מרוב חדוות ורננת הנופש טס השמימה כפקיר הההה
_new_ הוספת תגובה



גם במסעדה רגילה לא יאה לשיר בכלל ,ומה גם גסויות ....
soria (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 0:45) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם במסעדה רגילה לא יאה לשיר בכלל ,ומה גם גסויות ....
***********************************************

להשוות אותם חילים לאופרת הסבון - עלילות הכיבוש והטרור -אזי אפשר בשקט להוסיף את חבריהם הפלשתנאים מאותה אופרת הסבון ששרים בזמן שיגור קאסמים : פלשתין פלשתין מזיינת את הישראלים .....
_new_ הוספת תגובה



בעניין עמיר - מדובר ברצח על רקע גזעני קשה. יש לשפוט את המסיתים
מיכאל שרון (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 4:12) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשבוחנים את הרצח לגופו, יש כאן משהו תמוה: מדובר בראש מדינה שניסה להשיג הסכם שלום עם אויב. הסכמי שלום היו משחר ההיסטוריה, וגם שילמו מחיר כלשהו, טריטוריאלי או אחר, אין כאן כל דבר חדש, אלא דבר ישן, ותיק, עתיק, שגור כמו רפואה או זנות או טיפול בצאצאים, או נגרות. אין השלום גם מנוגד ליהדות, שכן קוהלת אמר, עת למלחמה ועת לשלום.

אם כן, מדוע היתה הסתה כזאת נגד רבין, ולמה נירצח, הרי הסכמי שלום היו תמיד.

התשובה: הרצח היה על רקע גזעני קשה: עם ערבים לא עושים שלום, בניגוד לכל בני אנוש אחרים, משום שהם - ''ערבים'' דהיינו פרימיטיבים, רצחנים, מצחינים ורעים וטמאים''.

לכן, עמיר גרם כאן נזק קשה למדינה ואזרחיה, לשנים רבות - שהרי המלחמה נימשכת, כיום יש לנו עסק כבר עם אירן ועם גירעון המזרח התיכון, פרט לאלפי ניטבחים פלשתינים, ואלף חללים ישראלים, פרי חירחור המלחמה בשם הגזענות.

במקרה רצח אחר, בארה''ב, של צעיר שחור על ידי קבוצה נאו נאצית, גם זימנו בצו בית משפט פדראלי את ''ההוגה'' הראשי ממנו ומספריו שאבו הרוצחים את משנתם, ודנו אותו לקנס של עשרות מיליוני דולר, דבר שרושש אותו ותנועתו. הרוצחים - כמה הוצאו להורג, וכמה נידונו לתקופות מאסר.

שעל כן, יש לבצע משפט חוזר, הפעם כלפי המסיתים, לקנוס אותם בעשרות מיליוני שקלים, חלק לדון למאסר בעוון הסתה לרצח והסתה גזענית, ואת עמיר, אם ניתן, להוציא להורג, בעוון בגידה במדינת ישראל, וגרימה לרצח של אלפי בני אדם.
_new_ הוספת תגובה



אם כן, איפה הגזע?
אוברמישוגענעפוץ (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 14:12)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לדעתי זה היה רצח פוליטי ימני מגעיל על רקע הפוליטיקה של הדבר.עמיר היה רוצח את רבין גם אם רבין היה מרוקאי ועמיר היה רוצח את רבין גם אם עמיר היה פולני

הרצח הרס לנו את אוסלו ואת השלום והותיר אותנו
בעוד 100 שנים של מלחמות
ערפאת כבר היה מת לשלום אבל השלום מת לפני ערפאת ועל הפשע הזה לא נסלח ולא נשכח לימין!

לא נסלח!!!!!!!!!!!!!
ולא נשכח!!!!!!!!!!!!
_new_ הוספת תגובה



אם כן, איפה הגזע?
צדק (יום שני, 22/10/2007 שעה 5:36)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רצח פוליטי שמאלני. רק השמאלנים רוצחים !!
_new_ הוספת תגובה



אם כן, איפה הגזע?
מהנדס אזרחי (יום שני, 22/10/2007 שעה 8:01)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''...הרצח הרס לנו את אוסלו ואת השלום והותיר אותנו
בעוד 100 שנים של מלחמות...''

אוסלו לא היה הסכם שלום.
אוסלו הביא לרצח המוני בסיטונות של אזרחי ישראל נשים ילדים וטף ומה לא מדובר בקורבנות שלום משהו כמו 1200 פלוס של נשמותינו.
וכך קרה שהתסיסה בתוך המדינה לא ידעה שובע ומה שקרה בסוף הינו ברכה

לא נשכח ולא נסלח זה הסלוגן של הימין אבל מה שיבושם לך

בכבוד רב
******
_new_ הוספת תגובה



עמיר והמסיתים - רצח על רקע גזעני. משפט מחודש
מיכאל שרון (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 4:27) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בעניין יגאל עמיר - מדובר ברצח על רקע גזעני קשה. יש לשפוט את המסיתים.

כשבוחנים את הרצח לגופו, יש כאן משהו תמוה: מדובר בראש מדינה שניסה להשיג הסכם שלום עם אויב. הסכמי שלום היו משחר ההיסטוריה, וגם שילמו מחיר כלשהו, טריטוריאלי או אחר, אין כאן כל דבר חדש, אלא דבר ישן, ותיק, עתיק, שגור כמו רפואה או זנות או טיפול בצאצאים, או נגרות. אין השלום גם מנוגד ליהדות, שכן קוהלת אמר, עת למלחמה ועת לשלום.והסכמי שלום עושים עם אויב, לא עם אוהב או בן ברית.

אם כן, מדוע היתה הסתה כזאת נגד רבין, ולמה נירצח, הרי הסכמי שלום היו תמיד.

התשובה:

הרצח היה על רקע גזעני קשה: עם ערבים לא עושים שלום, בניגוד לכל בני אנוש אחרים, משום שהם - ''ערבים'' דהיינו פרימיטיבים, רצחנים, מצחינים ורעים וטמאים''.

לכן, עמיר גרם כאן נזק קשה למדינה ואזרחיה, לשנים רבות - שהרי המלחמה נימשכת, כיום יש לנו עסק כבר עם אירן ועם גירעון המזרח התיכון כולו, פרט לאלפי ניטבחים פלשתינים, ואלף חללים ישראלים, פרי חירחור המלחמה בשם הגזענות.

במקרה רצח אחר, בארה''ב, של צעיר שחור על ידי קבוצה נאו נאצית, גם זימנו בצו בית משפט פדראלי את ''ההוגה'' הראשי ממנו ומספריו שאבו הרוצחים את משנתם, ודנו אותו לקנס של עשרות מיליוני דולר, דבר שרושש אותו ותנועתו. הרוצחים - כמה הוצאו להורג, וכמה נידונו לתקופות מאסר.

שעל כן, יש לבצע משפט חוזר, הפעם כלפי המסיתים, לקנוס אותם בעשרות מיליוני שקלים, חלק לדון למאסר בעוון הסתה לרצח והסתה גזענית, ואת עמיר, אם ניתן, להוציא להורג, בעוון בגידה במדינת ישראל, וגרימה לרצח של אלפי בני אדם; זאת פרט לנזקים כבדים מאד נוספים, המסכנים, בפוטנצייה, את שלום העולם ומגבירים פי כמה את ארועי האנטישמיות כלפי יהודי התפוצה כיום.
_new_ הוספת תגובה



אם כן, איפה עניין הזגע?
אוברמישוגענעפוץ (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 14:14)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לדעתי זה היה רצח פוליטי ימני מגעיל על רקע הפוליטיקה של הדבר.עמיר היה רוצח את רבין גם אם רבין היה מרוקאי ועמיר היה רוצח את רבין גם אם עמיר היה פולני

הרצח הרס לנו את אוסלו ואת השלום והותיר אותנו
בעוד 100 שנים של מלחמות
ערפאת כבר היה מת לשלום אבל השלום מת לפני ערפאת ועל הפשע הזה לא נסלח ולא נשכח לימין!

באמריקה מוציאים רוצחים להורג ובישראל היו צריכים להוציא את עמיר להורג כי הוא רצח לנו את רבין,את היקר באדם!

לא נסלח!!!!!!!!!!!!!
ולא נשכח!!!!!!!!!!!!
_new_ הוספת תגובה



נכון זה היה רצח פוליטי
חושף שקרנים (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 2:10)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו הרצח של עולי ''אלטלנה'', נערים שרידי השואה האחרונים למשפחותיהם שבאו בתקווה ארצה להצטרף למלחמה כנגד הפולש הערבי ואז האיש השיכור עמד במעלה החוף וירה בהם ב''תותח הקדוש'' והרגם.

לא נשכח !!!
ולא נסלח !!!!!

ואח''כ האיש השיכור עשה לנו הסכם ''שלום'' שבו שילמנו באלפי נרצחים ופצועים, בנזק כלכלי קשה.

אתם סתם שיכורי ניצחון ללא שום אמת מאחריכם!

לא נשכח !!!
ולא נסלח !!!!!
_new_ הוספת תגובה



הזומבים
מיכאל שרון (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 4:35) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנקודה כאן היא לא שמדובר ב''יהודי חובש כיפה'' כמו שיש שניסו לאפיין בזמנו.

גם איינשטיין, אנשי ה-IRA, ההגמון טוטו בדרא''פ, מרטין לותר קינג, הקדושה אמא תרזה מקלקוטה, הקדושה ז'אן ד'ארק ולך וולנסה האמינו באלוהים. גם ניוטון ופסקל. גם ירמיהו וישעיהו. האם הם יגאל עמיר? או שהדת היא משתנה לא רלוונטי?

היא כן רלוונטית. דתם היתה דת אמת, של האל החי. הדת היתה חותם לאישיות גדולה, לאמירת תגר על הסאוב, על הרוע, על הדיכוי.

מאידך לרבים אחרים הדת היא סוג של העלאת גירא, מלמולים. הנחה שהמילמול ומחוות הזומבי ישימו אותך בצד הנכון של הדברים בעזרת האל.

יגאל עמיר - די לראות את חיוך הנכלים הרכיכתי שלו, בנוסח השירה הניחרת ''עוצו עצה ותופר'' של פורעים נימבזים המכרכרים בטרוף במעין ריקוד קבצנים תוך תנועות משונות (ישר מ''ספר הקבצנים'' של מנדלי).

זו דתו של האלוהים החי? או זוהי קבלת הרשאה להיות מנוול בשם האל? חכמינו כבר דיברו על ''נבלים ברשות התורה''. האיש היה רק אקדח שהופעל בידי זומבי, שהופעל כמריונטה על רקע קונפורמיזם עם הסתה גדולה. אין כאן כל רוח אמירת תגר, אלא בעיטה נוספת, מעט גדולה יותר, כשכולם בועטים.
_new_ הוספת תגובה



הזומבים
אוברמישוגענעפוץ (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 14:26)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן דבריך הם דיברי חזון ועזוז ועלינו לשנן אותם לדורות !!!!

לדעתי זה היה רצח פוליטי ימני מגעיל על רקע הפוליטיקה של הדבר.עמיר היה רוצח את רבין גם אם רבין היה מרוקאי ועמיר היה רוצח את רבין גם אם עמיר היה פולני

הרצח הרס לנו את אוסלו ואת השלום והותיר אותנו
בעוד 100 שנים של מלחמות
ערפאת כבר היה מת לשלום אבל השלום מת לפני ערפאת ועל הפשע הזה לא נסלח ולא נשכח לימין!

אסור לנו לתת לרוצחים להיכנס לכלא ולשים כיפה על ראשם ומנגד כל חובש כיפה שרוצח צריכים להחמיר איתו בדין כי הוא פורע גם את חוקי התורה נוסף על חוקי ישראל !!!!

לא נסלח!!!!!!!!!!!!!
ולא נשכח!!!!!!!!!!!!
_new_ הוספת תגובה



רצח ראש מדינה וחילול תפנית אסטרטגית לרעה
מיכאל שרון (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 5:07) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאז רצח קנדי בדאלאס, 22 בנובמבר 1963, ישראל היא המדינה היחידה במערב ב-‏44 השנים האחרונות, בה נירצח ראש מדינה בהתנקשות פוליטית, שכוונה להביא תפנית אסטרטגית בגורל איזור שלם.

בעולם השלישי היה גם רצח סלוואדור איינדה בצ'ילה בשנות ה-‏70, רצח פטריס לומומבה בקונגו הבלגית ב-‏1961, רצח אינדירה גנדי בהודו, ורצח אנואר סאדאת ב-‏1982.

רוצחיו של איינדה, החונטה של אוגוסטו פינושה, עמדו בינתיים למשפטים וקלון בינלאומי. רוצחי אינדירה גנדי הוצאו להורג וכך גם רוצחי אנוואר סאדאת. התנקשותו של עמיר סחפה את המזרח התיכון כולו לשרשרת של ארועי דמים, אלא שכאן המסדר החום של הדמים והפרע מסתובב חופשי ומגביר נזקיו במצח נחושה, כשמעליהם כמו מרחף חיוכו הניתעב והלגלגני של הזומבי-האקדח המבצע - יגאל עמיר.

הזומבים
_new_ הוספת תגובה



רצח ראש מדינה וחילול תפנית אסטרטגית לרעה
אוברמישוגענעפוץ (יום ראשון, 21/10/2007 שעה 14:36)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן דבריך הם דיברי חזון ועזוז ועלינו לשנן אותם לדורות !!!!

לדעתי זה היה רצח פוליטי ימני מגעיל על רקע הפוליטיקה של הדבר.אוסוואלד היה רוצח את קנדי גם אם קנדי היה מרוקאי ואוסוואלד היה קנדי את רבין גם אם אוסוואלד היה פולני

נתנו לאוסוואלד לרצוח לנו ואז הם רצחו לנו את סלוואדור איינדה.עד כמה הכניעה אל מול הכוח מעוררת עוד כוח כנגדנו!!! לא ניתן!!!!

הרצח הרס לנו את אוסלו ואת השלום והותיר את אמריקה הרוסה מבפנים.מאז אמריקה לא חזרה לעצמה והיא אינה עוד אותה דמוקרטיה!!!

ערפאת כבר היה מת לשלום אבל השלום מת לפני ערפאת ואמריקה נותרה כמות שהיא! על זה לא נסלח ולא נשכח לימין!

אסור לנו לתת לרוצחים להיכנס לכלא ולשים כיפה על ראשם ומנגד כל חובש כיפה שרוצח צריכים להחמיר איתו בדין כי הוא פורע גם את חוקי התורה נוסף על חוקי ישראל !!!!

הרצח של רבין סחף את כל המזרח התיכון למלחמות. האינתיפאדה היא רק מלחמה קטנה אל מול מלחמת עיראק ופלישתה הפושעת של הקולוניאליזם האמריקאי! הסודאנים החלו להשמיד את הדרפורים!!!!! אפגניסטאן החלה לתקוף את האימפריאליסים הפקיסטאנים מלחכי הפינכה של האמריקאים!! אולמרט פלש ללבנון!!!! הרוסים מדכאים את צ'צ'ניה !!!!!
וכיום התורכים תוקפים את הכורדים מאחור ומהחור !!!!!
ובגלל מי? בגלל הנבל יגאל עמיר!!!!

לא נסלח!!!!!!!!!!!!!
ולא נשכח!!!!!!!!!!!!

_new_

_new_ הוספת תגובה



רצח ראש מדינה וחילול תפנית אסטרטגית לרעה
סתם אחד (יום שני, 22/10/2007 שעה 3:51)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגיד אולי תחליף תרופה?
_new_ הוספת תגובה



הרצח של רבין סחף את כל המזרח התיכון למלחמות
soria (יום שני, 22/10/2007 שעה 7:23)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

????? תאוריה מוזרה
_new_ הוספת תגובה



הרצח של רבין סחף את כל המזרח התיכון למלחמות
soria (יום שני, 22/10/2007 שעה 7:24)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

????? תאוריה מוזרה
_new_ הוספת תגובה



הם באמת מישוגעים
צביה כהן (יום שני, 22/10/2007 שעה 12:29)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השמאלנים האלה
_new_ הוספת תגובה



הם באמת מישוגעים
soria (יום שני, 22/10/2007 שעה 17:37)
בתשובה לצביה כהן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא חושבת על שמאל וימין אלה על צדק ולא תעשה איפא באיפא גם כשמדובר ביגאל עמיר מתוך וואלה היום מאמר לעיני ן 'http://directory.kol-israel.com/asites/favorites.htm... מדינת ישראל צריכה לשחרר את האחים עמיר מהכלא ולגאול את המערכת, על כל רבדיה, מהעיסוק ההרסני בנושא. את רבין אי אפשר להחזיר לחיים, אבל ייתכן שאת הדמוקרטיה הישראלית עדיין אפשר להציל מידי נאמניה. אמת אמת לגבי הדמוקטיה ואמת ואמת רצח הוא רצח שווה בעיני גם שמדובר בפסטיבל רבין הרצח אינו שונה מכל מעשה רצח כרצח פלילי כמו בר בקר ששחטו וטחנו את הגופות או טרוריסט זה או אחר דוגמאת רצח גאנדי גם הוא היה איש ציבור משיכמו ומעלה בלי שום קשר לדעו הפוליטית מה גם שעם בוא השנים ישוחרר רוצחו של הרב כהנא בארצת הברית .
_new_ הוספת תגובה



אין שום קשר
דוד סיון (יום שני, 22/10/2007 שעה 19:39)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. הקישור הנכון למאמר שכתבת עליו של דוד פרנקל הוא http://news.walla.co.il/?w=//1184729.
ב. זה שרבים מדברים שטויות בקשר לרצח רבין לא מהווה סיבה לטעון שצריך לשחרר את הרוצח.
ג. אם כבר מזכירים את רצח גאנדי הרי אותם אלו שטוענים נגד שיחרורם של הרוצחים הם אלו שטוענים בעד שיחרורו של רוצח רבין - משמע הם מדברים שטויות.
ד. רצח ראש ממשלה הוא לא כמו כל רצח פלילי.
ה. כותב המאמר, דוד פרנקל, ודאי מדבר בקול דומה למנהלי הקמפיין לשחרורו של יגאל עמיר: הם כאילו דואגים לדמוקרטיה שלנו אבל פועלים כל יום נגדה. אז שלא יספרו לנו סיפורים על דמוקרטיה.

אני מציע לך להיות זהירה יותר לפני שאת קונה את הסיפורים שלהם. אני שואל: אם באמת כל רצח הוא רצח ולא משנה מי נרצח, מדוע יש קמפיין יקר לשחרורו של יגאל עמיר ולא לשיחרורם של רוצחים אחרים?

בכלל, צריך להיזהר כאשר עוסקים בזכויות של רוצחים. זה כמובן כולל לא לפגוע בזכויות שעל פי החוק יש להם.
_new_ הוספת תגובה



אין שום קשר
soria (יום שני, 22/10/2007 שעה 21:08)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר סיון אמת ! אני מתיחסת אך ורק ליגאל עמיר ונתתי השוואה בכדי להראות רצח הוא רצח ולגבי רק לגבי אין הבדל בנירצח להיזהר כאשר עוסקים בזכויות של רוצחים אמת אך ללא הבדלה . עם הכבוד לרבין נעשה דבר בהיפוכו, את שרצו להסיג הצליחו להפוך לצייד מכשפות כבימי הבניים .לא היה צריך לחוקק חוק בכנסת כי לא ישוחרר לעולם יגאל עמיר זה נוגד לדמוקטיה ופגוע בזכויות שעל פי החוק יש לו מ תחילה כאסיר. ולדעתי פגעו בחוק עצמו על פי הזכויות החוק שיש להם לאסירים מתחילה , ומה גם שכנסת ישראל על מדוריה המפלגתיים הפכה לאיקביזציה מודרנית הקובעת מיני חוקים הזויים שמרצים אך ורק את עצמם כיסם ונוסיף את אחמד טיבי וחבר מרעיו שבטח ששו לקרב נגד הימין עת ההצבעה . או מרצ שבראש מעיניה זכויות האזרח לאן ? למר אבנרי שדואג לזקן האדום של ההוא תחת איצטולת החופש והשיוון לאן ? אולי היחדי במיעטו שבינהם הוא ספירו למרות שעיתים כותב נשמעות הזויות כמ מה עינין שמיטה לגסויות החיילים בחדר האוכל לכיבוש אך במיקרים מסוימים המון אמת בכתיבתו.
_new_ הוספת תגובה



היו דברים מעולם
דוד סיון (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 3:50)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בזמנו חוקקו חוק מיוחד כדי שטיפל בבעיות ספציפיות של אריה דרעי. היו עוד כמה מקרים של חוק ספציפי לאירוע לפני שחוקקו חוק שימנע חנינה מרוצח ראש ממשלה. אז נכון שלחוקק חוק שישפיע על התוצאות אחרי או רגע לפני החלטת בית משפט הוא טריק לא ראוי. אבל לא רק רצח רבין קיבל חוק כזה.

אז מי שבאמת דואג לדמוקרטיה היה צריך לצעוק במקרים הקודמים. כדאי אולי לבדוק איפה היו אז כל הצועקים כעת. אני מעריך שעבור רובם הדמקורטיה היא רק קרדום לחפור בו.
_new_ הוספת תגובה



אין שום קשר
חושף שקרנים (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 2:29)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש כל קשר.
אלה שמדברים על לא לשחרר את יגאל עמיר לעולם, מוכנים לשחרר את רוצחי גאנדי למען ה'שלום' ב''תנאים מסויימים''....

למה ''רצח ראש ממשלה'' הוא לא כמו כל רצח (פלילי)? במה קדוש יותר ''ראש ממשלה'' מסתם בן אדם? מי קובע זאת? ''רוב פוליטי'' מקרי?
אז ''רוב פוליטי'' מקרי אחר,מחר,גם יכול לשנות את המוסכמה הזאת

אתה שואל: >>>אם באמת כל רצח הוא רצח ולא משנה מי נרצח, מדוע יש קמפיין יקר לשחרורו של יגאל עמיר ולא לשיחרורם של רוצחים אחרים?<<<

ואני עונה: כי מתייחסים ליגאל עמיר כאל רוצח אחד ומיוחד שעליו חלים חוקי מוסר ומשפט מיוחדים.רק עליו חוקקה הכנסת חוק מיוחד שלא מאפשר את הקיצור האוטומטי של מאסר העולם שכל רוצח אחר מקבל אלא רק בחוק כנסת שמבטל את החוק המוזר הקיים.אף אחד לא מדבר על שחרור יגאל עמיר עכשיו,מלבד איתמר בן גביר ומרזל ודומיהם.מי שמדבר על שחרורו מתכוון שצריכים להכיל על יגאל עמיר את חוקי המדינה הנהוגים מול כל רוצח באשר הוא רוצח

מצידי שהמדינה תעניש רוצחים בהוצאה להורג או במאסר עולם אמיתי.אבל שזה יחול על כולם באותה מידה וללא כל שיקול פוליטי שאינו ממין העניין הפוליטי.השמאלנים עשו טעות בכך שגייסו את מערכת המשפט לגחמתם.מחר יעשו את זה הימנים כנגד השמאלנים,ואז תתחילו לילל ואנחנו נצחק לכם בפנים

עד כאן היתה ההתייחסות להערתך המוזרה
_new_ הוספת תגובה



אין שום קשר
soria (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 7:34)
בתשובה לחושף שקרנים
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן צדקת גם מיצדי שהמדינה תעניש רוצחים בהוצאה להורג או במאסר עולם אמיתי.ושזה יחול על כולם באותה מידה וללא כל שיקול פוליטי .בכוונתי לשיחרור ליגאל עמיר כשווה לכל אסיר כעבור 40 שנה לפחות בועדת שיחרר רגילה .
_new_ הוספת תגובה



אנחנו צריכים להבין שהשמאל האנטי דמוקרטי בישראל
צבי הכהן (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 8:12)
בתשובה לחושף שקרנים
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כופף את מערכת החוקים והשתמש בה כנגד הדמוקרטיה בשעה שחוקק חוק מיוחד כנגד רוצח פוליטי.המעשה המחפיר הזה צריך להיות עדות ראשונית לביזויה של הפוליטיקה בידי הולכי רכיל פוליטיים.אם וכאשר הימנים יחוקקו חוק דומה מצידם בעוד כמה שנים מכל סיבה שהיא,הם השמאלנים ישכחו ממעשיהם הנלוזים ויתחילו להכפיש את הימין כאילו הוא החל בהזניית הפוליטיקה

כלומר,גם אני מתנגד לחוק יגאל עמיר מיוחד וקורא לביטולו מיד כחוק בלתי חוקי בעליל

רוצים לדפוק רוצחים? שיתנו לה מאסר עולם כפי שנותנים בכמה מדינות בארה''ב.בלי שחרור מוקדם או קיצור פז''מ
_new_ הוספת תגובה



אנחנו צריכים להבין שהשמאל האנטי דמוקרטי בישראל
soria (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 17:59)
בתשובה לצבי הכהן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמת כי גם אני מתנגדת לחוק יגאל עמיר מיוחד וקורא לביטולו מיד כחוק בלתי חוקי בעליל
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
זוהר בדשא (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 10:56)
בתשובה לחושף שקרנים
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סיכום נאות עשה מר לוי לתופעת ה''זעם הקדוש'' עדיף במקרה זה עדות של איש שאין חושדים שהוא מדורשי טובתו של יגעל עמיר.

_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
חושף שקרנים (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 15:05)
בתשובה לזוהר בדשא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הקלטת ששודרה אתמול בקול תרועה רמה שודרה לראשונה לפני 8 או 9 שנים בערוץ 1 ו-‏2. אז למה כל הפימפם היום?

כי נרו של רבין דועך והנוער כבר לא יודע מיהו ולא איכפת לו מיהו. זה לא קשור בכלל לקלטת שהימנים הפיצו עם היוצר-זמר אריאל זילבר.
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
זוהר בדשא (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 15:20)
בתשובה לחושף שקרנים
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא קשור לרבין בכלל .

לדעתי רבין ורצח רבין מנוכסים למטרות שונות ומשונות שבחלקן נועדו לתת כוח מעל ספק לאנשים מסויימים, הרבה אנשים גוזרים קופון מהרצח, לזאת הכוונה הרי לא איש כגדעון לוי יפגע בזכר רבין.

הקלטת של יגעל היא סוג של ''תשובה'' פרוורטית, כי הימין הזה הרדקלי הוא סוג של מחלה נפשית ואי-אפשר שלא לראות שם הדרדרות לעבר הסהרורי והביזארי אם כי דברים שאמר הזמר ראויים מה שמוזר שהם הביאו להחרמתו ולכל ההתלהמות של המיינסטרים הציוני שחייב ל''החרים'' מישהו, ל''קרבן'' מישהו בכדי להכניס משמעות להיותם רודפי שלום מן הסתם.

איזה מין אבסורד זה להגיש ''שי'' קלטת של חקירה לבת של רבין זו שמנסה לחלוב עוד ועוד השתפכות קיטישית שתעלה למעמד קדושה אותה ואת כל משפחתה , קבס זו המילה , חבל שזה כל כך חסר חן.

בייגין ביקש להקבר כמו כל בשר בהר הזיתים בלי כל הקיטש הציוני המצמית- איזה הבדל בינו לבין כל הציונים ה''ישראלים'', עוד נקודת זכות לאיש הזה לעומת הפגניות והכישופים של פסטיבלי הרוצח ואו פסטיבל הנרצח ששזורים זה בזה במין תערובת מעוררת חלחלה וגועל נפש.
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
זוהר בדשא (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 15:20)
בתשובה לחושף שקרנים
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא קשור לרבין בכלל .

לדעתי רבין ורצח רבין מנוכסים למטרות שונות ומשונות שבחלקן נועדו לתת כוח מעל ספק לאנשים מסויימים, הרבה אנשים גוזרים קופון מהרצח, לזאת הכוונה הרי לא איש כגדעון לוי יפגע בזכר רבין.

הקלטת של יגעל היא סוג של ''תשובה'' פרוורטית, כי הימין הזה הרדקלי הוא סוג של מחלה נפשית ואי-אפשר שלא לראות שם הדרדרות לעבר הסהרורי והביזארי אם כי דברים שאמר הזמר ראויים מה שמוזר שהם הביאו להחרמתו ולכל ההתלהמות של המיינסטרים הציוני שחייב ל''החרים'' מישהו, ל''קרבן'' מישהו בכדי להכניס משמעות להיותם רודפי שלום מן הסתם.

איזה מין אבסורד זה להגיש ''שי'' קלטת של חקירה לבת של רבין זו שמנסה לחלוב עוד ועוד השתפכות קיטישית שתעלה למעמד קדושה אותה ואת כל משפחתה , קבס זו המילה , חבל שזה כל כך חסר חן.

בייגין ביקש להקבר כמו כל בשר בהר הזיתים בלי כל הקיטש הציוני המצמית- איזה הבדל בינו לבין כל הציונים ה''ישראלים'', עוד נקודת זכות לאיש הזה לעומת הפגניות והכישופים של פסטיבלי הרוצח ואו פסטיבל הנרצח ששזורים זה בזה במין תערובת מעוררת חלחלה וגועל נפש.
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
soria (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 18:09)
בתשובה לחושף שקרנים
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה אכן לא שייך לנוער כי הציונות פרחה ועברה מארץ ישראל גם רצח רבין . כפי שנאמר כל דור והליכותיו המציאות במזרח התיכון היום אינה דומה ל-‏95 או ל48-אבי החורג .. שהיינו אני וחברי בשנות ה-‏16 ל-‏20 והיתפאר בקיבוש הקסטל ודאג לחשוף את כתפו עם חור מכדור שחטף בקרב ואנו היבטנו בו כהוזים ולא מבינים על מה הגדולה והפאר . לכן אני גם מבינה את הדור של היום שלא מדגדג לו רביןרוב הפוליטקאים של היום זקנים מזדקנים או סתם כאלה שלא עם הדור .קלטת לא קלטת מה זה משנה באמת למצב .
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
אוברמישוגענעפוץ (יום שלישי, 23/10/2007 שעה 19:47)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה שמרגיז הוא שמדי שנה מטרפים עוד 5% מהציבור לצד שלא איכפת לו שיגאל עמיר ייצא לחופשי!!!! אנחנו
צריכים לשים לזה סוף.אסור לנו לתת לימין להתעלל בזכרון של רבין!!!!!
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
soria (יום רביעי, 24/10/2007 שעה 5:35)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה לא שייך בעם ישוחרר יגאל או לא ! טעו כל אלה שמיהרו לחתום על אי מתן חופש חנינה ליגאל עמיר חקיקת חוק בזויה כזו בכנסת .האמן לי גדלתי על ברכי מפלגת העבודה . נדהמתי מלשונו של פרס הצדיק כי קרה ליגאל נבלה וזה נשיא ? אך מה נותר לאמר זה פרצוף מתוך נשיאי ישראל האחד אנס השני טיפש ואחד בעל לשון נאצה ,הימין כן זוכר את רבין זה השמצה שבא מקרב השמאל אנשים זוכרים את רבין אך לא כולם רואים בו כקדוש מעונה בעיני היה אדם כיתר אחרים רק שביד היתה משרה פקידות הכי בכירה בישראל
_new_ הוספת תגובה



מציק לי שהרגו את אמיל צוויג זה לא רצח ?
soria (יום רביעי, 24/10/2007 שעה 8:45)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מציק לי שהרגו את אמיל צוויג זה לא רצח ? אך משום מה לא רצה הכנסת האינקביצציונית לחקוק חוק לאי שיחרורו של יונה אברושמי עד כמה שידוע לי ? בעיני החוק שווה לכולם
_new_ הוספת תגובה



אמיל צוויג זה לא רצח פוליטי
אוברמישוגענעפוץ (יום רביעי, 24/10/2007 שעה 9:18)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כי אם זה היה רצח פוליטי אז לא היו קוצבים את עונשו והוא לא היה משוחרר לאחר 25 שנה
_new_ הוספת תגובה



אמיל צוויג זה לא רצח פוליטי
חושף שקרנים (יום רביעי, 24/10/2007 שעה 15:53)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה אתה אומייר?????????
אתה שמאלני אל-דנטה.
_new_ הוספת תגובה



אמיל צוויג זה לא רצח פוליטי
soria (יום רביעי, 24/10/2007 שעה 20:09)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ועוד איך אמיל גרינצוויג רצח פוליטי!!!!!! עכשיו הוכחת בשכתבת כי רבין כפרה קדושה או קדוש מעונה דמו הפוליטי מיוחד בעיני דומים לדעתך, ואילו אחד העם אמיל גרינצוויג שתמך בשלום ובדרכו של רבין ואולי ותר קיצונית דמו פשוט .השניים נרצחו בשל דעתם רק שאחד נושא במשרת הפקיד הגבוהה במדינה .
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
צדק (יום רביעי, 24/10/2007 שעה 6:47)
בתשובה לאוברמישוגענעפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה באמת שיהיה איכפת למישהו..........

לך איכפת שרוצחי יהודים משוחררים בסיטונות?
לך איכפת שנבלות שמאלניות עושות קמפיין לשחרור רוצח ההמונים, ברגותי?

בזכרון של רבין מתעללים השמאלנים היטב, הם לא זקוקים לעזרה.
ממילא עוד כמה שנים כבר אף אחד לא יעלה לקיברו, חוץ ממשפחתו וממי שכפו עליו להגיע.

רוצה לראות זכרון בלי תעמולה בולשביקית..
ראה את העליה לקיברו של יאיר שטרן הי''ד,
שבכל שנה הולך ועולה מספר המופיעים בטקס הזיכרון.
מופיעים אזרחים שנולדו לאחר מותו.
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
אריק פורסטר (יום חמישי, 25/10/2007 שעה 2:32)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברגותי הוא לא יותר ''רוצח המונים'' מאשר יצחק רבין ומנחם בגין, שפיקדו על מפקדים שיחידותיהם ביצעו רצח אזרחים.
_new_ הוספת תגובה



[•] הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
צדק (יום חמישי, 25/10/2007 שעה 7:54)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• הוסרו ביטויים לא ראויים.]

אולי תוסיף גם את אייכמן לרשימה......כדי שתהיה מושלמת.
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
מהנדס אזרחי (יום חמישי, 25/10/2007 שעה 8:49)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מנחם בגין, להבדיל מהכבשים שהלכו למשחטות בגרמניה

הנאצית, נלחם בצבא הבריטי הפולש לארץ ישראל.

לעומת זאת רבין רצח בפיקודו יהודים ולכן באמת מקומו עם

ברגותי ועל כן נענש בידי שמים ב''ה
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
חושף שקרנים (יום חמישי, 25/10/2007 שעה 9:20)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדקויות האלה לא חשובות כלל.מוסר אינו ערך נשגב אצל ערבים ובריטים.בגין עשה טעות שהוא ניהל מלחמה רק נגד לובשי מדים ומחבלים ערבים.לפעמים ה'הגנה' עשתה יותר ממנו בחיסול ערבים

רבין הופעל כרובוט סוציאליסטי בידי סנה שפימפם ושיקר את בן גוריון על ''גודל הסכנה בניסיון האצ''ל להשתלט על תל אביב''.לוי אשכול מסר עדות בעניין.רבין קרה למעשיהו בו נירצחו עולים חדשים פליטי שואה יחידים למשפחותיהם בשם ''התותח הקדוש''.זה מה שקורה כשהשמאלנים שהופכים כל מעשה שלהם ל''קדוש'' ומעלים ענני עשן באוב,במסגרת ניסיונם הקלוקל לבנות לעצמם אליבי והצדקה.לא פלא שרבין היה ה''קדוש האולטימטיבי' שלהם
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
soria (יום חמישי, 25/10/2007 שעה 16:35)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריק פורסטר בכל זאת זה לא רלוונטי לנושא !!!!!
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
soria (יום חמישי, 25/10/2007 שעה 16:35)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריק פורסטר בכל זאת זה לא רלוונטי לנושא !!!!!
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
soria (יום חמישי, 25/10/2007 שעה 16:35)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריק פורסטר בכל זאת זה לא רלוונטי לנושא !!!!!
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
soria (יום חמישי, 25/10/2007 שעה 16:35)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריק פורסטר בכל זאת זה לא רלוונטי לנושא !!!!!
_new_ הוספת תגובה



הזעם הקדוש ע''פ גדעון לוי מהארץ
אריק פורסטר (יום חמישי, 25/10/2007 שעה 18:36)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדוע זה לא רלוונטי לנושא? ''צדק'' אומר שברגותי הוא רוצח המונים. זו לא דעתי, ובזמנו הצעתי לשחרר אותו. http://www.notes.co.il/eric/24782.asp
_new_ הוספת תגובה



האם השמאל/הימין חרש ?
אריה עירן (יום שישי, 26/10/2007 שעה 18:01) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין המאמר לוקה בעברית עילגת . סביר מאד שהוא משקף עמדה ואולי גישה של אנשים נוספים במחנה הפוליטי שנקרא ''שמאל'' ולדעתי צריך שם אחר . כמי שקרא היום את מאיר שלו ואת ב.מיכאל את אורי אליצור ואת אורי אורבך אני תוהה מאין לכותב הדעה על התבטאויות המחנות הפוליטים השונים ?
אני שמעתי את מאיר שלו , א.ב. יהושוע . נתן זך , יוסי שריד, יוסי ביילין , סובול , עוז , ואחרים . את בני משפחת רבין הם התבטאו אחרת .
אנשים נבונים ושקולים יש בכל רוחב המפה הפוליטית ואלה יודעים כמו הכותב שרבין היה בטחוניסט מובהק . באחרית ימיו עשה תפנית שהייתה קשה לו . התפנית הביאה לרציחתו אחרי תחושת ''בגידה'' בימין הקיצוני . חבריו הקרובים ראו בו רק את הפן האנושי-חיובי . אלה ששכנעו אותו לקו החדש שהוביל מיוצגים יפה על ידי שלמה להט שחש חרטה .
באשר לרבין עצמו , אני זוכר אותו בכמה אופנים . בתמהון על פניו כש''הם לא נחמדים'' צעקו בוז לגולדה מאיר . כשאמר ''פרופלורים'' ''יתחלקו לי על הגב'' ''הכל דיבורים'' ועוד פנינים . לדעתי הוא היה חרש . לא ששמיעתו הייתה לקויה אלה חרשות סלקטיבית , מהסוג שרבים לוקים בה . אורי אבנרי למשל.
רבנים-לאומנים אחדים וממטירי קללות משני הצדדים .
טוענים כנגד התקשורת ''השמאלנית'' ואלה מתגוננים , מה פתאום ? אי אפשר לשנות את העובדות . אין גישה למחנה הימין לכלי התקשורת ההמונית . בחינה חסרת התחסדות מגלה את הקרינים/קריניות את הפובליציסטים ושאר דגי הרקק היושבים על ברז התקשורת וליבם בעד מדינה פלסטינית .
הפרופסור אמר לקצין ...אישתך אלמנה... זה ביטוי מסוגנן ל''הלואי שתמות'' ראוי או לא הם בעיני המתבונן . את ירון דקל המשדר 2 שעות 4 פעמים בשבוע שמעתי כשהוא שידר את הקלטת הדברים 5 פעמים ברצף . ואחרכך את המקהלה נגד הפרופסור ימים רבים .
הקרב על דעת הקהל הוא בתקשורת ולימין אין שם ייצוג חזק . כשאורי אבנרי חסר צינור לציבור הוא יצר את עיתונו . זה נישא על שינאה לדתיים על גילויי שחיתות ופורנוגרפיה רכה . שיטה עליה לא חזר אדם בישראל .
אני פרסמתי כאן קצה של גישה אחרת לסיכסוך . כבר הציפרניים נישלפו . אז אני מציב אתגר לאבירי השמאל האם אתם מסוגלים להתמודד עם טענה מסודרת הנוגדת את שלכם בלי כינויים נוסח ''אביך הרוחני'' וחמורים יותר ? האם אתם יכולים לסתור גישה מדעית לסיכסוך בלי השוואה למשטרים אחרים?
האם אתם יכולים להראות שדרככם המדינית אכן טובה לעם ישראל ? ועל פי איזה קריטריונים ? הייתכן שיש לכם קריטריונים שגויים ?
קל למצוא אותי .
_new_ הוספת תגובה



האם אתה באמת יכול?
דוד סיון (יום שישי, 26/10/2007 שעה 22:20)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מהי בדיוק הגישה ''המדעית'' שלך?
האם אתה יכול להראות שהגישה הזאת טובה לעם ישראל?
האם ''אתם'' מסוגל להתמודד עם טענה מסודרת הנוגדת את ''שלכם''?

בנושא התקשורת יש לי פתרון בשבילך:
תפסיק לקנות תקשורת ''שמאלנית'' ותשקיע ביצירת תקשורת ''ימנונית''. אין פשוט מכך.
_new_ הוספת תגובה



האם אתה באמת יכול?
אריה עירן (שבת, 27/10/2007 שעה 5:47)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני חושב , טעות ! לדעתי, גישה מדעית היא חסרת נטיה שמקורה בדעה קדומה . למעשה דעה קודמת . גישה המביאה את העובדות גם אם הן לא נעימות . גשה שאין לה התנשאות שיפוטית . גישה שבה התנאים בהם התקבלו התוצאות מובהרים וניתנים לשיחזור . גישה שבה יש קבוצת ביקורת . גישה שבה משתדלים לסלק אלמנטים המפריעים לקבלת תוצאה נקייה .
ועיקר הגישה המדעית היא קבלת התוצאה גם אם היא נוגדת את הנחת היסוד של המדען .
כך העולם כדור , אנחנו סובבים את השמש , אין פלוגיסטון , מסה מושכת אור , הזמן סובייקטיבי , מוצא האדם אבולוציוני .......
לצערי לא מצאתי את שם האתר בו נערך הויכוח של וואלאס עם הכנסיה . את שם הבישוף שהפסיד לא צריך לזכור כלל .

כן אני יכול .
_new_ הוספת תגובה



לא ענית על השאלות
דוד סיון (שבת, 27/10/2007 שעה 6:59)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טענתי בעבר הקרוב שאתה מתעלם מעובדות חשובות. הבוקר אתה סוף סוף מתייחס לכך בשאלות לגביהן כבר ניתנו תשובות. מכאן שאתה בעצם חוטא לקביעה כי הגישה שלך מביאה ''את העובדות גם אם הן לא נעימות''. וזו לא הסתירה היחידה שמצויה בדבריך אבל נסתפק בה בשלב זה.

א. השאלות שלך בתגובה 105779 כבר קיבלו תשובות בתגובה 105688 ובתגובה 105710 ולכן הן למעשה מיותרות. בכלל עדין לא התייחסת לטענה שלי שהטיעון שלך ושל פרלמן הוא בעצם חלש (אולי גמד) מאד כאשר לוקחים את כל העובדות החשובות בחשבון.

ב. בעצם לא ענית על השאלות החשובות בתגובה 105769.
_new_ הוספת תגובה



תקשורת
אריה עירן (שבת, 27/10/2007 שעה 5:56)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נכון זו דרך פשוטה .
האם אתה ממליץ לפלסטינם שחייהם קשים לעבור למקום שבו יותר טוב להם ? זו דרך פשוטה .
ברור לי שתשובתי נשמעת לך צינית אך כך גם תשובתך . זה שקוף ואני יודע שהתשובות אחרות .
באחד השרשורים כתבת על זה שאני מכבד דעה אחרת שאני ''מכבד'' .
_new_ הוספת תגובה



אני לא עוסק בהמלצות לפלשתינאים
דוד סיון (שבת, 27/10/2007 שעה 7:06)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אני לא עוסק בהמלצות לפלשתינאים
אריה עירן (שבת, 27/10/2007 שעה 8:27)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סבבה . אל תמליץ לפלסטינים .
מה שנשאר בינתיים זה שלא הצגת נתונים שונים משל אריה פרלמן ואשר עמדתי דומה לשלו . מה שכן הצגת זה שגם אנחנו מהגרים לכאן . את זה לא הכחשתי מעולם . גם מנהיגינו לא . הפלסטינים הם המכחישים את הגירתם לפלסטינה שלהם . הם טוענים שהם כאן 10000 שנה . אפילו בענין הר הבית -מתחם המסגדים (למען האיזון) הם טוענים שבאו למקום נטוש ובנו שם . זה דבר והיפוכו .
זו טענה הרבה יותר כבדה לחיזוק עמדתך . מאשר אתה מציג .
_new_ הוספת תגובה



לא נכון!
דוד סיון (שבת, 27/10/2007 שעה 9:17)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבעיה שלך, ''מה שנשאר בינתיים זה...'', שאתה כאילו לא קורא מה שכתוב 'שחור על גבי לבן'. חזור וקרא בתגובה 105780 ותשאיר את הדיון שם. אחרת אתה חוזר על טענות מופרכות.
_new_ הוספת תגובה



האני מגנה בכל תוקף את השמאל הישן
חושף שקרנים (שבת, 27/10/2007 שעה 9:12)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שהתלבש על רצח רבין כדי לנסות ולהשיג הישגים פוליטיים. לשם כך פעל השמאל להכפיש את מחנה הימן באחריות, בשיתוף פעולה ובבניית האווירה שהביאו לרצח.אין יותר ניקלה מטענה זאת וכל כולה נאמרת מהסיבה הפוליטית בלבד וללא כל סימוכין במציאות.
ההחלטה לרצוח נבטה במוחו שה הרוצח בלבד בגלל מהלכי אוסלו של רבין. הרוצח הגיע לדרך זו רק בגלל שמוחו שיכנע אותו לרצוח.זה נכון שהוא היה חובש כיפה אבל אין זה אומר שאיזשהו חובש כיפה אחר היה שותף לו.זה נכון שהוא היה ימין קיצוני אבל אין זה אומר שימין קיצוני אחר היה שותף לו.זה נכון שהוא שמע קריאות פולסא דנורא אבל הקריאות האלה לא הן שהביאו אותו לרצוח,אלא הרצח נולד במוחו של הרוצח לפי העדויות מרגע חתימת הסכם אוסלו ולא ''שנה לפני'' הרצח.
אני רוצה לציין שהויכוחים הפוליטיים ברחוב הישראלי היו קיצוניים מכול צד.ובהתחשב שרבין והעבודה היו בשלטון האחריות היתה קודם כל על כיתפיהם לעצור את האלימות המילולית וההתנהגותית.ואתה נגעת רק בחלק מהמאפיינים של אלימות השליט.לשליט רבין היה אינטרס להציג את הימין כאלים ובלתי צייתן ואין ספק שהצגת תמונה-פסל של רבין במדים נאציים בירושליים ע''י סוכן השב''כ היתה רק הקצף הנראה מעל פני המים. למשל גם טקס הפולסא דנורא המבויים של כתב ערוץ 1, כשנה לפני היה מבויים.
אבל יחד עם זאת אני רוצה לציין שהאלימות הזאת כשלעצמה לא היא שהביאה את הרצח,אלא רק אופיו ודרך מחשבתו של הרוצח.כי אלימות פוליטית יש לנו מזה 60 שנים במדינה ושום אלימות כזאת לא הביאה לרצח, מאז רצח אלטלנה. רצח רבין היה הראשון מאז רצח אלטלנה ואני מקווה שגם האחרון.
_new_ הוספת תגובה



שאלה - האם רבין היה מפקד צוות התותח הקדוש ?
אריה עירן (שבת, 27/10/2007 שעה 9:21)
בתשובה לחושף שקרנים
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי היו היהודים ששכבו על מדרכת הטיילת בתל אביב וירו באנשים ששחו לחוף ? האם זה מותר לפי אמנת ז'נבה ?
_new_ הוספת תגובה



מי היו היהודים שירו אל החוף מן האניה?
דוד סיון (שבת, 27/10/2007 שעה 9:24)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי היו היהודים שניסו לכבוש את אזור החוף מידי צה''ל?

מי בעצם היה מפקדם?
_new_ הוספת תגובה



מי היו היהודים שירו אל החוף מן האניה?
אריה עירן (שבת, 27/10/2007 שעה 9:29)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ידוע היום שעוד לפני שהאניה נכנסה למים הטריטוריאליים הסכים בגין להעביר את הנשק לצהל . גם כך לא היה באניה כח צבאי שיכל לכבוש את קו החוף . ירי על ניצולים בים הוא פשע מלחמה . לחימה בחוף לא .
המפקד היה אליהו לנקין אם אינני טועה .
_new_ הוספת תגובה



כרגיל אינך עונה על השאלות
דוד סיון (שבת, 27/10/2007 שעה 9:50)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דיון מדעי גם עונה לשאלות ישרות.
מה קרה לגישה המדעית שלך?
_new_ הוספת תגובה



כרגיל אינך עונה על השאלות
חושף שקרנים (שבת, 27/10/2007 שעה 10:07)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדיון כאן היסטורי ולא מדעי,אלא אם אתה רוצה שנדון בזויות הירי של ה''תותח הקדוש'' ובמידת הנזק וצורת הטביעה של אלטלנה.....
אם אתה רוצה לדעת מי ירה על אלטלנה ולמה זה דיון היסטורי ולא מדעי
_new_ הוספת תגובה



[•] אל תדאג לגישתי המדעית .
אריה עירן (שבת, 27/10/2007 שעה 11:48)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• הוסרו קטעים לא ראויים. ראה כללי מערכת דיון 1510]

אני רואה שעברת לטקטיקה של סוקרטס . היות וכבר התייחסתי לזה בתשובה למישוגנפוץ או איך שקוראים לו וברור לי שקראת את תשובתי אליו אז תתיחס או לא . איך שאתה רוצה .
נשארה נכונותי לויכוח עם עובדות .וגישתי ''המדעית''
_new_ הוספת תגובה



לא ענית, כי אין לך עניין בעובדות
דוד סיון (שבת, 27/10/2007 שעה 14:45)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לכן אין גם בסיס לדיון או לויכוח.
אז תתוכח ''עם עובדות'' לבדך.

אם וכאשר תתייחס יהיה אולי טעם...
_new_ הוספת תגובה



איזו התייחסות 'מדעית' אתה רוצה בדיוק לקבל?
רבי תם (יום ראשון, 28/10/2007 שעה 14:58)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אני אומר ש-‏1+1=2 אתה תקבל את זה?

או על איזה מדע אתה בדיוק מדבר?
_new_ הוספת תגובה



קרא את הדיון ותדע
דוד סיון (יום ראשון, 28/10/2007 שעה 16:54)
בתשובה לרבי תם
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מי היו היהודים שירו מהחוף אל האניה והמים?
חושף שקרנים (שבת, 27/10/2007 שעה 9:47)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כדי לחסל את בגין ואיתו עוד כמה עשרות אנשי אצ''ל חו''ל ומאות עולים חדשים אחרוני שארי משפחותיהם ששרדו את השואה ונירצחו על המים אל מול ארץ ישראל ע''י ה''תותח הקדוש'' רק כי מישהו (עדויות היסטוריות מצביעות על משה סנה) פימפם-שיקר באוזניו של דב''ג על ניסיון בגין לכבוש את חוף מציצים של אורי זוהר?
_new_ הוספת תגובה



מי היו היהודים שירו מהחוף אל האניה והמים?
אריה עירן (שבת, 27/10/2007 שעה 9:50)
בתשובה לחושף שקרנים
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לדעתי היורים היו מפיקוד הפלמח בתל אביב . לדעתי (ניחוש בלבד) מפקד התותח הקדוש היה רבין .
_new_ הוספת תגובה



מי היו היהודים שירו מהחוף אל האניה והמים?
חושף שקרנים (שבת, 27/10/2007 שעה 10:03)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה צודק. מי ירו,זה ידוע.ואני השארתי את ה''מי'' כי העתקתי את השאלה מההודעה שהגבתי עליה תוך התיקונים הנחוצים.רבין אפילו כתב שהוא נתמלא סיפוק לאחר שהוא מילא את המשימה שהוטלה עליו וכשראה את ה''אוייב'' העולים ופקידי אצ''ל חו''ל שדיממו במים וחלקם מת ונגרר את החוף

השאלה החשובה היא ''למה'' הם ירו?ועל זה ישנה תשובה שמי שלחש אל תוך אוזנו של דב''ג סילף את האמת רק כדי שדב''ג ייאשר לירות בבית''רים.זה היה הכל פוליטיקה
_new_ הוספת תגובה



אז תאכלו את הכובע ימנמנים שלי
אוברמישמישפוץ (יום חמישי, 01/11/2007 שעה 16:09)
בתשובה לחושף שקרנים
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז יצחק רבין ירה בכם והרג לכם
ובן גוריון צהל משימחה,
מה אתם רוצים? הרי אלטלנה עם כל החיילים
עליה רצו לכבוש את תל אביב!
וזה כן היה טוב בשבילכם?
לכם מותר לכבוש ולהרוג שמאלנים
תל אביביים?
בטח שבגין לא אמר את זה,אבל זה היה
ברור. כי מי מביא אוניה מלאה נשק
לחוף בזמן מלחמה? ולמה?
בגין רצה להצטרף לקואליציה של מדינות ערב
וביד אחת איתם להקים מדינה ובעיקר שבן גוריון
לא יהיה ראש הממשלה הראשון שלה!

עורו, ימנמנים, עורו!
ותיקראו כל פסיק של ההיסטוריה!!!
_new_ הוספת תגובה



אז תאכלו את הכובע ימנמנים שלי
צדק (יום שישי, 02/11/2007 שעה 6:04)
בתשובה לאוברמישמישפוץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז הנאצים ירו באשכנזים ורצחו בהם, מה אתם רוצים?
היה להם אף ארוך, הם אנסו נשים אריות,
הם חרחרו מלחמה, הם גנבו, הם משתלטים על העולם.

עורו אשכנזים ותקראו כל פסיק של ההיסטוריה !!!
_new_ הוספת תגובה



תעזוב את השמאלנים הסהרוריים האלה
גולדה (יום שישי, 02/11/2007 שעה 11:16)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואל תהפוך את הספרדים לסהרוריים בתמורה!

כל השיח הזה התדרדר לדמגוגיה וכעת השאלה היא
הדמגוגיה של מי חזקה יותר. בינתיים השמאלנים
מנצחים. אז למה לך להתאמץ?
_new_ הוספת תגובה



תעזוב את השמאלנים הסהרוריים האלה
צדק (יום שישי, 02/11/2007 שעה 11:51)
בתשובה לגולדה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לעולם המתגונן אינו שווה לתוקפן.

השמאלני האשכנזי המצדיק רצח בדם קר של יהודים הוא הסהרורי.
תרגמתי עבורו את דבריו לשפה הגרמנית, אולי הסהרורי יבין טוב יותר את מצבו הגרוע.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי