פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
השקר של דב חנין
יובל ברנדשטטר (יום רביעי, 20/02/2008 שעה 14:09)


השקר של דב חנין

ד''ר יובל ברנדשטטר



דב חנין אמון על איכות הסביבה. זה התיק המיוחד שלו במסגרת המפלגה הערבית בשרות הג'יהאד. דב חנין משתמש בתיק ה''ירוק'' שלו כדי לקדם את הכיבוש הערבי של ארץ ישראל, וזאת בתחכום רב.
לדוגמא, החוק החדש שיזם מסמיך עיריות שמספר תושביהן מעל מאה אלף נפש לאסור כניסת כלי רכב לעיר על פי נתוני זיהום האוויר. לכאורה, יפה, מתקדם, צופה לעבר אירופה שעושה ככל יכולתה להמעיט בגזי החממה הנפלטים משריפת שומן גופם של הדינוזאורים.

עיון מדוקדק יותר בהצעה מראה את השקר הגי'האדי הטמון בה. ערים בגודל מעל מאה אלף נפש מצויות רק במגזר היהודי, לכן זו סנקציה אנטי-יהודית ברורה. בערים והכפרים הערביים תמשיך המשאית המעשנת של אבו-עימאד לזהם את האוויר כרצונה. גם בערים המצויות תחת שליטת החמאס/אש''ף, דהיינו, דרום אשקלון ומזרח כפר סבא, ימשיכו כלי הרכב לזהם את האוויר באין מפריע. נראה שבעולמו של דב חנין אוירה של ארץ ישראל מתחלק אף הוא לאוויר יהודי ואוויר ערבי, לפי הקו ''הירוק'' של ''ישראל ביתנו''. גם המים מתחלקים לפי אותו מפתח, למים טהורים המגיעים אל הערבים, ויורדים אל היהודי בצורת מי דלוחין לא מטוהרים.

אבל כל האמור לעיל איננו אלא השקר הקטן. מרבית גזי החממה, מעל שבעים אחוזים, אינם נפלטים מן התחבורה, אלא מן הבנייה וספיחיה, חלק לא מבוטל נתרם בשל שריפה בלתי מבוקרת של חמרי פסולת למיניהם. נחשו היכן משתוללת הבנייה הפרועה, בתקן הנמוך ביותר של חסכון באנרגיה? נחשו היכן שורפים פסולת בראש חוצות עד כדי הפיכת האוויר לבלתי ראוי לנשימת כלב? במגזר הערבי כמובן. כל הבנייה ללא רשיון על קרקע גזולה מן העם היהודי נעשית ללא שום פיקוח על איכות הבנייה מכיוון שזו בנייה בלתי חוקית מעיקרה. בבנייה הערבית אין זכר לאיטונג, כי זה יקר, על טיח מבודד לא שמעו, ועל תקנים לבידוד לא ידעו. ומדוע להתאמץ? הרי החשמל גנוב, חברת החשמל לעולם לא תפסיק את הזרם לכפר ערבי, ואלפי טנדרים עמוסים בעץ שנכרת ונוסר ביערות קרן הקיימת ימשיכו לנוע בין הכפרים ולהבעיר את התנורים. וזה נכון ללא קשר לצבעה של תעודת הזהות של בעל הבית הערבי. על כל אלו דב חנין איננו יוצא חוצץ. הוא יהודי דהימי המשרת נאמן את הג'יהאד, וכמו כל יהודי שנכנע לאיסלאם הוא עושה את חלקו בהצלחת הג'יהאד.

אם באיכות אוויר רצינו, אם בצמצום גזי החממה חפצנו, על מדינת ישראל להטיל את מרותה על כל שטח ארץ ישראל. מרות של איכות אויר, מרות של איכות כלי הרכב, איכות של בנייה מבוקרת, מבודדת, של הפסקת גזילת אדמות הלאום. בנייה הכופה חסכון באנרגיה, חלונות מבודדים, איטום קפדני, צנרת מבודדת, קולטי שמש להמרה ישירה לחשמל, ועוד ועוד. ללא הטלת מרות שכזו אנו עושים שקר בנפשותינו ועוזרים לחבר הכנסת חנין לעשות בישראל מעשה קוסובו, החיים בחסות הג'יהאד.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


שמאלני הוא תמיד חשוד!
צדק (יום רביעי, 20/02/2008 שעה 9:24) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם אם שמאלני מביא הצעה שנראית נפלאה, שממבט ראשון היית מסכים לה במאה אחוז,
כדאי תמיד לבדוק אותה ואת השלכותיה היטב ולו רק בגלל זהות המציע.

ביהדות יש משפט הנותן הסבר למצוות המשונות לכאורה, קטנוניות לכאורה, בו נאמר:
''הסתכל על גדלות המצווה (צ בפתח) ולא על גודל המצווה''.

בהשלכה על השמאלני: ''הסתכל על קטנות המציע ולא על גודל ההצעה''
_new_ הוספת תגובה



זהו מאמר גזעני מצחין
עמיש (יום רביעי, 20/02/2008 שעה 9:32) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכולל דיבה חמורה על ח''כ חנין.
בכוונתי להביא את המאמר לידיעת ח''כ חנין
_new_ הוספת תגובה



זהו מאמר גזעני מצחין
חזי (יום רביעי, 20/02/2008 שעה 14:47)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמיש מתחרה בח''כ טיבי בשימוש במילה ''גזעני''.

כל מה שלא טוב לערבים הוא גזעני, כל מה שלא טוב ליהודים הוא אינו גזעני בשום אופן.

הפגזת הישובים הישראליים ע''י החמאס אינו גזעני, כי זה רק נגד היהודים...
_new_ הוספת תגובה



זהו מאמר גזעני מצחין
לחמניה חמה (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 0:36)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגיד לחנין שהוא חנון
ושהוא גאוות השמאלנים קיצרי המצח
שאוהב את הערבי
_new_ הוספת תגובה



[•] פטפטן
מושה (יום שישי, 29/02/2008 שעה 15:06)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה יצא מאיום השווא שלך?
יש תוצאות?
_new_ הוספת תגובה



תגובה לד''ר יובל ברנדשטטר
יגאל גרנות (יום רביעי, 20/02/2008 שעה 10:16) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לעורך שלום!
קראתי את מאמרו של ד''ר יובל ברנדשטטר ולא הבנתי מה הוא עושה בפורום: זה איננו מאמר על עניני איכות הסביבה אלא מאמר פוליטי (או במילים פשוטות מאמר הסתה). אם ה''מאמר'' הזה היה מופיע כמודעה מטעם כל גוף פוליטי ששונא ערבים באשר הם ערבים הייתי מבין אבל כמאמר עניני שעוסק באיכות הסביבה - מה פתאום?
אינני טוען שהערבים בארץ אינם מהוים גורם שמשפיע לא מעט על הזיהום בכלל אבל מכאן ועד הפיכתם לגורם העיקרי בכל הקשור לזיהום ויחוס כל רעה חולה במדינה לקבוצה הזאת - זה פשוט לא אמת אלא דמגוגיה פשוטה וזולה ואפילו הסתה פרועה: לבוא ולומר שהבניה הבלתי חוקית של הערבים היא הגורם לרוב הפליטה של גזי החממה בארץ - זה פשוט לא אמת ואין לזה שום שחר. באותה מידה אפשר לבוא ולומר שהיהודים אחראים לכל הפליטה המסוכנת הזאת שכן 99.99% מהמפעלים (שבניגוד למה שטוען הד''ר הנכבד, הם הם מקור הזיהום הגדול וגם מקור הפליטה העיקרי של גזי החממה) הם בבעלות יהודים.
נכון שהמכוניות אינן המקור העיקרי לפליטת גזי חממה (אלא המפעלים) אבל גם להן יש תפקיד בגרימת אותה פליטה ואותו זיהום וזאת הסיבה למה באירופה הלכו על הפתרון של סגירת מרכזי הערים הגדולות למכוניות - הקטנת זיהום האויר בערים הללו, זיהום שפשוט סכן ומסכן את בריאות התושבים בהן. בלונדון סגרו את מרכז העיר לנסיעת מכוניות פרטיות והקטינו באופן משמעותי (כמעט בבת אחת) את זיהום האויר וזו הדוגמא בשמה פעל ח''כ דוב חנין. כל תושב בתל אביב יודה לו אם אכן תוקטן הנסיעה במרכז העיר אבל את אדון ברנדשטטר זה לא מענין - הוא רואה בזה תקנה אנטי יהודית. אפשר לחשוב שאם החוק הזה לא יחוקק יהיה ליהודים יותר טוב - הזיהום ימשך והערים הגדולות יהפכו (בחיפה כבר עכשיו רמות הזיהום מסוכנות לציבור) לערים מסוכנות ליושביהן - אז מה ההגיון?
לא הבנתי מה הקשר בין הבניה של הערבים (הבלתי חוקית והפרועה) לזיהום האויר או לפליטת גזי חממה? וכי הבניה הבלתי חוקית במאחזים ביהודה ושומרון אינה תורמת לזיהום ולפליטת גזי חממה? לאן הולך הביוב של כל המאחזים הללו? מה זה? הזהום מתקדם לפי מפתח פוליטי או שייכות פוליטית? יש בעיות במגזר היהודי ובמגזר הערבי אבל לבוא ולהגיד שהערבים הם הגורמים העיקריים לזיהום או לפליטת גזי חממה זה קשקוש בלבוש ואין לזה שום שחר - אלא כדמגוגיה זולה והסתה פשוטה.
גם לענין הכריתה הבלתי חוקית יש מה לומר: נכון בכפרים הערבים מחממים בעצים ונכון שישנה שם תופעה של כריתה בלתי חוקית. אבל אם בודקים את הנתונים ורואים מה עושה רשות שמורות הטבע למניעת הכריתה הזאת ומה עושה קק''ל למניעתה, ורואים שגם יהודים במגזר הכפרי נוטים לעבור יותר ויותר לחימום בעץ - מבינים שישנה בעיה אבל היא איננה קרדינלית ובטח ובטח שאי אפשר לומר שמשתוללת בארץ כריתה בלתי חוקית של ערבים בלבד שגורמת למי יודע מה. (הייתי מפנה את הכותב הנכבד לצילומים של הגליל לפני קום המדינה - שם נראית בבירור השממה שנגרמה על ידי כריתה לא מבוקרת ורעיה לא מבוקרת של עיזים לעומת המצב היום שבו השטח מכוסה בחזרה בחורש הטבעי בגלל חוקי שמירת הטבע ואכיפתם על ידי רשות שמורות הטבע).
לא הבנתי גם את הטענה בענין המכוניות של הערבים - הכוונה היא שהם בכוונה נוסעים במכוניות מזהמות? וכי מישהו רציני יכול להביא נתון אחד שאומר שהמכוניות של הערבים מזהמות יותר או פחות מאלה של היהודים? הלא גם זו טענה דמגוגית וחסרת שחר.
לגבי שריפת זבל במזבלות לא חוקיות - מתי לאחרונה היה הכותב הנכבד במזבלות הלא חוקיות של המועצות היהודיות והישובים היהודיים? וכי שם הזבל לא נשרף באופן בלתי חוקי?
ראוי רק לבוא ולומר שכל טענותיו של הכותב הנכבד פשוט לא עומדות במבחן ההגיון הפשוט: הרי הערבים הם מיעוט בארץ ובכל מקרה אינם מהוים יותר מ-‏20% מהאוכלוסיה - אז איך יכול להיות שהנזק שהם גורמים הוא גדול יותר מזה שעושה הרוב היהודי?
בכבוד רב
יגאל גרנות
_new_ הוספת תגובה



הסתה ???
חזי (יום רביעי, 20/02/2008 שעה 14:50)
בתשובה ליגאל גרנות
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כתבתה:

''קראתי את מאמרו של ד''ר יובל ברנדשטטר ולא הבנתי מה הוא עושה בפורום: זה איננו מאמר על עניני איכות הסביבה אלא מאמר פוליטי (או במילים פשוטות מאמר הסתה).

א- לתת לכה פרס על שלא בהבנתה ?
ב- רוב הדיונים בפורום הזה הינם פוליטיים !!!
ג- כנראה שאתה לא מבין מה היא ''הסתה''...
_new_ הוספת תגובה



דמגוגיה טיפוסית
דוד סיון (יום רביעי, 20/02/2008 שעה 10:20) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עיון קל במאמר מגלה שהוא בנוי מטענות מופרכות ושקרים ''קטנים''.

טענה כזאת היא: ''נראה שבעולמו של דב חנין אוירה של ארץ ישראל מתחלק אף הוא לאוויר יהודי ואוויר ערבי, לפי הקו 'הירוק'''. מדוע היא מופרכת? משום שהיא מניחה שחבר כנסת יכול ליזום חוקים במזרח כפר-סבא. היא גם דמגוגית כי היא לא מתרעמת על חברי הכנסת האחרים שלא דואגים למנוע זיהום אוויר מעבר לקו הירוק.

כמובן שיש במאמר עוד טענות מהסוג הזה. למשל על בניה בלתי חוקית ועל גורמי זיהום האוויר.
_new_ הוספת תגובה



מר סיון הנכבד
עמיש (יום רביעי, 20/02/2008 שעה 10:23)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האמירה שח''כ חנין פועל בשירות הג'יהאד היא דיבה חמורה ביותר ואני מציע לך לקחת זאת לתשומת לבך בטרם יעשה זאת מישהו אחר.
_new_ הוספת תגובה



מר סיון הנכבד
אריה עירן (יום רביעי, 20/02/2008 שעה 10:53)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההרכב האנושי של סיעת חדש בכנסת מעניינת ביותר .
הם מכניסים בקביעות ח''כ יהודי שמשמש להם עלה תאנה .
לפעמים זה מצליח מאד כמו במקרה של תמר גוז'נסקי ולפעמים לא כמו במקרה של חברי צ'רלי ביטון .
המצביעים שלהם הם הרבה מאד ערבים וקמצוץ של אלף או אלפיים יהודים שהם ''קומוניסטים שרופים'' .
מעבר לעמדותיהם החברתיות הם פרו-פלסטינים באופן מובהק .
ואחרי האיום של עמיש אני מוסיף - הם גיס חמישי .
נא לתבוע אותי להוצאת דיבה .
_new_ הוספת תגובה



הוצאת דיבה היא תוצר של העולם המודרני להפקת רווחים אישיים
soria (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 22:11)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ובגולה כל שונא יהודים או גיזעני מצוי דואג לספר שיש לו חבר יהודי נו .. מה בין חד''ש לגולה ( אם נכון הדבר שכתוב על חד''ש איני יודעת ) אותה תמונה בעלת שבע שינויים קטנים שיש למצאם ...לדעתי אין חדש תחת השמש - בהתייחס למאמר כנראה שאני טיפשה לא הבנתי את הכותב ואינני מבינה על מה המהומה האויר מזוהם בכל מקום קצת פחות פה קצת יותר שם מענין כמה גז ניפלט בבונקר של נארסאללה או במתחם חברת חשמל בישראל
_new_ הוספת תגובה



את כלל לא טיפשה
דוד סיון (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 22:28)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המאמר לא באמת עוסק בנזקי זיהום האוויר. הנושא האמיתי
של בעל המאמר הוא: א''י כולה שלי ולא של אף אחד אחר.
הוא לא ממש מצליח להתמודד עם העמדות שחולקות על דעתו
ולכן הוא עוסק בהשחרת יריבים פוליטיים באמצעות דמגוגיה.
הפעם הקורבן שלו הוא דב חנין שיזם חוק לשמירת איכות הסיבה והבריאות.

בקיצור אפשר לרדת לפירוט גורמי הזיהום אבל די ברור
שזה לא פשוט לעשות חלוקה על בסיס לאומי (פלשתינאי,
יהודי). אבל עובדות מהסוג הזה לא ממש מעניינות את
בעל המאמר.
_new_ הוספת תגובה



את כלל לא טיפשה
יובל ברנדשטטר (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 22:47)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא יפה דוד. לא העלבתי אותך. במאמר אמרתי שחבר הכנסת דוב חנין, גם כאשר הוא מתעסק בדברים אמתיים וחשובים כמו איכות הסביבה, עושה זאת מתוך הראייה היסודית שלו שארץ ישראל איננה של עם ישראל אלא היא מדינת כל אזרחיה וכל פולשיה.
לומר שעובדות הקשורות לזיהום אויר וכריתת יערות לא מעניינות אותי זה באמת מעליב. אני מציע שתצא איתי ליער להב היפה ותראה את הקרחות של כריתת העצים. תבדוק את הדיווחים של קקל לגבי עצים עתיקי יומין שנכרתים לצורך שריפה. ובאשר לדלוחין של המאחזים. המאחזים הם בטל בששים אלף, אבל נביט על ערים יהודיות בגב ההר. כולן חייבות בטיהור מים,ומי מהן שאיננה מטהרת את מימיה על פי כל הכללים אני בעד לסגור להם את המים עד ישעשו זאת. אבל כל הערים הערביות ללא יוצא מן הכלל לא עושות זאת, אלא אם ישראל מקימה להם מכון טיהור מתוך הגנה עצמית!!
אבל נגעת בנקודה חשובה. ארץ ישראל היא ארצי, מן הים עד הנהר, ואני רואה בעם ישראל את האפוטרופוס הבלעדי עליה, שתפקדיו לשמר אותה ולטפח אותה למען הדורות הבאים של העם היהודי. בדרכך מבאר-שבע לשדה בוקר הבט נא ימין ושמאל לערימות הזבל הנערמות משני צידי הדרך ליד הפחונים של הפזורה, ואמור לעצמך כך אני רוצה שכל הארץ תיראה. בלשון סגי נהור.
_new_ הוספת תגובה



לא יפה יובל
דוד סיון (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 7:42)
בתשובה ליובל ברנדשטטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא העלבתי אותך אלא ביקרתי את דבריך בעדינות יחסית לדברים הקשים שאתה כותב על אנשים ללא בסיס. קורא הגון שמוצא מאמר בעל כותרת כמו זה שלך וגם מכיר קצת את המציאות ישר הולך לבדוק על איזה שקר של דב חנין מדובר. ובכן אין שום שקר כזה.

מי שקורא הלאה לא מוצא ביסוס כלשהו לטענה ש''דב חנין משתמש בתיק ה''ירוק'' שלו כדי לקדם את הכיבוש הערבי של ארץ ישראל, וזאת בתחכום רב''. ובכן הכותרת טועה ומטעה ומכאן הבסיס לטענה שלי שהמאמר עוסק ''בהשחרת יריבים פוליטיים באמצעות דמגוגיה''.

גם שאר הטענות במאמר לא ממש עסקו בזיהום האוויר פרופר אלא בזכותך על ארץ ישראל. הרי הטענה שלך שערביי ארץ ישראל הם גורם עיקרי לזיהום האוויר היא שגויה, וזה בלשון המעטה. בקשר לכך קרא טוב טוב את ההודעה של יגאל גרנות (תגובה 112453).

עוד כמה הערות חשובות:
1. הזיהום באמצעות הביוב מהמאחזים והישובים (גם אלו שהוקמו בצורה לא חוקית) ביהודה ושומרון הוא מקור לזיהום מאגרי מי התהום (אקוויפר ההר). אבל אתה מנסה להוריד ממשקלו (''בטל בששים אלף''). הביוב של אלון מורה, שיושבת על שטחים פרטיים של פלשתינאים, זורם ללא חשבון במטעים בדרך לכפרים. הבה נראה אותך כותב מאמר על השקר של תושבי אלון מורה ומציע באמת לסגור להם את המים.
2. איפה היית כאשר בעיירות כמו ירוחם, ומצפה רמון לא טיהרו את מי הביוב שלהם עד שלא קיבלו מימון מישראל? מדוע לא הצעת שיסגרו להם את המים עד שיסיימו את מכוני הטיהור? מדוע לא כתבת מאמר בשם ''השקר של... ירוחם'' למשל?
3. כאשר אני נוסע מבאר שבע לביתי במדרשת בן גוריון אני רואה את ערימות הזבל אבל גם חש את זיהום האוויר שמגיע מרמת חובב. הרי השפעת ערימות הזבל שמציקות לך בטל בששים לעומת הנזקי הזיהום שמקורם ברמת חובב. אני גם יודע ומרגיש את הזיהום שמייצרת המועצה של רמת חובב שמגיע עד ביתי לעיתים.

אני מציע לך לעשות את המסע הזה מדי פעם ואז תגיד ''... לעצמך כך אני רוצה שכל הארץ תיראה. בלשון סגי נהור''.
_new_ הוספת תגובה



לא יפה דוד
לחמניה חמה (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 8:10)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני חייב לתמוך ביובל ולו בגלל העובדה שהעובדות שהוא מדבר עליהן מבוססות.

הזיהום באמצעות הביוב לא בא ''מהמאחזים והישובים (גם אלו שהוקמו בצורה לא חוקית) ביהודה ושומרון'' אלא דווקא מערי וכפרי הערבים שכל מערכת המים הנקיה והסרוחה שלהם היא פרימיטיבית ובמקומות שיש מערכות ראויות הן לא שודרגו או תוחזקו כבר 30 שנה. את רוב המדמנה שלהם הם מזרימים למישור (אקוויפר) החוף כדי לדפוק את היאהוד. עוד משחק טרור אקולוגי של ''החלש''.

חוץ מזה נדמה לי שהויכוח לא היה על הנגב ואתה מכניס אותו במירמה כאילו להכות בו. אני בטוח שליובל יש מה לומר גם בעניין זה, כמו שלך יש מה לומר בעניין זיהום אקוויפר החוץ וחופי הים.

ראוי היה שהיית מתמקד בנושא המאמר של יובל ולא מפליג למחוזות רחוקים בכל המובנים.
_new_ הוספת תגובה



קראו גם דיון ורשימות אודות זיהום נהרות ישראל והחופים בביוב גולמי
מיכאל שרון (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 8:15)
בתשובה ללחמניה חמה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שתיים מהרשימות. גשו לכתבה הפותחת וקיראו את הדיון כולו

_new_ הוספת תגובה



קראו גם דיון ורשימות אודות זיהום נהרות ישראל והחופים בביוב גולמי
לחמניה חמה (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 8:59)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לך גם דזרטציה בעניין ההתחממות הגלובלית?

אני בטוח שידידך דוד סיון ישמח להאשים גם את המתנחלים בהתחממות המיותרת הזאת.
_new_ הוספת תגובה



מה שכתבתי נכון ויותר חשוב גם ברנדשטטר יודע זאת!!!
דוד סיון (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 9:10)
בתשובה ללחמניה חמה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שכמוך עוסק במרמה ועוד בזדון (תגובה 112703) וגם כעת, לא ראוי לתגובה.
_new_ הוספת תגובה



מה שכתבתי נכון ויותר חשוב גם ברנדשטטר יודע זאת!!!
שלמה ניסן (שבת, 01/03/2008 שעה 16:47)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה סתם תוקף אותו ואת עירן יותר מדי. כנראה שאתה מפחד מהם כמו מביבי. אחרת אי אפשר להבין את המונוטוניות המשעממת של חזרתך שוב ושוב לאותם מראי מקום שלא מראים שום מקום ומובן שיפרשו ויתמכו באמירותיך ולא מסבירים את עמדותיך הנחרצות הקובעות שהאחרים לא יודעים ושרק אתה יודע הכל. לדעתי הבעיה בך ולא באחרים. אתה חומק שוב ושוב מויכוח ממשי וענייני ומנופף בסיסמאות שלך שאיתן קל לך יותר לחמוק מעימות מתוך הרגשת נצחון בשעה שבעצם אתה מוכרע.
_new_ הוספת תגובה



מה שכתבתי בתגובה 113042 נכון וגם ברנדשטטר יודע זאת!!!
דוד סיון (שבת, 01/03/2008 שעה 17:52)
בתשובה לשלמה ניסן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



דיבה ולשון הרע
יוסלה  (שבת, 01/03/2008 שעה 23:39)
בתשובה לשלמה ניסן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''דב חנין אמון על איכות הסביבה. זה התיק המיוחד שלו במסגרת המפלגה הערבית בשרות הג'יהאד.''

ברנדשטטר כתב טקטס שהוא כתב דיבה ולשון הרע מתתחילתו.
הוא מאשים את דב חנין בתכנון חקיקה שמטרתה לשרת את הג'יהאד
האיסלאמי.

זה נשמע כמובן מופרך, וגם 'שלמה ניסן' אינו מאמין שזה נכון.
אך מדוע לא לנדנד לדוד סיון שכתב תגובה מפורטת ומאופקת
לטקסט הדיבה של ברנדשטטר.

אם ברנדשטטר רצה להוכיח מה מבדיל בינו לבין הנשמות הגדולות
של הספרות, במאמר הזה צלח הדבר בידו.

אם היפר-עירן רצה להראות לכולנו שתמיכתו מובטחת לכל דבר שיקוץ
הוא כבר לא צריך לטרוח, כינוי סיעת חד''ש בכנסת בשם 'גיס חמישי'
בהחלט מספק.
_new_ הוספת תגובה



יוסלה המשורר
אתה יודע מי (יום ראשון, 02/03/2008 שעה 6:44)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא חשוב מי כותב נגדך , אתה יודע שזה אני . גאון ממש גאון . . .
לא רק סיעת חדש הם גייס חמישי . בהתאם לכוונה המקורית של הגנרל מולה מספרד , כל הערבים בכנסת הם גייס חמישי .
_new_ הוספת תגובה



דיבה ולשון הרע
ציחא ציחא (יום שני, 03/03/2008 שעה 17:22)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפעם זה לא אני כותב לך אלא השני,
ואני רוצה לומר לך שאתה סתם מקשקש
כאילו מאיםפה אתה מוציא את ההיפר קישקושים שלך
לפחות והיו ענייניים ומעניינים,
אבל כולה שעמומון אחד גדול

תן סיגריה
_new_ הוספת תגובה



[•] מר סיון הנכבד
יענקלה (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 15:49)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הג'יהאד, החמאס, הפאתח, הפדאיון, קאוקג'י, כולם שמות כיסוי של רוצחים שכל מטרתם לרצוח ולסלק מכאן יהודים ששבו לארצם העתיקה והיחידה.
כי לטענתם היהודים כובשים.
_new_ הוספת תגובה



מדובר בגיבורים המגינים על כיבוש ארצם מערב רב של מתיישבים
סתם אחד (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 17:17)
בתשובה ליענקלה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מארצות רבות, נוצרים פרבוסלבים, אוקראינים, אתיופים, סינים, גרוזינים, שרק חלקם הם לכאורה בני הדת היהודית - התיישבות ערב-רב של שטופים בתאוות הקרבת ילדים והקרבת קורבנות אדם פאגאנית, שטופי גזלנות ונאוף ותאוות רצח ושקרנות כפייתית. במאה ה-‏18 היו בעולם מליון בני הדת היהודית. מאז גוירו רבים, עקב העושר שריכזו בידיהם אנשים אלה.
_new_ הוספת תגובה



מדובר בגיבורים המגינים על כיבוש ארצם מערב רב של מתיישבים
לחמניה חמה (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 21:03)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כנראה שאתה סתם אחד מגוייר כנגד רצונו.

האנטישמיות צמחה באמצע המאה ה-‏19 על המיתוס הזה של היוסלה: ''מאז גוירו רבים, עקב העושר שריכזו בידיהם אנשים אלה.''

לדעתי אנטישמיות היא מחלת נפש ואין זה פלא ששמאלנים רבים לוקים בה. אנטישמיות היא נסיון מודע של האנטישמי לבנות דמות שיקרית של ''היהודי'', והאנטישמי מציבה מול עצמו כדי שיוכל להכות בה שוב ושוב ולהרגיש כמנצח.
_new_ הוספת תגובה



מר סיון הנכבד
יובל ברנדשטטר (יום שני, 03/03/2008 שעה 23:19)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפני שנגיש תביעות דיבה, בואו ונראה מיהו הג'יהאד שדוב חנין עובד בשרותו.
האם ג'יהאד הוא איש? יש רבים בשם ג'יהאד, זה שם נפוץ בין הערבים, כמו דוד בין היהודים. לכן לא ידוע מיהו אותו ג'יהאד מסוים שדוב חנין הוא מועסק שלו. אין לו גם שם משפחה, כתובת, עסק, או תיבת דואר. ג'יהאד הוא עלום.
האם ג'יהאד הוא חברה? לא נראה כך. שוב אין כתובת או מיקום. ג'יהאד יכול להיות בארץ או בחו''ל, אומרים שנראתה בניו יורק, במדריד, בבאלי, בפקיסטאן, בתל-אביב, בטאבה, ועוד, אבל מעולם לא השאירה חותמת. חותם, כן חותמת לא.
לכן ג'יהאדש איננו איש או חברה, או מדינה. גי'האד הוא רעיון. דוב הוא רק אחד מבין מיליארד וחצי אנשים שהרעיון הזה הוא אבן יסוד לקיומם. לא כולם מכירים בכך. לא כולם אפילו יסכימו לכך, אבל ההוכחה נמצאת במעשים ולא בדיבורים.
ציוני מצטיין בכך שהוא תומך רעיון שיבת עם ישראל לארצו. זו מהות הציונות
ג'יהאד מצטיין בכך שהוא מביא את העולם לכניעה לאיסלאם. זו מהות הג'יהאד.
דוב חנין, כחבר במפלגה ערבית מוסלמית גי'האדית, הוא ממשרתי רעיון הג'יהאד. אדרבא, שיתבע אותי.

דר יובל
_new_ הוספת תגובה



מר ברנדשטטר
דוד סיון (יום שני, 03/03/2008 שעה 23:44)
בתשובה ליובל ברנדשטטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יצא עוד מרצע מהשק. מהטיעון על שקר שפרח ונעלם יצא
טיעון תיאורתי בלי ביסוס במציאות.
_new_ הוספת תגובה



קשקוש מתחסד
עמיש (יום שלישי, 04/03/2008 שעה 14:54)
בתשובה ליובל ברנדשטטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האמירה שלך היא מכפישה ומכוערת גם אם תטהר אותה בק''נ טעמים.
כולם מבינים את מה שכתבת והוא כי הח''כ דב חנין מצטרף למלחמת הקודש של האיסלאם נגד ''הכופרים'' ונגד מדינת ישראל.
רק אדם מעוות ומלא שנאה יכול להגיד דברים כאלה.
_new_ הוספת תגובה



קשקוש מתחסד
רמבו (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 20:06)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אולי האמירה שלו מכפישה את דוב חנין, אבל דוב חנין הוא שמכפיש את עצמו כשהוא משתף פעולה בהכרה או שלא בהכרה עם הלאומנות הפשיסטו-אסלאמית שקוראת לישראל ''ישות נאצית'', ''ישות יודו-נאצית'' ושמאשימה את ישראל כמבצעת ג'נוסייד בפילפלסטינים. אני עומד על כך שהגיע הזמן ששמאלנים קיצוניים כמו חנין דוב וכמוך יתבגרו ויתחילו לקחת אחריות על עצמם.
_new_ הוספת תגובה



צניעות וקסם מאופק של תרבות ויופי טיבעי - אודה לפידל קאסטרו
מיכאל שרון (יום רביעי, 20/02/2008 שעה 23:34) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אפשר גם כך - צניעות וקסם מאופק של תרבות אמת ויופי טיבעי - אודה לפידל קאסטרו

קובה היתה מדינה של צניעות, טוהר משוחרר, מין טיבעי, חינוך טוב, תרבות ניפלאה ואמיתית חסרת יומרות ופוזה ובעיקר - מדינה של קסם מאופק והיופי שבצניעות וחופש הגוף (למשל המחול הקובני) והנשמה (למשל היופי של האמנות הקובנית). האתוס המהפכני לא עבר גלגול צורה מנוון למנגנוני חושך נוסח רומנייה של צאושסקו, לא לבירוקרטייה דכאנית, וגם לא לחיי פאר של אליטה בירוקרטית כפי שהיה בבריה''מ.

מדינה של צניעות וקסם. האתוס המהפכני התבטא - ביכולת שימור האוטונומיה - העובדה שהעם הקובני הנפלא והטוב היצליח להתגבר בנקל על פיתויי העושר וחיי הזנות הרוחנית של הצטרפות לכלכלה הגלובאלית וקבלת האתנן של האימפריאליזם. אוטונומיה שסללה את הדרך לפני ההמונים בארצות אחרות של דרום אמריקה לדעת שהאלטרנטיבה של חופש הגוף והרוח, הטוהר המהפכני של הגוף והרוח - יכולים להמשיך ולהתקיים, ולהתגבר על ניסיונות ההכחדה. דבר המאפשר את קימום החירות והצדק והרוח באופן איתן כיום בוונצואלה של צ'אבז - אף הוא משאת נפש להמונים רעבים לצדק וחופש. העם הקובני זכר היטב את ניסיונות האימפריאליזם בתחילת שנות ה-‏60 לחזור ולכבול את גופו ונישמתו לשילטון ברוני המאפייה של פלורידה שהיו אלילי החמס האמיתיים בימיו של העריץ הניתעב פולחנסיו בטיסטה, כאשר תחת הדקלים ובחדרי הילטון הבאנה ובקובה כולה פרחו זנות עבדותית וניוון הנשמה. פידל קאסטרו, חבר יקר ואמיץ ואיש אמת ותרבות אמת ואתוס של אומץ ויופי, השכיל לעבור את השנים הקשות, והראה כי הדבר אפשרי בניגוד לכל הסיכויים לכאורה, לכל ההזנייה הרוחנית והפיתויים שמעתיר קפיטליזם רומסני ומשעבד.
_new_ הוספת תגובה



אתה כתבת את דיברי הטיפשות הזאתי לבד?
לחמניה חמה (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 0:44)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אתה כתבת את פסוק הטיפשות הזאתי לבד?
בופלוץ (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 3:17)
בתשובה ללחמניה חמה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אתה כתבת את פסוק הטיפשות הזאתי לבד?
סתם אחד (יום שישי, 22/02/2008 שעה 22:37)
בתשובה ללחמניה חמה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



צניעות וקסם מאופק של תרבות ויופי טיבעי - אודה לפידל קאסטרו
אריה עירן (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 6:37)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אי ראיה של העובדות בשלמות ומסקנות שגויות שזורות במאמרך .
הגישה של רוסו בדבר ''הפרא האציל'' מוציאה מתחת ידך מאמר חסר ערך .
העם הקובני היה עם חקלאי שהתבסס על גידול חד צדדי של קני סוכר וטבק . גנגסטרים מארהב הביאו לשם הימורים עבור אזרחי ארהב . את הזונות והסמים סיפקו הקובנים עצמם . הפיתוי לכסף קל במקום עבודת השדה . אינני מאשים אותם , רק מציין את עובדות האמת .
הזכות והטוהר שאתה מייחס לקובנים היום אינם תוצאה של יושר פנימי או צינע מאופקת מול פיתויים . כאשר הפיתויים היו הקובנים התפתו ! כעת הם ''תמימים'' כי הם תחת סגר של 50 שנה . עם הסתלקות קאסטרו ומשטרו יגיעו הפיתויים של התרבות והכלכלה האמריקאים או אז נראה אם דבריך שוים פרוטה .

ובאשר לצ'בס . הוא יושב על ארגז מטבעות זהב , הקרוי נפט . לזכותו יאמר שהוא עושה בזה כעת שימוש למען הכלל . כשיגמר הנפט נראה אם הוא בנה כלכלה העומדת יציבה ללא נפט . מה שחסר בדברי השבח שלך לצ'בס היא ביקורת קטנה על היותו שונא ישראל , החובר לטינופת הפרסית . אל תתפלא לגינויים שתקבל .
_new_ הוספת תגובה



אולי לשניהם אינטרסים משותפים של נפט? צאבז' אינו שונא ישראל
מיכאל (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 10:33)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והקושי של מאן דהו לקחת בחשבון מידע שאינו קופץ באופן כפייתי לקשב שלו (''שנאת ישראל'') אלא לנצל מידע באופן יעיל, הקושי הזה לא יכול להיות מקור הפצת ידע באינטרנט. לא הכל סובב סביב התחת של אריה אירן.
_new_ הוספת תגובה



[•] אולי לשניהם אינטרסים משותפים של נפט? צאבז' אינו שונא ישראל
אריה עירן (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 17:23)
בתשובה למיכאל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שניהם רואים בארהב אויב , ''השטן הגדול'' גם צ'בס דיבר בגנות ישראל והיהודים .
_new_ הוספת תגובה



צניעות וקסם מאופק של תרבות ויופי טיבעי - אודה לפידל קאסטרו
חזי (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 17:33)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכל טוב ויפה, אבל,

למזלינו הרע, הקומוניזם לא הצליח בכל המדינות שניסו אותו.
הוא טוב לשלב ביניים כדי להכין את הרקע לקפיטליזם. ראה את סין...
_new_ הוספת תגובה



- אודה לפידל קאסטרו ???
soria (יום שישי, 22/02/2008 שעה 4:59)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומר שמיר פידל לא צדיק וכשעלה לשלטון דאג בראשית לחסל את כל מתנגדיו !!!! היו כאילו שהועמדו בסדרות מול הקיר או סתם הועמדו וניקצרו תוך כדי המהפכה ספירו בודאי היה כותב כנגד קאסטרו על כי חיסל אנשים ללא משפט )/העוני גדול שם , עד היום הרפואה על הפנים אין חופש דיבור והגרוע העם מתחייב לעמוד בכיכר שעות ארוכות ולשמוע את נאומיו של קאסרו שידוע באורך נאומיו ואבוי וילשינו כי לא התייצבתה לשמוע את נאומיו.חברתי חזרה שלשום מנופש סיפרה מה שרואים במרכזי הנופש והתיירות נבדל לגמרי מהמסכנים שגרים למשל בהוואנה . יש שחיטות בצמרת איפה נשמע שלטון עובר מאח לאח והאחרון אין לצאת סתם מקובה ויצאת והיתחתנת צריך האזרח לשלם כופר של 2000 $ לפני שיצאתה אחרת לעולם לא תוכל לחזור לראות את המשפחה וחזרה ולא שילמתה לכלא נזרקתה . מה שאצלינו נקרא לקום בבוקר ולנסוע לחוץ לארץ ככה סתם אצל ר וב הקובנים זה בגדר חלום, אין חופש !!!!!אז מה לה להשכלה לעובר את השנים הקשות שלמעשה האזרח הקובני הקטן לגביו שום דבר לא הישתנה
_new_ הוספת תגובה



- אודה לפידל קאסטרו ???
soria (יום שישי, 22/02/2008 שעה 5:00)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סליחה מר שרון !
_new_ הוספת תגובה



ובארה''ב - בוש האב לבוש הבן, קלינטון הבעל לקלינטון האשה
מיכאל שרון (יום שישי, 22/02/2008 שעה 5:37)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גו'הן קנדי ורוברט קנדי. הנשיא יצחק בן צבי וביחוד רעייתו. הנשיא קצב ואחיו, זה אונס והשני אונס, דיין ליעל ואודי הנרקומן לעזאזל, רק לפנחס לבון לא היו יורשים, אבל עמוס בן גוריון היה מסודר מצויין.
_new_ הוספת תגובה



ובארה''ב - בוש האב לבוש הבן, קלינטון הבעל לקלינטון האשה
soria (יום שישי, 22/02/2008 שעה 8:20)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמת ! אך כולם נבחרו בבחירות חופשיות שעה שקאסרו היה אבסולטי מנהיג כ -50 שנה יענו בחר את עצמו כל שנה ממש חופש לפחות אלו שהיזכרת היתחלפו ובנוסף כולנו בעצם אשמים שבוחרים באותם קרנפים . זקנים.מזדקנים, ולא מנסים לשנות את השיטה , אלה רק מיללים
_new_ הוספת תגובה



ועוד לא הזכרנו את חיסול רבין על ידי הימין
מיכאל שרון (יום שישי, 22/02/2008 שעה 5:51)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



[•] בשביל זה צריך להתחתן לדפוק ולעשות ילד
סתם אחד (יום שישי, 22/02/2008 שעה 8:21)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולמי שאין ילד צריכים לשלוח אותו לספה או של הפסיכיאטר או של הזונה.כי אם לא אז כל ימיו הוא ירדוף זונות ויצוד אותן וזה יפר את האיזון האקולוגי ברמתדגדגן וסביבותיה.

אסור לנו גם לשכוח איך הימין רצח את רבין.אני זוכר את ליל הסתיו השקט והבהיר בו כל הימין הגיע לכיכר מלכי ישראל ועשה אמבוש לרבין הגיבור הגדול.הימין עלה קמופלג'ה והתחזה לשמאל.באותו לילה ספרתי במו האצבע שלי 389,673 ימנמנים זחוחי שכל שמניפים שלטים כחול-לבן ואדום למען שלום,למען שתי מדינות,נגד ביבי, בעד פרס ורבין,בעד שלום של אמיצים,כאילו הם עצמם היו אנשי שמאל כמוך וכמוני. אבל כמו שאנחנו יודעים זוהי היתה ההונאה הגדולה בהסטוריה של היקום. הם היו אנשי ימין מתחת לצבע ולצעקות שלהם. מיד ידעתי את זה לקראת הסוף כשהם זייפי את ''שיר לשלום'' של זמרת הנחל אלוני המסוממת.מרגע זה ידעתי שהימין גבר עלינו ושהוא רוצה לרצוח את רבין.
לא עברו דקותיים ושמעתי את הנוד הסרוח של הימין יוצא 3 פעמים בקול תרועה רמה מן האקדח ואז ידעתי שאני צריך מרגע זה והלאה לשנוא את הימין.עד היום אינני יכול להישיר מבט לאיש ימין וכשיוצא לי משום מה לעמוד ליד אחד העם כזה משום מה רגלי מתחילות לרעוד בציפיה.תראה מה הימין עשה לנו! אסור לנו לעבור על זה בשתיקה!אנחנו צריכים לפתוח את הפה!
_new_ הוספת תגובה



[•] בשביל זה צריך להתחתן לדפוק ולעשות ילד
soria (יום שישי, 22/02/2008 שעה 8:41)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סתם שינאה תהומית וחסרת היגיון !
_new_ הוספת תגובה



בני דניאל, הלומד ראיית חשבון וכלכלה מוצלח מאלף ניזקקי מכות חשמל
מיכאל שרון (יום שישי, 22/02/2008 שעה 9:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



בני דניאל, הלומד ראיית חשבון וכלכלה מוצלח מאלף ניזקקי מכות חשמל
לחמניה חמה (שבת, 23/02/2008 שעה 10:05)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם הוא מהצד של רוצחי רבין או מהצד של מעלילני רבין?
_new_ הוספת תגובה



ועוד לא הזכרנו את חיסול רבין על ידי הימין
soria (יום שישי, 22/02/2008 שעה 8:38)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בנושא זה אני בדעתך אך לא בפסטיבל שמתקיים ע''י השמאל ''פסטיבל רבין'' כרגע קראת אני ספר על רוצחים בעלי שם עולמי ראה גם עבורם נכתב ספר בינהם ישנם כאלה שרצחו ניבחרי ציבור מכל הצדדים כמו פאקיסטן , קוראה. ועוד. בישראל לא שמעו עליהם ! דרך אגב יגאל עמיר נמצא בספר . בימין יש אנשים טובים ובמידה ותתרצה לשמוע דעם עמוק יותר יש גם מן הצדק והה יגיון כנ''ל גם בשמאל . רק צריך למצוא דרך להיתפשר. דבר אחד אמא שלי לימדה אותי עוד מקום המדינה צריך פרוטקצייה גם ברוסיה גם בסין ואמריקה צריך פרוטקציה אז מה אנו שונים ? .אבל אתה צודק !
_new_ הוספת תגובה



[•] ועוד לא הזכרנו את חיסול רבין על ידי הימין
סתם אחד (יום שישי, 22/02/2008 שעה 22:53)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשמאל אפילו אין רוצח אחד.
נראה אותכם אם תמצאו לי רוצח אחד מהשמאל
השמאל לא יודע מה זה רצח
רצח הוא לא התודעה השמאלנית
כשעומרים רצח איש השמאל מקבל רעך בכנף
וכשכבר יש רצח זה ברור לכולם
שלא איש שמאל עשה את זה
ושאף אחד לא ימכור לי לוקשים על רוצחים שמאלנים
כי אין כזה דבר רוצח איש שמאל
כי איש שמאל אינו יכול לרצוח
מה,אתם עדיין לא הבנתם את זה?
_new_ הוספת תגובה



ועוד לא הזכרנו את חיסול רבין על ידי הימין
soria (שבת, 23/02/2008 שעה 2:36)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה זה הלשון הזו :'' נראה אותכם '' ? בפרט שאין בי צד פוליטי נקודה ! יש לי משימה עבורך גש לדפי ההיסטוריה ומצא את שלא ידעת
_new_ הוספת תגובה



ועוד לא הזכרנו את חיסול רבין על ידי הימין
סתם אחד (שבת, 23/02/2008 שעה 2:48)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מתנגד לשאלתך !!!!
_new_ הוספת תגובה



ועוד לא הזכרנו את חיסול רבין על ידי הימין
soria (שבת, 23/02/2008 שעה 6:09)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

What Ever
_new_ הוספת תגובה



ועוד לא הזכרנו את חיסול רבין על ידי הימין
אריה עירן (שבת, 23/02/2008 שעה 5:24)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סיכום ביניים .
1- בשנת 1939 חיו 17 מיליון יהודים וכיום חיים 13.2 מיליון יהודים .
2- התוצאה מזה היא הדעה שלי שצריך להרבות בילודת יהודים כדי לתקן את ניזקי השואה .
3- לא מדובר בגידול עצום ומחניק נפשית וכלכלית . אני מציע גידול מתון של ילד אחד נוסף לממוצע הכללי .
4- המחיר התקציבי לשנה של 50.000 ילדים הוא מיליארד שקלים . מיליארד אחד .
5- אני ממליץ לנהל מול תושבי רצועת עזה מדיניות ''פינוי תמורת פיצוי'' .
6- להערכתי המחיר יהיה 18 מיליארד שקלים .
7- לדעתי , בהמשך ירי על שטח ישראל מרצועת עזה לעוטף עזה יש לבצע מהלך מדיני . סיפוח חלק מצפון הרצועה למדינת ישראל .
8- מהלך זה ניתן להיעשות על ידי שימוש בצהל ללא כיבוש כל הרצועה ובאבידות מזעריות .
9- לדעתי , יש לבצע הפרדה מוחלטת של שטח הרצועה מישראל . את צרכיהם של התושבים שם שיחפשו במצרים . מזון , מים ,תרופות , דלק וחשמל .
_new_ הוספת תגובה



רבין לא נרצח ע''י יגאל עמיר
לוי (שבת, 23/02/2008 שעה 18:50)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יצחק רבין לא נרצח ע''י יגאל עמיר אלא ע''י פונקציונר אחר של השבכ .
המערכת יודעת זאת וכל הפוסטמים והפוסטמות במערכת המשפטית החוליגנית הישראלית חברו יחד למנוע את גילוי האמת .
_new_ הוספת תגובה



הרצחת וגם היכחשת? גם פרימיטיבים וגם רוצחים שקרנים?
סתם אחד (שבת, 23/02/2008 שעה 19:27)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



לא רצחתי ולא הכחשתי
לוי (שבת, 23/02/2008 שעה 19:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא מכחישים ולא בטיח מגלים את האמת .
המערכת המשפטית הישראלית החוליגנית נעמדה על רגליה האחוריות למנוע את גילוי האמת .
השבכ אשר אחד הפונקציונרים שלו בצע את הרצח משתמש בסמכויות אשר הענקו לו להגן על המדינה כדי להגן על עצמו מפני הפשלות שלו .
מן הסתם אי אלו פוקציונרים אשר ישתחררו מן הכבלים בהם הם נתונים יתחילו לזמר ואז יצטרפו אליהם נוספים .
_new_ הוספת תגובה



soria שלום
אבי גולדרייך (שבת, 23/02/2008 שעה 20:11)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מעוניין לשוחח איתך בנושא מעניין מסויים נא שלחי לי את המייל שלך agoldreich@gmx.de

תודה

אבי
_new_ הוספת תגובה



תודה על החומר הזה. לא ידעתי
מיכאל שרון (יום שישי, 22/02/2008 שעה 5:23)
בתשובה לsoria
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בישראל כן יש חופש דיבור - יש חופש לדבר אל הקיר כמה שרוצים. בישראל השילטון לא עובר מבורג האב לבורג הבן, ממרידור למרידור, מארידור לארידור, מבגין לבני, מפרופ' אלדד א' לפרופ' אלדד ב'. מעיתונאי גל''צ לבנו, וכך הלאה.
בישראל השילטון לא מחסל את מתנגדיו - לא היה אלטלנה, הסזון, וההפך כשזה עולה לשילטון וההוא יורד. מ-‏80% אחוז מאזרחי ישראל ניבצר לקנות בשר, וגם לחם קשה, אבל כן, לחוץ לארץ לא אוסרים עליהם לנסוע, כל ילד רעב יכול לנסוע לחול בלי בעיות, אפילו במחלקה ראשונה. ובא לציון גואל, אל אל ישראל. רק מה, החינוך בישראל נהדר.
_new_ הוספת תגובה



תודה על החומר הזה. לא ידעתי
soria (יום שישי, 22/02/2008 שעה 7:57)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכל נכון ישראל לא שונה מכל מדינה אחרת ויהה כל משטר שיהה בה כפי שכתבתי לך בנושא אחר תמיד תיהנה חריגות ועיוותים וכל תחלואי חברה באשר הם כבכל ארץ אחרת ומשטר אחר . אך קיים הבדל מהותי גדול בין ישראל ולאחרות או למשטר אחר ! ישראל נילחמת על קיומה איני מהימין וגם לא משמאל אני פשוט מנסה ללכת עם ההגיון .שבת שלום לך סוריא
_new_ הוספת תגובה



המאמר - שיהוק או טררראא-נאד? אין צורך להשיב.
בופלוץ (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 3:23) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



תשודרג ''המשאית המעשנת של אבו-עימאד'' לסמי-טריילר
בופלוץ (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 3:27) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



למה בבית ערבי קרירות משיבה-נפש בשרב וחמים בחורף מקפיא ביצים?
מיכאל שרון (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 3:33) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה זה ככה?

''בבנייה הערבית אין זכר לאיטונג, כי זה יקר, על טיח מבודד לא שמעו, ועל תקנים לבידוד לא ידעו''.
_new_ הוספת תגובה



למה בבית ערבי קרירות משיבה-נפש בשרב וחמים בחורף מקפיא ביצים?
soria (יום שישי, 22/02/2008 שעה 8:49)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר שרון הכל יחסי
_new_ הוספת תגובה



אכן מסריח
יוסלה  (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 5:03) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדוקטור מנסה להסביר לנו שהערבים אחראים
לזיהום האוויר בישראל,
אך יש לי חדשות עבורו:
הסרחון העיקרי נודף מדבריו.

ועם נשתמש ב'שיטת ההוכחה' של הדוקטור
ניתן יהיה להוכיח באותה מידה שהעורלות
שהדוקטור מסיר מדי יום הן אכן הגורם
העיקרי לזיהום האוויר בישראל.
[הדוקטור הוא מסיר עורלות ידוע].
_new_ הוספת תגובה



אכן מסריח
חזי (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 7:17)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יוסלה

חבל שאתה מטנף את הפורום היפה הזה...
_new_ הוספת תגובה



על דברי יוסל'ה נאמר: והגית בו יומם וליל. הלילה לא נועד לשגל אלא
בופלוץ (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 8:57)
בתשובה לחזי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ליניקה מצ'יצ'י של דברי חכמים.
_new_ הוספת תגובה



אכן מסריח
לחמניה חמה (יום חמישי, 21/02/2008 שעה 21:05)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חלקך בזיהום האויר בישראל
גדול מחלקו של כל ערבי.

וכבר אמר על זה הלחמניה החכם: תגובה 112484 .
_new_ הוספת תגובה



[•]
אריה עירן (יום שישי, 22/02/2008 שעה 6:39) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סיכום ביניים .
1- בשנת 1939 חיו 17 מיליון יהודים וכיום חיים 13.2 מיליון יהודים .
2- התוצאה מזה היא הדעה שלי שצריך להרבות בילודת יהודים כדי לתקן את ניזקי השואה .
3- לא מדובר בגידול עצום ומחניק נפשית וכלכלית . אני מציע גידול מתון של ילד אחד נוסף לממוצע הכללי .
4- המחיר התקציבי לשנה של 50.000 ילדים הוא מיליארד שקלים . מיליארד אחד .
5- אני ממליץ לנהל מול תושבי רצועת עזה מדיניות ''פינוי תמורת פיצוי'' .
6- להערכתי המחיר יהיה 18 מיליארד שקלים .
7- לדעתי , בהמשך ירי על שטח ישראל מרצועת עזה לעוטף עזה יש לבצע מהלך מדיני . סיפוח חלק מצפון הרצועה למדינת ישראל .
8- מהלך זה ניתן להיעשות על ידי שימוש בצהל ללא כיבוש כל הרצועה ובאבידות מזעריות .
9- לדעתי , יש לבצע הפרדה מוחלטת של שטח הרצועה מישראל . את צרכיהם של התושבים שם שיחפשו במצרים . מזון , מים ,תרופות , דלק וחשמל .
_new_ הוספת תגובה



נולד נביא בישראל ושמו עירן
סתם אחד (יום שישי, 22/02/2008 שעה 8:25)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך לא ידענו איך לא שמענו!
הורה גאולים,תקווה לעמלים!
יש פתרון איך לא שמענו? איך לא ידענו?
איפה התחבאו כל הימנמנים החכמים האלה עד הלום?
הפלסטינים פשוט חיכו לך כדי לשמוע מפיך מה עליהם לעשות.היכן היינו אנחנו שלא ידענו דברים פשוטים שעירן שולך מתוך שרוולו!
עירן הוא קוסם!!!!!
_new_ הוספת תגובה



זיהום אוויר בשטחים
יוסלה  (שבת, 23/02/2008 שעה 21:26) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קטע מכתבה של מיכל גרינברג ב'הארץ' היום:

''פעילי תנועת ''תעאיו''ש'' שליוו רועי צאן מהיישוב טובה הותקפו היום (שבת) על ידי תושבי ההתנחלות מעון. לדברי הפעילים, כ-‏90 בני אדם הקיפו אותם, הכו בהם וסירבו לאפשר להם לעזוב את המקום. גם לאחר שג'יפ משטרתי הגיע למקום כדי לחלץ את הקבוצה, התגודדו המתנחלים וחסמו את דרכו של כלי הרכב.
לדברי אחד הפעילים, שדיווח מהמקום ל''הארץ'' על המתרחש, ששה פעילים התנועה ליוו את רועי הצאן בשעות הצהריים המוקדמות. ''כאשר חזרנו, הלכנו דרך ההתנחלות מעון'' ספר אחד הפעילים, ''ואז הקיף אותנו המון נזעם, הם הרביצו לנו קצת, ניסו לעקם את ידינו, וירקו עלינו. החיילים לא הצליחו למנוע את המצב''.''
_new_ הוספת תגובה



זיהום אוויר בשטחים
לוי (שבת, 23/02/2008 שעה 21:57)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עוד עלילה מבית מדרשו של הארץ האנטישמי . מענין מה התמיכה שהוא מקבל מהשותף הנאצי שלו .
_new_ הוספת תגובה



זיהום אוויר בשטחים
לחמניה חמה (יום ראשון, 24/02/2008 שעה 0:06)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''רועי צאן'' כבר שמענו וראינו את הסיפורים האלה.... יש גם רועי צאן ליד הגדר בעזה שמסליקים אמצעים, בולשים ואוספים מודיעין וכשיש הזדמנות גם רוצחים יהודי.
אבל רק ביו''ש מצטרף אליהם גם אספסוף שמאלני.
_new_ הוספת תגובה



משחקים בקקא , בשטחים
אריה עירן (יום ראשון, 24/02/2008 שעה 16:42)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שני הצדדים שנמצאים בעימות , הן הישראלים והן הפלסטינים , מנהלים סיכסוכונים קטנטנים . זה הרביץ לזה ולהיפך . ברמה של מכות צביטות ומשיכה בשערות .כל אחד צועק ''אמא תיראי מה עשו לי'' בתקווה לגייס תמיכה .
אירועים מהסוג הזה לא ישנו את המצב הבסיסי . מעשי רצח הם אירועים חמורים מאד וגם הם לא משנים את המצב .
התמונה המדינית היא הקובעת .

מה שמפריע לי אישית זה נוכחות של ישראלים יהודים התומכים באינטרס הפלסטיני .
מה שמפריע לי זה העדר נוכחות של ישראלים ערבים התומכים באינטרס הישראלי .
מין ''גוש שלום'' במהופך , תמונת ראי של אורי אבנרי , תמונת ראי של ''בצלם'' , תמונת ראי של ''שלום עכשיו'' .
הטוטאליות הערבית מזמינה טוטאליות ישראלית וזה מה שיקבלו הפלסטינים בסופו של דבר .
טוטאליות יהודית-ישראלית .
_new_ הוספת תגובה



בשטחים
יוסלה  (יום ראשון, 24/02/2008 שעה 21:02)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין סימטריה.

יש כיבוש ישראלי.
בקרוב יהיה הסכם קבע,
והפלסטינים יחגגו את
עצמאותם.

בבילעין התושבים נעזרים באנשי שלום
ישראליים וזרים בהפגנותיהם נגד
גדר ההפרדה שגזלה 60% מאדמותיהם.

אם היית קצת פחות משוחד,
והיית בודק את העובדות בשטח,
לא היית ממשיך לדבר שלא לעניין.
אני לא מאמין שאתה עד כדי כך
עיקש.

מי שמשחק בקקא בינתיים זה אתה.
אולי הגיע הזמן, בגיל פנסיה,
להתבגר?
_new_ הוספת תגובה



בשטחים
לחמניה חמה (יום ראשון, 24/02/2008 שעה 23:37)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין ספק שאתה כבר מבוגר ובגיל פנסיה אבל זה לא עושה אותך מיושב יותר.

''בקרוב יהיה הסכם קבע, והפלסטינים יחגגו את עצמאותם.'' ???????????????????????????????????????

ממש סקופ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סליחה, ממש פוקס !!!!!!!!!!!!!!
_new_ הוספת תגובה



בשטחים
יוסלה  (יום שני, 25/02/2008 שעה 3:56)
בתשובה ללחמניה חמה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קשה לתת לך אפילו קומפלימנט אחד.

אתה מזכיר לי את הבייגלה שבבוקר עוד היה טרי,
ולפנות ערב נותר אחרון על המדף, קשה ובלתי אכיל.
_new_ הוספת תגובה



אני מתנגד להקמת חומה בכלל .
אריה עירן (יום שני, 25/02/2008 שעה 4:01)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לדעתי נחוצה הרתעה ולא חומה .
אבל מרגע שהוחלט על הקמת חומה יש להעביר אותה איפה שאנחנו רוצים .
התערבות בגץ ''פה לא ושם לא'' בנימוק של גישה ל''קרקעות'' הערבים לא מקובלת עלי .
בגץ ומערכת בתי המשפט אינם מספקים ''שפיטה'' שזה עיסקם ועיסוקם .
הם עוורים לקורבנות ורחמנים לנידונים , המידתיות איננה בביתם למרות רוממותה על לשונם .

טחנות המשפט טוחנות לאט וקמח בהם מעט .
_new_ הוספת תגובה



הסכם אוסלו היה הסכם מצויין
יוסלה  (יום שני, 25/02/2008 שעה 4:48)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה שהחלטת לעמוד על הראש
לא אומר שהמציאות השתנתה.

רוב הציבור בישראל רוצה בשלום.
רוב הציבור בישראל (ובעולם) מכיר בבעלות
של הפלסטינים על שטחי עזה יהודה ושומרון.

רק עירן בשלו: השטחים שלנו, ותמיד היו.
זה לא בדיוק שקר, אך זה בהחלט מעלה את האפשרות
של מצב הזייתי עם סיבוכים.
_new_ הוספת תגובה



הסכם אוסלו היה הסכם מצויין לפלסטינים .
אריה עירן (יום שני, 25/02/2008 שעה 4:53)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם אני רוצה שלום .
הבעיה היא ''מה זה שלום'' ?
ניר שכותרתו ''הסכם שלום'' אינו שלום .
הקמת מדינה שיעדה השמדת המדינה שלי , אינו שלום .
הודנא , זה לא שלום .
קורייש אינו שלום .
_new_ הוספת תגובה



הסכם אוסלו היה הסכם מצויין לפלסטינים .
יוסלה  (יום שני, 25/02/2008 שעה 5:09)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בא לך לחשוב על ''מה זה שלום''?

קח פסק זמן, ותחשוב.
אך אצלך אין אינטרוספקציה,
הכל תלוי בחוץ.
זילות המחשבה,
זילות המילים עצמן.

לא יזיק לך לחשוב על 'מה זה שלום'.
אך מדוע לערב את כולנו. יש לנו דברים
יותר מעניינים לעשות מאשר להיות
שותפים לשאלות ריטוריות מתחכמות.

בפעם הבאה שיתחשק לך לכתוב תגובה,
ספור עד עשר, וקח נשימה עמוקה,
ואולי במקום להטריד את העולם בהגיגיך
תצא להליכה מזורזת של לפנות בוקר.

והצעה לכיוון מחשבה:
'שלום' קשור למה שרוצים שיהיה,
ולא למה שהיה קיים בעבר.

לכן כל הדברת על עובדות מיותרת.
_new_ הוספת תגובה



הסכם אוסלו היה הסכם מצויין לפלסטינים .
אריה עירן (יום שני, 25/02/2008 שעה 6:49)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני יודע טוב מאד מה זה שלום .
ואני לא חייב לשתף אותך בדעתי , נגד רצונך .
הערבים בכלל והפלסטינים במיוחד חייבים לדעת מה זה ''שלום'' על פי הפרשנות שלי-שלנו .
הפרשנות הערבית ל ''שלום'' איננה מקובלת עלי . והישראלים לא מקבלים אותה כאשר היא גלויה וברורה .
אתה עוסק בניסיון לאשליה . אתה תומך בהסדר מדיני שבו הפלסטינים יקבלו מדינה בשטחים שאנחנו נפנה ואנחנו נקבל . . . מה בעצם נקבל ?
הרי לא נקבל שלום . כמו שלא קיבלנו שלום , בעקבות הסכם השלום עם מצרים ולא קיבלנו שלום בעקבות הסכם השלום עם ירדן .
למרות הסכמי שלום אלה אין שלום בין ישראל ומצרים או ישראל וירדן .
כך גם לא יהיה שלום בינינו והפלסטינים , כי אנחנו לא מתכוונים לאותו מצב של שלום .
_new_ הוספת תגובה



[•] זיהום אוויר בשטחים
יוסלה  (יום ראשון, 24/02/2008 שעה 3:53) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קטע מכתבה של מירון רפפורט ב'הארץ' היום:

''יותר מ-‏20 מפגינים נפצעו ביום שישי מירי כדורי גומי ורימוני גז של חיילי צה''ל בהפגנה נגד גדר ההפרדה בבילעין בה משתתתפים יותר מאלף בני אדם. דובר צה''ל מסר כי חייל אחד נפצע מפגיעת אבן וכי לא ידוע לו על פצועים בקרב המפגינים''.
_new_ הוספת תגובה



[•] זיהום אוויר בשטחים
soria (יום ראשון, 24/02/2008 שעה 9:15)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה חשבו אלו שהפגיו כי צה''ל מחלק סוכריות ? בכל עבודה יש סיכון מקצועי ! כנ''ל גם בהפגנה אני רואה הפגנה כחלטורה מקצוע מהצד וכל אחד והסיבה שלו להפגין אחד מפגין בעד ההומואים שני מפגין בעד שדרות השלישי מפגין בעד חופש הדיבור ויש גם כאלה שמפגינים בכדי לעצור את השיעמום ויש כאלה בגלל שהחברה מפגינים אז יאללה בכלל הפגנות זה בלוף אחד גדול .
_new_ הוספת תגובה



[•] זיהום אוויר בשטחים
לוי (יום ראשון, 24/02/2008 שעה 16:52)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאשר שרון גרש את היהודים מגוש קטיף וצפון השומרון המשטרה החוליגנית עצרה אוטובוסים בקרית שמונה ולקחה מהנהגים את המפתחות 200 קמ מהיעד . באישור הבגץ האנטישמי ושאר החוליגנים האנטישמיים .
במקרה של בילעין מכיוון שמדוברי בשונאי ישראל אנטישמיים האוטובוסים יוצאים מתל אביב ואף שוטר לא עוצר אותם .
אות כבוד לחוליגניות האנטישמית הישראלית .
_new_ הוספת תגובה



סערה מוסרית
יענקלה (יום ראשון, 24/02/2008 שעה 16:56)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא רק .
החל מהפגנות נגד הסכם אוסלו- בשנת 1992-4
זו היתה שיטתה של המשטרה.
לעצור את האוטוביסים בדרכם ליעד ולבטל את זכות ההפגנה של אנשי הימין.
אם היו עוצרים את האוטובוסים של השמאלנים היתה קמה סערה מוסרית בתקשורת.
כל ערוצי הטלויזיה והרדיו היו עוסקים שבועיים בנושא.
_new_ הוספת תגובה



סערה מוסרית
לוי (יום ראשון, 24/02/2008 שעה 16:58)
בתשובה ליענקלה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא אשר אמרתי אנטישמיות ישראלית לעילא ולעילא .
_new_ הוספת תגובה



למה צימאון דם, למה?
מיכאל שרון (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 2:33) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה צימאון דם, למה? בתאונות נהרגים 60 בחודש, בשדרות 2 לשנה בקושי.

ליבי עם העיר הזאת, אך לא מגזימים? התקשורת עוסקת בהרחבה בכל פצוע שנישרט בכתף, מגדירה אותו כ''פצוע קשה'', (היום, ה-‏25 פברואר) בשביל אח''כ לספר שבניתוח ''ניצלה היד שלו מקטיעה'', בקיצור - יישראבלוף.

למה? אולי להסיח את הדעת מכך שהערך הראלי של השקל ירד מ-‏10 שקל ל-‏7 שקל כוח קנייה בשנה וחצי האחרונה, בלי שניתנה תוספת יוקר. המזון ומוצרי בסיס הוא עיקר סל הצריכה של 80 אחוז מהאזרחים. כל בנקאי יספר לך על ''עיוות גדול בחישוב המדד'', ויוסיף, ''הכל פוליטיקה''.

צ'מע, לי לא ימכרו שדרות ושוב שדרות, בלי סוף, בתקשורת, לפי תדרוך מלמעלה, של עורכי התוכניות שנותנים להם אתנן של 50 60 אלף שקל בחודש. ולפני יומיים הם הירביצו לפי תכתיב מלמעלה כתבה על משפחה עם 4 ילדים, שתי מכוניות ועוזרת שחיים ברווחה מ-‏11 אלף... זה שלא רוצים לשלם תוספת יוקר ועוד אמיתית אמרנו?

דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

ישראבלוף. והימין משחק על זה, תופס טרמפ, מבין טוב מאד שהעני מסתמם באופיום של מוות לערבים ולשמאלנים, לזיין את עזה, ושוכח מהלחם, היידה שרה היידה, יאללה ביתר יאללה.
_new_ הוספת תגובה



למה צימאון דם, למה?
לוי (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 4:51)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני שמח שאימצת את מטבע הלשון
ישראבלוף
מטבע זו מתאימה במיוחד לדוחות של שלום עכשיו , בצלם , הבגץ וכו' .
_new_ הוספת תגובה



[•] למה צימאון דם, למה?
צדק (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 7:01)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אז מה כוונתך בדיוק חכם שלי
מושה (יום שישי, 29/02/2008 שעה 15:25)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שניתן לפלסטינים לרצוח איזה 100 ישראלים ואז תהיה לנו סיבה אמיתית וטובה להיכנס בהם?

אתה חושב שזה לא טימטום?

כל קסאם או גראד חייבים להירשם כאילו פגעו ביהודי. לא צריך פגיעה אמיתית. ובעבור השיגור הראשון היינו צריכים למחוק שכונת פחונים בעזה.

אז עזה לא היה משגרת קסאם שני.
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
יוסלה  (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 7:59) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לוי כותב:
''ישראבלוף
מטבע זו מתאימה במיוחד לדוחות של שלום עכשיו , בצלם , הבגץ וכו' .''

ובכן לידיעת לוי,
שלום עכשיו ו'בצלם' עושים עבודת קודש
באיסוף מדויק של נתונים המאפשרים
לישראלים לדעת מה באמת קורה בשטחים.

זה לא מקרה שהדיווחים של תחקירנים של
'בצלם' מקובלים על בתי המשפט בישראל
כעדות מהימנה.

זה גם לא מקרה ש'בצלם' שנואים על המתנחלים
בשטחים, היות והם חושפים פעם אחר פעם את
הפשעים שהמתנחלים מבצעים בחסות החשיכה
והצבא.

עבור לוי, המשפטן הדגול, שגם את ענייני ביתו
לא תמיד מצליח לסדר, שופטי בית המשפט העליון
הם העבריינים. משפטנים ידועים שכל מלאכתם
בבירור מקרים עקרוניים ואחרים שלוי רק היה חולם
שיתנו לו לטפל בהם. נמאס לשמוע ...
מקללים את אנשי המקצוע המשובחים שיש לנו בבית
המשפט העליון.

עכשיו 'צדק' משתמש בגלאי האנטישמים של לוי.
זה עלוב ומעליב שמי שמכנה עצמו 'צדק'
(ביוהרה לא קטנה) לא מסוגל להבין עקרונות משפט
הכי בסיסיים. אצלו הכל או מלחמה או ימות המשיח,
- כל 'ערבי' אוייב, וכל יהודי שאינו מסכים לדעתו
'אנטישמי'. זו ממש רמה של כתה ב'.
וגם אם היה 'צדק' בא לדבר בפני ילדים בכתה ב',
היו צוחקים ממנו. דבריו לא רק שהם עלובים ומעליבים
את הדובר עצמו, הם גם חסרי כל הגיון.

זיהום האוויר ממשיך בדברי הנאצה של לוי ו'צדק'.
-עננה של סרחון גזעני מתפשטת באתר.
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
יוסלה  (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 9:02)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• קרא את כללי המערכת: לא יתקיים דיון במדיניות המערכת... נהג על פי הכללים הללו.]
_new_ הוספת תגובה



[•]
יוסלה  (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 9:17)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• קרא את כללי המערכת: לא יתקיים דיון במדיניות המערכת... נהג על פי הכללים הללו.]

בברכת חברים,
יוסלה זוננשיין
_new_ הוספת תגובה



[•] חידוד
יוסלה  (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 10:35)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יחזקאל, יענקלה ואריה
עלו לטיסה של לופטהנזה לטורונטו
עם עצירה בפרנקפורט.

בפרנקפורט עלו למטוס צדק בייגלה
ולוי. כשהמטוס הגיע לשדה התעופה
בטורונטו, עלו למטוס גם חזי, אבי ויובל.

בדרך בחזרה שוב עצר המטוס בפרנקפורט
והפעם עלו למטוס אהרון, ישראל ובועז.

כאשר נחת המטוס סוף-סוף בתל-אביב
עלו אליו גם בנימין, אריאל, ואהוד.

סוף
_new_ הוספת תגובה



[•] חידוד
אריה עירן (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 10:41)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על המשאית למצרים עלו מוחמד, מחמוד, אחמד וחמיד , איתם עלו נשותיהם פטמה , פטימה , נעימה ,זוהירה , עליא , מפתוחה ונפוחה .
בקהיר ירדו כולם והמשאית חזרה ריקה .
_new_ הוספת תגובה



[•] המועצה לאמצעי מניעה
יוסלה  (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 11:02)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה עלה בגורלה של ההתנצלות
בפני ענבל בר-און?

הדבר האחרון ששמענו מעירן בעניין,
זה שגברת בר-און אשמה בכך
שהוא תקף אותה.
_new_ הוספת תגובה



[•] המועצה לאמצעי מניעה
יוסלה (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 12:42)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה עלה בגורל יוסלה
מה עם המוסר של יוסלה
איזה שלום מוכר יוסלה
יוסלה המגן על ענבל בראון
אביר דה לה שמטה
פזמונאי ללא חרוזים
טיפש ללא מעצורים
אם זבל היה כסף
יוסלה היה מיליונר
_new_ הוספת תגובה



[•] המועצה לאמצעי מניעה
יוסלה  (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 12:53)
בתשובה ליוסלה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההטפה הממושכת לריבוי הילודה בקרב
היהודים אולי לא השפיעה,
אך באתר זה גרם, כך נראה, לריבוי ה'יוסלה'.
_new_ הוספת תגובה



[•] חידוד
אלכסנדר מאן (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 12:37)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה הקשר לפרנקפורט?
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
לוי (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 16:47)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בית המשפט העליון בהנהגתו של אהרון ברק הפך למפלגה פוליטית .
כל מי שרצה להתקדם במערכת המשפטית החוליגנית יישר קו עם אהרון ברק . כך השופטים , כך בפרקליטות וכך היועצים המשפטיים הממשלתיים .
מסיבה זו הפוסטמות בפרקליטות תפרו תיקים לכל מי שנראה להם כמאיים על מפלגת השילטון הבגצי .
כתוצאה ממגמה זו מערכת המשפט הישראלית התמוטטה . 12000 תיקים בשנה בבית המשפט העליון . תיק לכל 2 אזרחים בוגרים בשנה . מכיוון שהמערכת המשפטית אינה יכולה לעמוד בעומס נערכות אין סוף עיסקות טיעון אשר אינן אלא עסקות בין מפיונרים . אנשים מודים בעברות שלא עשו כי אין להם כסף לשלם לעורכי דין . נאשמים כבדים שוכרים עורכי דין כבדים . השופטים מבינים שהם יהיו תקועים עם המשפט שנים ארוכות וכדי להפטר מן הצרה מסכימים לעסקות הטיעון המפוקפקות .
יש לי עוד הרבה מה להגיד אבל איני רואה טעם בהטרחת חברי הפורום .
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
יוסלה  (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 21:08)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העובדה שבית המשפט העליון נאלץ לעמוד בפרץ
ולדון בבעיות כגון תוואי גדר ההפרדה וגניבת הקרקעות
בשטחים, לא מצביעה על אי-תקינות השפיטה
אלא על הרקבון המוסרי המערכתי בישראל
והפיכתה של הכנסת ל'מכון לחקיקה פרטית'.

הבעיות הכלליות של מערכת המשפט בישראל
(עומס יתר, שפיטת יתר, מחסור בשופטים ובתי
משפט) אינן מיוחדות לבית המשפט העליון.

השחיתות קיימת בבית המשפט המחוזי בירושלים
למשל, שם הדיונים במקרים של פלסטינים תושבי
הגדה, הם בגדר חותמת גומי בשירות השב''כ.

הבג''ץ הוא הערכאה האחרונה לתיקון העוולות שהמערכות
הצבאית והפוליטית בישראל מייצרות. למרבה הצער יש
הרבה כאלה. עכשיו פרידמן עובד ל'תיקון' הפעילות של
הבג''ץ כדי שהמשפח בשטחים יוכל לפרוח באין מפריע.

הסרחון ממשיך.
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
לוי (יום שלישי, 26/02/2008 שעה 21:48)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבעיה עם בית המשפט העליון היא שאהרון ברק החליט לא לעסוק בשפיטה אלא להיות מנכ''ל המדינה . השפיטה שעממה אותו . באמת עבודה משעממת לשמוע פטפוטים אין סופיים של עורכי דין לקרוא מאות, אלפי ועשרות אלפי פרוטוקולים וטענות . גם אני הייתי מחפש פרנסה אחרת יותר יצרתית.
ברק החליט לאפשר מעמד לכל אחד פרט לאחדים למשל, הכנסת , השרים ,פוקציונרים ציבוריים שונים אותם הוא הכריח להיות מיוצגים ע''י הרועץ המשפטי לממשלה . היועץ המשפטי כבר הבין מה הוא צריך לעשות .
בית המשפט העליון בארה''ב מטפל ב-‏50 תיקים בשנה בית המשפט הישראלי ב-‏12000. באמת וירטואוזיות . ברק כמו כל דיקטטור ריכז הכל בידו ולא ביזר סמכויות .
בנוסף לכך הוא לא שפט לפי החוק אלא לפי דעת הציבור הנאור . במקביל החליט שהוא וחבר מריעיו יודעים מה חושב הציבור הנאור יש להם איזה חיישן בבטן שלאף אחד אחר אין כזה לכן הם לא מחויבים לברר מה דעתו של הציבור הנאור . כמו כן הוא החליט מהוא ''מידתי'' . אין פרוטוקולים ואין גבול להשתלחות השופטים החוליגנים .
מספיק לתגובה אחת . יש לי גם פעילויות אחרות .
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
יוסלה  (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 3:13)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הודעה חשובה לשונאי ברק:
ברק כבר פרש מבית המשפט העליון.

משמיציו עסוקים כיום בחיסול מעמדו של
בית המשפט העליון כערכאה עליונה לשמירה
על חוקי היסוד של ישראל ופרשנותם.

המתנחלים לא אוהבים שחושפים את גניבת האדמות בשטחים.
המנחלים והממשלה לא אוהבים שיש מי שאוסר עליהם
לירות ללא אבחנה באזרחים פלסטינים.

אין פלא לכן שהמתנחלים והממשלה
לא אוהבים את הבג''ץ.

ובפינוי ההתנחלויות ננוחם.
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
לוי (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 4:38)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמת ןיציב ברק יצא לגמלאות והשאיר אחריו את ערימת הזבל שאסף וטיפח .
אם מי שהוא חושב שגנבו לו או שדדו אותו, הסדר המקובל הוא להגיש תביעה בבית משפט השלום או המחוזי .
שלום עכשיו ושאר אנטישמים אשר התידדו עם ברק קלטו את הרמזים אשר שלח להם שכדאי להם לפנות אליו והוא יטפל בענין .
אם יפנו לבתי המשפט התחתונים אין לו שליטה מוחלטת עליהם ויכולות להגרם תקלות וסחבת . חוץ מזה הוא לא יבדוק בקפדנות את ההצהרוה השקריות שלהם ושל עדי השקר שלהם .
הגברת הראשונה בבגץ נשארה יתומה ללא הבוס ופנתה לעזרתו של משרת הפריץ בוש .
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
יוסלה  (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 5:25)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רוב האדמות בשטחים שעליהן הוקמו ישובים יהודיים,
נגנבו על ידי מתנחלים או באי כוחה של ממשלת ישראל
מבעליהם הפלסטינים החוקיים. גם 'אדמות מדינה' לא נועדו
מלכתילה ליישוב יהודים, כי זה נוגד את החוק הבינלאומי
ואת החלטות האו''ם.

אפשר לתרץ הרבה דברים באהבת הארץ,
אך גניבה לאור יום ובחסות ממשלה וצבא,
זה מעמיד את כל המשפט היהודי והרבנים הפוסקים
בסימן שאלה.
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
לוי (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 12:24)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האדמות נשדדו ע''י הערבים והוחזרו במיעוטן ליהודים .
_new_ הוספת תגובה



[•] החוק הבינלאומי והחלטות האום .
סתם אחד (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 18:03)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נתחיל בשאלה פשוטה :
איזה חוק בינלאומי ? '''אדמות מדינה' לא נועדו מלכתילה ליישוב יהודים, כי זה נוגד את החוק הבינלאומי'' .
אחרי שנברר את זה תראה לי את החלטות האום .
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
יוסלה  (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 5:45)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בחודש נומבר 2006 נורו 12 פגזים על בית חאנון.
מהירי נהרגו 21 פלסטינים וכ-‏40 נפצעו, מהם 10 קשה.

הפרקליט הצבאי הראשי הודיע שהאזרחים הפלסטינים נהרגו
בשל תקלה טכנית שהביאה לטעות בטיווח הארטילריה.

הפרקליט הצבאי הראשי קבע כי התנהגותם של הנוגעים בדבר
לא היתה תוצאה של רשלנות חמורה או ממשית שיש בה כדי להצדיק
ענישה.

מספר ההרוגים רק באירוע זה עולה בהרבה על כל ההרוגים מירי
קסאמים מאז תחילתו, אך לציבור בישראל זה נראה נורמאלי, ועוברים על
'תקלות' ממין זה לסדר היום. וכתמיד, אין איש אחראי למעשה.

זוהי עוד החלטה מפוארת שמביישת את את הפרקליטות הצבאית,
ומזכירה לנו מדוע לבג''ץ יש תפקיד מורחב בישראל של היום - המערכת
המשפטיות בצבא ובמחוזיים פניה כפני הדור, הכל פוליטיקה וכולם
מיישרים קו עם מדיניות הצבא והממשלה המפלה את התושבים הפלסטינים
ומתעמרת בהם.

אם לוי כל כך רוצה את השטחים, שיילחם עבור מעמד משפטי זהה
לכל התושבים, גם בשטחים. אך את זה איננו רוצה בשום פנים ואופן,
כי אז ידידיו ובני משפחתו ייאלצו כנראה להחזיר את הרכוש.
_new_ הוספת תגובה



צריך להעמיד לדין את היורים
צדק (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 7:15)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

21 הרוגים בלבד מ-‏12 פגזים זוהי רמת מקצוענות ירודה ביותר.
בישוב צפוף אמורים להרוג הרבה יותר עבור הוצאה כספית גבוהה כזו.

יש להפציץ את הנאצים הערבים כפי שהפציצו בעלות הברית את הנאצים הגרמנים, בפצצות תבעירה.
_new_ הוספת תגובה



צריך להעמיד לדין את זה המכנה עצמו ביוהרה רבה 'צדק'
יוסלה  (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 7:56)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במקרה הזה נהרגו שבשל 'טעות טכנית'
21 אזרחים, ואיש בצבא אינו טוען שהיה להם איזשהו
קשר לפעילות עויינת.

'צדק' נשמע כמו חולה רוח,
'נאצים ערבים', צריך להפציץ אותם, וכו'. הרי אין קשר בכלל
בין מה שקרה לבין הקישקושים הגזעניים שלך.

וזה עוד קורא לעצמו יהודי.
_new_ הוספת תגובה



צריך להעמיד לדין את התומכים בנאצים הערבים.
צדק (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 8:22)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במלחמה כמו במלחמה, טעויות, שמעויות, זיבולי מוח.
האויב סובל, נהרג, נפצע, כך צריך להיות, כך ראוי, ואין שום טעות..
אם יש בעיה טכנית, מטפלים בה ברמה המקצועית בלבד.
אבידות האויב אינן נושא לדיון ערכי או להבעת צער כלשהי.
ככל שירבו אבידותיו וסיבלו כך תתקצר המלחמה ויתמעטו האבידות שלנו. וזה הדבר היחיד החשוב.
_new_ הוספת תגובה



תגובת יתר או WAE VICTIS .
יוסלה (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 7:27)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קורה לעיתים שבמריבה ככל שמכה המנצח את המנוצח ממשיך זה לקרא תיגר על המנצח . מעשה כזה היה לאחר ניצחון הגאלים על הרומאים . האחרונים התמרמרו על זיוף שקילת זהב כפיצוי לגאלים ומנהיג הגאלים הוסיף את חרבו כתוספת ואמר wae victis כלומר אבוי למנוצחים . הרומאים שתקו .
מרצועת עזה יורים על שדרות ועוטף עזה קאסמים ופצמ''רם . לצערו של יוסלה מעט יהודים נהרגו . לצערו של יוסלה נהרגו יותר פלסטינים מתגובת ישראל מאשר יהודים מהירי הערבי .
הפלסטינים נזרקו ממושבם בנאכבה שלהם . הם ניסו כמה פעמים לבטל בלחימה את תוצאות הפסדם ונכשלו . הפלסטינים ''על הקרקע'' ועדין משתדלים למרות חולשתם להגיב בלחימה . מסיבות שלא ארחיב אותן כעת הם סבורים שעליהם להמשיך בהתגרות נגד ישראל אבל היא חלשת עוצמה ומועטת תוצאות .
להתגרות זו ראוי לומר wae victis . אבוי למנוצחים . אם תנהגו כמנוצחים נפסיק להכות בכם . אם תמשיכו בהתגרות תמשיכו לסבול .
_new_ הוספת תגובה



תגובת יתר או WAE VICTIS ??
יוסלה  (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 7:49)
בתשובה ליוסלה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אתה בוחר להשתמש בשם 'יוסלה',
אז לפחות תסתיר קצת את זהותך כאריה עירן.

לפני מספר ימים כתבת:

WAE VICTIS
אריה עירן (יום ראשון, 17/02/2008 שעה 5:08)
בתשובה ליוסלה

ויוסלה אז כבר תיקן לך את השיבוש בלטינית ל- VAE VICTIS

עכשיו הינך כותב בשם יוסלה תגובות ארוכות ומבולבלות,
וכמובן תוך שימוש באותו שיבוש של הלטינית.

אריה עירן,
עד כמה הינך מוכן להפוך לבדיחת האתר?
_new_ הוספת תגובה



תגובת יתר או WAE VICTIS
אחמד הקטן (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 9:02)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במקום לדאוג לכתיב השגוי מוטב שתדאג לערביי עזה . אנחנו סובלים . אנחנו רוצים לירות קסאמים והיהודים המאג'נונים יורים עלינו חזרה . תנו לנו להפציץ את שדרות בשקט . תפסיקו לזרוק עלינו פצצות . רחמנות עלינו , ערבים נהרגים . עד מתי ? איפה הצדק ? בקושי הרגנו יהודים , תנו לנו צ'אנס להרוג עוד כמה . אל תהיו כאלה .
_new_ הוספת תגובה



אוי וויי, זה שוב עירן 
יוסלה  (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 9:31)
בתשובה לאחמד הקטן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עוד תגובה מג'נונה מאריה עירן.

מה קרה? קמת היום על צד שמאל?

קודם אתה כותב בתור 'יוסלה', אחר כך בתור 'אתם יודעים מי',
ועכשיו בתור 'אחמד ה''קטן'?
צריך קצת דמיון כדי להמציא דמויות ולהשתמש בזהויות שאולות.
זה מצריך שאר רוח, והיכולת להעמיד עצמך במקומם של אחרים.

אתה כל הזמן מנסה לשכנע אותנו שצריך להכנס 'בהם'.
היכן היית ארבעים שנה, בתאילנד? כבר ארבעים שנה אנחנו נכנסים
בתושבי השטחים וזה עדיין לא הביא לתוצאות. עוד ארבעים שנה?
_new_ הוספת תגובה



יוסלה הרמוס כאסקופה .
גדול עליך (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 12:40)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשיטות שלי כבר הייתה לפלסטינים מדינה משלהם , ממזרח לירדן . תושבי עזה היו אזרחים מצרים ורצועת עזה הייתה , חבל עזה .
לא דרושים לזה 40 שנה אלא מדיניות ונחישות .
לא צריך להכנס בהם . זה הסיגנון שלך . צריך לעודד אותם להגר עם פיצוי תמורת פינוי .
_new_ הוספת תגובה



אוי וויי, זה שוב עירן 
סלמה ניסן (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 18:02)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא כותב בשום ניק שהוא אחר וזה הניק שלי ואיתו הגעתי לכאן. ובסך הכל יש לומר שאתה מקשקש ואתה לא יודע איפה אתה חי. לקפוץ בית תל אביב לבילעין זה לא עושה אותך למבין גדול יותר את הפלסטינים. אחמד הקטן בא לומר שאתה מבין קטן בערבים.
_new_ הוספת תגובה



עמיש ידידי הנכבד, תראה
סתם אחד (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 12:02)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

21 הערבים נהרגו בגלל טעות המצערת של צה''ל שנבעה מפעילות יזומה ומהחלטה נכוחה של הטרור האסלאמי המושחת.
כלומר, אם הטרור לא היה פועל צה''ל לא היה מתגונן ומגיב וה-‏21 לא היו נהרגים.
צא ולמד, אם אין טרור אין הרוגים.
יש טרור, יש הרוגים משני הצדדים,
כל צד מנסה להנמיך את כמות נפגעיו
ולפגוע בצד השני יותר.... צה''ל משתדל
לפגוע בטרוריסטים, והטרוריסטים מנסים
לפגוע בכל יהודי באשר הוא.

לכן מבחינה משפטים ומוסרית האשמה מונחת על מחוללי הטרור ולא על המגיבים באין ברירה. מעבר לכך, אינני מצפה מהפלסטינים שידרשו מאיתנו להכיר באשמתנו במות ה21 הפלסטינים בשעה שהם מראש מכוונים להרוג כמה שיותר יהודים.

אני חושב שאפילו אין טעם שישראל תקשקש דברים על החמאס בעניין הזה ועלינו להכריז על אחריות החמאס להרוגים היהודים והערבים. אם הפתח היה שולט שם אולי הייתי מסכים לפצות את משפחות הנפגעים בלי לקחת אשמה על עצמי, בכ-‏10,000 ש''ח על כל הרוג. זה ''שוויו'' בערך של הרוג יהודי שמקבלת משפחת המתאבד על חיסול יהודים.
_new_ הוספת תגובה



ניצחת את החיזבאללה? מצרים? את העולם הערבי? את הקהילה הבינ''ל?
מיכאל שרון (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 7:56)
בתשובה ליוסלה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בנתיים אתה החלש, שמשמיע יבבות של חזק, ואפילו לא יודע להשתמש היטב במערכות נשק שקיבל כשנור. שמדינתו מוגדרת כמושחתת, שהישגי הנוער בה ירודים. מוטב שתסיק את המסקנות במקום לעבוד עם הפה.
_new_ הוספת תגובה



האם זה עירן מתחזה לשרון, או שרון שעונה לעירן שהתחזה ליוסלה?
יוסלה   (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 8:02)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עכשיו אריה עירן כותב גם בתור מכאל שרון?
אני מקווה, אריה, שכל התרגילים האלה לא יבלבלו אותך סופית
ושלא תגמור באישפוז.
_new_ הוספת תגובה



האם זה עירן מתחזה לשרון, או שרון שעונה לעירן שהתחזה ליוסלה?
סלמה ניסן (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 18:05)
בתשובה ליוסלה  
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה כנראה פראנואיד. אני גם לא אריה עירן ולא מיכאל שרון. כנראה שאתה נכנס לסערת נפש שמסיטה את שיכלך משאלה וראשך חובט בחומה. אני ממליץ לך שתשמור יותר על עצמך ותתייחס אלי כשתה מתייחס אלי ואל תמציא טיעונים כאילו אני עירן או שרון. בקצב הזה עוד נאשפז אותך.
_new_ הוספת תגובה



תתרגל לזה
לחמניה חמה (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 20:55)
בתשובה לסלמה ניסן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פראנויה של שמאלנים.
_new_ הוספת תגובה



זו בעיה פסיכולוגית אחרת
צדק (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 10:16)
בתשובה ללחמניה חמה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדם שהוא גנב חושד שכולם גנבים, מי שהוא נוכל חושד שכולם נוכלים.
התחזות היא תופעה נפוצה אצל שמאלנים בכל הפורומים,
לכן השמאלני חושב שגם הימניים מתחזים. הוא חושד גם בכשרים.

הם לא מכירים את האפשרות שקיימים אנשים ישרים.
_new_ הוספת תגובה



התחזות תופעה נפוצה בימין
דוד סיון (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 11:21)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאשר אדם מתחזה מאשים את כולם בהתחזות הוא מזכיר שנוכל מאשים אחרים בנוכלות ללא ביסוס.
התחזות מהסוג הזה היא תופעה נפוצה אצל ימנונים בכל הפורומים.
הימנון מהסוג הזה לא מתבייש לטעון בלי לבדוק שגם השמאליים מתחזים - כרגיל הוא חושד בכשרים.

חוץ מתופעת ההתחזות הנרחבת הימנון מהסוג הזה מסתתר תחת כינויים כדי לגדף, לשקר ולהפיץ דמגוגיה. הוא גם מצהיר בראש חוצות שזו מטרתו.
_new_ הוספת תגובה



[•] מיקי ידידי,
סלמה ניסן (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 12:06)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם כי מה שאנחנו מקבלים מאריקה אינו שנור ולא מתקרב לשנור ואפילו לא מריח שנור. כמו שמדינתנו אינה מושחתת כלל גם אם אתה קובע זאת בנחרצות מיותרת. וגם הישגי הנוער שלנו אינם ירודים כלל למרות הכל.

שיהיה לך פה נעים ולשון חלקלקה להמשך
_new_ הוספת תגובה



לשוני אמינה, נאמנה, מים חיים של אמת להמונים. מול לשון מדמנה,
מיכאל שרון (יום רביעי, 27/02/2008 שעה 22:22)
בתשובה לסלמה ניסן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צחנה, וצימאון דמים.

לשוני אמינה, נאמנה, מים חיים של אמת להמונים.
מול לשון מדמנה, צחנה, ותאוות דמים.

מיכאל שרון אינו ידידך, ורואה בך שאיש שקר וליסטום.

הוא לא ''מיקי'' בשבילך, אלא, כן אדוני.
_new_ הוספת תגובה



האם אתה קורא לעצמך ברצינות ''אדוני''?
לחמניה חמה (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 8:50)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא חושב שאתה הולך צעד אחד גדול קדימה מדי ??? !!!
_new_ הוספת תגובה



[•] הסרחון ממשיך
לוי (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 12:27)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ירי מתוך מתקנים אזרחיים הוא פשע מלחמה .
יש להעמיד לדין את אלה אשר בצעו את פשע המלחמה דהינו המחבלים מהחמס .
_new_ הוספת תגובה



קראו קטע מדהים ומשכר: יום הדין כניצחון הציונות הימנית. ופרשנות
מיכאל שרון (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 0:25) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עופר בינשטוק: היום שאחרי הפצצה האיראנית

פרשנות

האם הטקסט הזה נכתב על ידי גורם ביטחוני כלשהו?

החומר הזה מבליט את נושא העוצמה הגרעינית הישראלית כנשק יום הדין לעולם כולו, בהנחת התרחיש הגרוע ביותר - שהאנטישמיות חובקת עולם. אופקיו - השואה.

הקריאה כאן, עלי להודות, משכרת, נוסחת תחושת עוצמה. לפתע היבנתי כיצד המונים מדוכאים, יכולים לשכוח מכל דבר, כאשר מעוררים בהם דחף קמאי של עוצמה אולטימטיבית. זו לוגיקה אסכטולוגית - כאילו מתאריך מסויים ואילך, לא נדע עוד סבל, הכל יהיה טהור ונקי. ניצחון אישי אולטימטיבי שלי ושלך ושל כולם באומה. זה השיכרון שבעוצמת הכוח הפיזי.

שוב אנו חוזרים לדילמה העתיקה: ישוע או בראבאס. גאולה באמצעות הכוח הפיזי, או גאולה באמצעות מזעור השטניות הכוללת הקרבת קורבנות, אדם את רעהו בתוך אותה חברה עצמה.

קראו זאת, http://www.faz.co.il/reply?id=4733&rep=111654&am... ותבינו שגם תאולוגיה, בסוגיות קצה הנוגעות לגבולות הניסיון האנושי, עשוייה להיות רלוונטית.

כשאני קורא קטע זה, מצטייר לי די בברור, שעניין ואנונו, התרחש לפחות בידיעה מלאה ותוך הכוונה דקה של המוסד.

ההרתעה האולטימטיבית זה שם המשחק כאן. אך הכשלים ברורים - יצירת אילוצים מלאכותיים. למה, רק 6 פצצות אטום, ולא עשרות פצצות מימן וניטרון המוטלות על ישראל? הרי המימן קיים מאז 1951 דומני, 57 שנה, ופותח בטכנולוגיה מיושנת ביותר, והאטום קיים מזה 64 שנה. לדעתי אין זו בעייה כיום להצטייד בנשק מימני ואטומי, ולו רק משום שמדינות בחבר העמים ימכרו זאת עבור מטבע קשה, אלא שקיים מעין הסכם מובלע, או סוג של מאזן אימים תוך איום על חיי מנהיגים, לטובת תחושת היציבות שבכלכלה הגלובאלית לא לפרסם זאת.
_new_ הוספת תגובה



זה טקסט אידיוטי ולכן הוא לא נכתב על ידי גורם בטחוני כלשהו
לחמניה חמה (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 8:57)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחרי התקפה גרעינית עלינו לא יתנהלו הדברים כפי שכתוב. ''המפקד קרא לחיילים למסדר והציג לפניהם... '' מה זה הקישקוש הזה?

אכן הקריאה הזאת משקרת אותך כמו שישוע הנוצרי משקר אותך.

בנשק שאתה מצטייד בו כנגד עצמך בהחלט שלא צריך שום נשק גרעיני.

רק חבל שאתה מסתמך על כל תיאוריות הפוחלץ שלך על רשימה מקרית של בלוגר חרד שלא מבין כל כך בעניין בו הוא כותב. אין לך יסודות איתנים יותר של אמונה?

התיתן לעופר בינשטוק ולישוע לנהל לך את חייך?

האם כבר הקמת את כנסיית 'ישוע את בינשטוק' ?
_new_ הוספת תגובה



השם בינשטוק כבר קורץ לקורא: בין (הבין) + שתוק
מיכאל שרון (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 13:17)
בתשובה ללחמניה חמה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דווקא לאנשי מערכת הביטחון יש שתיקים (סליחה, שטיקים) כאלה...
_new_ הוספת תגובה



להלן עוד שטיק של בינשטוק חובב הפיטריות: הפטרייה המיסתורית
מיכאל שרון (יום חמישי, 28/02/2008 שעה 13:28)
בתשובה ללחמניה חמה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מתחכך במערכת, בוא נאמר. עיסקות איתה, הפניית אנשים לשרותיו תמורת משהו למישהו שם, לתחושתי, דברים כאלה.

השם אגב לא כה נדיר.
_new_ הוספת תגובה



להלן עוד שטיק של בינשטוק חובב הפיטריות: הפטרייה המיסתורית
מושה (יום שישי, 29/02/2008 שעה 15:21)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עדיף היה שיותר תשתוק ותפסיק בשטיק
מאשר תפתח את פי קולמוסך,
כי אתה לא נשמע כל כך חכם.
_new_ הוספת תגובה



להלן עוד שטיק של בינשטוק חובב הפיטריות: הפטרייה המיסתורית
ציחא ציחא (יום שני, 03/03/2008 שעה 17:54)
בתשובה למושה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא באמת התנצר?
_new_ הוספת תגובה



להלן עוד שטיק של בינשטוק חובב הפיטריות: הפטרייה המיסתורית
אריה עירן (יום שני, 03/03/2008 שעה 18:00)
בתשובה לציחא ציחא
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא לא עבר טבילה , הוא ''רק'' אוהב את ישו והקדושים . כך כתב .
_new_ הוספת תגובה



איככככס, יהודי אוהב את ישו?
רמבו (יום רביעי, 05/03/2008 שעה 20:07)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה ממש מגעיל. ועוד לנשק לו את הצלב!!!!!!!!!!!!!!
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי