פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
שינוי מדיניות המערכת
המערכת (יום ראשון, 07/12/2008 שעה 8:01)


שינוי מדיניות המערכת



הפורום שלנו פתוח לכל מי שמעוניין להביע דעה בכל נושא שעולה על הפרק או לכתוב מאמרים שיפתחו דיון בנושא כזה. עד היום יכול היה משתתף לבחור לעצמו כינוי או להזדהות בשמו או אפילו להתחזות כמשתתף אחר. היו אפילו משתתפים שהחליפו זהות כדי ליצור תדמית שעמדתם נתמכת על ידי יותר משתתפים או כדי להציג דבר והיפוכו. כעת החלטנו להגביל את האפשרויות הללו.

כדי להירשם בזהות מסויימת על המשתתף לרשום את הזהות במקום המתאים ולציין את כתובת הדואר האלקטרוני שלו. מי שנרשם בזהות מסויימת וכלל את כתובת הדואר האלקטרוני שלו יהיה מוגן מפני מתחזים (אלא אם לא הצלחנו לסגור את כל הפרצות). תהליך הרישום לא יושלם ללא ציון כתובת הדואר האלקטרוני. למי שלא רוצה להשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלו אנחנו מוכנים להקצות כתובת משלנו. כדי לקבל כתובת משלנו על המשתתף לפנות אלינו באמצעות המייל. מי שלא ירשם או לא ישלים את הרישום כראוי, יהיה משתתף אנונימי – הכינוי שלו יהיה ''סתם אחד''.

כדי להירשם על המשתתף ללחוץ על ''שינוי'' בהמשך לשורה ''הנך מזוהה כאנונימי'' בעמוד הראשי (או על ''שינוי'' בעמוד כתיבת הודעה) ולפעול לפי ההוראות.

להזכירכם, מדיניות המערכת איננה נושא לדיון במסגרת הפורום. מי שיש לו טענות, עצות ועוד מוזמן פנות באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת editor@faz.co.il.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות
 
 



מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי