פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_523

שריד מפנה אצבע מאשימה
המערכת (יום חמישי, 04/07/2002 שעה 12:59)


תחנת גל''צ מדווחת כי יו''ר האופוזיציה, יוסי שריד, הפנה אצבע מאשימה אל הנשיא בוש ואל רה''מ שרון באחריות לדבר שכינה כ''אסון הומניטרי בשטחים'', ואף גרס כי תוצאות נאומו האחרון של הנשיא בוש עלולות להסתיים בכיבושם מחדש.

שריד אמר כי כיבוש מחדש יביא לעוני ולרעב, וקרא לארצות הברית, ישראל, אירופה והאו''ם לספק באופן מיידי מזון ותרופות לפלסטינאים בשטחים.

שריד גם רמז כי גרימת רעב היא דבר אשר עלול להיחשב ולהתפרש בימינו כפשע נגד האנושות, אשר עליו עלולים להיות נתבעים.

קישורים:
דווח גל''צ בנושא





http://www.faz.co.il/thread?rep=4462
איומי יוסי
אריה פרלמן (יום שישי, 05/07/2002 שעה 0:14)

להגיד שאין לי בעיה עם אנשי שמאל - יהיה זה שקר גס.

יש לי בעיה קשה מאוד: הם הרי אנשי שמאל...

אבל למען החתירה הכנה אל האמת ולמען שיפור מצבנו בכל התחומים - ראוי שיתקיים מגוון של רעיונות שונים ואף מנוגדים.

לעומת זאת - יש לי בעיה קשה פי כמה עם אנשי שמאל שחצנים, אטומים ובלתי-הגונים - כפי שמתגלה יוסי שריד - שלא כהרגלו אגב (התכוונתי לחוסר ההגינות, כי צנוע הוא לא היה מעולם).

לא היה מזיק למר שריד להתכנס מעט בביתו פנימה, ולעשות חשבון - תרתי-משמע, על האסון ההומניטרי שהביאו הוא וחבריו על עמם - בדמות מאות הרוגים ואלפי פצועים (או שמא טבח ביהודים מעולם לא נחשב לאסון הומנטרי בעולמו הרוחני והמוסרי של מר שריד?)

גם מאות ההרוגים ואלפי הפצועים הערביים - אם כי האחריות להם נופלת בראש ובראשונה על כתפי אש''ף - הרי שלא ניתן להתעלם כי ייסודה של הפתח-לנד על ידי ממשלת יצחק (''יומר''צ'') רבין המנוח - גרם באורח עקיף - אך ישיר - להתהוות המצב שהוביל למותם של המחבלים והאזרחים הערבים.

שלא לדבר על ניתוחיו המלומדים של עקיבא אלדר/דני רובינשטיין/גיא בכור על ההידרדרות הכלכלית התלולה שחלה במצבם של ערביי יש''ע מאז השלטת הכנופיה המושחתת עליה.

זכורים לרע איומיו של יוסי שריד להקפיא לאלתר את ביצוע ההסכם המחריד ההוא אם וכאשר יופר על-ידי אש''ף - איומים שכמובן לא מומשו.

והנה כעת, מתייצב שריד לצד שונאי ישראל הטיפוסיים (והרי למרות הכל - הוא איננו כזה) ומטיל על מדינת היהודים כתם נורא של ''הרעבה קולקטיבית''.

מדוע שלא ישנה את שמו מ''שריד'' ל''מחריד'' וחסל סדר?

http://www.faz.co.il/thread?rep=4484
גם שוטה הכפר צודק לפעמים.
Madog (יום שישי, 05/07/2002 שעה 5:19)
בתשובה לאריה פרלמן

כנראה שכל אדיוט יודע לעבוד בשיטת המקל והגזר.
רק מה זה אומר על מי שמתעלם ממנה?


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.