פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
צל''ש לבנימין נתניהו
אברהם בן-עזרא (יום ראשון, 04/01/2009 שעה 17:30)


צל''ש לבנימין נתניהו

ד''ר אינג' אברהם בן-עזרא



ראשית דבר עליי לומר:

מאשימים אותי במדור זה בכך שאני תומך בבנימין נתניהו, ואפילו מקבל בשל כך שכר או טובות הנאה במישרין או בעקיפין; לא היו דברים מעולם. כעצמאי (שעיקר עבודתי היא מול חברות פרטיות ופרטיים, בנושא ההנדסה האזרחית – ועל אף תואר שני במדיניות ציבורית, איני מתפרנס מאפיק זה), כמי שאינו חבר מפלגה, אני מביע את דעותיי באובייקטיביות ומצהיר כי אין אצלי שום מניעים ושיקולים זרים.

תמיכתי לעת הזאת בבנימין נתניהו לראשות הממשלה היא מותנית, ותיעלם או אף תתהפך, למשל, עם תחילתו של משא ומתן רציני על רמת הגולן, כי כיום המצב שם הכי טוב שאפשר מבחינת האינטרסים של מדינת ישראל וכל שינוי רק ירע את מצבה של ישראל.

נראה לי כי רבים אחרים יסירו תמיכתם בחלום בלהות מסוג זה, והמועמדים לכך הם – בני בגין, משה יעלון, יגאל ארדן, גדעון סער ועוד.

ובכל זאת, ועל אף המלעיזים שבדרך, כל הכבוד לבנימין נתניהו:
  • על ההימנעות מכל תעמולת בחירות בתקופת המלחמה, שלא כמו יריבתו הגב' צפורה לבני אשר השתלחה בו במסגרת פעילות פוליטית והתעלמה מתרומתו המכרעת דווקא בגזרת האחריות שלה – תרומה חשובה בתחום התפקיד של לבני, שבו נפער חלל בשל קטנוניותה, מריבותיה, התחשבנויותיה לא רק מול בנימין נתניהו אלא גם מול אהוד ברק.
  • על התרומה שאינה בת תחליף בהסברה כלפי העולם, הסברה רהוטה, חכמה, משכנעת, במקום בו האחראים הרשמיים על כך – למעט שגרירת ישראל באו''ם הפרופ' גבריאלה שלו, העושה את מה שצריך בתחום זה – עוסקים ועסוקים בדברים אחרים.
  • על היזמה, הכישרון, הייחוד, האיכות, רהיטות הדיבור ועמקות המחשבה במאות ראיונות בכלי התקשורת העולמיים לטובת ישראל, מול מראיינים עוינים כולל אויבים – תוך הפגנת עליונות בכל שיג ושיח.

    ויש להבהיר, גם ברשת אל-ג'זירה בה התראיין בנימין נתניהו בעניין מלחמת עופרת יצוקה – הוא הצליח להעביר את המסר של ישראל ברמת טיעון ראויה.
    אכן, שם – באל-ג'זירה - לא קטעו את רצף דבריו (באנגלית רהוטה, כמובן), כי הם מכבדים את אורחיהם, בניגוד לשמאל הקיצוני בישראל (לרבות ובעיקר - התקשורת כמפלגת שמאל לכל דבר ועניין).
    במצב זה, שהוא לא מתקיים במדינת ישראל, ניתנה ההזדמנות לעמוד על יתרונותיו הבולטים של בנימין נתניהו, אשר הופעתו שם היא לתפארת ולתועלת מדינת ישראל.

    ראיונות מסוג זה התקיימו במרקעי הטלוויזיה ברחבי העולם – ללא הפרעות של קיצוני השמאל, ללא לגלוג, עם פתיחות ומתן הזדמנות בלי לחץ למרואיין לומר את דברו גם כאשר המראיין, בליבו פנימה, חולק על דעתו של המרואיין.

    על כל זאת, ועל אף הסיכון שבמלעיזים רפי השכל ושלוחי הרסן, אני מביע תמיכה בבנימין נתניהו בעת הזאת.



חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  (ללא כותרת)  (סתם אחד)
  אובייקטיביות  (סתם אחד)
  נתניהו מדבר אנגלית במבטא אמריקאי  (סתם אחד)
  צל''ש לבן עזרא על חוסר אובייקטיביות  (דוד סיון)
  אין כזה דבר ''פוליטקאי אובייקטיבי'' ואפילו   (סתם אחד)
  נתניהו מוביל את המלחמה בחמס  (סתם אחד)
  (ללא כותרת)  (סתם אחד)
  צל''ש = צריך להחליף שלטון  (סתם אחד) (9 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי