פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_5281

נא לא לדאוג
יהודה צורף (יום שישי, 09/01/2009 שעה 9:00)


נא לא לדאוג

ד''ר יהודה צורף



הסירו דאגה מלבכם, רבותיי וגבירותיי, נותרה עדיין רצועת מעגל במיתחם תל אביב ובנותיה ברדיוס של כעשרה קילומטר, שאינה מכוסה כיום על ידי טווח הפצצות, הטילים והרקטות.

במקרה חירום אמיתי, יישאבו כל תושבי הפריפריה הישראלית הנמצאים מחוץ למעגל הביטחון התל אביבי אל תוך רצועת המיפלט המעגלית.

אל חשש, סביב גזרת הביטחון המעגלית תוקם חומת מגן גבוהה, כולל מיסוך אלקטרומגנטי, יצירת הפאר של תעשיית ההיי-טק הישראלית ליירוט חפצים מעופפים נפיצים והטייתם אל הפריפריה הנטושה.

כל הנאמר לעיל ישים לתקופת הזמן הנוכחית, כל עוד צה''ל שולט על הררי יהודה וגבעות השומרון. ברגע שייחתם הסכם ריבונות פלשתינית מלאה על ''השטחים הכבושים'', והגנגסטרים בני התשחורת של פלנגות הפתח יטלו לידיהם את הפיקוח על הביטחון לתפארת רוח הפיוס והשלום, כל הנאמר לעיל בטל מאליו.

שכן, העצמים המעופפים המזוהים כפציצים, על כל גרסותיהם מסדנת קסאם, קודס וגראד מכסים לחלוטין את כל רצועת המיפלט המעגלית של היום והרבה מעבר אליה. כך שכל מי שמטפח אשליות נעימות של הימלטות דרך הים מערבה לכיוון אירופאי כללי, מוטב שיידע כבר עתה כי העצמים המעופפים עלולים להתפוצץ על רכב המילוט הימי שלו, ויהיה זה חסקה, סירת גומי או יאכטה (בהתאם למצבו הסוציו-אקונומי, היינו הך), גם כאשר ירחק קילומטרים ניכרים מהחוף.








מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.