פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
בין פרץ לברק
יובל ברנדשטטר (יום שישי, 09/01/2009 שעה 15:00)


בין פרץ לברק

ד''ר יובל ברנדשטטר



בשני ההיתקלויות האחרונות של ישראל בג'יהאד נוחלת ישראל כשלונות צורבים, בכל החזיתות, הצבאית, הלאומית התקשורתית והעולמית. הג'יהאד מכתיב לישראל את כל מהלכיה, מכניס את האוכלוסייה למגננה, הורס את הכלכלה, את החינוך, מפעיל את האנטישמיות העולמית, וכופה על ישראל לשרת אותו דרך המסלול ההומניטרי. ישראל על כל עוצמתה מתפתלת בין מכה למכה ומתחננת לקהילייה בינלאומית להציל אותה מן הצורך להגן על עצמה

על שתי המערכות הללו, לבנון 2006 ועזה 2009 מנצחים שני אנשים שהם אחד. פרץ וברק, אחים לנשק, אחים לתפיסה חברתית וביטחונית, אחים בתיעובם ליהודים חלוצים. מי שמבדיל במחשבתו בין גירוש עמונה לבין מלחמת לבנון, (פרץ) הוזה. מי שמפריד בין גירוש הבית היהודי בחברון לבין מלחמת עזה, (ברק) סהרורי. כאשר היהודים מתרכזים בסיכולים עצמיים באים הערבים ועוזרים להם, הנה עוד גירוש, הפעם מנחל-עוז, נירים, אשקלון ואשדוד. שני שרי ביטחון, שניהם ממפלגת האבודה, האחד מסתכל במשקפת מכוסה, השני לא מסתכל בכלל, והתוצאה אחת. גירוש, בריחה, בזיון, ומוות ליהודים.

אין הבדל בין פרץ לברק. שניהם שייכים למחנה התבוסתנות, הדשדוש, הרהב, והגלותיות. העיקר, שניהם שייכים לאמרתו של אולמרט ''עייפנו מלנצח את אויבינו''. שניהם לא מזהים את האויב (הג'יהאד הערבי), ומעדיפים לסכל את הציונות. האחד פוליטיקאי צבאי והשני פוליטיקאי קומוניסטי, ושניהם כאחד לא מדינאים, לא מנהיגים ולא מצביאים.

אם פרץ וברק זה מה שמפלגת האבודה מסוגלת לנפק, קצנו בה. השאלה היא רק האם יש מנהיגות אחרת, אמינה ועקבית. שאלה טובה.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  ד''ר ברנשטטר  (ע.צופיה) (7 תגובות בפתיל)
  בטח שהפסדנו   (סתם אחד) (4 תגובות בפתיל)
  עוד נצחון כזה ואבדנו  (סתם אחד) (2 תגובות בפתיל)
  שיח מטורללים  (סתם אחד) (4 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי