פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_5316

דגל שחור
אורי אבנרי (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 7:00)


דגל שחור

אורי אבנרי



שופט ספרדי פתח בחקירה נגד שבעה אישים ישראליים, פוליטיים וצבאיים, על ביצוע פשעי-מלחמה ופשעים נגד האנושות. העילה: הטלת פצצה של טונה על ביתו של מנהיג-החמאס צלאח שחאדה ב-‏2002. בהפצצה נהרגו גם 14 אזרחים, רובם ילדים.

למי ששכח: מפקד חיל-האוויר באותה עת, דן חלוץ, נשאל אז מה הוא מרגיש כשהוא מטיל פצצה על בית-מגורים. תשובתו הבלתי-נשכחת: ''חבטה קלה בכנף''. כאשר ב''גוש שלום'' האשמנו אותו בפשע-מלחמה, תבע חלוץ להעמיד אותנו לדין בעוון בגידה. הצטרף לכך ראש-הממשלה, אריאל שרון, שטען שאנחנו רוצים ''למסור קציני צה''ל לידי האויב''. היועץ המשפטי לממשלה הודיע לנו רשמית שהוא לא יפתח בחקירה נגד האחראים להטלת הפצצה.

על כן הייתי צריך לשמוח על כך שסוף-סוף נמצא מישהו המוכן להעמיד את המעשה ההוא במבחן משפטי (גם אם הממשלה הצליחה, כנראה, להקהות את העוקץ). אבל אני מצר על כך שהמשפט ייערך בספרד, ולא בישראל.

צופי-הטלוויזיה בישראל רואים באחרונה על מסכיהם מחזה ביזארי: קציני צה''ל נראים כשפניהם מטושטשים, כמקובל לגבי פושעים שבית-המשפט אוסר על גילוי זהותם. פדופילים, למשל, או שודדי זקנות.

בהוראת הצנזורה הצבאית זה חל על כל הקצינים שהשתתפו במלחמת-עזה, ממפקדי הגדודים ומטה. מכיוון שפניהם של מפקדי-החטיבות ומעלה מוכרות בציבור, הם משוחררים מהסתרת פניהם.

מיד עם תום הלחימה דרש שר-הביטחון, אהוד ברק, לחוקק חוק שיעניק לאנשי צה''ל שהשתתפו במלחמה הגנה גורפת על כל המעשים שנעשו במלחמה. נראה שעל ראש הגנב בוער הכובע.

אינני מתנגד לעריכת משפטים בחו''ל. פושעי-מלחמה, כמו שודדי-ים, צריכים לעמוד למשפט בכל מקום שבו תופסים אותם. (את הכלל הזה קבעה מדינת-ישראל, כאשר חטפה את אדולף אייכמן בארגנטינה והוציאה אותו להורג בישראל על ביצוע פשעיו הנוראים מחוץ לגבולות ישראל, כאשר המדינה עוד כלל לא הייתה קיימת.)

אבל כפטריוט ישראלי הייתי רוצה שפושעי-מלחמה ישראליים יישפטו בישראל. זה דרוש למדינה, זה דרוש לכל הקצינים והחיילים ההגונים בצה''ל, זה דרוש לעיצוב הדורות הבאים של אזרחים וחיילים.

אין צורך להסתמך על החוק הבינלאומי בלבד. יש לנו חוק ישראלי נגד פשעי-מלחמה. די להזכיר את הפסוק בן-האלמוות שטבע השופט בנימין הלוי, כשופט צבאי, כאשר דן את חיילי משמר-הגבול על ביצוע הטבח בכפר-קאסם ב-‏1956. הם רצחו עשרות ילדים, נשים וגברים, עובדי-אדמה תמימים שהפרו עוצר שאפילו לא ידעו על קיומו.

השופט קבע שגם במלחמה יש פקודות שמתנופף עליהן ''הדגל השחור של אי-החוקיות''. אלה הן פקודות שהן בלתי-חוקיות ''בעליל'' – כלומר, פקודות שכל אדם נורמאלי יודע שהן בלתי-חוקיות, בלי צורך להיוועץ בעורך-דין.

פושעי-מלחמה מכתימים את הצבא שאת מדיו הם לובשים – ולא חשוב אם הם אלופים או טוראים. כמי שהיה חייל קרבי בצה''ל ביום הקמתו אני מתבייש בהם, דורש את הוקעתם ותובע שיועמדו לדין במדינת-ישראל.

רשימת החשודים שלי כוללת פוליטיקאים, חיילים, רבנים ועורכי-דין.

אין שמץ של ספק שבמהלך מלחמת עזה בוצעו פשעי-מלחמה. השאלה היא כמה ועל-ידי מי.

לדוגמה: החיילים דרשו מדיירי בית לפנותו. אישה וארבעה ילדים יוצאים מהבית כשהם מנופפים מטפחות לבנות. ברור לחלוטין שאינם חמושים. חייל מתרומם מטנק במרחק של כמה מטרים, מכוון את רובהו והורג אותם. לפי עדויות שאין מקום לפקפק בהן, זה קרה יותר מפעם אחת.

דוגמה אחרת: הפגזת בית-הספר של סוכנות האו''ם, שהיה מלא בפליטים, ושאיש לא ירה מתוכו או בקרבתו. צה''ל הודה בכך, אחרי שהופרכו התירוצים הראשונים.

אלה מקרים ''פשוטים''. אבל היריעה הרבה יותר רחבה. חקירה משפטית רצינית צריכה להתחיל לגמרי למעלה: הפוליטיקאים והקצינים הבכירים שהחליטו על המלחמה ואישרו את תוכניותיה צריכים להיחקר על החלטותיהם. בנירנברג נקבע שההחלטה על פתיחת מלחמה תוקפנית היא פשע.

חקירה אובייקטיבית צריכה לבדוק אם ההחלטה לפתוח במלחמה הייתה מוצדקת, או שהייתה קיימת דרך אחרת להביא להפסקת ירי טילים על שטח ישראל. אין ספק ששום מדינה אינה יכולה ואינה צריכה לסבול ירי על יישוביה מעבר לגבול. אך האם יכול היה הדבר להימנע על-ידי הידברות עם שלטונות עזה? האם החלטת ממשלת ישראל להחרים את חמאס, שזכה בבחירות הפלסטיניות הדמוקרטיות, היא הגורם האמיתי למלחמה? האם הטלת המצור על מיליון וחצי תושבי עזה תרמה לירי הטילים? בקיצור: האם נבחנו כל האלטרנטיבות לפני שהוחלט על מלחמה קטלנית?

תוכנית המלחמה כללה התקפה מאסיבית על אזרחי הרצועה. המטרות האמיתיות של מלחמה אינן נבחנות על-פי ההצהרות של יוזמיה, אלא על פי המעשים בשטח. אם נהרגו במלחמה 1300 גברים, נשים וילדים, רובם המכריע בלתי-לוחמים; נפצעו כחמשת אלפים, רובם ילדים; נהרסו כליל או נפגעו חלקית 2500 בתי אזרחים; נהרסו כליל כל תשתיות החיים – ברור שזה לא קרה במקרה. זה היה חלק מתוכנית-המלחמה.

מהדברים שנאמרו במהלך המלחמה בפי פוליטיקאים וקצינים ברור שהיו לתוכנית לפחות שתי מטרות, העלולות להיחשב כפשעי-מלחמה:
(א) לגרום למקסימום של הרג והרס, כדי לקבוע ''תג מחיר'', ''לצרוב בתודעה'', ''להחזיר את ההרתעה'' ובעיקר – כדי לגרום לאוכלוסייה להתקומם נגד החמאס ולהפיל את שלטונו. היה ברור שהדבר מכוון בעיקר לאוכלוסייה האזרחית.

(ב) למנוע ''בכל מחיר'' (פשוטו כמשמעו) אבידות לצה''ל, על-ידי הריסת כל מבנה והריגת כל אדם בשטח שאליו התכוון צה''ל להיכנס, ובכלל זה הרס בתים על יושביהם, מניעת כל גישה לצוותי-הצלה, הריגת אנשים ללא אבחנה. במקרים מסוימים הוזהרו התושבים שעליהם לברוח, אך זאת הייתה פעולת-אליבי בלבד: לא היה להם לאן לברוח, ובעת הבריחה ירו בהם לעיתים קרובות.
בית-משפט אובייקטיבי יצטרך לקבוע אם תוכנית כזאת תואמת את החוק הלאומי והבינלאומי, או שמא הייתה מלכתחילה פשע נגד האנושות ופשע-מלחמה.

זאת הייתה מלחמה של צבא סדיר, בעל עוצמות אדירות, נגד כוח-גרילה. גם במלחמה כזאת לא הכול מותר. טענות כגון ''אנשי החמאס התחבאו באוכלוסייה האזרחית'' ו''השתמשו בה כבמגן אנושי'' הן סיסמאות-תעמולה שאין בהן ממש: זה נכון לגבי כל מלחמה-גרילה. הדבר צריך להילקח בחשבון מראש כאשר מחליטים על מלחמה.

במדינה דמוקרטית, הצבא ממלא את פקודות הדרג המדיני. יפה. אבל זה לא כולל פקודות שהן בלתי-חוקיות ''בעליל'', פקודות שעליהן מתנופף הדגל השחור של אי-החוקיות. מאז משפטי נירנברג, אין עוד מקום לטענה ''רק מילאתי פקודות''.

לכן יש לחקור את אחריותם האישית של כל ראשי צה''ל, מהרמטכ''ל, אלוף הפיקוד, מפקד האוגדה ומטה. דברי החיילים מעידים שרבים מהם האמינו שעליהם ''להרוג כמה שיותר ערבים''. כלומר: בלי אבחנה בין לוחמים ובלתי-לוחמים. זוהי פקודה בלתי-חוקית בעליל, ולא חשוב אם ניתנה בפירוש או בקריצת-עין. החיילים הבינו שזוהי ''רוח המפקד''.

בין החשודים בפשעי-מלחמה תופסים הרבנים מקום של כבוד.

מי שמסית לפשעי-מלחמה וקורא לחיילים במישרין או בעקיפין לבצע פשעי-מלחמה עלול להיאשם בפשעי-מלחמה.

כשמדברים על ''רבנים'', עולה תמונה של איש קשיש, בעל זקן ארוך ומגבעת גדולה, המפיק דברי חוכמה. אבל הרבנים שליוו את החיילים הם מזן שונה לגמרי.

בדורות האחרונים הוציאה מערכת החינוך הדתית מתחת ידיה ''רבנים'' הדומים יותר לכמרים של ימי-הביניים מאשר לחכמי-הדת היהודים בפולין ובמרוקו. מערכת-החינוך הדתית מטיפה לדת שבטית, אלימה, מרוכזת בישראל, הרואה בכל ההיסטוריה האנושית אך ורק רצף של רדיפות היהודים. זוהי דת של עם נבחר שבגויים לא יתחשב, דת שאין בה זכר של חמלה כלפי מי שאינם יהודים, והמעלה על נס את השמדת-העם המתוארת בספר יהושע.

חניכי החינוך הזה הם עכשיו ''רבנים'', מדריכי הנוער הדתי. בעידודם, נעשה בשנים האחרונות מאמץ שיטתי לכבוש את צה''ל מבפנים. בעלי הכיפות תפסו את מקומם של הקיבוצניקים בדורות הקודמים, רבים מהקצינים הזוטרים והבינוניים שייכים אליהם עכשיו.

הגדיל לעשות הרב הצבאי הראשי, תא''ל אבי רונצקי, שהכריז כי תפקידו הוא לחזק את ''רוח הלחימה'' של החיילים. הוא איש הימין הקיצוני, לא רחוק מרוחו של מאיר כהנא, שמפלגתו הוצאה כזכור אל מחוץ לחוק בגלל הטפה פאשיסטית. בחסותו הופצו בצבא חוברות של ''רבנים'' מהימין הקיצוני, שתורתם היא בעלת אופי דתי-פאשיסטי.

יש בחוברות האלה חומר-הסתה פוליטי, הקובע שהדת היהודית אוסרת ''להחזיר מילימטר של ארץ-ישראל'', שהפלסטינים כמו הפלשתים הם עם זר שפלש לארץ, ושכל פשרה פוליטית (המופיעה במצע הממשלה) היא חטא בל-יכופר. הפצת תעמולה פוליטית בצבא על-ידי קצינים היא עבירה על חוקי צה''ל.

הרבנים קראו לחיילים בפירוש להתאכזר לערבים. לנהוג בהם ברחמנות, הם קבעו, הוא ''חוסר-מוסריות נורא ואיום''. כאשר חומר כזה מופץ בין חיילים דתיים היוצאים למלחמה, קל להבין מה התרחש בפועל.

מתכנני המלחמה ידעו שהצל של פשעי-מלחמה מרחף על המבצע המתוכנן. ולראייה: היועץ המשפטי לממשלה שותף בתוכנית-המלחמה, והשבוע גילה הפרקליט הצבאי הראשי, תא''ל אביחי מנדלבליט, שאנשיו היו צמודים למפקדים במהלך המלחמה, החל ברמטכ''ל וכלה במפקד האוגדה.

כל זה ביחד מוביל למסקנה הבלתי-נמנעת שהיועצים המשפטיים נושאים באחריות ישירה להחלטות שהתקבלו ובוצעו, החל בטבח שנערך בטירוני המשטרה האזרחית וכלה בהפצצת מתקני האו''ם. כל פרקליט שהיה שותף להתייעצות בטרם ניתנה הפקודה נושא באחריות לתוצאותיה, אלא אם כן יוכל להוכיח שהתנגד לה בכתב.

הפרקליט הצבאי הראשי, האמור לתת לצה''ל ייעוץ מקצועי אובייקטיבי, מדבר על ''אויב מפלצתי'' ומצדיק את מעשיו בכך שצה''ל לחם באויב משולל רסן, המצהיר שהוא אוהב מוות ומוצא מחסה מאחורי גבם של נשים וילדים (ייעוץ תחת אש). זה מתאים, אולי, לדף קרבי של מח''ט מתלהם, מסוגו של המג''ד שציווה על חיילו להתאבד במקום ליפול בשבי, אבל פסול לחלוטין בפי המשפטן הראשי של צה''ל.

זוהי רוח המפקד המשפטי.

עלינו למצות את כל ההליכים המשפטים בישראל, כדי להביא לחקירה בלתי-תלויה ולהעמדת החשודים לדין. עלינו לדרוש זאת, גם אם הסיכויים לקבל הדרישה קלושים.

אם ייכשלו המאמצים האלה, לא יוכל איש להתנגד לעריכת המשפטים בבית-דין בינלאומי או בבתי-המשפט של המדינות שהחוק הבינלאומי וזכויות-האדם נחשבים בעיניהם.

עד אז יתנופף הדגל השחור.







http://www.faz.co.il/thread?rep=128174
אבל הברית בין ביביהו לבין החמאס מחזיקה מעמד!
עמיש (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 8:30)

גם בימים קשים לתנועת החמאס הם לא שוכחים את בריתם הנצחית עם ביביהו.
כמו שהם עזרו לו לעלות לשלטון ב 1996, כמו שהוא שחרר בשבילם את יאסין - כך גם היום
החמאס יורה רקטות בכדי לעזור לביבי, ביבי כרגיל ימכור את מדינת ישראל בכדי לגמול לחמאס

http://www.faz.co.il/thread?rep=128196
היסטריה גדולה של
סתם אחד (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 20:54)
בתשובה לעמיש

אתה הוא שתמך בחמאס ב-‏2006 וטענת שיש פרטנר לשלום עכשיו. אז מה אתה 'תוקף, את 'קישרי' החמאס עם נתניהו? אולי דווקא ביבי יביא לנו שלום לאחר שיחסל עוד ועוד חמאסניקים וככה יקדם את האינטרסים של שני הצדדים?

אבל במבחן האמת, הקונספירציה שלך לא עובדת. רק עד לפני שבועיים ירה החמאס עשרות קסאמים ליום, ודווקא עכשיו משום מה הם יורים רק 3 קסאמים לשבוע. זה מחזק את השמאל שיכול לצאת ולשקר שהעופרת היצוקה הצליחה.
הדבר מעיד שהם, כמוך, התאכזבו מביבי והפכו להיות שמאלנים פרו-פלסטינים כמוך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128175
אבנרי, שוב תודה שאתה ממאיס את השמאל
סתם אחד (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 8:49)

כתבתה:

''שופט ספרדי פתח בחקירה נגד שבעה אישים ישראליים, פוליטיים וצבאיים, על ביצוע פשעי-מלחמה ופשעים נגד האנושות''

עוד ידיעה טריה מהיום :
ברדעי מגנה את ישראל, על שהפציצה את הכור בסוריה...
מי שהיה אמור להתריע על בניית הכור בסוריה, יוצא להגנתו. עד איפה הגענו ?

שתי ידיעות מאוד מוזרות, ומראות על הצביעות של ''החוק הבין-לאומי...

מוזר שאף אחד לא חושב שיש להעמיד לדין את מנהיגי החמאס על שהם מפציצים ללא הבחנה ישובים אזרחים ישראליים
(רק מה, הם לא מצליחים לגרום הרבה מתים...).

http://www.faz.co.il/thread?rep=128176
אבנרי, שוב תודה שאתה ממאיס את השמאל
סתם אחד (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 10:38)
בתשובה לסתם אחד

אגב,

אולי מישהו מהשמאלנים ''אוהבי השלום'' יגן על אותו אנטי-שמי

ויסביר מדוע דווקא הוא,
אשר אמור להתריע על סכנות פוטנציאליות של הפצת נשק גרעיני,
ודווקא הוא, במקום לסתום את הפה,
הוא פותח את הפה הגדול שלו נגד ישראל ?

חזי

http://www.faz.co.il/thread?rep=128197
אבנרי, שוב תודה שאתה ממאיס את השמאל
סתם אחד (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 21:03)
בתשובה לסתם אחד

השופט רוצה זרקורים. שום כלום לא ייצא מהמלך המשפטי החריג הזה כי אין בו כלום. שלטונות ספרד כבר הודיעו שהם הולכים לשנות את החוק. משמע הדבר שהשופט הזוטר יצטרך להשקיע סוף סוף בלשפוט את הספרדים בצורה מקצועית ומהירה ורק כך הוא יוכל לתרום לאנושות ולעצמו.

הניסיון של גורמים פוליטיים במדינות זרות להתערב בהליכים מדיניים של מדינות אחרות אין לו שחר ובסיס והוא רק גניחת אגו טריפ שמתפוצצת במהירה. אם לאחד מהנפגעים הפלסטינים היתה אזרחות אירופאית/ספרדית כי אז ורק אז הוא היה יכול להגיש תביעה פרטית, ובלבד שהעניין לא נבדק לפני כן בישראל ע''י המערכת המשפטית. במידה ומונה שופט לבדוק את האירוע ופירסם מסקנותיו, או לחילופין נערך משפט בישראל בעניין (והנאשם זוכה או נמצא אשם) אין אפשרות לקיים דיון משפטי נוסף בשום מקום בעולם.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128182
קשקוש גמור
סתם אחד (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 14:24)

ע.ג
אבנרי שוכח כמה עובדות. הראשונה שלבית הדין הבינלאומי בהאג הוגשו 40 תלונות נגד ישראל. בית הדין זרק את הליצנים מכל המדרגות. השניה היא שנגד שרון הוגשה תלונה בבלגיה. התוצאה היתה שהתלונה נגנזה והחוק בבלגיה שונה. השלישית שאותו דבר קרה באנגליה. התוצאה המסתברת היא עפ''י דברי שר החוץ הספרדי שאותו דבר יקרה גם בספרד. הסיבה הפשוטה לכך היא שאף אדם שפוי לא מוכן שהטרוריסטים יגישו תלונות נגד מי שמתגונן בפניהם. מה שקרה בעזה זה שלפני ירי על בנין צה''ל הזהיר את יושביו כי הוא עומד לפגוע בבנין וזה בידיעה ברורה שהמחבלים יסתלקו גם הם. אכן פשע מלחמה. צה''ל בטל פעולות מחשש לפגיעה באזרחים. גם זה פשע מלחמה. כן, בעזה נהרגו גם אזרחים. אני כותב גם אזרחים כי כבר לא מעט כתבים זרים הפריכו את דברי השקר של דוברי החמאס באמצעות ''גופים אוביקטיבים'' כמו אונר''א והצלב האדום כאילו רוב ההרוגים היו אזרחים. למרות שמות של אזרח ובודאי ילד הוא דבר נורא ישראל לא צריכה להרגיש אשמה. החמאס הוא השלטון בעזה ממש כמו שהנאצים שלטו בגרמניה - לא בכח אלא ברצון האזרחים. לכן אין ולא היו בעזה אזרחים חפים מפשע אלא אם אבנרי סבור שהריגת אזרחים גרמנים במלחמת העולם השניה היתה פשע מלחמה. לכן ישראל עשתה מאמצים שלא לפגוע באזרחים אבל לא יכלה למנוע ולא היתה צריכה למנוע הרג אזרחים בעזה. היא היתה צריכה רק לנסות להפחית את מספר האזרחים ההרוגים וכך עשתה. הרעיון שישראל בצעה פשעי מלחמה בעזה נועד רק למטרה אחת - לסרס את יכולת ההגנה של ישראל מפני הטרור. אז הכלבים ימשיכו לנבוח והאנשים ההגונים ימשיכו להרוג טרוריסטים ואם יהיה צורך גם במחיר חיי אזרחים פלשתינים. בהחלט עדיף שהם יבכו על ילדיהם מאשר אנחנו על ילדינו.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128183
אפולוגטיקה למפגרים
סתם אחד (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 15:39)
בתשובה לסתם אחד

1. ''מה שקרה בעזה זה שלפני ירי על בנין צה''ל הזהיר את יושביו כי הוא עומד לפגוע בבנין וזה בידיעה ברורה שהמחבלים יסתלקו גם הם.''

ההתראות לא עבדו ברוב המקרים, והתוצאה היתה משפחות שלמות שנטבחו
בבתיהן.

2. ''צה''ל בטל פעולות מחשש לפגיעה באזרחים.''

בכאילו ובאופסייד.

3. ''כן, בעזה נהרגו גם אזרחים. אני כותב גם אזרחים כי כבר לא מעט כתבים זרים הפריכו את דברי השקר של דוברי החמאס באמצעות ''גופים אוביקטיבים'' כמו אונר''א והצלב האדום כאילו רוב ההרוגים היו אזרחים.''

אין ספק שרוב ההרוגים והפצועים בעזה היו אזרחים. למעלה ממאתיים ילדים
נהרגו מאש צה''ל.

4. ''למרות שמות של אזרח ובודאי ילד הוא דבר נורא ישראל לא צריכה להרגיש אשמה.''

ישראל ידעה שמחיר המבצע יהיה מאות הרוגים בקרב האוכלוסיה הפלסטינית
ולמרות זאת יצאה למלחמה בעזה (ראה ההתנגדות של המחלקה המשפטית
של צה''ל למבצע בשל ה'מחיר' הצפוי). ישראל אחראית ב'אימה שלה'.

5. ''לכן ישראל עשתה מאמצים שלא לפגוע באזרחים אבל לא יכלה למנוע ולא היתה צריכה למנוע הרג אזרחים בעזה.''

ישראל יצאה מלכתחילה למבצע צבאי שהיה כרוך בנפגעים רבים בקרב
האוכלוסיה האזרחית. עצם היציאה למלחמה בתנאים אלה מהווה כוונה
פושעת לפגוע באזרחים.

6. ''הרעיון שישראל בצעה פשעי מלחמה בעזה נועד רק למטרה אחת - לסרס את יכולת ההגנה של ישראל מפני הטרור.''

זה לא רעיון. העובדות והנסיבות תומכות בכוונה להרוג אזרחים ובהוצאה לפועל
של כוונה זו. האשמת המאשימים את ישראל בפשעי מלחמה היא אינפנטילית.

7. ובאופן כללי, האפולוגטיקה המסכנה בסגנון עילג, מביכה רק את הכותב.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128201
אפולוגטיקה קשקשנית למפגרים
סתם אחד (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 22:27)
בתשובה לסתם אחד

1. ההתראות מרגע שניתנו הן התראות לפי כל דין. אם הוחזקו אזרחים בכוח ע''י החמאס, האחריות על מות האזרחים הוא על החמאס. אלא דיני המלחמה. מלכתחילה היה אסור לחמאס לפעות מבצעית מתוך אוכלוסיית אזרחים. החמאס הגדיל לפשוע והוא אילץ אזרחים להישאר בבתיהם ולשמור בגופם על מפקדותיהם, מחסני הנשק שלהם.
2. צה''ל נמנע במקרים בהם היה ברור לו שיש אזרחים בבתים מסויימים ולא תקף את הבתים האלה. טילים מונחים ששוגרו ממטוסי קרב הוסתו בשניות הארונות ברגע שהסתבר שהמטרת המחבלים נעה (בד''כ רכבים שברחו מאתרי שיגורים) http://il.youtube.com/watch?v=JUeSE3WWX_M&eurl ומתקרבת לאזור מאוכלס.

3. מספר ההרוגים בכלל שנוי במחלוקת. מסתבר שפירסומי החמאס היו מוגזמים כתמיד. הם בד''כ מכפילים את המספרים, גם שלנו (כאילו הם הרגו לנו יותר) וגם שלהם (כאילו אנחנו הרגנו להם יותר). מבחינת גוזמה הם כמעט ומשתווים לשמאלנים כמוך.
רוב ההרוגים היו אנשי טרור. העובדה שאנשי טרור מסתובבים בלבוש אזרחי אינה עדות שצה''ל הרג אזרחים דווקא. יחס טרוריסט/אזרח בכל זאת הוא יחס נמוך (כלומר, רוב ההרוגים טרוריסטים) לעומת מלחמות עיראק, אפגניסטאן וקוסובו שם רוב ההרוגים היו אזרחים. ובודאי אל מול מלחמת הטרור הפלסטיני בישראלים ששם קרוב ל-‏99% הם אזרחים ישראלים שנרצחו בכוונה תחילה http://3.bp.blogspot.com/_t2Ry7I5DNuQ/SW-B9PLJNdI/AA... .
הערברבים יודעים זאת וגם אומרים זאת בגלוי http://www.youtube.com/watch?v=RTu-AUE9ycs רק אוזניך ומוחך סתומים.
אז תפסיק ליילל.

4. ישראל ידעה שאזרחים ייהרגו אבל לא ידעה כמובן כמה. כי החמאס פועל מתוך ישובים ומתחפר מתחת לאזרחים. האם ההתנהגות הבלתי אנושים הזאתי של הערבים צריכה להיות להם למגן?
שום מחלקה משפטית לא התנגדה למבצע. הם רק התריעו שיכולה להיות בעיית תדמית כשיהרגו אזרחים. הרי לא לחינם הארץ כתב פשקוויל על אל''מית אחת.

5. ישראל יצאה למבצע צבאי כמתחייב מהאיום החמאסי. אין כאן בכלל שיקול של הימצאות אזרחים, כי זה היה מצב נתון ומכוון ע''י החמאס. מדינה ריבונית לא יכולה לעבור בשתיקה על גשם של מטעני נפץ על אזרחיה. חוסר תגובה ישראלית בזמן ובעוצמה הנכונה רק משדרת לחמאזס שישראל חלשה ואז זה היה מעודד הגברת התקיפות.

6. העובדות והנסיבות לא תומכות בטענתך שישראל רצתה ''בכוונה להרוג אזרחים ובהוצאה לפועל של כוונה זו''.
זה קישקוש בלתי אינאליגנטי אופייני של השמאלנים.

7. ובאופן כללי, האפולוגטיקה המסכנה והסגנון עילג שלך היו בהחלט צפויים.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128186
אורי אבנרי מצטרף לאינקויזיציה הספרדית
סתם אחד (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 16:02)

שילובו בקרב נכבדי החמאס קטן עליו ולא מעורר התפעלות בסביבה הקרובה.הוא מוצא חבורה חדשה להתחבר אליה - עוד מעט יכריזו השופטים בספרד על גירוש יהודים,הפעם מישראל ועלם החמודות שלנו ימהר לשם לחתום
לא אתפלא אם הוא יסע עם החוזה אל האפיפיור להחתימו...

http://www.faz.co.il/thread?rep=128199
לאפולוגטיקה למפגרים
סתם אחד (יום ראשון, 01/02/2009 שעה 21:15)

ע.ג
ראשית כדאי שתשתמש רק בביטויים שאתה מבין. אפולוגטיקה היא התנצלות ואני ממש לא התנצלתי להיפך, תקפתי את הצבועים ואת השקרנים מסוגך שטוענים שישראל בצעה פשעי מלחמה. תגובתך היא דוגמא טובה לשקרים מהסוג הזה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128203
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 0:24)
בתשובה לסתם אחד

הכינוי 'אפולוגטיקה' תואם את מה שכתבת
-אוסף תירוצים והצטדקויות לטבח האזרחים
בעזה. וזה המובן של 'אפולוגטיקה', - לא 'התנצלות',
אלא נסיון להגן על עמדה, בדרך כלל עמדה שאינה
ניתנת להגנה סבירה מלכתחילה.

מאז המלחמה בעזה, והטבח בתושביה, לא חדלו ישראל
והישראלים לנסות לתרץ ולהצדיק את הטבח. אך היות
וכל זה התרחש קבל עם ועולם, אין לציבור הישראלי לאן
לברוח כדי להסתיר את פניו. גם התירוצים אינם מספקים
מגן נאות בפני העובדות שהיו ידועות כבר מהיום הראשון
ל'לחימה' כאשר צה''ל הפגיז את הטקס בבית הספר לשוטרים
בעזה - מעשה ברברי חסר פשר ומטרה, לבד מהרג לשם הרג,
והרג של פלסטינים באשר הם פלסטינים.

כל התירוצים וההצדקות ששמענו מאז הם מאותו הסוג
המתחסד: אנחנו הקורבן הנצחי, ואם הפכנו את האוכלוסיה
העזתית לקורבנות אז מגיע להם, והם אשמים בהיותם קורבנות
של האלימות חסרת ההבחנה שלנו. כשזה מגיע לאלימות
של ישראל והישראלים, הקורבן תמיד אשם. אין אפס.

גדל כאן ישוב יהודי מבולבל הנעדר, כך מסתבר, את הכישורים
הבסיסיים הדרושים כדי לעשות החלטות מוסריות בתחום הפרטי
והציבורי. ובמקום דיון ענייני בנושא המלחמה, אופן ניהולה ותוצאותיה
אנו מקבלים שבועיים של התנהגות קרימינלית של מדינה שלמה
וצבאה, ולסיום, כמנה אחרונה, למי שהגועל של הטבח בתושבי עזה לא
הספיק, שטף בלתי פוסק של הצהרות אפולוגטיות נבובות, המנסות
לכסות את ערוותה של ישראל לאחר מעשה.

אין הרי כלל צורך שישראל תתנצל על מעשיה בעזה. די לראות את המאמץ
שהישראלים משקיעים במסע התירוצים כדי להבין שעל ראש הגנב בוער
הכובע. וזה בדיוק למה שמתכוונים כאשר משתמשים במונח 'אפולוגטיקה'.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128202
הפנים השחורים של ישראל האדומה
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 0:14)

קודם כל צריך לומר תודה לפצצה בת הטון. כן ירבו!
המסר: שום מחבל ועכבר לא יכולים להימלט מזרוע החוק הרכובה על טיל, גם אם הם מתחבאים אחרי נשים וילדים! דם שנים וילדים אינו זול מדם נשים וילדים ערברבים!

• אבנרי: '' על כן הייתי צריך לשמוח על כך שסוף-סוף נמצא מישהו המוכן להעמיד את המעשה ההוא במבחן משפטי'' - - - - - אל ישמח חיגר כמפתח.

• אבנרי: '' אבל אני מצר על כך שהמשפט ייערך בספרד, ולא בישראל'' - - - - מי אמר שבכלל יהיה משפט. אני כבר רואה את משפך אבנרי כשיוודע לו שבית הדין הספרדי לא מצא ראיות להעמדה לדין.

• אבנרי: ''צופי-הטלוויזיה בישראל רואים באחרונה על מסכיהם מחזה ביזארי: קציני צה''ל נראים כשפניהם מטושטשים.... נראה שעל ראש הגנב בוער הכובע.'' - - - - - שום 'גנב' ושום 'כובע', כל הכוונה היתה להקשות על השמאלנים להטריד את צה''ל כמו שכלבים מיוחמים ורעבים מגוררים את גרונם באקסטזה של רעב בלתי מודבר.

• אבנרי: ''אינני מתנגד לעריכת משפטים בחו''ל. פושעי-מלחמה, כמו שודדי-ים.... את הכלל הזה קבעה מדינת-ישראל, כאשר חטפה את אדולף אייכמן''. - - - - -
מה הקשר? גם אם חיילי צה''ל הם פושעים (מה שבהחלט לא ולא!) אין זכות לשום מדינה שלישית לשפוט אותם. מי מהם שיימצא שעבר על החוק יישפט בארץ בלבד. לכל היותר אם החמאס יחטוף חייל הם יכולים לעשות לו משפט ראווה שיקרי כדרכם. אבל אם הם היו מדינה מסודרת ותיקנית אין ספק שהם היו יכולים לשפוט את חיילי צה''ל שהם היו תופסים, ובלבד שהמשפט הזה היה מתקיים כדרך שבני אדם מקיימים אותו. אבל מדינה שלישית שאין לה קשר לאירועים לא יכולה להעמיד אזרח ישראלי אצלה, גם אם היא מחוקקת לעצמה חוק שמאציל עליה שליחות אלוהית. לכל היותר, וזה נהוג המקרים נדירים, שמדינה שלישית חוטפת אנשים ומעבירה אותם למדינה שבסכסוך. אם ספרד תחטוף קצין ישראלי ותסגיר אותו לחמאס החמאס יוכל לשפוט אותו. אבל מאחר שלחמאס אין מערכת משפט נורמלית לא נראה לי שספרד תלך לברירת המחדל הזאת. לכן, כל הקול תרועה הספרדי היא כתקיעת הנאד שמוציא הרבה סירחון אבל נעלם מהר.

• אבנרי: ''אבל כפטריוט ישראלי הייתי רוצה שפושעי-מלחמה ישראליים יישפטו בישראל.'' - - - -
כיצד אבנרי קובע לעצמו שהוא 'פטריוט ישראלי'? זאת עוד בדיחה עבישה. זה כמו שאורי אבנרי כבר קבע מראש שמדובר ב''פושעי מלחמה''. אז למה צריך בכלל משפט? זה שנאמר שהכל דמגוגיה שמאלנית שרוצה להפיק את ליטרת הבשר הפופוליסטית ממסע שיוף הזרג שלהם.

• אבנרי: ''אין צורך להסתמך על החוק הבינלאומי בלבד. יש לנו חוק ישראלי נגד פשעי-מלחמה.'' -----
ה ב ד י ק ה הקדם משפטית שככל הנראה תצא לדרך ותיגווע מהר במדריד אינה לפי החוק הבינ''ל אלא לפי החוק הספרדי. לפי החוק הישראלי קציני וחיילי צה:ל שהשתתפו במלחמת המגן מול החמאס פעלו כחוק, לפי הוראות חוק ולפי בדיקה דקדקנית של אנשי משפט מוכרים וראויים. לכן כל החינגה שלך מיותרת מבחינת האמת האובייקטיבית וכנראה כל תפקידה הוא למלא אחר האמת השיקרית של אבנרי ודומיו.

• אבנרי: ''הטבח בכפר-קאסם ב-‏1956.'' - - - - אין שני המקרים דומים ולכן אין האחד מעיד על השני. ההשוואה רשלנית או שרלטנית. בכל מקרה זה משחק לרעת אבנרי.

• אבנרי: ''השופט קבע שגם במלחמה יש פקודות שמתנופף עליהן ''הדגל השחור של אי-החוקיות''. ...... כלומר, פקודות שכל אדם נורמאלי יודע שהן בלתי-חוקיות, בלי צורך להיוועץ בעורך-דין''. - - - -
במקרה עזה התנופפו דגלים ירוקים שחורים של החמאס. כלומר, הפקודות היו חוקיות בהחלט וכל בן אדם נורמלי הבין את הצורך ואת המטרה, וזאת גם בלי להיוועץ בעורך דין. אלא שכאן החמירו לצד הצדק והבטחתו וכן התייעצו בעורכי דין שבדקו כל מצב וכל אירוע גם בזמן אמת. מה שאבנרי ואנשיו לא עשו ולא יודעים לעשות.

• אבנרי: ''אני מתבייש בהם, דורש את הוקעתם ותובע שיועמדו לדין במדינת-ישראל''. - - - -
אז קודם כל תתבייש בעצמך ואח''כ תנסה להגיש כיתבי אישום נגד קצינים. יש לשמאל מספיק ארגונים שיודעים לתקוע סכין בגב, אז למה שלא תעשו ''טייסט קייס'' ותתבעו לדין למשל את פוליטיקאים, הרמטכ''ל, אלוף פיקוד דרום, מפקד חה''א, מפקדי גזרות, מח''ט גולני, רבנים ומשפטנים? נראה אתכם.

• אבנרי: '' אין שמץ של ספק שבמהלך מלחמת עזה בוצעו פשעי-מלחמה. השאלה היא כמה ועל-ידי מי.'' - - - -
יש יותר משמץ של ספק. אבנרי מביא דברים מפי התשקורת ולא ממקור ראשון. להווי ידוע שמידע מהתקשורת אינו קביל בבית משפט. לכן על אבנרי ודומי שרוצים להיות כל כך בטוחים שהם צודקים חלה חובת הבדיקה לפרטים ולהביא את הדברים כהווייתם. ואת זה אפשר להביא רק לאחר תחקיר מקיף ופרטני של הנוגעים בדבר בכל אירוע ואירוע. כי התמונות לא מספרות את מה שקרה ממש בשטח, אלא רק מראות את התוצאות. ולפיכך פרשנות האירועים היא לפי המוטציה הפוליטית של הפרשן. השמאלנים נוטים להפריז לטובת כוחות החושך של החמאס. בני האדם השפויים לוקחים כל אשמה כזאת בערבון מוגבל ומחכים לשמוע עדויות ותחקירים בטרם יקבעו דבר.

• אבנרי: ''חקירה אובייקטיבית צריכה לבדוק אם ההחלטה לפתוח במלחמה הייתה מוצדקת, או שהייתה קיימת דרך אחרת להביא להפסקת ירי טילים על שטח ישראל.'' - - - - למה צריכים לחקור? לממשלה יש מנדט לפתוח במלחמה כשכוח חמוש עויין תוקף את אזרחיה.

• אבנרי: ''אך האם יכול היה הדבר להימנע על-ידי הידברות עם שלטונות עזה? האם החלטת ממשלת ישראל להחרים את חמאס, שזכה בבחירות הפלסטיניות הדמוקרטיות, היא הגורם האמיתי למלחמה?'' - - - -
אין הידברות עם החמאס ולא תהיה. החמאס הוא ארגון שאינו מכיר בישראל והכריז שהוא קיים כדי להשמיד את ישראל. לכן כל ההצטדקות השמאלנית מיותרת, וההתבוססות בה תעלה את מחיר המלחמה הבאה.

• אבנרי: ''תוכנית המלחמה כללה התקפה מאסיבית על אזרחי הרצועה.'' - - - -
שקר שחור. תוכנית המלחמה כללה תקיפה אך ורק של ארגוני טרור. מטרות המלחמה אינן נקבעות לאחר המלחמה (רק אצל אבנרי זה כך וזה מעיד על כוונות תעמולתיות זדוניות שלו). המטרה האמיתית היתה לגבות מחיר מהחמאס על הטרור הקבוע והמתמשך שהוא מפעיל נגד אזרחי ישראל והציב איום עתידי עליו מתוך כוונה להתריע. אם המטרות הושגו? בודאי בחלקן.

• אבנרי: '' א) לגרום למקסימום של הרג והרס, כדי לקבוע ''תג מחיר'', ''לצרוב בתודעה'', ''להחזיר את ההרתעה'' ובעיקר .......... היה ברור שהדבר מכוון בעיקר לאוכלוסייה האזרחית.
ב) למנוע ''בכל מחיר'' (פשוטו כמשמעו) אבידות לצה''ל, על-ידי הריסת כל מבנה והריגת כל אדם בשטח שאליו התכוון צה''ל להיכנס..... אך זאת הייתה פעולת-אליבי בלבד: לא היה להם לאן לברוח, ובעת הבריחה ירו בהם לעיתים קרובות.'' - - -
אני מוכן לחתום על שתי המטרות האלה שהרי הן לגיטימיות. אבנרי כמובן מרחיב אותן בהתנדבות וכולל לחימה מכוונת נגד אזרחים, אבל מאחר שזו דמגוגיה ידועה כפי שכבר הוכחנו זאת כאן בפורום אין סוף פעמים, הרי מה שנותר זה פגיעה לא-מידתית בחמאס – שזה דבר לגיטימי ומוסרי וגם נחוץ. צה''ל לא 'הרג כל אדם' בשטחי האש, להיפך, צה''ל נתן לכל אזרח לברוח ולהציל נפשו גם במחיר פיספוס מחבלים ואזרחים שסייעו למחבלים לברוח איתם.

• אבנרי: ''טענות כגון ''אנשי החמאס התחבאו באוכלוסייה האזרחית'' ו''השתמשו בה כבמגן אנושי'' הן סיסמאות-תעמולה שאין בהן ממש: זה נכון לגבי כל מלחמה-גרילה. הדבר צריך להילקח בחשבון מראש כאשר מחליטים על מלחמה.'' - - -
הדברים נלקחו בחשבון ובהרבה אירועים אזרחים ברחו לפני תקיפה. אבל מרגע שצה''ל הודיע שהוא הולך לתקוף את יעדי המחבלים וגם התריע על כך, הוא עשה חצי עבודה. החצי השני של העבודה היתה בעת התקיפה – צה''ל בדק למיטב יכולתו את המצב ביעדי התקיפה וכשאלה נמצאו ראויים יצאה התקיפה לדרך. כאשר אותרו בהם אזרחים התקיפה נעצרה. לא בכל הפעמים הצליחו לראות אזרחים בגלל שהחמאס התאמץ להסתירם.
עזה לא היתה לדרזדן. לפחות לא הפעם.

• אבנרי: ''זוהי דת של עם נבחר שבגויים לא יתחשב, דת שאין בה זכר של חמלה כלפי מי שאינם יהודים, והמעלה על נס את השמדת-העם המתוארת בספר יהושע''. - - - - -
הסיגנון עושה את האדם. גם אצלך. מורגשת השפעה של הרוחות האנטישמיות הנושבת באירופה ובארה''ב בחוגים השמאלנים הליברלים. אין לנו חמלה עליך, למרות שעל פי הכתיב אתה יהודי. יש לנו חמלה לאנשים נרדפים בדרפור ובקונדו, בגיאורגיה ובעזה.... ע''י החמאס. אבל אתה שונא ערבים במידה כזאת שאתה תומך בהם שהם שמים עליהם משטר טרור שרוצה בהשמדתך תוך תשלום במחיר פגיעה באזרחים עזתים. כנראה שזה קצת מסובך לשמאלנים להבין. אבל שמאלנים כמו גדעון לוי, גדעון ספירו ואבנרי שעוד לא מצעו זמן, מקום ושכל לגנות את החמאס ולהציגם כפושעים נגד עמם ונגד האנושות (אזרחי ישראל), אינם ראויים להיות נייר הלקמוס של הצדק הישראלי, היהודי או האוניברסאלי. בדיוק כמו שלסוס שמים סכי עיניים כדי שלא שלא יראו את סביבתם, ככה השמאלנים עושים לעצמם שמא האמת הכואבת תכה בהם בחזרה.

• • צה''ל עשה ועושה תחקירים מפורטים ומדוייקים שלא מסתירים את האמת, את כל האמת, ומדווחים רק אמת כדי לבדוק את מה שאירע ולתקן אם צריך את הנדרש.
• • החמאס אינו עושה תחקירים כדי לבדוק אם באמת, אלא לומד מעצמו רק כדי להפיק יותר רצח והשמדת עם ביהודים.

בקיצור, אבנרי מקשקש כהרגלו בדברים שאינו בקיא בהם ואינו יודע עליהם פרטים לאשורם. כהרגלו הוא נסמך על כותרות עיתונים ותמונות טלוויזיה המתובלים במניירות הספאודו-מוסריות שלו שמעולם לא הוכחו במציאות חיינו. זה כמו שהעבריין בא להעיד כנגד הקורבן שומר החוק על שאילץ אותו לגנוב לו את כספו רק בגלל שלקורבן שומר החוק היה כסף. כך גם ישראל אשמה בפשעים רק משום שהיא הצודקת.

חכם ציון

http://www.faz.co.il/thread?rep=128204
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 0:34)
בתשובה לסתם אחד

חכם ציון ממשיך להערים ערימות של מלים
כדי להצדיק את הטבח בתושבי עזה. זה לא יפה,
זה לא נכון, וזה לא עוזר לטהר את ישראל מאחריותה
לטבח התושבים. ואיזה גיבוב של שקרים. נסה לזכור
לפעמים שקוראיך אינם מטומטמים לגמרי. מספיק
מוזר שבחרת בכינוי 'חכם ציון', - לפחות היה נאמן
לרוח הכינוי, גם אם החכמה של מעלה אינה בהישג
ידך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128207
יווסווףף
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 2:16)
בתשובה לסתם אחד

דעותיך ידועות לנו.
אתה תומך ומצדיק את
ירי הקאסמים על אזרחי מדינת ישראל!
אז אנחנו יודעים שאתה לא משלנו.
(ראה מה צה''ל עשה לחמאסניקים שהם לא משלנו).

הלמוט ששינאתו ליהודים ידועה לכל,
מתאונן על כך שרוב החילים חובשי כיפה
ואני אומר לו: רוב השמאלנים לא משרתים
בצבא ואינם תורמים כלום וזהו ערכם באולוסיה
כלום!

לסיכום מאמרך מוסיף לפגוע ביהודים שמציג
אותנו כצמאי דם בעולם
אתה מוסיף לאנטישמיות שגדלה בארופה
בזמן האחרון

http://www.faz.co.il/thread?rep=128205
הפנים השחורים של ישראל האדומה
אריק פורסטר (יום שני, 02/02/2009 שעה 0:43)
בתשובה לסתם אחד

''שמאלנים כמו גדעון לוי, גדעון ספירו ואבנרי שעוד לא מצעו זמן, מקום ושכל לגנות את החמאס ולהציגם כפושעים נגד עמם ונגד האנושות (אזרחי ישראל), אינם ראויים להיות נייר הלקמוס של הצדק הישראלי, היהודי או האוניברסאלי.''

- האם עלי להבין מדבריך שרק לאנשים שכבר גינו את חמאס מותר לגנות את טבח האזרחים בעזה? לפי היגיון צרוף זה, רק לאלה שגינו את הציונות ב-‏1942 מותר היה לגנות את טבח היהודים במחנות הרכוז. אכן, תפארת ''חכמת'' ציון.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128230
הפנים השחורים של ישראל האדומה
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 21:33)
בתשובה לאריק פורסטר

מה שמותר לך להבין מדברי הוא שכדי לגנות את הציונים אתה צריך להיות ישר עם עצמך ועם האמת בכלל. אני מקווה שהבנת.

העקרון הזה עובד על כל ה'הצעות' הדלוחות והמשובשות האחרות שהעלאת כ'קונטרה' (שמשום מה הלוגיקה נעלמה מהן). לדעתי אתה ראוי להפעיל ולתרגל את הגיונך יותר כדי שחריקותיך לא יגיעו על ארץ ישראל.

חכם ציון

http://www.faz.co.il/thread?rep=128234
הפנים השחורים של ישראל האדומה
אריק פורסטר (יום שני, 02/02/2009 שעה 22:18)
בתשובה לסתם אחד

נסה לענות בצורה עניינית. זה לא כל כך קשה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128415
הפנים השחורים של ישראל האדומה
סתם אחד (שבת, 07/02/2009 שעה 23:18)
בתשובה לאריק פורסטר

אינני מחלק היתרים או מטיל מגבלות על התנהלותם המוסרית של השמאלנים שציינתי את שמם ודומיהם. הם גדולים ונוהגים להיכן שליבם מוביל אותם ועל אחריותם (המפוקפקת). אבל מרגע שהם נקטו עמדה, כמו כל נוקט עמדה, הם עומדים לביקורת הכלל. בשעה שהחמאס תוקף אותנו בטרור, הם תוקפים אותנו בדמגוגיה. הם לא מבקרים את החמאס, כי יתכן שהם יושבים שהפלסטינים הם יצורי אנוש נחותים שהתנהגותם מוסברת, מובנת ומקובלת על בעלי הצוואר הלבן. והללו תוקפים, ללא קשר למה שמתחולל במציאות, את ישראל משום שהיא החזקה, החכמה והמוצלחת. זוהי עמדתם הבלתי מוסרית של השמאלנים הקיצונים שרק עוזרת לפלסטינים להנציח את הסכסוך.

מסתבר שחשיבה/התנהגות זו שכיחה גם אצל חוגי השמאל הקיצוני האנטי ציוני בעולם http://www.zionismontheweb.org/antizionism/ZionistNa... ונטורי קרתא http://www.jewsnotzionists.org/holocaust-zionism.htm (קואליציית ה'בלתי אם נועדו') שמבטלים את הציונות ואת זכותם של היהודים למדינה בכלל, ובודאי לא במזרח התיכון. חלק מהטיעונים שלהם היא שהציונות שיתפה פעולה עם הנאצים בהשמדת היהודים כדי להאיץ את הקמת ישראל. אכן זו 'תפארת' השמאלנים כמוך. לכן הניסיון הפתטי והנואל שלך לחבר בין ישראל לנאציזם הוא קנה הקש שלך.

אתה מקיים בתוכך את המוסר הנמוך הזה שתמיד מנסה להשוות את היהודים של 1942 לפלסטינים של 2008 ואת ישראל של 2008 לגרמניה הנאצית של 1942 ובתמורה משתבח ב'לוגיקה' לשווא. אני רואה בנסיונך כשל טכני שבלוני ולא טיעון ענייני, פשוט טיעון שאין בו הגיון כלל. נדמה לי שכבר הסברתי את העניין הזה שוב ושוב בעבר מול גדעון לוי ואחרים.

ראה מה כתבתי לספירו בעניין http://www.faz.co.il/thread?rep=127291 .

חכם ציון

http://www.faz.co.il/thread?rep=128467
הפנים השחורים של ישראל האדומה
סתם אחד (יום שני, 09/02/2009 שעה 0:36)
בתשובה לסתם אחד

תשובה לחכם ציון:

אתה כותב ש''מסתבר שחשיבה/התנהגות זו שכיחה גם אצל חוגי השמאל הקיצוני האנטי ציוני בעולם http://www.zionismontheweb.org/antizionism/ZionistNa... ונטורי קרתא http://www.jewsnotzionists.org/holocaust-zionism.htm (קואליציית ה'בלתי אם נועדו') שמבטלים את הציונות ואת זכותם של היהודים למדינה בכלל, ובודאי לא במזרח התיכון. חלק מהטיעונים שלהם היא שהציונות שיתפה פעולה עם הנאצים בהשמדת היהודים כדי להאיץ את הקמת ישראל. אכן זו 'תפארת' השמאלנים כמוך. לכן הניסיון הפתטי והנואל שלך לחבר בין ישראל לנאציזם הוא קנה הקש שלך.''

- שטויות שמראות שקשה לך להתרכז. איני אנטי-ציוני. להפך, תמיד דגלתי בזכותה של ישראל להתקיים כמדינה יהודית (למרות שברור שהדגשת יהדותה של המדינה היא בהכרח אנטי-דמוקרטית). מה שאני מגנה הוא פגיעה בכוונה תחילה באזרחים. נסה להתרכז, חוכם.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128210
הפנים השחורות של שקרנים
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 6:42)
בתשובה לסתם אחד

השקר: ''אבל שמאלנים כמו גדעון לוי, גדעון ספירו ואבנרי שעוד לא מצעו זמן, מקום ושכל לגנות את החמאס ולהציגם כפושעים נגד עמם...''

להלן גינוי אחד מרבים
ספירו (''ניצחנו''): ''אין חולק על הזכות להיאבק נגד הכיבוש והסגר. השאלה היא באלו שיטות? ירי טילים על ישובים אזרחיים בישראל, הוא גם פשע וגם לא משרת את מטרתם.''

http://www.faz.co.il/thread?rep=128213
עוד פשע מלחמה
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 7:46)

ע.ג
הלילה הפציץ צה''ל מחסני תחמושת ומנהרות ברצועה. הפלשתינים אמרו שצה''ל הודיע על כך לתושבים כדי שיוכלו להמלט. הפעולה מראה בבירור שצה''ל ביצע הלילה פשע מלחמה. ראשית נהרסו גם בתים חפים מפשע ולא רק אלה ששימשו לאחסון אמצעי לחימה ושנית היה ראוי שצה''ל יתן אתרעה ארוכה יותר כדי שאפשר יהיה לסלק את אמצעי הלחימה שהיו שם ואז היה הנזק קטן יותר. להעמיד את כל צמרת המדינה לדין על פשע המלחמה הזה.
ולאפולוגטיקה - זה לא תירוצים ולא שום שטות אחרת. זה התנצלות. הדבר הנכון היחיד הוא שאנשים חסרי מוסר שהמציאות שלהם הזויה במקרה הטוב וסביר להניח ששיקרית לחלוטין בכוונת תחילה ראוי שיתנצלו יום יום ושעה שעה על דבריהם חסרי השחר כנגד אנשים ישרים והגונים מהם כלומר חילי וקציני צה''ל.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128217
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 9:52)
בתשובה לסתם אחד

הקושי הגדול היותר - מהמורה שקשה לעבור אותה בדרך כלל - הוא הבורות של בן שיחך. במונח 'אפולוגטיקה', כפי שהמונח ידוע בספרות ובפילוסופיה, משתמשים בדרך כלל לא ככותרת להתנצלות במובן המילולי של המילה אלא כמסע ספרותי או פילוסופי מפורט יותר שכוונתו להגן על עמדה שעלולה להיתפש על ידי הקוראים כחסרה צניעות מספקת, או חס וחלילה כפוגעת בערכים מסוימים המקובלים על החברה בה חי הכותב. זו צורה ידועה, ובהקשר הנוכחי השימוש שאני עושה במונח נועד לתאר כקריקטורה של אפולוגטיקה אמיתית את הנסיונות הלא מושכלים של תרצני הטבח של צה''ל בעזה להציג את קטל התושבים של עזה כסביר ומוצדק.
אך כפי שאפשר לראות מהתגובות של המגיב האחרון, גם משמעות המונח עצמו אינה מוכרת לו, מה שהופך את השיחה למייגעת, מעבר לעייפות המצטברת שהנסיונות החוזרים ונשנים של יהודים עבריינים לתת סיבות קדושות למעשי פשע נגד האדם גורמת.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128218
התוספת שתופסת
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 12:19)
בתשובה לסתם אחד


http://www.faz.co.il/thread?rep=128219
לאפולוגטיקה
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 14:43)

ע.ג
הקושי היחיד הוא איך להסביר לפשיסטים שמכנים את עצמם שמאל שאי אפשר להצדיק טרור ואי אפשר לגנות את מי שמתגונן נגד טרור. האנשים ההגונים צריכים להשלים עם העובדה שישנם בני אדם שהמצב התודעתי שלהם נע בין הזיות קבועות למחלת נפש של ממש ולכן כל מעשה טרור נראה להם כמעשה מוסרי והתגוננות נגד טרור נראית להם מעשה פשע. לפעמים האנשים האלה מעצבנים אבל בדרך כלל הם סתם משעשעים. ממש כמו הנזירים בימי הבינים שהתווכחו כמה מלאכים יכולים להיות בקצה של מחט כך אלה מתווכחים כל הזמן כמה פשעי מלחמה יכול קצין בצה''ל לבצע במעשה אחד ויחיד. לשתי השאלות אותה תקפות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128220
הסרחון שאינו נמוג
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 15:51)
בתשובה לסתם אחד

''ממש כמו הנזירים בימי הבינים שהתווכחו כמה מלאכים יכולים להיות בקצה של מחט.''

דווקא הוויכוחים בימי הביניים בעניין ההגדרה של מלאכים ותכונותיהם תרמו לפיתוח שיטות פילוסופיות המאפשרות עד היום להגדיר את המושגים המופשטים כגון 'צדק' ו'זכויות אדם'.

הזלזול בפילוסופיה ויותר חמור, בפילוסופים, הוא בדיוק זה שהביא את מדינת ישראל לעברי פי פחת. בחברה שאין בה איש המסוגל להגדיר את המושגים המופשטים העומדים בבסיס המערכת המשפטית והחברתית, כל העם והממשלה על מוסדותיה פועלים כסומא בעלטה, ללא מצפון וללא מצפן. וכך נפלו גם אימפריות קצת יותר גדולות מישראל.

הראיה בביקורת פעולות הממשלה והעם לפי קריטריונים מוסריים מעין מחלת נפש, מזכירה לנו את האישפוזים הכפויים של אנשי הרוח הסובייטים שפעלו למען שחרור היהודים מסורבי העליה. וזו כמובן תעודת עניות ל'סתם' התורן התומך בטבח תושבי עזה שתגובתו מסתכמת באיפיון המבקר את הטבח כחולה נפש.

לפי העובדות הידועות בוצעו במלחמת עזה פשעי מלחמה. גם עצם היציאה לפעולה מסוג זה בתנאים הקיימים בעזה היוותה פשע נגד האוכלוסיה האזרחית,
ולראייה ההתנגדות של המחלקה המשפטית של צה''ל לפעולה. כל אלה הן עובדות שלא ניתן לסתור בהבל פה.

אך הבל פה זה כל מה שמקבלים מהיהודים השתדלנים היושבים בישראל מאחורי המקלדות העבשות - חזון העצמות היבשות של השטן - האצבעות ששיגרו את הפגזים והטילים לעבר בתי עזה בידיעה מלאה שמשפחות שלמות יימחו מעל פני האדמה. כל ישראל חברים.

וכל העם צבא. האשמה והאחריות לטבח בעזה הם של כל עם ישראל. ולא יעזרו התירוצים לאחר מעשה. על פשעים מסדר גודל שכזה גרר הקדוש ברוך הוא את בני ישראל ארבעים שנה במדבר. על פשעים בקנה מידה כזה היגלה אלוהים את בני ישראל מארץ ישראל. ועכשיו יוצאים האפולוגטיקנים היהודים השבעים חסרי המוסר ומתיזים בושם רקוב של קורבות על פשעי ישראל המצחינים בתקווה שגם הסרחון אולי ימות מבושה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128221
יוסוף והמלל הסתמי
ע.צופיה (יום שני, 02/02/2009 שעה 16:57)
בתשובה לסתם אחד

יוסוף-פקח את עיניך למציאות. רק טוב יצמח לך.
בכל אופן תזהיר את ידידך השפנים במחילות שלא יצאו עדיין.
הציידים בשטח.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128225
הסרחון שאינו נמוג
אריק פורסטר (יום שני, 02/02/2009 שעה 20:22)
בתשובה לסתם אחד

בארה''ב, כל סטודנט אוניברסיטה חייב לקחת לפחות קורס אחד בלוגיקה, תורת ההגיון. אם אותו דבר היה קיים כאן, זה היה מעלה את רמת הדיון בפורום זה. הרושם שאני מקבל הוא שהימנונים כאן, רובם ככולם, לא מבינים הרבה בלוגיקה. תגובותיהם מייגעות בשיטחיותן ואינן מתייחסות בצורה עניינית לנושאים שמעלים מתנגדיהם. חבל.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128305
הסרחון שאינו נמוג
סתם אחד (יום חמישי, 05/02/2009 שעה 1:20)
בתשובה לאריק פורסטר

לא בטוח שאתה בקיא בתורת ההגיון !!!!
בכל מקרה, טרם הוכחת זאת.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128229
לאפולוגטיקה
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 21:27)
בתשובה לסתם אחד

ע ז

צריך להודות באמת: הציונות נכשלה. והמסקנה....

כל האנשים ההגונים שנותרו בישראל צריכים לתכנן להיכן ימלטו את משפחותיהם (קנדה?, אוסטרליה?, ארצות-הברית?). שם ימשיכו לפתח את התרבות העברית. מי שישאר בישראל יהיו רק הליברמנים, הגזענים, והקנאים למיניהם

http://www.faz.co.il/thread?rep=128232
לאפולוגטיקה
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 21:40)
בתשובה לסתם אחד

סע לשלום המפתחות בפנים!

אז תפסיק לקשקש לנו שטויותיך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128223
למסריח
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 18:58)

ע.ג
אתה מחמיא לעצמך יותר מדי. אתה לא פילוסוף ממש כמו שהכמרים (ולא הפילוסופים) שהתווכחו על השטויות היו שרלטנים כך גם רוב ''פעילי השלום'' שהם למעשה תומכי טרור. זה נחמד לגייס את הצדק וזכויות האדם לויכוח אבל למרבה המזל רוב האנשים ההגונים גם כשהם מזדעזעים מכך שנהרגו אזרחים ובמיוחד ילדים עדיין יודעים להבדיל בין טרוריסט למי שנלחם בטרור. זו הסיבה שמי שגינה את הפעולה היו אחמדיניגד צאבס ועוד שוחרי זכויות אדם מסוגם. אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. כל היתר תהו איך והאם אפשר לצמצם את כמות הנפגעים אבל לא יצאו נגד ישראל. אז יכול להיות שרק ה''שמאל'' הפשיסטי הוא הצדיק היחידי אבל לנוכח חבריו אני ממש מפקפק.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128224
סתם אחד (יום שני, 02/02/2009 שעה 19:46)
בתשובה לסתם אחד

אינך מביא כל נימוקים לעמדתך. וכל מה שאתה מצליח לומר זה
שאלה המבקרים את הטבח בעזה אינם הגונים. שאר דבריך הם חזרה על
התירוצים הידועים, שאינם תקפים לאור העובדות הידועות לכל.

כבר אמרתי לך, את הסרחון הזה הצטדקויות קלושות לא יסירו.
ואילו היית מקדיש זמן לחקר ה'עובדות' עליהן אתה מבסס את דבריך,
כמו ידיעותיך בפילוסופיה של ימי הביניים למשל, לא היו דבריך
בתחום זה חושפים את בורותך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128250
למסריחים למיניהם
סתם אחד (יום שלישי, 03/02/2009 שעה 18:55)
בתשובה לסתם אחד

ע.ג
היום האו''ם כבר מודה שבתקרית שבה נטען שצה''ל פגע בבי''ס של אונר''א לא נפגעו אנשים בביה''ס. כתבים זרים טוענים שבכלל לא נפגעו שם אזרחים. זה כמובן כי הצדיקים מסתמכים על דיווחים של החמאס (גם כשאנשיו עובדים באו''ם או בצלב האדום) שהוא ארגון של פושעי מלחמה אבל חלילה לחשוב שהם משקרים. יש לכל מוציאי הדיבה איזו התנצלות אולי? כן, כן, הכוונה לאבנרי ולשאר המגיבים שצה''ל בעיניו הוא ארגון של פושעי מלחמה והחמאס ראוי בעיניהם לזכות בפרס נובל לשלום. אז למען זה שחושב שהוא מבין בפילוסופיה של ימי הבינים - אני לא מתנצל על כך שצה''ל הרג אזרחים. אם נהרג ילד זה מצער אבל לפלשתינים יש אפשרות ברורה מאד איך למנוע הרג אזרחים - להפסיק לנסות לרצוח אזרחים ישראלים. כמו שהחמאס מתנהג היום כנראה שלצדקנים מסוגך שלא לומר לאנשים חסרי המוסר והיושר מסוגך תהינה עוד הרבה סיבות לבכות על אזרחים פלשתינים מתים.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128257
סתם אחד (יום שלישי, 03/02/2009 שעה 21:46)
בתשובה לסתם אחד

עדיין אינך מביא נימוקים לעמדתך, אלא תירוצים. יש הבדל בין נימוקים, שעשויים לשכנע את בן-שיחך בצידקת עמדתך, לבין תירוצים היוצרים מצגת שווא של טיעון מנומק ובכך דווקא מערערים את עמדתך, כי מי שעוסק במגננת תירוצים שכזו - כל העם בישראל נכון לשעה זו - כמוהו המודה בפה מלא שאין לו טיעון אמיתי.

לכתוב היום, לאחר שנהרגו למעלה ממאתיים ילדים מפגזים של צה''ל, ''אם נהרג ילד זה מצער,'' פשוט לא משכנע. זה מורה אולי על רמת ההדחקה אצל ישראלים של אירועי המלחמה בעזה, אך מעבר לזה יש בכך עניין אולי רק לסוציולוגים והסטוריונים שינסו להבין במחקרים יותר מקיפים כיצד התדרדר העם היהודי לכדי ביצוע טיהור אתני במזרח התיכון.

ולטעון נגד אלה המבקרים את ישראל על טבח האזרחים בעזה שהם 'חסרי מוסר ויושר' גם לא משיג את התוצאה המקווה: הרי גם קריאות לחיסול המבקרים את טבח האזרחים בעזה נשמעו כבר באתר - 'שטינקרים' קרא להם אריה עירן, ואת ה'שטינקרים' יש לחסל. גם כינוי המוחים על טבח האזרחים בעזה בשם 'בוגדים' הפך לדבר שבשיגרה באתר. משום מה דווקא הדיווחים על הטיהור האתני בעזה בחודש האחרון מוגדרים על ידי תומכיו הנלהבים בישראל כ'הוצאת דיבה'.

נראה לי שלאט לאט נגמרים לישראל הפורומים המשפטיים והציבוריים בהם היא יכולה עדיין לנסות להשיב את כבודה האבוד. יש גבול לכל תעלול. כיבוש, סיפוח זוחל, התנחלויות, עושק האדמות, הגבלות התנועה והשחתת הרכוש, ההשפלות, וההוצאות להורג ללא משפט (ה'חיסולים הממוקדים'). - לכל זה כמעט 'התרגלנו',

אך לטבח ידוע מראש באוכלוסיה פלסטינית שאינה לוחמת, לכך אין אף אדם נורמלי יכול להסכים. ועל אלה ה'מסכימים', כדוגמת המגיב האחרון, או התומכים הנלהבים כדוגמת הצופיה, - על אלה לא נותר אלא לרחם.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128262
טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח בטח בטח
מיכאל (יום רביעי, 04/02/2009 שעה 0:36)
בתשובה לסתם אחד

טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח בטח בטח
אפשר למלמל את המנטרה חזור ומלמל זה לא ישנה, את השמאל אי אפשר לבלבל עם עובדות.

טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח טבח בטח בטח
ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין ג'נין

מי שבינתו נסתתרה עליו כדוגמת השמאל המשתף פעולה עם רוצחי תינוקות בדם קר ובכוונה תחילה שלא יספר לי שום סיפור מצוץ מהאצבע על טבח, מי שחבר לרוצחי ומכי נשים כחלק מההווייה הלאומית ועל פי חוקי האיסלם שלא יספר לי סיפורים.

כאשר אשמע את הפרץ והצווחה על מדינות לאום דתיות מוסלמיות האוסרות על לא מוסלמי לדרוך על אדמתן והמלמלנים מקרב השמאל יטענו על האפלייה והגזענות אולי יהיה להן שמץ של צידוק מוסרי לדבר? לצייץ.

מי שחבר לאיסלם מעיד על עצמו כ-בור עם הארץ בבחינת אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה, והשמאל הוא פשיסט גזעני התומך ברוצחים בדם קר.

מיקי

http://www.faz.co.il/thread?rep=128315
הדגל של הערבים הוא שחור עם טיפות דם אדומות
סתם אחד (יום חמישי, 05/02/2009 שעה 8:19)
בתשובה למיכאל

הדגל של הערבים הוא שחור עם טיפות דם אדומות שמטפטפות ממנו.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128275
לסתם אחד
סתם אחד (יום רביעי, 04/02/2009 שעה 14:13)
בתשובה לסתם אחד

ע.ג
אין נימוקים רציונלים שישכנעו את ההזויים מהשמאל שישראל צודקת פשוט משום שבעיניהם עצם קיומה של ישראל הוא תועבה שחובה לעשות כל מעשה כולל שקר רמיה ותמיכה במעשי רצח כדי שתעבור מהעולם. למשל, גם העובדה שכל ישראלי יכול לסוע לבריסל ולאנגליה לא מענינת אותך כפי הכתוב בתגובתך. אולי לא שמעת אבל שינו שם את החוקים כדי שטרוריסטים ואנשים לא ישרים מה''שמאל'' הפשיסטי לא יוכלו לתבוע את מי שמונע מהטרוריסטים לרצוח. זה יקרה גם בספרד כפי שאמר שר החוץ הספרדי מיגל מורטינוס. גם העובדה שהאו''ם חזר בו מההאשמות בענין ביה''ס של אונר''א ושכתבים איטלקים קנדים ואוסטרלים כופרים במספר האזרחים ההרוגים אחרי שבקרו בעזה לא מענינת אנשים כמוך. הרי אתה ושכמותך שואבים את המידע מההלוצינציות שלכם ואמת מעולם לא ענינה אותכם כפי שלא ענינה את סוללי הדרך שלכם - סטלין גבלס ושאר צדיקים. אני אגב סבור שאסור בתכלית האיסור לגעת בכם לרעה. לא רק בגלל חפש הביטוי שהרי אתם מאמינים כפי שהדגים זאת פרופ' גנז רק בחפש השיסוי ואם נחיל את הכללים שלכם עליכם לא תוכלו אפילו לנשום פה. אני חושב שאסור לגעת בכם בעקר משום שצריך להראות אתכם לכל ילד בארץ ובעולם כדי שיבין מה משמעותו של אדם לא ישר ולא מוסרי באופן קיצוני. עליכם חל הכלל שתמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. להראות אתכם וחסר מוסר וחסר יושר הוא דבר ברור כשמש.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128285
סתם אחד (יום רביעי, 04/02/2009 שעה 19:29)
בתשובה לסתם אחד

ע. ג. כותב,

''אין נימוקים רציונלים שישכנעו את ההזויים מהשמאל שישראל צודקת פשוט משום שבעיניהם עצם קיומה של ישראל הוא תועבה שחובה לעשות כל מעשה כולל שקר רמיה ותמיכה במעשי רצח כדי שתעבור מהעולם.''

האם מי שמתחיל תגובה במשפט שכזה מצפה שמישהו יקח אותו ברצינות?
הרי קשה להאמין שהכותב עצמו מאמין שמי שמבקר את הטבח שישראל ביצעה
בתושבי הרצועה הוא בהכרח גם שונא ישראל. ומדוע מתחייב מדברי הביקורת של
ישראלים (רובם בשמאל, אכן) שבשמאל חושבים ש''עצם קיומה של ישראל הוא
תועבה''. בגלל דיבור אימפנטילי מסוג זה, שאינו מעורר אימון אפילו במחנה מתוכו
הוא בא, יצא לאנשי הימין הלאומי שם של אידיוטים.

ברכותי, ע. ג., על הצטרפותך למסורת ארוכה של מלהגי ריק, וטוחני מים.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128313
העיקר שחיסלנו לכם ג'יהאד אסלמיסט נוסף על הבוקר!!!
סתם אחד (יום חמישי, 05/02/2009 שעה 8:01)
בתשובה לסתם אחד

כלהכבוד לצה''ל !!!!

http://www.faz.co.il/thread?rep=128321
העיקר שחיסלנו לכם ג'יהאד אסלמיסט נוסף על הבוקר!!!
סתם אחד (יום חמישי, 05/02/2009 שעה 10:09)
בתשובה לסתם אחד

כבר עכשיו אתה מתחיל להתבלבל בין החמאס ושאר אוייבי ישראל לבין ישראלים שאינם מסכימים למדיניות של הפגזת ריכוזי אוכלוסיה פלסטינים. הגרון הניחר ומועל היד של הכותב מאיימים יותר על שלוות הנפש שלי ושלמות גופי היגע מאשר איזשהו איש חמאס היושב בעזה ומקונן על מתיו. עם לוחמי החמאס היושבים בעזה אפשר להגיע להסכמים תוך כינון מדינה פלסטינית גאה בעזה יהודה ושומרון, אך עם הפשיסטים הגזעניים הצוהלים למשמע כל הרוג פלסטיני אין לי מכנה משותף. - יהודים הם לא, בעיני, וגם לא בני-אדם.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128355
יוזף, במקום שאינך יכול לעמוד.... אז תשב
סתם אחד (יום שישי, 06/02/2009 שעה 7:06)
בתשובה לסתם אחד

שכן אתה עצמך לא עומד בדרישות ואינך מביא נימוקים לעמדתך, אלא רק תירוצים.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128287
San Francisco, January 10, 2009
סתם אחד (יום רביעי, 04/02/2009 שעה 20:34)

Gaza War Protest
On Saturday, January 10, 2009, a large rally and march took place in San Francisco to protest Israel's invasion of Gaza.http://zombietime.com/gaza_war_protest/

http://www.faz.co.il/thread?rep=128312
זו ערביה זומבי שאפילו לא יודעת אנגלית
סתם אחד (יום חמישי, 05/02/2009 שעה 7:55)
בתשובה לסתם אחד

אז מה היא יודעת על ישראל והחמאס?


http://www.faz.co.il/thread?rep=128361
זו ערביה זומבי שאפילו לא יודעת אנגלית
מיכאל (יום שישי, 06/02/2009 שעה 8:46)
בתשובה לסתם אחד

ערבים דפוקים
היתה פה הפגנה בברוקלין, יש ערבים יש טינופת, רעש צעקות שריפה של פחי אשפה, שריפת דגלים ורעש וטינופת.

היהודים הפגינו, שקט סדר נקיון אפילו מגישת החדשות לא ציינה איך שני קבוצות מהמידל איסט עם הבדלים כל כך ניכרים.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128365
זו ערביה זומבי שאפילו לא יודעת אנגלית
סתם אחד (יום שישי, 06/02/2009 שעה 13:06)
בתשובה למיכאל

90% מהמפגינים בהפגנות האנטי ישראליות בעולם הם מוסלמים. 8% הם שמאל קיצוני וקשה ו-‏2% מהתנועות הניאו-נאציות.

ההפגנות הפרו-ישראליות מורכבות בד''כ מ-‏50%-60% יהודים ו-‏50% - 40% מנוצרים בני המקום.

רק הנתון הזה מסביר שאפשר לחרבן על ההפגנות האנטי-ישראליות ולקחת אותן בפרופורציות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=128383
כל המפגינים בהפגנות האנטי-ישראליות הם חרדי סאטמר מחופשים לערבים
סתם אחד (שבת, 07/02/2009 שעה 0:23)
בתשובה לסתם אחד

ולאנרכיסטים.


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.