פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
תדע כל אם עברייה
יובל ברנדשטטר (יום רביעי, 27/05/2009 שעה 20:00)


תדע כל אם עברייה

ד''ר יובל ברנדשטטר



''פסיכופת'' צועקות הכותרות, כמעט באופן אחיד. עדר התקשורת החליט שרוצחה של דנה בנט הוא פסיכופת, תופעה בלתי מובנת שבו מאבד אדם את העכבות התרבותיות ומבצע מעשי זוועה בקור רוח וללא נקיפות מצפון. כך מרמה התקשורת את עצמה ואותנו, וקושרת את עינינו אל מול האמת. לא בפסיכופתיה מדובר אלא בג'יהאד.

מבחינה מוסלמית, העולם שייך למוסלמי. המוסלמים מצויים במלחמה מתמדת נגד הכופרים, אילו שאינם מוסלמים, עד אשר אלו ייכנעו, ויקבלו עליהם את האיסלאם או את שלטון האיסלאם. רכוש הכופרים הוא רכושו של המוסלמי, אם יצליח לשים ידו עליו. בנות הכופרים גם הן רכוש המוסלמי, אם יצליח לשים ידו עליהן. לכן, כל יהודיה או נוצריה שאין לה מגן היא טרף לגיטימי למוסלמי, רק בשל מוצאה מן הכופרים. באשר ליהודיות בארץ ישראל, חטאן כפול ומכופל, הן דהימי שפשע ולכן דמן, וכבודן, מותר על אחת כמה וכמה. מוסלמי שאונס יהודיה, או הורג אותה איננו אלא תובע ולוקח את שלו, שנתן לו אללה. הוא איננו פסיכופת כי הוא פועל בתוך המסגרת התרבותית-מוסרית שבה הוא חי ואותה הפנים.

על זאת נוסיף את הג'יהאד, בו מחויב כל מוסלמי כנגד הכופרים, או הדהימים הפושעים, שהתיישבו להם בדאר-אל איסלאם, ובמקרה זה ארץ ישראל. הטרור לכל סוגיו לא רק מותר, אלא מצווה. ואם אפשר לבצע את מצוות הג'יהאד, וגם ליהנות מן האונס, וגם ליהנות מן הג'יזיה שמשלם הדהימי, על אחת כמה וכמה.
רק כדי שלא נחשוב שאנו היהודים הקרבנות היחידים, נזכיר שבנורבגיה 65% ממקרי האונס נעשים בידי מוסלמים, שחלקם באוכלוסיה לא יותר מחמישה אחוזים.

הרוצח עדנאן איננו פסיכופת. לא יותר מרוצחה של ענבל עמרם, מרוצחו של אולג שייחט, מנהגים הדורסניים בטרקטורים, או נהגי המשאיות שחצו נתיב או ''אבדו את הבלמים''. הכול חלק מן הג'יהאד, ולא מפסיכופתולוגיה. אלא אם נגדיר את הג'יהאד כפסיכופתולוגיה. ואם כך נגדיר את כל הג'יהאדים, אזי גם איוואן 'האיום' דמיאניוק איננו רוצח נאצי, אלא פסיכופת, וכך גם כל הנאצים ועוזריהם. זה איננו פסיכופתולוגיה. זו אידיאולוגיה שבה אנו היהודים מוגדרים כנחותים תת-אדם, הנתונים למרותו, אדנותו ואכזריותו של הגזע העליון, שפעם היה ארי נאצי, והיום הוא מוסלמי ג'יהאדי.

תדע כל אם עברייה, שמדינת ישראל מפקירה את בניה ובנותיה לחסדי הג'יהאד, בכל אתר ואתר בארץ ישראל. האמהות של דנה וענבל ואולג והילד דני כבר יודעות זאת היטב.





חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  אתה פסיכיאטר, דוקטור?  (סתם אחד)
  מה שאתה אומר - אמת  (סתם אחד)
  המערב נכשל במלחמה נגד הטרור האסלמי  (סתם אחד) (7 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי