פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
“גזענים למען הדמוקרטיה”
אורי אבנרי (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 13:00)


“גזענים למען הדמוקרטיה”

אורי אבנרי



אשרינו שלדאגת הימין הקיצוני שלנו לדמוקרטיה אין גבול.

השבוע קיבלה מליאת הכנסת ברוב גדול (47 נגד 34) חוק המטיל עונש-מאסר על מי ששולל שישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית.

לפי לשון החוק הפרטית של ח''כ זבולון אורלב, שהתקבל בקריאה טרומית, מאסר של שנה אחת יוטל על מי שיפרסם קריאה השוללת את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית אם על פי תוכנו של הפרסום הדבר יביא לעשיית מעשה של שנאה, בוז או אי-נאמנות למדינה או לרשויות השלטון או המשפט שלה שהוקמו כדין (אושר טרומית).

אפשר לצפות את הצעדים הבאים. הרי מיליון וחצי האזרחים הערביים אינם מכירים בישראל כבמדינה יהודית ודמוקרטית. הם רוצים שישראל תהיה מדינת כל אזרחיה – היהודים, הערבים והאחרים. הם גם טוענים שישראל מפלה אותם ואינה באמת דמוקרטית. וחוץ מהם יש גם יהודים שאינם רוצים שישראל תוגדר כמדינה יהודית, שבה יהיו הלא-יהודים, במקרה הטוב, אורחים נסבלים.

התוצאות יהיו בלתי-נמנעות. בתי-הסוהר לא יוכלו להכיל את כל אלה. יהיה צורך בהקמת מחנות-ריכוז בכל רחבי הארץ, כדי לאכסן/לאחסן בהם את כל מכחישי הדמוקרטיה הישראלית.

המשטרה לא תוכל לטפל במבול כזה של פושעים. יהיה צורך להקים יחידה מיוחדת. היא יכולה להיקרא ''סגל סודי'', ובקיצור ס''ס.

יש לקוות שדי יהיה בכך כדי לשמור על הדמוקרטיה. ולא – יהיה צורך באמצעים חריפים יותר, כגון שלילת האזרחות מכל סרבני-הדמוקרטיה וגירושם מהארץ, יחד עם השמאלנים ושאר אויבי הדמוקרטיה היהודית.

אחרי קבלת הצעת-החוק של הח''כ מסיעת ''הבית היהודי'' בקריאה טרומית, היא תעבור עכשיו לוועדת-החוקה של הכנסת, שתכין אותה לקריאה ראשונה, ומשם היא אמורה להגיע במהירות לקריאה שנייה ושלישית. תוך כמה שבועות או חודשים זה אמור להיות חוק-המדינה.

אגב, בחוק לא נאמר שהוא חל על ערבים בלבד – אם כי זוהי הכוונה הברורה, וכל המצביעים בעדו מבינים זאת. הוא גם יאסור על יהודים להטיף לשינוי ההגדרה של המדינה, או להקמת מדינה דו-לאומית בכל הארץ, ולכל דעה חריגה דומה. קל לשער מה היה קורה אילו הציע סנאטור אמריקאי חוק שיטיל מאסר על כל מי שייזום תיקון לחוקת ארצות-הברית.

הצעת-חוק זו אינה חריגה בנוף הפוליטי החדש שלנו.

הממשלה כבר קיבלה הצעת-חוק, המטילה שלוש שנות מאסר על מי שמתאבל על ה''נכבה'' הפלסטינית – אותו תהליך שהביא ב-‏1948 לעקירת יותר ממחצית בני העם הפלסטיני מבתיהם ומאדמתם.

לדעת היוזמים, אזרח ערבי נאמן צריך לשמוח על כך. נכון שנגרמה אי-נעימות מסוימת לפלסטינים, אך זאת הייתה תופעת-לוואי של הקמת מדינתנו. יום-העצמאות של המדינה היהודית והדמוקרטית צריך למלא את לב כולנו בגיל וששון. מי שאינו מבטא את השמחה הזאת, אין ספק שמקומו בבית-הסוהר, ויתכן מאוד ששלוש שנות מאסר אין בהן די.

הצעת-החוק הזאת התקבלה על-ידי ועדת-השרים לענייני חקיקה, כדי שהממשלה תוכל להניח אותה על שולחן-הכנסת. מכיוון שלממשלה יש רוב בכנסת, היא תתקבל שם כמעט אוטומטית. (בינתיים חל עיכוב קל, מפני שאחד השרים הגיש ערעור על ההחלטה, והוועדה תצטרך לקבלה שנית.)

יוזמי החוק מקווים, אולי, שביום ה''נכבה'' ירקדו האזרחים הערביים ברחובות, יניפו את דגלי ישראל על חורבות 600 הכפרים הערביים שנמחקו מעל פני האדמה ויביעו במסגדים תודה לאללה על הנס הגדול שהיה.

זה מחזיר אותי לשנות ה-‏60, כאשר ''העולם הזה'' הוציא מהדורה ערבית. אחד מעובדיה היה צעיר בשם ראשד חוסיין, בן הכפר הערבי מוסמוס במשולש. כבר בנעוריו נודע כמשורר מחונן, וניבאו לו גדולות.

הוא סיפר לי שכמה שנים לפני כן הודיעו לו שעליו להתייצב אצל המושל הצבאי של אזור המשולש. הממשל הצבאי היה מוטל אז על כל הערבים בישראל, וחייהם היו תלויים בו בכל עניין גדול כקטן. אזרח ערבי היה זקוק לרישיון כדי לצאת מכפרו, כדי לקבל משרה של מורה, כדי לרכוש טרקטור או לחפור באר.

המושל קיבל את פני ראשד בסבר פנים יפות, הציע לו קפה והרעיף מחמאות על שיריו. ואז ניגש לעניין: יום-העצמאות של ישראל יחול בעוד חודש, המושל מארגן קבלת-פנים גדולה ל''נכבדים'' הערביים, והוא מבקש מראשד לחבר שיר מיוחד לכבוד האירוע.

ראשד היה צעיר גא, ערבי לאומי עד עומק נשמתו, וגם אמיץ. הוא הסביר למושל שיום-העצמאות אינו יום חג בשבילו, מכיוון שקרוביו גורשו מאדמתם וגם רוב אדמות מוסמוס הופקעו על-ידי הממשלה.

כשחזר ראשד כעבור כמה שעות לכפר, שם לב שכל התושבים שולחים בו מבטים מוזרים. כשנכנס לביתו, נתקף בהלה. בני המשפחה ישבו על הארץ, הנשים קוננו בקול גדול, הילדים ישבו מפוחדים בפינה. ברגע הראשון חשב שאחד מבני המשפחה הלך לעולמו.

''מה עשית לנו?'' התנפלה עליו אחת הנשים, ''מה עשינו לך?''

''הרסת את המשפחה!'' קראה שנייה, ''גמרת אותנו.''

התברר לו לראשד שהמושל התקשר למשפחה וסיפר לה על סירובו של בנם למלא את חובתו למדינה. האיום היה ברור: מעתה תופיע המשפחה הזאת, אחת החמולות החשובות בכפר, ברשימה השחורה של הממשל הצבאי. התוצאות היו צפויות.

מול זעקת המשפחה לא עמד לראשד כוחו. הוא נכנע וכתב את השיר המבוקש, אך משהו נשבר בתוכו לתמיד. כעבור כמה שנים היגר לאמריקה, קיבל שם עבודה במשרד אש''ף ונספה בתאונה טראגית: הוא נשרף למוות במיטתו אחרי שנרדם, כנראה, תוך כדי עישון סיגריה.

הימים ההם עברו לבלי שוב. הרבה הפגנות סוערות ערכנו עד שבוטל הממשל הצבאי ב-‏1966. כחבר-כנסת טרי זכיתי להצביע בעד הביטול.

המיעוט הערבי הנפחד והכנוע, שמנה אז 200 אלף נפש, התאושש. קמו דור שני ושלישי, הגאווה הלאומית הרמוסה שבה והזדקפה, וכיום זהו ציבור גדול ובטוח בעצמו של מיליון וחצי נפשות. אך גישת הימין היהודי אליו לא השתפרה. להיפך.

במאפיה של הכנסת (מאפיה מלשון אפיה) נאפים כמה דברי-מאפה נוספים. אחד מהם הוא הצעת-חוק של ח''כ דויד רותם מסיעת ''ישראל ביתנו'', הקובעת שכל המבקש לקבל אזרחות ישראלית חייב להצהיר על נאמנותו ל''מדינה היהודית, הציונית והדמוקרטית'', וכן להתחייב לשרת בצה''ל או בחלופה שתיקבע. ח''כ רותם הוא, במקרה, גם יו''ר ועדת-החוקה של הכנסת.

הצהרת נאמנות למדינה ולחוקיה - מסגרת שמתפקידיה לדאוג לשלום אזרחיה ולשמור על זכויותיהם – היא הגיונית. אך נאמנות למדינה ''ציונית''? ציונות היא אידיאולוגיה, ובמדינה דמוקרטית יכולה האידיאולוגיה להתחלף מפעם לפעם. הדבר דומה להצהרת אמונים לארצות-הברית ''קפיטליסטית'', לאיטליה ''ימנית'', לספרד ''שמאלנית'', לפולין ''קתולית'' או לרוסיה ''לאומנית''.

זה עלול גם לעורר בעיה לרבבות היהודים החרדים בישראל הפוסלים את הציונות, אבל היהודים הרי יהיו פטורים מכל העניין, מפני שיהודי מקבל אזרחות אוטומטית ברגע הגיעו לארץ.

הצעה אחרת המחכה לתורה בוועדת-השרים מבקשת לתקן את ההתחייבות, שחבר-כנסת נדרש להצהיר עליה בהיכנסו לתפקיד. במקום נאמנות ''למדינת-ישראל ולחוקיה'', הוא יידרש להצהיר נאמנות ''למדינת-ישראל היהודית, הציונית והדמוקרטית, לסמליה ולערכיה''. זה יפסול כמעט אוטומטית את כל הנבחרים הערביים, שהרי אם יצהירו נאמנות למדינה ''ציונית'' שום ערבי לא יבחר בהם שוב.

זה יעורר גם בעיה לגבי חברי-הכנסת החרדים, שאינם יכולים להצהיר על נאמנות לציונות. לפי התפיסה החרדית, הציונים הם בני-עוולה והדגל הציוני טמא. שכן אלוהים שלח את עם-ישראל לגלות כעונש על מעשיו הרעים, ורק אלוהים בכבודו ובעצמו יכול להתיר להם לחזור. הציונים, שהקדימו את בוא המשיח, חטאו חטא בל-יכופר, ו''חצרות'' של חסידים נשארו באירופה ונרצחו מפני שסירבו לחטוא בציונות.

בית-החרושת הזה לחוקים גזעניים, שריח פאשיסטי חריף נודף מהם, יעבוד מעתה במלוא הקיטור. זה מובנה בקואליציה הנוכחית.

במרכזה עומדת סיעת הליכוד, שחלק מחבריה הם גזענים טהורים (אם אפשר לומר כך). מימינה יש מפלגה גזענית-קיצונית (ש''ס), מפלגה גזענית קיצונית-קיצונית (''ישראל ביתנו''), מפלגה גזענית קיצונית-קיצונית-קיצונית (''הבית היהודי'') ומפלגה עוד יותר גזענית, שרגלה האחת בקואליציה ורגלה השנייה בחוץ (''האיחוד הלאומי'', הכולל כהניסטים גלויים.)

כל הסיעות האלה מתחרות זו בזו. כשאחת מציעה הצעת-חוק מוטרפת, נאלצת השנייה להציע משהו מטורף עוד יותר, וכך הלאה.

מה שמאפשר את ההידרדרות הזאת הוא שלמדינת-ישראל אין חוקה. הסמכות של בית-המשפט העליון לבטל חוקים הנוגדים את חוקי-היסוד אינה מעוגנת, והימין פועל לביטולה. לא במקרה דרש והשיג אביגדור ליברמן לסיעתו את משרדי המשפטים והמשטרה.

דווקא עכשיו, כאשר נראה שממשלות ישראל וארצות-הברית עומדות לפני התנגשות בלתי-נמנעת בעניין ההתנחלויות, עלולה הקדחת הגזענית להשתלט על כל איברי הקואליציה הימנית.

מי שהולך לישון עם כלב, אל יתפלא אם יתעורר עם פרעושים (ויסלחו לי הכלבים). מי שבחר בממשלה כזאת, ועוד יותר מי שנכנס לתוכה, אל יתפלא על חוקיה, שנועדו לכאורה לשמור על הדמוקרטיה הישראלית. אני מציע לה סיסמה: ''גזענים למען הדמוקרטיה''.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


ההתנחלויות הן הזרז לשלום...
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 13:55) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבנרי,

זוכר את עניין המשא ומתן ''לשלום'' עם סוריה ?
במשך שנים הם התעקשו שהם רוצים להמשיך את המשא ומתן מהנקודה שהפסיק...
אם היו מתחילים שוב מראשית, מזמן היו עוברים את אותה נקודה שבה נפסק...

אלא מה ? הערבים תמיד נזכרים לדרוש מה שהציעו להם בעבר וסרבו לקבל.

אותו הסיפור עם התנחלויות. הם יודעים כי לא יסכימו לשום שלום שיוצע להם, ושהמצב של סיכסוך ימשיך להתקיים.
לכן, הם רוצים לפחות לדעת שתמיד תהיה להם האופציה שמוצעת להם היום, בלי שיסתכנו באי קבלתה היום...

אבנרי, כדוברם של הערבים,
תסביר להם בבקשה שגם אם היהודים היו טפשים עד היום,
יש היום מנהיגים חדשים שאינם טפשים...
_new_ הוספת תגובה



אבנרי כהרגלו חוטא לאמת
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 14:34) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אך לפני כן אומר שצריך להבדיל בין הצעת החוק על ''קריאה השוללת את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית'' לבין הצעת החוק על ''איסור ציון הנכבה ביום העצמאות''.

בעוד שהחוק הראשון הוא חוק נגד מעשה, נגד פעולה שעויינת את קיום המדינה ואת זהותה, והחברה הישראלית רשאית ואף חייבת להתגונן כנגד הקוראים להשמדתה, הרי שהאיסור לציין את הנכבה ביום העצמאות היא התערבות מיותרת ברגשות הערבים אזרחי ישראל שרוצים להתאבל דווקא ביום העצמאות. אם הם כל כך רוצים לפגוע בעצמם ולבדל את עצמם, שיעשו כן. מסקרים שראיתי בחודש האחרון נדמה לי שקרוב לחצי מהערבים המוסלמים הבגירים (וזה כולל את האוכלוסיה הבדואית) רואים ביום העצמאות הישראלי יום אבל לאומי בעבורם. כל עוד האבל שלהם נעשה בבתיהם, שיתאבלו. זכותם של ערבים לבכות על הצלחות היהודים, אבל שלא יסתובבו עם האבל הזה בפרהסיה בחוצות ישראל בהפגנות משולחות נגד המדינה ויכפו את אבלם על הרוצים לשמוח. כי מרגע שאבלם מתפרש אצלם כהפרעה לאחרים, הם בלאו הכי מפירים חוקים קיימים, וכאן יש מקום להתערבות ממשלתית מיידית, במידה וזה יקרה.

לעומת זאת, קריאה השוללת את קיום המדינה היא בגידה, היא מעשה שבא לקדם את השלילה, את השמדתה. כאן אין זכות לשום פרט או קבוצה לנקוט בצעד מעין זה, ודמוקרטיות גדולות מאיתנו מוגנות בעניין הזה ע''פ חוקה וחוק. אני רוצה להדגיש ש''מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי ואזרחיה'' אינה שוללת את העובדה שהיא מדינתם של כל אזרחיה הלא-יהודים, כולל הערבים. הבעיה שגם אורי אבנרי ''המקורב'' לחוגים ערביים לא מבין שהסיסמה ''מדינת כל אזרחיה'' באוזניים ערביות מובנות כמדינה פלסטינית נוספת, לצד השתיים הנוספות (האחת הקיימת - ירדן, והשנייה - הרש''פ).
לצורך זה הצעת-החוק של ח''כ דויד רותם רק משלימה את העניין וקובעת פרוצדורה להתאזרחות.

מבחינת החוק הישראלי אין הבדל במוצא ובדת האדם כי החוק שווה לכל. מבחינת מוסדות המדינה, הם פתוחים לכל. מה לעשות שחלקם של הערבים באוכלוסיה הישראלית הוא בסביבות ה-‏18% ורבים בציבור הזה מתרחקים מהמוסדות הישראלים הפורמליים ומכאן שאינם מתחברים אליהם. הערבים החליטו לא להתגייס לצבא (דבר שהיה נוח גם ליהודים, אבל אם היתה דרישה ערבית להשוואת זכויות לשרת בצבא אז אין ספק שצה''ל היה מגייס רבים מהם. כבר היום ישנם מאות ערבים מוסלמים ונוצרים שמתנדבים לצה''ל, כולל ליחדות המבצעיות. הבעיה שחיילים כאלה כשהם חוזרים לימי שישי הביתה הם מחליפים את המדים שלהם בבגדים אזרחיים בטרם הם מתקרבים לכפרם!).

אותו הדבר לגבי ה''יהודים שאינם רוצים שישראל תוגדר כמדינה יהודית'', כל מה שהם יכולים לעשות זה להמשיך לרצות, אבל מבחינת מעשם היום יומי הם חייבים להיות אזרחים שומרי חוק של המדינה היהודית.

תעמולה אבנרית רדודה
=====================

* שאין לאבנרי טיעון של ממש נגד הזכות והחובה של העם היהודי למדינה לאומית משלו, כיתר העמים, ומאחר שאינו יכול ממש להכפיש את ישראל בעניין הזה הוא נזקק לדימיונו הזחוח שמתקרב לתעמולה הגבלסית הפלסטינית.

אבנרי מדבר על מעצר מיליון וחצי ערבים (ולו רק משום שהוא מגזים בכוונה כנגד המידע שקרוב לודאי מצוי גם אצלו כי חציים בכלל לא רואים את הסוגייה בעיניים אבנריות), על מחנות ריכוז, והוא לא שוכח למרוח בסוף ס''ס (ולשם כך הוא ממציא את ה''סגל הסודי'' .... ומה כבר יכול להיות סודי כל כך במעצר מיליון וחצי ערבים? אבל כדי לומר לנו שאנחנו ס''ס, הוא נאלץ לעגל פינות!) כדי לומר לנו שאם המקרה הערבים לא יהודים, הרי שהיהודים הם הנאצים בכל מקרה! וזוהי הזניית השיח הפוליטי בארץ. מה היה אומר אבנרי אם הייתי טוען שתנועת השלום שלו היא תנועת ס''ס (''סמן סופי'') לקיום יהודים בארץ ישראל?

* לא מדובר על ''הצעת סנטור אמריקאי שישלול הצעות חוק לשינוי חוקה'' ואין דוגמתו של אבנרי מחזיקה אפילו... את דימעולת תנינו. כי קודם כל אבנרי הוא המתנגד לשינוי בחוק, אבל מעבר לכך, לא מדובר על אקט של שינוי, אלא על המהות של השינוי.

* הנכבה הפלסטינית היא ביטוי שראשיתו בתוכניתם של הערבים להמיט אסון על הישוב היהודי בארץ ישראל. משנכשלה נכבתם והם הפסידו בדין במלחמה, הם קראו להפסדם נכבה. תודה לאל שהנכבה המקורית לא יצאה לפועל, כי גם אבנרי לא היה יכול להפיץ את שיטנתו ברבים היום!

מעבר לכך, הנכבה האקטואלית היא מונח חדש יחסית, רק מסביבות 1978, אז חזרו ערביי ישראל לדבר בשבח הנכבה בעקרות אימוץ הטקסים של ''יום האדמה'' שהחל כשנתיים לפני כן. הנתק הזה בין 48' ל-‏78' מעיד יותר מכל על המזימתיות התעמולתית של הביטוי הזה.

* מדוע לאבנרי לא איכפת שמדינות ערב ובעיקר הרש''פ מגדירות עצמן כמדינות אסלאמיות ערביות? למה אבנרי מסכים שליהודים מכל אומות העולם אסור לבנות בית בליבה של ארץ ישראל בעוד לערבי מותר בכל מקום שיחפוץ?
אין ספק שגישה מעין זו היא גישה שרלטנית, נפסדת, מגמתית שכל ייעודה להתנכל ליהודים.

* אם הנכבה היא האסון של הפלסטינים, אז למה הם רוצים לציין אותה דווקא ביום שצבאות ערב פלשו לארץ ישראל כדי לחסל את היהודים? אם הם רוצים לבכות, אז למה שלא יציינו את זה ביום סיום מלחמת העצמאות, אז התפזרו ענני העשן ונתגלתה תבוסתם במלואה?
וכך יוכלו הערבים לבכות ב-‏20 ביולי (1949) לאחר שששו ושמחו ביום העצמאות ביחד עם כולנו, ובזאת להמחיש לכולנו את רצונם הכן והאמיתי לחיות במדינת ישראל שהיא מדינה יהודית לכל אזרחיה!

* ציונות היא המהות שמשמעותה שמדינת ישראל היא הבית הלאומי של העם היהודי. ומדינה זו יכולה להיות קפיטליסטית, סוציאליסטית, נאורה, לאומנית, אבל היא תמיד תהיה מדינה יהודית - מדינת העם היהודי. לא במובן הדתי אלא במובן הלאומי. כשם שאבנרי רוצה שתוקם עוד מדינה פלסטינית.... למה שתהיה דווקא פלסטינית ומיועדת למה שהוא מכנה ''העם הפלסטיני''?

כל הסיעות האלה מתחרות זו בזו. כשאחת מציעה הצעת-חוק מוטרפת, נאלצת השנייה להציע משהו מטורף עוד יותר, וכך הלאה.

* מי שהולך לישון עם ערפאת, אל יתפלא אם יתעורר וינבח כמו ערפאת!

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



אבנרי כהרגלו חוטא לאמת
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 15:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לחכם ציון
המלה עם מופיעה בתורה.
זו לא מלה שהומצאה באו''ם או בשלום עכשיו.
כשהיא מתייחסת לעם היהודי הדברים ברורים כשמש
ראה דברים כט 12
רק הברית שכרתו צבאות בני ישראל היוצאים ממצרים עם האלוקים
הפכה אותם לעם.
זו המהות של העם היהודי בעולם.
המתנצרים והמתיוונים למיניהם נלחמים בהגדרה של התורה, ואחת התופעות של המרידה בברית היא הסגידה לעראפאת וצבאות מרצחיו על קברות צדיקיו המתים והחיים.
כבר ראינו בעבר את היהודים האלה סוגדים
לגיליוטינה, לנפוליון, לאמנסיפציה, לגרמניות, לסטאלין שמש העמים.
ולכל גרמי השמים.
_new_ הוספת תגובה



אבנרי כהרגלו חוטא לאמת
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 15:32)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נו, ודאי שהמילה עם בהקשר של עם ישראל, נגזרותיה ודימוייה מופיעה בתנ''ך כמה מאות פעמים. מישהו הלעלה לרגה פיקפוק בדבר?
מישהו טען ברצינות שהעם היהודי נולד ב-‏1895?

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



אבנרי כהרגלו חוטא לאמת
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 19:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בתורה כתוב רק על עם ישראל ולא על העם היהודי.
לפי מומחים לדבר העם היהודי נוצר רק ב-‏1895.
אין כל קשר מחייב בין שני העמים האלה. ויש מומחים לדבר
שטוענים שהעם הפלסטיני הוא הוא בעצם עם ישראל המקורי והעם היהודי החדש שהוקם ב-‏1895 רק רוצה לגנוב להם את ההיסטוריה ולאמץ אותה לחיקו. כל העניין הזה נמצא היום בחקירת מיו\טב החוקרים בעולם ואני מאמין שייחשפו דברים מפתיעים ביותר. תשאל את דוד סיון הוא עושה רושם שהוא יודע משהו בעניין הזה.

דוקטור מחליף
_new_ הוספת תגובה



אבנרי כהרגלו חוטא לאמת
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 20:06)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ד''ר
אתה מחליף את יוסלה?
חשבתי שאתה מטפל בו
_new_ הוספת תגובה



אבנרי כהרגלו חוטא לאמת
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 20:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא מחליף אף אחד. אני נסמך על יוסלה
ועל ד''ר דוד סיון.יש להם הרבה שכל
ואני מקבל את קביעותיהם הנחרצות עד עיקשות

ד''ר מחליף
_new_ הוספת תגובה



אבנרי כהרגלו חוטא לאמת
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 22:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז גם אתה גרוע בחשבון של כיתה ה
עממי?
כמה זה עשירית אחוז ועוד 19% ?
אל תעתיק מסיוון ועירן
_new_ הוספת תגובה



אבנרי כהרגלו חוטא לאמת
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 21:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איראן: סיפוק מן ההזמנה לציון יום העצמאות האמריקאי
===================================

אתר האינטרנט האיראני אפתאב הביע הערכה להזמנתם של נציגים איראנים לחגיגות יום העצמאות האמריקאי (4.7.09) בשגרירויות ארה''ב ברחבי העולם וטען כי זהו צעד חסר תקדים, המשקף את המאמץ האמריקאי להושיט ידו לאיראן. עם זאת, קבע האתר, שהדיפלומטים האיראנים זקוקים להיתר שלטוני, טרם קיום מפגשים כאלה.
אפתאב (איראן), 3.6.09
_new_ הוספת תגובה



יוסלה ואבנרי הם תופעה מאוד מעניינת
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 15:28) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שעוזרת ליהודים להתמקד ולא לפרוץ את הגדרות.
הם בבחינת מה שהיו הגויים הפוגרומיסטים האנטישמיים
באירופה
עוזרים ליהודים לשמור על החומות.
אבל כשיש כ''כ הרבה ערבים שונאי ישראל מסביב
נשאלת השאלה
האם באמת צריך אותם?
וכיוון שהם פה
יתכן ויש בנו משהו שגם הערבים הרוצחים והטירוריסטים שמסביב
לא יעצרו אותו?
רק אבנרי ויוסלה?
אז תודה להם
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 18:48) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינני יודע מה יהיה בעתיד .
כן יקרה לא יקרה ?

יתכן ואני זהיר , ייתכן שאובמה חסר הידע יכפה עלינו הר כגיגית ויצליח לכפות עלינו מדינה פלסטינית , בבליטה הגדולה שיש במרכז ארץ ישראל . ייתכן .
אם חו''ח יקרה הדבר לא כלו הקיצים . היא תהייה מדינת כל אזרחיה .
300.000 יהודים בתוך 2.5 מיליון ערבים .
חברים יקרים כבר היינו במצב כזה . נאחז בנשק כמיעוט מתגונן . מה אז ?
2 מדינות - זו ישראל וזו יהודה .

אריה עירן .

מדינת ישראל היא יהודית ודמוקרטית . הערבים בה הם מיעוט ניסבל - עדין .
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 19:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה באמת חושב שהערבים בנויים ל'מדינה פלסטינית'?

תן להם קודם לריב בינהם, מי יודע, אולי הם כבר יעשו לנו את העבודה.
בכל מקרה תמיד אפשר לפקשש כל תהליך ע''י מעשה זדוני קטן וחשאי שאינו מחובר כלל לישראל.

אבל לא זאת הבעיה, הבעיה הם הערבים,
הם עדיין לא החליטו מה הם רוצים מאובמה
ומה הם רוצים להשיג בשנתיים ועדיין
לא לוותר על המטרה העליונה שלהם
שהיא מדינה אסלאמית בכל ארץ ישראל.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 5:18)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חכם שלי
לדעתי ערביי ארץ ישראל לא מסוגלים לשלטון עצמי . אבל . . . אם . . . הנשיא האינדונזי שלהם יכופף לנו חזק את היד יהיה שם סיכסוך חמוש . . .

אריה עירן .

את פלסטין יש להרוס .
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 5:51)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שומעים את אריה עירן,
ומבינים יותר טוב למה הכוונה בביטוי,
''גזענים למען דמוקרטיה''.

ומדהים בכל פעם
מחדש לראות עד כמה אינו מודע
לבורות שדבריו מבטאים.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 6:37)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גזענות היא ההבנה שיש גזעים .
ההבנה שיש גזעים היא תולדה של צפיה בממשות .

דברי היוסלה הם תוצאה של ישיבה ממושכת בשירותים .
שם יוצאת ממנו האמת שלו .

אריה עירן .

הבט בראי יוסלה ותראה בור .
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 9:21)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גזענות היא העמדה השוללת את הזכויות הפוליטיות
- מה שמכנים 'זכויות האדם' - של ציבור שלם או יחידים
בשל אמונתם לאומיותם צבע עורם או שיוכם האתני.

אם רצית להראות שהבנתך לוקה בחסר
הרי עשית זאת מצוין עם המשפט,
''גזענות היא ההבנה שיש גזעים .''

- דומה הדבר למי שמגדיר 'צייר' כ'מי שיודע שיש
צבעים'. זה מדהים לראות חוסר הבנה כה בסיסי
אצל מי שתופש עצמו כגאון אינטלקטואלי
שמשימתו להציל את העם היהודי.

אני יודע כבר שעירן חושב ש'גזענות' היא תופעה טבעית.
גם רצח הבל בידי קין היה 'טבעי' - כך לפחות זה מתואר
בתנ''ך. הנקודה היא הרי ביכולת של ההסכמים הפוליטיים
בחברה האזרחית לבטל או למתן את התופעות ה'טבעיות'
של נקמת דם, רצח לשם השתלטות על רכוש של אחר וכו'.
המטרה של התנ''ך כספר חוקי המוסר היהודי והעולמי
היא הרי להביא את הציבור לכלל מודעות לעמל הכרוך
בקבלת החוק האלוהי - ארבעים שנה במדבר - לא סתם,
היו דרושים כדי לחשל עם שמסוגל לחיות לפי עשרת הדברות.

אך אצל אריה עירן זה הכל פשוט כמו בממלכת החיות,
שגם אותה הוא תופש באופן מעוות לחלוטין, כי הרי גם
לחיות יש אירגון חברתי, לעיתים מפתיע במורכבותו.

אך עבור עירן זה הכל פשוט. אולי המילה המתאימה
היא 'פשטנות'.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 9:24)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

'פחדנות היא ההבנה שיש פחדים'
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 9:26)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

'פלצנות היא ההבנה שיש פלוצים'.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 9:27)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

'בוגדנות היא ההבנה שיש בוגדים'.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 9:29)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

'רשעות היא ההבנה שיש רשעים'.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 9:31)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואחד אלוהינו אלוהינו אלוהינו,
שבשמים ובאארץ.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 10:15)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההבנה שיש גזעים קודמת לאפליה של איזה גזע שהוא .
משעה שיש אפליה של גזע לרעה יש גם אפליה של גזע לטובה .

בהיות הגזע היהודי מופלה לרעה זכאי הוא להפלות עצמו לטובה .

אריה עירן .

החיים אינם משחק שבו ניתן לבקש ''הילוך חוזר'' .
_new_ הוספת תגובה



יוסלה כותב ספר חדש על מוסר יהודי
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 10:26)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מסופר על הבעל שם טוב שפעם ראה לנגד עיניו את השטן מעלעל בדפי ספר
ומגחך לעומתו בסיפוק מופלג.
שאל אותו, מה הספר הזה שבידיך?
גיחך השטן ואמר
הרי זה ספר שכתבת.
כינס הבעל שם טוב את נאמני תלמידיו ושאלם
היש בינכם מי שכותב את דברי בספר?
והיה שם רב מכובד שאמר לו,אני כותב כל מה שיוצא מפיך
אמר לו הבעל שם טוב,הבה לי את ספרך
עיין הבעל שם טוב במחברת וקימט את מצחו
לבסוף החזיר אותה לרב הנכבד ואמר
אין מלה אחת שכתובה פה
שאמרתי אי פעם
_new_ הוספת תגובה



אאאחחחחח אריה עירן ......
סתם אחד (יום שני, 01/06/2009 שעה 18:22)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם היה היום ערפאת בחיים אז לפחות היתה אינתיפאדה.עכשיו מה יש לנו? אובמפאדה!

יושקה מהזורע
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: אבל איפוא הצדק, איפוא אלוהים מול הכוחניות הקשה הזאת?
סתם אחד (יום שלישי, 02/06/2009 שעה 1:35) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איפוא בכלל אלוהים כשצריך אותו, והאם אמונתי בנצרות היא למעשה תפנית של מחאה אישית כנגד עוולות ואי צדק, שנעשו גם לי?

תשובה:

לא ''פניתי'' ושום תפנית. מזה שנים רבות זה ככה. ולא מחאה - אלא אם כן הנצרות היא סוג של מחאה כנגד חוסר חופש הרוח וכבילת האדם בכבלי צלמוות, בתודעת ליכלוך פנימי ללא מוצא, ושיעבוד לאלילים כמו ממון וכוח - מחאה של האדם האוטונומי בחסד ישוע מול הפריעה כנגד החיים לסוגיה השונים.

האתאיסט יאמר - הרי ''אלוהים לא עושה בעצם כלום'', השבכני''ק יאמר במרתף ההוא, ''היכן אלוהיך עכשו? אפילו המוסלמי והיהודי יאמרו: אלוהים אחד, ולא שלוש ישויות. אבל מדובר בשלוש פנים של אלוהות אחת, כמו שלמטבע אחת יש שני צדדים.

ולמה זה חשוב? בגלל למשל רוח הקודש, שהיא האלוהות, כשם שגם הבן היא האלוהות האחת. והשבכני''ק הרי יאמר למוסלמי, כאמור: אם האל כביר, למה עכשו הוא לא עוזר לך? וכי אינך צודק? אז למה ככה? איפוא אלוהים?

אבל אלוהים הוא גם רוח הקודש. כל פועל משמעותי של האדם הוא באמצעות חסד רוח הקודש (שבעונה זאת, לפני אלפיים שנה, ירדה על האנושות). ניתן לאמר שהאל בין היתר פועל באפקטיביות באמצעות האדם, הפועל מצידו בכוח רוח הקודש. כך לגבי כל המצאה מדהימה ומיטיבה, כל רעיון חברתי המקדם באמת את האנושות בסימפונייה האדירה של הבריאה הממשיכה ומתהווה, וכל ניצחון של רוח האדם, שהיא במיטבה תוצר רוח הקודש. כל התקדמות משמעותית, שהיא ניצחון על השטניות, באמצעות מה שמכונה רוח האדם.

השבכני''ק המפר סדרי העולם האמיתי, בסופו של דבר יועמת מול רוח האדם, שהיא בחסד רוח הקודש. רצונך באמת ובחסד? אלה באו דרך ישוע, הבן, שהיה אור העולם מראשית הדברים. ודברי הם לא מיסיונריות - אלא היגיון. ההיגיון שבאלוהי.
_new_ הוספת תגובה



אגיד לך איפה אלוהים
סתם אחד (יום שלישי, 02/06/2009 שעה 17:45)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש בגופי מיליארדים של מיקרובים. איני מכיר אף לא אחד מהם באופן אישי, אך אני מסוגל להשמידם עם אנטי-ביוטיקה.

זה בדיוק הקשר בינך לבין אלוהים, מיכאל.
_new_ הוספת תגובה



הנצרות גורסת, בניגוד ל''אנטיביוטיקה'' שאלוהים אוהב את בני האדם
סתם אחד (יום שלישי, 02/06/2009 שעה 23:13)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו שאוהב חתולים אוהב כל חתול שהוא פוגש. לכן הוא, באהבתו אותנו שלח לנו את בנו יחידו (מושג שהוא רז. הכוונה, לאור העולם שהיה מראשית הדברים שלפני 2000 שנה התגלם בדמות בשר ודם שיכלה לדבר איתנו ב''גובה העיניים''), על מנת להושיע אותנו ולחלץ אותנו מהקללה הקדומה של בני מוות, ''חיי עולם לתת בקירבנו'', כמו שאומר המקרא. ישוע מעצים את החיים שבך, נותו חיים ומביא אור. השליח פאולוס אמר ב''איגרת אל הרומים'' שחוקי התורה באו דרך משה, והאמת והחסד - דרך ישוע.
_new_ הוספת תגובה



הגיליוטינה של חוק הטבע
סתם אחד (יום שלישי, 02/06/2009 שעה 21:17)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנחנו מתקיימים בתוך חוק הטבע, שמתגלה לנו בצורתו המוחלטת והמחייבת לקיימו. זהו חוק, ולכן אי אפשר שלא לקיים אותו. בדומה לחוק המשיכה, כשמכירים אותו ניתן לבנות מכונה שיכולה לרחף, אף על פי שזה כביכול `נגד החוק`, כי היא כבדה יותר מאוויר, אבל אם לא מכירים את החוק, אז מתרסקים. כך פועלים כל חוקי הטבע. אם האדם אינו מקיים אותם, הוא ממית את עצמו. אנחנו עוד לא מבינים שאנחנו נמצאים תחת השפעתו של חוק טבע חדש, חוק של תלות כללית בין כל האנשים. חוק זה מחייב אותנו להתחבר ברצונותינו ובמחשבותינו באופן מוחלט, דבר שמנוגד לחלוטין לרצונותינו ולמחשבותינו היום. חוק התלות הכללית (הערבות) מתגלה לנו בהדרגה במידת התפתחותנו. כל זמן שלא הגענו לסוף ההתפתחות האגואיסטית, לא הרגשנו אותו. בהדרגה אנחנו מתחילים לתפוס שכבר אי אפשר במחשבותינו ובפעולותינו לנצל את הסביבה למען התענוג הקטן ביותר שלנו. כי כשאני רוצה לנצל את הזולת, אני מקבל מכה. ואם זה עדיין לא מספיק ברור לנו, אז זה יתגלה בעתיד הקרוב. כדי להפחית את המכות, עלינו לברר את סיבתן. כך `מכות מצרים` מנתקות את האדם מהאגואיזם שלו, מאפשרות לו להבין שדווקא האגואיזם הוא מקור הייסורים. אך מה לעשות? איך להתנתק מהטבע של עצמנו? דווקא במצב כזה מתגלה לאדם הצורך בעזרה מלמעלה. לפני כן הוא אפילו לא חשב על זה! דווקא בהשפעת הייסורים מתגבשת בו הדרישה: `שהכוח העליון ישנה אותי!`. הבורא עושה זאת בכוונה, כדי שהאדם יזדקק לו, וכך יגדל ויהיה כמוהו! חישבו על זה
_new_ הוספת תגובה



שרון, מה הקשר בין ''שבכאלוהים מול הכוחניות הקשה הזאת?
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 20:57)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה רוצה להגיע קרוב יותר לאלוהים אז אתה צריך לחזור בתשובה דרך אחד מהזרמים האורתודוכסים היהודיים. שתדע לך שנהצרות היא יהדות-לייט לגויים שגנבו אותה מן היהודים והכניסו בתוכה עבודת אלילים

סתם אחד
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: אבל איפוא הצדק, איפוא אלוהים מול הכוחניות הקשה הזאת?
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 22:18)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה צריך את אלוהים
אבל עכשיו הוא עובד בשביל המוסלמים
כי הם משלמים לו בנפט
מה אתה מוכן לשלם לו?
ואולי יש בכלל כמה כאלה שעובדים בשביל עמים אחרים?
_new_ הוספת תגובה



למה שגזענים לא יהיו בעד דמוקרטיה !!!!!!!!!!!
סתם אחד (יום רביעי, 03/06/2009 שעה 0:00) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה בדיוק מפריע לך בדמוקרטיה, אורי ??????

יום שלישי הטוב
_new_ הוספת תגובה



מ. שרון: מדהים. ניבאתי ב-‏2003: בשנת 2009 תפנה ארה''ב עורף לישראל
סתם אחד (יום רביעי, 03/06/2009 שעה 9:12) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפיסקה הספציפית במאמרי העתידני:
''מאז שנת 2009 פנתה ארה''ב עורף לישראל, תוך הבלטת הברית האסטרטגית במזרח התיכון עם מצרים, סוריה, עירק וירדן''

כתבתי זאת כשארה''ב עוד היתה עויינת לעירק (של סאדם) ולסורייה.

קראו את כל המאמר העתידני המדהים, הנקרא ''שנת 2014''
מ-‏2005 בעיתון NEWS1 ,
ב-‏2003 בבמת ''ארץ הצבי''
ב-‏2007 תוך הרחבה (וגם מאוייר) באתר הסקופים ''רוטר''
והערה: יתכן כי נביאי ישראל, שהיו מוכשרים מאד וחרוצים מאד (ראו את היקף כתיבתם ואיכותה הספרותית/לשונית) אילו חיו כיום, היו חוקרים מדעיים מהשורה הראשונה וגם עיתונאים וסופרים מחוננים, במקביל. אך בישראל כמובן היו מנכסים את קניינם הרוחני לטובת קרובים לצלחת תוך הדרתם והכפשתם (גניבת קניין רוחני מוגדרת באתר משטרת ישראל כמכת מדינה), כשהדבר מסתייע ברטינות אצל עובדים צרי עין, מסוג ''זה אילו עבד אצלנו, היה לוקח מאיתנו את כל הקופה'' - רטינות שאני שומע כלפי עוד מזמן שרותי הצבאי.

מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה



נשמע כאילו אתה סוג של ''מפעל הפיס''
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 11:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעניין איך אף אחד טרם גילה אותך.

תנו לו כבר את פרס ישראלץ
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. מדהים. כתבתי ב-‏2003: טופז חסר כל ערכים, ערמומי ומתוחכם
סתם אחד (יום רביעי, 03/06/2009 שעה 10:55) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדהים. כתבתי ב-‏2003: טופז חסר כל ערכים, ערמומי ומתוחכם

חסר ערכים, מתוחכם, ערמומי, קרוב לאנשי פשיעת הסמים בישראל בחוגים הגבוהים (שנת 2003)

טופז - בז לכל ערכי כבוד האדם (שנת 2003)
מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. מדהים שאתה היית ונשארת פטפטן חסר ערכים ערמומי ומתוחכם בגרוש
סתם אחד (יום רביעי, 03/06/2009 שעה 21:56)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלא שהפעם אתה מופיע כנוצרי. אתה מאמין בישו היהודי? הוא מעולם לא גידף ולא חירף יהודים, מה שאתה עושה כל חייך ללא הפסקות. הרי למשהו קונסטרוקטיבי אחר אתה לא מסוגל.
-----------------------------
כך מכבדים את מיכאל שרון באתר ''הגדה השמאלית'' ב 30/05/09
--------------------------------
באמת מיכאל, די כבר. אין סיכוי שמישהו יכתוב עליך ''הוא חריף, בעל הומור חד ומלא ידע כרימון בשל'' ולכן מיכאל שרון ו''ציפור בודד'' אחד הם, ולא סתם בחרת בכינוי עם המילה ''בודד''...עכשיו קצת יותר ברצינות: אני כבר לא יודע איך להתייחס אליך. מצד אחד אתה בהחלט מוסיף עניין כלשהו לדיונים בגדה השמאלית ותמיד אתה מצליח להפתיע מחדש. אבל מה עם המהות? מה עם התוכן? לא נמאס לך להיות ליצן החצר? בכל פעם אתה מעלה מושגים מופרכים ורעיונות הזויים, בלית ברירה אתה מחזק ותומך בדעותיך תוך התחזות למגיב אחר ומרעיף על עצמך מחמאות שקופות ומביכות. ה''סקופים'' שלך הם תמיד לא סקופים ותאוריות הקונספירציה מגוכחות ולא מבוססות. בטענות שאתה מעלה אתה תמיד סותר את עצמך ודי בשתי פעולות copy and paste פשוטות בכדי לייצר תגובה שתראה לך שלפני שלושה ימים כתבת את ההיפך הגמור ממה שאתה כותב כעת...
---------------------------------
ב''גדה השמאלית, הבינו אותך כבר מזמן ולא רק בגדה. גם בפורום ארץ הצבי תפסו אותך גם כן מזמן. סע לותיקאן שים עליך בלדחון והלל את ישו היהודי...
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 3:36)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעניין שמה שמרגיז את הכותב בעיקר, כך נראה,
היות וזה מופיע ב'סיפא', זו התחייסותו של שרון
לישו.

ועל זה כבר נאמר,
הפוסל במומו פוסל,

וכוונתי באופן המילולי של הביטוי,
כי המגיב, יהודי במובן, קופץ כאן כנשוך
הנחש למשמע השם 'ישו' - האיש שבחייו
הדגים ליהודים את חסרונם, את קוצר ידם,
את ערוותם.

ולכן מתאים לומר כאן שהמגיב את ערוותו
שלו חושף - פוסל במומו.
_new_ הוספת תגובה



אתה צודק, סניגור מבריק
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 19:10)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ישו מקפיץ את כל מי שחושב על עצמו כיהודי.
רק לא ברור לי מה הקשר של ישו לערוות.
אתה יכול להגיד לי אם אני פוסל אותר
לפי הצצה לערוותי?

דוקטור מחליף
_new_ הוספת תגובה



אתה צודק, סניגור מבריק
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 20:08)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ד''ר
אתה מחליף גם את
מ.ש.?
אם אבנרי בטח לא היית מסכים להתחלף...
מה יש לך עם ערווה,ד''ר,
אורנג'דה?
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: היהדות הרבנית השוררת כיום התפתחה במקביל לנצרות
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 22:19)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יתכן שמכיוון שגדולי המוחות, שהיכירו היטב את היהדות הפרושית (הרבנית) ביקרו אותה באופן שקשה להפריכו, תוך הסתמכות על המקרא וכתבי הקודש עצמם ובאופן מבריק ובפרט אנושי המדבר לכל לב, ולא מתחכם ומתפלפל ומתרץ - והדברים, האמת פשוט מדברת בעד עצמה; מכיוון שהיהודים היפסידו בכל הויכוחים התאולוגים בימי הביניים, ומכיוון שרוב היהודים (שהיו בימי בית שלי 8 מליון ובראשית המאה ה-‏18 1 מליון) מכיוון שרובם התנצרו, עברו הפרנסים היהודים לאסטרטגיה של יצירת התנייה שלילית, ויצירת טאבו שלילי ומרתיע (גידופים, ביטויי אירור, חרמות ונידויים, טרור והפחדה) כתחליף לוויכוח ענייני, בו ידם היתה על התחתונה.

הנצרות לא מושכת משום שהיא ''קלה'' אף שישוע אמר ''עולי קל'', שהרי אילו היה זה כך, כל מורה רוחני תל אביבי מוכה קוקאין יכול היה לייסד ''דת קלה'' ללא עול, ולמשוך המונים. אלא שזה לא מה שקורה.

עניין ''עולי קל'' מסתמך על דברי המקרא עצמם בעניין האמונה ''לא בשמים היא ולא מעבר לים, כי אם חקוקה בלב'' והכוונה היא שלא נידרשות מאות ההלכות והמומחיות המיוחדת ועבודת האל המאומצת לשמירת האמונה. הנצרות מדברת בכוח האמת והחסד שבה, החיים שהיא נותנת. זה לא דבר שניתן ''לדבר על'' כלפיו באופן מוחצן כפי שעושים כאן גם ה''מומחים'' הישראלים לנצרות, המציגים מנהגים וכד', אלא דבר שיש להתנסות בו. טעם אחר לגמרי. כל כך יפה.
_new_ הוספת תגובה



אז מה, מיכאל שרון, אתה מאשים את אבותיך באנטישמיות?
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 9:51)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא פלא שהיום אתה מאשים את הישראלים בטירופם של ערביי ארץ ישראל!!!!

תמיד היו מתייוונים בקרב היהודים שחצו את הקו ונספחו לנוצרים. מעניין שדווקא הללו היו מגרועי האנטישמים בכל הדורות. גם בגלות ספרד וגם בבניית התורות האנטישמיות הניבזיות ביותר החל מאמצע המאה ה-‏19 ועד ימינו אלה.
אני מבחין שגם אצלך השמרים העתתיקים האלה החלו כבר ותפוח. רק שתדע לך, ששמרים גם מסריחים ואפשר לזהות את האנטישמים האלה מרחוק.

הצד התוקף לכל אורך ההיסטוריה של העם היהודי בגלויות הנוצרים והמוסלמים ה, אידיאולוגייםיו הנוצרים והמוסלמים. תחילת הרדיפות היו ממניעים דתיים פרופר וככל שהמנגנון הזה השתכלל וככל המדינה החליפה את הכנסיה המניעים התרחבו וכללו אלמטנים גזעניים וחברתיים. האנטישמיות הנוצרית החדשה מתקופת ההשכלה ואילך מבטאת בתוכה את כל האופציות האפשריות.

היהודים רק פיתחו מנגונינ הגנה והישרדות. וכמו שאתה אמרת רוב היהודים נרגעו ממצבת העם היהודי בשל המרת דת מרצון או מאונס של אנשים לכל אורך 2000 השנים האחרונות. הדבר מעיד שהחלשים נטשו או אולצו לנטוש בגלל המתקפות החוזרות ונישנות של האוייב האידיאולוגי, ולא בגלל מתקפות של יהודים כנגד הנוצרים או המוסלמים. להערכת חוקרים כ-‏20% מהספרדים הם בעלי קשר ישיר לתושביה היהודיים של ספרד שלפני הגירוש. האם אתה מתפלא שהיום ספרד היא המדינה האנטישמית ה''מרשימה'' ביותר?

בכל הויכוחים התיאולוגיים לא הוכרע מעולם שהנצרות מנצחת, למרות שרובם היו כפויים ע''י הכנסיה הדומיננטית ולמרות שלעיתים ניצב עונש מוות לטוענים היהודים. בכמה מהויכוחים הציבה הכנסיה משומדים שיתווכחו עם רבני והוגי דיעות ישראל. למיטב זיכרוני, בכל הויכוחים האלה לקחו הטוענים היהודים. חלק מהאישור לכך בא מהתנהגות הכנסיה לאחר הויכוחים (איבוד עשתונות, כעס, חרם, טבח ופרעות ביהודים). הכנסיה הנוצרית לכל זרמיה באירופה היתה תנועה דמגוגית שמגבילה את חופש המחשבה והביטוי של מאמיניה. לא בנצרות ובודאי שלא באסלאם אין שום ספרים מפוארים כמו התלמוד וסיפרי הפרשנות הנילווים. לא סתם אנשחנו אומרים ש''לכל שני יהודים יש שלוש דיעות'', כי היהדות טיפחה את הפילפול, שהוא בסיס לדיאלוג מוסרי, אינטלקטואלי, דתי ומדעי. לא פלא שחלקם של היהודים בקרב אשני המדע והרוח מהמאה ה-‏19 ואילך הוא גדול ביחס בלתי פרופורציונלי לגודל אוכלוסיית היהודים.

הנצרות מושכת בד''כ אנשים מוגבלים מבחינת כושר חשיבתם או מבחינת יכולתם הריגשית. לכן מרגע שהנצרות נטשה את מקומה בתוך היהדות ויצאה אל הגויים, לא במטרה להביא את הנצרות לגויים אלא במטרה להביא את הגויים כמות שהם אל הנצרות, היא נפתחה לפגאניזם העמוק שהיה בכל רחבי העולם הקדום הזה. ואז הנצרות השתנתה ולא היתה יותר הנצרות של ''מבשרה'' (למה אני כותב זאת במרכאות? כי ישו היה מתאבד לפני שנצלב אם היה יודע שתלמידיו יעשו מתלמודו דת פגאנית ושעוד תגדל ותשנא את היהודים!), אלא נצרות של הפגאניזם האירופאי לסוגיו. הנצרות היא דת שמפסלת את אלוהיה בשיש, בברזל ובמכחול. הנצרות היא דת שמטפחת את הדבר הבסיסי הנוגד את טבע האדם והבריאה, שאנשי דת מנועים מלהתחתן ולהביא יורשים לעולם. זה אך סימלי שגופם ונפשם של הכמרים והנזירים מוקדש לאלוהיהם ישו.

הנצרות אכן מתיימרת לדבר בשם האמת והחסד והרחמים, ומה זה אם לא זכר להיותה יהודית בתחילתה? הרי מרבית סיפרי תפילתך נרשמו במקורם בעברית.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



יוסלה, שלנו, היוסלה של אז היה דבר אחר
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 20:48)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היוסלה של אז לא הדגים ולא הוכיח דבר
הוא בסך הכל היה פישרמן (ואולי גם פּישרמן) מסריח
שרבים התרחקו מחלדונו.
רק אחרי שתלמידיו סיטטו אותו באבני שיש
בוהקות,רק אז היוונים\הפיניקים והרומאים
הסכימו לנשק לו את התחת.
תשאל את שרון.....
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון. אבקש ה-IP של המכפיש. הנושא פלילי
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 20:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנושא פלילי ויש לו היבט אזרחי - פיצויים. הכפשה בשקרים היא עניין לטיפול משטרתי. יש גם היבט אזרחי - הכפשת, פצה כמו בכל עבירת נזיקין. מדובר, ויש להבהיר זאת חד משמעית, באדם העובר על החוק.

גם אם מישהו עומד מאחוריו נניח, האחריות והנשיאה בדין היא קודם כל אישית. אם הוא יפתח את הפה ויעיד על שולחיו בתקווה להקלה בחומרת הדין, אין זה ענייני. אומרים לי שאנשים מסוג זה לוקים בנפשם, טרדני אינטרנט וטרדנים אחרים. גם זה אינו מענייני, אם סנגורו ירצה לבקש הסתכלות פסיכיארית למרשו - זה עניינם.

מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה



עוד עלול ויתברר כי אתה הוא זה שצריך להיכנס מאחורי סורג ובריח !!
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 8:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעניין מה היתה מטרת הסיור האנטישמי שלך באירופה בלווית החבר הגוי שלך, ומי בכלל מימן זאת.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. מדהים. הכל היה ידוע וכתוב מראש!
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 18:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להלן חלק ראשון מפרק 5 מבשורת מתי:
1וַיְהִי כִּרְאוֹתוֹ אֶת־הֲמוֹן הָעָם וַיַּעַל הָהָרָה וַיֵּשֶׁב שָׁם וַיִּגְּשׁוּ אֵלָיו תַּלְמִידָיו׃ 2 וַיִּפְתַּח אֶת־פִּיו וַיּוֹרֵם וַיֹּאמַר׃ 3 אַשְׁרֵי עֲנִיֵּי הָרוּחַ כִּי לָהֶם מַלְכוּת הַשָׁמָיִם׃ 4 אַשְׁרֵי הָאֲבֵלִים כִּי־הֵם יְנֻחָמוּ׃ 5 אַשְׁרֵי הָעֲנָוִים כִּי־הֵמָּה יִירְשׁוּ אָרֶץ׃ 6 אַשְׁרֵי הָרְעֵבִים וְהַצְּמֵאִים לַצְּדָקָה כִּי־הֵם יִשְׂבָּעוּ׃ 7 אַשְׁרֵי הָרַחֲמָנִים כִּי־הֵם יְרֻחָמוּ׃ 8 אַשְׁרֵי בָּרֵי לֵבָב כִּי־הֵם יֶחֱזוּ אֶת־הָאֱלֹהִים׃ 9 אַשְׁרֵי רֹדְפֵי שָׁלוֹם כִּי־בְנֵי אֱלֹהִים יִקָּרֵא לָהֶם׃ 10 אַשְׁרֵי הַנִּרְדָּפִים בִּגְלַל הַצְּדָקָה כִּי לָהֶם מַלְכוּת הַשָׁמָיִם׃ 11 אַשְׁרֵיכֶם כִּי־יְחָרֲפוּ וְרָדְפוּ אֶתְכֶם וְדִבְּרוּ עֲלֵיכֶם בְּשֶׁקֶר כָּל־רָע בַּעֲבוּרִי׃ 12 שִׂמְחוּ וְגִילוּ כִּי שְׂכַרְכֶם רַב בַּשָׁמָיִם כִּי־כֵן רָדְפוּ אֶת־הַנְּבִיאִים אֲשֶׁר הָיוּ לִפְנֵיכֶם׃ 13 אַתֶּם מֶלַח הָאָרֶץ וְאִם־הַמֶּלַח הָיָה תָפֵל בַּמֶּה יָמְלָח הֵן לֹא־יִצְלַח עוֹד לַכֹּל כִּי אִם־לְהַשְׁלִיךְ חוּצָה וְהָיָה מִרְמָס לִבְנֵי אָדָם׃ 14 אַתֶּם אוֹרוֹ שֶׁל־עוֹלָם עִיר יֹשֶׁבֶת עַל־הָהָר לֹא תִסָּתֵר׃ 15 גַּם אֵין מַדְלִיקִים נֵר לָשׂוֹּם אוֹתוֹ תַּחַת הָאֵיפָה כִּי אִם־עַל־הַמְּנוֹרָה לְהָאִיר לְכָל־אֲשֶׁר בַּבָּיִת׃ 16 כֵּן יָאֵר אוֹרְכֶם לִפְנֵי בְּנֵי הָאָדָם לְמַעַן יִרְאוּ מַעֲשֵׂיכֶם הַטּוֹבִים וְשִׁבְּחוּ אֶת־אֲבִיכֶם שֶׁבַּשָׁמָיִם.
אתם מוזמנים להתפלל ולומר אמן.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. מדהים. הכל היה ידוע וכתוב מראש!
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 18:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והינה ההמשך:
17 אַל־תְּדַמּוּ כִּי בָאתִי לְהָפֵר אֶת־הַתּוֹרָה אוֹ אֶת־דִּבְרֵי הַנְּבִיאִים לֹא בָאתִי לְהָפֵר כִּי אִם־לְמַלּאת׃ 18 כִּי אָמֵן אֹמֵר אֲנִי לָכֶם עַד כִּי־יַעַבְרוּ הַשָׁמַיִם וְהָאָרֶץ לֹא תַּעֲבֹר יוֹד אַחַת אוֹ־קוֹץ אֶחָד מִן־הַתּוֹרָה עַד אֲשֶׁר יְקֻיַּם הַכֹּל׃ 19 לָכֵן הָאִישׁ אֲשֶׁר יָפֵר אַחַת מִן־הַמִּצְוֹת הַקְּטַנּוֹת הָאֵלֶּה וִילַמֵּד אֶת־בְּנֵי הָאָדָם לַעֲשׂוֹת כָּמוֹהוּ קָטוֹן יִקָּרֵא לוֹ בְּמַלְכוּת הַשָׁמָיִם וַאֲשֶׁר יַעָשֶׂה וִילַמֵּד אוֹתָן לָזֶה גָּדוֹל יִקָּרֵא בְּמַלְכוּת הַשָׁמָיִם׃ 20 כִּי אֲנִי אֹמֵר לָכֶם אִם לֹא־תִהְיֶה צִדְקַתְכֶם מְרֻבָּה מִצִּדְקַת הַסּוֹפְרִים וְהַפְּרוּשִׁים לֹא תָבֹאוּ בְּמַלְכוּת הַשָׁמָיִם׃ 21 הֲלֹא שְׁמַעְתֶּם כִּי נֶאֱמַר לָרִאשֹׁנִים לֹא תִרְצָח וַאֲשֶׁר יִרְצַח חַיָּב הוּא לְבֵית דִּין׃ 22 וַאֲנִי אֹמֵר לָכֶם כָּל־אֲשֶׁר יִקְצֹף עַל־אָחִיו חִנָּם חַיָּב הוּא לְבֵית דִּין וַאֲשֶׁר יֹאמַר אֶל־אָחִיו רֵקָא חַיָּב הוּא לְסַנְהֶדְרִין וַאֲשֶׁר נָבָל יִקְרָא לוֹ הוּא מְחֻיַּב אֵשׁ גֵּיהִנֹּם׃ 23 לָכֵן אִם־תַּקְרִיב קָרְבָּנְךָ אֶל־הַמִּזְבֵּח וְזָכַרְתָּ כִּי־יֵשׁ לְאָחִיךָ דְּבַר רִיב עִמָּךְ׃ 24 הַנַּח שָׁם אֶת־קָרְבָּנֶךָ לִפְנֵי הַמִּזְבֵּח וְלֵךְ כַּפֵּר אֶת־פְּנֵי אָחִיךָ וְאַחֲרֵי כֵן בּוֹא הַקְרֵב אֶת־קָרְבָּנֶךָ׃ 25 מַהֵר הִתְרַצֵּה לְאִישׁ רִיבְךָ בְּעוֹדְךָ בַדֶּרֶךְ אִתּוֹ פֶּן־יַסְגִּירְךָ אִישׁ רִיבְךָ אֶל־הַשֹׁפֵט וְהַשֹׁפֵט יַסְגִּירְךָ לַשׁוֹטֵר וְהָשְׁלַכְתָּ אֶל־בֵּית הַכֶּלֶא׃ 26 אָמֵן אֹמֵר אֲנִי לָךְ לֹא תֵצֵא מִשָׁם עַד אִם־שִׁלַּמְתָּ אֶת־הַפְּרוּטָה הָאַחֲרוֹנָה
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. מדהים. הכל היה ידוע וכתוב מראש!
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 19:07)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן מדהים מ.ש. . השירה איכותית ומקרינה אמינות ואור גנוז.תגיד,אתה כתבת את זה?

דוקטור מחליף
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. מדהים. הכל היה ידוע וכתוב מראש!
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 20:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז מיהו הפושע שכן הפר את התורה
ביטל את השבת
והורה לאכול חזיר
?
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: הרשימה ''הכל ידוע וכתוב מראש'' לא אני כתבתי
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 21:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלא מדובר בהתחזות, כנראה מטעמים פליליים, ניתן להניח, למטרת הצגתני כ''מיסיונר'' והשנאתי בפרהסיה. גישה עבריינית זאת של השנאה בפרהסיה והכפשה נימשכת באופנים מגוונים כלפי מאז מאמרי ב-NEW1 בעריכת יואב יצחק, ולפני כן, מאפריל 2002 במאות ואלפי הודעות הסתה והכפשה, חלקן מהקשות ביותר באינטרנט בישראל.

אין להפוך עוולות קשות שנעשו לי למנוף לעוולות חדשות וקשות מאלה, באמירה, לאחר מה שעשינו לו, הוא רוצה נקם או פיצויים גבוהים, ויש עקב כך לחסלו ולנטרלו.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: הרשימה ''הכל ידוע וכתוב מראש'' לא אני כתבתי
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 21:08)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלא מדובר בהתחזות, כנראה מטעמים פליליים, ניתן להניח, למטרת הצגתני כ''מיסיונר'' והשנאתי בפרהסיה. גישה עבריינית זאת של השנאה בפרהסיה והכפשה נימשכת באופנים מגוונים כלפי מאז מאמרי בעיתון NEWS1 בעריכת יואב יצחק ממעריב, ולפני כן, מאפריל 2002 במאות ואלפי הודעות הסתה והכפשה, חלקן מהקשות ביותר באינטרנט בישראל.

אין להפוך עוולות קשות שנעשו לי בתחומי גזילת קניין רוחני וכל הכרוך בכך, כגון הדרה ורצח אופי (לטשטש את מקור החומר), אין להפוך עוולות כבדות שניגרמו למנוף לעוולות חדשות וקשות מאלה, באמירה, לאחר מה שעשינו לו, הוא רוצה נקם או פיצויים גבוהים, ויש עקב כך לנטרלו לחלוטין, לחסלו, לחסל לגמרי מטה לחמו ולמנוע כל פירסום חומר ועשייה בתחומו ממנו על מנת להשתיק לצמיתות.
_new_ הוספת תגובה



כמה ''מיכאל שרון'' קיימים ?
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 8:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומדוע הוא ממשיך להתכתב עם עצמו ?
_new_ הוספת תגובה



מ.מ. ש. , מדהים ערמומי ומתוחכם
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 20:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שרון, יש לך כמה פיספוסים בנבואתך.....
ב-‏2014 יהיה כבר נשיא רפובליקני אוהד ישראל באמריקה, חבר לכת הדוגלת בכך שיהודה ושומרון הם לב ליבה של ארץ ישראל של ישו ושאין למסור אותה לזרים. וברגותי.... עדיין יישב בכלא, אם עדיין לא מת ממחלה או התאבד על חידוש אללה.

אני ולא אחר
_new_ הוספת תגובה



עוד אמר
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 20:58) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראש ארגון הטרור
העומד מאחורי אסון מגדלי התאומים
מה-‏11 בספטמבר 2001,
כי ''עולם האיסלאם חייב להתכונן
לתקופה ארוכה של מלחמה בכופרים
ושולחיהם.
או שאנחנו חיים על פי תכתיבי האיסלאם,
או שאנחנו מתים בכבוד''.
_new_ הוספת תגובה



עוד אמר
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 21:08)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מיכאל שרון. אבקש ה-IP של המכפיש. הנושא פלילי
סתם אחד (יום חמישי, 04/06/2009 שעה 20:53)
בתשובה לסתם אחד הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו

הנושא פלילי ויש לו היבט אזרחי - פיצויים. הכפשה בשקרים היא עניין לטיפול משטרתי. יש גם היבט אזרחי - הכפשת, פצה כמו בכל עבירת נזיקין. מדובר, ויש להבהיר זאת חד משמעית, באדם העובר על החוק.

גם אם מישהו עומד מאחוריו נניח, האחריות והנשיאה בדין היא קודם כל אישית. אם הוא יפתח את הפה ויעיד על שולחיו בתקווה להקלה בחומרת הדין, אין זה ענייני. אומרים לי שאנשים מסוג זה לוקים בנפשם, טרדני אינטרנט וטרדנים אחרים. גם זה אינו מענייני, אם סנגורו ירצה לבקש הסתכלות פסיכיארית למרשו - זה עניינם.

מיכאל שרון
-------------------------------------
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 9:21) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ישו היה יהודי
אבל
הברית החדשה אינה דברי ישו .
אלא חלק ורק חלק ממה שכתבו אנשים שונים כאילו הם דברי ישו . זה נעשה בערך 200 שנה אחרי מותו .
הברית החדשה היא 4 בשורות שכתבו 4 אנשים שונים . לוקס , מרקוס , מתי ויונתן . הם לא הכירו זה את זה ולא את ישו .
מלבדם יש בשורות נוספות כמו הבשורה על פי יוסף ,על פי יעקב , עלפי יהודה ונוספות .
בשנת 397 הייתה ישיבה של ראשי הכנסיה וקבעו וקיבעו את הנוסח המוכר היום . אין לו קשר ישיר עם דברי ישו . טקסט זה הוא שארית של דברים שנאמרו בעל פה מדור לדור ונכתבו יחד עם הרהורי הכותבים .

אבל מעבר לצד הטכני והתוכני של הברית החדשה שמיכאל שרון האמיתי ו/או המזוייף מציגים כסמכות אלוהית לטוב ליפה לנדיב ולרחום יש את הפרקטיקה של הנוצרים אשר נעשו כאלה מתוך עמים פגנים במשך מאות ועד 2000 שנה .

עיקר ההתנהגות הנוצרית היא מוות ועינויים , רצח ושוד , ניסים בשדה הקרב ורמיסת האדם באשר הוא .

התחלת השינוי היא עם קבלת הנצרות על ידי אזרחי רומא רבים ונקודת מיפנה מרכזית היא קבלת הנצרות על ידי גאיוס פלביוס ואלריוס אאורליוס קונסטנטינוס , או בקצרה קונסטנטין הראשון , בצאתו לקרב באביב של שנת 312 כאשר הוא מביס את צבאותיו של מקסנטיוס, ולבסוף ב-‏28 באוקטובר של אותה שנה, הובס מקסנטיוס סופית בקרב על גשר מילוויס שעל נהר הטיבר, מקסנטיוס טבע במהלך הקרב ומת .

מאז משמש אות הצלב כסמל הנוצרים .

ולידיעת מיכאל שרון השקרן , הצלב הוא גרדום . אביזר ששימש להוצאה להורג באופן שווה תוצאות עם גיליוטינה , חבל תליה , כיסא חשמלי ושאר המצאות .

אריה עירן .

סימלה של הנצרות הוא גרדום .
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 17:39)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שאלה גדולה עם בכלל ישו היה קיים
בתלמוד, מסכת סנהדרין מוזכר יש''ו (רת ,חמח שמו וזכרו) אבל לפי הדברים הוא חי כ150 שנה לפני הנוצרי.
אולי אליו הכוונה
וכותבי הרשומות הנוצריות איחרו את הדברים כדי לקרבם להרס המקדש השני
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
אריק פורסטר (יום שישי, 05/06/2009 שעה 19:45)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמה הערות לגבי הצלב:

1. כבר הפרעונים השתמשו בצלב כסמל החיים (''אנח''), אלפי שנים לפני הנצרות.

2. בכתב היתדות הבבלי, הסימן בו משתמשים כדי לציין את האלוהות הוא שתי יתדות מוצלבות (1000 לפה''ס).

3. במספר מאמרים בכתבי עת ארכיאולוגים מופיעה הטענה שבמאה הראשונה לא השתמשו הרומאים בצלבים קלאסים למטרות הוצאה להורג, אלא קרש אחד בלבד, כשידיו של הנידון למוות שמוטות.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 19:52)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תודה להערותיך המלומדות , השופכות אור על הצלב כסימן קדום . כבר הקדמונים יכלו לסמן קו בודד ושני קוים הם X שזה צלב .

הצלב של הנוצרים הוא העתק סימלי של הגרדום . לך תסתכל בכל כנסיה ועל החזה של גברים ונשים רבות בארצך .

אריה עירן .

יהודי מלידה .
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
אריק פורסטר (יום שישי, 05/06/2009 שעה 19:59)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תודה על המידע. לא ידעתי.
_new_ הוספת תגובה



תודה שחידשת לי
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 13:40)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא ידעתי שהבבלים האמינו באלוהים. תמיד חשבתי משום מה שהם עבדו אלילים כמו בל, נבו והאשרה ועוד הם אפילו העיזו לעבוד את העקרב. איכס. מגעילים.
_new_ הוספת תגובה



תודה שחידשת לי
אריק פורסטר (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 19:27)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא, אבותינו הם שעבדו את הבעל ואת האשרה. קרא בתנ''ך.
_new_ הוספת תגובה



תודה שחידשת לי
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 19:59)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צריך לדעת לקרוא
ואחר כך גם
להבין
כתוב גם עין תחת עין...
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. לא נעים - קורבן אדם אצל אבותינו
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 23:30)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מיכה מוכיח את העם ומגנה את יחסו לקורבן אדם כאילו הוא קורבן יקר ביותר, שמקומו לאחר סוגי קורבנות אחרים: ''במה אקדם ה' [...] האֶתֵן בכורי פִּשעי פרי בטני חטאת נפשי'' (מיכה ו 6-7).

לפי ספר ירמיהו שרפת הבנים נתקיימה באזור מיוחד: ''ובנו במות התפת אשר בגיא בן הנם לשרף את בניהם ואת בנתיהם באש'' (ירמיהו ז 31). בירמיהו נזכר בהקשר זה הבעל (שם, יט 5) והמולך (לב 35); כמו כן, לשלושת הכתובים הנזכרים משותפת הצהרה דומה שתוכנה הוא ''אשר לא צויתי ולא עלתה על לבי''. לפי לוונסון (הקרבת ילדים, עמ' 19), המסקנה הנראית ביותר היא שהמולך המקראי נמנה עם אלי השאול ובמסגרת פולחנו הוקרבו ילדים וילדות, אך ייתכן שמדובר בפולחן המשלב עבודת ה' עם סממנים של עבודה זרה (פולחן סינקרטיסטי), שבו העלאת בנים לעולה היא חלק מעבודת ה' (ראו שמות כב 28-29, שלפי לוונסון, שם, עמ' 3-17, מלמד על נורמה).

יחזקאל מגדיר מעשה זה תועבה וחילול קודש (יחזקאל טז, 20-21, כג 37, 39), ובתקופה הבתר-גלותית מגנה פולחן זה ישעיהו המאוחר:
''שחטי הילדים בנחלים תחת סעיפי הסלעים'' (ישעיהו נז 5).

וראו גם דין פדיון הבכור: שמות לד 19-20 ובשמות יג 11-15), ואף בתהילים הוא נזכר לגנאי:
''ויזבחו את בניהם ואת בנותיהם לשדים. וישפכו דם נקי דם בניהם ובנותיהם אשר זבחו לעצבי כנען ותֶחֱנף הארץ בדמים'' (תהילים קו 37-38).

מחאות חוזרות ונשנות אלה מלמדות על פולחן שרווח במציאות ועל ניסיון נמשך ומפורש לעקור אותו, משמע על קיומו של פולמוס גלוי. ראוי לציין שמרבית הכתובים הנזכרים מתייחסים לתקופה של אמצע המאה השמינית לפסה''נ ואילך, מימי אחז ועד התקופה הבתר-גלותית, ובחלקם אף ניכר חותמן של העריכה המשנה-תורתית (דברים, מלכים וירמיהו) ושל העריכה ברוח אסכולת הקדושה (ספר הקדושה, שהוא ויקרא יז-כו, ספר יחזקאל, ועוד), דבר המלמד על איחורם היחסי.

מתוך יאירה אמית. הפולמוס העקיף בנושא העלאת קורבן אדם : פרשת העקידה בראשית כב 19-1
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. לא נעים - קורבן אדם אצל אבותינו
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 3:08)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בקצת מאמץ אפשר לראות בפולחן של צה''ל כצבא
העם, ובאופן שבו הישראלי הממוצע שולח את ילדיו
לשרות הצבאי, טקס הקרבה.

אך הרי גם בורא עולם מבקש קורבנות, ראה עקדת
יצחק, והשאלה העקרונית לכן היא האם הקורבן
הוא קורבן אמת או קורבן שווא. ובמקרה הישראלי:
האם הילד שהולך לצבא להרג על מזבחה של
ארץ ישראל השמנה בכל מחיר הוא אכן בגדר
קורבן אמת, או קורבן למולך.
_new_ הוספת תגובה



בורא עולם לא מבקש קורבנות אדם: ''אשר לא עלה את ליבי''
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 9:30)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בנושא העקדה יש תמונה של רמברנדט, לפיה מלאך ה' זועם מכה בחוזקה על ידו של אברהם עם המאכלת, והמאכלת ניתזת ועפה לכל הרוחות מידו השלוחה של אברהם.

בסיפור ישוע - עולה שרק האל יכול להקריב את עצמו, אך בני האדם זה את זה - לא ולא. וישוע קם מן המתים - ופאולוס אומר כאן: ''מוות, היכן ניצחונך''?

וכך, הצלב מסמל את ניצחון החיים, מסמל של מוות הפך לסמל של מתן חיים. כאילו מסופר על הגיליוטינה שבמקום לערוף ראשים, החלו לצאת ממנה פרחים רעננים ושיקוי חיים מופלא. וכך אנו חוגגים את ניצחון החיים.

מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. היהדות הרבנית מקפידה על הליכים מדוקדקים של הקרבת חיות
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 9:54)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כולל ניפנוף וסחרור תרנגולת קודם לחיסולה על ידי המון חוגג בזעקות ''זו כפרתי''. זאת בניגוד לדברי נביאי ישראל ''מה בצע לה' בעולות וזבחים''. הנצרות הולכת אחרי דבר ה' באמצעות הנביא, ואינה דוגלת בכך שהרג ושריפת חיות אומללות משמחת את ה'.
_new_ הוספת תגובה



הצלב - גרדום לא נעים .
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 6:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאחר והתנך נשמר כטקסט כתוב , נוח לעסוק בו אינטלקטואלית .
מאז נכתב התנך עברו שלושת אלפים שנה . העולם המוכר לנו נשטף במיליוני מעשי רצח שוד ואונס שאינם מתועדים בצורה מסודרת בדומה לתנך . העולם של מזרח אסיה ומרכזה , שתי האמריקות הם מקומות נוספים של זוועות כאלה .
הרפו מזה .
לכו לחפש זוועות במקומות אחרים .

מיליארד אנשים מתפללים כשפניהם לגרדום עליו ממוסמר אלוהיהם .
מיליארד אנשים מתפללים כשפניהם אל מוקד דת הרצח השקר והתרמית . דת שעיקרה - השימוש בחרב .
_new_ הוספת תגובה



הצלב - גרדום לא נעים .
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 18:46)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנצרות היא דת לאנשים שהעלו את אלוהים על הגרדום
בשירותם.
הם המקריבים את האל
לתועלתם
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. לא נעים - קורבן אדם אצל אבותינו
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 22:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נו אז מה? גם היום יש כאלה שעובדים אלילים ומדליקים להם אבוקות ונרות לזיכרם. מוכרחם את נשמתם בתמורה לשלום עכשיו אוסלואידי.
מה ההבדל?
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: הצלב כצורת יסוד בטבע וביקום
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 21:58)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חכם ציון, דבריך יפים וחכמים. אריה - פיתחתי לפני שנה וחצי, איזו תאוריה מלהיבה גאומטרית המבוססת על ספר בראשית וסיפור הבריאה מבראשית, לפיו הצלב הוא מבנה תשתיתי ביקום החומרי והרוחני. התאוריה עסקה בעוד צורות. התאוריה הזאת מתיישבת להפליא כל כך עם הרבה אלמנטים בכתבי הקודש, עד שאני עצמי נידהמתי ממנה.

אגב, אם תשקיף למשל מהר בגליל על הכינרת, תוכל לראות את קו המישור והעצים שמתוים עליו מעין צלב. כשאתה רואה זאת כך, החוויה הויזואלית היא גם רגשית והיא כבירה, הכל מתאחד מסביב לצלבים הללו, כל הפריסה התלת מימדית הנירחבת של המרחב הניפלא הזה. זאת צורה בה מדבר הטבע.

במקביל פיתחתי אז שיטה ללימוד עברית, שקראתי לה המכניקה של השפה, שיטה מהירה פי כמה מכל שיטת לימוד שפה המוכרת לי. לימדתי אותה לפרח כמורה מפולין, וכעבור זמן קצר כבר יכול היה לחבר תפילות בעיברית ולשאת אותן. זאת שיטה הגיונית מאד ולא שרירותית, והשפה פשוט צומחת ממך, אתה ניכנס אליה.

מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון תיקון: מבוססת על הברית החדשה וספור הבריאה
סתם אחד (יום שישי, 05/06/2009 שעה 22:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: הצלב כצורת יסוד בטבע וביקום
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 6:28)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש שיטה של דילוג אותיות בברית החדשה שמראה שאת המתחמק מהטענה הנכונה שלפיה הצלב היה הגרדום הנפוץ באימפריה הרומית . שהצלב היה הגרדום עליו מת ישו ושלכן הצלב הוא הסמל של הנצרות .

הצלב הוא הגרדום .
_new_ הוספת תגובה



מי שהולך לישון עם ערבי,
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 8:32) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אל יתפלא אם לא יתעורר בבוקר (ויסלחו לי הערבים).
_new_ הוספת תגובה



היית ונשארת פטפטן ערמומי
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 12:51)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדהים שאתה היית ונשארת פטפטן חסר ערכים ערמומי ומתוחכם בגרוש.
סתם אחד (יום רביעי, 03/06/2009 שעה 21:56)
בתשובה לסתם אחד הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו

אלא שהפעם אתה מופיע כנוצרי. לא ייתכן שאתה מאמין בישו היהודי. הוא מעולם לא גידף, לא חירף, ולא העליב יהודים, לא אותם ולא את תורתם, מה שאתה עושה כווול חייך ללא הפסקות. הרי למשהו קונסטרוקטיבי ואמיתי באמת אתה לא מסוגל.
-----------------------------
כך מכבדים את מיכאל שרון באתר ''הגדה השמאלית'' ב 30/05/09
--------------------------------
באמת מיכאל, די כבר. אין סיכוי שמישהו יכתוב עליך ''הוא חריף, בעל הומור חד ומלא ידע כרימון בשל'' ולכן מיכאל שרון ו''ציפור בודד'' אחד הם, ולא סתם בחרת בכינוי עם המילה ''בודד''...עכשיו קצת יותר ברצינות: אני כבר לא יודע איך להתייחס אליך. מצד אחד אתה בהחלט מוסיף עניין כלשהו לדיונים בגדה השמאלית ותמיד אתה מצליח להפתיע מחדש. אבל מה עם המהות? מה עם התוכן? לא נמאס לך להיות ליצן החצר? בכל פעם אתה מעלה מושגים מופרכים ורעיונות הזויים, בלית ברירה אתה מחזק ותומך בדעותיך תוך התחזות למגיב אחר ומרעיף על עצמך מחמאות שקופות ומביכות. ה''סקופים'' שלך הם תמיד לא סקופים ותאוריות הקונספירציה מגוכחות ולא מבוססות. בטענות שאתה מעלה אתה תמיד סותר את עצמך ודי בשתי פעולות copy and paste פשוטות בכדי לייצר תגובה שתראה לך שלפני שלושה ימים כתבת את ההיפך הגמור ממה שאתה כותב כעת...
---------------------------------
ב''גדה השמאלית'', הבינו אותך כבר מזמן, ולא רק בגדה. גם בפורום ארץ הצבי תפסו אותך גם כן מזמן. סע לותיקאן שים עליך בלדחון והלל את ישו היהודי- הוא באמת היה בסדר- ותבקש סליחה על ההשמצות והעלבונות ששפכת על היהודים...
_new_ הוספת תגובה



[•]
סתם אחד (שבת, 06/06/2009 שעה 17:59)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יוסלה מתפלא לראות
השמצות והעתקות של פסקאות
שלמות של השמצות אישיות
לגופו של הכותב האחרון,
[•]...
_new_ הוספת תגובה



מצחיק לקרוא
סתם אחד (יום ראשון, 07/06/2009 שעה 5:31)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את דיברי יוסלה על ''השמצות אישיות לגופו של הכותב''
כי יוסלה הוא משמיצן מקצועי לגופם של אחרים

L'Homme qui rit ה ה ה
_new_ הוספת תגובה



מצחיק לקרוא
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 3:38)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עוד יותר מצחיק לראות כיצד הכותב מכנה
עצמו 'האיש הצוחק', הדמות מוכת היסורים
של גווינפליין גיבור ברומן של ויקטור הוגו, שמחצית
פניו התחתונה קפואה לתמיד בעווית של צחוק,

דמות ששימשה מאוחר יותר כהשראה לדמות
ה'גו'קר בסדרת הקומיקס 'בטמן'.

אם אתה רוצה שיזכרוך בתור הג'וקר',
בבקשה.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. מלחמה עם אירן - אז במה להשקיע עכשו? ראו הסירטון
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 13:54)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מצחיק לקרוא
סתם אחד (יום שני, 08/06/2009 שעה 16:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין הערבים שונים מהקומפראציקוס אותם תיאר V.H טוב כל כך
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי