פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
הטבח במועדון ההומו-לסבי
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 11:00)


הטבח במועדון ההומו-לסבי

גדעון ספירו



הפגנת הסולידריות עם הקהילה ההומו-לסבית בכיכר רבין, במלאת שבוע לטבח במועדון הנוער של הקהילה בתל-אביב, הותירה אותי גאה וזועף בעת ובעונה אחת.
גאה – לנוכח עשרות האלפים שבאו להפגין נגד ההומופוביה, אחד הערוצים המכוערים של הגזענות.
זועף – לנוכח הסתופפותם של מארגני ההפגנה מתחת למטריית ממשלת הימין הישראלית, ודחיקתם החוצה של אישי שמאל הנאבקים נגד הגזענות לכל צורותיה. ח''כ לשעבר עיסאם מח'ול שביקש להיות אחד הדוברים, נדחה.

אדיר שטיינר, עוזרו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי לנושא הקהילה ההומו לסבית, תיחקר את עיסאם ורצה לדעת מה הוא יאמר. כאשר התברר לשטיינר כי עיסאם ידבר נגד גזענות לכל צורותיה, הוא נפסל. שטיינר בתפקיד הסלקטור. מה הם צריכים מנהיג מרכזי של הציבור הערבי, שיקלקל להם את ההצגה הממסדית המתוקה בה מופיעים שרי ליכוד ונשיא המדינה? שהרי עיסאם היה מעמיד את שר החינוך גדעון סער ושרת התרבות לימור לבנת, שנמנו עם הדוברים בהפגנה, שניהם מהאגף הימני של הליכוד, תומכי ההתנחלויות ומשטר האפרטהייד בשטחים הכבושים, בכל ערוותם. כך קורה האבסורד שבהפגנה נגד ההומופוביה שקראה בין השאר ליציאה מהארון, ביקשו המארגנים להכניס את המנהיג הערבי לתוך הארון.

כאשר שמעתי את הנשיא שמעון פרס אומר ''שאנחנו עם של לא תרצח'' נעשה בשרי חידודין חידודין. האיש שידיו מגואלות בדם, שבעשרות שנות השתתפותו בשלטון עבר אין ספור פעמים על הדיבר לא תרצח, מופיע כשה תמים שקדושת חיי אדם היא נר לרגליו. עיסאם היה בוודאי מזכיר לו כמה דברים בנושא. למשל טבח כפר כנא בלבנון במבצע ''ענבי זעם'' ב-‏1996, בו נהרגו למעלה ממאה אזרחים לבנונים, בהם ילדים ונשים, שמצאו מקלט במתחם האו''ם. פרס היה אז ראש ממשלה. מי צריך את הערבי משבית השמחה?

רבים מקורבנות הגזענות, שותפים לגזענות כאשר לא מדובר בקהילותיהם. מתנחלים הומו-לסבים שותפים לגזענות נגד ערבים, חלקים מהציבור הערבי, החרדי, דתי והרוסי חולקים יחד את ההומופוביה. חרדים ורוסים חולקים שנאת ערבים וכך הלאה. רק איש השמאל מציג השקפה קוהרנטית נגד גזענות באשר היא: בין אם מדובר בחרדים, בקהילה ההומו-לסבית, בערבים, במזרחים, באתיופים, בפליטים מאפריקה, במהגרי עבודה – עבור איש השמאל כולם חברים בקהילה אנושית וזכאים לזכויות שוות.

אנחנו טרם יודעים מי הרוצח שטבח בצעירים שהתכנסו במועדון הנוער ההומו לסבי. אולם גם בלי ידע פרטני כזה, ברור לי, כי הכיבוש הוא מרכיב משמעותי ברצח, שקיפד את חייהם של ליז טרובישי בת 17 וניר כץ בן 26 ופצע 11.
הכיבוש העצים את הקנאות הדתית והלאומנית, הפך את ישראל לחברה אלימה ולא סובלנית, הגזענות עולה כפורחת, הנשק הפך להיות זמין לכל בר בי רב, ובתנאים סביבתיים כאלה, מערכת המעצורים לביצוע טבח היא מאד רופפת.
דברים אלה נכונים בין אם מדובר ברוצח שיצא מתוך הקהילה ובין בגזען דתי לאומני.

ההומופוביות לא תעלם באבחת הפגנה אחת. כבר למחרת מלאו הטוקבקים באיומים ובשנאה יוקדת לקהילה ההומו לסבית. חייל בנח''ל החרדי אותר כמי ששלח איומים באינטרנט, הרב הצבאי הראשי נזף בביטאון הצבא ''במחנה'' על שנתן מקום לנושא ההומו לסבי, והחרדים ימשיכו לראות בהומו לסביות מחלה שיש לטפל בה ''כמו בשפעת העופות'' (הברקה של הגזען והבור ח''כ ניסים זאב מש''ס).

ההומופוביה והדת הם כמעט אחים סיאמיים. כתבי הקודש של שלוש הדתות רואים בהומולסביות עבירה דתית שעונשה סקילה ומוות. כל עוד לא תקום סמכות הלכתית שתתקן את הכתוב בתנ''ך ותוציא ממנו את איסור ההומוסקסואליות, החיידק האלים הזה ימשיך למרר את חיינו ולהפיל קורבנות. בשביל שכך יקרה, צריך לקום הרב הגאון שיאמר, לא כל מה שהאל אמר, או מה שאנו מייחסים לו, הוא קדוש. כל עוד מאמינים הרבנים, האימאמים והכמרים כי כתבי הקודש הם דברי אלוהים, הסיכוי למפנה דומה לאפשרות של ריבוע המעגל.

לכן, בינתיים צריך להמשיך במאבק הסיזיפי נגד הדעות הקדומות והבורות. בעבר הרחוק סברתי כי קהילה לא צריכה להיות גאה בנטיותיה המיניות, אולם מהר מאד שוכנעתי כי אחד האמצעים במאבק של מיעוט מופלה ומדוכא הוא בגאוות יחידה. השחורים בארה''ב טבעו את הסיסמא ''שחור הוא יפה'' והקהילה ההומו לסבית בצדק מפגינה גאווה במקום בו רוצים לדכאה או להשפילה.


6 באוגוסט

ה-‏6 באוגוסט הוא יום הירושימה – היום בו הוטלה פצצת האטום הראשונה על הירושימה ב-‏1945.
השנה צוין יום השנה ה-‏64 להטלת הפצצה. זהו יום חשוב במאבק נגד נשק גרעיני והוא מצוין בעולם בכנסים ובעצרות. בישראל מתעלמים מהיום הזה, כי מי רוצה לדעת שיש כאן כאלה המתנגדים לנשק גרעיני בכלל ולישראלי בפרט, ונאבקים למען מזרח תיכון חופשי מנשק אטומי, ביולוגי וכימי.
העיתונות הממוסדת, שפחת הממסד הגרעיני בישראל, לא דיווחה על מספר פעולות שנעשו ביום זה.

בדיוק בשביל זה קיים הקול החופשי והלא מצונזר באינטרנט. להלן דיווח מאד מתומצת על הפעולות בישראל.

ב-‏4 באוגוסט התקיים ערב במועדון הרוגטקה בתל-אביב בנושא האקטיביזם והגרעין. השתתפו:
אביב סלע, מבעלי המועדון שהנחה את הערב, וסיפר על חוויותיו מגרמניה שם השתתף בפעילות נגד הנשק הגרעיני.
אהרן אלברג, סיפר על הצעדה העולמית לשלום ואי אלימות שתעבור גם בישראל.
ח''כ לשעבר עיסאם מח'ול דיבר על הצורך במזרח תיכון חופשי מנשק גרעיני.
גדעון ספירו, מהוועד הישראלי למען מזרח תיכון חופשי מנשק אטומי, ביולוגי וכימי דיבר על תחילתו של האקטיביזם האנטי גרעיני בישראל והתמיכה במרדכי ואנונו.
שרון דולב, מגרינפיס, דיברה על הצורך בתנועה אנטי גרעינית בישראל בדרך לעולם ללא גרעין.
הערב היה מלווה בתערוכה על אימי הפצצת הירושימה והוקרן הסרט ''תפילתה של אמא''.
העיתונות הוזמנה אבל התעלמה.

ב-‏5 לאוגוסט לפני הצהריים התקיימה הפגנה מול משרד הביטחון בתל-אביב אותה ארגנה גרינפיס ישראל, בהשתתפות הוועד הישראלי למען מזרח תיכון חופשי מנשק אטומי ביולוגי וכימי. השתתפו כמה עשרות מפגינים, שנשאו שלטים כמו ''תל אביב לא תהיה הירושימה'', ''עמאן לא תהיה הירושימה'', ''קהיר לא תהיה הירושימה'', ''טהרן לא תהיה הירושימה'', ''ביירות לא תהיה הירושימה''.
תוך כדי ההפגנה נשכבו מספר מפגינים על המדרכה כשפניהם צבועות בלבן ומדמים קורבנות הפצצה אטומית. המשטרה הייתה נוכחת, אבל לא הפריעה.
העיתונות הוזמנה אבל התעלמה.

ב-‏6 באוגוסט התקיים בחיפה, בתיאטרון אל מידאן, כנס תחת הכותרת ''למזרח תיכון ללא נשק גרעיני ונשק השמדה המונית''.
הכנס אורגן על ידי מכון אמיל תומא ללימודים פלסטינים וישראלים בראשו עומד ח''כ לשעבר עיסאם מח'ול, וקרן רוזה לוכסמבורג.

הכנס נפתח על ידי ראש עיריית חיפה יונה יהב.

בכנס היו שלושה מושבים:

מושב ראשון: ''שלום או אטום במזרח התיכון – מקורות הסכנה הגרעינית באזור והיוזמות לעולם ללא נשק גרעיני''
הדוברים: פרופ' אבישי ארליך, המכללה האקדמית תל אביב – יפו; גדעון ספירו, עיתונאי וממקימי הוועד הישראלי למען מזרח תיכון חופשי נשק אטומי ביולוגי וכימי; עיסאם מח'ול, יו''ר מכון אמיל תומא.

מושב שני: ''הגרעין הישראלי, הכור בדימונה, והשאלה הסביבתית''.
הדוברים: פרופ' קלמן אלטמן, פרופסור אמריטוס בפקולטה לפיסיקה, הטכניון; ח''כ ד''ר דב חנין, יו''ר השדולה החברתית-סביבתית בכנסת; ד''ר עדנה גורני, ''אשה לאשה'', מרכז פמיניסטי, חיפה; נורי אל עוקבי, יו''ר האגודה לסיוע והגנה על זכויות הבדואים בישראל.

מושב שלישי: ''השתיקה וההשתקה סביב מדיניות הגרעין הישראלית – האם דיון ציבורי אפשרי ורצוי בישראל?''
הדוברים: ד''ר רוחמה מרטון, נשיאת ''רופאים לזכויות אדם''; סלמאן נאטור, סופר; ד''ר יהודה עתי, לשעבר חוקר במכון למחקרים אסטרטגיים באוניברסיטת ג'ורג'טאון וכיום פעיל בוועד למען מזרח תיכון חופשי מנשק אטומי, ביולוגי וכימי; שרון דולב, מנהלת קמפיין הגרעין בגרינפיס ישראל.

זה היה כנס מרתק, שכיסה את נושא הגרעין מהיבטיו השונים. הדוברים, כל אחד מהזווית שלו, הדגישו את הסכנה הצפויה לישראל ולאזור ממרוץ חימוש גרעיני, מהרפתקה צבאית ישראלית נגד איראן שעלולה לגרום לשואה גרעינית, האיום הסביבתי שמהווה הכור בדימונה, כולם הסכימו שאין דבר כזה ''ידיים אחראיות'' כשמדובר בנשק גרעיני, וכי הידיים האחראיות ביותר בתחום זה הן אלה שאין להן נשק גרעיני. לא הייתה מחלוקת עם דברי הסופר סלמאן נאטור, כי מרדכי ואנונו, שחשף את המתרחש בכור בדימונה, שירת את העיקרון הדמוקרטי של זכות הציבור לדעת והעלה את המודעות לסכנות הנובעות מיצור נשק גרעיני בישראל, הוא אדם מוסרי, ושמעון פרס, נשיא המדינה שנמנה עם מקימי הכור, הוא אדם לא מוסרי. יש כאן מצב בלתי נסבל שהאדם המוסרי נענש על ידי ישראל, וממשיך לסבול מההגבלות המוטלות עליו, והאיש הלא מוסרי מכהן כנשיא המדינה וקיבל פרס נובל לשלום.
את הכנס הנחתה העיתונאית אימאן אלקאסם סולימאן.

אני מקווה שדברי המשתתפים בכנס יופיעו כחוברת שתופץ ברבים ותשמש גם חוקרים ותלמידים כמשקל נגד לשטיפת המוח הממסדית בנושא.

העיתונות הוזמנה אבל לא הופיעה.


עיתונות מגויסת

לפני מספר ימים יצא העיתון הנפוץ ביותר במדינה ''ידיעות אחרונות'' בכותרת ראשית ''מבחן הקרביות וההשתמטות''. העיתון הפך לשופרו של אגף כוח אדם בצבא, ופרסם שתי טבלאות של חמישים בתי הספר התיכוניים, בהם מספר המתגייסים ליחידות קרביות הוא גבוה, לעומת 50 בתי הספר שמספר המתגייסים ליחידות קרביות הוא הנמוך ביותר.
הידיעה פורסמה ביום שישי, שבו מופיע גיליון סוף השבוע, כאשר התפוצה גבוהה בהרבה מאשר בימי השבוע הרגילים.

הכותרת לא משאירה ספקות באשר למגמה: המשתמטים הם הרעים. הם אמנם מתגייסים אבל משתדלים לא להגיע לחזית הלחימה. הטובים הם כמובן הקרביים, אלה שבין השאר מבצעים את פשעי המלחמה, כמו במלחמות עזה ולבנון, כמו גם את העבודה המלוכלכת של דיכוי וטרטור האוכלוסייה הפלסטינית בשטחים הכבושים.

האם הצבא השתלט על העיתון או העיתון נשבה בקסמו של הצבא? זה לא ממש משנה, כי הכתבים הצבאיים הם ממילא שלוחי הצבא, אף עיתון בישראל לא יכול להחליט על כתב צבאי בלי שיקבל את אישור הצבא. פועל כאן הכלל של הפרה המיניקה והעגל היונק.

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, ראה את שתי הטבלאות, וממש נעלב. מבין בתי הספר בהם יש אחוז גבוה של מתגייסים ליחידות קרביות, אין אף בית ספר בתל אביב. ממש נורא. ראש העיר לא הפסיד דקה. הוא נפגש עם הגנרל שאחראי על החינוך בצבא וסיכם איתו על דרכים ''לשיפור המצב'' ובמקביל הורה חולדאי למנהל/ת מחלקת החינוך של העירייה להכין תכנית להגדלת המוטיבציה של התלמידים בתל אביב להתגייס ליחידות קרביות.

מדוע נעלב חולדאי? כי גם הוא גנרל. ככה זה בישראל. ראש עיר בישראל הוא אחד התפקידים האהובים על גנרלים שהשתחררו מהצבא. חולדאי היה טייס קרב והגיע לדרגת גנרל. האם הגנרל חולדאי גילה זריזות ותקיפות כה רבים גם כאשר הישגי התלמידים בישראל הוכחו כנמוכים במבחנים בינלאומיים? האם התרגש באותה עוצמה כאשר התברר כי רבים מתלמידי ישראל הם בורים? לא למיטב ידיעתי. בורים או לא, העיקר שיתגייסו ליחידות קרביות וידעו להרוג כמו שצריך.

הטבלאות מגלות עוד נתון מעניין. המספר הגדול ביותר של מתגייסים ליחידות קרביות באים משני מגזרי אוכלוסייה: בתי הספר של התנועה הקיבוצית, שמרביתם משתייכים לשמאל הציוני, ובתי הספר של ההתנחלויות ששייכים לימין הציוני עם גוון פשיסטי ברור. שני אלה, לכאורה ניגודים, ולמעשה נפגשים בחינוך שהופך את הצבא לאלוהים נוסף. אלילות של ממש. שר הביטחון, הגנרל ברק, שגם הוא בן התנועה הקיבוצית ואחד מגדולי בוני ההתנחלויות, בוודאי מרוצה מהמפגש הציוני הזה של שמאל וימין, שבמהלך השרות הצבאי מטשטש לחלוטין ההבדל בין השניים.

גדעון לוי, עיתונאי ''הארץ'', שאין צורך להרבות בזכויותיו בכל הקשור לכתיבה נגד הכיבוש, ביקר את הפרסום ב''ידיעות אחרונות'', אולם סייג את הביקורת במשפט ''השירות בצה''ל הוא הכרח'' (''הארץ'' 10 באוגוסט 2009).
האומנם? לישראל לא נשקפת סכנה צבאית כלשהי. היא לא מאוימת על ידי אף אחד, כולל איראן. להיפך, ישראל היא זו המאיימת על זולתה ומהווה סכנה לשכניה ולעצמה. הצבא הישראלי אינו צבא הגנה מזה שנים, אלא צבא כיבוש השוחק את ישראל מבפנים. ככל שיגדל מספר הצעירים שלא יסכימו להיות בשר תותחים להרפתקאותיה של ממשלת ישראל, יגדל הסיכוי ליציאה מהמבוך בו אנו נתונים. או אז יהפוך הצבא שוב לצבא הגנה.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


מיסכן ספירו
ע.צופיה (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 11:22) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא נתנו לו ולרעיו את האפשרות להפוך את מפגן התמיכה בציבור ההומו-לסבי למפגן שיטנה נגד מדינת ישראל.
ליבי ליבי עליו!
ספירו, האם בועידת הפת''ח היית?
ספר לנו על כך.
_new_ הוספת תגובה



הזוי
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 14:07) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ברור שלא נתנו למחול לדבר. הוא לא התכוון לדבר על הטבח אלא לחזור על השקרים על הכבוש. ספירו מנסה לציר תמונה כאילו מחול הוא סמל הדמוקרטיה והסובלנות ''ושוכח'' שמחול מיצג אוכלוסיה שמתנגדת לשיוויון בין יהודים לערבים מתנגדת לחופש הביטוי ומתנגדת לכל גילוי של חריגות מינית או אחרת. הוא מיצג אוכלוסיה של רוצחים שבה כל הומו הוא מטרה לגיטימית לרצח והומו יהודי הוא מטרה רצויה לרצח משתי סבות. מחול בכנס למען הומוסכסואלים הוא כמו מנגלה בכנס למען רפואה הומנית.
וספירו ממשיך במסורת ה''יושר'' שלו - לא חשוב מי רצח ולמה ברור שישראל והכבוש אשמים.
ספירו גם מילל שהעתונות לא הופיעה לכנס בנושא הגרעין. למה שתופיע אם כל כתב מתחיל יכול לצטט את שנאמר שם בלי להיות שם - כבוש,ישראל הפשיסטית, התעללות בפלשתינים המסכנים, ישראל היא איום על שלום העולם. את גבלס אי אפשר לדון יותר לגיהנום כי גם בתוך סיר שמן רותח הוא יחייך ויחכך ידים בהנאה מדברי ממשיכי דרכו. סליחה שאני מעליב את גבלס. הוא היה אדם ישר שלא היסס להגיד מה כוונותיו. לעומת זאת שונאי ישראל היום קוראים לעצמם פעילי שלום ופעילי זכויות אדם. עם פעילים כאלה היטלר היה צריך לקבל פרס נובל לשלום להבנה הדדית ולסובלנות.
מסכן גם גדעון לוי. ''השרות בצה''ל הוא הכרח''? פשיסט, מתנגד לשלום, אדם לא ישר. לגרדום. ספירו כמובן יודע שלא צריך את צה''ל כי אף אחד לא מאיים על ישראל. ירי קסאמים ע''י הפלשתינים, רצח ישראלים ע''י מחבלים מתאבדים, איומים מצד איראן ושלוחיה? ספירו לא שמע. לא שמע או שהדמנסיה כבר בשלב מתקדם?
_new_ הוספת תגובה



ספירו והגזענות...
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 15:05) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אחד הערוצים המכוערים של הגזענות''

לא ידעתי שגם להיות הומו זה גזענות !

בכל זאת, לומדים מספירו...
_new_ הוספת תגובה



עיסאם מחול התאווה לרקוד על הדם
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 15:36) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בכיכר

וספירו מלקק קצת דם כאן בפורום.
_new_ הוספת תגובה



לרגע הייתי זועם ואז נרגעתי
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 17:28) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשספירו הודיע לנו שהכיבוש אשם ברצח. עכשיו אין צורך בכלל לתפוס את הרוצח, שמא יסתבר שהוא רצח סתם בגלל אהבה נכזבת, או חוב כספי..... שהרי גם הומואים הם בני אדם.

אבל אם הכיבוש אשם ברצח אז למה לחפש את הרוצח, שאינו אשם בכלל לפי ספירו?
_new_ הוספת תגובה



לרגע הייתי זועם ואז נרגעתי
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 18:07)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין ספק שהכיבוש אשם בכל דבר רע שמתגלגל בארץ, גם באלימות המעשית והמילולית. לפני הכיבוש כל הדברים האלה לא היו, ועכשיו הם קיימים - עובדה. לכן כל גילגולי העיניים שלכם מביאים אותנו תמיד ושוב לנקודת האפס - הכיבוש אשם.

שלום ירוק
_new_ הוספת תגובה



הגרעין תקוע בגרון של ספירו
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 17:37) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ישראל אינה משתתפת במשחק החימוש הגרעיני בעולם. ישראל לא תהיה המדינה הראשונה להכניס גרעין למזרח התיכון אבל גם לא השניה. לכן דיבורים על גרעין ישראלי מיותרים בהחלט וגם לא מעניינים. אז למה שיבואו עיתונאים?

נניח שהיה לישראל נשק גרעיני אז מה היה קורה אם היא היתה מכריזה על פירוקו וגם מפרקת אותו תחת פיקוח בינ''ל? זה היה עוצר את הכוחות האסלאמיים השחורים מלנסות להשיג אותו? האם מדינות האסלאם היו חכריזות פתאום על שלום עם ישראל בגבולות 67'? הרי ברור שלא. ברור שמדינות ערב היו פותחות במירוץ בינהן להשגת נשק גרעיני.

הפתרון של מועדוני פירוק הנשק והגרינפיס מאוד ילדותיים.
_new_ הוספת תגובה



הגרעין תקוע בגרון של ספירו
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 18:05)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כן, כן, שמענו את הקלישאות האלה וזה מה שמרגיז את גדעון ספירו עוד יותר. זה גם לגנוב וגם לעזוב את העיר עם רכוש רב!
תפסיקו לדבר גרעינים. גרעינים צריך לקלות ולאכול!

שלום ירוק
_new_ הוספת תגובה



ספירו איש עשיר. קיבל רכוש בגרמניה. הלוואי עלי
סתם אחד (יום שישי, 14/08/2009 שעה 3:47)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אילו היה לי הרכוש של ספירו, הייתי עובר לאירופה או לארה''ב תוך יום יומיים. אז מה כבר משנה עם גרעין בלי גרעין? ישראל במילא - חרא. אבות הגרעין הישראלי (בעיקר פרופ' ברגמן) חיו בישראל שהיה בה לפחות תקווה. היום כל כך חרא, שאין שום צורך שישראל תתקיים. רק היום ניתקעתי בכאלה פקקים - רבבות רכבים עמדו בפקק באחד מצירי גוש דן בלי לזוז. חבר שלי ראה סרט בכורה הערב של במאי ישראלי - חרא כמו כולם. ישראל היום זה חרא שאין כדוגמתו. חרא עם רצונות טבח. האנשים הנורמלים היחידים כאן זה הערבים, אבל הפכו אותם סוג ב'. אובמה לא עושה כלום, אולי מחכה לפתור את המשבר הכלכלי קודם שקצת יקצץ את מדינת החרא הזאת. מרמים כאן כמו משוגעים. אותי כלאו פעם בבית משוגעים, כמו מאיה קוך, על חשיפת שחיתות, הירביצו לי כמויות ענק של תרופות, התעללו בי, ומילאו עלי תיק עבה של שירבוטי פסיכיאטרים שעשו זאת בכיף, בטרנס של ''נכניס לממזר שקרים, איזה כיף''אך חבר העביר לי כסף וברחתי לאירופה, כמו בסרט אקספרס של חצות. מאז הם עזבו אותי, החולירות, זה היה לפני 15 שנה, אבל היום בכל הרשימות אני מופיע כמשוגע.

ובאמת השתגעתי בינתיים, אבל זה בינינו.
_new_ הוספת תגובה



[•] אריה עירן אומר
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 17:39) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עובדות הן דבר שקשה להתווכח איתו .

1 – נרצחו 2 אנשים ולא יותר .
2 – נכחו בעצרת 25.000 ולא עשרות אלפים .
3 – הומו-לסביות גלויים הם שמאלנים באופן אוטומטי .
4 – תל אביב היא העיר בה יש הכי מעט זוגות נשואים כאחוז מהאוכלוסיה . גם המספר הנמוך ביותר של ילדים בכלל ומשפחות עם ילד אחד נפוץ מאד .
5 – תל אביב היא העיר הכי אנטי-יהודית בארץ .
6 –לאירוע הבלתי חשוב הזה היה כיסוי של 45 דקות בשלושת ערוצי הטלוויזיה .
7 – [•]...
8 – ככל שידחפו לאנשים סבלניים הטרוסקסואלים את ההפגנות המוחצנות של יחסים חד-מיניים כן ייגבר הגועל שלנו מהם .

בצבא ארצות הברית הייתה מדיניות DON’T ASK – DON’T TELL . אני פונה לאנשים האלה ומבקש – אל תדחפו לנו בפרצוף את סטייתכם המינית !

-------------------------
-------------------------
-------------------------

ליטל בוי + פט מאן .

העולם צועד לקראת מחסור באנרגיה . זו עובדה . השימוש בדלק פוסילי מפיץ CO2 וגורם להתחממות האקלים . במוקדם או במאוחר יהיה השימוש באורניום כחומר דלק נחלת הכלל . אורניום נעשה פלוטוניום בתהליך הפקת האנרגיה . יש היום בעולם 1600 טון פלוטוניום . דעיכה של פלוטוניום איטית . אחרי 25.000 שנה יהפכו 1600 פלוטוניום ל800 טון – אם לא ייוצר פלוטוניום נוסף . 10 קילוגרם פלוטוניום ייצרו את פט מאן הפצצה שהוטלה על הירושימה .

מה מציעים הארגונים למניעת הפצת הנשק הגרעיני חוץ משטויות ?

העיתונות הוזמנה ולא באה ? אותי לא הזמינו ולו הוזמנתי היו מנסים להשתיק אותי ! אפרופו השתקתו של עיסאם מחול .

-------------------------
-------------------------
------------------------

עיתונות מגוייסת . נכון .
הגנת העתיד של עם ישראל תלוי במידה מסויימת בכוחנו הצבאי אך בעיקר במאזן ילודה חיובי .
מהבחינה הזו המיליטריזם הישראלי מחטיא את האינטרס הלאומי .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ישראל מאוימת איום גלוי וגם איום סמוי . הטענה שישראל לא מאויימת היא שקר ישיר ופשוט .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 17:47)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפי בדיקות המשטרה וגם לפי הודעתו של יוסי ביילין מהשבוע שעבר, הרי שבכיכר מלכי ישראל לא נכנסים יותר מ-‏30 אלף אנשים צפופים ודחוקים האחד לשני (עכשיו תבינו את שקר ה-''400,000'' של התקשורת). מאחר והכיכר היתה ריקה ברובה, ורוב הנוכחים הצטופפו רק בקידמת הכיכר סמוך לבריכת המים, הרי שלא היו אפילו יותר מ-‏15 אלף איש במקרה הנדיב ביותר.

אין כל עדות וסימן שהרצח בוצע על רקע המאבק בין כוחות ההומאים לבין ההומופובים. אבל השמאלנים מיד כשנודע להם על הרצח התחילו לתקוף בלי בושה את ש''ס ורבה עו8בדיה. האין זו תקיפה חסרת בסיס כמו תקיפתו של הרוצח? למה לא יכלו השמאלנים לחכות עד שיתבררו תוצאות החקירה?

לצערי התקשורת והפוליטיקאים שיחקו את המשחק של הקהילה ההומואית לצאת ידי חובה.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 18:17)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חבל להתווכח על דבר שאפשר למדוד .
רוחב כיכר ההומוסקסואלים הוא 120 מטרים כלומר כתף אל כתף יכולים לעמוד ברוחב 200 בני אדם .
אורך כיכר שאיבדה את שמה הוא 240 מטרים . כלומר בטן אל גב יכולים לעמוד באורך 800 אנשים .
לכן תכולת הכיכר היא בערך 160.000 ויחד עם קצת ברחובות אבן-גבירול פרישמן ומלכי ישראל אולי אפשר שיתאספו שם 200.000 בצפיפות .

אריה עירן .
תצפית היא דרך מצויינת לדעת את האמת .
_new_ הוספת תגובה



אומר לאריה עירן שאם אפשר למדוד אז למה לא מדדת?
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 13:13)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מהנדס יקר, הכיצד הגעת לחישוב המוזר שלך?

שטח כיכר רבין ברוטו הוא 13,600 מ''ר (80מ' X 170מ'), תוריד מזה את שטח הגינון והפסל שבו שהוא בסביבות ה-‏4000 מ''ר ותגיע לכ-‏9,600 מ''ר. עכשיו, תוריד גם את שטח הספסלים שלאורך צידו המערבי של הכיכר, שטח השיחים והעצים ואת שטח בריכת המים בצפון (גדר הפרדה תמיד מונחת בין הבריכה לקהל מדרום במרחק של כ-‏2 מ''ר מהבריכה, אבל זה אינני מחשב) הכיכר ותגיע לשטח נטו להפגנה של כ-‏7,000 מ''ר. ואינני (א י נ נ י ) מוריד מהחישוב את כל השטח בפינה הצפון-מערבית שמאחרי העצים ועמודי הברזל המשמשים לשילוט, שהוא שטח די גדול (לפחות כמו שטח הבריכה. http://www.mapa.co.il/general/searchresult_locked.as... . בהנחה סבירה (שמאומתת בתצפיות רבות שנים) שהמפתח לחישוב הוא שב-‏1 מ''ר נכנסים 4 מפגינים בגירים בממוצע, הרי שיכולים להיכנס בשיא הצפיפות כ- 28,000 – 30,000 איש. http://www.mqg.org.il/Portals/0/jobs.jpg , http://images.globes.co.il/Images/NewGlobes/Misc_2/1... לכן, הערכת המשטרה, שנמדדה גם מתוך ניסיון מעשי של עשרות הפגנות, אמינה יותר מחישובך הגוזמני שנשען על נתוני שקר.

מודד מוסמך
_new_ הוספת תגובה



אומר לאריה עירן שאם אפשר למדוד אז למה לא מדדת?
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 14:14)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מקבל כל מידע שהוא אמין .
1 - כתבת שמידות הכיכר 80X170 . על פי מפה שבידי ולא על פי מדידה ישירה מידות הכיכר 120X240 . כיצד נפתור מחלוקת זו ?

2 - 4 מפגינים למטר רבוע זה למתאבקי סומו !
אנשים העומדים כתף אל כתף מרחקם הממוצע 60 סנטיטר ולפעמים פחות . לכן זה בסיס החישוב לרוחב הכיכר .
חברת אל על מפרסמת שהמרחק בין כיסאות במטוס הוא 48 סנטימטר . אגשים העומדים בטן נוגעת בגב הם בערך 33 סנטימטר והרבה פעמים פחות . במטוסים המרחק בין כיסאות הוא חצי מטר בערך .

לפי נתונים אלה שהם בישיבה הרי שבמטר רבוע יש 9 ואפילו 10 מפגינים . כדאי שתבדוק כמה אנשים נדחסים במעלית ומה שטח הרצפה .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



אומר לאריה עירן שאם אפשר למדוד אז למה לא מדדת?
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 18:09)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

33 ס''מ לאדם?
זה רק בסאונה של הומואים!

שלום ירוק
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן אומר
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 20:57)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה עם הפצצה של
שטרנהל?
_new_ הוספת תגובה



[•] אריה ידידי
ע.צופיה (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 18:30)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העובדות שאתה מציג הן מצוצות מהאצבע הקטנה שלך וממש לא ברמת האינטליגנציה שאתה מפגין לעיתים.
1.הומו-לסביים הם בני אדם כמוך וכמוני. דעותיהם האישיות ונטיותיהם המיניות אינם ענינו של אף אחד ואינם ידועים לאף אחד כולל אותך.על אותו משקל אפשר להגדיר את כל בעלי הדעות הימניות, כולל אותך כרוצחים פוטנציאליים.
.90% מתושבי תל אביב הם יהודים,יותר מכלל התושבים בארץ שחיים בקריות. לכן אינם יכולים להיות אנטי-יהודיים. אולי אינם חרדים, אולי אינם ימניים,אך בטח ובטח יהודים.
3. הם לא דוחפים לפרצופך את נטייתם המינית, אתה פשוט מציצן מהסוג המצוי.
4. תזהר מהכללות,פה טמונה השינאה.
_new_ הוספת תגובה



[•] ע.צופיה ידידי
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 18:47)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינני מותח ביקורת על הנטיה המינית זה לא מופיע אצלי . הביקורת שלי היא על מוחצנות ההתנהגות שלהם בשנים האחרונות . אני לא מציצן ערוצי הטלוויזיה שידרו את העצרת הבלתי חשובה בשישור ישיר במשך 45 דקות . זו עובדה וזו חוצפה . האירוע לא היה חשוב ולא מענין . דחיפתו למרכז לוח שידורי מוצאי שבת הוא תוצאה של ריבוי הומואים ולסביות בתחנות הטלויזיה .

לא איכפת לי שאני נחשב רוצח פוטנציאלי . גם אבנרי או אתה או עיסאם מחול וכן הלאה . רוצח פוטנציאלי אינו עברין .
להכללות יש תפקיד חשוב יותר מהצגת המיעוט כאילו הוא הרוב . כאילו הזבוב חרש בשדה ולא השור .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



צופיה, המושג ''גאים'' אומר דרשני...
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 22:36)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''. הם לא דוחפים לפרצופך את נטייתם המינית,''

לפי הכינוי שהם (בגיבוי אמצעי התקשורת) קוראים לעצמם,
הם אכן ''דוחפים'' את נטייתם המינית...
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 23:00)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני איש פשוט ונשוי, ''סטרייט'' בלשונם. הולדתי ילדים מוצלחים והם הולידו נכדים נהדרים- הכל התנהל כרגיל.
אין לי שום דבר נגד ההומואים שהטבע התל בהם, פרט לרחמנות עליהם ולהרגשת דחייה.
אבל את המצעדים הפרובוקטיביים שלהם בערי ישראל ובמצעדים האלה צעירים חסונים מעורטלים עד ביקיני מתנשקים בנשיקה צרפתית אין סופית ורוקדים ריקודים משגליים ברוטליים מלווים בגאווה חוצפנית אני לא סובל. זה מגעיל אותי.
אני רוצה לשאול אותכם: במה כל כך אתם מתגאים? מה האושר שנפל עליכם? מה, העדיפות המסריחה שלכם עדיפה על העדיפות הנהדרת והכובשת שלנו? של הסטרייטים האומללים, שעוצבה על ידי אמא טבע במשך מאות מיליוני שנים? במה אתם מתגאים כל כך? תסבירו לנו לבורים, אנלפבתים, לסטרייטים האומללים, שלא יודעים דבר ולא טעמו את האושר הנפלא של משכב גברים. למה אתם דוחפים לנו בפרצוף את הסטייה שלכם.
אין לי שום דבר נגדכם. רק תעזבו אותנו בשקט.
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 0:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל הכבוד,

הוצאתה לי את המלים מהפה...
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
אריק פורסטר (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 2:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמא טבע ואבא אלוהים יצרו אותנו ואותם - סטרייטים והומואים עשה אותם. ולמרות זאת, הצלחנו לזייף את רצון הטבע ושמנו בפי האלוהים מילים שלא אמר שלפיהן דרש לרצוח את אלה שיצר בעצמו.

וכך התעללנו בהם אלפי שנים. סקלנו אותם באבנים והוצאנו אותם מקהל ישראל. וכשהפסקנו להרגם, הכנסנו אותם לארון, נעלנו אותו היטב וזרקנו את המפתח.

יתכן כמובן שנכדך הנהדר יגדל ויחליט יום אחד שהוא אחד מהם. לא בגלל שניסה, נהנה והחליט להיות אחד מהם, אלא משום שהטבע יצר אותו כך. מה תעשה? תתחיל לאסוף אבנים גדולות?

צר לי על הפגיעה ברגשותיך, אך חשוב גם עליהם.
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 5:11)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש מעשים שנעשים בצינעה .
הרומאים נהגו לחרבן בציבור ולהתרחץ בציבור .
אז כדי להכניס את שני המנהגים הללו למה
שנקרא ''פוליטיקלי קורקט'' נארגן תהלוכות בהן אנשים ישבו על אסלות מקושטות וישמיעו גניחות תוך כדי כיווץ עינים . זה לבטח יהיה אהוב על כולם .
אפשר גם דגל - עיגול לבן ובמרכזו כתם חום ולידו גליל של ניר טואלט עם ציור עדין של כלכלב .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 21:07)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה עדין לא מבין
את מה שקראת
אף פעם לא הוקיעו ולא הוציאו
הומו להורג
גם התורה לא מוקיעה אותם
היא מוקיעה משכב זכר
וזה בדיוק כמו משכב בהמה
יחי ההבדל הקטן
לכן לא נענשים על הנטיה
אלא על בצוע האקט
המאוס
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 21:17)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''גם התורה לא מוקיעה אותם
היא מוקיעה משכב זכר''. התורה נכתבה בידי אנשים בני בשר ודם, כמוני וכמוך.

אריק
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 21:49)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כנראה שאינך מכיר עדין את המסורת
נא לקרוא פרקי אבות
זה נמצא בכל סידור
צא מהיער
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
ע.צופיה (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 22:03)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חבר, אנחנו במאה ה-‏21, תתעורר!
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום שישי, 14/08/2009 שעה 6:08)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומה אמרת כשהיית
במאה השמונה עשרה?
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום שישי, 14/08/2009 שעה 6:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמרתי, ימי הביניים הסתיימו, תקופת ההשכלה החלה, ובקרוב נתגבר על הדרק הדתי.
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום שישי, 14/08/2009 שעה 6:12)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה ממשפחת מנדלסון?
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 5:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בדיוק כך .
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
ע.צופיה (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 9:36)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שקיפות:אני איש פשוט ונשוי, ''סטרייט'',הולדתי ילדים מוצלחים והם הולידו נכדים נהדרים-הכל התנהל כרגיל.
גם אני נגעל מהמצעדים הראוותנים של ההומו-לסביות.
מנגד איני חושב שהם מתגאים במעשיהם ובנטייתם המינית. לדעתי הם בהתגוננות מתמדת כנגד מידה עצומה של בורות ודעות קדומות ומה שאתה חווה(וגם אני) הוא התגוננות ולא ראוותנות.
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 10:14)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מאוד מעריך את אומץ ליבך ואת העובדה שחשפת את עובדת היותך סטרייט.

להלן רשימה של התנהגויות ''פאראפיליות'' (סטיות מיניות)
מה לדעתך ברשימה מהווה סטיה מינית ומה לדעתך מחיייב
בהתגוננות מתמדת כנגד מידה עצומה של בורות ודעות קדומות אקסהיביציוניזם – דחף חוזר, או התנהגות שבה האדם חושף את אברי המין לאדם אחר שאינו מצפה לכך.
פטישיזם – שימוש בעצמים לא-מיניים או דוממים או חלקים מגוף אדם, כדי ליצור עוררות מינית.
פרוטאוריזם – דחפים חוזרים או התנהגות של נגיעה, או התחככות, באנשים ללא הסכמתם.
מאזוכיזם – דחפים חוזרים או התנהגות של רצון להיות מושפל, מוכה, קשור, או רצון לסבול באופן אחר, כדרך לעוררות מינית.
כרונופיליות כגון אינפטופיליה: המשיכה המינית לתינוקות; פדופיליה: המשיכה המינית לילדים שטרם בגרו מינית; גרונטופיליה: המשיכה המינית לקשישים.
סאדיזם – דחף חוזר או התנהגות הגורמת לכאב, או השפלת הקורבן, הגורמת לעוררות מינית.
פטישיזם טרנסווסטי – משיכה מינית ללבוש של המין השני.
וויריזם (מציצנות) – דחף חוזר או התנהגות של צפייה באחרים ללא ידיעתם בשעה שהם ערומים, מתפשטים או עוסקים ביחסי מין, או אפילו בפעילויות יום-יום לא מיניות.
פאראפיליות אחרות נדירות יותר מקובצות יחדיו תחת הכותרת ''פאראפיליות אחרות שאינן מוגדרות''. (כותרת דומה מופיעה אף בספר האבחנות של ארגון הבריאות העולמי ICD). אלה כוללות את הדחף לשיחות זימה בטלפון, נקרופיליה (משיכה לגופות), פרטיאליזם (משיכה לחלקים בלתי מיניים של הגוף), זואופיליה (משיכה לחיות), קופרופיליה (משיכה לצואה), קליסמפיליה (משיכה לחוקנים), אורופיליה (משיכה לשתן).
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
ע.צופיה (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 11:40)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מאמין שהרגליו ונטיותיו של האדם הם ,בעקרון, עניינו האישי.הדעות הקדומות והבורות מייחסות להרגלים חריגים ולנטיות דברים שאין בהם,כגון מחלות,מוזרויות ואופי פגום.
לכן רוב האנשים נוטים להסתיר דברים,בשטח זה, שרואים אןתם כחריגים.זה גורר התנהגות לא רגילה של האיש ושל הציבור שבא איתו במגע(לא מיני, חברתי).
יש תופעה של כפיית התנהגות מצד ''החריגים'' לשם השגת מטרותיהם המיניות. זה בהחלט בגדר אלימות, כמו כל כפייה אחרת על אדם מצד חברו.
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 12:06)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התופעה שנפוצה בשנים האחרונות , של הקמת מועדוני ''אחים בוגרים'' שם , הומוסקסואלים בוגרים משמשים כעין מנחים לבני נוער היא בעיני תופעה פסולה לחלוטין- מדובר בגיל בו המתבגר מצוי בתקופה מבולבלת ולחלקם חסרה הזהות המינית עדיין.
אין בין תופעה זו לבין פדופיליה שום הבדל.
במועדונים אלה ההומואים הבוגרים מתייחסים לנערים כאל ''הספקה טריה של בשר טרי'' וזוהי גם צורת התבטאותם בשיחות ביניהם.
ייתכן מאוד שהיורה הוא נער שפותה להגיע למועדון ונעשה בו מעשה שלא יעשה.
על המשטרה והפרקליטות לא להרתע ולהתחיל לחקור את הנעשה במועדונים אלה.
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
ע.צופיה (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 13:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני חושב שנטייה מינית אינה משהו נרכש אלא משהו מולד.
כלומר: לא ניתן ללמד מישהו להיות הומוסקסואל אם אין לו נטיה טבעית לכך.
לכן המועדונים מהוים נקודת מפגש לנערים שחשים שמקומם שם.יש כנראה דרגות שונות במידת הנטיה המינית ויתכן שנערים ''גבוליים'' מושפעים ,אך לפי דעתי הנטייה קיימת והיא מתפרצת מישהוא בחיי האדם.
איני חושב שהמשטרה והפרקליטות נרתעים ממשהו,כנראה שאין מה לחקור שם.
_new_ הוספת תגובה



צופיה הנכבד
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 13:37)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נטייה מינית היא גם מולדת וגם נרכשת,תערובת של השניים יחדיו.נעשו נסיונות ארוכי שנים משנות העשרים של המאה ה-‏20 בו אובחן שמספר ילדים עם פרופיל פיזיקלי וגנטי מסויים נטו להומוסקסואליות והחינוך השווה 'נכשל' מלתקן את רובם.גם מבין אלה ש''תוקנו'' היו כאלה שנטו להומוסקסואליות בגיל מבוגר יותר.
מנגד אם ילד קטן מתחנך בחברה מתירנית מינית שבה נהוג לחשוף את ההומוסקסואליות כדבר משותף ומבורך,בהחלט סביר שחלק מאותם ילדים יתחיל גם הוא להתנהג כהומוסקסואל כתכונה נרכשת.
לכן,התרבות האנושית ברוב זמן קיומה ובודאי בזמן צמיחת הנצרות,נטתה לשלול את ההומוסקסואליות כדי להביטח את קיומה.צריך לזכור שבתרבויות יוון ורומי ההומוסקסואליות היתה פומבית ומותרת,ומיטב גיבורי התרבות אז היו הומוסקסואלים או דו-מיניים.
כמובן שהיהדות והנצרות שללו זאת והטילו כתם שחור על ההומוסקסואליות.ביהדות מתייחסים להומוסקסקסואליות כחטא,כאשר מתעלמים או מקלים בלסביות.הנצרות נלחמה בשניהם,למרות שנזירים ונזירות לאורך השנים נתגלו כחד-מיניים די פעילים.
_new_ הוספת תגובה



[•] אריה ידידי
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 13:22)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צופיה,למה מנהיגי הקהילה ההומואית מיד שייכו את הרצח למתיחות לכאורה הקיימת בין קהילתם לבין הציבור האחר?
למה הם מיד ניצלו את הרצח כדי לתקוף פוליטית את ש''ס?
זה פגע באמינותם ובתדמיתם אצל הציבור הרחב.

פסיכולוג באלף דולר
_new_ הוספת תגובה



אתה מודע לאמירות של חבר הכנסת מש''ס?
דוד סיון (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 14:32)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



[•] אריה ידידי
ע.צופיה (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 21:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ידידי הפסיכולוג בכלום- תשאל אותם!
_new_ הוספת תגובה



[•] אריה ידידי
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 21:01)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עין
ידידנו
אתה ממש לא ברמת האינטליגנציה
שאתה מפגין לעתים -
אם הסטיה המינית שלהם לא מענינת
כדבריך
איש
מדוע הם יוצאים עם הפרובוקציות שלהם
לראש חוצות
וגם לחלק התחתון של
חוצות?
_new_ הוספת תגובה



[•] אריה ידידי
ע.צופיה (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 21:13)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה פועל יוצא מהלחץ שבורים ובעלי דעות קדומות מפעילים עליהם.
אני יודע, יהיה לך קשה להבין זאת.
_new_ הוספת תגובה



עיתונות מגוייסת?
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 17:40) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם גדעון ספירו לא מגוייס למטרותיו?

אז על מה גדעון ספירו מלין?

מה שמותר לו מותר לאחרים.
ואין הדבר אומר שגדעון ספירו צודק יותר או פחות.
_new_ הוספת תגובה



ספירו
סתם אחד (יום רביעי, 12/08/2009 שעה 22:14) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשהשור מרים קולו, העדר נלחץ והפרות מתחילות לגעות.

אריק
_new_ הוספת תגובה



מצעד ההומופובים היהודים
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 9:03) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מצליחים המגיבים הקבועים להגיב, לרצח שאירע על רקע הפחד מההומואים
והשנאה כלפיהם, בביטויים של שנאה ובורות כדוגמת אלה שגרמו לרצח מלכתחילה.

ואריה עירן מצליח להפוך את הדיון שוב לדיון על: אריה עירן, והפעם על אריה
עירן ההומופוב. וזה דווקא מעניין כי בהתחלקות פרוידינית טיפוסית נותן אריה עירן
כדוגמא לחיזוק התנגדותו להתנהלות הציבורית של ההומואים את מנהגי החירבון
של הרומאים.

כאשר הנמשל הוא משכב זכר בתרבות הישראלית, אשר כל גילוי או איזכור שלו
נראה שמעוררים את התנגדותו של עירן, והמשל שעירן בוחר הוא הרגלי החירבון
של הרומאים, אז המסקנה מהאנלוגיה שעירן מציג היא שעירן רואה ביחסים
הומוסקסואליים פעולה טבעית ומקובלת, אך מעמיד פנים שיחסים אלה או גילוייהם
הפומביים דוחים אותו.
_new_ הוספת תגובה



מצעד ההומואים המאושרים והגאים
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 12:12)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ע.צופיה (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 9:36)
בתשובה לסתם אחד.
שקיפות:אני איש פשוט ונשוי, ''סטרייט'',הולדתי ילדים מוצלחים והם הולידו נכדים נהדרים-הכל התנהל כרגיל.
גם אני נגעל מהמצעדים הראוותנים של ההומו-לסביות.
מנגד איני חושב שהם מתגאים במעשיהם ובנטייתם המינית. לדעתי הם בהתגוננות מתמדת כנגד מידה עצומה של בורות ודעות קדומות ומה שאתה חווה(וגם אני) הוא התגוננות ולא ראוותנות.

------------------------------------

אולי מר צופיה הנכבד, או כל אחד אחר, יעשה מאמץ ויסביר ל''בור ולבעל דעות קדומות'', ל''סטרייט'' המוגבל- שגם 27 הסטיות המיניות שסוטה מלומד, מנוסה, ומוסמך, העלה למעלה בפוסט- גם הסטיות האלה לא ידועים לי- לא התנסיתי בהם. אז שיסביר לי מישהו ולאלפי אלפים פרימיטיביים כמוני- מה היתרון ומה התענוג העילאי בעדיפות ההומואית המסריחה???
כנראה שהפסדתי רבות וטובות בחיי ה''סטרייטיים'' שלי. על כן, כאמור, אני, הפשוט והרגיל, ה''בור והמלא דעות קדומות'', לפני עוזבי את החיים הריקים האלה שלי בלי לדעת ולטעום את העילוי והתענוג ביחסים ההומואיים, על כן- לפני לכתי, אני סקרן מאוד לדעת על מה הגאווה ועל מה השמחה שההומואים המאושרים מפגינים בפומבי ובחוצפה בחוצות הערים. שיסביר מישהו, אם יש לו האומץ. ומה פה ה''התגוננות'' אשמה???
_new_ הוספת תגובה



מצעד ההומואים המאושרים והגאים
ע.צופיה (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 13:05)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תנסה ותספר לנו.
זו בדיוק הבורות שלך. לא התנסת(גם אני לא),אינך יודע בדיוק מה זה, אך ביקורת יש לך מפה עד לפאתי גן-עדן.
_new_ הוספת תגובה



מצעד ההומואים המאושרים והגאים
סתם אחד (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 13:23)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם זה אותו צופיה עצמו שהעלה תשובה סתמית חצופה ומתחמקת?
_new_ הוספת תגובה



מצעד ההומואים המאושרים והגאים
ע.צופיה (יום חמישי, 13/08/2009 שעה 21:14)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כן.
_new_ הוספת תגובה



עיתונות מגויסת
סתם אחד (שבת, 15/08/2009 שעה 19:35) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על כולנו להתגייס למען התגייסות מיטב הנוער לצבא מתוך רצון לתרום, להגן ולהכות באוייב. זה טיבעו של צבא שהוא מתאמן הרבה וקשה כדי שהמלחמה אם תהיה, תהיה קצרה וקלה.
מבחינת החברה השיראלית זה התהליך הנכון כל עוד יש לנו צבא. ולך אני לא צריך להסביר שאנחנו צריכים צבא חזק וחכם כי האוייבים שלנו קיימים לנגדנו ולא מסרבים אפילו להתחלף.

עלינו להיות חזקים כדי להרוג את אוייבינו ולהשיג ניצחונות חד משמעיים.
אין ברירה, בינתיים לא המציאו שלום שיחליף את המלחמה !!!!!!

- היסטוריון האבא של החובבים
_new_ הוספת תגובה



מאו-מאו
סתם אחד (שבת, 15/08/2009 שעה 20:09)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנוער הישראלי אינו מקשה אחת של בורות גזענית כפי שהכותב היה רוצה לראותו.
ישראל כיום עיסוקה העיקרי אינו במלחמת הישרדות, אלא בניהול משטר צבאי
בשטחים, הרעבת תושבי עזה, ובסיפוח זוחל של יהודה ושומרון.

לא כל העם אידיוטים שחושבים ש''הערבים רוצחים'' וש-''את פלסטין יש לחסל''.
רבים רואים במאבק הפלסטיני נגד הכיבוש הישראלי מאבק לגיטימי.

והעניין הוא שאנשי ארץ ישראל השלמה הולכים ונשמעים יותר נואשים מיום ליום,
כי די ברור שמעטים באזורנו מעוניינים במדינה דו-לאומית, והקונצנזוס הישראלי
פלסטיני כלל עולמי נוטה בכיוון כינון מדינה פלסטינית נפרדת בשטחים.

לכן, קריאות המלחמה ההיסטריות של הכותב, אינן במקום.
_new_ הוספת תגובה



מאו-מאו
סתם אחד (שבת, 15/08/2009 שעה 20:55)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לוי
הבעיה אינה השטחים וגם לא הערבים בשטחים אלא הערבים בגבולות הקו הירוק והאנטישמים מסוג שלום עכשיו .
_new_ הוספת תגובה



איש החוקן תוחב את אצבעותיו
סתם אחד (שבת, 15/08/2009 שעה 21:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומסרב להפנים כי אדמות ארץ ישראל שייכות לבעליהן היהודים הן מהבחינה ההסטורית והן מהבחינה המוסרית.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום ראשון, 16/08/2009 שעה 2:35)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמו שאמרתי: הסטרי וגזעני.
_new_ הוספת תגובה



אז מה היה לנו ?
סתם אחד (יום ראשון, 16/08/2009 שעה 5:44) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נכנס אדם רעול פנים למועדון הומ-לס הרג 2 ופצע 11 .
נאספו 20.000 בכיכר מלכי ישראל ליד מקום הרצח של רבין ליילל .
והנה אתמול במרכז מדינת ישראל באו תשעה ערבים צעירים יחד עם שתי יהודיות מהן אחת חיילת (!) ותקפו עד מוות גבר שישב שם עם אשתו ובתו .

האם תהיה עצרת מחאה על הפוגרום הזה ? כמעט לבטח לא !
בית המשפט יכריע באשמתם של הנאשמים או חפותם ולא אני .

אבל יש אשמים מחוץ למעגל המיידי .
יוסלה אשם
אבנרי אשם
קינן אשם
רבין אשם
שימון ברז אשם .
השמאל הישראלי כולו זה שטוען בעד זכויות לערבים בתוך ומחוץ לישראל אשם . אשם באבו-אבוהו כמו שאומרים .

המצב הוא כפי שאני טוען
הערבים רוצחים .
זה מה שהם . רוצחים .
וכמובן פחדנים .

אריה עירן .
תשברו לערבים את העצמות .
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום ראשון, 16/08/2009 שעה 8:15)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עבור אריה עירן העובדה שהרוצחים היו
מג'לג'וליה מצדיקה את קביעתו מלפני זמן
ש-''הערבים רוצחים''.

הוא שוכח כמובן שהיו בחבורה גם שתי בנות
יהודיות.

ומיד הוא ממשיך להאשמת השמאל הישראלי כולו
כשותף לרצח,

וכמובן מסיים בקריאת הקרב של הגזענים
היהודים של כל הזמנים,

''תשברו לערבים את העצמות .''

אך אם תבקשו מהגיבור הגדול עירן
לעשות מעשה שדורש קצת עקביות או
אומץ אישי, מיד ייסוג בבהלה,
כפי שעשה לאחרונה כאשר
לאחר שהאשים את אבנרי וקינן בבגידה
באינטרס הלאומי ובנתינת דוגמא אישית
שלילית בנושא הילודה, סירב לספר לנו כמה
ילדים יש לו והיכן שירת (אם בכלל) בצבא.

וכך יוצא שזה שקורא לשבור לערבים את העצמות,
כנראה רק יודע להסית אחרים - כי הוא עצמו פחדן
אשר אינו מסוגל לעמוד בדרישות שהוא מציב,
לאחרים.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום ראשון, 16/08/2009 שעה 8:24)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה שגם מעניין בתגובה של עירן היא הימנעותו
מהאשמת קורבן הרצח ובני משפחתו.

הרי במקרים אחרים של אלימות, שהופנתה כלפי
חפים מפשע, כגון המקרה של תקיפת רועת הצאן
על ידי מתנחלים מסוסיא,

קפץ עירן ומיהר להאשים את קורבן התקיפה.
וכך גם עשה במקרים אחרים, כגון המקרה שבו
הוא עצמו תקף ללא כל פרובוקציה את ענבל בר-און
בגלל שחשב שאביה הוא השר בר-און, וכאשר התגלתה
טעותו לא רק שסירב להתנצל על שתקף אותה,
אלא ניסה לטעון שהיא אשמה בכך שתקף אותה.

משום מה המשפחה היהודית שראשה נרצח באופן
מתועב בידי בריונים לא עמדה כנראה ב'קריטריונים'
של אריה עירן עבור קורבנות אלימות האשמים בגורלם.

מה לעשות, לא לכולנו מעמד התושבים הפלסטינים של עזה
אשר עירן הציע בשנה שעברה לגרשם באופן שהם יהיו אשמים
בכך שגורשו. נשמע דמיוני וחולני. אמת לאמיתה.
_new_ הוספת תגובה



יוסלה המחנך
סתם אחד (יום ראשון, 16/08/2009 שעה 8:32)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שתי הבחורות היהודיות
קבלנו את חינוכן
אם יש להן
בבית מדרשו של יוסלה
שנאה ליהודים המתנחלים בארץ ישראל
הזדהות עם ערבים עד לחור החוקן
שבו יוסלה מאוהב
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום ראשון, 16/08/2009 שעה 8:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגובתך אינה לעניין. סתם הפרעה ברשת.
_new_ הוספת תגובה



הפרעה ברשת זה אתה .
סתם אחד (יום ראשון, 16/08/2009 שעה 18:18)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



כעת הבנתי .
סתם אחד (יום ראשון, 16/08/2009 שעה 18:22)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הלכו על הטיילת 9 ערבים שיכורים עם יהודיה קטינה ועם חיילת יהודיה . יהודי בן 59 קילל את הערבים ושתי היהודיות הרגו אותו במכות וזרקו את גופתו לים .

הצעירים הערבים מג'לג'וליה ניסו למנוע את מעשי היהודיות .

ברור .
ברור .

הערבים הם עם של רוצחים . כפי שנהגו בעבר כך גם בהווה .
_new_ הוספת תגובה



אני יהודי ויהודים רימו וגרמו לי נזקים
סתם אחד (יום ראשון, 16/08/2009 שעה 19:21)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כולל גם לבריאותי. למי לפנות? הערבים דווקא לא עשו לי כלום, ולתדהמתי ראיתי שהם לרוב, לפחות כל אלה שפגשתי, אנשים הגונים. מה לעשות? לא לתבוע את היהודים כי יגידו שלהאשים יהודים בגניבה והתעללות זאת אנטישמיות? או כן לתבוע ולספר בפומבי את המעשים הקשים, כולם פרי חמדנות ואמונה שהנוכלות תעבור בקלי קלוטו, ואם ''יהיו בעיות'', תמיד יוכלו להכפיש את הניפגע כמו שהנשיא קצב היכפיש את קרבנותיו (לאחת קרא סחטנית; לשנייה משוגעת; לשלישית זונה; ושוב לראשונה: פסיכית ואחר כך מפוקפקת).

הגידו אנשים טובים מה לעשות (כלומר באיזה סכום הייתם אתם תובעים, זאת אומרת. מדובר בנזק מתמשך במשך 25 שנה. 5000 ש''ח? יותר, נניח 14,200 ש''ח? 107 אלף? ואולי רבע מיליון? אולי 8 מליון? יותר, אתם אומרים?..).
_new_ הוספת תגובה



אני יהודי ואתה כנראה יודע לטינית .
סתם אחד (יום שני, 17/08/2009 שעה 6:19)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''ייזהר הקונה'' (לטינית: Caveat emptor) הוא ביטוי שמקורו בלטינית המתאר דוקטרינה משפטית בדיני חיובים, המקובלת במשפט המקובל, אשר לפיה בחוזה מכר על כל צד לדאוג לענייניו, ועל הקונה לבדוק את הממכר היטב, כאשר על המוכר לא חלה כל חובה לגלות לקונה על פגם בממכר, גם אם ידע המוכר כי הקונה פועל מתוך טעות .

מתוך האנציקלופדיה החופשית
_new_ הוספת תגובה



אין לבטל כמה דיני נזיקין וחוקי המשפט הפלילי
סתם אחד (יום שני, 17/08/2009 שעה 6:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש הבדל בין הונאה חד פעמית ובין לקיחת דבר במרמה ועוד רב.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי