פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
דניאל בלוך 1941 - 2009
צבי גיל (שבת, 05/09/2009 שעה 18:00)


דניאל בלוך 1941 - 2009

צבי גיל



דני בלוך ידיד ורע, עמית לשידור ולכתיבה, בין היתר באתר שלי כמו באתרים אחרים, עיתונאי משכמו ומעלה, שהיה עורך העיתון ''דבר, בור סוד, מעיין של ידע, מוסיקולוג - הלך לעולמו בדיוק לפני השידור השבועי על מוסיקה ביום ו' בבוקר באולפני ''קול ישראל'' בקריה בתל אביב. שנינותו ומאגרי הידע והזיכרון שלו שימשו אותו לתגובות בזק בהבעת דעתו או בהבאת מידע בעקבות אירועים פוליטיים חשובים, לאומיים ובינלאומיים.

לפני יומיים הזכרתי לו שעליו לנסח טיוטה למתן פרס לעיתונאות המקוונת שהיא תקשורת המונים במלוא מובן מונח זה. על כך החלטנו במפגש הבלוגרים של אתר ''רשימות'' שנערך בבית בתי בישוב קדימה. הוא הבטיח שיירתם למשימה. הוא היה עסוק בחיפוש אחר מקורות מימון לכתיבת ספר על משפחתו, אשר שורשיה בארץ הזאת בדור המייסדים, כמו אבשלום פיינברג. הפניתי אותו בין היתר לידיד משותף שלנו, יאיר אלוני, בעבר איש ראשון, ומי שהיה מנכ''ל רשות השידור. ודני כתב ליאיר בין היתר:
אני מחפש קרן או מקור אחר שיסייע לי במימון כתיבת ספר על חיי אמי ומשפחתה - משפחת יוסף פיינברג- מיסד ראשון לציון דרך דמויות כאבשלום פיינברג וכיו''ב. אני זקוק לסיוע במחקר בארכיונים בארץ ובחו''ל, במיוחד בקרים ובאודסה, מוצא המשפחה, וקצת בהתפנות שלי מכל עיסוק אחר לכתיבת הספר, כל עוד הזיכרון וכושר הכתיבה במיטבם. האם ידוע לך על מקור כזה? פניתי למוזיאון ראשון לציון והם מוכנים לדון בבקשתי לסיוע לא גדול ב-‏2010. יש דברים נוספים הידועים לך?

תודה - דני
אימו של דני שעליה ועל משפחתה התכוון דני בלוך לכתוב ספר היסטורי ותיעודי הייתה דורה בלוך שנרצחה בידי חוטפי המטוס אייר פרנס ביוני 1976 שבעקבות החטיפה בוצע מבצע אנטבה.

דניאל בלוך - היה ואיננו עוד.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  יהי זכרו ברוך  (סתם אחד)
  ייבנה המקדש: אולי המנוח כן זכה פעם בלוטו  (סתם אחד)
  ברוך דיין אמת!!!  (סתם אחד) (2 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי