פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
להכות בכללי הזירה הבינלאומית
אברהם בן-עזרא (יום שישי, 23/10/2009 שעה 12:00)


להכות בכללי הזירה הבינלאומית

ד''ר אינג' אברהם בן-עזרא



במצב החדש, צריך לחקור וללמוד היטב, ולאלתר, את הכללים החדשים המאפשרים פגיעה בחשודים בפשעי מלחמה, ובעקבות לימוד זה (וכבר אמרו רבותינו כי הלימוד נועד למעשים), יש לנקוט בפעולות יזומות במטרה אחת ברורה אותה צריך ואפשר להשיג:
לגרום שחוקים אלו ישונו, יאוינו, יבוטלו, בידי מחולליהם.

• • •

אין דרך לחייל צה''ל המגיע לטירונות - להישרד בצבא וגם להצליח בו – ללא לימוד וידיעה של הזירה החדשה, המוזרה, השונה אליה הוא נקלע באחת.

אין דרך בה ישכיל עד - ואפילו עד מומחה - להתנהל בתבונה בזירה המשפטית, אליה הוא נקרא לתת עדות, מבלי שיטרח ללמוד ולדעת את כללי הזירה המשפטית שאליה זומן להעיד.

כך גם במדיניות חוץ, העוברת בתקופתנו שינויים מרחיקי לכת בתחום הסמכויות המשפטיות של ארגונים וולונטאריים שונים בעולם, המוסמכים לפעול נגד אזרחים החשודים בפשעי מלחמה ולגרום להם נזק כבר בשלב בו הם רק בחזקת נאשמים – בטרם הכרעת דין.

יהיה זה מעשה חלמאי להגיע אל מרכזי המערבולת המשפטית הבינלאומית, ללא בדיקה מראש וללא בקרה – ולכן טוב יעץ שר המשפטים נאמן לשר הביטחון ברק, כאשר המליץ בפניו לחזור מיד ארצה מביקורו בבריטניה, עצה שאותה לא קיבל שר הביטחון ובכך הפקיר גורלו בהבל פיה של שופטת מקומית שם.

במצב החדש, צריך לחקור וללמוד היטב, ולאלתר, את הכללים החדשים המאפשרים פגיעה בחשודים בפשעי מלחמה, ובעקבות לימוד זה (וכבר אמרו רבותינו כי הלימוד נועד למעשים), יש לנקוט בפעולות יזומות במטרה אחת ברורה אותה צריך ואפשר להשיג:

לגרום שחוקים אלו ישונו, יאוינו, יבוטלו, בידי מחולליהם.

כדי להגיע אל השגת מטרה זו, צריך לגייס את הכוח היהודי בעולם ולהוציאו אל הפועל באמצעות הגשת כתבי אישום והפעלת יוזמות חקירה בנושאי מלחמות בעיראק ובאפגניסטן, טרור בעזה ובלבנון, הפלישה לאיי פוקלנד, בתי המעצר בצרפת ובאוסטריה כמו גם באזורים כבושים ובמחשכים במדינות העולם השלישי, שחיתות ודיכוי המונים באפריקה ובארצות ערב, מלחמות ברוסיה החובקות את מזרח אירופה ואת אסיה, ולא חסרים יעדים נוספים לפעילות ענפה, מעמיקה, חובקת עולם למען האנושות, למען ערכי החופש והמוסר, למען השלום.

המובילים פעילות בינלאומית כזו יהיו כמובן בראש ובראשונה בחירי העם וראשיו – הנשיא, רבנים, ראשי מועצות ועיריות שאזרחיהם נפגעו, שרידי משפחות שיקיריהן נפגעו מהטרור הערבי, חיילי צה''ל שחוו לחימה מתוך שטח בנוי ומאוכלס באזרחים ונפגעו מכך, כמו גם ראשי ציבור יהודי בעולם – שידם רב ויכולתם ברורה ומוכחת.

החיצים צריכים לפגוע בכל אישיות ציבורית המפעילה טרור ורצח יהודים, או התומכת בכך, כמו גם בכל אישיות בינלאומית התומכת בקיומה של המערכת המשפטית המעוותת אשר עלולה לפגוע בבחירי צה''ל ולהעמידם כעבריינים נגד האנושות.

לאמור, הנפגעים יהיו גם אלה שאחראים במישרין או בעקיפין לקיומה של אנומליה בינלאומית זו, המהווה אמתלה לפגוע בישראלים.

ורק כך, היוזמה הזו תתבטל על ידי יוצריה.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  עגבניות זה מה שקובע.  (סתם אחד)
  (ללא כותרת)  (סתם אחד) (4 תגובות בפתיל)
  למה להכות ב'כללים'?  (סתם אחד)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי