פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מפת העדיפות הלאומית כתשלום הג'יזיא לשליט המוסלמי
יובל ברנדשטטר (יום ראשון, 13/12/2009 שעה 17:00)


מפת העדיפות הלאומית כתשלום הג'יזיא לשליט המוסלמי

ד''ר יובל ברנדשטטר



עיני התקשורת מופנות למפת העדיפות הלאומית היוצאת ממשרד ראש הממשלה. איש איננו מרוצה ממנה. ש''ס – בשל הדרת הבוחרים שלהם מן המפה. ישראל ביתנו - בשל הדרת מעלה אדומים מן המפה, ומפלגת האבודה – בשל הכנסת ישובי ההר לתוך המפה, למרות הקפאת הבנייה. יש רק גורם אחד שאיננו מוחה והוא השליט המוסלמי, שהצליח לגרום לכך שארבעים אחוז מן הנהנים מן המפה הם ערבים.
בכך הוכיחה ''ממשלת'' ישראל כי היא אכן דהימי טוב.

על פי חוקת האיסלאם הדהימי (בן חסות) היהודי חייב בתשלום דמי חסות, ג'יזיא בשפת האיסלאם, פרוטקשן בשפת הפשע המאורגן, כדי לשמר את זכותו לחיות. אין ג'יזיא – יש אינתיפאדה, כמאמר אבו-סהיבאן, ראש עיריית רהט. כבר היום ממומנות הרשויות הערביות בתשעים אחוז ויותר מתקציבן מאוצר המדינה היהודית. כבר כיום משקיעה מערכת הבריאות במגזר המוסלמי הרבה מעל ומעבר מתקבולי מס הבריאות מאותו מגזר. כבר כיום משקיעה מערכת החינוך במגזר המוסלמי הרבה מעל ומעבר לתקבולי המיסים המגיעים מן המגזר. אבל כל זה איננו מספיק. המוסלמים אזרחי ישראל אינם אלא מייצגים של כלל המוסלמים בשטח ה''נשלט'' בידי צה''ל (מגבול עזה ועד הירדן) שהם כארבעים אחוזים ממניין התושבים. על כן יש לתקן את המעוות, ולהגדיל את תשלומי הג'יזיא, פן תפרוץ אינתיפאדה.

ממשלת נתניהו השנייה שמה לה את השקט התעשייתי כנר לרגליה, ועל כן החליטה לתקן את המעוות. מפת העדיפות מתעדפת את המוסלמים על פי האחוז האמיתי שלהם בשטח, ארבעים אחוזים, ובכך מצדיק מנהל משרד ראש הממשלה מר אייל גבאי את המפה. אומנם תקצבנו את יושבי ההר היהודים, אבל בעקיפין שילמנו כפל ג'יזיא לשליט המוסלמי, ותקצבנו גם את יושבי ההר המוסלמים.

כל הכבוד לממשלת נתניהו, השומרת האמיתית של משטר האיסלאם. תושבי מדינת (גטו) תל-אביב ישמחו לשלם את הג'יזיא שהטיל עליהם השליט המוסלמי באמצעות שליחו אייל גבאי, ובא לפלשתין גואל.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  והיום שחרר נתניהו עוד תשלום ג'יזיא - קנס  (אברהם שלום)
  צריך להכיר גם בזכויות הערבים  (מיכאל שרון) (12 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי