פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
כנופיית רוצחים
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 8:03)


כנופיית רוצחים

גדעון ספירו



למחרת רציחתו של פעיל החמאס מחמוד אל מבחוח בדובאי, הייתה ישראל באופוריה. שרי הממשלה קרצו בעין אחת אל המנטרה ''ישראל לא מגיבה'' ובעין השנייה הופיעה בת שחוק של שביעות רצון, האומרת ''יופי של עבודה''. בריגדיר גנרל מאיר דגן, ראש המוסד, מחסל עם קבלות עוד מימי הכיבוש הראשונים בעזה, זכה לשבחים ממרבית צבעי הקשת הפוליטית, כמי שהחזיר למוסד את תהילתו. למחרת הרצח עדיין שררה התחושה שמדובר בחיסול ''נקי ומקצועי'' (ביטוי שגור בישראל בעקבות חיסולים מוצלחים), שלא הותיר עקבות, ולכולם היה ברור, גם בלי שישראל לקחה אחריות פורמלית, כי ידה במבצע.

עד שבא מפקד משטרת דובאי וקילקל את התמונה הפסטורלית. משטרת דובאי הוכיחה יכולת מודיעינית וטכנולוגית גבוהה, כאשר הצליחה לצרף פריט מידע אחד לשני, והשלימה פזל שחשף את פעולת החיסול צעד אחרי צעד, כולל שמות המחסלים, תמונותיהם, הדרכונים בהם השתמשו, (מרביתם מזויפים), הסיורים המקדימים במלון בו השתכן מבחוח, ועוד.

עתה כבר לא היה ספק – ידה של ישראל בחיסול. כל יום שחלף התפרסמו עוד ועוד פרטים שמהם למדנו כי התכנון היה מרושל. קרוב לעשרה אזרחים ישראלים המחזיקים באזרחות כפולה, התעוררו בוקר אחד ולמדו כי המוסד גנב את זהותם והלביש אותם על הדרכונים המזויפים. עתה מעטרים שמותיהם את רשימת המבוקשים באינטרפול. זיוף מסמכים היא עבירה חמורה שנושאת עימה כמה שנות מאסר. האם דגן יועמד לדין לפחות על זיוף מסמכים?

דרכון אחד מבין הדרכונים הזרים בהם השתמשו מחסלי המוסד, לא היה מזויף, וזה הדרכון הגרמני.
מתברר כי הוא הוצא בקלן, על שמו של אזרח ישראלי בשם מיכאל בודנהיימר, שטען כי משפחתו הושמדה בשואה ומקורה בגרמניה. נתונים אלה מאפשרים על פי החוק הגרמני מתן אזרחות.
אכן, יש אזרח ישראלי בשם זה, יהודי חרדי הגר בעיר החרדית בני ברק, בעל אזרחות אמריקאית שהגיע לישראל לפני 30 שנים. אולם אותו בודנהיימר טוען שהוא בכלל לא הוציא דרכון גרמני ואינו יודע מה רוצים ממנו. הסתבר כי מדובר באזרח תמים שנקלע לעין הסערה שלא בטובתו.

מתברר כי איש בשם מייק בודנהיימר התייצב במשרדי הוצאת הדרכונים בקלן, הציג מסמכי נישואין של הוריו בגרמניה שנראו אוטנטיים, טען שברצונו להגר מישראל לגרמניה, ונתן כתובת בהרצליה. כך הוצא הדרכון על שמו של אותו בודנהיימר. כתבי השבועון הגרמני ''דר שפיגל'' שהחלו לחקור את הנושא מצאו כי הכתובת בהרצליה היא וירטואלית, כי האיש שהוציא את הדרכון התאדה. לפי כל הסימנים נראה כי מדובר באיש מוסד שהתחזה למייק בודנהיימר, אשר הגיש מסמכים מזויפים על שורשיו הגרמניים של משפחתו שנספתה בשואה.
יש כאן ניצול ציני של השואה כדי לסייע בפעולות הרצח והחיסול של ממשלת ישראל.

השימוש בשואה בשירות פעולות פליליות של ממשלות ישראל, אינו חדש. ההנחה בישראל היא שגרמניה תבלע כל גחמה ישראלית, שאחרת היא תואשם באנטישמיות, עוד אמצעי סחיטה מוכר של הרשויות במדינת ישראל.
כאזרח גרמני, אני מקווה שממשלתי לא תעבור על הנבלה הזו לסדר היום. יש גבול למה שגרמניה צריכה לספוג מישראל.

במוסד הישראלי יש יחידה בשם ''כידון'' שהיא אחראית לפעולות הרצח והחיסול. הגנרל דגן עם עוד מספר אנשים אלמונים מחליטים מי לחיים ומי למוות. ראש הממשלה מאשר בדרך כלל את המלצות המוסד, ולפי דיווחי ה''סנדי טיימס'' הלונדוני ביקר נתניהו במשרדי היחידה בטרם הפעולה בדובאי ואיחל למחסלים הצלחה ''בשם העם בישראל''.

כל ההתנהלות הזו מזכירה לי את משטרו העריץ של פרנסואה דובלייה בהאיטי ( (1957-1971). הרודן דובלייה, שהיה מוכר גם בכינויו ''פאפא דוק'', הקים משטרה חשאית בשם ''טונטון מאקוט'' שהייתה מבצעת פעולות רצח וחיסולים של כל מי שפאפא דוק החליט כי דינם מוות. ראש המוסד דגן הוא מעין פאפא דוק בזעיר אנפין. דגן הוא הפאפא דוק המופקד על החיסולים מחוץ לישראל והשטחים, וראש השב''כ יובל דיסקין הוא הפאפא דוק המופקד על החיסולים וההוצאות להורג ללא משפט של פלסטינים בשטחים הכבושים.

בשלב זה פעולות הרצח לא מופנות כלפיי אזרחי ישראל, אולם משעה שהשיטה קיימת ופועלת, איש מאיתנו אינו בטוח, בעיקר לא מתנגדי מדיניות הממשלה המוגדרים לא אחת בפי ראשי השלטון הימני בישראל ''כמהרסים ומחריבים מבית''. הסכנה כי שיטת הרצח והחיסולים תזלוג גם לתחומי מדינת ישראל, וכל מיני ''פאפא-דוקים'' יפעילו את ''בחורינו המצוינים'' (כפי שמחסלי המוסד והשב''כ מכונים), גם נגד אזרחי ישראל, אינה רק תיאורטית.

מחמוד אל מבחוח הוא ''בן מוות'', כך חזרו ופמפמו שופרות התעמולה של ממשלת ישראל בתקשורת הישראלית. כמי שמתנגד לעונש מוות בכלל, וללא משפט בפרט, אני סבור שאיש אינו בן מוות, בוודאי לא בהחלטה חשאית של שלושה או ארבעה אנשים המקבלים החלטות בדיונים חשאיים. מבחוח הוא לא כוס התה שלי, גם לא נתניהו, גם לא ברק, גם לא ליברמן, גם לא כל הגנרלים של הצבא, גם לא מרבית חברי הכנסת והרשימה ארוכה. ידיו של ברק אדומות בהרבה מאלו של מבחוח כשמדובר בקטילת חיי חפים מפשע, ואם נוסיף אליהן את ידיהם של כל הגנרלים המכהנים בממשלת ישראל, מדובר באוקיינוס של דם חפים מפשע. האם עובדה זו מקנה למישהו רשות להתנקש בחייהם או להחליט כי הם ''בני מוות'', מה עוד בהחלטה סודית של איזה ארגון חשאי? התשובה היא לאו רבתי. פושעי מלחמה ורוצחים, מכל צד, יש להעמיד לדין. לאיש אין זכות לקטול חיי אדם.

פעולות הרפתקניות כמו זו בדובאי, מלבד היותן לא מוסריות, הן גם לא חכמות ויעילות. על כל נרצח או מחוסל יבוא ממלא מקום, שלעתים יהיה יריב הרבה יותר קשה מקודמו (כפי שהתרחש לאחר חיסולו של מנהיג החיזבאללה מוסאווי על ידי ישראל ב-‏1992, ובמקומו קיבלנו את השייח חסן נסראללה). לפעולות אלו גם השלכות מאד מעשיות על כל אחד מאיתנו. כל חיסול כזה, מאדיר את הרצון של הצד השני לנקום. כך מתרחש לו מעגל דמים של פעולה ופעולת נגד, וחיי כולנו בסכנה.
המסקנה ברורה: לחסל את החיסולים.


''למה אתה אוהב ערבים''?

השבוע היה לי מפגש לא מתוכנן עם איש ימין. התפתחה בינינו שיחה, וכפי שקורה לא אחת בהיתקלויות שיש לי עם אנשי ימין, בין בכתב ובין בעל פה, אני נשאל את השאלה המעצבנת ''למה אתה אוהב ערבים''? יש לי תשובה מוכנה הנשלפת כמעט באופן אוטומטי: אני לא אוהב ערבים. אני גם לא אוהב סינים, או אמריקאים, או יהודים, או שבדים, או אנגלים, כי אינני אוהב עמים. אני אוהב את ילדיי, את נכדתי, את בת זוגי, ועוד כמה בני אדם אותם אני מכיר.

ואז עבר לשאלה המעצבנת הבאה: ''למה אתה שונא יהודים''? ותשובתי דומה ברוחה לקודמת: אני לא שונא יהודים, גם לא ערבים, גם לא סינים, ואמריקאים וכו'.
מה כן? אני מתעב גזענות, אפליה, דיכוי ותומך בזכויות אדם לכל, בלי קשר לאהבה או שנאה.

ואז הא שאל אותי, אם אני תומך בישראל כאשר היא נלחמת מול אויב. אמרתי לו, תלוי. כאשר ישראל נלחמה בלבנון, סברתי שאין לה מה לחפש שם, שזו פלישה פושעת לארץ שכנה, ורציתי שישראל תצא משם, שאחרת ההרג הדדי לא ייפסק. לא הייתה כל סכנה שחיזבאללה יכבוש את ישראל, ולכן קיוויתי להפסד של ממשלת ישראל שפירושו יציאה מלבנון וסיום המלחמה.
כך הדבר עם הפלסטינים. אין סכנה שיכבשו את ישראל, אבל הישג פלסטיני בדמות יציאה מהשטחים, הוא אולי הפסד לממשלה אבל ניצחון לאזרחים שוחרי השלום.

לעומת זאת, במקרה של מלחמה עם מדינה ערבית, למשל סוריה, אתנגד למלחמה אבל אם נעמוד לפני סכנה שישראל תיכבש על ידי סוריה, ארצה בניצחון ישראלי כי כיבוש סורי פירושו הרעה משמעותית בתחומי זכויות האדם. אבל, הוספתי, אם הקהילה האירופית תכריז מלחמה על ישראל, במטרה למגר את משטר האפרטהייד בשטחים הכבושים, אקווה לניצחונה כי כיבוש ישראל בידי הקהילה האירופית ישפר את מצב זכויות האדם.

עניתי לך בלי להתחמק, בהתאמה למושגיך, אמרתי לו, כי אתה חי במושגים של מלחמות. אני, בניגוד אליך, חי במושגים של מאבקים לא אלימים ולכן אני מקווה שהמטרות הצודקות עליהן אני נאבק יתגשמו בלי להזדקק להרג המוני שהוא תמיד תוצאה הכרחית של מלחמות. לכן, הוספתי, אני מקווה שהגולן יוחזר לסוריה בלי מלחמה, והכיבוש יחוסל בלי מלחמה, והקהילה האירופית תכפה על ישראל את סיום משטר האפרטהייד בלי מלחמה. חרם רציני יספיק.
אתה נאיבי, הוא אמר לי.


חזרה לימי משפט הקופים

בשנת 1925 התקיים בארה''ב, מדינת טנסי, משפט שהתקבע בהיסטוריה כמשפט הקופים.
הסיפור בקיצור: במרץ 1925 קיבלה טנסי חוק האוסר על לימוד תורת האבולוציה על פי דרווין במוסדות החינוך, בתי ספר ואוניברסיטאות, הממומנים באופן מלא או חלקי מתקציב המדינה. בחוק נאמר כי אין ללמד כל תאוריה השוללת את סיפור הבריאה האלוהית של האדם כנלמד בתנ''ך, וללמד תחת זאת שהאדם הנו צאצא למין ירוד יותר של בעלי חיים (ויקיפדיה).
עוד נאמר בחוק שכל מורה שיימצא אשם בהפרת חוק זה יואשם בעבירה ויורשע.

האגודה לזכויות האזרח בארה''ב ביקשה לתקוף את החוק בבית המשפט כמנוגד לחוקה והציעה את הגנתה לכל מורה שילמד את תורת האבולוציה בניגוד לחוק. ג'ון סקופס, מורה למדעים בן 24 החליט להיעתר לאתגר, לימד את תורת האבולוציה והועמד לדין. המשפט זכה לתשומת לב ציבורית, והוא עימת את האמונה הדתית עם ההשקפה המדעית. סקופס הורשע.
רק ב-‏1967 בוטל החוק לאחר שבית המשפט העליון בארה''ב החליט כי הוא מנוגד לחוקה.

ישראל הנשלטת עתה על ידי קואליציה ימנית, שמרנית ודתית, מגלה סימני חזרה לימי טנסי של 1925.
ד''ר גבי אביטל הוא המדען הראשי החדש של משרד החינוך. הוא איש דתי ומומחיותו היא בתחום הנדסה אווירונאוטית. לראשונה מונה לתפקיד זה אדם שאינו מומחה לחינוך. כישוריו העיקריים, חברות בליכוד, מפלגתו של השר.

לפני מספר ימים הביע האיש את עמדותיו בסוגיות חינוכיות ולימודיות ולהלן כמה מהברקותיו: אם בספרי הלימוד יכתבו באופן מפורש שמוצא האדם מהקוף – ארצה שהתלמידים ייחשפו לדעות אחרות ויתמודדו איתן. יש הרבה אנשים שלא חושבים שתורת האבולוציה נכונה. בראיון עימו הוא אמר עוד: כאשר התורה שלך מבוססת על תורת ההתפתחות של דרווין והנגזרות שלה, אתה מתבסס על יסודות לא אמוניים, כלומר אין אלוהים, יש משהו מקדם, והיו התפתחויות כאלה ואחרות אקראיות שהביאו אל היצור שהוא נזר הבריאה – שזה האדם.
עוד אמר אביטל כי אני מתאמץ לשים את הפלסטיק בפח אשפה רגיל. כדור הארץ לא הולך להיות מושמד. הקב''ה הבטיח לנו, וההשפעה של האדם היא זניחה. (המדען הראשי במשרד החינוך..., 21 בפברואר, 2010).

במדינה נורמלית תופעה כמו ד''ר אביטל יכולה הייתה להיות קוריוז בר חלוף, אולם במדינה כמו ישראל, בה הדת משתלטת על מרחבים הולכים וגדלים בחברה, יש לאזרח הנאור סיבה לדאגה. לנגד עינינו הולך וגדל מרכיב הדתיים בקצונה הבכירה בצבא, הכיבוש וההתנחלויות מתבססים על ציוויים דתיים. במדינה כזו, מדען ראשי כמו אביטל במשרד החינוך, מבטיח לנו שגם הדור הבא יהיה בור וקנאי, שטוף בלאומנות וקנאות דתית שבקצה קו הרצף שלהן עומדת השמדת העמים של ספר יהושע.

יש מתאם ברור בין הנכונות למלא פקודות ללא שיקולים מוסריים ולבצע מעשים אכזריים, לבין צרות אופקים לאומנית דתית. מכאן אין להבין כי השכלה כשלעצמה מבטיחה לנו חברה מוסרית. יש יותר מדי דוגמאות הסותרות זאת. השכלה שאינה מלווה בחינוך הומניסטי סופה, כפי שלמדנו מההיסטוריה הקרובה והרחוקה, מוליכה לאבדון. אולם בורות וצרות אופקים מהווים תשתית טובה לצמיחתו של אזרח צייתן שאינו שואל שאלות מוסריות.

עם מדען ראשי כמו אביטל, שר פנים מש''ס כמו ישי, שרואה בפליטים מפיצי מחלות, שר חוץ כמו ליברמן שתומך בטרנספר, שר ביטחון כמו ברק שמבצע פשעי מלחמה בקור רוח מקפיא, ראש ממשלה כמו נתניהו שרואה במערת המכפלה בשטחים הכבושים חלק מאתרי המורשת הישראלים, וכנסת שמחוקקת חוקים גזעניים, יתכן שבסופו של דבר לא יהיה מנוס מלהזדקק לרחמי שמיים.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


אני רגיל לזה שאבנרי אינו מגיב למבקריו . מה איתך ?
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 8:39) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דבר ראשון - כתבת שאתה אזרח גרמני . זה מפריע לי מאד . יש כאן אחד תלאביבסאנור שניסה להדביק לי מוצא גרמני אחרי שגילה את שמי בצעירותי . הוא ראה בזה חומר לביקורת עלי .
דבר שני - הביקורת שלך על ד''ר גבי אביטל יסודה בהשכלתך בנושא האבולוציה למשל . כאן אתה מפגין חוסר נאמנות וחוסר יושר אינטלקטואלי . אם אתה נאמן לדעתך על האבולוציה , מדוע אינך נוהג על פיה ?
כך כתבת ''מה כן? אני מתעב גזענות, אפליה, דיכוי ותומך בזכויות אדם לכל, בלי קשר לאהבה או שנאה.''
זה מנוגד למציאות בקרב היצורים החיים . המציאות אותה מתארת תורת האבולוציה שלדעתך נכונה !

גם אני מקבל כנכונה את תורת האבולוציה אך אינני מחזיק או מפיץ דיעות המנוגדות לה .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



עוד קישקוש על תורת האבולוציה!
דוד סיון (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 9:40)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



עוד קישקוש על תורת האבולוציה!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 12:33)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כעת אתה גדעון ספירו ?
הנח לנמען לענות !
_new_ הוספת תגובה



אתה מעדיף להרבות בקישקושים. כל הכבוד!
דוד סיון (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 12:44)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אתה מעדיף להרבות בקישקושים. כל הכבוד!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 13:27)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עדין אינך מניח לנמען לענות .
_new_ הוספת תגובה



אתה מעדיף להרבות בקישקושים. כל הכבוד!
דוד סיון (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 14:10)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הברירה הטבעית
(יום שלישי, 23/02/2010 שעה 16:49)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה כמו להגיד: ''מדוע אינך נאמן לחוק המשיכה?'' - תפסיק לרחף!
או ''מדוע אתה פועל בנגוד לחוק הכלים השלובים''? - השתלב!

אתה יכול לפעול ''נגד'' הברירה הטבעית ע''י כך שתתלה את עצמך לפני שאתה מוליד ילדים.

אתה קצת מבולבל. אין קשר בין הומניות לברירה הטבעית. היות שאמא שלך לא הפילה, אתה הוכחה לפעילות הברירה הטבעית.
_new_ הוספת תגובה



הברירה הטבעית
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 17:55)
בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1 - מי שתולה את עצמו טרם הולדה נעלם כמו אחר שמת מסיבות אחרות באותו זמן . שניהם נבררו אל מחוץ לשרשרת ההורשה .
2 - ההומניות היא מרכיב אנושי חשוב למדי . יש בה יתרונות לאדם . יתרונות שבגללן התנהגות הומנית שורדת . כמו הרבה יתרונות אחרים ההומניות לפעמים מונעת המשכיות גנטית . לכן ליד ההומניות כתכונה מועילה קיימת גם ''פראיות'' לאורך הדורות . בתנאים מסויימים דווקא הפראיות = אי-הומניות היא המועילה .
_new_ הוספת תגובה



תלאביבסאנור מחובר רק למה שמחבר בין ת''א השמאלנית לסאנור הפשיסטית
גלעד היפתחי (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 20:42)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בכיסוי הזה מעניין אותו רק המיסכנות של הפלסטינים ושלישראלים לא איכפת שהפלסטינים דופקים את עצמם.
לכן איכפת לו להכעיס שמוצא משפחתך מגרמניה וטוב לו ששמאלני אוהב-העולם ספירו חתר לקבל דרכון גרמני, שייצג את רוחו טוב יותר מדרכון מלוכלך ישראלי. זו שאלה של טעם שמאלני.
_new_ הוספת תגובה



ג'ון סקופס היה מורה להתעמלות ולא למדעים
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 8:42) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא היה מורה מחליף למורה אחר שהיה נעדר באותו יום .
_new_ הוספת תגובה



עקמומיות המוחין של ספירו.
ע.צופיה (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 8:48) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אל-מבחוח שחוסל בדובאי הוא לפי הגדרת ספירו ''פעיל החמאס''.אדם שהתגאה מספר פעמים בפומבי ברצח 2 חיילים ישראלים בדרכם הביתה הוא ''פעיל''. לא חס ושלום רוצח. פעיל.
אך מי שהרג את אל-מבחוח הם ''חבורת מרצחים''.
יש עקמומיות מוחין מסויימת העוברת כחוט השני בין ספירו, גדעון לוי, עמירה הס, נאוי, ידידנו מהפורום, יוסוף הטוען בעקשנות שהוא יהודי אך חי ופועל כפלשתינאי מבטן ומלידה ועוד הרבה אחרים שאנו פוגשים בשיך ג'ארח, בנעלין או בהפגנת תחפושות בתל-אביב.
חוט השני העובר בין כל אלה הוא השנאה למימסד הציוני בכל צורה שהוא מופיע,החל ממפאי ההיסטורית ועד הליכוד והעבודה דהיום. בשנאה כה גדולה ושורשית שאינם מהססים להיעזר בגורמים עויינים למדינה בכדי לנגח את המימסד שהוא המדינה.
זה אינו שמאל, זה טפיל שניזון מהליברליות והסובלנות של הציבור השמאלי בארץ.הם אינם תוקפים את הימין הם תמיד תוקפים את הקרובים להם בדעה.
את מקור השיטה והלך המחשבה אפשר לייחס, בהחלט, לקומוניסטים הבולשביקים.
_new_ הוספת תגובה



על עניין המדען הראשי של משרד החינוך
דוד סיון (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 10:31) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חבל שאנשים מזדרזים להגיב לפני שחושבים קצת על הדברים שהם קוראים - שיבדקו את עצמם. לגופו של עניין:

1.. אין שום בעיה שאדם שעבר את כל תהליכי הבדיקה לפני שמונה לתפקיד ישאר בתפקידו אלא אם אמר או עשה דבר או דברים המנוגדים למהות תפקידו. זאת השאלה העיקרית שצריכה להעסיק את כל מי שצועק בימים אלה נגד המינוי.
2. אני מניח שלפני שמונה ידע מי שצריך לדעת כי: ''18 שנים בשדה החינוך – מורה מחנך, סגן מנהל בית-ספר תיכון, מרצה במכללות, שותף בהכנת תוכניות למועצה להשכלה גבוהה'' (http://www.likudshelanu.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?a...). זו אינדיקציה ברורה שלאיש יש כישורים – שהוא מתאים לתפקידו.
3. הציטוט (אם הוא נכון) מדבריו שעשוי להיות בעייתי הוא: ''אם בספרי הלימוד יכתבו באופן מפורש שמוצא האדם מהקוף – ארצה שהתלמידים ייחשפו לדעות אחרות ויתמודדו איתן. יש הרבה אנשים שלא חושבים שתורת האבולוציה נכונה''. מדוע? תורה מדעית איננה דעה אלא אמירה, קביעה, המנוסחת כך שניתן להפריכה לפי כללים מדעיים. לכן בשיעורי מדע ''דעות אחרות'' אמורות להיות דעות שנקבעו לפי כללי המדע. מעמדן של דעות אחרות לא יכול להיות זהה לעמדות מדעיות כפי שמשתמע מדבריו של אביטל.
4. כבר מזמן ברור שהתלמידים בבתי הספר בארץ אמורים להיות חשופים (במידה כזאת או אחרת) למציאות. לכן אין בעיה שבשיעורי תנ''ך ידברו על הבריאה כפי שעושים בלא מעט בתי ספר בארץ.
5. אבל אם אביטל יפעל כדי לחשוף את תלמידי ישראל ל''דעות אחרות'' מן הראוי שידאג שילדי ישראל ותלמידי ישראל שעד היום לא נחשפים למדע, יחשפו.
6. מהמעט שקראתי עמדתו של ד''ר אביטל בדבר ''שינויי האקלים'' מזכירה עמדות של אנשי מדע מכובדים אפילו שהם מיעוט. לכן אין שום בעיה בהקשר הזה.

-----

הערה מיוחדת לספירו: מי שכמוך מאמין בחופש ביטוי רב מאד צריך ללמוד לחיות עם אמירות מהסוג שמיוחס לד''ר גבי אביטל.
_new_ הוספת תגובה



לא חשוב מי רצח את בן הבליעל
גלעד היפתחי (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 18:13) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העיקר שבן הבליעל אינו קיים יותר.
_new_ הוספת תגובה



''למה אתה אוהב ערבים?''
גלעד היפתחי (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 18:25)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

או יותר נכון ''למה אתה שונא יהודים?''

בממפגש הלא מתוכנן שלך עם איש ימין נשאלת ''למה אתה אוהב ערבים''? אז למה מרחת את התשובה לעניינים שלא נשאלת כלל ואמרת שאתה לא אוהב גם את הסינים, או האמריקאים, או היהודים, או השבדים, או האנגלים. למה חמקת מהעניין שנשאלת עליו?

ואז עברת לתשובה המעצבנת לשאלה הבאה: ''למה אתה שונא יהודים''? ותשובתך היתה דומה ברוחה לקודמת שאתה לא שונא יהודים, גם לא ערבים, גם לא סינים, ואמריקאים וכו'.אבל לעניין לא השבת! למה חמקת גם הפעם מהעניין שנאשלת עליו וריחפת למחוזות אחרים?

התנהגותו של ספירו היא התנהגות אופיינית לאדם ששונא את האחר, המסויים, שרוצה להגדיר את עצמו באופן חופשי לפי ערכיו של עצמו. מי שלא מסכים עם ספירו, תפקידו של ספירו לשנוא אותו, במסגרת מלחמתו הסיזיפית וההרסנים לזכויות ה''אדם'', גם אם מחבל.
הכל פופוליטיקה !!!!!
_new_ הוספת תגובה



מבחוח ניכחד עפ''י הברירה הטיבעית? זה לא חוכמה, איש אחד מול 11
מיכאל שרון (יום רביעי, 24/02/2010 שעה 8:06)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנשים עם כלי משחית ורקטות טניס גדולות ומגבות.
_new_ הוספת תגובה



מבחוח ניכחד עפ''י הברירה הטיבעית? זה לא חוכמה, איש אחד מול 11
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 24/02/2010 שעה 9:19)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינך מבין מה זה ''ברירה טבעית'' .
_new_ הוספת תגובה



אין לך הומור, לעזאזל?
מיכאל שרון (יום רביעי, 24/02/2010 שעה 9:42)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הומור ?
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 24/02/2010 שעה 10:42)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאד מצחיק להקפיץ אותך !
_new_ הוספת תגובה



ירא את השם אלוקיך.
מיכאל שרון (יום רביעי, 24/02/2010 שעה 11:04)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



לפי מקורותיך זה כבל לא 11
גלעד היפתחי (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 9:36)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלא 37, נכון לרגע היסטורי זה.
הברירה הטיבעית כנראה שעבדה אצל אידי אמין http://topnews.ae/images/imagecache/bigthumb/DhahiKh... דאדא הדובאי. זה לא מרתיע אותך?
_new_ הוספת תגובה



צא מזה מר ספירו אפס את שעונך
סוריא סהרה (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 19:57) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה לי כי הזמן עצר למר ספירו אך לא להורי / מישפחתו של אילן סעדון ואבי וספורטה /הקם להרגך השכם והרגהו במקרה זה טוב גם מאוחר.
_new_ הוספת תגובה



מבחוח לא חוסל בגלל רצח שני החיילים
גלעד היפתחי (יום שלישי, 23/02/2010 שעה 20:25)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מכאן שלאו דווקא ישראל חיסלה אותו.

מבחוח חוסל בגלל סחר הנשק שהיה מעורב בו ומה שמשתלשל מסביב לו בענייני גניבה, שחיתות וניצול עמדתו לצרכים פרטיים. כנראה שהוא הגדיש את הסאה גם אצל מפעיליו וגם אצל מי שמכרו לו.
_new_ הוספת תגובה



מבחוח היה בעצם מלצר שהיגיש חומוס
מיכאל שרון (יום רביעי, 24/02/2010 שעה 8:09)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בכל מיני מקומות. קודם מחסלים מלצרים ואחר כך מלבישים עליהם תיק. למה? אנשי המוסד התגוררו בסוויטות מפוארות ועשו חיים בדובאי במרכזי קניות.
_new_ הוספת תגובה



הכל בגדר השארות ?
סוריא סהרה (יום חמישי, 25/02/2010 שעה 18:06)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי יודע והחיסול נעשה עי זרוע בין לאומית כשלכל גוף עינין ביחסולו,אולי המוסד, החמס,הפתח.סוחרי נשק מאפיונרים .....ואולי מימשל דובאי ,בכל אופן פה בצפון ישראל כמעט ולא בחדשות יש אולימפידאת החורף הרוב נהנה בשמש המכסיקאנית והקארבית כי עונות הטיול והכייף בצפון היא בחורף ונדידת העם האמרקאי או הקנדי לארצות אלו בריחה מהשלג והקור,המענין כי כשישראל מגינה על עצמה עצם קיומה היא רוצחת בעלת פשעי מלחמה וכשאמרקאים יורים פגז טעות על אזרחים באפגניסטאן אופס סליחה והעולם ממשיך כהרגלו ומכאן וימין ושמאל משולים לאותם כלבים נובחים כשהשירה עוברת
_new_ הוספת תגובה



אז מה לעשות? אצלך טוב, כאן דרעק
מיכאל שרון (יום חמישי, 25/02/2010 שעה 19:11)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עברתי התקפת לב נוספת החודש, בגלל עוגמת הנפש והחרא כאן, ולא קל לי עוד להגר מכאן אף על פי שאני אזרח אירופי. ישראל היא מבחינתי מה שהיתה בשבילך, מקום שרק רוצים לברוח ממנו בגלל הזבל וחוסר התוחלת והרשעות והפריעה והבלגנים - מקום לעלובי נפש שחיים בקליקות עם קשרים שמוציאים את המיץ מאנשים בעלי ערך. צריך לברוח מישראל כל עוד יכולים, אם אתה מוח טוב ואיש טוב.
_new_ הוספת תגובה



אז מה לעשות? אצלך טוב, כאן דרעק
סוריא סהרה (יום חמישי, 25/02/2010 שעה 21:19)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מר שרון צר לי לשמוע כי אינך חש בטוב בתקווה לבריאות .ואריחות ימים. אמת בשיחות עם יורדים אחרים בנו התחושה הכואבת כי זמנה של מדינת ישראל אוזל בקושי עד סוף המאה הזו...
_new_ הוספת תגובה



אז מה לעשות? אצלך טוב, כאן דרעק
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 26/02/2010 שעה 6:04)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנבואה ניתנה לחרש שוטה וקטן . . .

עד סוף המאה הזו... ? אף אחד לא יודע מי יגיע .
_new_ הוספת תגובה



אז מה לעשות? אצלך טוב, כאן דרעק
סוריא סהרה (יום ראשון, 28/02/2010 שעה 14:41)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זו לא נבואה כי עם תחושה וחבל שהיא ישנה !
_new_ הוספת תגובה



אז מה לעשות? אצלך טוב, כאן דרעק
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 28/02/2010 שעה 17:27)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא יודע ממה בנויות התחושות שלך . אני גם מניח שאת חיה בארץ אחרת . ייתכן אפילו שאינך יהודיה . כל אלה הם השערות שלי .
לעומתך אני דווקא חי בחששות אחרים . כאלה שמבוססים על מידע . אמנם יש חולקים עלי אך לפחות יש לחששותי בסיס מסודר .
1 - אוכלוסיית האדם הגיעה למימדים חסרי תקדים של 7 מיליארד נפש .
2 - יש שינויי אקלים לכוון חימום , אף על פי שיש הסבורים אחרת . הקרחונים מתכווצים והאוקיאנוס מתרומם .
3 - האוכלוסיות העניות של העולם התרבו במאה העשרים באופן קיצוני כתוצאה מהמהפיכה הירוקה של נורמן בורלוג .
4 - השאיפה לעליה ברמת החיים של העניים משמעה הגדלה נוספת של העומס על כדור הארץ .
5 - מתפתחת תבנית של הגירה צפונה לארצות המפותחות דבר שעתיד ליצור קונפליקט בין העניים הצעירים וחסרי ההשכלה לעשירים המזדקנים והמשכילים . לראשונים יש ילודה רבה ולאחרונים מועטה .
6 -מחסור כלל עולמי במים מתפתח . לידו מחסור של דגים באוקיאנוס , תבואות באיזורים התת-טרופיים , דילול חומרים במכרות , זיהום אויר קרקע וים , אובדן יערות , וסכנת הכחדה למיני חיים מגוונים .
7 - הצטרפות מדינות לקבוצת בעלי נשק גרעיני .

כאן הבעיה האמיתית ולא הסיכסוך הישראלי-פלסטיני שמהווה מקור ענין עולמי כתחליף לבעיות האמיתיות .
_new_ הוספת תגובה



אז מה לעשות? אצלך טוב, כאן דרעק
סוריא סהרה (יום ראשון, 28/02/2010 שעה 20:25)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאן הבעיה האמיתית ולא הסיכסוך הישראלי-פלסטיני שמהווה מקור ענין עולמי כתחליף לבעיות האמיתיות . נכון אך הישראלים מטומטמים משמאל ומימין כי נותנים יד לדבר ומשתפים פעולה כגון דוח הא”ום על מבצע עופרת יצוקה .או איפה נשמע שארץ תאפשר לשונאיה להישתתף בועידות נגדה כגון הנייה יוצא ונכנס חופשי מעזה לטהרן או אחמד טיבי וחבריו מטילים ומטיפים רעל בעולם הערבי או אנשי החמס אופס סליחה מה הם עושים בסוריה ועוד דוגמאות ובכלל בישראל כל בעלים גבר כולם יודעים הכל איזה פצצה או תוכנית .מלחמות נצפות מעל גבעות מתוקשרות בעוד העולם הערבי והפרופגנדה מכים בלי הרף +הגייס החמישי מבית יושב על מי מנוחות . אומנים ומרצים מבית נעשים עוכרי ישראל עד להקיא זכור לי עארפת בעוד פצצות מטענים מחסלים תושבים תמימים באוטובוס ומסעדות בירושלים ניתנה לו אפשרות לנוע כן ברחובות הראשיים של ירושלים לבית לחם באישון ליל וביום במסוק של מדינת ישראל באור יום אף אחד לא יודע אזי התחושה קיימת אף מדינה בעולם ארצות הברית אינה מתנהגת כך
_new_ הוספת תגובה



(יום ראשון, 28/02/2010 שעה 23:29)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם יתכן שאריה עירן מצא סוף סוף
עזר כנגדו בדמות סוריא סהרה הסהרורית?
_new_ הוספת תגובה



יוחזרו מנחם בגין ואליעזר שוסטק - אז יהיה שוב טוב
מיכאל שרון (יום שלישי, 02/03/2010 שעה 17:13)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סוריא - יישר כוח, הבעייה שהארץ מלאה זונים. לא נותנים לחיות כאן, הכל נאחס, זו הצרה. למה חבר שלי שעבד מטעם החברה שלו בספרד מספר ששם גבינת קאממבר משובחת עולה 1 יורו מאה גרם, וכאן 30 שקל והכל זבל בסופרמארקט, אוכלים חרא? הדלק 7 דולר ויותר גאלון, ולמה אצלך 3 דולר גאלון?
_new_ הוספת תגובה



אז מה לעשות? אצלך טוב, כאן דרעק
מיכאל שרון (יום שלישי, 02/03/2010 שעה 17:20)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הישראלים פראיירים - הכל מלא בעיות, ואילו באוסטרליה הבעיה היחידה היא מתי לקחת את הכלב לעשות פיפי.
_new_ הוספת תגובה



אז מה לעשות? אצלך טוב, כאן דרעק
מיכאל שרון (יום שלישי, 02/03/2010 שעה 17:22)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרגו את מבחוח, אז למה לא נעשה כאן יותר טוב והכל נישאר אותו דרעק?
_new_ הוספת תגובה



אז מה לעשות? אצלך טוב, כאן דרעק
סוריא סהרה (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 8:43)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האמן לי מר מיכאל שרון כואב לי ! גדלתי בארץ ישראל אחרת. גם פה היכן שאני גרה ישנם תחלואים אך אין גייס חמישי .ועוד מיני תופעות משונות כמו בארץ הקודש .גם חולקי דעות ישנם פה אך לא אכולי קנאה ושנאה כבישראל .
_new_ הוספת תגובה



אני חושב שאתה טועה
דוד סיון (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 9:09)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. השימוש הקל שאת ואחרים עושים בתואר גייס חמישי הוא טעות גדולה. בודאי שלא מדובר בשנאה או קנאה. לדעתי הגישה
שלך מאד נפוצה בארץ אבל היא שגויה ולכן זה מעציב.

מדוע?

1. המוטיבציה של רוב הישראלים המתוייגים כגייס חמישי אינה מוטיבציה של גייס חמישי.
2. רובם רוצים בטובתה של מדינת ישראל היהודית.

ב. כבר הרבה שנים שלא הייתי בקנדה. יחד עם זאת, כאשר מבררים את המוץ מן התבן הרי שמגלים שתופעות כאלה קיימות בכל מקום על הגלובוס.
_new_ הוספת תגובה



אני חושב שאתה טועה
גלעד היפתחי (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 9:21)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התירוץ של גייס חמישי תמיד היה דומה, שהם בעצם המיעוט שיודע מה טוב למדינה ולרוב הטועה בה. זוהי מעין הצדקה עצמית שבאה לתרץ את החבירה לכוחות אנטי ישראליים דסטרוקטיביים מתוך תחושה עצמית שהם עושים בעצם את הטוב לישראל.
_new_ הוספת תגובה



התירוץ שלך תמיד דומה!
דוד סיון (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 9:35)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קישקוש מבולבל של דבר והיפוכו!
_new_ הוספת תגובה



ניחא!
גלעד היפתחי (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 9:37)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אני חושב שאתה טועה
ע.צופיה (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 13:32)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המיעוט הזה שאתה מדבר עליו משתנה מדי כמה שנים.
רק אתמול הוא היה מיעוט מצחיק של 12 חברי כנסת. האם הוא היה אז גייס חמישי?
השימוש במינוח הזה בכדי לנגח אחרים מעיד יותר מכל על השנאה והמשמטה המפעפעת באנשים אלו כלפי יהודים אחרים.
טוב היה עם היו שמים ,מדי פעם, ראי מול פניהם.
_new_ הוספת תגובה



אני חושב שאתה טועה
גלעד היפתחי (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 13:59)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יהודים לא שונאים יהודים,
רק שמאלנים שונאים יהודים.
_new_ הוספת תגובה



אני חושב שאתה טועה
ע.צופיה (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 15:19)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם החרדים שקראו לשוטרים נאצים אינם שונאי-יהודים?
ורבים מעשי הימין הקיצוני כנגד סמלי השלטון(הצבא,המשטרה,השרים,חברי הכנסת,בתי המשפט)אינם מעידים על שנאה (אולי כבושה)עזה למדינה היהודית?
אני בהחלט מגנה הרבה מעשי השמאלנים (ולא השמאל,כי השמאלנים הם מיעוט מבוטל בציבור המוגדר כשמאל) ורואה בחלק מהם בגידה במדינה.
מה שמציין ,במיוחד, את הימים האלה הוא הקונצנזוס הרחב בציבוריות הישראלית,אני מקוה שהמנהיגות תשכיל לנצל רגע מיוחד זה.
_new_ הוספת תגובה



כן גייס חמישי .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 17:11)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש בישראל גייס חמישי .
הוא בנוי משתי קבוצות ראשיות .
אזרחים ישראליים המגדירים עצמם כפלסטינים .
אזרחים המגדירים עצמם כישראלים אך פועלים למען הפלסטינים .
ייתכן שהמוטיבציות שונות אך הנזק לישראל קיים משתי הקבוצות . לדעתי הנזק של הקבוצה השניה ובמיוחד היהודים שבהם רב יותר .
אנשים כמו אורי אבנרי , אודי אלוני , בצלם , שוברים שטינקה ואחרים חופרים ממש תחת יסודות קיומה של מדינת ישראל . זו חבלה אידאולוגית הקוראת לפעולות נגד ישראל מצד כוחות חיצוניים . גייס חמישי במדוייק !
_new_ הוספת תגובה



טענותיך מופרכות!
דוד סיון (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 18:50)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



טענותיך מופרכות!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 18:52)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה תחשוב שהם לא גייס חמישי .
אני אמשיך לקרוא להם גייס חמישי , בוגדים , אנטי-יהודים ושאר ירקות רקובים .
_new_ הוספת תגובה



טענותיך מופרכות!
דוד סיון (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 19:31)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



כן גייס חמישי .
סוריא סהרה (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 22:53)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חופרים ממש תחת יסודות קיומה של מדינת ישראל , קיים ובגדול בישראל .
כפי שהגדיר זאת המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה.
בקנדה ישנן חילוקי דעות כמו קויבק אך הצרפתים לא חוטרים להשמדת יתר קנדה או פועלם נגדה או קוראים לא למוסדות וזמרים לא .... ,בקנדה שום מסעדה אוסרת על לובשי מדים למינהם לא לסעוד בתוכה , אפילו בקויבק הצרפתים לא יעשו זאת . מענין כיצד יגיבו על זאת מר ספירו או אורי .
_new_ הוספת תגובה



כן גייס חמישי .
סוריא סהרה (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 22:55)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התשובה למר סיון ואלו אינם שחושבים זאת !
_new_ הוספת תגובה



(יום חמישי, 04/03/2010 שעה 3:08)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סוריא,
לפי מה שאת אומרת
ולפי אריה עירן,

כל מי שמבקר את ישראל
על הפגיעות בזכויות האדם
בשטחים הוא בוגד החותר
תחת יסודות המדינה.

אתם כמובן טועים
שניכם.

מי שהקימו את המדינה
ובהם גם סבי וסבתי אמי
ואבי - חלוצים כל אחד בתחומו -
היו אנשי צדק וחוק ותרבות,

והיו מבקרים קשות את מעשיה
של ישראל בשטחים בשנים האחרונות
אילו היו עדיין בחיים.

אין זה מקרה שארגונים בינלאומיים
ולאומיים של אנשי רוח מתארגנים
שוב ושוב להחרמת ישראל ומוסדותיה
כאמצעי להפעיל לחץ על ישראל כדי
שתפסיק את הסיפוח הזוחל ואת עושק
הקרקעות בשטחים.

הנה קטע מכתבה ב'הארץ' היום:

''טריבונל ראסל קורא להטלת סנקציות חריפות על ישראל.
''הרעיון הוא לתבוע ממדינות אירופה שתדרושנה מישראל לכבד את החוק הבינלאומי, זהו טריבונל של מצפון'', נמסר מהטריבונל, ששיחק תפקיד מכריע במאבק במלחמה בווייטנאם... הפורום הוא גלגולו ההיסטורי של ''טריבונל ראסל'' הראשון, שנוסד על ידי הפילוסוף ברטרנד ראסל ונודע לו תפקיד מפתח במחאה נגד המשך המלחמה בוויטנאם. בין ה''שופטים'' בפורום ניתן למצוא כלת פרס נובל לספרות, שר לשעבר בממשלת דרום אפריקה, חברת קונגרס מארה''ב ושופט עליון מספרד... הטריבונל ימשיך לפעול גם בחודשים הקרובים ובכוונתו לפנות לבתי דין בינלאומיים כדי לאלץ את מדינות אירופה להחריף את המדיניות כלפי ישראל.''

ההסתה נגד אנשי מצפון, לא רק בישראל,
מחיר כבד לה. והעובדה שניתן כיום בפורום
ציבורי להסית בצורה ישירה נגד ציבור גדול
של ישראלים הנאבקים לשמירה על זכויות
האדם, מדאיגה ביותר.

ההסתה כיום הפכה למכשיר לגיטימי:
אריה עירן מכנה את אנשי שיחו משמאל 'בוגדים'.
רבקה ההסטוריונית הציגה את אנשי 'בצלם' ואת
והמפגינים בבילעין כבוגדים. ועכשיו הדיון הלא
כל כך אינטיליגנטי בנושא ה'גיס החמישי' חושף
שוב את הבורות הגדלה והולכת של המשתתפים
בכל הקשור לנאמנות למדינה ולערכים עליהם
היא מושתתת.
_new_ הוספת תגובה



סוריא סהרה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 5:02)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא צודק בעצם התשובה הכתובה שים לב על איזה חתך של הציבור אתה מדבר אנשי רוח ? שבודאי לא עושים הרבה ורק רוח .נכון הפקעת קרקעות שוגה מיתחילה אך אני לא מקבלת פגיעה באזרחים תמימים על אדמותיהם בשני הצדדים אני לא מקבלת את השמדת ישראל ואת דרך הטרור הערבי וההסתה שהביאה להסגר חומה ועוד תכלואי הכיבוש שניכפה עלינו מקום המדינה ....אני לא ראיתי ערבי אחד בוגד בפומבי ולא מקבלת את האטימות של השמאל שלא קרה תגר על שנות הסבל של אנשי אופקים או לאורך שנים על גבול לבנון האחד מהשמאל שלא בגד ולא יקרא על ידי גייס חמישי הוא יוסי שריד שידע את סבל תושבי הצפון למרות דעותיו אך כל האחרים אכן גייס חמישי כפול חמש אולי בעינך אני ודומים לי ובדעותי שהן די מרכז לא
כל כך אינטיליגנטיות נו מה לעשות אנחנו לא מספיק אינטלגנטים כי אין בנו רוח
_new_ הוספת תגובה



סוריא סהרה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 5:02)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא צודק בעצם התשובה הכתובה שים לב על איזה חתך של הציבור אתה מדבר אנשי רוח ? שבודאי לא עושים הרבה ורק רוח .נכון הפקעת קרקעות שוגה מיתחילה אך אני לא מקבלת פגיעה באזרחים תמימים על אדמותיהם בשני הצדדים אני לא מקבלת את השמדת ישראל ואת דרך הטרור הערבי וההסתה שהביאה להסגר חומה ועוד תכלואי הכיבוש שניכפה עלינו מקום המדינה ....אני לא ראיתי ערבי אחד בוגד בפומבי ולא מקבלת את האטימות של השמאל שלא קרה תגר על שנות הסבל של אנשי אופקים או לאורך שנים על גבול לבנון האחד מהשמאל שלא בגד ולא יקרא על ידי גייס חמישי הוא יוסי שריד שידע את סבל תושבי הצפון למרות דעותיו אך כל האחרים אכן גייס חמישי כפול חמש אולי בעינך אני ודומים לי ובדעותי שהן די מרכז לא
כל כך אינטיליגנטיות נו מה לעשות אנחנו לא מספיק אינטלגנטים כי אין בנו רוח
_new_ הוספת תגובה



אני חושב שאת טועה ומטעה
דוד סיון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 6:04)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. נתחיל מכך שכל העניין אצלך ואצל המפלגה מתחיל מטיעון שבסיסו
הוא מאד סובייקטיבי. אם נלך צעד נוסף באותו הכיוון אז אפשר לטעון על סמך הדברים המקוממים שכותב כאן ''המפלגה...'' שהוא ''גייס חמישי''. אבל גם כאן אין שום נסיון להעריך את העובדות והביקורת ברמה אובייקטיבית.

זאת סיבה אחת מדוע אני ''כן צודק''.

ב. האם דבריך כי ''נכון הפקעת קרקעות שוגה מיתחילה...'' עושים אותך גייס חמישי?
_new_ הוספת תגובה



הטיעון הסובייקטיבי .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 8:47)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נכון מאד . הטיעון שלי הוא סובייקטיבי . אני יהודי .
הטיעון שלי הוא בבסיסו הצורך בקיום מדינה יהודית שהיא מדינה ליהודים . זה היה רעיונו המרכזי של הרצל ושותפיו לדרך .
צורך זה החמיר בזמן השואה . והיא גם זו שדחפה למימוש הרעיון .
המעשה של הקמה מחדש של מדינת יהודים הוא דבר יוצא דופן בהיסטוריה האנושית . לכן יש לשפוט אותו ולהתייחס אליו באופן שונה מהרגיל .
האופן הרגיל הוא מתן זכויות אדם שיוויוניות או מאבק למענן בכל מקום ואתר . ובאמירה מוסגרת - אפילו זה לא ממש מתקיים .
האופן החריג הוא ההתיישבות מחדש של היהודים בארץ ישראל .
זה ניתפש אצל רבים כמעשה קולוניאלי .
השואה הוכיחה , במחיר יקר מאד , שאין לנו ברירה . מאבק למדינה משלנו או הכחדה . את המחיר של קיומנו כאן שילמו ומשלמים הערבים .
אך יש לזכור
בלי התנגדותם בפעולות שוד , רצח טירור ומלחמות יזומות ההתיישבות היהודית בארץ הייתה נעשית במתינות אירופאית .
המלחמתיות הערבית היא שהביאה לתגובה הישראלית ולצערם ולמזלנו - אנחנו ניצחנו .
עם פלסטיני שהוכיח את רצחנותו בת 130 שנה לא יוכל לקבל זכוית לאדם שבו . זה אינו יותר מהיתר לחדש את הטרור נגדנו .

העמדה הדרום-אפריקאית היא דוגמא טהורה של אי הבנת הענין .
_new_ הוספת תגובה



אינך מתייחס לנושא ההודעה שלי!
דוד סיון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 10:37)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

 
_new_ הוספת תגובה



אינך מתייחס לנושא ההודעה שלי!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 11:08)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאחר וכתבת ''נתחיל מכך שכל העניין אצלך ואצל המפלגה מתחיל מטיעון שבסיסו
הוא מאד סובייקטיבי. אם נלך צעד נוסף באותו הכיוון אז אפשר לטעון על סמך הדברים המקוממים שכותב כאן ''המפלגה...'' שהוא ''גייס חמישי''.
הרי שאני עונה לך כפי שאני מוצא לנחוץ .
_new_ הוספת תגובה



אינך עונה, כי אינך מתייחס לנושא ההודעה שלי!
דוד סיון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 16:55)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אינך עונה, כי אינך מתייחס לנושא ההודעה שלי!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 17:47)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם כוונתך שזה ''אני חושב שאת טועה ומטעה'' נושא ההודעה שלך , אז אתה צודק .
אינני מתייחס למה שאתה חושב , רק למה שאתה כותב .
_new_ הוספת תגובה



אינך עונה, כי אינך מתייחס לנושא ההודעה שלי!
דוד סיון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 19:52)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה ממשיך למרוח בסגנון של יוסלה.
_new_ הוספת תגובה



אינך עונה, כי אינך מתייחס לנושא ההודעה שלי!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 05/03/2010 שעה 5:09)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינך יודע להבחין . מוטב שתעסוק בכלכלה .
_new_ הוספת תגובה



אינך עונה, כי אינך מתייחס לנושא ההודעה שלי!
דוד סיון (יום שישי, 05/03/2010 שעה 6:32)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קשיי הבנה שלך חמורים ומוטב שלא תרבה להתפאר בכך!
_new_ הוספת תגובה



אינך עונה, כי אינך מתייחס לנושא ההודעה שלי!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 05/03/2010 שעה 18:04)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דבריך חסרי הגיון .
_new_ הוספת תגובה



[•] ליהודי מותר לגנוב אדמות של אחרים ולהתעלל בהם
מיכאל שרון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 15:44)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולחמוק מתשלום פיצויים על הגזל? אנו ניבנים מחורבנו של עם אחר שאנו יושבים על אדמתו. הרצחת וגם ירשת? סתם שטופי מוח אתם. רגע אתה אומר שבגלל שאנחנו חזקים אנחנו צריכים לרמוס אחרים ולהיות אנוכיים, ואחר כך אתה מתבכיין. הם ירו על שדרות כתגובה לטבח, לנישול ולחסולים, גרמו 2 הרוגים בשנה בממוצע, כשאנו טבחנו בהם 1400 זקנים, נשים וילדים, ועוד שיקרנו שזה היה חמאס. ומה מתברר? שיקרנו, נחשף שהחמאס נירתע מכל מגע עם צה''ל.

עירן ודומיו הם [•]..., וכל זאת בעבור וילות חינם בגדה ובצע כסף. הם מסבכים את ישראל עם כל העולם, ומכינים את שחיטת ילדינו. אנשים כאלה צריך להגלות מישראל לאפגניסטן, שם ימצאו פראים כמוהם, סוחרי סמים והרואין. מדובר בהשתלטות מנטליות של סוחרי סמים על ישראל, הם רוצים חופש לייבא את פרג האופיום מסיני, חופש לקחת את החשיש מבקעת הלבנון ולייצא אותו למערב, וחופש לגזול נדל''ן בשביל רווחים ענקיים על וילות. זאת האמת. מדובר בעבריינים קשים ומרעיהם.
_new_ הוספת תגובה



לכולם מותר לגנוב אדמות של אחרים ולהתעלל בהם .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 18:04)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מפליא שאתה המציג את עצמך משכיל כותב כאחד מחסרי ההשכלה . אם טענת שיש לך תואר שני במשהו הרי שניים אפשריים .
האחד הוא שאנשים שאינם משכילים בביולוגיה אלמנטארית חסרים הבנה שורשית את האדם .
השני הוא שאתה עצמך נעדר הבנה זו .
עוד הייתי מוסיף כי האנשים שבעמדתך או קרובים לה מתיימרים ל''מוסריות'' או כמאמרו של קאנט ''עשה מעשיך רק על פי אותו הכלל המעשי אשר, בקבלך אותו, תוכל לרצות גם כן כי יהיה לחוק כללי'' צו שהוא מישגה חמור .
בהתחשב בזה ש-COSI FAN TUTI כלומר זה מנהג העולם ראוי שתבחן את דיעותיך ואמונותיך .

1 - כל היצורים החיים מצויים בתחרות גלויה או סמויה עם זולתם . כולל האדם .
2 - שיתוף פעולה ושיתוף בנכסים הוא רק טאקטיקה בה נוקטים להגברת התועלת האישית . ולא ציוו מוחלט !
3 - אין נוקטים באמור בסעיף 2 כאשר זה ''קרב אחרון'' או יחיד . במצב זה WINNER TAKES ALL או ''משחק סכום אפס'' .

מעבר לביקורת הכוללת הזו על עמדתך אתה גם מרבה לכתוב שטויות חסרות בסיס עובדתי וכך גם הפעם .
_new_ הוספת תגובה



גונבי הנדל''ן בגדה לא פראיירים. שם המשחק זה סחר בסמים
מיכאל שרון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 18:25)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התנחלויות הסמים

_new_ הוספת תגובה



אתה חי בדיליריום .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 18:32)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא כל קפל קרקע הוא הר .

כדאי לך לראות את הסרט THE MAN WHO CLIMBED A HILL AND DESENDED A MOUNTAIN ''האיש שעלה על גיבעה וירד מהר'' .
_new_ הוספת תגובה



זה רק קצה הקרחון. סמים, סמים ושום דבר אחר. כסף טוב יא באבא
מיכאל שרון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 19:15)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



זה רק קצה הקרחון . סמים , סמים ושום דבר אחר . מזה אתה חי .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 05/03/2010 שעה 5:11)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



זה רק קצה הקרחון . סמים , סמים ושום דבר אחר . מזה אתה חי .
מיכאל שרון (יום שישי, 05/03/2010 שעה 6:46)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא. איני מתנחל ולכן איני חי מסמים.
_new_ הוספת תגובה



מר סיון
סוריא סהרה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 17:36)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השתתפות ביחד עם השמאל ביחד עם הפלשתנאים בהפגנות שקוראות להשמדת ישראל או בדם ואש ניפדה את פלשתין גייס חמישי . ומעולם לא ראיתי הפגנת הזדהות של השמאל למען תושבי צפון הגליל פרט ליוסי שריד אוומעולם לא ראיתי הפגנת הזדהות של השמאל למען תושבי אופקים שגרים ליד אזור שקורא יום יום להשמדת ישראל ומשם יוצאים מפגעים ועל כך הם סגורים , ולו גם אינני מסכימה להפקעת אדמות אינה עושה אותי או אחר לשמאל או ימין המחאה מהשמאל נגד פיגועים מעולם לא נשמעה בעצרת או מפגן ענק להיפך .. אזי מי כאן הגייס חמישי ?אותו פרופסור אומלל או מרצה שקורא לחרם על ישראל כנראה עבר משהו או הוא בגיל המעבר הגברי אזי פתאום יש לו מה להגיד ,או אותו לוחם סיירת שהפך צד כי נהיה משועמם או סתם אחד נעשה בעל רוח הכל טוב ויפה אך נגד המדינה שבה אדם חי או גדל אין בשום אופן לצאת נגדה ועוד מנהיגה נבחרו בהליך דמוקראטי אז מה לעשות הרוב קובע אך זה לא נותן גושפנקה לאחר להפוך לגייס חמישי
_new_ הוספת תגובה



מרת סהרה!
דוד סיון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 20:11)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לך שתי בעיות ''השמאל'' אצלך זה מושג גמיש ומשתנה. לכן רצוי שקודם תגדירי את המושג שעל פיו את מזהה ''אשמים'' ברבים. עניין שני מצד אחד את מתנגדת להפקעת (על ידי הממשלה) אדמות או פשוט לגניבתן (על ידי אנשים לא מוסמכים), ומצד שני השתתפות בהפגנה נגד ההפקעה והגניבה מוגדארת אצלך כמעשה גייס חמישי. אינך רואה את הסתירה שיש בכך?

זה שלא ראית משהו לא אומר שלא קיים. קצת שכחת את ההפגנות שהיו לאחר מלחמת לבנון הראשונה שחלק ממטרתן היה שלום תושבי הגליל. חלק ניכר מתושבי הגליל הם אנשי שמאל בעצמם ולכן השמאל פועל למען תושבי הגליל.

כאשר את עוברת להאשמת פרטים ''הפרופסור'' האלמוני במעשה גייס חמישי אוכל להבין אותך ולא בהכרח לקבל את דעתך. רק שימי לב שאז ההגדרה של המעשה מתחילה להיות יותר מדוייקת וגם יותר אובייקטיבית ובלתי תלויה בעמדה פוליטית. בכל מקרה עד עכשיו כל השימוש של ושל המפלגה בתוארים היה תלוי בעמדה פוליטית.

לידיעתך תושבי אופקים לא כל כך סבלו מהקאסמים (הם קצת יותר רחוקים מרצועת עזה) כמו שסבלו תושבי שדרות.
_new_ הוספת תגובה



מרת סהרה!
סוריא סהרה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 21:56)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התכונתי לשדרות
_new_ הוספת תגובה



מרת סהרה!
סוריא סהרה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 21:58)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואני עדיין בדעתי ,
_new_ הוספת תגובה



תודי שאת תועה. זה לא בושה. אל תהיי לצד הרעים והעוכרים
מיכאל שרון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 23:33)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם נושאים את שם ישראל לשוא ומביאים חורבן על כולנו. תסתכלי על הפרצופים הרעים שלהם. כך ניראים אנשים הגונים?
_new_ הוספת תגובה



ימים ספורים אחרי פורים [•]...
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 8:30)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את פועלם של זרים נגד ישראל ניתן להבין . הם נגדנו .
מה שלא מובן זה פועלם של ישראלים נגדנו . הם גייס חמישי על פי כל קנה מידה והגדרה . ככאלה הם בוגדים באינטרס היהודי-ישראלי .

זכויות אדם הם דבר חשוב וראוי
אבל
כמו כל דבר אחר חשוב מחיר מתן זכויות אדם ותוצאותיו .
התנהגות הערבים להתיישבות היהודים בארץ ישראל היא דבר מובן . מה שלא מובן לרוב העולם זה הצורך שלנו היהודים בהתיישבות זו והמחיר שאנו משלמים בגלל פעולות ההתנגדות הערביות .

הסכמה לזכויות האדם של הערבים היא גזר דין מוות על היהודים בישראל . את זה אתה לא מקבל לאורך שנות הויכוח בנינו . כך גם אבנרי , אלוני , ביילין , שריד , יונת ושאר השמאל .
כשאתם פועלים נגד הצורך שלנו שהוא קיום מדינה יהודית בארץ ישראל - אתם בוגדים . כשאתם עושים זאת בשיתוף עם זרים - אתם גייס חמישי .
כשאתה מספר על אירגונים חיצוניים שחושבים כמוך , זה רק פירוט כוחות החושך נגדנו .
דרום אפריקה בשורה הראשונה עם אחרים .
_new_ הוספת תגובה



הטענות שלך מופרכות!
דוד סיון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 10:46)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שכבר כתבתי השימוש שלך בכל מיני שמות תואר פורמליים על סמך מסקנות מופרכות היא ציור תמונה מעוותת של המציאות.

למה הגישה שלך דומה? לכך שמישהו יבחר לכנות אותך גייס חמישי או בוגד משום שיטען שהסכמה לדעותיך (שהן נגדנו) היא גזר דין מוות על יהודים בישראל''.
_new_ הוספת תגובה



הטענות שלך מופרכות!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 11:14)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאחר וטענתי היא שאני בעד קיום מתמשך של העם היהודי אין הטענה שאתה מציג נכונה . גם לא ברור לי שזו טענתך או שאתה רק מציג אותה והיא טענת אחר(ים) .

''טענת גייס חמישי'' היא שלכוחות החיצוניים יש ייצוג בתוך היעד המוקף . במקרה המקורי בספרד היו 4 גייסות שהקיפו את מדריד ו ''גייס חמישי'' בתוך מדריד לדברי הגנרל מולה .
_new_ הוספת תגובה



הטענות שלך לא לעניין ולכן מופרכות!
דוד סיון (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 17:10)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שכבר כתבתי השימוש שלך בכל מיני שמות תואר פורמליים על סמך מסקנות מופרכות היא ציור תמונה מעוותת של המציאות.

למה הגישה שלך דומה? לכך שמישהו יבחר לכנות אותך גייס חמישי או בוגד משום שיטען שהסכמה לדעותיך (שהן נגדנו) היא גזר דין מוות על יהודים בישראל''.
_new_ הוספת תגובה



הטענות שלך הן שטויות .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 18:06)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הן אפילו חסרות הפרדה לוגית בין שני דברים שונים .
_new_ הוספת תגובה



הטענות שלך הן שטויות מקושקשות!
דוד סיון (יום שישי, 05/03/2010 שעה 6:49)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הן חסרות קשר להיגיון ולמציאות. אנחנו כבר רגילים
שלעיתים קרובות היציאות שלך הן דבר והיפוכו. 
_new_ הוספת תגובה



הטענות שלך הן שטויות מקושקשות!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 05/03/2010 שעה 18:06)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טוב שאתם רגילים . זה משביח אותכם .
_new_ הוספת תגובה



הטענות של, אריה עירן, הן שטויות מקושקשות!
דוד סיון (יום שישי, 05/03/2010 שעה 18:58)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הטענות של, דוד סיון, הן שטויות מקושקשות!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 05/03/2010 שעה 18:59)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הטענות של, אריה עירן, כרגיל, הן שטויות מקושקשות!
דוד סיון (יום שישי, 05/03/2010 שעה 19:04)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הטענות של, דוד סיון , כרגיל, הן שטויות מקושקשות!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 7:53)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הטענות של, אריה עירן, כרגיל, הן שטויות מקושקשות!
דוד סיון (שבת, 06/03/2010 שעה 8:49)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שכבר כתבתי השימוש שלך בכל מיני שמות תואר פורמליים על סמך מסקנות מופרכות היא ציור תמונה מעוותת של המציאות.

למה הגישה שלך דומה? לכך שמישהו יבחר לכנות אותך גייס חמישי או בוגד משום שיטען שהסכמה לדעותיך (שהן נגדנו) היא גזר דין מוות על יהודים בישראל''.
_new_ הוספת תגובה



ימים ספורים אחרי פורים [•]...
סוריא סהרה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 17:58)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את פועלם של זרים נגד ישראל ניתן להבין . הם נגדנו ... הה כי ביכול העולם נעשה מוסרי ולמד מהעבר למעשה בדיחה כמו אותה בדיחה שמסתובבת מחוץ לישראל
''כי רעש האדמה האחרון בגלל היהודים וישראל ''

זכויות אדם הם דבר חשוב אך נראה לי כי לא קיים אצל הערבים הכל מתוך חייהם כחברה ועד השמדת ישראל

הסכמה לזכויות האדם של הערבים/ האחר כל עוד הם מכבדים את זכוות הקיום של האחר ובחברתם שלהם כולל עצם קיומה של מדינת ישראל ...

אבנרי , אלוני , ביילין , , יונת ושאר השמאל כל תקופה והגייס החמישי שלה למעשה שולמית אלוני לא עשתה כהו זה למען רווחת האזרח הישראלי הם חברה נובחת וגוססת מה לעשות בכל דור מתקימת בקרב היהודים מצוות'' הקאפו''

עושים זאת בשיתוף עם זרים - גייס חמישי ועוד בגדול
_new_ הוספת תגובה



להפך. אי מתן זכויות אזרח ואי ציות לחוק הבינלאומי זה גזר דין
מיכאל שרון (יום שישי, 05/03/2010 שעה 6:56)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מוות על מפעלנו ועל חיינו. ישראל תלוייה בקהילייה הבינ''ל. אתה מציע להפכה למצורעת העולם ולשנואת האיסלאם כולו, מליארד ושלוש מאות מליון איש. כמה זמן תוכל להתקיים כך?

ישראל גם תלוייה ביצרנות וביוזמה ובמוחות שבה, אך אווירה לאומנית ופשיסטית חונקת תבריח מכאן את טובי האנשים ותהרוס כל יזמות. תשאר רק מדינה של ספקולנטים וספסרי הון. היתרון היהודי המסורתי הוא המוח היהודי ואווירת הליברליזם והחופש והתסיסה. אתה מציע באחת להרוס כל זאת. אתה ממשמידי מדינת היהודים.
_new_ הוספת תגובה



להפך. אי מתן זכויות אזרח ואי ציות לחוק הבינלאומי זה גזר דין
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 05/03/2010 שעה 18:10)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם היית חושב היית כותב דברים אחרים .
1 - כאשר עוזבים את הארץ אין רווחים לספקולנטים .
2 - כאשר אין יזמות ויצירה אין ספסרות הון .
3 - אינך מתמודד עם הטענה שילודה רבה דייה משלימה הפסד אוכלוסין בכל גודל מלבד הכחדה .
_new_ הוספת תגובה



אז למה באמת שלא תיסע לספרד לגור עם החבר שלך?
גלעד היפתחי (יום רביעי, 03/03/2010 שעה 9:17)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ועוד להיות מחובר חזק יותר לכנסיות הותיקן?
למה אתה צריך את המבחוח בפה שלך כל הזמן?
זה לא עושה לך טעם של קממבר רע?
_new_ הוספת תגובה



אגיד לך מה אתה מעורר בי: גוש מצחין, חלק מארץ מסריחה
מיכאל שרון (שבת, 06/03/2010 שעה 10:33)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשישראלי בכל העולם נחשב לגוש של חרא. ראיתי זאת באירופה. השגריר הצרפתי בבריטנייה אמר על ישראל This shitty little country . אין דבר שלא מסריח ומבחיל וחסר ערך בישראל, החל מהחתונות באולמות של נוכלים, כשזורקים 100 אלף שקל, בנוכחות רב גנב ומשכירי לבוש כלה ונוכלים מלוא האופק, וכלה בטלויזייה חרא. ארץ מכוערת, אנשים בלי טיפת חן, מסריחים, מדרכות שחורות ומסריחות, בניינים מכוערים, ותחושות רצחניות של אנשי החרא. פו.
_new_ הוספת תגובה



אגיד לך מה אתה מעורר בי: גוש מצחין, חלק מארץ מסריחה
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 10:50)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה בדיוק אתה טוען ?
שלאנשים שחורים מסריחים ומזוהמים אין זכות לחיות ?
לך תסביר לתלאביבסאנור שאתה גזען .
_new_ הוספת תגובה



מה, ניוון מוחי וסרחנות זה לא עניין גינטי?
מיכאל שרון (שבת, 06/03/2010 שעה 11:19)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם אם זה עניין נילמד, וכאילו תרבותי, עדיין מפיצי הנגע הם פסולת גינטית. העולם הירחיק את הישראלים מאירופה, נותן להם כסף שישארו בפלסתין, ולא יזהמו אצלם בבית, ולא מתעסק איתם. לכן לישראלים יש חופש לרצוח ולעשות מה שעולה בכמו-מוח המנוון שלהם. זה לא קשור בצבע עור ובפיגמנטים של עור, אלא במבנה המוח ומערכת העצבים, אך היצורים הללו שששמו בפי את המילה ''שחורים'' -חלק מניוונם היא ההנאה לשקר ולסבך.
_new_ הוספת תגובה



אתה מתחיל איתי ? אני לא אשאיר מהאינטלקט שלך מספיק עבור תולעת !
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 11:48)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אלה דבריך
''שישראלי בכל העולם נחשב לגוש של חרא . . . אין דבר שלא מסריח ומבחיל וחסר ערך בישראל . . . ארץ מכוערת, אנשים בלי טיפת חן, מסריחים, מדרכות שחורות ומסריחות, בניינים מכוערים, ותחושות רצחניות של אנשי החרא.''
אני אמנם חולק על תצפיתך אך לצורך הדיון אני שואל שוב
לאנשים לפי תיאורך אין זכות קיום ? שהרי זה מה שעולה מתוך החומר שאתה כותב .
בשמה של תרבות , חינוך לערכים , מוסר וזכויות אדם אתה כותב דברים מגעלים שגויים ומכוערים שמעידים עליך שאתה גזען שפל !
אני בכל התכתובת שלי נגד הפלסטינים לא כתבתי עליהם פסולת שכזו .
הפלסטינים הם שודדים רוצחים וטרוריסטים , הם בני אדם שתרבותם לא לרוחי . הם גם אויבים שלי , אך אינם גוש חרא מסריח . גם יישוביהם עשויים רע ובכל זאת לא כתבתי '' ארץ מכוערת, אנשים בלי טיפת חן, מסריחים, מדרכות שחורות ומסריחות, בניינים מכוערים, ותחושות רצחניות של אנשי החרא.''

ולכן כמו שכתבתי - לך והתחבר לתלאביבסאנור !
_new_ הוספת תגובה



אנשים בלי תחושת גבולות. צריך משטרה והתערבות צבא זר לאלף ולרסן
מיכאל שרון (שבת, 06/03/2010 שעה 12:10)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אותם, לבל יציקו לזולתם.
_new_ הוספת תגובה



אנשים בלי תחושת גבולות. צריך משטרה והתערבות צבא זר לאלף ולרסן
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 12:51)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה בדיוק מה שאנחנו עושים .
צבא זר שמאלף ומרסן את הערבים .
_new_ הוספת תגובה



''כנופית המרצחים'' נוסח ספירו
יוסף אליעז (שבת, 27/02/2010 שעה 16:24) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''כנופית המרצחים'' של גדעון ספירו בתגובה ל''מאמרו ההזוי בשם זה.
**********************************************
גדעון ספירו ממשיך לחיות בַּ''סְפֵרָה'' שלו.
האזרח הגרמני הזה, המטיף לנו מוסר, כותב בפירוש שאם האיחוד האירופי יתקוף את ישראל [ומולדתו גרמניה בראש?] הוא יְיָחֵל לניצחון האירופים, כי זה ישפר את זכויות האדם בישראל,.

יש מדינות שהיו מוקיעות את הברנש הטוען כך כבוגד.
אצלנו- הוא טעון בדיקה כדי לבדוק אם הוא מסוגל לעמוד לדין.

ספירו אינו מגן בעוורון אופייני רק על המרצחים הפלסטינים. הוא גם מוחה על הפגיעה בגרמניה מולדתו. בלשונו : ''יש גבול למה שגרמניה יכולה לספוג'' מישראל. שומו שמיים ! להוציא דרכון תוך שימוש בשמו של אדם אחר !! מה הוא רצח של חפים מפשע, של אספקת נשק אירני למרצחים, למול הפשע הנורא של השגת דרכון גרמני, מהסוג שספירו מחזיק בגאווה גדולה...

ספירו כבר החליט, בחושו הנבואי שניתן לשוטים, שישראל היא שעמדה מאחורי חיסולו של מבחוח, והוא גם החליט שישראל היא שהוציאה במרמה דרכון גרמני.
ספירו טוען שאין לענוש מחבל ללא משפט. אך כב' ''השופט לזכויות האדם'' כבר הרשיע את ישראל והמוסד גם בחיסול וגם בהשגת הדרכון.

ספירו מציג עצמו כשוחר זכויות האדם. הוא רואה בישראל מדינה הפוגעת בזכויות אלו.
מצד שני הוא מגן על הפלסטינאים כי הם, בעיניו הסומות, שומרים על זכויות אלו.
תמהני אם אי-פעם בדק כמה אנשים נרצחו בידי החמ''ס ברצועת עזה, אם בשל השתייכותם לאיזו משפחה שטענה שהיא תשלוט בעזה, אם משום שהשתייכו לפת''ח, אם משום שנחשדו בשיתוף פעולה עם ישראל, אם משום שלמי מהם היתה יריבות קודמת עם מי מהמרצחים, ומעשרות סיבות אחרות.
הידוע לו שהחמ''ס כבר הרג יותר פלסטינים מכל אלו שנפלו בלחימה מול ישראל?

ספירו לבטח שמע על החקירות הפלסטיניות המקובלות הן על פת''ח והן על חמ''ס, בעזרת חישמול אברים צנועים, בטפטוף פלסטיק בוער על העור החשוף.
אמנם גופו של החשוד מעונה אולם זכויות האדם שלו שמורות. היכן? אצל ספירו !!
גם שיטות הרצח שם מגוונות: תליה, סקילה, או הנחת צמיג על הכתפיים של חשוד חי, והצתתו. העיקר: שזכויות האדם שם נשמרות.

היה מי שהסכים, בתגובותיו, עם דבריו של ספירו. זהו הצדיק הידוע מיכאל שרון. החמוד הזה מציין בתגובתו שיש לו דרכון אירופאי וממליץ לכולם לברוח מכאן. מַבּרוּק.
כל כך רע פה. כל-כך פוגעים בזכויות האדם בישראל. מדוע אתם סובלים אותנו ואיתנו? סע, ספירו, לגרמניה מולדתך, וקח אתך את שרון. חיו לכם בטוב ובשלווה בארצות חלומותיכם, המגינות כה על זכויות האדם, והניחו לנו לנפשנו.

גרמניה של ספירו הרי ידועה בהגנתה על זכויות-אדם, אלא שלפני שנות דור בלבד היא החליטה שעמים מסוימים, כמו יהודים, צוענים ואפילו סלאבים, אינם בני אדם אלא תת-אדם, ולכן דמם מותר, ואפילו מצווה לשחוט אותם. איך שרו ב''היטלר יוגנד'' : ''כשדם יהודי יטפטף מן הסכין...''
עדיין יש ימין קיצוני, ו''גלוחי ראש'' בגרמניה, וכוחם עולה מבחירות לבחירות…אכן, מכל מדינות תבל דווקא מגרמניה נלמד, בעזרת מורה הדור ספירו, לכבד את זכויות האדם. אלו בדרך כלל עלו אז השמימה דרך ארובות הקרמטוריום…

ספירו מתנגד לחיסול הממוקד. לדעתו יש להתיר לטרוריסטים הרצחנים להמשיך במעשיהם, עד שיִשַׁפְטוּ.
כמובן, הוא מדגיש: גם אם יִשַׁפְטוּ הוא מתנגד לעונש מוות.

בהמשך מאמרו המעוות ספירו יוצא נגד המדען הראשי של משרד החינוך על שלדעת ספירו אינו תומך בתורת האבולוציה של דארווין. מענין.
[בהערת אגב יצויין כי כיום רוב המדענים כבר אינם סבורים שמוצא האדם מהקוף אלא ששני הענפים, האנושות והקופים, התפצלו מאב קדמון משותף].

אם תְּשָׁלֵב בין הַמִטְרִיָה שספירו פורֵשׂ מעל ראשיהם של רבי-המרצחים, בצד תורת האבולוציה, הרי אין ספק שלשיטתו, ללא ההגנה של צה''ל והמוסד, היה נכחד זה מכבר, כי לפי האבולוציה שלו יש לאפשר למרצחים הפלסטינים להמשיך ברצחנותם ללא הליכים אפשריים לביעורם...

הנקודה היא, ספירו, שאם יצור מקים לעצמו אויבים, הללו מנסים להתגונן מפניו ומשמידים אותו. זהו תהליך שהינו חלק מן האבולוציה.
הנחש חומס ביצי עופות. החִיָוואִי שיראה נחש יתקוף, ימית ויטרוף אותו.
כך יעשו גם הנְמִיוֹת, לבל יטרוף את גוריהן.
נחשים מאז ומעולם טרפו צפרדעים וקרפדות, עד שכמה זנים שבהן השכילו לפתח ארס המצוי על עורן ובכוחו להמית כל נחש שינסה לטרוף אותן.
כל בעלי החיים הללו, לדעת ספירו, פגעו בזכויותיו של הנחש...!

מסתבר שהאבולוציה מסוגלת גם לעקם , במין מוטציה כזו, גם את המח, את ההגינות הבסיסית, את חוש הצדק, ולגרום לאדם לשנוא את בני-עמו עת הם מתגוננים מרוצחיהם. בראבו ספירו !
_new_ הוספת תגובה



(שבת, 27/02/2010 שעה 17:16)
בתשובה ליוסף אליעז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יוסף אליעז אולי השתחרר מצה''ל בדרגת סגן-אלוף
כפי שסיפר לנו לא מזמן, אך בתחום הרטורי הוא עדיין
בטרום-טירונות.

קורא הוא לספירו 'בוגד' ובכך כותב דברי הסתה
ועובר על חוק לשון הרע.

מעמיד הוא אל מול הביקורת הלגיטימית של ספירו
על הרצח העושק והטיהור האתני שישראל מנהלת
כלפי האוכלוסיה הפלסטינית בארץ ישראל את מעשי
ההתעללות וההשמדה להם היה העם היהודי קורבן
בעבר.

וכאשר אין למפקד מה לומר בעניין הפשעים נגד האנושות
שישראל ביצעה בשנה האחרונה, הוא עובר כרגיל לפירוט
הפשעים נגד האנושות שמדינות ערב ביצעו מאז ימי נפוליאון.

ובכן,
ספירו אינו בוגד. והוא רטוריקן הרבה יותר משכנע
מאשר הרטוריקן הטוראי אליעז (גם העובדות לצידו של ספירו).

ומשואת יהדות אירופה רצוי ללמוד את הלקח שאל לישראל
וליהודים לבצע פשעים נגד האנושות כלפי עמים אחרים.

וכאשר אין דרך להגן על מעשי ישראל בשנה האחרונה,
עדיף היה אולי שלא להגיב בכלל.
_new_ הוספת תגובה



מי אתה שתחלק ציונים?
המסביר לצרחן (יום ראשון, 28/02/2010 שעה 9:04)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תסתכל על השטויות שאתה כותב.
לא עברית, לא אמת. תעמולה פלסטינאצית.
בוקי סרוקי. דברי עיוות, עיוולת ואיוולת.
ותיקח את הרטוריקן שלך ותתקע בו עד ריקון !!!!
_new_ הוספת תגובה



יוסף אליעז (שבת, 27/02/2010 שעה 18:05) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תלאביבסאנור וגדעון ספירו אכן ראויים זה לזה.

שניהם כבר יודעים בוודאות שישראל ביצעה את חיסולו של הארכיטרוריסט מבחוח בדובאי .

נגד שני ידענים כאלו אין מה לעשות, רק לחכות לבירור הסופי והוודאי, אם פעם יימצא.

מדינת ישראל אינה תוקפת אלא מתגוננת. עד מתי, סאנור, תרמה את עצמך ותטען לתוקפנות ישראלית?

האם ישראל הפציצה בקסאמים את רצועת עזה?
האם ישראל בחרה מטרות אזרחיות, כמעט בלבד, כמו החמ''ס ויתר מרעיו? האם שדרות בעינ סאנור היא מחנה צבאי?

האם ישראל טומנת מטענים ליד הגדר?

האם ישראל יורה בפלאחים העובדים לתומם בשדה?

מבצע עופרת יצוקה היה הכרח לא יגונה. חבל שנהרגו גם אזרחים. מי שאשם בכך הוא רק החמ''ס.

כל עוד תרמו את עצמכם גם תוסיפו לרמות אחרים.
חבל על כתיבתכם כי הרמאות העצמית והרמאות כלפי חוץ מבצבצת מכל שורה.

אתה מדבר על חצאי עובדות? היכן נעלמו מדבריך כל פשעי חמ''ס, ובראש וראשונה 8 שנות ירי על אזרחים מתוך הרצועה?

כאשר מצרים לחמה בתימן - הספרת כמה אזרחים נהרגו?
כאשר אסאד האב טבח בתושבי מדינתו עלה המספר ל30.000 הרוגים. זכור לך?
כמה אזרחים לבנונים נהרגו בידי אש''פ כאשר התנחל בזמנו בדרום לבנון?
כמה אזרחים רצח החמ''ס ברצועה מאז שהשתלט עליה?
כמה אזרחים חסרי-ישע רצח המשטר הסודאני החמוש בדארפור?
כמה אזרחים ישראלים נרצחו בידי פלסטינאים על לא עוול בכפם?
כמה עובדים פלסטינאים רצחו את מעבידיהם ודורשי טובתם היהודים?

בוש לך! ואל תטיף לנו מוסר. בדוק את עצמך תחילה.
_new_ הוספת תגובה



(יום ראשון, 28/02/2010 שעה 5:27)
בתשובה ליוסף אליעז
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אכן לא הוכח שידה של ישראל
בחיסול בדובאי, מדוע נחלץ המפקד
אליעז לכתיבת אפולוגטיקה ארוכה
ומפורטת בעניין?

ועדיין אותו הכשל הרטורי המוכר:
בעוד שהנושא הוא דרך התנהלותה
של ישראל, מטה סא''ל אליעז את
השיחה שוב לפשעי העולם הערבי.

אם אין לך מה לחדש,
אולי תמנע?
_new_ הוספת תגובה



פשעי העולם הערבי הם עיקר המשוואה .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 28/02/2010 שעה 8:30)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בראותנו את מעשי הערבים עלינו להשמר לנפשנו .
הערבים הם רשעים רצחנים . הם שודדים רוצחים ואונסים . זו דרכם וזו תרבותם . אוי לנו עם נרדם בשמירה .
חשוב מאוד להוקיע את התנהגותם בכל מקום ואתר .
כשאנו רואים את מעשיהם ברצועת עזה , בתימן , בלבנון בסודן וכדומה ברור הוא מה יהיה גורלנו אם ניכשל בהגנה .
את הרצחנות הזו עלינו לזכור ולהזכיר בכל דיון על התנהגות ישראל . רק ידנו הקשה מונעת מאיתנו גורל דומה .
_new_ הוספת תגובה



(שבת, 06/03/2010 שעה 8:03)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האין מגוחך מזה?

יהודי כדוגמת אריה עירן,
שעמדותיו בנושאים הפוליטיים
גדושות בביטויים גזעניים
בוטים,

מנסה לשכנע אותנו ש-

''הערבים הם
רשעים רצחניים . הם שודדים רוצחים ואונסים .''

וכל זה בתגובה למאמר שדן,
בין היתר, בחיסול של איש חמאס
בכיר על ידי אנשי המוסד בדובאי.

זה מצחיק לשמוע בפעם המי יודע מה
ש''הערבים רוצחים'',
כאשר נושא הדיון הוא
ההוצאה להורג של איש חמאס
בידי ישראלים.

ברור שחיסולים מסוג זה
הם חלק בלתי נפרד מהמלחמה
שישראל הכריזה על החמאס,

אך הנזק שהחיסול הזה גרם וממשיך
לגרום למעמדה של ישראל בעולם הוא
עצום.

הנסיון שעירן עושה כאן להצדיק את
החיסול תוך שימוש בביטויים גזעניים
מובהקים (התיאורים הסטריאוטיפיים של
ה'ערבים') עוד יותר מגחך את הערך
הבטחוני - אם היה כזה ערך - של החיסול
בדובאי.

אני מתחיל לחשוב שכדאי היה לתרגם
חלק מתגובותיו של אריה עירן לאנגלית
ולהפיצן בחוברת קטנה בחו''ל.

הציבור המשכיל בערים כמו לונדון וניו יורק
אינו מודע כלל לרמת ההסתה הגזענית והמלל
הגזעני הרווחים בקרב הבלוגרים הישראליים.
גם היהודים החיים במרכזים עירוניים אלה
חושבים עדיין שהרחובות בישראל מרוצפים זהב
והדור המבוגר חביב ומודע ללקחי השואה
ומלחמת העולם השניה.

היהודים בתפוצות אמנם נוטים לאמץ עמדות
לאומניות במקרים רבים, אך יחד עם זאת אינם
מודעים לסחף שחל דווקא אצל הדור שימיו כימי
המדינה - הדור השני לשואה - מהעיסוק בבטחון
המדינה לעיסוק בנישול תושבי הארץ הפלסטינים
מרכושם תוך שימוש ברטוריקה גזענית מבחילה.

למקרא השתלחויותיו הגזעניות של אריה עירן
בפלסטינים, ובבני שיחו בפורום 'ארץ הצבי' היו
פניהם של יהודים אלה מחווירים.

זה דבר אחד להיות יהודי אמריקני או אנגלי
המעריץ את ישראל מרחוק וחושב שיש לעשות הכל
כדי להגן על בטחונה של מדינת ישראל,

ודבר אחר לחוות ישירות את הרעל הגזעני
המילולי הנפוץ כל כך בפורומים הישראליים.

אמנם הרושם הנוצר לעתים הוא שיהודי התפוצות
תומכים בישראל בכל מחיר, אך נדמה לי שאין מודעים
מספיק בישראל גופה לחשיבות שמייחסים יהודי התפוצות
לערכים של ממשל אזרחי וחוקתי תקין - ערכים שהם
חלק בלתי נפרד מחיי המדינות בהם הם חיים מתוך
בחירה. ישראל עלולה למצוא את עצמה במיעוט גם ביחס
לעולם היהודי בתפוצות, שייאלץ לבחור בסופו של דבר
בערכים עליהם מבוססים חייו במדינות העולם הדמוקרטיות
על פני הגאות בעבריינות החוקתית והאזרחית (והצבאית)
המאפיינת את מעשיה של ישראל כיום, שלא לדבר על
הסחף של החברה הישראלית בכיוון של גזענות בוטה
ששומר נפשו ירחק ממנה ומהחברה המאפשרת אותה.
_new_ הוספת תגובה



[•] נו . . . . . תעשה משהו . . .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 8:16)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעולם לא טענתי כי דיעותי תואמות את הלך הרוח , המוסר וההתנהגות הנפוצים במערב .
אני קורא עליהם תיגר .
מי שאוחז באלה בהחלט ישתכנע שיש אצלי רטוריקה גזענית . היהודים הם גזע והערבים הם גזע וביניהם מאבק .
רק מה שכח [•]... סאנור ? שהתנאים בהם חיים היהודים במערב שונים מהתנאים בהם חיים היהודים בישראל .
גם היחסים בין היהודים כמיעוט חלש בארצות המערב שתלוי ברצונם הטוב של הרוב , שונים מהיחסים בין היהודים בישראל שלמרות הייותנו מיעוט בתוך רוב ערבי הרי שעד היום גברנו על רצונם להשמיד אותנו .
ולגבי המבחוח הצרוד שמת בדובאי -הוא היה רוצח שרק בחיסולו נעצרה פעילותו הרעה . כמו רבין . . .
חוץ מזה לא אנחנו רצחנו אותו אלא השירות החשאי הבריטי .
וגם כשאנשי המוסד עזבו אותו הוא היה חי .
ובכלל לא היו אנשי מוסד בדובאי .
ועוד - דובאי לא קיימת .
ח ח ח ח ח ח
_new_ הוספת תגובה



(שבת, 06/03/2010 שעה 8:45)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אשמח לעזור.

והיות ופירסמת כאן
במשך השנים פרטים רבים
ביוגרפיים אכלול בחוברת
גם ביוגרפיה קצרה (כדי
שהקוראים יבינו שהדברים
המתורגמים נכתבו על ידי אדם
מהישוב
ולא סתם מטורף.
_new_ הוספת תגובה



אני ממתין בציפיה . תהייה לי הזדמנות לקבל ממך הון קטן .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 10:55)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היות ולפי ניסיוני איתך ועם רמת הדיוק הגרועה שלך אתה תכתוב דברים שגויים ליד דברים משובשים ליד דברים לא מדיוקים ותסיים בדברים לא נכונים אני אזכה פעמיים .

תחילה בפירסום שמי חינם ואפילו ברמה כלל-עולמית . ואחר כך בכסף שלך .

אנא המשך .
_new_ הוספת תגובה



מה? הערבים הם לא רוצחים?
ע.צופיה (שבת, 06/03/2010 שעה 11:46)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בוע'נה, אתה חי על כדור הארץ?
_new_ הוספת תגובה



אנשים טובים, הגונים חרוצים ונורמליים הערבים
מיכאל שרון (שבת, 06/03/2010 שעה 12:12)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טיבעי שטפילים קיומיים שונאים אותם. שיילוקים.
_new_ הוספת תגובה



אנשים טובים, הגונים חרוצים ונורמליים הערבים
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 12:58)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טעית חביבי .
שיילוק האומל לא קיבל את הלואתו חזרה וגם ביתו הלכה עם גוי ולקחה את שארית הונו . אפילו את ליטרת הבשר לא קיבל . את כל זה עשו הזונות הנוצריים .
אבל אנחנו
לוקחים את מה שמגיע לנו , לא נותנים את בנותינו לזרים , מכים שוק על ירך את הערבים המנובלים וכשצריך לוקחים גם את ליטרת הבשר .
אז כנוצרי פגום כדאי שתיזהר . אל תישכח שאבותי צלבו את אלוהיך . ואם יכולנו לאלוהיך אז גם אותך נצלוב .
_new_ הוספת תגובה



די לגזלנות, לשוחד, לשחיתות, לרצחנות
מיכאל שרון (שבת, 06/03/2010 שעה 13:10)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפשיסטים בונים כאן נישה מטונפת. ולא נותנים לתושבי הארץ היצרניים לחיות. מגעילים.
_new_ הוספת תגובה



די לגזלנות, לשוחד, לשחיתות, לרצחנות
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 18:03)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה יכול לכתוב מגעילים עד מחר . אם תחיה עד מחר . . .
אבל תמיד תזכור שאתה אוכל לחם שאנחנו חרשנו , זרענו , קצרנו , טחננו , לשנו ואפינו . אפילו לסופר הבאנו .
_new_ הוספת תגובה



אנשים טובים, הגונים חרוצים ונורמליים הערבים
ע.צופיה (שבת, 06/03/2010 שעה 15:40)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה בטח מצטער שלא נולדת ערבי.
עדיין לא מאוחר, מומחה כמוך יקבלו בעזה בזרועות פתוחות.
_new_ הוספת תגובה



באיזה צד אתה?
מיכאל שרון (שבת, 06/03/2010 שעה 16:47)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מרטין לותר קינג - אנו ניתגבר
פיט סיגר - ניתגבר
באיזה צד אתה
_new_ הוספת תגובה



באיזה צד אתה?
ע.צופיה (שבת, 06/03/2010 שעה 19:33)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני בצד של הטובים.
_new_ הוספת תגובה



סוריא סהרה (יום חמישי, 04/03/2010 שעה 18:13)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אנא קרא שוב את שכתב
יוסף אליעז הוא צודק מאה אחוז בכל שכתב אולי אתה צעיר ואינך יודע את פשעי דמשק שאריה אסאד הזקן הציב טנקים מסביב למסגד בבעל באק וטבח במאמינם .גם אז לא נשמעה קולם כמחאה של השמאל או ערביי ישראל ופלשתין אך שיהודי או ישראלי עושה קצת אחרת או חורג מעט גבלד כולם מתעוררים ...מכאן ושם נו דם יהודים תמיד היה הפקר
_new_ הוספת תגובה



והקול שלך נשמע אז?
דוד סיון (יום שישי, 05/03/2010 שעה 7:16)
בתשובה לסוריא סהרה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמובן שבסופו של דבר תטעני שאת נשארת בדעתך. אבל אני בכל זאת אציין שהשימוש בטיעונים לא רלוונטיים כמו '... קולו לא נשמע', לא ישפר את תמונת המצב. ראשית זה לא נכון ושנית גם אחרים לא מחו.

הצורך הזה למצוא סימטריה וכל פעם שמישהו מעלה קול מחאה על ''א'' לשאול אם הוא העלה מחאה על ''ב'', הוא מיותר ומופרך. מדוע?

1. אינך יודעת באמת שלא מחו נגד ''ב''.
2. כמו שאמרתי גם הרבה אחרים בעם שלנו לא מחו. רבים שמחו נגד ''ג'' לא מחו נגד ''ב''.
3. אם ''א'' הוא עוול הרי מחאה על ''א'' לא נעשית פחות רלוונטית-לגיטימית אם לא מוחים על ''ב'' או על ''ג''.

למיטב הבנתי כל מה שטענתי כאן יקבל חיזוק אם תטעני בסופו של דבר שאת נשארת בדעתך.
 
_new_ הוספת תגובה



תן לי להסביר לך לאט לאט, צרחן יקר
המסביר לצרחן (יום ראשון, 28/02/2010 שעה 9:01) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שלא ביבי ודגן חיסלו את הממזר המבחוח, אלא אם הם יגידו שכן.
בינתיים הם לא מדברים על זה בכלל, אז בטוח שלא הם ביצעו את זממם עם לוחמי המוסד המפוארים.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי