פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מצעד האווילים
הלבן שבעיניים / ע. צופיה (יום שני, 09/08/2010 שעה 8:00)


מצעד האווילים

ע. צופיה



הורי עלו לארץ ישראל בכדי לחיות במדינה יהודית. הם יכלו, בקלות יחסית, להגר לצפון אמריקה, אך הם לא עשו זאת. הם עלו לארץ ישראל בכדי לחיות בין יהודים.
נסיבות סיום מלחמת העצמאות הותירו בארץ מיעוט לא-יהודי (מוסלמים, נוצרים, דרוזים ואחרים) של כחמישית מתושבי המדינה.

שנים לאחר מכן ,כאשר באה העלייה הרוסית הגדולה, עלו בתוך הגל האדיר הזה גם מאות אלפים שהוגדרו כיהודים בארץ הולדתם אך כנוצרים לפי הלכות החוק הישראלי, כך נוצר לנו, עקב הנסיבות עוד מיעוט לא מבוטל של אזרחים ישראלים שאינם יהודים (לפחות לפי החוק בישראל).

כאשר הסתיימה העלאת עשרות אלפי יהודי אתיופיה, הסתבר כי נותרה שם קהילה לא קטנה של נוצרים שבמקור היו יהודים שנאנסו להמיר את דתם ועתה ברצונם לעלות לישראל ולהתאחד עם קרוביהם שלא המירו את דתם.
בתחילה דובר באלפי בודדים, אך המספר האמיר מיום ליום ולמיטב ידיעתי הגיע לעשרות אלפים. וכך זכינו בעוד מיעוט של לא-יהודים שהצטרפו למדינה היהודית.

רבנינו אינם רק גדולים בתורה, הם גם גדולים בתרמילאות. רבים מהם סובבים בעולם ומאתרים שבטים יהודיים אבודים. בבורמה, בפרו בין שרידי האינדיאנים במערב הפרוע ותרמילם עדיין על גבם ומשוטט ומאתר. וכך אנו זוכים לעוד קהילה שיהדותה אינה ברורה.

אני יכול, בקושי, להסכים לנסיבות שצוינו לעיל ואשר גרמו לנו להקטין את שיעור היהודים בכלל אוכלוסיית מדינת ישראל, מה שאיני יכול להבין ולהסכים הוא ל''הלבנה'' מבחינת האזרחות של עברייני חוק .
כוונתי לאותם 1,200 ילדי זרים שמאחוריהם מסתתרים עוד 2,400 אנשים שהם הורי הילדים הנ''ל, כך שסך הכול מדובר ב-‏3,600 אנשים אשר בעזות מצח הפרו את חוקי מדינת ישראל ולא עזבו אותה כפי שסוכם עימם בעת קבלת אישור העבודה שלהם בארץ. בכדי למנוע את גירושם הם דאגו להוליד צאצא וכצפוי הם זכו ברחמי השלטונות וגירושם נדחה ונדחה עד אשר גדלו לציבור גדול של 3,600 איש והשלטונות יותר לא יכלו להתעלם מהם.

עתה כאשר הוחלט כי אין סיבה שיישארו בארץ קמו, כצפוי, האווילים ודורשים להקטין את מספר המגורשים וכאשר גם לזה הסכימה המשלה הרי עתה הם דורשים בכלל למנוע את גירושם.

מה יהיה בעוד 7 שנים כאשר יהיו בארץ ציבור של 50,000 עובדים זרים לשעבר שלא ניתן לגרשם ?
האם מישהו מהאווילים ייתן את הדין, או שכדרכו של אוויל יאשים את החכם שהאמין לדברי אוויל כמוהו.

אין לציבור של למעלה מ-‏5 מיליון יהודים בעיה לקבל לקרבו עוד 3,600 איש. הבעיה היא בכך שכניסה להריון היא פתח לעשרות אלפי השוהים הבלתי חוקים בארץ ולרבבות שנוהרים ברגע זה בדרכים שונות לשם כניסה בלתי חוקית למדינת ישראל לקבל היתרי שהיה חוקיים במדינה.

כך שנוסף למיליון וחצי עד 2 מיליון לא יהודים ששוהים פה מסיבות שמניתי לעיל עתידים להצטרף מאות אלפי לא-יהודים חדשים שבכוחנו עתה לבלום את הישארותם פה אילו היה נחסכת לנו האווילות שבקריאה להשאירם פה מטעמים הומניטרים.

טעמים הומניטאריים הם עניין שמדינות כמו שבדיה, דנמרק והדומות להן יכולות להשתעשע בו. מדינת ישראל שנתונה מדי יום באיומים חדשים על קיומה אינה יכולה להרשות לעצמה יצירת מיעוט גדול מדי, זה יהיה לרועץ!
אחת הטענות המושמעות על ידי האווילים היא כי אנו כיהודים אשר סבלו גירושים צריכים להבין את השוהים הבלתי חוקיים. יש להזכיר לאותם אווילים כי היהודים שסבלו מגירוש לא היו מחפשי עבודה בלתי חוקיים אלא תושבים חוקיים של המדינות שנגשו בהם, הם ואבותיהם חיו דורות רבים במקומות שמהם גורשו וזאת לא כי עברו על החוק אלא מתוך שנאה גזעית ודתית. כל העושה השואות כאלה בין אבותינו לשוהים הבלתי חוקים פוגע קשות בזכרם.

ולכן המילה הנכונה לכנותם היא אווילים.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  נכון .  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה)
  אם הזרים כל כך מפריעים לך  (אריק פורסטר) (4 תגובות בפתיל)
  חלק מהאוילות היא שקלטנו אוכלוסיה בעייתית מארצות פרימיטיביות  (מיכאל שרון) (49 תגובות בפתיל)
  בכחשת השואה על ידי ארגוני הסיוע למסתננים   (יענקלה)
  יש לפחות חכם אחד בממשלה  (ע.צופיה)
  זכור את מה שהתורה מצווה לגבי הגר  (אריק פורסטר) (34 תגובות בפתיל)
  שכחת להוסיף את מה שבאמת מעיק עליך  (אריק פורסטר) (3 תגובות בפתיל)
  אין אווילים בעולם  (spinner013@gmail.com) (22 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי