פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
אל-קודס אל-ערבי: לסגור את שגרירות ישראל בקהיר
גמל צהוב / שמעון מנדס (יום שלישי, 21/12/2010 שעה 20:00)


אל-קודס אל-ערבי: לסגור את שגרירות ישראל בקהיר

שמעון מנדס



העתון אל-קודס אל-ערבי, המופיע בלונדון, קורא במאמר המערכת שלו מהבוקר (שלישי 21/12) לסגור את שגרירות ישראל בקהיר. בעל המאמר מאשים את ישראל שאינה מכבדת הסכמים, ואינה מיישמת את הסכם השלום שחתמה עם מצרים. אין ספק שדעה קיצונית זו המביעה את עמדת העתון, לא היתה נכתבת ללא תמיכת העורך הראשי, עבד אל-ברי עטוואן, הידוע ומוכר כפלסטיני קיצוני.

בעל המאמר מייחס את כל הפעילות החתרנית הישראלית נגד מצרים ל''מוסד'' הישראלי, שבראשו עמד ראש המוסד מאיר דגן. מטרת הפעילות הזו, לפי העתון היא חדירה למערכות התקשורת, ודרכן להגיע אל בכירים בטחוניים וצבאיים במצרים. העתון מציין גם שהיעד האסטרטגי הישראלי הוא לחדור לכל המערכות הדומות במדינות ערב האחרות. העתון נותן דוגמא חיובית לפעילות המסכלת של חזבאללה בלבנון, שחשפה פעילויות דומות של ישראל בלבנון.

העתון מייחס למאיר דגן הצהרה שאומרת: שחתימת הסכם השלום בין ישראל לבין מצרים, היוותה נקודת מפנה ראשית בפעולות הרגול הישראליות במצרים. והעתון שואל, שמא ראש המוסד הישראלי הבין כי הסכם השלום פתח את ''דלתות מצרים הנעולות'' בפני ארגוני הרגול הישראליים?

גם הפעם העתון לא מפסיק לחבוט בישראל על פשעיה האסטרטגיים במדינות אפריקה, שבארצן נובעים מקורות הנילוס. וגם מוסיף נופך ציורי למגמה הזו, של חדירה לשוק הסלולארי בלבנון, מתוך מטרה להדביק את רצח ראש ממשלת לבנון לשעבר, רפיק אל-חרירי לארגון חזבאללה. העתון מסכם בקריאה לדרוש עירנות ופעולות רציניות לחשיפת כל רשתות הרגול האחרות, והכחדתן בטרם שסכנתן תכביד עלינו, ולפעול נגד החדירה של מוסדות הבטחון הישראלים - כשם שפעל חזבאללה הלבנוני יותר מפעם אחת.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  ישראל הרשמית נוהגת באיפוק רב כלפי מצרים  (ימני גאה) (3 תגובות בפתיל)
  לדעתי שארל דה-גול לא היה טיפש .  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה) (52 תגובות בפתיל)
  זה הכל וורבאליות ערבית!  (המסביר לצרחן)
  מאמר מהיום באתר דבקה, מבהיר עוד סיבות...  (ימני גאה) (2 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי